» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
23 / 29
»»

nevone ::

Tu pa se v glavnem vrtite okoli tega ali se je voznik dožan postaviti na glavo, če se vi odločite skočit pred njega na prehodu za pešce - ja, po zakonodaji se je dolžan in v primeru, da vas povozi, bo to tudi krepko plačal, samo vašim otrokom, staršem, prijateljem,.... vas to ne bo vrnilo. O tej zajebani ego zavesti govorim, ko svojega življenja ne cenite toliko, da bi se v prometu prilagajali.
Skrb za lastno varnost pa pomeni to, da ob nemenu prečkanja ceste, vsaj pogledate levo in desno, da vam bo na onem svetu vsaj ostalo v spominu, kakšen voz vas je povozil, če drugega ne.


Kako ne razumeš, da gre za vljudnost voznikov, ne za objestnost pešcev. Stalno vlečete gor te pešce, ki naj bi skakali na cesto, namesto da bi preprosto rekli, da ste kot voznik pripravljeni dati pešcu prednost. Pa recimo vsaj v primeru, ko ga vidite da ob cesti čaka, da jo bo prečkal. Evo, to se nekaterim zdi velika neumnost, nekaterim pa zgolj prijazna poteza.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

Če je en budala, zato ni treba ostalim izigravat budalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

Ishmael je izjavil:

Saj ne da kolesa, hrano in PC produkte pripeljejo v trgovine s takimi prevoznimi sredstvi.
Smotrno je, da se ves promet blaga opravlja izključno s podmornicami. V ta namen bomo zgradili panevropsko omrežje kanalov, po katerih bodo podmornice dostavljale blago. Ne bo poceni, bo pa super za vse kolesarje, ker motornih vozil ne bo več na površju.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Saj ne da kolesa, hrano in PC produkte pripeljejo v trgovine s takimi prevoznimi sredstvi.
Smotrno je, da se ves promet blaga opravlja izključno s podmornicami. V ta namen bomo zgradili panevropsko omrežje kanalov, po katerih bodo podmornice dostavljale blago. Ne bo poceni, bo pa super za vse kolesarje, ker motornih vozil ne bo več na površju.


Zakaj po dmornice?? Ne bi raje naredil kanal da Maerskova ladja pripelje direkt do BTC ja ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

nevone - Tu ne gre za vljudnost, saj so to vozniki dolžni storit in večina mrtvih pešcev je zato, ker voznik tega ni storil - tu ni nič spornega, voznik je naredil napako (vzrok ni pomemben) za katero bo plačal.
Point je v tem, da bi pešec, navkljub napaki voznika, ostal živ, če bi pazil nase, torej v takem primeru, nebi stopil na zebro, če prav je imel vso pravico in zakonsko zaščito.

To je promet, z različno vzposobljenimi posamezniki in z zelo različnim znanjem, predvidevanjem in v končni fazi sposobnostjo pravočasnega reagiranja. Zato moramo vsi udeleženci v prometu, predvsem paziti na to, da popravljamo napake drugih, zaradi lastne varnosti in to je vljudnost, saj imamo čisto vsi pravico, da tistega, ki naredi napako, zbijemo, se zaletimo v njega, ga zrinemo s ceste,........

Najbolj strpen in vljuden postaneš, ko začneš pazit nase.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

nevone ::

To je promet, z različno vzposobljenimi posamezniki in z zelo različnim znanjem, predvidevanjem in v končni fazi sposobnostjo pravočasnega reagiranja.


Ja, samo če nekdo reče, da ne bo ustavljal, ker nima to nobenega smisla, to ne pomeni, da ni mogel pravočasno reagirati, ampak da enostavno ne more reči, dobro, bom dal pešcu prednost.

To kar zagovarjaš ti, da mora pešec paziti nase, se pa seveda strinjam. Ampak to, by my book, ne izključuje vljudnosti voznikov.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

solatko ::

nevone - reče, koliko pa je že povozil pešcev in grem stavit, da je že gdaj stal na polno na zavori, ko se je pešec spravil pred njega.

Ko smo mi včasih postavljali nenormalne rekorde na čisto običajnih poteh, je kdo rekel norci, kaj pa če bi vam kdo skočil pred avto, pa si mu dejal, saj imam brisalce za spucat kri in gasa.
Vendar je tako razmišljanje samo v gostinski debati, ko pa dejansko malo hitreje voziš, pa je pazljivost in zbranost na precej višjem nivoju, kot pri 50 ali 30.
Pri 200+ nobenemu ne pride na misel, da bi govoril ali tipkal po telefonu, kar počne folk pri 130+.
Delo krepa človeka

Unknown_001 ::

Za pešca je trk nad 30 km/h smrten.

Za avtomobilista je čelni trk smrten nad 70 km/h.

Do compute.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Raptor F16 - Tega večina pešcev ne ve in zato niti ne pazijo, če se jim slučajno bliža voznik, ki zaradi neznanega vzroka, nima namena ustavit.
V tem je point.
Tisti, ki se tega zavedamo, pač vedno pogledamo levo, desno, levo in, če je prosto, stopimo na zebro, če se bliža vozilo pa pač ne. To je vsa umetnost preživetja za pešce.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Utk je izjavil:

četudi je treba preventivno zmanjšat hitrost.

Ja, samo bognedaj, da bi morali tudi počakat 2 sekundi več na pločniku, to pa ne. Ker to je pa potem posilstvo pešca. Najmanj.


Pusti debile tukaj. Sem že več postov nazaj opazil, da bebcev tukaj sploh ne zanima dialog, kontekst al pa razlage. Oni bojo kot največji debili trobili svoje kako smo vsi morilci pa čeprav verjetno 10x bolj spremljamo dogajanje okoli nas, da se prilagajamo na takem nivoju. Na nek način je prav žalostno, da iz celotne skupine folka tukaj samo ene trije razumejo kaj sem mislil in se strinjajo z mano. Ostali pa se obnašajo kot največji prizadetki z IQ-jem povprečne temperature v Siberiji...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

thramos ::

No, zaradi takih osebkov bi moralo biti jasno, da ni nobeno prečkanje po zebri varno. Nikoli. Ker nikoli ne veš od kje in kako hitro te bo naguzil kreten za volanom, ker "naključen izgovor, ki mu bo prihranil 2 FAKIN SEKUNDI njegovega dragocenega časa".

V takšnem kontekstu ima pravzaprav prav jype s svojo mantro, da predpisi ne veljajo za pešce in kolesarje.

Gregor P ::

thramos je izjavil:

V takšnem kontekstu ima pravzaprav prav jype s svojo mantro, da predpisi ne veljajo za pešce in kolesarje.
Nikakor nima prav v nobenem kontekstu, prometni predpisi vsekakor veljajo tako za pešce kot kolesarje!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

perci ::

Rejzor....v cem se tvoji argumenti razlikujejo, ce je pred tabo rdeca luc in ne prehod za pesce?
Ravno tako je za brezveze treba ustavit dve toni zelezja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

ales85 ::

perci je izjavil:

Rejzor....v cem se tvoji argumenti razlikujejo, ce je pred tabo rdeca luc in ne prehod za pesce?
Ravno tako je za brezveze treba ustavit dve toni zelezja.

A ne veš? Semafor ne more počakati ;)

Gregor P ::

So primeri (vsaj v tujini), ko kljub rdeči še vedno lahko zaviješ desno ipd. ... tako da se ni treba vedno povsem ustaviti ob rdeči (seveda pa moraš še vedno počakati pešca in kolesarja, ki vozi po kolesarski stezi).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Invictus ::

solatko je izjavil:

Invictus - Zdaj mi pa v %-ih povej, koliko pešcev da znak o nameri prehoda in koliko pešcev gre čez cesto, ko je to za njih varno, prednost pešca namreč ni absolutna ima dožnost, da se prepriča, če je prečkanje varno.

Nihče.

Zato vedno pričakujem da bo kdo kar naenkrat skočil na cesto... Sploh v bližini prehoda za pešce... Kar naj bi predvideval vsak šofer...

Razen seveda RejZoRja. Zaradi njega morajo vsi počakati, tudi rešilci na nujni vožnji, da ne bo 3 sekunde kasneje na cilju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nevone ::

Pusti debile tukaj. Sem že več postov nazaj opazil, da bebcev tukaj sploh ne zanima dialog, kontekst al pa razlage. Oni bojo kot največji debili trobili svoje kako smo vsi morilci pa čeprav verjetno 10x bolj spremljamo dogajanje okoli nas, da se prilagajamo na takem nivoju. Na nek način je prav žalostno, da iz celotne skupine folka tukaj samo ene trije razumejo kaj sem mislil in se strinjajo z mano. Ostali pa se obnašajo kot največji prizadetki z IQ-jem povprečne temperature v Siberiji...


A ti si pa pokazal kaj razumevanja do vljudnih voznikov?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:

Invictus - Zdaj mi pa v %-ih povej, koliko pešcev da znak o nameri prehoda in koliko pešcev gre čez cesto, ko je to za njih varno, prednost pešca namreč ni absolutna ima dožnost, da se prepriča, če je prečkanje varno.

Nihče.

Zato vedno pričakujem da bo kdo kar naenkrat skočil na cesto... Sploh v bližini prehoda za pešce... Kar naj bi predvideval vsak šofer...

Razen seveda RejZoRja. Zaradi njega morajo vsi počakati, tudi rešilci na nujni vožnji, da ne bo 3 sekunde kasneje na cilju...

Lažeš.
Sam neštetokrat dvignem roko....še otroci iz vrtca to počno....;((
tu ima Solatko prav....veliko je telet na pločnikih.....
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Unknown_001 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:

Invictus - Zdaj mi pa v %-ih povej, koliko pešcev da znak o nameri prehoda in koliko pešcev gre čez cesto, ko je to za njih varno, prednost pešca namreč ni absolutna ima dožnost, da se prepriča, če je prečkanje varno.

Nihče.

Zato vedno pričakujem da bo kdo kar naenkrat skočil na cesto... Sploh v bližini prehoda za pešce... Kar naj bi predvideval vsak šofer...

Razen seveda RejZoRja. Zaradi njega morajo vsi počakati, tudi rešilci na nujni vožnji, da ne bo 3 sekunde kasneje na cilju...

Lažeš.
Sam neštetokrat dvignem roko....še otroci iz vrtca to počno....;((
tu ima Solatko prav....veliko je telet na pločnikih.....


Lahko zaključimo, da je prometna kultura in general F* up.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Lažeš.
Sam neštetokrat dvignem roko....še otroci iz vrtca to počno....;((
tu ima Solatko prav....veliko je telet na pločnikih.....

Lažem?

Najdi mi pešca, ki dvigne roko.

Otroci iz vrtca pa dvignejo roko na komando vzgojiteljice...

Kasneje pozabijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ales85 ::

Kaj je zdaj to z dvigovanjem roke? Kdaj naj bi to počeli?

Unknown_001 ::

ales85 je izjavil:

Kaj je zdaj to z dvigovanjem roke? Kdaj naj bi to počeli?

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GizmoX ::

Gregor P je izjavil:

Kateri cestno-prometni predpisi veljajo za kolesarje?
Za kolesarje veljajo isti predpisi glede vožnje po cestah in glede udeležbe v prometu kot za ostale udeležence v prometu.

Policija - varno na kolo
Vozniki koles so v najhujših prometnih nesrečah v več kot polovici primerov povzročitelji nesreče.

Preverite svoje poznavanje pravil in predpisov za varno kolesarjenje na spletnem portalu Kolesar.

1. stran je tako stara, da bi jo morali že davno snet dol z interneta. Med drugim na njej piše:
Zaščitne čelade morajo pri kolesarjenju obvezno nositi mlajši od 14 let
ter seveda vsem najljubši
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h

2. in 3.:
Upoštevajte pravila prednosti, ki veljajo za kolesarje v križiščih, še posebej tam, kjer so označene kolesarske steze.
Svojo varnost lahko kolesarji povečajo, če: dosledno upoštevajo prometne predpise (vožnja po kolesarski stezi, upoštevanje prednosti, prečkanje ceste na označenih prehodih za pešce, vožnja ob robu cestišča itd.)
Saj vem, da hočejo dobro, ampak upoštevanje prednosti vedno in povsod kolesarja prej ko slej ubije. Naj si nalijejo čistega vina in napišejo: kolesarji naj ne jemljejo prednosti ostalim udeležencem, v kočljivih situacijah pa naj prednost raje odstopijo drugim.
 Teorija

Teorija


 Praksa (desni del slike)

Praksa (desni del slike)


 Zmeda (ZPrCP pravi LEVA, nekateri vozniki pravijo DESNA)

Zmeda (ZPrCP pravi LEVA, nekateri vozniki pravijo DESNA)



Včeraj se mi je ta zadnja situacija zgodila 2-krat.
Prvič sem upošteval levo slikico - a sem zaviral, ker se je voznik odločil, da sem pač jaz tisti, ki bom "izgubil" 3 sekunde.
Drugič sem upošteval desno slikico in prehitel po levi. Voznica se je ustavila in še nekaj časa čakala, ker ni vedela, kam sem izpuhtel (gledala je v desni mrtvi kot, ker me je pričakovala tam).
udirač => uni. dipl. inž. rač.

primoz4p ::

Dajanje prednosti pešcem pred prehodi, zmanjšanje hitrosti pred prehitevanjem kolesarjev na regionalkah, dajanje smernikov pri izhodu iz krožišč in pri menjavi pasov večinoma avtomatsko počnem.
Dril zgoraj naštetega pa sem začel po nekaj neugodnih situacijah, spoznanju, da je vožnja je večinoma avtomatska (podzavestna) in da se staram.
Seveda pa avtomatizem zgornjih načel ni povsem stoprocenten, tako da ... (tudi pešec, kolesar ... mora gledati na svojo varnost).

St235 ::

Še en psihopatski pešec, ki ni dal dovolj na samoohranitev in še en vzoren voznik, ki je samo skrbel za čisto okolje in obrabo zavor.

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

solatko ::

Lakotnik29 - Voznica ga je pač spregledala, saj ne moreš pisati SMS in like-ti v FB in še pazit na otroke, ki so se odločili prečkat cesto.

Za otroke in starejše, ter invalide je zaukazana posebna previdnost, vendar to, kot kaže ni dovolj.
V nekaj temah smo se že pogovarjali o tem, da je potrebno pridobitev vozniškega dovoljenja, precej zaostriti, saj lahko danes najkompleksnejše človeško opravilo, počne čisto vsak, ki ima to srečo, da komisija ni ugotovila, ob tistem kratkem času opravljanja izpita, da dotični o vožnji, nima pojma.
Delo krepa človeka

Unknown_001 ::

Mene velikokrat zafrkava A stebriček. Včasih se je zgodilo, da je bil pešec skrit za njim sinhrono kakor sem se približeval prehodu tako je on hodil čez cesto ravno v tempu da je bil skrit. Na srečo se z glavo vedno nagnem na stran če nisem prepričan in pogledam vsaj 2x . Sploh moteče pa je, če pešec stoji na drugi strani, počaka kombi ki gre mimo ( ga mimogrede zakrije) in nato samo švigne čez. Me je večkrat pred trkom rešilo preventivno zmanjšanje hitrosti. Sploh nevarno je, če je na cesti daljša stoječa kolona. Pri prehodih za pešce ti pešca ne vidiš. Priporočljivo je zmanjšati vsaj na 30. Zgodilo pa se mi je tudi, da je pešec prečkal cesto kjer ni bilo prehoda bila pa je ista situacija s kolono vozil. Če takrat ne bi imel not 40 bi ga verjetno zbil po tleh, tako pa sem lahko ustavil meter pred njim na rajs.

Me odkrito rečeno razjezi brezglavost, brezobzirnost s slušalkami v ušesih in ignoriranje okolice pri pešcih. A vseeno se isto jezim na voznike, ki ne gledajo nič okoli sebe, bi jih preveč bolelo, če bo sami kdaj odnehali v situaciji in jim je d*kanje telefona bolj pomembno kot spremljanje okolice.

Čudi me da nesreč ni še več.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Raptor F16 - Problem je, da je vedno več voznikov opremljenih s slušalkami in drka po telefonu, med vožnjo. Predvsem prednjačijo mlade voznice, ki kot kaže, sploh ne znajo vozit brez telefona (morda so pa po novem tudi daljinske komande za vozilo na Androidu in iOS-u).

V garažah na Vodmatu, se je ob podobnih urah, kot jaz, vsak dan spravilo iz garaže dekle, katere prva naloga, ko je zaklenila garažo, je bil vklop telefona in prislon na ušes, z drugo roko pa vžig vozila, šaltanje v prvo in potem vožnja z obveznim telefoniranjem.
En dan sem jo vprašal, če ima komande na telefonu, pa me je po domače poslala v k..ac in še pripomnila, če starina nima drugega dela.
Delo krepa človeka

Utk ::

Ko ta baba zakoraka na cesto na prehodu za pešce je pa naenkrat svetnica in devica.

thramos ::

Ne, a enkrat ogroža predvsem sebe, drugič pa predvsem druge.

jype ::

thramos je izjavil:

Ne, a enkrat ogroža predvsem sebe, drugič pa predvsem druge.
Ne trudi se: Tega vozniki motornih vozil očitno ne bodo nikoli razumeli.

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Lažeš.
Sam neštetokrat dvignem roko....še otroci iz vrtca to počno....;((
tu ima Solatko prav....veliko je telet na pločnikih.....

Lažem?

Najdi mi pešca, ki dvigne roko.

Otroci iz vrtca pa dvignejo roko na komando vzgojiteljice...

Kasneje pozabijo...

Zdaj mi nekaj tu ni jasno ali si nepismen ali pa se delaš idiota?

Preberi še 1x kaj sem napisal.

Otroci z vrtca, ko gredo popoldan s starši na sprehod, sami dvigujejo roke, ker so jih tako naučile vzgojiteljice.
Nobene komande ne potrebujejo....sem pa prepričan, da ti tega ne počneš.

Nehaj kurcat cel svet in ga sodit po sebi.....lahko pa storiš korak v pravo smer in začneš avtomatično dvigovat roko za začetek kar sam.

jype je izjavil:

thramos je izjavil:

Ne, a enkrat ogroža predvsem sebe, drugič pa predvsem druge.
Ne trudi se: Tega vozniki motornih vozil očitno ne bodo nikoli razumeli.

jurček, ti imaš izpit za avto?

If U, hang yourself.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Invictus ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Nehaj kurcat cel svet in ga sodit po sebi.....lahko pa storiš korak v pravo smer in začneš avtomatično dvigovat roko za začetek kar sam.


Nehaj se iti neko moralno avtoriteto, ker to nisi...

Saj maham kretenskim šoferjem, ampak ne ustavijo... Zato hodim čez cesto, ko je prosto. Ne ko imam zeleno luč. To poveča verjetnost, da me en kreten povozi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Invictus - Čudno, jaz se obnašam, kot pešec, tako, kot so me naučili v prvem razredu OŠ in ni se mi še zgodilo, da bi bil v nevarnosti. Ja, če vidim vozila, ki se bližajo prehodu, dvignem roko in počakam, da vidim, če me voznik vidi in ima namen ustavit ali toliko zmanjšat hitrost, da grem lahko varno čez. Ravno tako mi zelena na semaforju ne pomeni avtomatično absolutno prednost, temveč se prepričam ali me vsi tisti, ki zavijajo čez prehod, nameravajo spustit čez. Če nimajo tega namena, jim sicer zažugam, vendar ne skačem pred njih, počakam nakaj sekund, da so mimo.

Nobenemu v teh stvareh ni treba bit moralna avtoriteta, saj vse to skupaj nima veze z moralo, temveč lastno varnostjo. Vedi, da postaneš veliko bolj potrpežljiv in strpen, ko začenš pazit sam nase, pa ko se vsedeš za volan, ne pozabi, da si bil nekaj trenutkov prej, tudi ti, čisto navaden smotan pešec.
Delo krepa človeka

Invictus ::

@solatko

Kot vidiš, sem že živ. Pazim nase. Vedno ;).

Pa ne bi bil, če bi kot pešec spoštoval prometne predpise in računal na to, da jih tudi ostali. Predvsem šoferji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

@solatko

Kot vidiš, sem že živ. Pazim nase. Vedno ;).

Pa ne bi bil, če bi kot pešec spoštoval prometne predpise in računal na to, da jih tudi ostali. Predvsem šoferji...


Prva lekcija defenzivne vožnje v avtošoli...

Besede instruktorja:

Predstavljaj si da si samo ti normalen ostali pa idioti ki se hočejo zabit vate.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

Lej...itak, da mora vsak nase pazit.

Ampak tukaj gre debata v to smer, da se opravičuje voznika avtomobila, ker pešci ne pazijo ko skačejo pred njega. Tak način opravičevanja pa je napačen. Tisti, ki tega ne razume, je kreten in morilec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

mn ::

perci je izjavil:

Lej...itak, da mora vsak nase pazit.

Ampak tukaj gre debata v to smer, da se opravičuje voznika avtomobila, ker pešci ne pazijo ko skačejo pred njega. Tak način opravičevanja pa je napačen. Tisti, ki tega ne razume, je kreten in morilec.


In pa v smer, da pešcom in kolesarjem sploh ni treba ne upoštevali predpisev, ne paziti nase.

Jasno oboje ne drži. Vozniki moramo biti pozorni na vse udeležence v prometu, pešci in kolesarji pa moramo predvidevati, da smo manj opazni in se moramo prepričati da nas voznik vidi in da je zmožen ustaviti preden skočimo pred vozilo.

nevone ::

Jasno oboje ne drži. Vozniki moramo biti pozorni na vse udeležence v prometu, pešci in kolesarji pa moramo predvidevati, da smo manj opazni in se moramo prepričati da nas voznik vidi in da je zmožen ustaviti preden skočimo pred vozilo.


To sicer drži, ampak potem obvelja zakon močnejšega. Včasih mora kakšen pešec skočit na cesto, da voznik sploh začne razmišljati, da ni edini pomemben udeleženec v prometu. Seveda ne propagiram, naj ljudje delajo samomore, ampak samo povem, kako to je.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

perci ::

nevone je izjavil:

Jasno oboje ne drži. Vozniki moramo biti pozorni na vse udeležence v prometu, pešci in kolesarji pa moramo predvidevati, da smo manj opazni in se moramo prepričati da nas voznik vidi in da je zmožen ustaviti preden skočimo pred vozilo.


To sicer drži, ampak potem obvelja zakon močnejšega. Včasih mora kakšen pešec skočit na cesto, da voznik sploh začne razmišljati, da ni edini pomemben udeleženec v prometu. Seveda ne propagiram, naj ljudje delajo samomore, ampak samo povem, kako to je.

o+ nevone

+1

solatko ::

perci - Zavedaj se, da so vozniki ravno tako ljudje, kot pešci, s svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi. Voznik, ki med vožnjo ni zbran 100%-no (takih je cca 10%-ov, sem ravno včeraj poslušal na val 202 rezultate neke raziskave v skandinaviji), predstavlja nevarnost za vse druge udeležence in pešec, kot najšibkejši člen, se mora zavedat, da večina drugih udeležencev ne pazi na njega, temveč se ali ne, predvsem poizkušajo držat predpisov, saj kazni so pa dovolj visoke, glede na dohodke.

In tu ne gre za čisto nič drugega, kot, da paziž nase, saj tudi v hribih, smučanju, na morju,.... paziš nase.
Nihče ne brani voznikov in tudi tisti, ki so krivi za prometno nesrečo, za to kazensko in materialno odgovarjajo.
Ne morem pa obenem poslušat udeležencev v prometu, da se samo vozniki ne držijo predpisov in, da so v vsakem primeru prekoračitve hitrosti, kjer to lahko storijo varno - morilci.
Sem udeležen v prometu z vsemi možnimi sredstvi, razen avtobusa, prikoličarja in rolerjev-rolk, vedno zbran in vedno pripravljen na popravek napake drugega udeleženca, ne zaradi njega, kazni in predpisov, temveč zaradi lastne varnosti.
Tudi v hribe ne grem v natikačih!!!!!!

nevone - Zgoraj napisano velja tudi zate, svetnica!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Nehaj kurcat cel svet in ga sodit po sebi.....lahko pa storiš korak v pravo smer in začneš avtomatično dvigovat roko za začetek kar sam.


Nehaj se iti neko moralno avtoriteto, ker to nisi...

Saj maham kretenskim šoferjem, ampak ne ustavijo... Zato hodim čez cesto, ko je prosto. Ne ko imam zeleno luč. To poveča verjetnost, da me en kreten povozi.

Takoj po napotnico, za pregled batice.

Nehaj tečnarit o hoji čez cesto in kaj ti počneš in oh in sploh.....koga briga.

Pravila so jasna, če ti ne pašejo, ignoriraj ampak ne nabijaj neumnosti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Invictus ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Nehaj tečnarit o hoji čez cesto in kaj ti počneš in oh in sploh.....koga briga.

Pravila so jasna, če ti ne pašejo, ignoriraj ampak ne nabijaj neumnosti.

Potem naj mi pa šoferji ustavijo, ko stopim na prehod za pešce.

Kolikor vem, Carmageddon še ni uzakonjen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Sramota je, da ne ustaviš človeku, ki z otrokom čaka pred prehodom za pešce. Jst bi se pogreznu v zemljo, če ne bi ustavil.

Zdej pa pejte naprej relativizirat, kako mora človek z otrokom pa sploh paziti na varnost obeh. Ne sme računat na druge, da bodo spoštovali predpise.

BlaY0 ::

solatko je izjavil:

perci - Zavedaj se, da so vozniki ravno tako ljudje, kot pešci, s svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi...

S to razliko, da je prvim v upravljanje zaupano dve toni premikajočega pleha.

Kim Jong-Un je tudi samo človek ane. Al pa če hočeš Donnie Trump...

Utk ::

 Glejte ga norca voznika, takoj v zapor z njim.

Glejte ga norca voznika, takoj v zapor z njim.

thramos ::

Ne - pešca, povzročena škoda je katastrofalna.

Vsa sredstva nemudoma usmerimo v preprečevanje tovrstnih nesreč.

perci ::

Ja, to so te tipične nesreče, ki jim preprosto moramo dati več pozornosti pri preventivi.

nevone ::

nevone - Zgoraj napisano velja tudi zate, svetnica!


Kolikokrat naj še povem, da mi gre za vljudnost voznikov, ne za objestnost pešcev?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

Evo... danes na prehodu.

Čakal 3 minute kot idiot da bi kdo sploh ustavil. Par kretenov je še po gasu stisnilo ko sem hotel stopit na prehod. Pa kaj je kurca narobe? Kater idiot vozniške tala kar vsakemu bedaku.

Ustavil je šel kamion avtovleke s kranjsko registracijo.

Pofukana Ljubljana in vaša nekultura egoistična. Vsepovsod drugje lahko normalno ustavijo, ali vsaj zmanjšajo hitrost sam kle pa ne. Pa ne mi, da posplošujem. V žabariji pešcem ne ustavlja praktično nihče. Drugje pa lahk... matr. To ni stereotip ampak jebena resnica, kar tudi ni čudo kok egocentričnih idiotov je v Ljubljan.

VSEMPOVRST BI IZPITE POBRAL PA AVTE DAL NA PREŠO.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

««
23 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223721 (16548) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819975 (8271) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741481 (36352) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962938 (56128) jype

Več podobnih tem