» »

Galaxy S7: uveljavljanje garancije / stvarne napake

Galaxy S7: uveljavljanje garancije / stvarne napake

Fukomuko ::

Samsung Galaxy S7 je pred kratkim začel nenadoma javljati napako "moisture detected error", ki se sicer praviloma pojavi, kadar zazna tekočino v USB portu in s tem prepreči polnjenje za 2 uri. Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi. Stanje gre čedalje na slabše, saj moram sedaj tudi do 20x odklopiti/priklopiti USB kabel, da mi ga uspe prepričati v polnjenje, pa še potem stalno prekinja iz fast charginga na slow charging, vklaplja se Gear VR, potem spet neha polniti vmes itd. Z ostalimi polnilci in USB kabli je povsem enako oz. celo še slabše. Poskusil sem ga še dodatno osušiti s fenom, ampak ne pomaga dosti. Mislim, da je edina rešitev servis.

Zanima me, ali bi lahko v tem primeru uveljavljal stvarno napako? Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Drugi problem pa je RAM2 servis z dodobra znanim renomejem na slo-techu. Kaj bi mi priporočali v tem primeru iz izkušenj? Indikator vlage pri SIM kartici je seveda kot nov, za ostale sicer nimam dokazov, ampak sem 100 % prepričan, da so nepobarvani.

Loocas ::

Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi.


kako lahko to dokažeš?
Matev - najslabši troll vseh časov

Thunder wave ::

Fukomuko je izjavil:

Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Ta strah je popolnoma neupravičen. Če ga popravijo na uradnem servisu bo tudi vodoodporen. Jaz bi na tvojem mestu uveljavljal pravice iz garancije.

klinker ::

Loocas je izjavil:

Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi.


kako lahko to dokažeš?


""Indikator vlage pri SIM kartici je seveda kot nov""

Thunder wave je izjavil:

Fukomuko je izjavil:

Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Ta strah je popolnoma neupravičen. Če ga popravijo na uradnem servisu bo tudi vodoodporen. Jaz bi na tvojem mestu uveljavljal pravice iz garancije.


A si ti vidu kdaj kak nas servis?
Pa napisanega je o Samsung servisu na tem forumu ogromno...slabega. Nekako tako kot bi kupu premium aparat brez garancije, ker ti jo itak zavrnejo zaradi vlage.
Glavni razlog zakaj odsvetujem nakup Samsungov pri nas. Ce ze Samsung, ali Italija al pa Austria.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

Scorpia ::

Osebno odnesi v servis, manj znajo komplicirati.
////

SaXsIm ::

Fukomuko je izjavil:

Samsung Galaxy S7 je pred kratkim začel nenadoma javljati napako "moisture detected error", ki se sicer praviloma pojavi, kadar zazna tekočino v USB portu in s tem prepreči polnjenje za 2 uri. Problem pa je, da ta telefon sploh nikoli ni bil izpostavljen tekočini, niti vlagi. Stanje gre čedalje na slabše, saj moram sedaj tudi do 20x odklopiti/priklopiti USB kabel, da mi ga uspe prepričati v polnjenje, pa še potem stalno prekinja iz fast charginga na slow charging, vklaplja se Gear VR, potem spet neha polniti vmes itd. Z ostalimi polnilci in USB kabli je povsem enako oz. celo še slabše. Poskusil sem ga še dodatno osušiti s fenom, ampak ne pomaga dosti. Mislim, da je edina rešitev servis.

Zanima me, ali bi lahko v tem primeru uveljavljal stvarno napako? Res me skrbi, da bi ga poslal na servis, kjer bi ga mogoče popravili, ker s tem telefon najverjetneje ne bo več vodoodporen, zato bi najraje imel novega.

Drugi problem pa je RAM2 servis z dodobra znanim renomejem na slo-techu. Kaj bi mi priporočali v tem primeru iz izkušenj? Indikator vlage pri SIM kartici je seveda kot nov, za ostale sicer nimam dokazov, ampak sem 100 % prepričan, da so nepobarvani.


Če se potiš, je povsem možno, da ga je v žepu namočilo. Še povsem logično je, saj so kontakti pri usb portu izpostavljeni.
SaXsIm

Fukomuko ::

Ali bi lahko uveljavljal stvarno napako, glede na to, da še ni preteklo 6 mesecev od nakupa telefona? Kolikor vem, zakon omogoča zahtevo za novo napravo?

klinker ::

Pa nesi ze na servis, ti bodo ze oni povedali kaj je.
Garancijske pogoje imas pa prilozene aparatu.

Fukomuko ::

klinker je izjavil:

Pa nesi ze na servis, ti bodo ze oni povedali kaj je.
Garancijske pogoje imas pa prilozene aparatu.

Si prebral starejše teme o RAM2? Nekako ne bi rad preprečil scenarij, da mi neupravičeno zavrnejo garancijo po pretvezo, da je bil izpostavljen tekočini in da je vezje oksidirano.

klinker ::

Sem in kaj zdaj...bos tu jamral al kaj naredu?
Mi ti preko slo-techa ne moremo fon popravit ali ugibat ce bo garancija sla skozi al ne.
Nesi tam in zahtevaj da ga pred tabo odprejo in odkrito povej da so na slabem glasu zaradi tega.

bambam20 ::

Fukomuko je izjavil:

klinker je izjavil:

Pa nesi ze na servis, ti bodo ze oni povedali kaj je.
Garancijske pogoje imas pa prilozene aparatu.

Si prebral starejše teme o RAM2? Nekako ne bi rad preprečil scenarij, da mi neupravičeno zavrnejo garancijo po pretvezo, da je bil izpostavljen tekočini in da je vezje oksidirano.



Glede, da je pri SGS7 striktno omenjeno, da mora zdržati v slani vodi več kot pol ure , mislim, da do pol metra BP , ker je vodotesen, kar pomeni, da tudi kontakti ne smejo oksidirat.

klinker ::

Je bla novica, da kljub vodoodpornosti S7 ni narjen za to in garancije ne priznajo ce je padu v vodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

bobby ::

Pa a ni ta S7 narejen za IP 67 ali IP 68?
Tole ne bi smelo ogroziti garancije. sej Samsung izjavlja, da je potopljiv mislim da do 1m v vodo za mislim da 1 uro?
Malo vlage od švica potem ne sme biti problematična za uveljavnjanje garancije?

dodatek:
http://www.samsung.com/us/explore/galax...

Water resistant up to 5 feet of water for up to 30 minutes; rinse residue/dry after wet.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

Tralala999 ::

Pač Samsung kvaliteta. Nokia vrni se prosim!!!

ziga1990 ::

^^ težko Nokia nemore konkurirat Samsungu več
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bambam20 ::

Tralala999 je izjavil:

Pač Samsung kvaliteta. Nokia vrni se prosim!!!


Ker NOKIA je bila pa tako kvalitetna. Spomnimo se njihovega vlečnega konja N97, kako so kupci bili jezni, saj so iz Teleraya non stop pošiljali dopise, da so telefoni prihajali v stik z vodo in vlago. LOl.


Jaz mam en kup znancev in kolegov, ki uporabljajo Samsunge in niti eden ni nikoli imel problema z vlago v telefonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078684 (6594) Twixz
»

Huawei 20pro težava

Oddelek: Pomoč in nasveti
453651 (2003) Anney
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406101292 (50326) next3steps
»

LG G4 Bootloop

Oddelek: Mobilne tehnologije
192294 (1792) Assass1n
»

POZOR: Servis pomen

Oddelek: Mobilne tehnologije
296452 (4919) ziga1990

Več podobnih tem