Forum » Mobilne tehnologije » POZOR: Servis pomen
POZOR: Servis pomen
anelis nim ::
vsem, ki se odločate, na kateri servis bi dali svoj mobilni telefon samsung v popravilo: odsvetujem Servis Pomen!!!!!! zanj sem se odločila, ker sem brala same slabe izkušnje z ram2. naj povem, da je tudi pomen katastrofa od katastrofe!!!!!! poslala sem jim telefon in točno napisala, da se po daljšem obdobju neuporabe (kljub predhodnemu polnjenju) ne prižge več. točno sem jim napisala, da je bil telefon spravljen v predalu v dnevni sobi in da ni prišel v stik z vodo in da ni bil izpostavljen nobenim ekstremnim vremenskim razmeram ipd. tip me kontaktira in je priznal, da ga ne zna popravit in vseeno me kot kreten vpraša: a vam je padu v vodo? HALO!!!! a s ti mal prtegnjen? a brat ne znaš?
in še vrnil mi ga je na moje stroške, ki so me prišli 6 evrov poštnine!!!!!!
in še vrnil mi ga je na moje stroške, ki so me prišli 6 evrov poštnine!!!!!!
toplakd ::
Saj tudi oni kaj popravljajo Sony telefone niso neki biseri.
Sem poslal M4-aqua da bi menjali pokvarjen mikrofon - so nadgradili firmware.
Pošljemo zadevo še enkrat nazaj, zlomijo ekran v zgornjem desnem robu, malo poflikajo z lepilom in pošljejo zadevo nazaj
s predračunom koliko bi stala zamenjava ekrana :)
Sem poslal M4-aqua da bi menjali pokvarjen mikrofon - so nadgradili firmware.
Pošljemo zadevo še enkrat nazaj, zlomijo ekran v zgornjem desnem robu, malo poflikajo z lepilom in pošljejo zadevo nazaj
s predračunom koliko bi stala zamenjava ekrana :)
anelis nim ::
garancijsko popravilo al izven ?
izven.
Saj tudi oni kaj popravljajo Sony telefone niso neki biseri.
Sem poslal M4-aqua da bi menjali pokvarjen mikrofon - so nadgradili firmware.
Pošljemo zadevo še enkrat nazaj, zlomijo ekran v zgornjem desnem robu, malo poflikajo z lepilom in pošljejo zadevo nazaj
s predračunom koliko bi stala zamenjava ekrana :)
potem sem jaz še dobro šla skozi. ;)
no, danes sem ga poslala na servis Ona. Upam, da mi že kdo končno zrihta ta telefon, saj zato so tam, a ne? ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anelis nim ()
Ales ::
anelis nim je izjavil:
vsem, ki se odločate, na kateri servis bi dali svoj mobilni telefon samsung v popravilo: odsvetujem Servis Pomen!!!!!! zanj sem se odločila, ker sem brala same slabe izkušnje z ram2. naj povem, da je tudi pomen katastrofa od katastrofe!!!!!! poslala sem jim telefon in točno napisala, da se po daljšem obdobju neuporabe (kljub predhodnemu polnjenju) ne prižge več. točno sem jim napisala, da je bil telefon spravljen v predalu v dnevni sobi in da ni prišel v stik z vodo in da ni bil izpostavljen nobenim ekstremnim vremenskim razmeram ipd. tip me kontaktira in je priznal, da ga ne zna popravit in vseeno me kot kreten vpraša: a vam je padu v vodo? HALO!!!! a s ti mal prtegnjen? a brat ne znaš?
in še vrnil mi ga je na moje stroške, ki so me prišli 6 evrov poštnine!!!!!!
Si servis pred pošiljanjem telefona vprašala, kaki bodo stroški pregleda in pošiljanja nazaj? So ti dali možnost, da ga prideš sama iskat?
Moram reči, da si zelo "prijazna" do nekoga, ki je bil čisto korekten s tabo. Niso ti računali ničesar in čisto pošteno so ti povedali, da napake ne znajo odpravit. Kaj je torej problem? Poštnina? To, da te je nekdo tam na smrt "užalil" s tem, da te je vprašal po zgodovini uporabe naprave? Groza, kako nesramno od njih. Pravi lopovi.
Nekako dobim občutek, da te bo vsak naslednji servis tudi skrajno vesel.
klinker ::
anelis nim je izjavil:
vsem, ki se odločate, na kateri servis bi dali svoj mobilni telefon samsung v popravilo: odsvetujem Servis Pomen!!!!!! zanj sem se odločila, ker sem brala same slabe izkušnje z ram2. naj povem, da je tudi pomen katastrofa od katastrofe!!!!!! poslala sem jim telefon in točno napisala, da se po daljšem obdobju neuporabe (kljub predhodnemu polnjenju) ne prižge več. točno sem jim napisala, da je bil telefon spravljen v predalu v dnevni sobi in da ni prišel v stik z vodo in da ni bil izpostavljen nobenim ekstremnim vremenskim razmeram ipd. tip me kontaktira in je priznal, da ga ne zna popravit in vseeno me kot kreten vpraša: a vam je padu v vodo? HALO!!!! a s ti mal prtegnjen? a brat ne znaš?
in še vrnil mi ga je na moje stroške, ki so me prišli 6 evrov poštnine!!!!!!
Si servis pred pošiljanjem telefona vprašala, kaki bodo stroški pregleda in pošiljanja nazaj? So ti dali možnost, da ga prideš sama iskat?
Moram reči, da si zelo "prijazna" do nekoga, ki je bil čisto korekten s tabo. Niso ti računali ničesar in čisto pošteno so ti povedali, da napake ne znajo odpravit. Kaj je torej problem? Poštnina? To, da te je nekdo tam na smrt "užalil" s tem, da te je vprašal po zgodovini uporabe naprave? Groza, kako nesramno od njih. Pravi lopovi.
Nekako dobim občutek, da te bo vsak naslednji servis tudi skrajno vesel.
+1
Ne vem kaj se buni, ko je blo vse transparentno in se brezplacno.
kirvaMredep ::
Jebeni uradni servis, ki ne zna popraviti telefona, za katerega URADNI SERVISER? Najmanj, kaj lahko stori, je da pošlje telefon za đabe, če že zavaja svoje stranke in priporoči servis, ki je sposoben telefon popraviti.
PS Jutri odprem Prodaja nogometnih žog Janez Novak SP.
Seveda bom uradni serviser teh žog. Servisiral jih ne bom, prodajal bom samo domače na kitajskem šivane nogavice. In ko me bo kdo povprašal, če servisiram žoge, mu rečem, da jih. Nato mu naknadno dopišem, da jih ne in mu kasiram še poštnino.
PS Jutri odprem Prodaja nogometnih žog Janez Novak SP.
Seveda bom uradni serviser teh žog. Servisiral jih ne bom, prodajal bom samo domače na kitajskem šivane nogavice. In ko me bo kdo povprašal, če servisiram žoge, mu rečem, da jih. Nato mu naknadno dopišem, da jih ne in mu kasiram še poštnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kirvaMredep ()
kirvaMredep ::
Moram reči, da si zelo "prijazna" do nekoga, ki je bil čisto korekten s tabo. Niso ti računali ničesar in čisto pošteno so ti povedali, da napake ne znajo odpravit.
Saj glede na račun tudi niso storili ničesar.
Verjetno boš ti tudi kdaj vesel servisa, kakršnega sem bil sam.
Pošlješ napravo, ki se je sama od sebe zabootloopala. Napišeš jim, da orodja in rešitve iz URADNE STRANI ne pomagajo in jih prosiš za rešitev.
Njihov odgovor je, da si NEURADNO nameščal programsko opremo, ki je sicer uradna in po navodilih proizvajalca, in si za to sam kriv. Seveda jim je bilo težko dopovedati, da kaj takega niti v začetku ni bilo mogoče.
anelis nim ::
še prej ko sem poslala telefon na servis, sem klicala samsungov podporni center. tip na drugi strani se me je znebil v eni minuti - prav vidlo se je, kako je živčen in kako se me želi čimprej znebit. pomagal pa mi ni nič. ni imel pojma, kaj bi lahko bilo narobe. edino to mi je rekel, naj probam telefon vklopit na ta način, da pritisnem naenkrat dve tipki (za vklop in za glasnost). sem poskusila tudi to, sam ni pomagalo.
kalorijagr ::
anelis nim je izjavil:
še prej ko sem poslala telefon na servis, sem klicala samsungov podporni center. tip na drugi strani se me je znebil v eni minuti - prav vidlo se je, kako je živčen in kako se me želi čimprej znebit. pomagal pa mi ni nič. ni imel pojma, kaj bi lahko bilo narobe. edino to mi je rekel, naj probam telefon vklopit na ta način, da pritisnem naenkrat dve tipki (za vklop in za glasnost). sem poskusila tudi to, sam ni pomagalo.
Težko je verjeti, da je težava v toliko različnih ljudeh s katerimi prihajaš v stik. Mogoče pa se te je serviser samo znebil, ker si bila tečna?
ziga1990 ::
anelis nim je izjavil:
vsem, ki se odločate, na kateri servis bi dali svoj mobilni telefon samsung v popravilo: odsvetujem Servis Pomen!!!!!! zanj sem se odločila, ker sem brala same slabe izkušnje z ram2. naj povem, da je tudi pomen katastrofa od katastrofe!!!!!! poslala sem jim telefon in točno napisala, da se po daljšem obdobju neuporabe (kljub predhodnemu polnjenju) ne prižge več. točno sem jim napisala, da je bil telefon spravljen v predalu v dnevni sobi in da ni prišel v stik z vodo in da ni bil izpostavljen nobenim ekstremnim vremenskim razmeram ipd. tip me kontaktira in je priznal, da ga ne zna popravit in vseeno me kot kreten vpraša: a vam je padu v vodo? HALO!!!! a s ti mal prtegnjen? a brat ne znaš?
in še vrnil mi ga je na moje stroške, ki so me prišli 6 evrov poštnine!!!!!!
A ti veš da imajo telefoni indikatorje za vlago in če je bil obarvan pomeni, da je bil telefon v stiku z tekočino in če je serviser videl obarvan indikator ni čudno, da te je za vodo vprašal?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
klinker ::
naj povem, da je tudi pomen katastrofa od katastrofe!!!!!! poslala sem jim telefon in točno napisala, da se po daljšem obdobju neuporabe (kljub predhodnemu polnjenju) ne prižge več. točno sem jim napisala, da je bil telefon spravljen v predalu v dnevni sobi in da ni prišel v stik z vodo in da ni bil izpostavljen nobenim ekstremnim vremenskim razmeram ipd. tip me kontaktira in je priznal, da ga ne zna popravit in vseeno me kot kreten vpraša: a vam je padu v vodo? HALO!!!! a s ti mal prtegnjen? a brat ne znaš?
S takim besednim zakladom ki ga imas bodo vsi serviserji "kreteni", "budale", ipd
anelis nim ::
In telefon ni več v garanciji?
ne.
Ti je telefon padel v vodo?
ja, v ribnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anelis nim ()
49106 ::
Bi moral neuradni servis( verjetno 1 man band) zapreti svoja vrata, ker ti ni znal/želel popraviti mobilnika?
ziga1990 ::
Samo po eni strani je pa možno, tudi, da ni znal popraviti telefona, ker Samsung Galaxy S4 Zoom ni ravno običajen telefon in imela bi največ možnosti z uradnim servisom RAM2 ampak, če je bil telefon v stiku z tekočino ali vlago te bo popravilo prišlo toliko, da se nebi splačalo sploh popravljati.
Jaz nebom blatil Servisa Pomen, ker ne vem druge plati zgodbe.
Jaz nebom blatil Servisa Pomen, ker ne vem druge plati zgodbe.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
c3p0 ::
Saj eni in drugi bi menjali matično ploščo. Ta serviser bi to gotovo znal, a se mu ni zdelo vredno živcev, ki bi jih izgubil s to self-entitled tečnobo. Se čisto strinjam z njim.
mihec87 ::
Imam raje da servis zavrne popravilo kot pa da ne naredi ustrezno...
Sicer pa popravilo aparata ki je padel v vodo(ko korozija naredi svoje)-have fun oz menjava matične je najhitreje..
Sicer pa popravilo aparata ki je padel v vodo(ko korozija naredi svoje)-have fun oz menjava matične je najhitreje..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
anelis nim ::
No, danes so mi vrnili telefon tudi s servisa ONA in tudi oni ga niso uspeli popraviti. Napisali so, da gre za napako na osnovni plošči (na vezju) in da je to nepopravljivo.
Zdaj me pa zanima, koliko bi lahko dobila, če telefon prodam. Ohranjen je odlično (je skoraj kot nov).
Zdaj me pa zanima, koliko bi lahko dobila, če telefon prodam. Ohranjen je odlično (je skoraj kot nov).
shadeX ::
Ne pomaga nič, če je ohranjen in ne dela. Matična je ubistvu fuč, kar je pa glavnica telefona. Mogoče bi za display dobila nekaj €.
Mare2 ::
..., ja, če je display še cel. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
klinker ::
anelis nim je izjavil:
No, danes so mi vrnili telefon tudi s servisa ONA in tudi oni ga niso uspeli popraviti. Napisali so, da gre za napako na osnovni plošči (na vezju) in da je to nepopravljivo.
Zdaj me pa zanima, koliko bi lahko dobila, če telefon prodam. Ohranjen je odlično (je skoraj kot nov).
Kreteni, debili
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106541 (55575) | next3steps |
» | Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 21196 (15906) | ziga1990 |
» | Slab aparat še vedno odplačujemOddelek: Mobilne tehnologije | 7075 (5212) | SendID |
» | GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 22304 (19331) | amigo_no1 |
» | Telefon padel v vodo (BlackBerry Curve 8900) pomoč...Oddelek: Pomoč in nasveti | 7177 (5877) | clothes |