» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
38 / 64
»»

WarpedGone ::

Po moji (napačni) logiki avta sploh ne bi mogel obrniti za 180 stopinj.


Vzemi štiri piksne piva in odsimuliraj dogajanje - avto se obrne ravno zato ker vse štiri gume drsijo. Če guma (valj) ne drsi, gre naravnost. Ni druge.

Prednji dve gumi "želita" bolj zavit kot avto dejansko zavija, zadnji dve pa manj.

In a je že kdo doživel kako podobno situacijo kakor jaz pred dolgimi leti ko sem z zastavo 101 po domače stoenko se peljal po avtocesti z dobrih 100 kilometrov na uro in i je avto v trenutku nabilo obrate kot da bi iz prestave ven vrglo.


Akvaplaning - moj avto je lahko čoln ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

perci je izjavil:

Dobr bi blo naredit eno srečanje pomladi in jeseni pa lahko naredimo teste na večih vozilih in zimskih ter letnih gumah.

Pa bomo pol mi prodajal rezultate raznim revijam :).


Za večjo organizirano skupino smo mi dobili popust na poligonu varne vožnje in smo plačali po 75€ vsak za celodnevni tečaj z vsemi vajami na poligonu v Celovcu. Imeli smo pa slovensko govorečega inštruktorja

MrStein ::

Ja kaka bistvena razlika med tistim in Vranskim?
Bi dal enemu prednost pri izbiri?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

WizzardOfOZ ::

V celovcu je tako velik in proge tako široke in dolge, da testirajo tudi šleparje.
Meni osebno je bil Celovec boljši.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Ultra grip 9 na cliotu 2, po 200km lahko rečem, da se avto k prliman drži ceste. Prej pa savske, ni primerljiv.

stara mama ::

Stara sava in nova UG je pa res za primerjat ja.
Probaj obratno!

DePalmo ::

Rezultat bo isti ... edino če greš primerjat UG ki ima za sabo že 6+ zim.

stara mama ::

DePalmo je izjavil:

Rezultat bo isti ...

Ti praviš, da bo stara UG dost boljša kot čisto frišna sava?
Upaš stavit?

Raindancer ::

Update: na avtu zdaj Bridgestone Blizzak LM005, leto izdelave 2219 (185/60/R15), proizvajalec Francija. Avto Opel Corsa 1.3 CDTI.

Prvi vtis: gume v dežju solidno držijo.

Drugi vtis: zdi se, da avto šlepa, in da doseže recimo 50 km/h se mora precej potrudit. Trenutno opravljenih nekje 30 km, tako da gume še privajam na ceste, ampak kljub vsemu me skrbi, ker ne vem, koliko časa bo to trajalo. Kakšen nasvet glede tega?

Hvala in lep pozdrav,

Raindancer

J.McLane ::

Kaj da šlepa, prevelik kotalni upor, kaj pa poraba? Preveri tlak v pnevmatikah, se mi je že zgodilo, da je po menjavi ena guma počasi puščala.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gr8t ::

Sava HP2 tretjo sezono ni več 100%, v enem malo bolj ostrem desnem ovinku sem na mokrem čutil da so izgubile oprijem, tam zdaj še dodatno zaviram pred ovinkom. Nek levi ovinek v klanec gor je pa že tolk zlizan da ne moreš it poln gas niti v suhem. To je pa to kar je kritičnih ovinkov na moji poti. Čez krožna pa v dežju nisem imel nikol problemov.
Ampak napram ostalim še vedno letim, vsi neki še 80 ne po ravninah, med ovinki je pa sploh žalost, ne vidijo niti 50.
Ampak drugo leto bo pa res zadnja sezona.
Kaj pa vem, se ne spomnim da bi bil s Conti TS830/TS850 kar priliman na cesto, sem pa tja z vsakimi malo zdrsne. V vsakem primeru imaš pa z zimskimi gumami malo boljši občutek v dežju kot z letnimi.

Vprašanje če ne bom še letne vzel UHP2. Ampak že Michelin Primacy 3 naj bi bile odlične pri obrabi, pa so po dveh sezonah in pol sprednje malo pod 6 mm, zadnje pa malo pod 5 mm, pa sem naredil še ne 10k km z letnimi. Tako da ne vidim da bi bile glede tega kaj boljše od ostalih, mogoče testirajo samo na AC pri nežni vožnji.

To govorim za 200KM avto, za 60-100KM so pa srednji rang kot je Sava/Hankook res vrh glave. Pri takih avtih, če pogledaš poleti, jih ima polovica gor zimske gume, tako da si z novimi srednjega ranga več kot dober.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

perci ::

Imam Nokian WR D4, letnik 2016, vožene 3 sezone, profila cca 6mm. Prevoženih cca 20k km. So še za eno sezono ali menjam?

energetik ::

Glede na moje izkušnje, komot še 1 sezono. Pozimi se gume ne starajo tako zelo, ker no toliko UV sevanja.

Gr8t ::

Je kdo tukaj že vozil avto z zimskimi, ki so bile prej gor čez celo poletje/več poletij? Ali to sploh kaj drži?
Jaz sem edino en teden vozil s 6 let starimi S3, pa so bile vožene samo pozimi. Ni bilo niti enega ovinka po suhem, da ne bi avto zdrsaval. Edino če si držal gas pod 2000, pa to je bil avto s komaj 150 Nm pri 4000. Saj ostali bi rekel da res ne gredo čez 2000rpm, glede na to kako se majejo po cesti, edino to jih rešuje. V suhem seveda, za mokro in sneg take gume niso primerne ne glede na to kolk cijaziš.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

AnjaNja ::

Jaz sem, ker je bil namen zvozit gume. Pa so bile to ene Marshal (nikoli prje čula zanje, so pa v rangu kot Kumho)...Jaz sem začela previdno in na varnem delu ceste, brez prometa sprobala kako se kaj obnesejo v zaviranju. In se me pravzaprav pozitivno presenetile. So bile še OK, malo več previdnosti na ovinkastih cestah, to je pa to....večji problem je bil na suhi cesti bi skorajda rekla. Tam je blo treba met večjo varnostno razdaljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AnjaNja ()

feryz ::

A ne zastopite, da vas glavnina tukaj brez veze parlamentira? Ker je popolnoma brez veze, kakšne gume date gor. Popolnoma vsake bodo dobre.
Če se pa v današnjem vremenu vozite 200+ km/h po avtocesti (ker eni se), potem je pa pomembno, kašne gume boste kupili. Zelo.
Za 107 do 117 km/h!? Ha, ha, ha. Lahko se po feltnah voziš.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Skylord ()

starfotr ::

Ni čisto res, ane. Ker dobra guma je dobra guma, in če ti samo 1x reši situacijo, se je že vse povrnilo.

D3m ::

Tovornjakarja torej guma ni rešila. :)

Ne morete odgovornosti prelagati na GUMO.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Ja saj tista Corsa smrti je tudi verjetno imela neke 8 let stare zimske gume vožene celo leto, ker ker je blo treba dat za čike pa to..
Pa so bile testirane in so še fajn prjele pa take anje AnjaNe?

Projektiranje in odobritev tiste ograje, pa je tudi zgoadba za kakšno zaporno kazen.. ampak ok.. sem že izven teme.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DePalmo ::

stara mama je izjavil:

DePalmo je izjavil:

Rezultat bo isti ...

Ti praviš, da bo stara UG dost boljša kot čisto frišna sava?
Upaš stavit?

Kok maš? Ne govorim na pamet, govorim iz izkušenj. Nova S3 je v prvem snegu držala povprečno, ob drugem (v isti sezoni) sem imel konkretne probleme. Menjal za 4 leta staro UG7, sem se peljal kot še nikoli do tedaj. Da ne omenjam mokre ceste, tam je šele bila veselica s Savino gumo ... In ker sem takrat bil še mlad, sem se pustil prepričat da je to to in da je Sava najboljše. No, potem sem imel zadost in kupil po svoje, od takrat naprej Save niti povoham ne več.

stara mama ::

Če pavšalno označiš eno firmo gum kot zanič gume, to ne sporoča nič drugega, kot tvojo omejenost. Zgoraj opisane izkušnje pa so samo tvoje subjektivno mnenje.
Sam sem tudi vozil Ultragrip 8 (195/65 R15), pa jih iz razloga ne kupim več.

AnjaNja ::

Ko se nekdo zaleti vate, te nič ne reši....In ne gled ena dobro gume, so omejitve še vseeno z nekim razlogom...corsa smrti kot s eje nekdo izrazil, je verjetno imela več kot predpisanih 80 kmh na števcu al pa šlampastega voznika...bogisgavedikaj.

Ne glede na dobre gume, divjanje ni OK, varnostna razdalja je z razlogom... Saj menda vsi poznamo CPP, samo eni se posledic neupoštevanja ne zavedajo. Imet slabe gume v slabem vremenu je pa še dodatno izzivanje (ne)sreče.

AnjaNja je izjavil:

Jaz sem, ker je bil namen zvozit gume. Pa so bile to ene Marshal (nikoli prje čula zanje, so pa v rangu kot Kumho)...Jaz sem začela previdno in na varnem delu ceste, brez prometa sprobala kako se kaj obnesejo v zaviranju. In se me pravzaprav pozitivno presenetile. So bile še OK, malo več previdnosti na ovinkastih cestah, to je pa to....večji problem je bil na suhi cesti bi skorajda rekla. Tam je blo treba met večjo varnostno razdaljo.


EDIT: tisto sezono se z avtom nasplošno ni veliko vozilo, sploh pa nič AC...sedaj je zgodba drugačna in tudi druge gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AnjaNja ()

starfotr ::

Največ nesreč prepreči neudeležba v prometu.

Mislim, doh...

zobnik ::

Gr8t je izjavil:

Je kdo tukaj že vozil avto z zimskimi, ki so bile prej gor čez celo poletje/več poletij? Ali to sploh kaj drži?


Ne, ne drži pozim v snegu, polet jo skuriš, rata trda...sam tako delam že skoz, ker rabim M+S poleti za pesek, blat, slabe ceste brez asfalta.

Buggy ::

Sava Eskimo HP2 XL 225/55/17 sedaj stestirane tudi na mokrem in od listja mastnem "poligonu" od Turjaka proti Grosupljem. Ocitno jih voznja 2 tedna pri 25 stopinjah ni unicila, ker se res drzijo enkratno! Za ceno zelo zelo zadovoljen. Nasledni test...sneg/plundra :D

Zaenkrat pa moje subjektivne ocene:

- suho 4/5 - ce je napumpana nad predpisano mejo (2.9 bara), drugace je cigumi (mehke bocnice)
- mokro/naliv - 5/5
- vlazna/mastna podlaga - 4/5 pri res pretiravnju v zavojih se cuti rahlo zdrsevanje, ki pa se ga z lahkoto kontrolira.
- suhi sneg > 10cm - ?
- tezak sneg/plundra - ?

Avto 2 toni, 4x4, karavan.

chucki ::

hp2 je bolja
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Buggy ::

Ravno danes na kavi s sefom govoriva. Na Pezoljcku Partnerju z 90KM z gumami GY UG 9. Po dveh letih ga serviser vprasa kaj je z gumam delal, ker v en nikakv klanec ni prisel v snegu !!??. Gume kvazi premium ocenjene, zato jih je kupil...vozi se po avtocesti in komi caka da jih zamenja z Nexen.
Zanimivo. Nekako tako so mene Michelin "premimum" negativno presenetile, ko sem jih po dveh leti z avta vrgel. Najboljs pa cakam zdej poletje Pirelli PzeroNero, ki sem jih res pocen dobil na dimenziji 245/35/20, kaj vec bojo na mojem poligonu pokazale kot bivse Kumho :D

MxxW5 ::

Prejšnji teden sem se odločil avto preobuti v zimske gume. Ker sem že star in imam polno glavo skrbi, se v bistvu niti nisem več spomnil, ali zimske gume imam in kdaj sem jih kupil. Kako sem bil vesel, ko sem v garaži odkril tako rekoč nove Contijeve TS860, ki sem jih kupil lanskega novembra! Človek včasih sam sebi res pripravi lepo presenečenje.

AnjaNja ::

Na žalost je tako kot pri vseh zadevah. Tudi pri gumah so se poslabšali materiali. Tudi pri premium znamkah. To ni več kavčuk ampak bogsigavedikaj. In je z vsakim letom bistveno slabša guma, bolj otrdi, kot pa je bilo to pred 20-15 leti nazaj.

In več kot si na cesti, sploh če si pa na AC, se ni za švercat s slabimi, starimi gumami.

stara mama ::

Ne bodi no hecna! Zadnje čase se večinoma uporablja samo ročno-pridelan BIO kavčuk, ki ga nabirajo amazonske device, primešano pa mu je najbolj neokrnjeno vulkansko žveplo iz severnih Islandskih vulkanov! Skrbno ti jih pa izdelajo z belimi zobmi nasmihajoči nemški inžinirji v uniformah.
In vse to lahko kupiš po akcijskih cenah na petrolu!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

D3m ::

Ne pozabiti na deciliter deviške sečnje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

AnjaNja je izjavil:

Na žalost je tako kot pri vseh zadevah. Tudi pri gumah so se poslabšali materiali. Tudi pri premium znamkah. To ni več kavčuk ampak bogsigavedikaj. In je z vsakim letom bistveno slabša guma, bolj otrdi, kot pa je bilo to pred 20-15 leti nazaj.

In več kot si na cesti, sploh če si pa na AC, se ni za švercat s slabimi, starimi gumami.


Se ne strinjam, sem pred leti imel veliko gum, ki so hitro postale drsalke in v zadnjih letih gume ki so zdržale do konca, tudi čez poletje zimske in so zdržale brez vidnih poškodb in še vedno zelo solidne v mokrem.

Po mojih izkušnjah slabe gume po nekaj letih v mokrem:
- Sava Eskimo S3
- Michelin Alpin A3
- BF Goodrich All Terain KO (Michelin grupa)
- Toyo Open Country A/T+
- Pirelli P1 Verde

Dobre izkušnje:
- Continental
- Bridgestone

Zaradi cene bom v prihodnje kupoval Bridgestone, dokler me kakšen model od njih ne razočara.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

gruntfürmich ::

AnjaNja je izjavil:

Na žalost je tako kot pri vseh zadevah. Tudi pri gumah so se poslabšali materiali. Tudi pri premium znamkah. To ni več kavčuk ampak bogsigavedikaj. In je z vsakim letom bistveno slabša guma, bolj otrdi, kot pa je bilo to pred 20-15 leti nazaj.

In več kot si na cesti, sploh če si pa na AC, se ni za švercat s slabimi, starimi gumami.

malo si v novi življenje in tehniki preberi o kavčuku, da ne boš tako neumno izpadla, ko vse neumnosti pobereš od prepametnih ljudi za katere se vsaka nova stvar slabša...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Raindancer ::

@ J.Mclane: Preverjen in popravljen tlak (sprednje je bilo treba dodatno napolnit), je delovalo nekaj časa OK, danes zjutraj se je stvar ponovila. Včeraj preverjene gume, sprednje OK, zadnje ne. Porabi precej goriva. Razmišljam če bi se dalo poskusit z večjim tlakom ker so zračnice XL.

Lp,

Raindancer

stara mama ::

To, da so gume (in vrjetno ne zračnice) XL nima nobene veze (razen da je bočnica trša za večjo nosilnost). So pa gume v teh časih narejene za višje tlake kot 20 let nazaj. Takrat je okrog 2 bara bil standard, zdaj pa bolj 2.5 (za polno naložen avto tudi do 3)

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Tlak mora biti tak, kot na avtu piše. Ni nalepka za okras tam.

stara mama ::

Ti že veš :))

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

lonewolf_ ::

Meni piše za prazen avto 2.3 na vseh oz. ECO 2.7 na vseh. Koliko prenese pnevmatika? 4.5bar?
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

J.McLane ::

Vsaka guma ima svoj podatek o maksimalnem tlaku, pri tem tlaku drži toliko kot je njen indeks nosilnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

stara mama je izjavil:

Ti že veš :))
Kdo pa naj bi? Ti?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

D3m ::

Pri meni je ECO 3,0 bar.
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

feryz je izjavil:

stara mama je izjavil:

Ti že veš :))
Kdo pa naj bi? Ti?

Ne, CPP, katerega si verjetno prešvercal ali kupil

J.McLane ::

To je bulshit, oz. relevantno, če zelo močno pretiravaš, ne pa če ima nekdo 2,3 bara drugi pa 2,7 bara.

Pa zelo je odvisno od mase vozila, avtodomarji pumpajo na 5 barov, tovornjaki na 9 barov...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

easyrider3 ::

feryz je izjavil:

Tlak mora biti tak, kot na avtu piše. Ni nalepka za okras tam.


To pa spet ni res določene pnevmatike morajo biti pod njihovimi normativami napolnjene ne po proizvajalcu vozila. Kaj pa ve proizvajalec vozila kakšna je vsaka guma? Vem da je imel kolega celoletne gume Goodyer in je morala guma biti napolnjena na 2.7 bara pa je to bilo v letu 2000 se pravi skoraj 20 let nazaj.

Jaz imam na avtu težkemu dobrih 1500 kg v gumah tlak 2.5 pa mislim da je malo premalo za zimske gume in bom napumpal jih na 2.7

Zgodovina sprememb…

Gr8t ::

2.7, jaz bi to drsel ven iz vsakega ovinka, robovi morajo imeti stik s cesto, kot je prikazano na zgornji sliki. Jaz imam raje še kakih 0,1 manj od predpisanih 2,4. Vsekakor pa zimske manj in ne več, sploh če se bliža sneg.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

J.McLane ::

Razlika 0,4 bara je dokaj majhna in je normalen voznik sploh ne bo opazil. V splošnem je pa res, nižji tlak več oprijema, višji tlak manjši kotalni upor. Problem z nižjim tlakom je tudi večja verjetnost poškodbe gume na kakšnem robniku ali luknji na cesti. Tako da jaz vem na kateri strani priporočenega tlaka bom vozil svoje gume, na višji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

starfotr ::

Vsakemu avtu piše na stebričku voznikovih vrat, koliko se napolni gume.

Isto piše tudi v navodilih od vozila. Pač upoštevajte to in redno kontrolirate tlak v vseh 5 pnevmatikah.

Buggy ::

Gr8t je izjavil:

2.7, jaz bi to drsel ven iz vsakega ovinka, robovi morajo imeti stik s cesto, kot je prikazano na zgornji sliki. Jaz imam raje še kakih 0,1 manj od predpisanih 2,4. Vsekakor pa zimske manj in ne več, sploh če se bliža sneg.


ce se ne ves, se guma s premalo tlaka obnasa v ovinkih slabse in ti daje tudi dolocen lag pri reakciji. To da se bolj segreva in je podvrzena vec poskodbam na bocnici tudi igra vlogo. V mokrem taka guma s premalo tlaka na cesti tudi nima stika s profilom, ampak v ektremih lahko dejansko vozis vecinoma po robu.

https://driving.ca/auto-news/news/heres...

easyrider3 ::

Jaz vem da so premal ker brez veze da mi robove toliko pobira seveda če bi se vozil počasi čez ovinke ne bi toliko pobiralo ampak bolj ko je guma visoko profilna bolj je mehka in se avto v ovinkih tudi bolj nagiba to je že logično. Nikoli mi ni pa pobiralo gume po sredini čeprav sem to že videl pri enih tisti pa so sigurno imeli dosti preveč napumpane. In vsak ki misli d ace bo zimska guma manj napumpana boljši oprijem ni res.

J.McLane ::

Če boš obstal v snegu preizkusi spustiti tlak na 1 bar, pa boš videl čudež. Jasno s tako gumo se ni varno vozit naokoli, ampak reši te pa lahko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
38 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45155943 (954) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712824 (10474) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777456 (48238) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297268 (69681) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623736 (19590) Domobrancek

Več podobnih tem