Novice » Znanost in tehnologija » Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi
Oberyn ::
Ne moreš zavirati z 9 G, dokler nisi prepričan, da so vsi potniki pripeti. In vsi ne bodo nikoli pripeti, razen če bodo za potovanje obvezne plenice. Potem pa tudi nisem prepričan, če se lahko userješ v plenico, medtem ko sediš na riti, pripet s pettočkovnim pasom. Definitivno to ni enostavno. Kaj pa strežno osebje? Kaj pa oni, ki se je glih odpel, da bi si slekel jopico? Kaj pa oni, ki imajo v roki telefon (a si predstavljate, kakšna granata je to pri 9 G)? Kaj pa oni tip, ki ščipa vozne karte? (Ok, šala.) Da sploh ne komentiram one opazke o 46 G - pri tem bi zobne proteze letele po zraku. Čeprav, enkrat sem nekje bral, da je neki voznik formule 1 pri trku preživel 400 G pospeška, za zelo kratek čas sicer.
Invictus ::
Ne primerjaj treniranega človeka s povprečnim. Povprečnike ubije tam 5G. Se je zgodilo na vlakcih smrti v Blackpoolu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Ce ustavljas z 9G potem ustavis stvar v stirih sekundah. Vse skupaj je komot za nekaj razredov bolj varno kot avto.
4 sekunde pospeška z 9G? Super, če si pogrebnik...
Pogrebnik? Za dolocen del prebivalstva bi mogoce lahko bilo nevarno. Za general population pa samo zelo neprijetno ampak se vedno pa manj neprijetno kot postati palacinka. Poleg tega, pa za taksno ustavljanje ne bi bilo pogostih potreb. Potres? Ja, v teoriji se lahko zgodi, da bi potres zmotil tole zadevo. V teoriji lahko nevihta povzroci, da letalo strmoglavi, pa jih se vedno vidimo letati in se vedno so najvarnejsi nacin transporta.
Meni si zdi hyperloop neprakticen in povsem drugih razlogov, varnost je manjsi problem.
Invictus ::
Saj ne postaneš palačinka. Samo, ker ne napneš pravih mišic ob pravem času, ti tak negativen pospešek nabije kri v glavo, potrga notranje organe, pa še preveč bi obremenil tvoja ramena zaradi varnostnega pasu. Dvomim da so prevozniku v interesu tožbe zaradi poškodb pri zaviranju in pokozlan vagon.
9G prenesejo samo tisti najbolj fizično trenirani in izurjeni piloti. Vsi ostali padejo že zdavnaj prej v nezavest. Poleg tega je to negativna obremenitev, ki jo človeško telo bistveno slabše prenaša. Piloti že vedo zakaj vse svoje manevre prilagajajo pozitivnim pospeškom.
9G prenesejo samo tisti najbolj fizično trenirani in izurjeni piloti. Vsi ostali padejo že zdavnaj prej v nezavest. Poleg tega je to negativna obremenitev, ki jo človeško telo bistveno slabše prenaša. Piloti že vedo zakaj vse svoje manevre prilagajajo pozitivnim pospeškom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Mal si zamesal stvari. Tle ne gre za noben 'negativni pospesek'. Ze sam izraz negativni pospesek je cudn. V letalstvu je 'negative G' takrat, ko gre sila pospeska skozi tvojo rit v glavo, positive g je pa takrat, ko gre skozi glavo v rit.
Pri hyperloopu gre pa za pospesek 'naprej-nazaj'. Zato s pravilno postavitvijo sedezev, v rahlo lezeci polozaj in z nogami v smer voznje, dosezes to, da bodo potniki ob zaviranju doziveli 'positive g'.
9G taksnega pospeska je neprijetno za doziveti ni pa nic kar ti 'potrga notranje organe'. Nehi bluzit.
https://www.quora.com/How-much-instanta...
Pri hyperloopu gre pa za pospesek 'naprej-nazaj'. Zato s pravilno postavitvijo sedezev, v rahlo lezeci polozaj in z nogami v smer voznje, dosezes to, da bodo potniki ob zaviranju doziveli 'positive g'.
9G taksnega pospeska je neprijetno za doziveti ni pa nic kar ti 'potrga notranje organe'. Nehi bluzit.
https://www.quora.com/How-much-instanta...
SuperVeloce ::
Ne primerjaj treniranega človeka s povprečnim. Povprečnike ubije tam 5G. Se je zgodilo na vlakcih smrti v Blackpoolu.
Niti približno te 5G pri zaviranju ne ubije, zagotovo ne pri 4sek. trajanja. Mogoče za kratko izgubiš zavest, če imaš "srečo". Če si pa tempirana bomba pri srčnem infarktu in podobno, da takšen pojemem povzroči smrt, je pa itak vseen, ker boš tako ali tako umrl v kratkem. Zakaj bi moral umreti še cel vagon ljudi zraven, ker en ni pripasan ali bo zaradi tega doživel sproščanje strdkov v možgane in podobno.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
zmaugy ::
bajsibajsi je izjavil:
Precej velikih v zgodovini je ocitno imelo to veselje.
Popolnoma razumem tvoje stalisce. Tvoje misljenje je, da kapital premaga mozgane. Ti vidis le vlogo prodajalca in ne vloge inventorja. Zatorej vsekakor zagovarjas ekonomsko revolucijo pred tehnolosko. Ce bi se nekaj casa debatirala, bi najbrz kasneje pristal na jajce - kura kompromis. Po tvoji logiki "Omogočil je, da je ta ideja prišla k življenju." pomeni, da moramo povelicevati Apple; da je bil prodajalec Edison veliki in ne izumitelj Tesla. Ne sprejmes pa preprostega dejstva, da veliko dobrin, kljub kasnejsim bajnim investicijam, ne bi bilo, ce jih ne bi nekdo najprej zasnoval.
Nikoli ne bomo vedeli, ce bi Apple sedaj prodajal smartphone iPhone 6, ce ne bi IBM vec kot 20 let nazaj sproduciral smartphone Simon, ali Nokia svoje N9xxx.
Kdaj si se nazadnje vozil mimo Like, kjer je živel Tesla v mladosti? A misliš da bi danes vedeli za njega, če ne bi odšel v ZDA, kjer je bil investicijski denar na kupu skupaj z infrastrukturo primerno za njegov razvoj?
Invictus ::
https://www.quora.com/How-much-instanta...
Bi rad videl potnike in lastnike kako bi bili navdušeni nad kozlanjem, padanju v nezavest, itn... Ni ravno komercialno uspešno. Pa če folk zraven crkne ali ne. Pa kakšen bi se ziher našel pri 9G.
SuperVeloce je izjavil:
Ne primerjaj treniranega človeka s povprečnim. Povprečnike ubije tam 5G. Se je zgodilo na vlakcih smrti v Blackpoolu.
Niti približno te 5G pri zaviranju ne ubije, zagotovo ne pri 4sek. trajanja. Mogoče za kratko izgubiš zavest, če imaš "srečo". Če si pa tempirana bomba pri srčnem infarktu in podobno, da takšen pojemem povzroči smrt, je pa itak vseen, ker boš tako ali tako umrl v kratkem. Zakaj bi moral umreti še cel vagon ljudi zraven, ker en ni pripasan ali bo zaradi tega doživel sproščanje strdkov v možgane in podobno.
Moj kolega je bil v Jugi še na testih v Beogradu v centrifugi na letalskem inštitutu. On je zdržal 5,5G, preden je omedlel. Večina je padla v nezavest pri 4G.
Če nisi treniran, je hitro preveč.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Invictus ::
In v čem je problem, če omedliš (kot potnik)?
I'm not sure if stupid or just acting like...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
Invictus ::
Saj res ne vem, a folk tu postaja butast ali kaj?
Omedleti na javnem prevozu. Le kaj se lahko zgodi, sploh ob prestopu? Pa ti bom nekaj naštel, ker očitno jugonostalgija zasede vse možgane:
1. Kot prvo, kdo hoče potovati, kjer lahko oz. skoraj 100% omedliš?
2. Kdaj se bo vagon spraznil, če bo skoraj 100% potnikov omedlelo? Kar se bo pri 9G obremenitve 100% zgodilo.
3. Kaj se bo zgodilo z ljudmi v nezavesti? Napačen položaj, pa se ti lahko zaduši z lastnim jezikom.
4. Boš imel tam bolničarje in urgenco, da bodo folk pravilno "obdelali"?
5. Kakega lahko pri takih pospeških tudi infarkt.
6. Kdo bo čistil vagone, saj bo marsikdo kozlal, kdo pa še bo tudi ponečedil?
7. Kdo bo takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje?
Omedleti na javnem prevozu. Le kaj se lahko zgodi, sploh ob prestopu? Pa ti bom nekaj naštel, ker očitno jugonostalgija zasede vse možgane:
1. Kot prvo, kdo hoče potovati, kjer lahko oz. skoraj 100% omedliš?
2. Kdaj se bo vagon spraznil, če bo skoraj 100% potnikov omedlelo? Kar se bo pri 9G obremenitve 100% zgodilo.
3. Kaj se bo zgodilo z ljudmi v nezavesti? Napačen položaj, pa se ti lahko zaduši z lastnim jezikom.
4. Boš imel tam bolničarje in urgenco, da bodo folk pravilno "obdelali"?
5. Kakega lahko pri takih pospeških tudi infarkt.
6. Kdo bo čistil vagone, saj bo marsikdo kozlal, kdo pa še bo tudi ponečedil?
7. Kdo bo takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
djurodrljaca ::
A ni bilo govora o velikih G-jih samo v povezavi z zaviranjem v sili? Ker za normalno ustavljanje, se verjetno da tudi malo počasneje zavirati
roli ::
Saj res ne vem, a folk tu postaja butast ali kaj?
Omedleti na javnem prevozu. Le kaj se lahko zgodi, sploh ob prestopu? Pa ti bom nekaj naštel, ker očitno jugonostalgija zasede vse možgane:
1. Kot prvo, kdo hoče potovati, kjer lahko oz. skoraj 100% omedliš?
2. Kdaj se bo vagon spraznil, če bo skoraj 100% potnikov omedlelo? Kar se bo pri 9G obremenitve 100% zgodilo.
3. Kaj se bo zgodilo z ljudmi v nezavesti? Napačen položaj, pa se ti lahko zaduši z lastnim jezikom.
4. Boš imel tam bolničarje in urgenco, da bodo folk pravilno "obdelali"?
5. Kakega lahko pri takih pospeških tudi infarkt.
6. Kdo bo čistil vagone, saj bo marsikdo kozlal, kdo pa še bo tudi ponečedil?
7. Kdo bo takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje?
Kot prvo je bil govor o zasilnem zaviranju ne o normalnem.
Kot drugo je bil Hypreloop predstavljen kot on-demand service. Torej ne v stilu vlaka z x ljudmi na vagon. Ampak prideš na postajo, se vsedeš v kapsulo in greš - 1 potnik na kapsulo.
http://www.r00li.com
BigWhale ::
Govora je bilo o zaviranju v sili. Recimo, da senzorji v cevi zaznajo nek tujek. Takrat je treba kapsulo na hitro ustaviti. Takrat zabremzas z 9G. Potnik bo omedlel? Verjetno. Se bo pobruhal, povsem mozno. Mu bo polomilo rebra? Mozno je. A bo prezivel? Bo. Win!
Ko kapsula starta lahko pospesuje pet minut do koncne hitrosti. Potem lahko tudi pet minut zavira in ne bo nikomur nic. Lahko pospesuje in zavira tudi z 1.5G, pa se vedno ne bo nikomur nic, in bo vseeno kar hitro na potovalni hitrosti.
Ce vlaku odpovedo zavore lahko iztiri. Ce na zeleznici crkne semafor se lahko dva vlaka zaletita. Ce avionu odpovedo motorji lahko strmoglavi. Ce avtomobilu odpovedo zavore se lahko nekdo ubije. Ce taksist ne bremza pred prehodom za pesce lahko koga povozi!
Kdo je takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje??!
Ko kapsula starta lahko pospesuje pet minut do koncne hitrosti. Potem lahko tudi pet minut zavira in ne bo nikomur nic. Lahko pospesuje in zavira tudi z 1.5G, pa se vedno ne bo nikomur nic, in bo vseeno kar hitro na potovalni hitrosti.
7. Kdo bo takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje?
I'm not sure if stupid or just acting like...
Ce vlaku odpovedo zavore lahko iztiri. Ce na zeleznici crkne semafor se lahko dva vlaka zaletita. Ce avionu odpovedo motorji lahko strmoglavi. Ce avtomobilu odpovedo zavore se lahko nekdo ubije. Ce taksist ne bremza pred prehodom za pesce lahko koga povozi!
Kdo je takemu javnemu prevozu sploh dal dovoljenje??!
Okapi ::
Kot drugo je bil Hypreloop predstavljen kot on-demand service. Torej ne v stilu vlaka z x ljudmi na vagon. Ampak prideš na postajo, se vsedeš v kapsulo in greš - 1 potnik na kapsulo.En potnik na kapsulo sigurno ne bo šlo, bi rekel, da najmanj po 4. Otroci se ne smejo sami voziti, pa tudi mnogim odraslim bi bilo dolgčas.
Govora je samo o zaviranju v sili. Ko je veliko bolje, da omedliš zaradi prehitrega zaviranja, kot da se raztreščiš zaradi prepočasnega. Elektronika bo lahko hitro izračunala najoptimalnejši način zaviranja in če bo treba, bodo pač potniki omedlevali.
A ni 1G pospešek 28s do 1000km/h? Ne vem zakaj bi 4G sploh pospeševal.
TESKAn ::
Pa le nekateri razumejo, there is still hope. In ni razloga, da bi v zaprti cevi moral gledat naprej. Gasa s hrbtom v smeri vožnje in v sili ne fašeš pasu v ramena.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
Tud to bi bla opcija, sam je pa za pocutje boljs, ce si v nekoliko lezecem polozaju. V tem primeru je boljs, da si z nogami naprej. Je pa res, da so pa pojemki, ko te nalima v sedez, bolj prijazni kot 'visenje' na pasovih.
BigWhale ::
Po mojem prevec komplicirano za izvest, pa verjetno niti ni potrebe, da bi to pocel, ker ni neke pridobitve na casu potovanja. Namesto petih minut pospesujes 20 sekund recimo.
WarpedGone ::
Hyperloop One installs the first tube of its 'DevLoop' in Las Vegas - it's really happening
ST inteligenzza:
ST inteligenzza:
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Okapi ::
Kar nekaj podtikaš - v slogu klasičnega trola.
Prvih 100 metrov delujoče pnevmatske železnice so naredili že pred skoraj 150 leti. Zadeva ni bile ekonomična tedaj in ne bo še zelo dolgo časa. Ampak očitno je treba vsakih nekaj deset let znova poskusiti, da se o tem vsi prepričajo.
Prvih 100 metrov delujoče pnevmatske železnice so naredili že pred skoraj 150 leti. Zadeva ni bile ekonomična tedaj in ne bo še zelo dolgo časa. Ampak očitno je treba vsakih nekaj deset let znova poskusiti, da se o tem vsi prepričajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Spajky ::
Poskušaj toliko časa, dokler se ne naveličaš (ali zmanjka keša) : http://www.tweaktown.com/news/55511/elo...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
BigWhale ::
Nevem sicer kdo je rekel, da tega nikol ne bo ampak tale test track se nicesar ne dokazuje. Postavit 3km testne proge je ena stvar, postavit progo od Los Angelesa do San Francisca je pa nekaj povsem drugega.
Me pa zanima kako bodo pospesevali do 700mph in kako hitro bodo potovali testni potniki.
Me pa zanima kako bodo pospesevali do 700mph in kako hitro bodo potovali testni potniki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 135992 (30188) | Okapi |
» | The Boring Company (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 42519 (30241) | Okapi |
» | Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23453 (15408) | bbf |
» | Prototip Hyperloopa se bo gradil v KalifornijiOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22008 (17250) | cegu |
» | SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 30634 (25491) | nodrim |