» »

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

car100 ::

Pozdravljeni, ima kdo izkušnje, kako dokazati stvarno napako po 6 mesecih. Ugotovitev servisa: Izdelek nima stvarne napake. Lahko pa se garancijsko popravi. V okvari je usmernik. Je pa od nakupa preteklo 9 mesecev.Gre za hišni kino Lg, podjetja pa do konca postopka ne bom omenjal. Jaz tolmačim, da se izdelek nebi pokvaril če bi bilo vse ok sestavljeno in ustrezne kvalitete + servis ni ugotovil nikakršne napačne uporabe izdelka. Vsem hvala za odgovore!
  • spremenil: car100 ()

SkyEye90 ::

V prvih 6. meseceh morajo oni dokazovati da ne gre za napako, po 6. mesecih pa moraš ti dokazovati da gre za napako.
Stvarno napako lahko uveljavljaš dve leti od datuma nakupa in največ 2 meseca po odkriti napaki.
Če daš izdelek v stvarno napako, potem se TI odločiš, ali ga popravijo, zamenjajo z novim, povrnejo delež denarja ali vrnejo celotno kupnino.

car100 ::

Napako so priznali a izvzeli stvarno napako je to sploh možno??? Trgovina je bilo obveščena takoj samo sedaj podaja da je servis rekel ne stvarni napaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: car100 ()

shadeX ::

Jaz tolmačim, da se izdelek nebi pokvaril če bi bilo vse ok sestavljeno in ustrezne kvalitete


Ta je pa dobra :))

Kot je napisal predhodnik. Stvarno napako po preteku 6. mesecev mora dokazovati kupec. Samo zaradi izjave "izdelek se nebi pokvaril če bi bilo vse ok sestavljeno in ustrezne kvalitete", pač ne pali - hvala bogu. Potem bi vsi lahko uveljavljali stvarno napako.

Pa si naredil kak research na netu? Koliko takih usmernikov se je pokvarilo v takem časovnem obdobju kot tvoj? Je napaka ista, podobna, itd? Boš kar lepo moral predložiti kar nekaj dokazov.

Sicer pa se mi dozdeva, da folk nima več pojma kaj je stvarna napaka in avtomatsko misli, da bo dobil nov izdelek če se mu pokvari. To ime se je začelo že preveč pogosto "zlorabljat", zato pa tudi servisi velikokrat (tudi neupravičeno) zavrnejo stvarno napako.

Napako so priznali a izvzeli stvarno napako je to sploh možno???


Napaka na izdelku ne pomeni, da je bila tam že od vsega začetka (po 6. mesecih). Daj ne jokaj in bodi vesel, da imaš še garancijo, da ti iz tistega lahko popravijo izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::

Sicer pa si se že izdal. Če si uveljavlal stvarno napako oz. garancijo, pošljejo na uraden LG servis, v tem primeru je to DAST D.O.O Knezov štradon 94 - TPC Rudnik.

car100 ::

Bolj me moti dejstvo da daš za izdelek ne mal keša in se ti pokvari ob skrbni uporabi. Mislim, da bi vsak kupil bolš firmo če bi vedel da mu bo ta po enem letu šla. Potemtakem lahko prpelejo kitajske smeti 6 mesecev morjo delat potem pa sam rešuj kakor znaš. Čez en let k bo še kej drugega odletel ga lah sam čez balkon vržem :D V mislih sem imel trgovino.

M-XXXX ::

car100 je izjavil:

Bolj me moti dejstvo da daš za izdelek ne mal keša in se ti pokvari ob skrbni uporabi. Mislim, da bi vsak kupil bolš firmo če bi vedel da mu bo ta po enem letu šla. Potemtakem lahko prpelejo kitajske smeti 6 mesecev morjo delat potem pa sam rešuj kakor znaš. Čez en let k bo še kej drugega odletel ga lah sam čez balkon vržem :D V mislih sem imel trgovino.

Kaj ima pa to veze? Saj zato pa imaš garancijo, da ti ga brezplačno popravijo.

car100 ::

Samo jaz pričakujem da bo stvar delala vsaj par let brez težav, v primeru stvarne napake bi lahko vzel drug boljši izdelek in popravljat slb izdelek dokler je zastonj ja potem pa se itak ne splača več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: car100 ()

shadeX ::

Samo jaz pričakujem da bo stvar delala vsaj par let brez težav,


Tudi jaz marsikaj pričakujem, na žalost v življenju ni vedno tako kot sam hočeš. Zato pa imaš pač garancijo. Podjetje ti garantira da ti bo izdelek deloval X časa - če ti ne pa popravijo ( v garancijskem obdobju ). Si pač imel smolo, to pa še ne pomeni da so sedaj vsi LG-jevi izdelki slabi.

Trgovina tukaj nima nobene veze, tudi če poveš katera je bila. Oni so izdelek poslali na servis, ki je usposobljen za ugotavljanje napake. Še vedno pa lahko izdelek popraviš pod garancijo in če z njim nisi zadovoljen ga delujočega prodaš na bolhi in kupiš drugega.

car100 ::

Jaz sem imel že 5 izdelkov od Lg pa so vsi že pokvarjeni -> mrtvi, 2 mobileta, 1krat tv, 1 krat slušalke in sedaj hišni kino (vedno v srednjem rangu cene). Sedaj imam vse Samsung in ostale znamke nikol težav že par let. Tko da kvaliteta Lg raje nebi govoril.

shadeX ::

Jah kaj pol kupuješ še naprej, če si imel vedno slabe izkušnje?

car100 ::

Ja žal takoj ne izločih neke firme 1 krat se zgodi pa drugič spet vzameš, 3-tjič ti drug kupi ampak ko črto potegnem je vse šlo :(

next3steps ::

shadeX je izjavil:

Jaz tolmačim, da se izdelek nebi pokvaril če bi bilo vse ok sestavljeno in ustrezne kvalitete


Ta je pa dobra :))

Kot je napisal predhodnik. Stvarno napako po preteku 6. mesecev mora dokazovati kupec. Samo zaradi izjave "izdelek se nebi pokvaril če bi bilo vse ok sestavljeno in ustrezne kvalitete", pač ne pali - hvala bogu. Potem bi vsi lahko uveljavljali stvarno napako.

Pa si naredil kak research na netu? Koliko takih usmernikov se je pokvarilo v takem časovnem obdobju kot tvoj? Je napaka ista, podobna, itd? Boš kar lepo moral predložiti kar nekaj dokazov.

Sicer pa se mi dozdeva, da folk nima več pojma kaj je stvarna napaka in avtomatsko misli, da bo dobil nov izdelek če se mu pokvari. To ime se je začelo že preveč pogosto "zlorabljat", zato pa tudi servisi velikokrat (tudi neupravičeno) zavrnejo stvarno napako.

Napako so priznali a izvzeli stvarno napako je to sploh možno???


Napaka na izdelku ne pomeni, da je bila tam že od vsega začetka (po 6. mesecih). Daj ne jokaj in bodi vesel, da imaš še garancijo, da ti iz tistega lahko popravijo izdelek.

Tu v bistvu gre za stvarno napako, kar so tudi priznali. Niso pa priznali njegovih pravic iz stvarne napake, ker ni na njih, da to dokazujejo.
Izdelek nima stvarne napake. Lahko pa se garancijsko popravi. V okvari je usmernik
Temeljna komponenta se sama od sebe ne more kar tako pokvariti, drugače bi moral LG to serijo že vpoklicati. Kar pomeni, da je sama slaba komponenta lahko bila prisotna že ob nakupu. Ker pa ni servisu/prodajalcu v interesu financirati tega, ti kar lepo legalno preusmeri in priporoči pravice iz garancije.

Tribal ::

Ja pa dokaži, da se usmernik ni pokvaril zaradi nenadnega izpada el. energije med delovanjem ali zaradi prenapetosti ali zaradi katere druge neumnosti katera lahko pride preko omrežja. Če lahko to dokažeš servisu, ti bodo priznali tudi stvarno napako. Se ne da.
Dejstvo je da usmerniki crkujejo kot po tekočem traku, saj so tudi v aparatih najboljših "firm" sestavljeni iz najcenejših komponent, katere so preterane do maximuma. Žal je tako, da morajo zaradi nižje cene šparati pri vsakem uporu in kondenzatorju, kar pripelje do cenenih elementov v elektroniki, če je sreča deluje dokler ni iz garancije, če ni sreče pa menjajo.

car100 ::

Izdelek je bil priklopljen na proti napetostno zaščito priznane firme a vsi izdelki, ki so še priklopljeni zraven delujejo normalno. Tako da bo bolj tista druga varjanta. Je pa bolj žalost, da tiste par krat ko je bil izdelek priklopljen pa so že problemi, se prec vidi kje je narejeno.

...:TOMI:... ::

To nima nobene veze. Prenapetostna zascita po vsej verjetnosti v tvojem stanovanju ni pravilno izvedena, ker to ima urejeno zelo malo ljudi.

Sprejmi garancijako popravilo in ne kompliciraj.
Tomi

Robertos664 ::

na mojem novem avtu mi je počil šiv na sedežu. Ker je to napaka , ki je nastala zaradi slabega šiva pri proizvodnji, hočem uveljavljat stvarno napako. Mi bodo dali nov avto?
Intel Core i5 6500, 8GB DDR4, 240GB SSD, 1TB HDD,
GTX 1060 6GB, S340, 500W BeQuiet, Logitech G27

Vice ::

Robertos664 je izjavil:

na mojem novem avtu mi je počil šiv na sedežu. Ker je to napaka , ki je nastala zaradi slabega šiva pri proizvodnji, hočem uveljavljat stvarno napako. Mi bodo dali nov avto?


Ja bodo, če boš dokazal, da si v tistem času nosil hlače z jelenovo kožo, ki preprečuje vpliv prdcev na material.

Lonsarg ::

Stvarna napaka ni hec, pri stvarnih napakah gre načeloma za nekaj, kar je že v štartu narobe in ne nekaj kar se pokvari!

Lahko je v redkih primerih tudi slaba kakovost stvarna napaka, ampak to je zelo redka izjema in kaj takega lahko dokažep samo v primerih, ko gre za znano serijsko napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Robertos664 ::

Vice je izjavil:

Robertos664 je izjavil:

na mojem novem avtu mi je počil šiv na sedežu. Ker je to napaka , ki je nastala zaradi slabega šiva pri proizvodnji, hočem uveljavljat stvarno napako. Mi bodo dali nov avto?


Ja bodo, če boš dokazal, da si v tistem času nosil hlače z jelenovo kožo, ki preprečuje vpliv prdcev na material.



kaj šivi pokajo od prdcev? :)

Nisem kompliciral in so mi menjali sedežno prevleko..
Intel Core i5 6500, 8GB DDR4, 240GB SSD, 1TB HDD,
GTX 1060 6GB, S340, 500W BeQuiet, Logitech G27

next3steps ::

Lonsarg je izjavil:

Stvarna napaka ni hec, pri stvarnih napakah gre načeloma za nekaj, kar je že v štartu narobe in ne nekaj kar se pokvari!

Lahko je v redkih primerih tudi slaba kakovost stvarna napaka, ampak to je zelo redka izjema in kaj takega lahko dokažep samo v primerih, ko gre za znano serijsko napako.

Stvarna napaka je hec, ker se lahko zaradi nekaj slabega v štartu pokvari šele po preteku garancije, sploh če je garancija eno leto. Stvarna napaka ima dobo dveh let. Sedaj pa ti prepričaj trgovca 366. dan, da želiš pravice iz stvarne napake. Naaaaaaaaaaaaah, prjatu. Izdelek je v okvari, bre. Smo vidu, da je serijsk napak, sam da je proizvajalc ni priznal de. Ni stvarna napaka, je pa napaka, koristi garancijo de.

Lonsarg ::

Skratka Stvarna napaka je po zakonu definirana kot nekaj ultra redkega, kot poslednja varovalka če je res nekaj precej narobe z artiklom, da recimo 10% ljudem se pokvari v par letih ali pa kaj takega.

nekikr ::

Sploh ne. Stvarna napaka je vsaka napaka, ki se pojavi v prvih šestih mesecih. Zato ti je tudi ni treba dokazovati ampak mora njen obstoj zanikati proizvajalec. To dvojno obravnavanje napak je privedlo do te mineštre, ko noben več ne ve kaj spada pod stvarno napako in kaj pod garancijo. Dva inšpektorja bosta dala različni mnenji, vsak forumaš seveda svojega.

SkyEye90 ::

Pomembno! Stvarna napaka ali garancija:
https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...

In še 37. člen uradnega lista:
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkyEye90 ()

Aston_11 ::

Updajtaj ZVPOT, ker v 10-ih letih od objave je bilo nekaj sprememb: https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Phantomeye ::

Lonsarg je izjavil:

Stvarna napaka ni hec, pri stvarnih napakah gre načeloma za nekaj, kar je že v štartu narobe in ne nekaj kar se pokvari!

Lahko je v redkih primerih tudi slaba kakovost stvarna napaka, ampak to je zelo redka izjema in kaj takega lahko dokažep samo v primerih, ko gre za znano serijsko napako.


če se človeku ob rojstvu začne delat rak, posledice se mu pa pokažejo šele čez 3 leta. Ima človek stvarno napako.

aka velikokrat se stvarna napaka pokaže šele čez čas... dodaten dokaz je, da ko narediš research in ugotoviš, da nisi edini, ki se mu je to zgodilo.

ko se je meni začel luščit lcd na fotoaparatu in ko sem ugotovil, da gre za znano napako, sem jim dal jasno vedet, da ne bom pristal na garancijsko popravilo, ker mi ne morejo garantirati, da se napaka ne bo ponovila...

vzel sem njihov denar in šel kupit drug fotoaparat (druga znamka).

Lonsarg ::

Res je, moj point je samo, da če se napaka pojavi manj kot 5-10% kupcev ni šans da bo to šlo pod stvarno napako. Skratka v kolikor za svojo napako ne najdeš veliko količino postov na raznoraznih forumih pozabi na stvarno napako.

Načeloma proizvajalci za te serijske napake obveščajo servise, da naj tretirajo kot stvarno. Če proizvajalec nečesa ni priznal kot serijska napak boš težko dosegel kaj s stvarno napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Vice ::

Tudi to ne drži. Vzrokov za neko odpoved je lahko xy. In da se nekaj smatra za "serijsko napako" so obveznosti proizvajalca drugačne kot pri neki stvarni napaki. Tudi če privlečeš 1000 postov o neki napaki ni nujno da ti servis to tretira kot stvarno napako.
Pri proizvodnji je vedno 2-3% odstopanja. Večinoma kontrola to izloči vendar del gre še vedno v prodajo in ali se to smatra kot stvarno ali ne je pa odvisno od xy faktorjev.
Na kratko pa stvarna napaka je kadar material na izdelku odstopa od nekega pričakovanega serijskega izdelka - Napačen, pomanjkliv, ga ni... to tudi določa zakon.
Če ti TV crkne 1 dan in če se ugotovi, da je vzrok premalo zalotan material je to stvarna napaka. Če "vizualno" servis ne ugotovi vzroka to smatrajo kot vpliv "višje sile". Če se ne strinjaš ti je na voljo ustrezno dokazovanje, namreč servis ne bo vlagal naporov za odkrivanje vzroka napake, ki ni "viden" na prvo žogo. Če stvarne napake nisi sposoben dokazat potem kupec lahko pozabi... Kot drugo pa pri garancijskih obveznosti ni neke jake veze kakšna napaka je.

next3steps ::

Če ti TV crkne 730* dan in če se ugotovi, da je vzrok premalo zalotan material je to stvarna napaka. Če "vizualno" servis ne ugotovi vzroka to smatrajo kot vpliv "višje sile". Če se ne strinjaš ti je na voljo ustrezno dokazovanje, namreč servis ne bo vlagal naporov za odkrivanje vzroka napake, ki ni "viden" na prvo žogo. Če stvarne napake nisi sposoben dokazat potem kupec lahko pozabi... Kot drugo pa pri garancijskih obveznosti ni neke jake veze kakšna napaka je.

Konec koncev se vedno splača koristiti stvarno napako, šele nato garancijo.

Dendro ::

Prevod stvarne napake je iz angleškega izraza clerical error.

To pomeni, da je stvarna napaka če trgovina oglašuje TV z wifi, ko pa ga kupiš ugotoviš, da TV nima wifi-ja. Ali kupiš avto oglaševan kot 5 vraten potem ga pa dobiš in je 3 vraten. Zato se stvarna napaka rešuje med trgovcem in stranko. Servis pa je samo za strokovno mnenje, da oceni ali je wifi ali ga ni in ali ima avto 5 ali 3 vrata.

Dejansko gre za slab prevod in to se na veliko izkorišča ker noben nima pojma kaj to sploh pomeni, tudi tržni inšpektorat ne... Vse kar se pokvari, tudi če se pokvari isti dan ko kupiš je predmet garancije, razen pri spletni trgovini, ampak to je pa že za v novo temo...

SaXsIm ::

Stvarna napaka je pač naša pogruntavščina in nima veze, v kaj si jo ti prevedel. Imaš definirano v zakonodaji in je takšna, kot piše tam. Nima veze, kot kakšno jo obravnavajo proizvajalci.
SaXsIm

tomaz- ::

Stvarna napaka prav nič ni naša pogruntavščina, naša pogruntavščina je enoletna splošna garancija, ki jo imamo praktično samo mi.. In ker smo poleg te splošne enoletne garancije morali kot članica EU uvesti tudi pojem 2 letne stvarne napake, zdaj vedno bolj prihaja do neznanja in nepravilne uporabe pojmovanja.. povprečen uporabnik sploh ne ve, kaj pomeni ta stvarna napaka in potem se nemalokrat zgodi, da nekaj pametnjakovičev ob šanku modruje in pametuje, najglasnejši pa seveda prbije: ej, tastar, to ti uvelavlej stvarno napako, pejt tja, pa zatež nej ti prec dajo dnar nazaj, to je tvoja pravica, model.. Ne se jebat z garancijo, če lohk dnar nazaj dobiš.. Tole ti itak ne dela, valda da je to stvarna napaka, sej usi vidmo, da ne dela !
In potem ta vrli mladec, ves napumpan uleti k prodajalcu in točno to začne nabijat. Nima pa POJMA niti, kaj točno pojem stvarne napake je in kaj predstavlja, še manj pa ima pojma, kaj so njegove DOLŽNOSTI kot potrošnika pri uveljavljanju teh pravic. Evropska skupnost te 2-letne zadeve ne zlorablja in se večina stvari ureja točno tako, kot pri nas iz naslova splošne enoletne garancije.. problem pri nas je, ker imamo kot ena izmed redkih držav dva modela "garancije" in prihaja do zmešnjav, v veliko primerih pa tudi do napačnih pojmovanj in zlorab..

dodatek: me prav zanima, koliko potrošnikov sploh ve, kaj lahko zahtevajo ob prijavi stvarne napake in kakšne so njihove dolžnosti.. Vsi samo: DNAR NAZAJ; DNAR NAZAJ, PA PREC, KR ZDEJ !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

RejZoR ::

Folk pozablja, da prodajalci niso strokovno usposobljeni za ugotavljanje stvarne napake (oz kakršnekoli napake), sploh če napaka ni očitno vidna oz zahteva testiranje, ki ga prodajalec ne more izvesti. Kljub temu, da stranka uveljavlja stvarno ima prodajalec pravico poslat zadevo na servis, da zadevo pretestira/preveri pooblaščena strokovno usposobljena oseba. Spremeni se samo pri roku, kjer čas servisiranja ni več 45 dni ampak mora trgovina v 8 dneh podati informacije ali je stvarna ali ne (to je tistih 8 dni katere folk skoz meče naprej za reklamacije in nima nobene veze z navadno garancijo niti pravico za vračilo brez razloga). V primeru da je napaka potrjena iz strani servisa, se stranki ugodi izbrano opcijo. Če servis izjavi, da se ne smatra za stvarno je pač to dokončna. Ker folk ima pol navado črni žolč zlivat na prodajalce, ki izdelek zgolj prodajajo in niso usposobljeni za ugotavljanje napak.

Pa zaboga, če uveljavljate stvarno napako, zadevo doma napišite na papir. Kdo ste, za kater izdelek se uveljavlja, kdaj in kje je bil kupljen, natančen opis napake in kakšno rešitev želite. Ne pa da folk uleti v trgovino "Ejga jezst bi pa stvarno uvelavlu". Pa imate izjavo? Bwhaaaa kakšno izjavo!? Ne bit primitivc.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

googleg1 ::

Dendro je izjavil:

Prevod stvarne napake je iz angleškega izraza clerical error.

To pomeni, da je stvarna napaka če trgovina oglašuje TV z wifi, ko pa ga kupiš ugotoviš, da TV nima wifi-ja. Ali kupiš avto oglaševan kot 5 vraten potem ga pa dobiš in je 3 vraten. Zato se stvarna napaka rešuje med trgovcem in stranko. Servis pa je samo za strokovno mnenje, da oceni ali je wifi ali ga ni in ali ima avto 5 ali 3 vrata.

Dejansko gre za slab prevod in to se na veliko izkorišča ker noben nima pojma kaj to sploh pomeni, tudi tržni inšpektorat ne... Vse kar se pokvari, tudi če se pokvari isti dan ko kupiš je predmet garancije, razen pri spletni trgovini, ampak to je pa že za v novo temo...
Meni se ne zdi napacen izraz. Vse kar je treba vedeti je, da je stvarna napaka za napake, ki so bile prisotne že ob dnevu nakupa. Ja, če dobiš tri vratni avto namesto pet, boš to takoj opazil. Lahko pa je manjkajoča komponenta/napaka bolj skrita in boš mogoče šele kasneje opazil okvaro. Recimo, da ti manjka kondenzator v napajalniku in se čez 6 mesecev pokvari zaradi tega. Iz mojega vidika je to še vedno stvarna napaka, saj je bila okvara posledica nečesa kar je prisotno/ni prisotno že prvi dan. Je pa na strani servisa/pooblaščenega zastopnika da to ugotovi. Kako pa držat inšpekcijo nad tem je pa meni nepojemljivo.

tomaz- ::

Saj ti lahko vsako zadevo pojmuješ kot stvarno napako, saj ti tega nihče ne brani.. Dejstvo je samo, da je zmotno prepričanje, da če potrošnik pravi, da je nekaj napaka, to potem dejansko tudi je.. Tukaj je srž problema.. Vse preveč potrošnikov je že "izvedencev" in potem pametujejo in limajo neke "internetne forume" in nevemkajševse.. Sicer pa, saj si ogromno lahko že tukaj prebereš v raznih topicih. Vsi navajajo razne napake, noben pa še ni dejansko prilepil kak screen od DEJANSKE ugotovitve izvedenca o obstoju napake.. Govorim za vse tiste, ki uveljavljajo napako po preteku 6 mesecev.. Tega še nisem nikjer zasledil.. Vsi bi samo to pravico izkoristili in "po njihovem prepričanju" je vsaka napaka napaka, če so jo le oni tako kvalificirali.. prvih 6 mesecev pa je res na strani prodajalca, da to ugotovi: In prodajalec to seveda da pregledat na pooblaščen servis, tam rečejo, da to NI napaka in kaj zdaj? Potrošnik ima seveda PRAVICO to izpodbijati, vendar ne "s svojim prepričanjem" , ampak s pisnimi dokazili ( izvedenec - to niso razni forumi in ostale "ugotovitve" ) . ŠELE ko to naredi, ima potem možnost postopek peljat naprej.. Ampak do tukaj se ponavadi ne pride, se raje po forumih nabija, kak kreten je prodajalec, ker "očitni" napaki ne ugodi :-)
Sem sveto prepričan, da marsikdo kliče na inšpekcijo in mu to pojasnijo, potem je pa vse tiho....Samo poglejte za nazaj, koliko je topicov, kjer v prvem postu OP z velikimi črkami nabija, kako bo pa on šel naprej in do konca, ker kle se gre pa za princip!!! Hmmmm, nisem še videl nobenega z epilogom - po par straneh pametovanja stvar prav potiho ponikne.. :-))

NISEM prodajalec ( hvalabogu, jim nič ne zavidam ) , da se ne bo spet kdo prav po otroško obesil, koga in kaj zagovarjam..

Aja, pa še to: kakšen se tebi zdi izraz, inšpektorja ne bo prav nič zanimalo :-) Lahko se tebi zdi prav fin, na nič pa to nima vpliva

next3steps ::

Daj v trgovino, uveljavljaj še enkrat, tokrat naj priložijo diagnostiko. Če ti je ne priložijo, piši, da ti izdelek vrnejo. Ko ga dobiš nazaj, sam pošlji izdelek na servis, tokrat s hitro pošto. Uveljavljaj povrnitev stroškov pošiljanja.

tomaz- ::

Pa še to: vprašal si , kako držat inšpekcijo na tem ? Nič ti ne rabi bit nepojmljivo, zavedat se samo moraš, da inšpektor NIKOLI ne bo ugotavljal, ali na artiklu stvarna napaka obstaja ali ne.. Inšpektor bo prišel, preveril dokumentacijo, časovne roke.. Če ugotovi, da je prodajalec pravilno odgovoril in pridobil ustrezno negativno mnenje pooblaščenega servisa, se bo inšpektor lepo zahvalil in odšel pisat odgovor potrošniku, da očitno obstaja spor med prodajalcem in potrošnikom, ki ga rešuje pristojno sodišče.. To je v grobem to.. Zato se mi zdi brezveze opletanje z inšpekcijami in podobno, ker tam , kjer prodajalci vedo, da imajo zadeve pod kontrolo, jih to niti malo ne ustraši.. No, seveda, tam, kjer je vse malce razpuščeno, pa verjamem, da takšne "grožnje" zaležejo.. Sem bil parkrat priča "teženju" :-) Saj pravim, k sreči nisem prodajalec, sploh pa ne v kaki tehnični trgovini, kjer potrošnik ponavadi misli, da če je zapravil malce več denarja za kako zadevo, da je tudi prodajalca in trgovino kupil :-) . Prav obakrat sem slišal enako: ZA TA DNAR SE TO NEB SMEL ZGODIT.. Ja, seveda, ravno on je tisti, ki odloča o tem, akj je drago in kaj ne.. Njemu mogoče že, kak drug pa mogoče tako poceni artikla sploh ne bi povohal.. Ne vem, zakaj razni BMW, Maserati, Miele, Apple sploh imajo servise ali garancijo. Saj za tako ceno se to sploh NEB SMEL ZGODIT, hehe

3much5me: kakšno diagnostiko?? kater del dejstva, da je dokazovanje obstoja napake po 6 mesecih NA POTROŠNIKU, ne na prodajalcu, tebi ni jasen??? POTROŠNIK naj priloži diagnostiko, da nekaj JE narobe, madona.. Zakaj spet malce po domače prevaljuješ odgovornost na prodajalca???

next3steps ::

tomaz- je izjavil:

Saj ti lahko vsako zadevo pojmuješ kot stvarno napako, saj ti tega nihče ne brani.. Dejstvo je samo, da je zmotno prepričanje, da če potrošnik pravi, da je nekaj napaka, to potem dejansko tudi je.. Tukaj je srž problema.. Vse preveč potrošnikov je že "izvedencev" in potem pametujejo in limajo neke "internetne forume" in nevemkajševse.. Sicer pa, saj si ogromno lahko že tukaj prebereš v raznih topicih. Vsi navajajo razne napake, noben pa še ni dejansko prilepil kak screen od DEJANSKE ugotovitve izvedenca o obstoju napake.. Govorim za vse tiste, ki uveljavljajo napako po preteku 6 mesecev.. Tega še nisem nikjer zasledil.. Vsi bi samo to pravico izkoristili in "po njihovem prepričanju" je vsaka napaka napaka, če so jo le oni tako kvalificirali.. prvih 6 mesecev pa je res na strani prodajalca, da to ugotovi: In prodajalec to seveda da pregledat na pooblaščen servis, tam rečejo, da to NI napaka in kaj zdaj? Potrošnik ima seveda PRAVICO to izpodbijati, vendar ne "s svojim prepričanjem" , ampak s pisnimi dokazili ( izvedenec - to niso razni forumi in ostale "ugotovitve" ) . ŠELE ko to naredi, ima potem možnost postopek peljat naprej.. Ampak do tukaj se ponavadi ne pride, se raje po forumih nabija, kak kreten je prodajalec, ker "očitni" napaki ne ugodi :-)
Sem sveto prepričan, da marsikdo kliče na inšpekcijo in mu to pojasnijo, potem je pa vse tiho....Samo poglejte za nazaj, koliko je topicov, kjer v prvem postu OP z velikimi črkami nabija, kako bo pa on šel naprej in do konca, ker kle se gre pa za princip!!! Hmmmm, nisem še videl nobenega z epilogom - po par straneh pametovanja stvar prav potiho ponikne.. :-))

NISEM prodajalec ( hvalabogu, jim nič ne zavidam ) , da se ne bo spet kdo prav po otroško obesil, koga in kaj zagovarjam..

Aja, pa še to: kakšen se tebi zdi izraz, inšpektorja ne bo prav nič zanimalo :-) Lahko se tebi zdi prav fin, na nič pa to nima vpliva

Samo to, da rečejo, dda ni stvarna napaka ni dovolj. Je potrebno dokazati, da ni. Ker potemtakem tudi sam lahko plačam izvedenca, da mi napiše en stavek ' Izdelek ima stvarno napako', ki jo ravno tako prepričljiv kot odgovor servisa Seveda vse to brez tega, da bi izvedenec tako kot marsikdaj naredijo tudi serviserji, napravo pregledal.

tomaz- ::

Še enkrat: JE dovolj, ker prodajalec NE rabi več dokazovat obstoja ! Tako je, SAM moraš plačat izvedenca. KAJ ti bo pa napisal, je pa drugo. Dokler tega nimaš . case closed

next3steps je izjavil:

Daj v trgovino, uveljavljaj še enkrat, tokrat naj priložijo diagnostiko. Če ti je ne priložijo, piši, da ti izdelek vrnejo. Ko ga dobiš nazaj, sam pošlji izdelek na servis, tokrat s hitro pošto. Uveljavljaj povrnitev stroškov pošiljanja.


Pa ti veš, da stvarne napake ne moreš uveljavljati zoper servis? Kaj zdaj? pošiljaš na servis kot garancijo ali kot stvarno napako? če pošiljaš kot garancijo, potem ti bodo zadevo popravili ali zavrnili.. Če pa jim boš napisal, da uveljavljaš stvarno napako, te bodo zavrnili, ker si jim neupravičeno poslal zadevo - oni nimajo s tvojo stvarno napako prav nič .. ne mešat vsega vsepovprek.. Ravno zaradi tega se zadeve pri nas komplicirajo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

next3steps ::

Kateri del 'poznam serviserske fore bolje kot ti' ne razumeš?
Nazadnje so mi epl kekci pisali takšne bedarije. Na Ajfončiču je bil slab sprejem signala. Ko je bila naprava nova, je bila napaka ugotovljena. Nekdo drug je takrat reklamiral pri prodajalcu, ki je kar od oka ocenil, da je naprava OK.
Zatem se je popraskal ekran. Pošljem zadevo pod stvarno napako. Seveda smo ugotovili, da je trgovina poslala pod negarancijsko popravilo in vmes ni dodala besed stvarne napake. Zavrnjeno, kar je logično, če je sposana zahteva za garancijo v izven garancijskem popravilu. V drugem obisku smo zahtevo spremenili na stvarno napako in zagtevali zgolj diagnostiko in ne popravila)( da bi lahko potreben čip menjal sam). Zavrnjeno, ker epl ne preglejuje niti tako minorno poškodovanih naprav, češ ker bi odstranitev zascit ega stekla unicila telefon. Zraven dodan predračun za 180 eur za menjavo zaslona in nato servis naprave. V tretje je šlo pa v rado, in so celo uspeli napravo odpreti in napako diagnosticirati- brez da bi napravo unicili.

tomaz- ::

ja, ampak tole, kar si napisal, nima s tematiko prav nobene veze..

OP ima v garanciji artikel, uveljavljat hoče vračilo kupnine iz naslova stvarne napake, preteklo je več kot 6 mesecev... dokazat, da dejansko gre za napako, ki je obstajala že v času nakupa, mora OP , ne prodajalec. Tega ni storil.. Zdaj se pa mi "jahamo" in hvatamo neke krivine, čeprav je zadeva kristalno jasna :-)

On nima nobenega namena sam nekaj popravljat na aparatu in podobno.. IMHO bi imel zdajle zadevo že zdavnaj zrihtano, če bi jo lepo odnesel skupaj z garancijskim listom na servis :)

Ampak saj veš, kako gre, če se po 6 mesecih fantu zaiskrijo oči, ko misli, da bi pa lahko dobil denar nazaj in si kupil že kaj novejšega- zadeve gredo tehnološko naprej, kaj je lepšega kot dobit ves denar nazaj, brez amortizacije :-)) Saj sem sam tudi krvav pod kožo in bi dostikrat z veseljem kaj takega "ušpičil" ampak ponavadi ne gre skozi, hehe

RejZoR ::

next3steps je izjavil:

Kateri del 'poznam serviserske fore bolje kot ti' ne razumeš?
Nazadnje so mi epl kekci pisali takšne bedarije. Na Ajfončiču je bil slab sprejem signala. Ko je bila naprava nova, je bila napaka ugotovljena. Nekdo drug je takrat reklamiral pri prodajalcu, ki je kar od oka ocenil, da je naprava OK.
Zatem se je popraskal ekran. Pošljem zadevo pod stvarno napako. Seveda smo ugotovili, da je trgovina poslala pod negarancijsko popravilo in vmes ni dodala besed stvarne napake. Zavrnjeno, kar je logično, če je sposana zahteva za garancijo v izven garancijskem popravilu. V drugem obisku smo zahtevo spremenili na stvarno napako in zagtevali zgolj diagnostiko in ne popravila)( da bi lahko potreben čip menjal sam). Zavrnjeno, ker epl ne preglejuje niti tako minorno poškodovanih naprav, češ ker bi odstranitev zascit ega stekla unicila telefon. Zraven dodan predračun za 180 eur za menjavo zaslona in nato servis naprave. V tretje je šlo pa v rado, in so celo uspeli napravo odpreti in napako diagnosticirati- brez da bi napravo unicili.


Trgovina ne pošilja aparatov za "stvarno napako" če zraven ni jasno napisane izjave kupca. Kdor to dela bi ga blo treba mal okregat. Delno so za to krivi tud delodajalci, ker zaposlenim ne dajo jasnih navodil kako postopat pri reklamacijah, sploh stvarni napaki, kjer 90% kupcev nima pojma za kaj se dejansko gre in posledično ko tak folk pride na delovno mesto tak isto ne ve zakaj se gre, če ti nekdo ne obrazloži postopka kot je treba.

1. Izjava kupca (na vrhu jasno STVARNA NAPAKA, podatki kupca, podatki kje in kdaj je bilo kupljeno, natančen opis napake, kakšno rešitev želiš in podpis) in izdelek se prinese v trgovino.

2. Trgovina ima pravico aparat poslati na servis, da ga pregleda strokovno usposobljena oseba in poda ugotovitev.

3. Rok za podajo rešitve je 8 dni. Če ti 8 dan javijo, da ti bojo ugodil je to še veljavno četudi ti potem prideš po rešitev reklamacije 9 dan oz kasneje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Magic1 ::

Že storkrat omenjeno (tudi v tej temi parkrat),
-strvarna napaka, če stvar ne dela po specifikacijah, oziroma kaj odpove imaš prvih 6 mesecev čas uveljavljat pri prodajalcu. On pošlje na servis in ta mora zadevo odobrit, ali pa priložit konkretno dokazilo, da ni upravičeno. Kupec lahko zahteva ali denar ali nov izdelek ali popravilo. Po šestih mesecih pozabite na stvarno napako, razen če naprave množično odpoveduje zaradi iste napake.
-ostalo krije garancija, vsaj leto dni. Tukaj pa servis odloči, kako bo odpravil napako.
Magic

next3steps ::

tomaz- je izjavil:

ja, ampak tole, kar si napisal, nima s tematiko prav nobene veze..

OP ima v garanciji artikel, uveljavljat hoče vračilo kupnine iz naslova stvarne napake, preteklo je več kot 6 mesecev... dokazat, da dejansko gre za napako, ki je obstajala že v času nakupa, mora OP , ne prodajalec. Tega ni storil.. Zdaj se pa mi "jahamo" in hvatamo neke krivine, čeprav je zadeva kristalno jasna :-)

On nima nobenega namena sam nekaj popravljat na aparatu in podobno.. IMHO bi imel zdajle zadevo že zdavnaj zrihtano, če bi jo lepo odnesel skupaj z garancijskim listom na servis :)

Ampak saj veš, kako gre, če se po 6 mesecih fantu zaiskrijo oči, ko misli, da bi pa lahko dobil denar nazaj in si kupil že kaj novejšega- zadeve gredo tehnološko naprej, kaj je lepšega kot dobit ves denar nazaj, brez amortizacije :-)) Saj sem sam tudi krvav pod kožo in bi dostikrat z veseljem kaj takega "ušpičil" ampak ponavadi ne gre skozi, hehe

Ima veze in to precej Serviserji radi zavrnejo garancijo na podlagi slabega vremena.

Nasvet: če je rok 6 mesecev mimo, garancija. Naj samo ugotovijo napako. Na podlagi ugotovljene napake narocis bodisi garancijsko popravilo bodisi - v kolikor bo napaka stvarna in bodo butci sami pojasnili stvarno napako- garancijsko zahtevek zapreš in odpreš zahtevek stvarne napake. Vsekakor bolje prvi primer., če nimaš živcev in denarja.

MadMicka ::

V vsakem primeru najprej uveljavljaš garancijo. Šele, če garancija poteče, pride v poštev stvarna napaka.

Magic1 ::

MadMicka je izjavil:

V vsakem primeru najprej uveljavljaš garancijo. Šele, če garancija poteče, pride v poštev stvarna napaka.

Narobe, prve pol leta v vsakem primeru uveljavljaš stvarno napako.
Magic

next3steps ::

Tako je.
Še zanimive prigode s serviserji (našteto iz glave)
EPL (zgoraj omenjeni) - ne bo diagnostike, dokler ne kasiramo.
Rahlo poškodovano steklo, napake v sprejemu signala, diagnostike ne bo, dokler ne nakažete denarjev. Krivec po vsej verjetnosti čunga lunga early access Telekom Slovenije VoLTE.
Teleray#1 - gospod, preveč ste navili mobilnik.
Mobilnik, ki se je serijsko pregreval (uradno potrjena serijska napaka), je uporabnik, ki mu že googlanje ne uspeva kaj dosti, navil preveč in to brez root dostopa oziroma vsaj tako je menil servis. Odveč je povedati, da takrat še ni bilo programčičov na Google Playu in PCju, ki bi imeli grafični vmesnik in omogočali one click root access.
Teleray#2 - gospod, zaflešali ste tablico.
Low budget class tablica stara skoraj dve leti se je med rutinskimi pogostimi :)) posodobitvami (nekako en na tri leta,) zaflešala. Posodobitev velika par mega je briknila celotno napravo. Odveč je menda povedati, da za njo ni bilo nobenega odklepa ali kakršnegakoli custom roma (cheap shit).
Proizvajalec je napako priznal in za odpravo nje na svoji strani objavil orodja za unbrick, ki pa več niso bila na voljo. Pisal Telerayu, če lahko napako odpravijo oni ali vsaj pošljejo datoteke, ker do orodij več ni možno priti. Odgovor: Z uradno posodobitvijo sem menda zaflešal napravo, kar se sklada s tem, da vsako nepooblaščeno poseganje v napravo izniči garancijo ALI stvarno napako.
Teleray#3 - gospod, ne bomo menjali ekrana, ker imamo krivo oko in ne prepoznamo ravnine
Teleray zavrnil garancijsko popravilo počenega ekrana (ja, tudi to obstaja pri nekaterih proizvajalcih), ker naj bi bil mobilnik zvit. Lahko omenim to, da niso niti spisali delovnega naloga za napravo in mobilnika pri sebi niso mogli najti, saj so imeli takih mobitelov preveč na popravilu. Na vprašanje, s čim so merili ukrivljenost telefona niso znali odgovoriti niti niso znali priložiti fotografij, kjer je ta okrivljenost vidna.
So menda mislili na 2.5D zaslon?

Na splošno so ti uradni servisi vsi bolj ali manj nesposobni. Kaj več od kompletne menjave zaslona ali matične ne premorejo niti niso sposobni. Menjava samo stekla z zaslona? Pozabi! Menjava samo enega čipa z matične? Pozabi! Menjava samo enega dela ohišja? Pozabi! Testiranje naprave brez aplikacij? Pozabi!

Če kdo spremlja https://www.youtube.com/channel/UCl2mFZ..., bo vedel o čem govorim.

Serviserji za te poceni stvari so pač šrot z nekaterimi izjemami kot je recimo RAM2 v Mariboru, naj bi bil dokaj kvaliteten. In pa nekateri privatniki ter manjša podjetja, kjer proizvodnjo ali prodajo in pregled dela isto podjetje ali oseba. Tam se jim za stranke pač ne jebe. Med temi dobrimi so tudi podjetja, ki prodajajo dražje stroje/storitve. Z avstrijskim podjetjem tako recimo ni bil problem glede garancije na stroj, ker je le-ta bil stal nekaj čez 100k EUR in si podjetje ni moglo privoščiti, da bi stranki pustila grenak priokus.

Ker pa sam večkrat nimam volje, da bi se zajebaval s temi 3dumbassguys servis firmami, svoje naprave servisiram sam v kolikor le gre.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015455 (5383) TOP
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914262 (7484) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045436 (40230) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7615513 (14053) St235
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528936 (6358) St235

Več podobnih tem