BBC - Tesla je pozval lastnike 53 tisoč vozil Model S in Model X, naj svoje električne kočije odpeljejo na servis. Dva odstotka vpoklicanih vozil imata namreč serijsko napako na ročnih zavorah. Tesla sicer trdi, da servis ni nujno potreben, saj je najhujša stvar, ki se lahko zgodi, da bodo zavore zablokirale in posledično vozila ne bo mogoče voziti. Napako imajo vozila, ki jih je Tesla proizvedel med februarjem 2016 in oktobrom 2016. Najvrednejši ameriški avtomobilski proizvajalec je lani sicer proizvedel 83 tisoč vozil.
To sicer ni prvi prostovoljni vpoklic vozil s strani Tesle. Leta 2015 je 3000 lastnikov Model S moralo svoje vozilo peljati na servis zaradi težav pri varnostnih pasovih.
Teslina vozila so sicer med najbolj varnimi na trgu. Model S je že leta 2013 dobil 5 zvezdic za varnost od pristojne ameriške agencije.
Tesla sicer trdi, da servis ni nujno potreben, saj je najhujša stvar, ki se lahko zgodi, da bodo zavore zablokirale in posledično vozila ne bo mogoče voziti.
Vsaj to, da se to ne more zgoditi med vožnjo po AC (v originalnem članku piše, da ročna zavora vsebuje nek manjši zobnik, ki se lahko zjebe in potem ročna zavora ne popusti).
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nekaj so naredili narobe in so prevzeli krivdo in odgovornost. Ko Nissanom niso prijele bremze ni bilo ogorčenja, ko so VW izpuščali več plina kot so govorili, tudi ni prišel Golf fan klub nobenega krivit.
Ta članek ni nikakšno "kurbanje". Še verjetno gre precej Tesli na roko, ko zaključi članek s opisom kako varen je Tesla.
Wow, ti si bos se mozgane izpahnil od vsega napornega razmisljanja.
Sploh tale je bosa...
ko so VW izpuščali več plina kot so govorili, tudi ni prišel Golf fan klub nobenega krivit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nič posebnega v avtomobilski industriji! Se dogaja in se bo dogajalo dokler se stvar ne pomete pod preprogo je pozitivna vsaka odkrita/odpravljena napaka...
Ni proizvajalca, ki tega ne bi počel (vpoklic) še pri 5+ let starih vozilih se dogaja.
Ni novic o vpoklicih VW, BMW, Toyota, Honda, Hyundai, Kia, Fiat, Alfa, GM, Ford, Jaguar, ..
Zakaj ne?
Jasno, ker to ni nobena novica, dogaja se dnevno, se ne prodaja. Ko tesla vpokliče zarad banalnosti, je to novica, ki se prodaja.
Ja, 100% čisto pisunsko kurbanje.
In ST je tule žal le volk ki tuli s tropom. Obstajajo takšni biseri (thestreet.com), ki so tale vpoklic uvrstili zraven seznama 12 worst blunders of all time.
Really? In pol jamrate o fake news in podobnem. Sami ste del fake news.
Dobri stari "naš je bil drugi, sosed pa predzadnji", čista resnica, sam pozabu si povedat, da sta nastopala samo dva.
V novici manjka kontekst, kako 'velik' problem je to, kako izjemna situacija je to. Nobenega konkteksa zakaj je to novica vredna objave na prvi strani.
Zelo delikaten stavek je še: "saj je najhujša stvar, ki se lahko zgodi, da bodo zavore zablokirale in posledično vozila ne bo mogoče voziti."
Stvar se razume kot, da zavore lahko zablokirajo tudi med vožnjo. Kar je čista laž in FUD, s katero novica kot je napisana nima nobenga problema. Zopet spodbujanje napačnega videza, kako je stvar nevarna.
Resnica je, da zavore ne zablokirajo, ampak ROČNA zavora ne spusti. In stvar se je zaenkrat dejansko zgodila v NIČ primerih, i.e. v nobenem primeru avta v rokah lastnika. Tudi o tem v novici nobene besede.
Ni novic o vpoklicih VW, BMW, Toyota, Honda, Hyundai, Kia, Fiat, Alfa, GM, Ford, Jaguar, ..
Zakaj ne?
+ bunch of bullcrap
Da te prekinem. Zato ker če se že Tesla gre HighTech firmo novica potem verjetno sodi na Slo-tech. O vpoklicih drugih znamk ki niso tako "high tech" imaš na avtomobilskih portalih dost novic.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Lahko se tako velike budale spilate, ampak zaradi tega WarpedOne ne bo imel nic manj prav.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
A bi bilo boljše, če bi naslov novice bil "Drugi najvrednejši amerški proizvajalec avtomobilov vpoklical 3/4 lani proizvedenih vozil zaradi napake na ročni zavori"?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
To, da se bolje širijo in prodajajo negativne novice, ni nekaj, kar bi nastalo s Teslo. Če je Tesla dal na trg nekvaliteten proizvod, bodo oni tisti, ki bodo pobrali slavo, ne njihov podizvajalec ali dobavitelj. Če imajo z dobavitelji neustrezne pogodbe ali neustrezno kontrolo kvalitete ali naročajo nekvalitetne proizvode, je to njihova stvar.
Je bla novica, ko se je človek spustil z avtom v prepad...
Očitno še en primer, ko Teslini varnostni sistemi niso delovali. Kako bi pa bilo, če bi nastajali članki o vsakem vozniku, ki se je zaletel in preživel... bomo vsak dan prebirali o tem, kako so Mercedesi varni? Kje so članki o tem, kako proizvajalci dosegajo rekordne prodaje svojih avtomobilov? Ni jih, raje se najdejo posamezni mrhovinarji, ki te proizvajalce kljub dobrim rezultatom vidijo v rdečih številkah in pod rušo.
in preživel brez praske
Aha, za to bi pa morebiti lahko pohvalili proizvajalca airbagov ali varnostnih pasov.
frudi> A bi bilo boljše, če bi naslov novice bil "Drugi najvrednejši amerški proizvajalec avtomobilov vpoklical 3/4 lani proizvedenih vozil zaradi napake na ročni zavori"?
Težava je v tem, da to ni novica, ne glede na to kako obrneš. "SKF vpoklical zadnjo serijo 20x38x8 semeringov zaradi napake pri proizvodnji" pač ni novica, komot pa to zaviješ tako, da je videti kot nekaj izjemnega in poskusiš prodati občinstvu: "SKF zopet zamočil: Celotna serija zopet zanič, direktor ne komentira."
"SKF vpoklical zadnjo serijo 20x38x8 semeringov zaradi napake pri proizvodnji" pač ni novica
Zate ne, za tistega, ki je pol milijona teh semeringov vgradil v svoj proizvod in ga prodal, pa je.
komot pa to zaviješ tako, da je videti kot nekaj izjemnega in poskusiš prodati občinstvu: "SKF zopet zamočil: Celotna serija zopet zanič, direktor ne komentira."
Na srečo to nima nič skupnega z naslovom te novice, ki je povsem objektiven in nič ne govori o tem, da je kdo zanič.
frudi> A bi bilo boljše, če bi naslov novice bil "Drugi najvrednejši amerški proizvajalec avtomobilov vpoklical 3/4 lani proizvedenih vozil zaradi napake na ročni zavori"?
Težava je v tem, da to ni novica, ne glede na to kako obrneš. "SKF vpoklical zadnjo serijo 20x38x8 semeringov zaradi napake pri proizvodnji" pač ni novica, komot pa to zaviješ tako, da je videti kot nekaj izjemnega in poskusiš prodati občinstvu: "SKF zopet zamočil: Celotna serija zopet zanič, direktor ne komentira."
WTF ! ??
When did that happen? Jaz sem pred kratkim na stružnc menjal. Jype send link please da preverim. OH CRAP!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Po vplivu na finanlni trg se vidi, ali je bila novica dobra ali slaba. klik
Lepo se vidi, da je bil drop 20.4. ob 1h popoldne, približno ob istem času, ko je cnbc objavil članek o vpoklicu.
Eni so ob tem zaslužli, drugi najbrž niso nič spušili, novica se pa tudi lepo prodaja, avtomobili tudi, TSLA raste lepo dalje... Brezveze debaterat dalje, zadeva je pase.