Forum » Na cesti » Koliko imamo pojma o avtomobilskih pnevmatikah?
Koliko imamo pojma o avtomobilskih pnevmatikah?
harmony ::
Kmalu, no skoraj, bo prislo poletje in s tem cas za nakup letnih gum. Vecna dilema kaj kupiti, kje, katero znamko ipd.
Pri sebi opazam, da o pnevmatikah dejansko nimam blage veze. Postavim si neko okvirno ceno in gledam ocene in izkusnje ljudi. Potem kupim gumo in ne opazim nicesar, kar npr. nisem opazil pri neki "slabsi" gumi.
Imel sem ze Michelin, Savo, GoodYear, Nokian, pa nisem opazil tisto kar se ponavadi reklamira.
Sedaj sem kupil novo, rabljeno vozilo in bom kupoval nove gume. Budget sem si postavil in v tem ranku je kar nekaj proizvajalcev od bolj znanih kot tudi "no name" npr. Nexen za katerega mi je vulkanizer rekel, da je to zlo slaba guma nekega "kitajca". No pogledal sem na gumo pise made in korea...Made in Korea je se nekaj drugih proizvajalcev, pa so kao "dobre gume". Mislim, da tudi vulkanizer ima iste tezave kot jaz. Pac vazno je, da je Michelin ali Dunlop in to je dbest guma.
Kako naj kupim gumo? Naj gledam svoj tip voznje? Naj gledam koliko je padavin v kraju kjer bivam oziroma v kraju, kjer se bolj vozim ali kaj naj gledam? Vem, da ne obstaja "top" gume, ki bi zadostila vsem potrebam. Sigurno je nemogoce kupiti gumo, ki je top v dezju, kot tudi po suhem ali pac? Ce ja, bom dvignil budget in kupil taksno gumo.
Pri sebi opazam, da o pnevmatikah dejansko nimam blage veze. Postavim si neko okvirno ceno in gledam ocene in izkusnje ljudi. Potem kupim gumo in ne opazim nicesar, kar npr. nisem opazil pri neki "slabsi" gumi.
Imel sem ze Michelin, Savo, GoodYear, Nokian, pa nisem opazil tisto kar se ponavadi reklamira.
Sedaj sem kupil novo, rabljeno vozilo in bom kupoval nove gume. Budget sem si postavil in v tem ranku je kar nekaj proizvajalcev od bolj znanih kot tudi "no name" npr. Nexen za katerega mi je vulkanizer rekel, da je to zlo slaba guma nekega "kitajca". No pogledal sem na gumo pise made in korea...Made in Korea je se nekaj drugih proizvajalcev, pa so kao "dobre gume". Mislim, da tudi vulkanizer ima iste tezave kot jaz. Pac vazno je, da je Michelin ali Dunlop in to je dbest guma.
Kako naj kupim gumo? Naj gledam svoj tip voznje? Naj gledam koliko je padavin v kraju kjer bivam oziroma v kraju, kjer se bolj vozim ali kaj naj gledam? Vem, da ne obstaja "top" gume, ki bi zadostila vsem potrebam. Sigurno je nemogoce kupiti gumo, ki je top v dezju, kot tudi po suhem ali pac? Ce ja, bom dvignil budget in kupil taksno gumo.
MadMax ::
Zakaj ne opaziš hude razlike?
Tiste razlike, ki se reklamirajo kot npr 50% in več med posameznimi gumami, so zgolj relativna primerjava.
Ako si zamisliš da so vse gume na absolutni lestvici 85%(čingačonga)÷95%(top guma), nekako med 90÷93 kot jih gledaš/kupuješ ne moreš ravno opazit razlik.
(višje od 95% pač ne gre, ker bi sicer vsi kupovali le še tisto supergumo)
Pa cifre sem podal zgolj informativno, za lažje razumevanje.
Nexen je mimogrede zelo solidna guma. Ni sicer v top-of-the-top vrhu, nikakor ne. Ampak če jo dobiš za tretjino top cene lahko samo pogladiš brado.
Uvrščanje te firme med kitajce pa zgolj v popolnosti odraža izobraženost nekega vulkanizerja...
Tiste razlike, ki se reklamirajo kot npr 50% in več med posameznimi gumami, so zgolj relativna primerjava.
Ako si zamisliš da so vse gume na absolutni lestvici 85%(čingačonga)÷95%(top guma), nekako med 90÷93 kot jih gledaš/kupuješ ne moreš ravno opazit razlik.
(višje od 95% pač ne gre, ker bi sicer vsi kupovali le še tisto supergumo)
Pa cifre sem podal zgolj informativno, za lažje razumevanje.
Nexen je mimogrede zelo solidna guma. Ni sicer v top-of-the-top vrhu, nikakor ne. Ampak če jo dobiš za tretjino top cene lahko samo pogladiš brado.
Uvrščanje te firme med kitajce pa zgolj v popolnosti odraža izobraženost nekega vulkanizerja...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
darkolord ::
Mislim, da tudi vulkanizer ima iste tezave kot jaz.Se strinjam, to verjetno kar večinoma drži. Vulkanizerji veliko večino časa delajo premontažo gum na platišča, kar jim čisto nič ne pove o kvaliteti in obnašanju na cesti.
Kar veliko vulkanizerjev ti potem poskuša prodati gume, pri katerih imajo oni visoko maržo.
Na splošno velja, da gume priznanih proizvajalcev vedno držijo zelo visok nivo kvalitete. Če boš kupil standardne Michelin, Goodyear, Bridgestone, Continental, Dunlop ipd., res ne moreš prav dosti zgrešiti. Potem je veliko proizvajalcev, ki imajo budget in premium serije gum, in veliko budget proizvajalcev. Slednji dvoji lahko tudi naredijo zelo dobre gume, niso pa pri tem tako konsistenčni in moraš najti ravno taprav model.
Da nekih razlik ne opaziš, je verjetno OK, ker očitno voziš tako, da nisi velikokrat na zgornji meji zmogljivosti gum (ali pa voziš ko norc in so potem vse gume preslabe). Ne glede na to, razlike definitivno so (ponekod tudi ogromne), predvsem pri zaviranju na mokri podlagi. Bo pa tudi vrhunska guma zdrsnila na mokrem, samo precej kasneje kot slaba.
S konkretnimi modeli ti pa žal ne znam pomagati, razen to, da gume, ki bi bila definitivno top v vseh pogledih, res ni.
Jaz kupujem tako, da pogledam različne teste za zadnjih nekaj let, in vidim nek vzorec gum, ki so vedno pri vrhu. Potem izberem eno izmed njih glede na (časovno, cenovno) ponudbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
c00L3r ::
Veliko evropskih proizvajalcev gum gradi tovarne na Kitajskem in v Koreji. Jaz sem npr. dobil nemško Continental pnevmatiko narejeno v Koreji. Pomembna je tehnologija/razvoj in kontrola kvalitete. Sicer pa najboljše gledat ADAC/AMZS test pnevmatik preden se odločiš za nakup. Izogibaj se tistim s slabo oceno.
Meni npr. dol visi za obrabo pnevmatik, ker nimam tako močnega avtomobila, niti ne delam toliko km, da bi jih uspel obrabit. Prej bodo stare 4 leta in jih bom menjal, ker postanejo trde in manj varne na mokrem in v snegu.
Meni npr. dol visi za obrabo pnevmatik, ker nimam tako močnega avtomobila, niti ne delam toliko km, da bi jih uspel obrabit. Prej bodo stare 4 leta in jih bom menjal, ker postanejo trde in manj varne na mokrem in v snegu.
Tilen ::
Kmalu, no skoraj, bo prislo poletje in s tem cas za nakup letnih gum. Vecna dilema kaj kupiti, kje, katero znamko ipd.
Pri sebi opazam, da o pnevmatikah dejansko nimam blage veze. Postavim si neko okvirno ceno in gledam ocene in izkusnje ljudi. Potem kupim gumo in ne opazim nicesar, kar npr. nisem opazil pri neki "slabsi" gumi.
Imel sem ze Michelin, Savo, GoodYear, Nokian, pa nisem opazil tisto kar se ponavadi reklamira.
Sedaj sem kupil novo, rabljeno vozilo in bom kupoval nove gume. Budget sem si postavil in v tem ranku je kar nekaj proizvajalcev od bolj znanih kot tudi "no name" npr. Nexen za katerega mi je vulkanizer rekel, da je to zlo slaba guma nekega "kitajca". No pogledal sem na gumo pise made in korea...Made in Korea je se nekaj drugih proizvajalcev, pa so kao "dobre gume". Mislim, da tudi vulkanizer ima iste tezave kot jaz. Pac vazno je, da je Michelin ali Dunlop in to je dbest guma.
Kako naj kupim gumo? Naj gledam svoj tip voznje? Naj gledam koliko je padavin v kraju kjer bivam oziroma v kraju, kjer se bolj vozim ali kaj naj gledam? Vem, da ne obstaja "top" gume, ki bi zadostila vsem potrebam. Sigurno je nemogoce kupiti gumo, ki je top v dezju, kot tudi po suhem ali pac? Ce ja, bom dvignil budget in kupil taksno gumo.
Jaz sem se odločil, da bom kupoval gume, katere priporoča proizvajalec vozila.
AO = Audi Option
MO = Mercedes Option
Zvezdica = BMW
N0 N1 N2 = Porsche
Npr:
CONTINENTAL WinterContact TS850P 225/55R16 95H AO
CONTINENTAL ContiPremiumContact 2 225/55R16 95Y AO
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
bambam20 ::
Recordman ::
Jaz sem se odločil, da bom kupoval gume, katere priporoča proizvajalec vozila.
AO = Audi Option
MO = Mercedes Option
Zvezdica = BMW
N0 N1 N2 = Porsche
Npr:
CONTINENTAL WinterContact TS850P 225/55R16 95H AO
CONTINENTAL ContiPremiumContact 2 225/55R16 95Y AO
Pred leti so pri zgoraj omenjenem ADACu na test dodali tudi tovrstne gume, "original" za nemške premijske proizvajalce. Rezultat je bil milo rečeno slab. Zakaj? Gumar je za proizvajalca vozil pripravil določeno serijo gum, ki je ostala naspremenjena dolga leta. Medtem, ko je "generična" doživela že dve prenovi, si pri AO dobil 6 let staro tehnologijo.
Tilen ::
AO
Specially created for each Audi model and manufactured using the latest materials and testing criteria, Audi Genuine tyres ensure both wheel rim and tyre are coordinated to meet our exacting requirements.
To achieve the 'AO' marking for every model Audi Genuine tyres have to undergo around 50 performance criteria tests.
This is considerably more stringent than statutory tyre regulations.
Audi Genuine tyres are at the forefront when it comes to safety, comfort and driving on any road surface.
https://www.audi.co.uk/glossary/a/ao-ty...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
darkolord ::
Oprosti, ampak marže na gume so zelo majhne.Oprosti, ampak na čingčong gume so zelo velike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
bambam20 ::
harvey ::
Jaz sem se odločil, da bom kupoval gume, katere priporoča proizvajalec vozila.
AO = Audi Option
MO = Mercedes Option
Zvezdica = BMW
N0 N1 N2 = Porsche
Eno je prva vgradnja, eno pa gume ostalih proizvajalcev. Resda, da tisti proizvajalci, ki so prišli do prve vgradnje morajo iti skozi ustrezen kontroling in ni tako enostavno priti v izbor za opremljevalca v avto industriji. Kar pa še ne pomeni, da drugi proizvajalci delajo slabe gume. Kvalitetni testi so nekako v pomoč, da se loči zrno od plev. Sam navodno preletim ADACove teste in priporočila za tisto leto, ko menjam gume.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
matobeli ::
In vedno vidiš enake zadeve na vrhu. Tiste malo cenejše pa so glede na te teste skoraj kriminalno slabe proti tisti najboljši in tako vzameš tisto tanajboljšo razlika je itak par eur.
Seveda če furaš npr. 195/65/R15.
Če pa moraš met npr 17" potem pa se morda splača pogledat po cenejših gumah, ker je hitro 150eur/gumo. Varnost ali nekaj 100eur? Nekaj 100eur.
Seveda če furaš npr. 195/65/R15.
Če pa moraš met npr 17" potem pa se morda splača pogledat po cenejših gumah, ker je hitro 150eur/gumo. Varnost ali nekaj 100eur? Nekaj 100eur.
bambam20 ::
čuhalev ::
Če pa moraš met npr 17" potem pa se morda splača pogledat po cenejših gumah, ker je hitro 150eur/gumo. Varnost ali nekaj 100eur? Nekaj 100eur.
Ne, če moraš, ampak če želiš.
Če želiš 17", boš to plačal. Če si tega ne želiš, potem lahko natakneš 15". Če je 17" najmanjša možna dimenzija, potem si zagotovo imel dovolj denarja za avto in upam, da ga imaš tudi za pneumatike. To je vsa logika za cenami, saj je isti model malo večji skoraj enkrat dražji, materiala pa ni enkrat več. Oprosti, ker te tikam, ampak govorim o razmišljanju.
Bolje je požreti ponos nižjega profila in se zato varneje peljati. Če boš polomjen in imel roko v gipsu, ti nizek profil na zvitem platišču ne bo koristil. :>
solatko ::
Veliko jih tak avto kupi za drobiž, gume pa vseeno rabijo. Tu je problem, nov je, dokler je v rokah prvega lastnika, po navadi vzdrževan na pooblaščenem servisu, opremljen s pripadajočimi dobrimi gumami, ko pa zamenja dva ali tri lastnike, pa ostane samo še teoretično dober avto s slabim vzdržavanjem in slabimi gumami.
Delo krepa človeka
slodreamer ::
Koliko pa so zanesljive in objektivne te ocene gum (kotalni upor, oprijem v dežju in glasnost), ki so sedaj obvezne po zakonu? Kdo izvaja to merjenje?
harmony ::
Jaz imam cudno dimenzijo na 19" in sicer 235/40
Gledam razlicne gume in kot sem napisal pojma nimam kaj vzeti.
1.) Pirelli Cinturato P7 ECOIMPACT
2.) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Ti dve gumi sta v istem cenovnem rangu. Sklepam, da bo goodyear boljsa izbira. Posebej kar me moti pri gumah je glasnost in pri goodyearovi je ta 68dB, kar ni slabo v primerjavi z 72dB.
Se kaksni predlogi? Pri prvi je poraba v C in pri drugi v E razredu. Kaj je tu misljeno pol deci, deci vec na 100km?
Gledam razlicne gume in kot sem napisal pojma nimam kaj vzeti.
1.) Pirelli Cinturato P7 ECOIMPACT
2.) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Ti dve gumi sta v istem cenovnem rangu. Sklepam, da bo goodyear boljsa izbira. Posebej kar me moti pri gumah je glasnost in pri goodyearovi je ta 68dB, kar ni slabo v primerjavi z 72dB.
Se kaksni predlogi? Pri prvi je poraba v C in pri drugi v E razredu. Kaj je tu misljeno pol deci, deci vec na 100km?
krneki0001 ::
Sam se pri nakupu gume odločam glede na njeno strukturo, ne glede na krdelo, ki vpije, da je ta pa ta guma dobra. Nikakor pa me ne zanima kakšna je glasnost in poraba take gume. Poraba je itak višja, ker je profil gume bolj narezan, glasnost je pa temu primerna. Moraš pač bolj izolirat avto ali pa takega že kupit, pa se manj notri sliši.
Recimo štirje taki pogoji, ki morajo biti izpolnjeni:
- hočem ojačano bočnico, ki bo zdržala tudi udarce v gumo s strani
- hočem profil, ki je namenjen vsem terenom. Od tega da se lahko voziš po puščavskem pesku, snegu, ledu, kamenju, blatu, do tega da lahko brez problema voziš vsaj 160km/h po avtocesti, pa tudi v ovinkih se mora dobro držat - torej mora imeti večji delež silice od navadnih gum. In v vseh teh primerih mora guma biti vsaj dobra, če že ne izredno dobra.
- hočem da je tudi del bočnice narezan, ker pozimi v snegu in poleti na terenu spustim gumo na nižji pritisk (tudi že 1.1 bara) in se guma razleze, ter še del boka, ki je narezan da dodatno vodljivost.
- hočem da taka guma zdrži vsaj 50k kilometrov (če ne več)
Ko naberem glede na te zahteve različne modele, se potem odločam še glede cene in izberem tisto, ki mi cenovno ustreza. Vsekakor pa to potem ni najcenejša guma.
Recimo štirje taki pogoji, ki morajo biti izpolnjeni:
- hočem ojačano bočnico, ki bo zdržala tudi udarce v gumo s strani
- hočem profil, ki je namenjen vsem terenom. Od tega da se lahko voziš po puščavskem pesku, snegu, ledu, kamenju, blatu, do tega da lahko brez problema voziš vsaj 160km/h po avtocesti, pa tudi v ovinkih se mora dobro držat - torej mora imeti večji delež silice od navadnih gum. In v vseh teh primerih mora guma biti vsaj dobra, če že ne izredno dobra.
- hočem da je tudi del bočnice narezan, ker pozimi v snegu in poleti na terenu spustim gumo na nižji pritisk (tudi že 1.1 bara) in se guma razleze, ter še del boka, ki je narezan da dodatno vodljivost.
- hočem da taka guma zdrži vsaj 50k kilometrov (če ne več)
Ko naberem glede na te zahteve različne modele, se potem odločam še glede cene in izberem tisto, ki mi cenovno ustreza. Vsekakor pa to potem ni najcenejša guma.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 552949 (8004) | Ghost7 |
» | Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28328 (13520) | starfotr |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83135 (53917) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104344 (76757) | gruntfürmich |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 53200 (42999) | theBill |