» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
15 / 29
»»

ales85 ::

fikus_ je izjavil:

V konkretnem primeru je krivec voznik avtomobila, ker se ni prepričal, če lahko prečka vozni pas za kolesarje in s tem ne zapre poti kolesarju.

Jure, če bi imel sebe rad in ravnal temu primerno, bi zmanjšal hitrost ali celo počakal, da avtomobilist odpelje.

Ravno na to sem ciljal. Predvsem drugi del :) S tem seveda ne želim povedati, da naj se voznikom vse dovoli, ampak vsi grešimo.

jype ::

fikus_ je izjavil:

Jure, če bi imel sebe rad in ravnal temu primerno, bi zmanjšal hitrost ali celo počakal, da avtomobilist odpelje.
Saj sem že velikokrat. V tem primeru sem pač izračunal, da lahko varno preprečim stik z vozilom v vseh primerih (in sem tudi ga).

Kaj pa storiš, ko ti voznik osebnega avtomobila pripelje nasproti, takole:

fikus_ ::

Prvi odstzavek po črki zakona, druki po ZKP (zdrava kmečka pamet).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

ales85 ::

jype je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Jure, če bi imel sebe rad in ravnal temu primerno, bi zmanjšal hitrost ali celo počakal, da avtomobilist odpelje.
Saj sem že velikokrat. V tem primeru sem pač izračunal, da lahko varno preprečim stik z vozilom v vseh primerih (in sem tudi ga).

Kaj pa storiš, ko ti voznik osebnega avtomobila pripelje nasproti, takole:

Mnja, kultura na psu. RPG na balanci :) Seveda imaš potem še kolateralno škodo...

Ishmael ::

jype je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Jure, če bi imel sebe rad in ravnal temu primerno, bi zmanjšal hitrost ali celo počakal, da avtomobilist odpelje.
Saj sem že velikokrat. V tem primeru sem pač izračunal, da lahko varno preprečim stik z vozilom v vseh primerih (in sem tudi ga).

Kaj pa storiš, ko ti voznik osebnega avtomobila pripelje nasproti, takole:


Vozilo je stalo

Spremenil si svoj pas brez nakazovanja spremembe.

Peljal si čez rdečo.

ales85 ::

Ishmael je izjavil:

jype je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Jure, če bi imel sebe rad in ravnal temu primerno, bi zmanjšal hitrost ali celo počakal, da avtomobilist odpelje.
Saj sem že velikokrat. V tem primeru sem pač izračunal, da lahko varno preprečim stik z vozilom v vseh primerih (in sem tudi ga).

Kaj pa storiš, ko ti voznik osebnega avtomobila pripelje nasproti, takole:


Vozilo je stalo

Spremenil si svoj pas brez nakazovanja spremembe.

Peljal si čez rdečo.

Od kdaj pa lahko vozilo ustavi na kolesarskem pasu?

Ishmael ::


Od kdaj pa lahko vozilo ustavi na kolesarskem pasu?

Vozilo se je umaknilo rešilcu

jype ::

Ishmael je izjavil:

Vozilo se je umaknilo rešilcu
Lažeš.

Prehitevati je poizkušalo vozilo, ki je izvajalo bočno parkiranje.

next3steps ::

Ishmael je izjavil:


Od kdaj pa lahko vozilo ustavi na kolesarskem pasu?

Vozilo se je umaknilo rešilcu

Kar bi lahko storili tako, da ne bi ustavili na kolesarskem pasu. Ja, zdrava kmečka pamet. Žal se izkaže, da kmetje niso baš pametni (za kar sem več kot pristojen govoriti, vsaj napram 95% slovenskega prebivalca)

jype ::

Ishmael je izjavil:

Peljal si čez rdečo.
Kar je pravilno.

Ishmael ::

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Peljal si čez rdečo.
Kar je pravilno.


Sodišče in policija se s teboj ne strinjata.

VelkBla ::

thramos je izjavil:

@VelkBla Odličen komentar dva posta pod informacijo, da je avtomobilistka zbila 5 letnika na kolesarski stezi sredi belega dne ob 18:20.

;((



In kaj zelis s tem povedati? Gre se za nekatere neodgovorne kolesarje, kot nekatere neodgovorne voznike avtomobilov v katerem je ta primer 5 letnika popolnoma brezpredmeten. Upostevali so pravila, voznica jih ni.

Invictus je izjavil:

Sam ti tega ne veš, ker se po njih nikoli ne pelješ s kolesom, ampak kar z avtom...

Če te motijo kolesarji, ki vozijo v nasprotno smer, se prosim ne vozi z avtom po kolesarskih...


Tipicno, brezpredmetno provociranje brez kakrsnihkoli pametnih argumentov. Tvoj reply vsebuje samo vsebino kontriranje in ničesar drugega. Zgleda imaš mišljenje, da so za vse itak drugi krivi, lastnih pa ne vidiš.

mirator je izjavil:


Seveda je larifari, da avtomobilisti ne opazujejo okolce in kar po defoltu sregledajo kolesarje (razen žal seveda nekaterih izjem). Če se vrnem na izvorno vprašanje, potem se kolesar pod nobenim pogojem ne more postaviti ob bok (poudarjam na cesti, ne na kolesarski stezi) vozilu, ki stoji v križišču pred semaforjem s prižgano rdečo lučjo in ima s smerniki nakazano, da bo zavijal desno.


Mal sem izluščil par stvari, da ne bo predolgo. Jz ne vidim razloga zakaj ne bi kolesar zavijal v desno kot si sam opisal. Se mi zdi, da je bolj problem, da se (nekateri spet seveda) kolesar ne razporedi pravilno v križišču kot si sam navedel, kaj šele, da bi nakazal svojo smer. Ja, tudi voznik mora biti previden in upoštevati kolesarja. Nedavno sem videl podoben primer v "desno": v križišču sta stala dva avtomobila , oba imela smernik za desno, semafor je bil rdeč. Kolesarske steze ni (po celotni cesti s katere prihajaš ni kolesarske steze, ampak se šele začne recimo 10 m pred križiščem s semaforjem, ki je potem označena in se malo pomakne v desno). Prižge se zelena, oba avtomobila začneta počasi zavijati v desno, nas po naši (mene in oba avtomobila, ki sta zavijala v desno) prehiti kolesar, ki se je pripeljal po cesti in nadaljeval svojo pot po cesti, ampak NE po kolesarski poti. In ne, kolesar na sreco ni nasrkal. Po Invictus-ovo bi bilo, da mi itak na tisti cesti nimamo kaj za delat, da ne gledamo v ogledala, čeprav nas je vse prehitel z desne po cesti in ne obšel po kolesarski stezi. Bi lahk rekel, da se ni pravilno razporedil ali kako bi lahko temu to rekel? In kaj bi bilo, če bi se to zgodilo recimo ponoči?

bambam20 ::

Ishmael je izjavil:

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Peljal si čez rdečo.
Kar je pravilno.


Sodišče in policija se s teboj ne strinjata.



On je nad zakoni.

Ishmael ::

bambam20 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Peljal si čez rdečo.
Kar je pravilno.

Sodišče in policija se s teboj ne strinjata.

On je nad zakoni.

Nespoštovanje zakonov ni "biti nad zakoni". Navaden delikvent, kot mnogo takih ki so se znašli v zaporu.

solatko ::

Fantje ne poveličujte tako zelo kolesarskih stez, saj so večinoma neuporabne za normalno kolesarjenje, razen če si mazohist in imaš rad, da te nekdo na vsakem metru močno sune v rit. Kadar imaš srečo, pa se znajde na kolesarski stezi drog plakata, drog luči, parkirano vozilo, pešec, ki ne ve, da hodi po kolesarski stezi, zaradi slušalk v ušesih pa zvonca ne sliši,.....
Načrtovalci kolesarskih stez, ne uporabljajo koles!!!!!!!!!!!!!
Izdelovalci še manj!!!!!!!!!!!!!!!
V Mariboru klasičnega semaforja za kolesarje ni, je samo semafor za pešce, tudi tam, kjer so "kolesarske steze" in veljajo semaforji za pešce, ki pa so zeleni cca 5 sekund, če prav je zelena za promet minuto ali še več.
Sem se že sprl s policajem, ko sem upošteval semafor za vozila in lepo prečkal cesto pri rdeči za pešce (ki imajo nad glavo -rdeča in pod pešcem - zelena, narisano kolo. Manjka z zakonom predpisan semafor za kolesarje, ki je odprt le malo manj, kot za voznike, saj je kolo hitreje čez križišče, kot pešec.
Sicer pa pri vožnji skozi križišča na kolesu, tako ali tako pazim, če me ostali udeleženci vidijo in imajo namen tudi ustavit, ob rdeči za pešce pa grem čez pač takrat, ko ni nobenega.

Sem mislil, da je v LJ, kolesarski promet neurejen in nevaren, pa je v MB, še precej slabše. Upam, da bo kak novi župan tudi kolesar in bo te stvari opazil, v LJ se namreč situacija precej izboljšuje, od kar je šerif Zoki.

Sem pač frišen Mariborčan in ta konec šele dobro spoznavam, do sedaj sem ugotovil, da je voznikom veliko bolje (večina štiripasovnic ima omejitev 70, pa še nobene pasti nisem našel, kjer bi se policaji ali komunalci šli inkasante.
Delo krepa človeka

jype ::

Ishmael je izjavil:

Nespoštovanje zakonov ni "biti nad zakoni". Navaden delikvent, kot mnogo takih ki so se znašli v zaporu.
Iščem po sodni praksi, pa ne najdem niti enega, ki bi bil obsojen na zaporno kazen za "kaznivo dejanje" prečkanja križišča pri rdeči luči.

Nas lahko razsvetliš, kako je v tvoji državi?

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Če te motijo kolesarji, ki vozijo v nasprotno smer, se prosim ne vozi z avtom po kolesarskih...

Dav razloga sta, zakaj avtomobiliste motijo kolesarji, ki vozijo po kolesarski v napačno smer.
Prvi je "glej ga bedaka2, ko vidimo vse tuje napake in nobene svoje.
Drugi je, da s(m)o avtomobilisti vajeni v vsako krožišče pripeljati takole: pred križiščem/priključkom oceniš situacijo. Če so tam pešci ali kolesarji, pač ustaviš. Ko pa si enkrat mimo neke "točke brez povratka", je stvar drugačna: pešci so ad acta, če se bo kak pojavil, bo bodisi počakal, obšel avto, v večini primerov pa bo prepočasen in nas ne bo srečal. S kolesarji (in rolkarji in podobnimi) je težje, ker pač pridejo tudi, ko mi že vso svojo pozornost (minus mobitel) usmerimo na vključevanje v resni promet. Tako da kolesarje z leve (morda) še opazimo, tistih z desne pa ne - ker seveda gledaš samo na levo, od koder prihaja resni promet.

(Dogaja se, da zaradi del ipd. kolesarski promet preusmerijo na drugo stran ceste. Ampak to kolesarjev ne odreši krivde, da nas ovirajo pri vključevanju v promet.)(Oziroma za tiste, ki ne razumejo indirektno: predpostavka, da kolesar vozi v napačno smer, ni nujno pravilna.)(Potem so tu trajno dvosmerne kolesarske steze, ampak avtomobilisti jih obravnavamo večinsko enako kot ostale.)

Vrni izpit. V naselju in križiščih ne sme biti točke brez povratka.

Lonsarg je izjavil:

V primeru zgornjega videa ti garantiram da cirka 20% voznikov tega ne bo opazilo, ker gre kolesar tako hitro, oziroma bo opazilo zadnji trenutek(kot je tudi na videu). Tega spremeniti ne moreš, kot voznik poskrbiš da si v tistih 80%, ki to preverijo, kot kolesar pa da predvidiš tistih 20%.

To ni res, da gre kolesar prehitro. Ljudje imajo polenjene vratove. Glej ogledalo IN direktno nazaj, pa bo. Če si len, si pa kupi avto, ki te na to opozarja (vključno z mrtvim kotom).
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Ishmael ::

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Nespoštovanje zakonov ni "biti nad zakoni". Navaden delikvent, kot mnogo takih ki so se znašli v zaporu.
Iščem po sodni praksi, pa ne najdem niti enega, ki bi bil obsojen na zaporno kazen za "kaznivo dejanje" prečkanja križišča pri rdeči luči.

Nas lahko razsvetliš, kako je v tvoji državi?


Prečkanje pri rdeči luči in vožnja v napačno smer po kolesarski stezi je prekršek ki ga obravnava prekrškovni organ (policaj) na mestu samem.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Prečkanje pri rdeči luči in vožnja v napačno smer po kolesarski stezi je prekršek ki ga obravnava prekrškovni organ (policaj) na mestu samem.
Drži. Stane 20 evrov, če plačaš takoj. Ker je prometne policije malo, ukrepa pa le v zelo majhnem deležu primerov, ko kršitev opazi, je povprečna cena za ignoriranje semaforja približno 12 centov na tisoč kršitev. Cena je sprejemljiva že sama po sebi, z višjo varnostjo (ker ne čakaš na prečkanje v trenutku, ko vozniki motornih vozil agresivno speljujejo in ne preverjajo, ali to sploh lahko varno storijo, razen v redkih križiščih, ki so ustrezno opremljena) pa tako vedenje postane dejansko brezplačno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SimplyMiha ::

Kazen za rdečo luč je 250€. V tem primeru bi bila polovička 125€.

Nekdo tu seje bikov drek.

next3steps ::

0.12 * 1000 = 120.
5 EUR razlike ne spremeni tega dejanja kaj manj brezplačnega.

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

Kazen za rdečo luč je 250€.
Za voznika motornega vozila. Meni zaračunajo 40. So mi že dvakrat. Kar je prav, ker voznik motornega vozila ne more vedeti, ali z vožnjo skozi rdečo luč kogarkoli ogroža, saj ne sliši in ne vidi okolice. Kolesar, po drugi strani jo, prav tako pa ima zelo dober razlog, da se prepriča o tem, da je prečenje križišča varno, preden se k temu spravi.

joze67 ::

matijadmin je izjavil:

Vrni izpit. V naselju in križiščih ne sme biti točke brez povratka.

Ker si ti tako rekel? Ki (očitno) (tudi) ne razumeš nekega kratkega sestavka? Ne, mislim da ga bom kar obdržal. Sicer pa obljubljam naslednje. (Šment, ne vem, kako naj to brez podredja.) Če ti bom, Matijadmin, želel kaj sporočiti, bo to v enostavnih stavkih. Osebek povedek predmet. Berz prispodob. Brez parabol. Brez česarkoli.

Tehnološki forum my ass.

next3steps ::

Brez vejic ....

Ribicija ::

jype je izjavil:

fikus_ je izjavil:

V križišču se ne prehiteva, kar pa za nekatere "ne velja"!

@jype: tule pa si delaš sramoto. Sorry res, pa tudi sam prekolesarim zelo veliko in se sploh ne strinjami z nekaterimi avtomobilisti v tej temi. Ampak popolnoma tvoja napaka in ti si v prekršku in ne voznik rdečega avtomobila. Pravočasno je nakazal namen zavijanja, ko si bil ti še vsaj ene 60 metrov za njim; ti pa si brezbrižno odbrzel po desni mimo njena.
Tule nimaš prav...

jype ::

Ribicija je izjavil:

Tule nimaš prav...
Ne, ti se motiš. Kolesarski pas pelje naravnost in talne označbe jasno kažejo, da ima kolesar na njem prednost pred vsemi vozili, ki ga prečkajo.

LeQuack ::

Jap, vozniku v rdečemu avtu se ni ljubilo pogledati v mrtvi kot, zato je bil pripravljen ubiti vsaj enega človeka.
Quack !

Ribicija ::

Ja pa ja. Kolesar je videl, da bo zavijal in bi tukaj moral čakat, ne pa da na polno piči mimo njega. Kot sam pravim, naredim velik km na kolesu pa nisem neumen, da bi šel dalje po kolesarskem pasu, če 60m naprej vidim, da ima avto žmigavec in bo zavijal preko kolesarskega pasu.

jype ::

Ribicija je izjavil:

moral čakat
Na podlagi katerega predpisa, natanko?

Prednost sem zagotovo imel, drži pa, da mi je ne bi bilo treba izkoristiti za vsako ceno. Običajno je seveda ne izkoristim, ker ocenim, da nimam dovolj časa oziroma prostora, v tem primeru sem pa jo - z veseljem.

matijadmin ::

Ribicija je izjavil:

Ja pa ja. Kolesar je videl, da bo zavijal in bi tukaj moral čakat, ne pa da na polno piči mimo njega. Kot sam pravim, naredim velik km na kolesu pa nisem neumen, da bi šel dalje po kolesarskem pasu, če 60m naprej vidim, da ima avto žmigavec in bo zavijal preko kolesarskega pasu.

To bi veljalo, če bi on vozil na istem pasu za avtomobilom. Pa ni, vozil je vzporedno po svojem pasu. Predstavljaj si, da bi bila kolesarska še en vozni pas za avtomobile (ki mu je med drugim enakovredna). A sme voznik avtomobila zaviti v križišče čez en cel vozni pas, ne da bi pogledal? Ne sme!
Vrnite nam techno!

Ishmael ::

matijadmin je izjavil:

Ribicija je izjavil:

Ja pa ja. Kolesar je videl, da bo zavijal in bi tukaj moral čakat, ne pa da na polno piči mimo njega. Kot sam pravim, naredim velik km na kolesu pa nisem neumen, da bi šel dalje po kolesarskem pasu, če 60m naprej vidim, da ima avto žmigavec in bo zavijal preko kolesarskega pasu.

To bi veljalo, če bi on vozil na istem pasu za avtomobilom. Pa ni, vozil je vzporedno po svojem pasu. Predstavljaj si, da bi bila kolesarska še en vozni pas za avtomobile (ki mu je med drugim enakovredna). A sme voznik avtomobila zaviti v križišče čez en cel vozni pas, ne da bi pogledal? Ne sme!


Sme zaviti če pogleda. Kamikaze na kolesih ki se po kolesarskem pasu peljejo preko dovoljene hitrosti pa so že samodejno v prekršku.
Kolesar tudi ni upočasnil in se prepričal da lahko varno vstopi v križišče.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.

solatko ::

Pri menjavanju smeri vožnje je voznik dolžan preveriti, če to lahko stori, brez da bi ogrožal druge udeležence v prometu. Voznik rdečega vozila je naredil klasičen prekršek, kakršnega pred 10 tonskim kamionom sigurno nebi - izsiljevanje prednosti.
Res je, da lahko že prometni znak skrije kolesarja, v tem primeru je imel voznik čisto situacijo, samo mrtvega kota ni pogledal in desno vzvratno ogledalo je imel nastavljeno zanič, saj v njem ni opazil, da se mu bliža kolesar, ko še ni bil v mrtvem kotu.
Delo krepa človeka

s1m0n ::

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Kolko krat je potrebno povedat, da je to napačno? Omejitev za kolesarje na kolesarskih stezah je enaka kot za vse ostale udeležence v prometu jo je pa potrebno prilagodi razmeram, oviram...

Ishmael ::

s1m0n je izjavil:

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


Kolko krat je potrebno povedat, da je to napačno? Omejitev za kolesarje na kolesarskih stezah je enaka kot za vse ostale udeležence v prometu jo je pa potrebno prilagodi razmeram, oviram...


Omejitev je 25km/h. Zakaj bi bilo napačno ? Imaš kakšen pravni vir ?

joze67 ::

Ishmael je izjavil:

Sme zaviti če pogleda.

Neumnost. Sme zaviti, če nikogar ne ovira. To, da je pogledal, ne bo nikogar ganilo ne rešilo.

Ishmael je izjavil:

Kamikaze na kolesih ki se po kolesarskem pasu peljejo preko dovoljene hitrosti pa so že samodejno v prekršku

Oh ne, ne že spet....:'(
Pravni vir: Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)

Invictus ::

joze67 je izjavil:


Oh ne, ne že spet....:'(
Pravni vir: Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)

Ne najdem omejitve za kolesarsko stezo?

Nas boš razsvetlil?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Ishmael je izjavil:

Sme zaviti če pogleda.
Se pravi moram samo pogledat? Če se kdo bliža po prednostni cesti, je to njegov problem, jaz sem pogledal in lahko mirno speljem?

Hvala, zdaj veliko bolje razumem promet!

Ishmael je izjavil:

Omejitev je 25km/h.
To je konstrukcijska omejitev, ki velja samo za vozila s pomožnim motorjem in samo za tisti čas, ko jih motor poganja. S pedali vedno lahko greš hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Ishmael ::


Neumnost. Sme zaviti, če nikogar ne ovira. To, da je pogledal, ne bo nikogar ganilo ne rešilo.


Nikogar ni oviral. Prečkanje pasu pa ni oviranje.

(4) Na križišču, kjer prednostna cesta zavija desno in je potek prednostne ceste označen s predpisano prometno signalizacijo, je vozilom na kolesarski stezi in kolesarskem pasu na pločniku, ki sta speljana naravnost na vozišče odvzeta prednost.


Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.



Največje dovoljene hitrosti
28. člen
(1) Največja dovoljena hitrost vozila je omejena:
- 50 km/h - na cestah v naselju;
- 25 km/h - na kolesarskih poteh in stezah;
- do 5 km/h - v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce

To je konstrukcijska omejitev, ki velja samo za vozila s pomožnim motorjem in samo za tisti čas, ko jih motor poganja. S pedali vedno lahko greš hitreje.


Omejitev določa tip in namenskost cestišča in ne konstrukcijske omejitve kolesa.

K0l1br1 ::

Ishmael je izjavil:


Največje dovoljene hitrosti
28. člen
(1) Največja dovoljena hitrost vozila je omejena:
- 50 km/h - na cestah v naselju;
- 25 km/h - na kolesarskih poteh in stezah;
- do 5 km/h - v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce


V veljavnem zakonu tega ni. http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

jype ::

Ishmael je izjavil:

Največje dovoljene hitrosti
28. člen
Morda bi bilo pametno, da bi citiral zakon, ki dejansko velja.

Ishmael ::

K0l1br1 je izjavil:

Ishmael je izjavil:


Največje dovoljene hitrosti
28. člen
(1) Največja dovoljena hitrost vozila je omejena:
- 50 km/h - na cestah v naselju;
- 25 km/h - na kolesarskih poteh in stezah;
- do 5 km/h - v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce


V veljavnem zakonu tega ni. http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...


Kar pomeni da ta člen velja (Do preklica).

jype ::

Ishmael je izjavil:

Nikogar ni oviral. Prečkanje pasu pa ni oviranje.
Mene je oviral, razen če si misliš, da sem moral namesto zaradi njegove malomarnosti na prehod za pešce zaviti zato, ker sovražim zebre.

Ishmael je izjavil:

Kar pomeni da ta člen velja (Do preklica).
Kar pomeni, da nimaš pojma o zakonodaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

K0l1br1 ::

Ishmael je izjavil:

Kar pomeni da ta člen velja (Do preklica).

1. Navedi še zakon, ker tudi prej veljaven zakon v 28. členu tega ni imel.
2. Nato navedi zakon, ki v prehodnih določbah določa, da stari zakon še vedno velja.
3. Če zakon ne velja, potem ne more člen veljati do preklica, ker ne velja več.

Ishmael ::

Mene je oviral, razen če si misliš, da sem moral namesto zaradi njegove malomarnosti na prehod za pešce zaviti zato, ker sovražim zebre.


Po desni si prehiteval vozilo ki je že zavijalo in tudi nakazalo smer zavijanja.

Kar pomeni, da nimaš pojma o zakonodaji.

Izjavi nekdo ki se je hvalil s dvemi kaznimi o prečkanju rdeče luči.

K0l1br1 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Kar pomeni da ta člen velja (Do preklica).

1. Navedi še zakon, ker tudi prej veljaven zakon v 28. členu tega ni imel.
2. Nato navedi zakon, ki v prehodnih določbah določa, da stari zakon še vedno velja.
3. Če zakon ne velja, potem ne more člen veljati do preklica, ker ne velja več.


Navedi zakon ki dovoljuje kolesarju na kolesarski stezi vožnjo s 50km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

joze67 ::

Sem ti ga že jaz. Edini veljavni zakon na tem področju.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Po desni si prehiteval vozilo ki je že zavijalo in tudi nakazalo smer zavijanja.
Ne. Vozil sem naravnost po prednostni cesti, voznik je pa prečkal moj prometni pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.

Ishmael je izjavil:

Izjavi nekdo ki se je hvalil s dvemi kaznimi o prečkanju rdeče luči.
Z dvema kaznima. Tudi uporaba slovenskega jezika ti dela hude težave.

Ishmael je izjavil:

Navedi zakon ki dovoljuje kolesarju na kolesarski stezi vožnjo s 50km/h.
Kolesarju je dovoljeno vse, kar mu ni prepovedano, ter posamezni dodatki, ki sem si jih izmislil jaz.

Ishmael ::

joze67 je izjavil:

Sem ti ga že jaz. Edini veljavni zakon na tem področju.

Dal si link. Navedi točko in alinejo.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Dal si link. Navedi točko in alinejo.
Neumnost. Mi lahko pokažeš zakon, ki tebi dovoli pisanje po slo-techu?

Invictus ::

Ishmael je izjavil:


Največje dovoljene hitrosti
28. člen
(1) Največja dovoljena hitrost vozila je omejena:
- 50 km/h - na cestah v naselju;
- 25 km/h - na kolesarskih poteh in stezah;
- do 5 km/h - v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce

To je konstrukcijska omejitev, ki velja samo za vozila s pomožnim motorjem in samo za tisti čas, ko jih motor poganja. S pedali vedno lahko greš hitreje.


Omejitev določa tip in namenskost cestišča in ne konstrukcijske omejitve kolesa.

28.a člen

(vremenske razmere)

(1) Voznik mora upoštevati prometno signalizacijo, ki označuje vremenske razmere, zaradi katerih je prepovedan ali omejen promet na določenem delu ceste.

(2) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prejšnjega odstavka.

(3) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena in je zaradi tega oviran ali onemogočen promet drugih vozil. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(4) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, katerega voznik ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 120 eurov. Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali samoupravne lokalne skupnosti, katerega voznik ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena.

Tole ima bolj malo veze z omejitvami hitrosti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ishmael ::

Ne. Vozil sem naravnost po prednostni cesti, voznik je pa prečkal moj prometni pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.

Tvoj prometni pas se je končal pred križiščem.

Z dvema kaznima. Tudi uporaba slovenskega jezika ti dela hude težave.

Bralno razumevanje tebi dela še večje.

Kolesarju je dovoljeno vse, kar mu ni prepovedano, ter posamezni dodatki, ki sem si jih izmislil jaz.

Vidim ja. Vsekakor si dobrodošel darovalec v državni proračun.
««
15 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220187 (13014) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818545 (6841) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738604 (33475) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957758 (50948) jype

Več podobnih tem