» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
16 / 66
»»

harmony ::

IL DIAVOLO je izjavil:



Pa kaj ti palamudiš...continental se je uveljavil v zadnjih letih, saj pa ne živi na stari slavi. To je dolgo počela sava...hvala bogu je folk prišel k pameti in začel spremljat malo druge znamke. Kolko jaz spremljam, je continental v zadnjih 5 letih top znamka.
7 let kasneje pa je konstantno najboljša guma, poleti in pozimi. Tako da primerjava z nike res ni pije vode. Continental je preprosto vrhunska guma, s katero nimaš kaj za zgrešit.

Zanimiva beseda "palamudis". Kmecki konec predvidevam...

Ammm. Kaj mislis, da je postalo z drugimi gumami? Tudi Nexen, katerega dosti folka graja, ker je pac to Nexen in ne Continental se je v zadnjih letih uveljavil in sicer toliko, da jih vidimo tudi na najbolj prestiznih znamkah...

Tako, da jaz ne palamudim, temvec ti.

Ghost7 ::

No to kar se vida palamudita ne bom komentiral. Ampak bom napisal LASTNE izkušnje.

Dejstvo je, da je Nexen, Falken budget guma. In temu primerno se obnaša. Pridobivajo pa hitro na prepoznavnosti, ker jih veliko ljudi kupi.


Lastnost ted poceni znamk:
Če dobro prime, bo hitro izrabljena,
Če se ne rabi hitro, ne prime (Če se spomnim so Barumkam in Debicam pravili Radirka, ker so se hitro izrabile).

Drugih kitajcev ne omenjajte.

Pa še nekaj

Conti, GY, Dunlop ko jih daš na kolo in poženeš na testu, so vibracije, odstopanja, "okroglost" gume neprimerno boljši kot na teh poceni gumah. Torej standardi in norme kvalitete so precej drugačni.

Tast pravi, da bi Nexen in podobno oni že označili kot odpadek. Redno testirajo tudi konkurenco (GoodYear Kranj).


Na koncu se vse gume peljejo... vpršanje je kako.
GY in Conti nimata zastonj višje cene. Govorim iz izkušenj.

Pa še to o premium znamkah: Moraš vedet, da je mentaliteta prebivalcev Slovenije taka, da se A6 (in podobno) vidi, gume pa se ne (oziroma, če res od blizu pogledaš vidiš katere gume so). In zatorej se pri gumah lahko špara. Še nisi videl modela z avtom za 50.000, ki tanka za 10€?
Za lizing ima, za gume že težko, za gorivo pa od ust jemlje.

Tudi meni 17" guma x4 predstavlja precejšen finančni zalogaj in tukaj je razlika med GY in Falken lahko 100€. Kar sicer ni malo. ;)

NikolormousB ::

Na koncu se vse gume peljejo... vpršanje je kako.


Odgovor je: zadovoljivo, če si umirjen, previden voznik.

Ghost7 ::

NikolormousB je izjavil:

Na koncu se vse gume peljejo... vpršanje je kako.


Odgovor je: zadovoljivo, če si umirjen, previden voznik.


:O ... ... :))

NikolormousB ::

Aja, pozabil napisati, zakaj je tole absolutno res. Osebne izkušnje.

damjan1980 ::

Si imel tudi osebno izkušnjo, ko si ti lahko še nevem kako previden in umirjen, pa pridejo zunanji dejavniki, na katere ti nimaš vpliva?

NikolormousB ::

Ja, enkrat se mi je na semaforju nekdo zaletel v rit, ker je gledal v telefon namesto na cesto. In?

Ghost7 ::

Hint: Na avtocesti si prepozen za pol sekunde (koliko metrov že prevoziš v sekundi pri 130?), in je zavorna pot tvojih (slabih/poceni) gum mogoče ravno za teh "par" metrov v 1/2 sekunde predolga?

Ne govorim, da te bodo dobre gume vedno rešile, oziroma, da zaradi boljših gum lahko voziš brezglavo, si pa teoretično lahko povečaš šanse na katere upaš, da se v primeru nuje, teorija v praksi izkaže za pravilno.

NikolormousB ::

Potem je najboljše, da se okoli voziš v formuli.

V praksi to seveda nima smisla. Na cesti imaš zelo različna vozila z zelo različnimi voznimi lastnostmi. Gumam s časom in kilometri drastično padajo zmogljivosti, pogoji pa pogosto niso v optimalni za gumo, ki jo imaš zmontirano.

Naprimer, pozimi se večina voznikov vozi z zimskimi gumami, čeprav imajo letne na suhi in mokri cesti bistveno boljši oprijem. Drug primer so "športne" gume (ne samo semi-slick), ki na določenih avtih enostavno ne delajo dobro, če niso primerno ogrete. Potenza RE050 mi pride na pamet pa kakšne Pilot Sport itd. Če to zmontiraš na lahek avto, je treba najprej odplejati par ovinkov na hard, da prideš do optimalnega gripa. V tvojem primeru "pol sekunde na avtocesti" ti nič ne koristi ultra high performance guma, ki se v tvojem primeru obnaša kot cheap kitajska roba.

Ne pravim, da premium gume niso boljše, ampak pravim, da po nepotrebnem hypate gume kot "edini stik s podlago", pogosto brez resnih izkušenj.

krneki0001 ::

Guma je edini stik s podlago. Tega ne moreš spremeniti. Zato je boljše imeti dobre gume kot slabe.

Res je, ne paše vsaka guma na vsak avto, ampak proizvajalec je to že uredil s homologacijo, kjer je predpisano kakšna mora biti trdota gume, za kakšne hitrosti mora biti narejena in kakšne dimenzije mora biti.

Torej, tudi potenza RE050 ima več različnih trdot in tista za na težak avto ne bo enaka s tisto narejeno za lahek avto po voznih lastnostih. Lahko je iste dimenzije in za iste hitrosti definirana, vendar ne bo iste trdote, ker se pod težjim avtom drugače obnaša kot pod lahkim.

NikolormousB ::

Guma je edini stik s podlago. Tega ne moreš spremeniti. Zato je boljše imeti dobre gume kot slabe.


Ampak ravno ti si par postov nazaj zagovarjal celoletne, "all terrain" gume, ki so na mokri cesti bistveno slabše od dobrih letnih.

Torej, tudi potenza RE050 ima več različnih trdot in tista za na težak avto ne bo enaka s tisto narejeno za lahek avto po voznih lastnostih. Lahko je iste dimenzije in za iste hitrosti definirana, vendar ne bo iste trdote, ker se pod težjim avtom drugače obnaša kot pod lahkim.


In kljub temu nekatere športne gume dosežejo optimalen grip šele pri določeni temperaturi profila.

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Guma je edini stik s podlago. Tega ne moreš spremeniti. Zato je boljše imeti dobre gume kot slabe.


Ampak ravno ti si par postov nazaj zagovarjal celoletne, "all terrain" gume, ki so na mokri cesti bistveno slabše od dobrih letnih.


Celoletne sem predlagal, glede na to, da imamo sneg 1 do 2 dni na leto na cestah. Drugače pa jaz celoletnih ne zagovarjam. Imel sem sodelavca, ki je imel vedno samo letne gume. Pozimi, ko je zapadel sneg, pa je ostal doma in si vzel dopust. Ko so naslednji dan že vse očistili, pa se je z letnimi ravno tako pripeljal do službe in nazaj.

Osebno pa zagovarjam AT gume na 4x4 vozilih (nikakor jih nebi priporočal za na 2wd avtomobile). AT -> all terrain, za po vseh terenih. Drug profil gume, drugačna mehkoba/trdnost, močnejše ojačitve, "dvodelne",... pa še te niso vse dobre in je treba malo preverit kako se na določenih terenih obnašajo.

Sam recimo uporabljam yokohama geolandar AT. Sredina gume je mehka zimska guma, bočnice so dvakrat ojačane in trde, da se obnašajo kot letna guma. Vsi deli imajo lamele za vožnjo po snegu, profil pa je zelo narezan in narejen tako, da so gume samočistilne (blato se ne zabaše v profil, ampak pade ven). Vozim jih pa do 2 leti in potem menjam.

NikolormousB je izjavil:


Torej, tudi potenza RE050 ima več različnih trdot in tista za na težak avto ne bo enaka s tisto narejeno za lahek avto po voznih lastnostih. Lahko je iste dimenzije in za iste hitrosti definirana, vendar ne bo iste trdote, ker se pod težjim avtom drugače obnaša kot pod lahkim.


In kljub temu nekatere športne gume dosežejo optimalen grip šele pri določeni temperaturi profila.

Jaz te gume vidim bolj kot neko sivo področje, v katerega nočejo prav dost drezat. Če boš dal na avto take gume, ki imajo oznako "road legal" in ki so prave za tvoj avto (oziroma težo tvojega avta) se bodo ogrele v par 100 metrih.
Problem je da ljudje dajejo tono težak avto enake gume kot na 2 toni težak avto in potem jokajo, da se gume ne obnašajo dobro in da se ne ogrejejo. (saj se ne morejo, ker ni dovolj trenja za kaj takega).

NikolormousB ::

Celoletne sem predlagal, glede na to, da imamo sneg 1 do 2 dni na leto na cestah.


Meni je jasno. Jaz že ves čas trdim, da si izbereš gume, ki ustrezajo tvoji vožnji, in to so lahko mogoče tudi Ling Long.

Dejstvo je, da so celoletne A/T gume lahko pri zaviranju slabše tudi od kitajskih letnih gum. Tudi tvoje Yokohama. Ampak tisti, ki zmontira A/T gume se tega zaveda in prilagodi vožnjo.

Jaz te gume vidim bolj kot neko sivo področje, v katerega nočejo prav dost drezat. Če boš dal na avto take gume, ki imajo oznako "road legal" in ki so prave za tvoj avto (oziroma težo tvojega avta) se bodo ogrele v par 100 metrih.


Ne, zgoraj omenjene RE050A se ne bodo. Pa so bile tovarniško zmontirane na avto.

Ghost7 ::

Pa kdo govori o nekih super duper performance gumah za športne (ali tudi navadne, če imaš denar za metat) avte?

Nemoreš primerjat gum za široko potrošnjo z nekimi performance gumami, ki so za čisto drugi namen.

Pa neke A/T in za "hard" terence. Saj ne da noben take gume na Passata.

Tukaj govorimo o Golfih, Priusih, Cliotih, A4kah, C5kah - torej avtih, ki jih na cesti vidiš vsak dan. In ti avti natikajo na platišča Gume, ki jih vidiš na AMZS/ADAC testih.

Torej GodYear Ultra grip 9
Continental TS 860
Dunlop Winter Sport 5
Falken Winter nekaj
Nexen winter nekaj
Saylun nekaj
.
.
Take gume so ogrete po par 100 metrih, ko odpelješ z dvorišča. Pa četudi startaš s počivališča bodo pri 130kmh zelo hitro dovolj segrete za dober oprijem.

lp

krneki0001 ::

NinjaMig21
Seveda prilagodiš vožnjo gumam, prometu in predpisom primerno. Samo bedak tega ne počne.

Za AT gume velja enako kot za semi-slick gume. Na prelahak avto dajo gumo z oznako LT (ker se le te dobi pri nas - očitno je uvozna cena nižja od tistih brez LT oznake). LT oznaka pa pomeni light truck, kar je za američane recimo dodge ram z dvema tonama in pol. Pri nas pa vidiš suzuki samuraja s temi gumami, torej 900kg težak avto z gumami za dve in pol toni težke krave. Seveda je guma pretrda in avto se po mokrem vozi ko po drsališču.

Zato še vedno trdim da za na pravi avto pašejo tudi prave gume. Ne premehke in ne pretrde, ampak taprave. To bo moral pa vsak sam najt za svoj avto. Proizvajalec je že dal neko oznako, ampak on gleda tudi na porabo in bolj trda guma bo imela manjše trenje in manjšo porabo, ne bo pa držala na mokrem enako kot bi mehkejša.

Drugače pa na yokohama geolandar AT imaš 50.000 milj/80.000km garancije. Je še kak proizvajalec, ki upa dati toliko garancije na svojo gumo?

GrimReaper ::

https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...

Letos so presenetile Kleber Krisalp HP 3.
Letos bo sicer po vsej verjetnosti mal več snega kot lani, ko sem se edino 13.1. po šihtu ob 15-ih vozil 30-50, pa še to bi se dalo komot 70, ampak je ena baba z BMW-jem naredila kolono. Prejšnje leto enako, sploh nisem vozil pod 70.
To je bilo s Hankook W320 za 90€ (Hankook zato ker sem imel 205/45R17, premium so bile vsaj 140€, pa 5. so bile na testu), pa niti enega majhnega problema, zato mislim da je nakup Conti TS860 za naše razmere metanje denarja preč.
2011/2012 - 2014/2015 (prvo sezono sicer enako ni bilo snega kot zadnji 2 leti, imam vse zapisano) mi pa ni žal da sem imel Conti TS830.

Cene za 205/55/16, 23€ razlike na gumo:
http://www.gumax.si/index.php/default/c...
https://www.gume-popgom.si/pnevmatike/k...
https://www.gume-direkt.com/product/Kle...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

NoBody- ::

215/60/16 conti ts860 ni za dobit v tej dimenziji?

Edine boljse gume ki najdem za to dimenzijo so dunlop winter sport 5

IL_DIAVOLO ::

@GrimReaper

15 colske so vsaj 10 evrov cenejse, pa se boljse za pozimi.

GrimReaper ::

15" pa ne gredo na moj avto - Astra K 1.6T 200, spredaj 300mm diski, zadaj 288mm (zadaj bi šlo ravno za glih). Enako prej nisem imel zastonj 17", 312/300mm diski.
Pa imel sem 195/65/15 na Astri H, saj za vožnjo za tistih borih 105KM so bile dovolj dobre. Po ovinkih konji sicer ne vplivajo tolk, ker itak že od prej lahko preneseš hitrost v ovinek, ampak se res ne spomnim da bi opazil ogromno razliko iz 16 na 15", tudi pozimi vem da sem ga kar dobro žgal. Ampak po izgledu so pa res balonaste.
No ja, za pozim je blo čist ok, itak je bil avto 90% časa umazan in večje feltne ne bi prinesle neke razlike:



Zdaj pa pomoje ne morm falit s platišči Tomason TN11 za 66EUR in gumami Kleber za 64EUR.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

200 konjski avto in potem gor budget gume in platisca.

NikolormousB ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

200 konjski avto in potem gor budget gume in platisca.


Kaj je narobe s tem?

IL_DIAVOLO ::

Sicer pa tale model se pa res non stop hvali kako ga je zgal s to katrco kot da ima porcheja :D

GrimReaper ::

Platišča Tomason, to je priznana nemška firma in ne neke kitajske replike, drugače so 110€, 66€ so s 40% popustom na gotovino.
Sicer pa zdaj vidim da so že 99€, tako da bodo verjetno raje Momo Win Pro za 70€, spet ne kar ena firma.
Kaj bi ti, kupil 150€ (dražjih ne najdem) feltne za pozimi, ko so večino časa itak vse umazane, kje točno boš opazil razliko?
Vem kako je s shit feltnami kot so Alessio na zgornji sliki in so bile vse mehurčkaste po samo 6 letih, ampak tukaj se ne govori o shit feltnah.

Potem gume, jest gledam ADAC test in sicer so Conti TS860 boljše, ampak to je po nekih njihovih ocenah, v praksi boš pomoje težje našel razlike.
Pravim da sem tudi že imel Hankook, pa nisem opazil neke razlike napram Conti, to so vse kvalitetne gume. So imele celo 3,0 oceno za mokro (Kleber imajo 2,5), pa sem se vozil povsem normalno.
Ampak Klebru je letos očitno uspelo narest zelo uravnoteženo gumo. Da drugače firma dela gume, ki spadajo v srednji rang oz. po tvoje budget, tukaj ni pomembno, ker ne kupujem cele firme ampak konkreten model gum.

Vsakih 10€ mi seveda ne igra vloge, če imam 200 konjski avto pa še ne pomeni da si brišem rit s stotaki, ne vidim tukaj nobene povezave.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

bambam20 ::

harmony je izjavil:


Tudi Nexen, katerega dosti folka graja, ker je pac to Nexen in ne Continental se je v zadnjih letih uveljavil in sicer toliko, da jih vidimo tudi na najbolj prestiznih znamkah...

Tako, da jaz ne palamudim, temvec ti.


Seveda, ker nimajo denarja za dobre gume. Brez gum se pa ne morejo voziti in Nexenke so poceni z visoko obrabo. ;((.

Mesar ::

Koliko KM pa boš naredil z njimi? Delaš 30k letno, da boš imel Conti dve leti? Ker po dveh letih so za na smetišče ali pa če si jih boš v grob zapeljal z avtom vred. Druga opcija pa je, da jih zabrišeš stran po dveh letih z pol profila, na bolhi najdeš "mojstre", ki bodo vse pokupli in vozli - kar je tudi vidno na naših cestah.
Your turn to burn!

bambam20 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Sicer pa tale model se pa res non stop hvali kako ga je zgal s to katrco kot da ima porcheja :D


Kej je un, ki je vse žgal s svojim Pižojem 106 1.0 ;((

Mesar je izjavil:

Koliko KM pa boš naredil z njimi? Delaš 30k letno, da boš imel Conti dve leti? Ker po dveh letih so za na smetišče ali pa če si jih boš v grob zapeljal z avtom vred. Druga opcija pa je, da jih zabrišeš stran po dveh letih z pol profila, na bolhi najdeš "mojstre", ki bodo vse pokupli in vozli - kar je tudi vidno na naših cestah.



Dobra guma mora zdržati 50.000 km normalne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Mesar ::

Ok, torej ti delaš 25k vsako leto? Z zimskimi?
Your turn to burn!

M-XXXX ::

Mesar je izjavil:

Koliko KM pa boš naredil z njimi? Delaš 30k letno, da boš imel Conti dve leti? Ker po dveh letih so za na smetišče ali pa če si jih boš v grob zapeljal z avtom vred. Druga opcija pa je, da jih zabrišeš stran po dveh letih z pol profila, na bolhi najdeš "mojstre", ki bodo vse pokupli in vozli - kar je tudi vidno na naših cestah.

Čaki po eni strani kurcaš, ker po eni strani meče lepe/dobre gume stran, po drugi strani pa obsojaš ljudi ker vozijo te lepe/dobre gume...

bambam20 ::

Mesar je izjavil:

Ok, torej ti delaš 25k vsako leto? Z zimskimi?


Samo podal sem ti odogovor, da kvalitetna guma zdrži 50-60.000 km normalne vožnje.

A pozimi se ljudje mogoče manj vozijo? Zakaj že?

Mesar ::

Ne, jaz samo pravi, da ni problem če se guma "hitro" obrabi, ker ni šans, da jo zvoziš v dveh letih.

bambam20 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Ok, torej ti delaš 25k vsako leto? Z zimskimi?


Samo podal sem ti odogovor, da kvalitetna guma zdrži 50-60.000 km normalne vožnje.

A pozimi se ljudje mogoče manj vozijo? Zakaj že?


Če pozimi narediš 25kkm, potem narediš 50kkm letno? 100kkm na dve leti? Živiš v avtu al si taxi?
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

M-XXXX ::

Če povprečen avto dela v sloveniji cca 12-13k km to pomeni v zimskem času (5 mesecev) pride cca 5k km. Pa raje še kakšnega manj, poleti se statistično več vozimo (že zaradi dopustov pa tako). Tako da vsaj glede na obrabo je to prej 10 let kot 2.

Mesar ::

S to razliko, da bodo po 2 letih trde.
Your turn to burn!

M-XXXX ::

Mesar je izjavil:

S to razliko, da bodo po 2 letih trde.

Ne vem kakšen šrot vozite, vendar dobra guma je po 2 letih skoraj identična novi (da ni seveda pobrana). Ter seveda da se pozimi ne vozi letne in obratno.

next3steps ::

Mesar je izjavil:

Ne, jaz samo pravi, da ni problem če se guma "hitro" obrabi, ker ni šans, da jo zvoziš v dveh letih.

bambam20 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Ok, torej ti delaš 25k vsako leto? Z zimskimi?


Samo podal sem ti odogovor, da kvalitetna guma zdrži 50-60.000 km normalne vožnje.

A pozimi se ljudje mogoče manj vozijo? Zakaj že?


Če pozimi narediš 25kkm, potem narediš 50kkm letno? 100kkm na dve leti? Živiš v avtu al si taxi?

Kako, da ne? Furaš dizla, delaš 30kkm na leto. Furaš supergrip xyz, ki zdržijo 50kkm, če menjaš samo dve po dve, pa nekje 33kkm.

M-XXXX je izjavil:

Mesar je izjavil:

S to razliko, da bodo po 2 letih trde.

Ne vem kakšen šrot vozite, vendar dobra guma je po 2 letih skoraj identična novi (da ni seveda pobrana). Ter seveda da se pozimi ne vozi letne in obratno.

Jaz se sicer za teh 350eur 1x na dve leti ne sekiram.
Če se pa že treba šparati, nabaviš -kolikor gledam- Yokohama. Cena tko kot Eskimo, sam guma je boljša.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

Mesar je izjavil:

S to razliko, da bodo po 2 letih trde.

Ne vem kakšen šrot vozite, vendar dobra guma je po 2 letih skoraj identična novi (da ni seveda pobrana). Ter seveda da se pozimi ne vozi letne in obratno.


Šrot od gume je po dveh letih identičen novi - torej je bila pretrda že na začetku, al pa je plastična. Guma se mora obrabljat, sej zato je narejena.
Pa res je to, da je večina dobrih gum po dveh letih dosti trša, kot je bila ob nakupu.

Svojo gumo pa lahko v 10 kilometrih grobe ceste in z vožnjo na polno zribam tudi do 3mm. Na grobniku je pustim v parih krogih 2mm.

kuvanasarma ::

Kaj bi pa priporočali za dimenzijo 215/50r17?

Vožnja večinomo AC, nič posebnega...

krneki0001 ::

215/50/17 ali 215/55/17?

Jaz bi recimo to razpredelnico malo pogledal:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Size/...

IL_DIAVOLO ::

Vsaka 17 colska pnevmatika bo bolj izpostavljena aquaplaningu in zato je ne priporocam. Ozja kot je guma boljse se obnasa v zimskih razmerah. Zakaj? Zaradi fizike.

LeQuack ::

V kratkem bom zamenjal gume za nove, pa me zanima ali imajo stare gume še kakšno vrednost oz. se jih splača prodajati ali ne? So pa celoletne Goodyear Vector 4season 205/55/R16, letnik 2013 z ene 4-5mm profila.
Quack !

NikolormousB ::

Samo podal sem ti odogovor, da kvalitetna guma zdrži 50-60.000 km normalne vožnje.


Zgoraj imaš video, kaj se zgodi po 2 sezonah, ko globina profila pade na cca. 4, 5 milimetrov.

tl;dr: zavorna pot je 2x daljša kot pri novi.

Heavy ::

LeQuack je izjavil:

So pa celoletne Goodyear Vector 4season 205/55/R16, letnik 2013 z ene 4-5mm profila.


Nekaj drobiža bi dobil za njih. Lahko pa jih prihraniš in voziš z njimi čez naslednje poletje, potem jih pa stran vržeš.
#TeamFelix

LeQuack ::

Heavy je izjavil:

LeQuack je izjavil:

So pa celoletne Goodyear Vector 4season 205/55/R16, letnik 2013 z ene 4-5mm profila.


Nekaj drobiža bi dobil za njih. Lahko pa jih prihraniš in voziš z njimi čez naslednje poletje, potem jih pa stran vržeš.


Bom dal zopet iste celoletne gor, tako da jih poleti ne bom menjal.
Quack !

D3m ::

LeQuack je izjavil:

V kratkem bom zamenjal gume za nove, pa me zanima ali imajo stare gume še kakšno vrednost oz. se jih splača prodajati ali ne? So pa celoletne Goodyear Vector 4season 205/55/R16, letnik 2013 z ene 4-5mm profila.


Probaj. Če ne pa Michelin CC+
|HP EliteBook|R5 6650U|

LeQuack ::

D3m je izjavil:

LeQuack je izjavil:

V kratkem bom zamenjal gume za nove, pa me zanima ali imajo stare gume še kakšno vrednost oz. se jih splača prodajati ali ne? So pa celoletne Goodyear Vector 4season 205/55/R16, letnik 2013 z ene 4-5mm profila.


Probaj. Če ne pa Michelin CC+


Hočem nabaviti celoletne Goodyear 4season Gen2 ali Michelin CC+, vendar hočem, da imajo tudi zaščitno letev/rob za platišča, in to so na žalost imele samo 4sesons Gen1 v tej dimenziji 205/55/R16, v XL izvedbi. Gen2 imajo samo v Run On Flat izvedbi, ki so veliko dražje 130€ na gumo, Michelin CC+ pa kolikor vem tudi nimajo zaščitnega roba.
Quack !

D3m ::

Pozanimaj se če imajo CC+ zaščitni rob.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nekoman ::

Tilen je izjavil:

Letne 1,6 milimetra in zimske 3 milimetre. Koliko let, je pa odvisno od samomorilskih nagenj voznika.


če maš avto kasko pa pride do nesreče/zdrsa ipd. ti kaska ne priznajo, če imaš stare gume ki imajo dosti profila...

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsaka 17 colska pnevmatika bo bolj izpostavljena aquaplaningu in zato je ne priporocam. Ozja kot je guma boljse se obnasa v zimskih razmerah. Zakaj? Zaradi fizike.


Samo da tebi fizika ne gre ravno dobro. Kaj ima premer platišča z aquaplaningom?

koyotee ::

krneki0001 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsaka 17 colska pnevmatika bo bolj izpostavljena aquaplaningu in zato je ne priporocam. Ozja kot je guma boljse se obnasa v zimskih razmerah. Zakaj? Zaradi fizike.


Samo da tebi fizika ne gre ravno dobro. Kaj ima premer platišča z aquaplaningom?


Verjetno zato ker 17" gum ne dobis v dimenziji 175/70 :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

D3m ::

nekoman je izjavil:

Tilen je izjavil:

Letne 1,6 milimetra in zimske 3 milimetre. Koliko let, je pa odvisno od samomorilskih nagenj voznika.


če maš avto kasko pa pride do nesreče/zdrsa ipd. ti kaska ne priznajo, če imaš stare gume ki imajo dosti profila...


Katera zavarovalnica?
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

koyotee je izjavil:

Verjetno zato ker 17" gum ne dobis v dimenziji 175/70 :)
BMW I3 še nisi videl?

https://www.wheel-size.com/size/bmw/i3/...
««
16 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46369849 (10099) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5714049 (11699) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783945 (54727) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382105309 (77722) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625783 (21637) Domobrancek

Več podobnih tem