» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
22 / 29
»»

Gregor P ::

RejZoR je izjavil:

Vi pa tle govorite absolutne bedarije kot da kar letim čez prehode, ko folk kao že hodi čez.
Ne, to običajno počnejo kolesarji ... in to s polno hitrostjo brez kakršnegakoli zaviranja ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ales85 ::

Gregor P je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Vi pa tle govorite absolutne bedarije kot da kar letim čez prehode, ko folk kao že hodi čez.
Ne, to običajno počnejo kolesarji ... in to s polno hitrostjo brez kakršnegakoli zaviranja ...

In marsikateri voznik... Nekateri celo z dodatni pospeševanjem. Pa ne leti tole na vaju.

nevone ::

Ampak ne, po vaši logiki se moram ustavit, zato ker zakon (čeprav je povsem skregano z vsako logiko pametnega upravljanja prometa) tko veleva in ker je pešcu očitno pretežko počakat še 2 sekundi.


To je po tvoji logiki. Moji (naši) razlogi so povsem drugje.

Sploh pa ne vem, kaj ima logika pri vsem tem. Oba sistema (tvoj in moj) sta lahko notranje koherentna. Samo meni je bolj všeč moj, tebi pa tvoj.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

thramos ::

RejZoR je izjavil:

Torej, ŽE ČAKA. Zakaj ne počaka še 2 sekundi, da grem mimo, pol pa naj 3 ure hodi čez, ker je cesta za mano povsem PRAZNA. Ampak ne, po vaši logiki se moram ustavit, zato ker zakon (čeprav je povsem skregano z vsako logiko pametnega upravljanja prometa) tko veleva in ker je pešcu očitno pretežko počakat še 2 sekundi. DVE FAKIN SEKUNDI. A vi sploh veste kolk več izpušnih plinov se ustvari z ustavljanjem in zaganjanjem v primerjavi s konstantno vožnjo? Vse to zato ker en pešec kao ne more počakat enega avta, da gre mimo, potem pa je povsem prazna cesta.

Vi pa tle govorite absolutne bedarije kot da kar letim čez prehode, ko folk kao že hodi čez. Pa ko je za mano kolona avtomobilov da kao tud kar peljem čez. Pa da folk kar izza ničesar skače na cesto. Fak. Kozt fda ste mal butasti in ne razumete, da se da v prometu prilagajat soudeležencem, da stvari lepše tečejo, pa magari če ni po črki zakona. Fak no, sami težki teoretiki, ki ste avto očitno videli samo v revijah or something...


In potem se pizdite na jypetom?

Tale idiot pa namerno poskuša ubit pešce, ki se ravnajo po predpisih, zato ker bi izgubil 2 FAKIN SEKUNDI in 2 ml bencina?

ales85 ::

Torej, če ga srečaš na cesti (kot pešec avtomobilista), imej pripravljen 1 dcl bencina/dizla, za povračilo stroškov.

Unknown_001 ::

ales85 je izjavil:

Torej, če ga srečaš na cesti (kot pešec avtomobilista), imej pripravljen 1 dcl bencina/dizla, za povračilo stroškov.


Eh... špukneš mu v tank pa bo caler še zmer na mestu ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

ales85 je izjavil:

Pa ne leti tole na vaju.
... vem da ne, ker sam sem v prometu predvsem pešec oz. kolesar.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joze67 ::

RejZoR je izjavil:

Torej, ŽE ČAKA. Zakaj ne počaka še 2 sekundi, da grem mimo, pol pa naj 3 ure hodi čez, ker je cesta za mano povsem PRAZNA. Ampak ne, po vaši logiki se moram ustavit, zato ker zakon (čeprav je povsem skregano z vsako logiko pametnega upravljanja prometa) tko veleva in ker je pešcu očitno pretežko počakat še 2 sekundi. DVE FAKIN SEKUNDI. A vi sploh veste kolk več izpušnih plinov se ustvari z ustavljanjem in zaganjanjem v primerjavi s konstantno vožnjo? Vse to zato ker en pešec kao ne more počakat enega avta, da gre mimo, potem pa je povsem prazna cesta.

Dogovor je tak (in zapisan v zakon), da ima pešec prednost. In je prav; ker so prehodi večinoma v urbanem ali vsaj naseljenem okolju in je tam pešec doma, avto pa zgolj v tranzitu.
Ni tvoje, da odločaš, kaj je dobro za drugega/za vse.

Najbolj patetično pa je, ko avtomobilist razlaga o ekologiji. Ko zaviraš s hibridom, se kinetična energija pretaka nazaj v akumulator. Če imaš bencinarja ali bohvaruj nemškega dizla, pa ekologija očitno ni tako visoko na seznamu; sicer bi šel tudi ti peš.

Utk ::

Zebre bi morali ukinit, razen kjer je semafor. Zebra daje LAŽEN občutek varnosti, v zakonu pa celo piše, da imaš prednost na njej. Zebra, in tist njen prometni znakec zraven, je rešitev v rangu tiste, ko pred luknjasto cesto postavijo znak "luknje na cesti" in je stvar s tem "urejena". Ja ne, ni. Naredi podhod, nadhod, obhod, semafor, če hočeš res zrihtat stvar.
Boljše bi bilo, če zeber ne bi bilo, ljudje pa skakali čez cesto kjerkoli, seveda s soglasjem voznikov. Ki če ne dajo tega soglasja, ti tudi zebra pol klinca ne pomaga.

nevone ::

Ki, če ne dajo tega soglasja, ti tudi zebra pol klinca ne pomaga.


Tako "naslini" ohranjajo svojo prednost. Da "nenasilni" sklenejo, da se jim je treba umikati.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Utk ::

Glede na to, da ima praktično vsak odrasel Slovenec vozniški izpit in dostop do avta, boš to težko prodala, vsi smo na obeh straneh (razen par kretenov tu, ki itak ne vidijo dlje kot do konca svoje balance). Potem smo nasilni sami nad sabo. Jaz ne skačem na cesto na prehodu, niti nočem da drugi delajo to meni. Komot pa komu ustavim tudi tam kjer ni prehoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Naš point je preprost. Ak je vojska, je vojska za VSE.

NEMA zajebancije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RejZoR ::

thramos je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Torej, ŽE ČAKA. Zakaj ne počaka še 2 sekundi, da grem mimo, pol pa naj 3 ure hodi čez, ker je cesta za mano povsem PRAZNA. Ampak ne, po vaši logiki se moram ustavit, zato ker zakon (čeprav je povsem skregano z vsako logiko pametnega upravljanja prometa) tko veleva in ker je pešcu očitno pretežko počakat še 2 sekundi. DVE FAKIN SEKUNDI. A vi sploh veste kolk več izpušnih plinov se ustvari z ustavljanjem in zaganjanjem v primerjavi s konstantno vožnjo? Vse to zato ker en pešec kao ne more počakat enega avta, da gre mimo, potem pa je povsem prazna cesta.

Vi pa tle govorite absolutne bedarije kot da kar letim čez prehode, ko folk kao že hodi čez. Pa ko je za mano kolona avtomobilov da kao tud kar peljem čez. Pa da folk kar izza ničesar skače na cesto. Fak. Kozt fda ste mal butasti in ne razumete, da se da v prometu prilagajat soudeležencem, da stvari lepše tečejo, pa magari če ni po črki zakona. Fak no, sami težki teoretiki, ki ste avto očitno videli samo v revijah or something...


In potem se pizdite na jypetom?

Tale idiot pa namerno poskuša ubit pešce, ki se ravnajo po predpisih, zato ker bi izgubil 2 FAKIN SEKUNDI in 2 ml bencina?


"namerno poskuša ubiti" AHAHAHAHA. Vožnja mimo pešcev, ki stojijo na pločniku je po novem namerno ubijanje. Takih debilov kot ste tle pa že dolgo nisem imel možnosti srečat. Vidim, da vam je karkoli dopovedovat in razlagat nesmiselno ker trobite svoje neumnosti kot prizadeti papagaji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Utk ::

Če nekdo skoči pred 10 ton železa, ki se premika s 50 na uro, brez da bi teh 10 ton vsaj najmanj nakazalo, da se ustavlja, bi jaz rekel, da dela samomor. Ne pa da ga hoče kdo namerno ubit.
Aja, pardon, tam je ena tabla zraven, kjer piše, da so samomori dovoljeni, potem je pa v redu.

ales85 ::

Utk je izjavil:

Če nekdo skoči pred 10 ton železa, ki se premika s 50 na uro, brez da bi teh 10 ton vsaj najmanj nakazalo, da se ustavlja, bi jaz rekel, da dela samomor. Ne pa da ga hoče kdo namerno ubit.
Aja, pardon, tam je ena tabla zraven, kjer piše, da so samomori dovoljeni, potem je pa v redu.

Torej, če želi nekdo prečkati cesto, kjer to sme storiti in kjer smo vozniki dolžni ustaviti, dela samomor. In to zato, ker pač ni močnejši udeleženec v prometu/srečanju.

nevone ::

Glede na to, da ima praktično vsak odrasel Slovenec vozniški izpit in dostop do avta, boš to težko prodala, vsi smo na obeh straneh (razen par kretenov tu, ki itak ne vidijo dlje kot do konca svoje balance).


Kaj bom težko prodala? A sem mar specificirala, kdo naj bi bil "nasilen"? Tisti, ki so, to sami dobro vedo. Kar je pozitivno, je to, a se nekaterim od njih, ki odreagirajo, nekje v podzavesti prižge flag, da morda pa nekaj res ni v redu.

Potem smo nasilni sami nad sabo.

Ja, smo, če popuščamo "nasilnežem".

Jaz ne skačem na cesto na prehodu, niti nočem da drugi delajo to meni. Komot pa komu ustavim tudi tam kjer ni prehoda.

Glej, če bi bil recimo temu pameten (ne pravim, da, se ne bi obešal na tiste, ki tukaj izpostavljajo neke extremne situacije, ker je iz vsega priloženega možno sklepati, da so te izjave dejansko le provokacija, ki naj bi povzročila razmišljanje. Da ljudje tega ne dojemate tako, je velika napaka. Na ta način se vtrimo v krogu.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Če nekdo skoči pred 10 ton železa, ki se premika s 50 na uro, brez da bi teh 10 ton vsaj najmanj nakazalo, da se ustavlja, bi jaz rekel, da dela samomor. Ne pa da ga hoče kdo namerno ubit.
Aja, pardon, tam je ena tabla zraven, kjer piše, da so samomori dovoljeni, potem je pa v redu.


Tista modra tabla pomeni da si dolžan PAZITI na okolico in omogočiti pešcu varno prečkanje ceste. Namenjena je pa tebi kkt vozniku in ne pešcu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Me veseli, da ste morilci končno pokazali svoj pravi obraz.

thramos ::

RejZoR je izjavil:

"namerno poskuša ubiti" AHAHAHAHA. Vožnja mimo pešcev, ki stojijo na pločniku je po novem namerno ubijanje. Takih debilov kot ste tle pa že dolgo nisem imel možnosti srečat. Vidim, da vam je karkoli dopovedovat in razlagat nesmiselno ker trobite svoje neumnosti kot prizadeti papagaji.


Namerno kršenje cestno prometnih pravil, ki bi se, če ne bi druga stran ravnala skrajno preventivno, končalo tragično, je poizkus umora.

Če dodamo še, da gre za 2 FAKIN SEKUNDI in ml bencina, skrajno gnusen.

ales85 ::

thramos je izjavil:

RejZoR je izjavil:

"namerno poskuša ubiti" AHAHAHAHA. Vožnja mimo pešcev, ki stojijo na pločniku je po novem namerno ubijanje. Takih debilov kot ste tle pa že dolgo nisem imel možnosti srečat. Vidim, da vam je karkoli dopovedovat in razlagat nesmiselno ker trobite svoje neumnosti kot prizadeti papagaji.


Namerno kršenje cestno prometnih pravil, ki bi se, če ne bi druga stran ravnala skrajno preventivno, končalo tragično, je poizkus umora.

Če dodamo še, da gre za 2 FAKIN SEKUNDI in ml bencina, skrajno gnusen.

Ampak pazi! On s tem v bistvu varuje okolje, ker bo prihranil gorivo!

thramos ::

Še več bi ga, če bi šel peš.

ales85 ::

Ni več tako enostavno. Potem moraš pa računati obrabo copat :) Pa več hrane se poje... tu so potem že toplogredni plini zaradi goveda ipd.

Utk ::

Torej, če želi nekdo prečkati cesto, kjer to sme storiti in kjer smo vozniki dolžni ustaviti, dela samomor. In to zato, ker pač ni močnejši udeleženec v prometu/srečanju.

Samo če izvaja to svojo prednost tako, da zakoraka na cesto, ker ima prednost, ne glede na to ali se tovornjak proti njemu ustavlja ali ne.

jype ::

Komaj čakam, da se predpisi spremenijo tako, da bo zebra ekvivalentna stop znaku in bodo vozniki motornih vozil morali ustaviti vedno, ne glede na to, ali je kdo v bližini, ali pa ne.

Utk ::

Kaj bom težko prodala? A sem mar specificirala, kdo naj bi bil "nasilen"?

Po vaše so nasilni vsi, ki ne zavirajo na črto pred prehodi za pešce. In ki pravijo, da pešcem po zakonu ni treba vedet koliko časa ustavlja tovornjak, in da jim zato tista "prednost" bolj malo pomaga, če se pri kalkulaciji zmotijo, ampak po vaše, te kalkulacija itak niti ne rabijo delat, ker imajo prednost.

jype je izjavil:

Komaj čakam, da se predpisi spremenijo tako, da bo zebra ekvivalentna stop znaku in bodo vozniki motornih vozil morali ustaviti vedno, ne glede na to, ali je kdo v bližini, ali pa ne.

To bi bilo edino smiselno. Če hočemo, da imajo pešci res prednost, ne samo napisano na papirju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ales85 ::

Utk je izjavil:

Kaj bom težko prodala? A sem mar specificirala, kdo naj bi bil "nasilen"?

Po vaše so nasilni vsi, ki ne zavirajo na črto pred prehodi za pešce. In ki pravijo, da pešcem po zakonu ni treba vedet koliko časa ustavlja tovornjak, in da jim zato tista "prednost" bolj malo pomaga, če se pri kalkulaciji zmotijo, ampak po vaše, te kalkulacija itak niti ne rabijo delat, ker imajo prednost.

Saj imaš prav, da moramo paziti nase. Ampak ta isti tovornjak mora prej začeti ustavljati, ker se bliža prehodu za pešce.

Utk ::

ales85 je izjavil:


Saj imaš prav, da moramo paziti nase. Ampak ta isti tovornjak mora prej začeti ustavljati, ker se bliža prehodu za pešce.

Tega ne piše v nobenem zakonu.

Unknown_001 ::

VSI udeleženci prometa so dolžni narest vse kar je v njihovi moči, da do trka ne pride, četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Jebo vas gluho.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.

jype ::

Utk je izjavil:

Tega ne piše v nobenem zakonu.
Lažeš: 2. odstavek 45. člena trenutno veljavnih predpisov predpisuje natanko to:

Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.

Utk ::

Lažeš ti. Nikjer ne piše, da mora upočasnit.
In 3 metre pred prehodom, ali pa 10, je edina smiselna hitrost, da se "varno ustaviš", praktično nič. Torej naj postavijo tvoje stop znake, ali pa utihnejo, da ima tam pešec prednost.

thramos ::

Utk je izjavil:

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.


Bognedaj, da bi pred prehodom za pešce preventivno zmanjšal hitrost. To bi bila najmanj samokastracija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

jype ::

Utk je izjavil:

In 3 metre pred prehodom, ali pa 10, je edina smiselna hitrost, da se "varno ustaviš", praktično nič. Torej naj postavijo tvoje stop znake, ali pa utihnejo, da ima tam pešec prednost.
Skratka, zakon že predpisuje hitrost nič, a zate to ni dovolj dobro?

Pojdi z biciklom, pa ti bo lahko vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

Meni je inštruktor rekel, naj se pred prehodom ali ustavim ali grem normalno naprej, cincanje enega in drugega ima lahko samo en izhod. In prav je imel.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.


Bognedaj da bi dal nogo z gasa in v počasi zmanjšal hitrost s prestavo nižje (poraba pri motorjih z elektronskim direkt vbrizgom je takrat 0) in ga spustil čez. To pa ne, ker potem je to lopovščina ki ti krade čas. Nezaslišano.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nevone ::

Samo če izvaja to svojo prednost tako, da zakoraka na cesto, ker ima prednost, ne glede na to ali se tovornjak proti njemu ustavlja ali ne.


To sploh ni bistvo. Povsem jasno je, da naj bo tudi pešec previden, če mu je do lastnega življenja.

Bistvo je, da nekateri tukaj sploh ne govorimo iz stališča pešca, ampak voznika, ki je toliko vljuden, da je pozoren do pešca.

Nekako bi nam radi vsilili, da hočemo biti objestni pešci, v resnici pa le hočemo biti umirjeni vozniki.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.


Bognedaj da bi dal nogo z gasa in v počasi zmanjšal hitrost s prestavo nižje (poraba pri motorjih z elektronskim direkt vbrizgom je takrat 0) in ga spustil čez. To pa ne, ker potem je to lopovščina ki ti krade čas. Nezaslišano.

A nisi ti nekaj o Novem mestu napisal? Naredi tam raje predavanje o kakšnih veliko bolj osnovnih stvareh, potem pa še o prehodih za pešce...

Nekako bi nam radi vsilili, da hočemo biti objestni pešci, v resnici pa le hočemo biti umirjeni vozniki.

Sej jaz nimam nič proti ustavljanju pešcem. Verjetno to naredim večkrat kot je povprečju na tem forumu. Samo da ima na prehodu pešec prednost mi vseeno ni všeč niti ni to varno. Hvala bogu pa ljudje tega itak ne vejo. Tisti, ki vejo, pa vejo samo to in bolj malo kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk je izjavil:

Tisti, ki vejo, pa vejo samo to in bolj malo kaj drugega.
Vidim, da mi boš težko odpustil, da sem ti citiral člen v zakonu, za katerega si s tako močno vero verjel, da ne obstaja, da se ti je zdaj podrla celotna življenska filozofija.

Jebiga, vsak dan se kaj novega naučiš.

Utk ::

Citiral si člen, ki ima povezavo s tistim kar sem pisal, glih tolk kot "kaj ti bo ruzak, če imaš kolo".

jype ::

Utk je izjavil:

Citiral si člen, ki ima povezavo s tistim kar sem pisal, glih tolk kot "kaj ti bo ruzak, če imaš kolo".
No, zdaj vsekakor veš, čemu za kolesarje prometni predpisi ne veljajo.

Gregor P ::

Kateri cestno-prometni predpisi veljajo za kolesarje?
Za kolesarje veljajo isti predpisi glede vožnje po cestah in glede udeležbe v prometu kot za ostale udeležence v prometu.


Policija - varno na kolo
Vozniki koles so v najhujših prometnih nesrečah v več kot polovici primerov povzročitelji nesreče.


Preverite svoje poznavanje pravil in predpisov za varno kolesarjenje na spletnem portalu Kolesar.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Marilyn ::

Sam kot kolesar, tega nikoli ne naredim, ker je to izsiljevanje. Jih ne razumem, kako so lahko tako lahko miselni, zaradi takih nas tudi vse mečejo v isti koš in obravnavajo kot navadne "seronje"...Tokrat sem na strani voznika.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.


Bognedaj da bi dal nogo z gasa in v počasi zmanjšal hitrost s prestavo nižje (poraba pri motorjih z elektronskim direkt vbrizgom je takrat 0) in ga spustil čez. To pa ne, ker potem je to lopovščina ki ti krade čas. Nezaslišano.

A nisi ti nekaj o Novem mestu napisal? Naredi tam raje predavanje o kakšnih veliko bolj osnovnih stvareh, potem pa še o prehodih za pešce...


In kaj ima Novo mesto s tem veze? Bi bila razlika, če bi napisal Ljubljana? Jaz samo pravim, da če je red, je red za vse. Ende.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

b3D_950 ::

Včasih, ko človek bere slo-tech, se spomni na tega:
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

perci ::

Rejzor, a čez rdečo tudi pelješ, če je samo en pešec pred prehodom in nobenega avta za tabo? Zakaj bi ustavljal tono in pol železja za tako malenkost?

Unknown_001 ::

Saj pravim da če bi pešec bil polpriklopnik mu ne bi take bedarije po glavi skakale.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Invictus - Zdaj mi pa v %-ih povej, koliko pešcev da znak o nameri prehoda in koliko pešcev gre čez cesto, ko je to za njih varno, prednost pešca namreč ni absolutna ima dožnost, da se prepriča, če je prečkanje varno.

In sploh ne gre za zakonodajo, še vedno govorim o tem, da previdnih pešcev v življenju nihče ne ogroža. Razmišljanje v smer - voznik mora ustavit, je varljivo, kaj pa če nas šofer zaradi kakršnega koli vzroka, sploh ni videl?
Po zakonu smo tudi pešci dolžni naredit vse kar je v naši moči, da ne pride do nesreče in ne samo ostali udeleženci v cestnem prometu.

Če bi v svojem življenju bil tako trmast, ko gre za uveljavljanje prednosti in členov zakonodaje, bi v svojem življenju razbil na tisoče avtomobilov (ki so mi izsilili prednost), stotine kolesarjev, kakšnega motorista in na tisoče pešcev, ki so hodili v nasprotju z zakonodajo (desna stran vozišča, temna oblačila, nasproti pa vozila) pa sem se pač toliko prilagajal, da razen dveh izvozov na travnik (zaradi prehitevajočega nasproti vozečega) še nisem imel kritične situacije, niti peš, s kolesom, motorji in vozili).

Tu pa se v glavnem vrtite okoli tega ali se je voznik dožan postaviti na glavo, če se vi odločite skočit pred njega na prehodu za pešce - ja, po zakonodaji se je dolžan in v primeru, da vas povozi, bo to tudi krepko plačal, samo vašim otrokom, staršem, prijateljem,.... vas to ne bo vrnilo. O tej zajebani ego zavesti govorim, ko svojega življenja ne cenite toliko, da bi se v prometu prilagajali.
Skrb za lastno varnost pa pomeni to, da ob nemenu prečkanja ceste, vsaj pogledate levo in desno, da vam bo na onem svetu vsaj ostalo v spominu, kakšen voz vas je povozil, če drugega ne.
Delo krepa človeka

Ishmael ::

ales85 je izjavil:

thramos je izjavil:

RejZoR je izjavil:

"namerno poskuša ubiti" AHAHAHAHA. Vožnja mimo pešcev, ki stojijo na pločniku je po novem namerno ubijanje. Takih debilov kot ste tle pa že dolgo nisem imel možnosti srečat. Vidim, da vam je karkoli dopovedovat in razlagat nesmiselno ker trobite svoje neumnosti kot prizadeti papagaji.


Namerno kršenje cestno prometnih pravil, ki bi se, če ne bi druga stran ravnala skrajno preventivno, končalo tragično, je poizkus umora.

Če dodamo še, da gre za 2 FAKIN SEKUNDI in ml bencina, skrajno gnusen.

Ampak pazi! On s tem v bistvu varuje okolje, ker bo prihranil gorivo!


15-20mL. Pet brezveznih ustavljan in si okolje zasmetil s 0.1L bencina.
Če se ustavijo še vozila za tabo, je poraba še večja. Pri petih vozilih, ustavljanje pešcu potem stane 1 deci benza. 3 iz ene smeri in 2 iz druge smeri. Če je večji zastoj je poraba večja.
Če ustaviš kamjon si lastnika oškodoval za 20 centov.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

LeQuack ::

Ishmael je izjavil:

ales85 je izjavil:

thramos je izjavil:

RejZoR je izjavil:

"namerno poskuša ubiti" AHAHAHAHA. Vožnja mimo pešcev, ki stojijo na pločniku je po novem namerno ubijanje. Takih debilov kot ste tle pa že dolgo nisem imel možnosti srečat. Vidim, da vam je karkoli dopovedovat in razlagat nesmiselno ker trobite svoje neumnosti kot prizadeti papagaji.


Namerno kršenje cestno prometnih pravil, ki bi se, če ne bi druga stran ravnala skrajno preventivno, končalo tragično, je poizkus umora.

Če dodamo še, da gre za 2 FAKIN SEKUNDI in ml bencina, skrajno gnusen.

Ampak pazi! On s tem v bistvu varuje okolje, ker bo prihranil gorivo!


15-20mL. Pet brezveznih ustavljan in si okolje zasmetil s 0.1L bencina.
Če se ustavijo še vozila za tabo, je poraba še večja. Pri petih vozilih, ustavljanje pešcu potem stane 1 deci benza. 3 iz ene smeri in 2 iz druge smeri. Če je večji zastoj je poraba večja.
Če ustaviš kamjon si lastnika oškodoval za 20 centov.


Oškodovali so se sami, ker so si izbrali tako prevozno sredstvo.
Quack !

Ishmael ::

Oškodovali so se sami, ker so si izbrali tako prevozno sredstvo.

Saj ne da kolesa, hrano in PC produkte pripeljejo v trgovine s takimi prevoznimi sredstvi.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
««
22 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223594 (16421) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819937 (8233) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741408 (36279) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962830 (56020) jype

Več podobnih tem