Forum » Loža » Dizel ali bencinar
Dizel ali bencinar
harmony ::
Trenutno vozim dizla Fiata z 1.9 Mjet masino, letnik 2005. Oziram se pa za novejsim avtom.
Do sedaj vse lepo in prav, bi ostal na dizlu, ce le ne bi imeli novi dizli DPF filtra.
Stil voznje:
- 2x6km dnevno do sluzbe + ostali kilometeri na dnevni bazi (trgovina, fitnes,...)
- 2x10km na teden skozi mesto in malce izven mesta
- ostalo (pot iz Avstrije do Slovenije, Hrvaske in Bosne ter vcasih do Nemcije)
= 23.000km letno
Nekako vecjih tezav z avtom nimam, razen problemov z AGR-jem zaradi toliksne mestne voznje. Tu je mestna voznja res misljena tista taprava, kjer si v guzvi in se premikas 6km vcasih tudi 45min.
Sedaj, ko se oziram po novejsem letniku imajo seveda vsi dizli DPF. Navadni bencinarji so mi presvoh, v upostev pridejo le taksni s turbakom. Jutri imam ogled Lancie Delte 1.4 masine 150PS, rajsi bi mogoce 120PS, bi cisto ustrezalo, ampak je zelo lepa in ohranjena.
Negativnost tega avtomobila je, da bi placeval 20€ vec mesecno za zavarovanje, ter poraba bi bila napram Stilota za dobre 3l/100km vec.
Na letni ravni bi torej bilo cirka 1200€ vec stroska (vec bencina ter drazje zavarovanje). V kolikor vzamem dizla, bo najprej drazji nakup za nekih cc 2000€, zavarovanje bi bilo cenejse ter poraba manjsa.
Novejsega dizla se bojim vzeti zaradi zgodbic o okvarjenih DPF filtrih. Ali pa mogoce slisim napacne zgodbe?
Predlogi?
Do sedaj vse lepo in prav, bi ostal na dizlu, ce le ne bi imeli novi dizli DPF filtra.
Stil voznje:
- 2x6km dnevno do sluzbe + ostali kilometeri na dnevni bazi (trgovina, fitnes,...)
- 2x10km na teden skozi mesto in malce izven mesta
- ostalo (pot iz Avstrije do Slovenije, Hrvaske in Bosne ter vcasih do Nemcije)
= 23.000km letno
Nekako vecjih tezav z avtom nimam, razen problemov z AGR-jem zaradi toliksne mestne voznje. Tu je mestna voznja res misljena tista taprava, kjer si v guzvi in se premikas 6km vcasih tudi 45min.
Sedaj, ko se oziram po novejsem letniku imajo seveda vsi dizli DPF. Navadni bencinarji so mi presvoh, v upostev pridejo le taksni s turbakom. Jutri imam ogled Lancie Delte 1.4 masine 150PS, rajsi bi mogoce 120PS, bi cisto ustrezalo, ampak je zelo lepa in ohranjena.
Negativnost tega avtomobila je, da bi placeval 20€ vec mesecno za zavarovanje, ter poraba bi bila napram Stilota za dobre 3l/100km vec.
Na letni ravni bi torej bilo cirka 1200€ vec stroska (vec bencina ter drazje zavarovanje). V kolikor vzamem dizla, bo najprej drazji nakup za nekih cc 2000€, zavarovanje bi bilo cenejse ter poraba manjsa.
Novejsega dizla se bojim vzeti zaradi zgodbic o okvarjenih DPF filtrih. Ali pa mogoce slisim napacne zgodbe?
Predlogi?
hojnikb ::
turbo bencinar, kakšen 1.0 in čipaš po potrebi. Maš soldno porabo, malo cestnega sklada pa nizko zavarovanje, če glih ne vzameš top end specsa
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
harmony ::
turbo bencinar, kakšen 1.0 in čipaš po potrebi. Maš soldno porabo, malo cestnega sklada pa nizko zavarovanje, če glih ne vzameš top end specsa
Heh. Take masine se nisem nikjer zasledil. Gledam pa samo rabljena vozila do 7000€
Pa avtomobil bi bil zavarovan v AT.
Sedaj:
1.9 M-Jet, 120PS = 84€/mesec
Lancia npr:
1.4 T-Jet, 150PS = 105€/mesec
Tole mi je danes potrdil zavarovalni agent. :(
hojnikb ::
kakšen focus ma recimo 1.0.. maš pa 100 in 125HP izvedbo (obe se afaik čipajo na 140HP+)
#brezpodpisa
Virjan ::
Poglej se za Forde z 1.8 tdci motorji, te 100% nimajo DPF-ja in jih imas tudi se letnik 2009-10, ce ti niso prestari.
cleanac ::
To je neprimerna uporaba za avto nasploh, ne glede na gorivo. Sploh ob dejstvu, da za to pot lahko porabi tudi 45 min.
harmony ::
konspirator je izjavil:
2x6km dnevno & 2x10km na teden
Zelo primerna uporaba za dizla.
NOT
No ja. Jaz sem Fiata Stilota imel v Sloveniji 2 leta vozil cirka 40km dnevno. Potem sem se preselil v AT, kjer ta isti avtomobil vozim ze 3 leta tako kot sem napisal in razen problema z AGR ventilom nisem imel.
Seveda se pa zavedam, da bi lahko bil naslednji dizel obolevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harmony ()
bambam20 ::
konspirator je izjavil:
2x6km dnevno & 2x10km na teden
Zelo primerna uporaba za dizla.
NOT
Imaš ti probleme z branjem in razumevanjem napisanega ali si zgolj trol?
Človek je lepo napisal, da dela na letni ravni približno 23.000 km !
Stil voznje:
- 2x6km dnevno do sluzbe + ostali kilometeri na dnevni bazi (trgovina, fitnes,...)
- 2x10km na teden skozi mesto in malce izven mesta
- ostalo (pot iz Avstrije do Slovenije, Hrvaske in Bosne ter vcasih do Nemcije)
= 23.000km letno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Invictus ::
2x6km dnevno & 2x10km na teden
Imaš ti probleme z branjem in razumevanjem napisanega ali si zgolj trol?
Človek je lepo napisal, da dela na letni ravni približno 23.000 km !
Po 6 km se večina dizlov še ogreje ne. Super za čist izpuh in nezapacane filtre...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bambam20 ::
2x6km dnevno & 2x10km na teden
Imaš ti probleme z branjem in razumevanjem napisanega ali si zgolj trol?
Človek je lepo napisal, da dela na letni ravni približno 23.000 km !
Po 6 km se večina dizlov še ogreje ne. Super za čist izpuh in nezapacane filtre...
Pa če bo delal tudi daljše poti. Če vzame bencinarja ne bo noben pod 5 litrov imel realno porabo z normalno vožnjo. Sicer ga bo verjetno tudi prepihal na avtocesti.
GrimReaper ::
Bencinar že, ampak tako kot je že harmony ugotovil, mora bit turbobencinar. In MultiAir so pomoje najboljši 1.4T motorji. Oplovi, kar sem jih vozil, se lahko skrijejo po dinamičnosti, VW verjetno enako.
120 sicer ne verjamem da bo dovolj, 150 pa že. Ni pa to še tisto pravo, tisti z 230Nm, Alfa Mito 135 TCT in 155 gredo pa res lepo, prvega sem imel tudi sam.
Delal bom primerjavo z 2.0, ravno zato, da se vidi zakaj OP noče atmosferca, in ima povsem prav. Dobro, kar ima 6 ali več valjev, je že ok, ampak že ta 2.0 pije 13l, če bi hotel pa tudi 15l, tako da te sploh brezveze omenjat.
Mito 135 je bil v Normal načinu do 5000rpm praktično enak kot sedanji 2.0 NA 185KM, tako glede moči kot navora. Še preden sem si lastil 2.0, sem rekel da gre kot en 2.0. Si dal v Dynamic, je pa postal popolnoma drug avto.
Tudi v deževnem vremenu sem raje dajal v Dynamic način pa božal gas, ker res sovražim, če se avto ne odziva na plin.
Pri še neogretem avtu tudi skoraj raje, si moral pazit da ti ne uhaja čez 3000, v Normal avto ni šel nikamor, res skoraj popolnoma enako kot 2.0 je deloval.
Oba grafa:
MultiAir 135 230Nm)
Clio 3 RS 2.0 197 (realnih 185) 195Nm
Sešteješ vse moči po 500rpm od 1500 do 6000 (samo do 6000 zato, ker 1.4T ne gre dlje, pa tudi začne pešat nad 5000, pa do 6-7,5k tudi z RS-om ne greš ravno vsako rajžo), in ima 135KM celo za 10 več od 185KM.
Sem tudi primerjal vse mogoče pospeške in je RS v povprečju samo 10% hitrejši. Recimo 30-80, kar je v praksi poleg 80-120 najbolj pomemben pospešek, če pri Cliu ne začneš v 1., je 1.4T celo 3 desetinke boljši, drugače pa Clio samo desetinko boljši.
Zavarovanje je pa precej dražje za 145 kot pa 100kW, s tem da tistih 145kW ne vidiš ravno pogosto, pa tudi takrat ko prideš do 145kW, moraš v istem trenutku prestavit v višjo. Tako da v povprečju si na nekje 150KM, tudi če vedno prestavljaš pri 7400. Pri turbaku pa ni problem izkoriščat konje, ki so na papirju. Precej pomaga da je večina moči na voljo že pri 2/3 delovnega območja, pri nekje 4-4,5k.
Seveda je pa RS precej bolj športen, turbobencinar, če je tak, ki ima max moč že pri 5000 (praktično vsi 1.4T), je že na pol dizel.
Ne en ne drug pa ni idealen, takega sam še iščem. Čeprav če upoštevaš še stroške zavarovanja, goriva in gum, je bil pa Mito 135 že zelo pri vrhu.
Ravno zato sem ga takrat tudi kupil, 100kW in 195/55/16 gume, tistih 10,5l porabe je pa tudi kot nič v primerjavi s sedanjimi 13l.
V bistvu se mi zdi MultiAir (135-155KM) tak motor, ki bi ga v idealnem svetu imela večina, ne pa v našem svetu kjer ima večina podhranjene atmosferce s 60-100KM, in se zaradi tega promet nikamor ne premika.
Škoda edino, ker mu do idealnega motorja vseeno mal zmanjka, pod 2000rpm je res mrtev, pa pri vožnji brez šparanja popije nekje 10-11l.
Novo Astro 1.4T 150 sem sicer bolj mal vozil, ampak glede na porabo 8-8,5l z dinamično vožnjo, bi rekel da čez 10l težko prideš, se pravi je vsaj 1l, če ne 2l razlike. Vsaj toliko pa je tudi razlike v užitku v vožnji, seveda v prid Alfi.
Ampak pri starejših letnikih kaj dosti drugega kot Fiat/Alfa/Lancia itak ne pride v poštev, 1.4 TSI so precej problematični. Žalostno je edino, da so v SLO precej redki.
Se mi pa zdi 6km mal malo, sam sem vsakodnevno delal 11km v eno smer, pa se mi je zdelo ravno na minimumu. Ker prve 4km moraš vozit do max 3k rpm, mal pritisneš, si na 5km, potem pa še 1km da se ohladi turbina, to se mi ne zdi ravno najboljši avto za tako vožnjo. Ampak ker imaš tudi daljše vožnje, je za razmislit, ker ta motor poleg regionalke blesti tudi na AC.
120 sicer ne verjamem da bo dovolj, 150 pa že. Ni pa to še tisto pravo, tisti z 230Nm, Alfa Mito 135 TCT in 155 gredo pa res lepo, prvega sem imel tudi sam.
Delal bom primerjavo z 2.0, ravno zato, da se vidi zakaj OP noče atmosferca, in ima povsem prav. Dobro, kar ima 6 ali več valjev, je že ok, ampak že ta 2.0 pije 13l, če bi hotel pa tudi 15l, tako da te sploh brezveze omenjat.
Mito 135 je bil v Normal načinu do 5000rpm praktično enak kot sedanji 2.0 NA 185KM, tako glede moči kot navora. Še preden sem si lastil 2.0, sem rekel da gre kot en 2.0. Si dal v Dynamic, je pa postal popolnoma drug avto.
Tudi v deževnem vremenu sem raje dajal v Dynamic način pa božal gas, ker res sovražim, če se avto ne odziva na plin.
Pri še neogretem avtu tudi skoraj raje, si moral pazit da ti ne uhaja čez 3000, v Normal avto ni šel nikamor, res skoraj popolnoma enako kot 2.0 je deloval.
Oba grafa:
MultiAir 135 230Nm)
Clio 3 RS 2.0 197 (realnih 185) 195Nm
Sešteješ vse moči po 500rpm od 1500 do 6000 (samo do 6000 zato, ker 1.4T ne gre dlje, pa tudi začne pešat nad 5000, pa do 6-7,5k tudi z RS-om ne greš ravno vsako rajžo), in ima 135KM celo za 10 več od 185KM.
Sem tudi primerjal vse mogoče pospeške in je RS v povprečju samo 10% hitrejši. Recimo 30-80, kar je v praksi poleg 80-120 najbolj pomemben pospešek, če pri Cliu ne začneš v 1., je 1.4T celo 3 desetinke boljši, drugače pa Clio samo desetinko boljši.
Zavarovanje je pa precej dražje za 145 kot pa 100kW, s tem da tistih 145kW ne vidiš ravno pogosto, pa tudi takrat ko prideš do 145kW, moraš v istem trenutku prestavit v višjo. Tako da v povprečju si na nekje 150KM, tudi če vedno prestavljaš pri 7400. Pri turbaku pa ni problem izkoriščat konje, ki so na papirju. Precej pomaga da je večina moči na voljo že pri 2/3 delovnega območja, pri nekje 4-4,5k.
Seveda je pa RS precej bolj športen, turbobencinar, če je tak, ki ima max moč že pri 5000 (praktično vsi 1.4T), je že na pol dizel.
Ne en ne drug pa ni idealen, takega sam še iščem. Čeprav če upoštevaš še stroške zavarovanja, goriva in gum, je bil pa Mito 135 že zelo pri vrhu.
Ravno zato sem ga takrat tudi kupil, 100kW in 195/55/16 gume, tistih 10,5l porabe je pa tudi kot nič v primerjavi s sedanjimi 13l.
V bistvu se mi zdi MultiAir (135-155KM) tak motor, ki bi ga v idealnem svetu imela večina, ne pa v našem svetu kjer ima večina podhranjene atmosferce s 60-100KM, in se zaradi tega promet nikamor ne premika.
Škoda edino, ker mu do idealnega motorja vseeno mal zmanjka, pod 2000rpm je res mrtev, pa pri vožnji brez šparanja popije nekje 10-11l.
Novo Astro 1.4T 150 sem sicer bolj mal vozil, ampak glede na porabo 8-8,5l z dinamično vožnjo, bi rekel da čez 10l težko prideš, se pravi je vsaj 1l, če ne 2l razlike. Vsaj toliko pa je tudi razlike v užitku v vožnji, seveda v prid Alfi.
Ampak pri starejših letnikih kaj dosti drugega kot Fiat/Alfa/Lancia itak ne pride v poštev, 1.4 TSI so precej problematični. Žalostno je edino, da so v SLO precej redki.
Se mi pa zdi 6km mal malo, sam sem vsakodnevno delal 11km v eno smer, pa se mi je zdelo ravno na minimumu. Ker prve 4km moraš vozit do max 3k rpm, mal pritisneš, si na 5km, potem pa še 1km da se ohladi turbina, to se mi ne zdi ravno najboljši avto za tako vožnjo. Ampak ker imaš tudi daljše vožnje, je za razmislit, ker ta motor poleg regionalke blesti tudi na AC.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
harmony ::
Hvala za odgovore.
Mislim, da je GrimReaper dovolj obsirno napisal in tocno to tudi sam mislim.
Javni prevozi, kolo, hoja...to v mojem primeru odpade. V kolikor bi zivel na podrocju, kjer je mozen U-Bahn bi z veseljem to tudi uporabljal.
Mislim, da je GrimReaper dovolj obsirno napisal in tocno to tudi sam mislim.
Javni prevozi, kolo, hoja...to v mojem primeru odpade. V kolikor bi zivel na podrocju, kjer je mozen U-Bahn bi z veseljem to tudi uporabljal.
Smrekar1 ::
Trenutno vozim dizla Fiata z 1.9 Mjet masino, letnik 2005. Oziram se pa za novejsim avtom.
Do sedaj vse lepo in prav, bi ostal na dizlu, ce le ne bi imeli novi dizli DPF filtra.
Stil voznje:
- 2x6km dnevno do sluzbe + ostali kilometeri na dnevni bazi (trgovina, fitnes,...)
- 2x10km na teden skozi mesto in malce izven mesta
- ostalo (pot iz Avstrije do Slovenije, Hrvaske in Bosne ter vcasih do Nemcije)
= 23.000km letno
(...)
Predlogi?
Vzami bencinarja ali plug-in hibrida.
Invictus ::
Pa če bo delal tudi daljše poti. Če vzame bencinarja ne bo noben pod 5 litrov imel realno porabo z normalno vožnjo. Sicer ga bo verjetno tudi prepihal na avtocesti.
Res super.
400x na leto po 6 km, in cirka 100x na leto po 10 km.
Učinek ene daljše vožnje dizla, sploh ker bo šparal nafto, bo zanemarljiv.
Ob servisu ga bo pa kap ker bo praktično vse zapacan s sajami (filtri, katalizator). Super ideja za šparanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
harmony ::
Bo potem najbrz res bencinar. Danes grem na ogled Lancie Delte 1.4 150PS, pa bomo videli, ce je to to.
S fiatom sem se peljal 125.000km in sedaj je na 265.000
Upam, da tudi bencinar toliko zdrzi, ker ga mislim imeti vsaj 5-7 let. Sedaj je na 78.000 km
S fiatom sem se peljal 125.000km in sedaj je na 265.000
Upam, da tudi bencinar toliko zdrzi, ker ga mislim imeti vsaj 5-7 let. Sedaj je na 78.000 km
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15322 (11224) | Netrunner |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66838 (47302) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28647 (24449) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198651 (163664) | Spajky |
» | Nakup avtomobila (do 9000€) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18012 (15819) | trololo2 |