Forum » Na cesti » Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
smacker ::
No, je blo bolj "normalno zlorabljanje", ampak vsekakor daleč od vsakdanje vožnje
Dolgoročno pa absolutno ni avto za dirkače. Za tiste je prej kak 1.5 z 150-180KM (fordov 1.5 182KM je strup). Za dolge ture pa itak dizla vzameš.
Dolgoročno pa absolutno ni avto za dirkače. Za tiste je prej kak 1.5 z 150-180KM (fordov 1.5 182KM je strup). Za dolge ture pa itak dizla vzameš.
Sami ::
Res ne vem kaj počnete, da imate z 1.0 ali 1.2L motorji 17L+ porabe....to ni več gonjenje, ampak zloraba :D
Moja Opel Corsa D 1.2 16V ima 6,1L povprečne porabe (večinoma AC, tempomat na 120-130km/h), očetova Toyota Auris 1.33L 16V pa ima v 6. prestavi in okoli 140km/h tudi okoli 6,2L porabe.
Pri hiši je tudi Golf 4 1,9TDI...porabe ne moreš primerjati....ni pa zdej 300% razlika v primerjavi z bencinarjem.
Zdaj res ne vem ali imate ostali totalno "zjebane" 1.0 in 1.2L mašine ali pa jih vozite ravno pod blokado 6000rpm+....jaz imam ob gonjenju povprečno porabo mogoče okoli 8-9L/100km in ne 17L/100km :D
Trenutno porabo pa je idiotsko primerjat.
Moja Opel Corsa D 1.2 16V ima 6,1L povprečne porabe (večinoma AC, tempomat na 120-130km/h), očetova Toyota Auris 1.33L 16V pa ima v 6. prestavi in okoli 140km/h tudi okoli 6,2L porabe.
Pri hiši je tudi Golf 4 1,9TDI...porabe ne moreš primerjati....ni pa zdej 300% razlika v primerjavi z bencinarjem.
Zdaj res ne vem ali imate ostali totalno "zjebane" 1.0 in 1.2L mašine ali pa jih vozite ravno pod blokado 6000rpm+....jaz imam ob gonjenju povprečno porabo mogoče okoli 8-9L/100km in ne 17L/100km :D
Trenutno porabo pa je idiotsko primerjat.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
smacker
Zakaj bi za dolge ture vzel dizla?
Sodobni bencinarji (1.6 do 2.0) brez problema na relcijo dosegajo porabe pod 5 litrov, kar je dovolj da si ne kupiš smrdljivca.
Pa tudi že pri močnejših (2.5 in 3.0) motorjih na relacijo bencinarji niso prav dost žejni. Recimo 10 let star 5m dolg avto z 2.5 motorjem na relacijo pije pod 7 litrov (6.9l/100km prevoženih). Pri bencinarju te kubature je problem samo mesto in mestna vožnja od križišča do križišča, kjer pa poraba enormno naraste.
Zakaj bi za dolge ture vzel dizla?
Sodobni bencinarji (1.6 do 2.0) brez problema na relcijo dosegajo porabe pod 5 litrov, kar je dovolj da si ne kupiš smrdljivca.
Pa tudi že pri močnejših (2.5 in 3.0) motorjih na relacijo bencinarji niso prav dost žejni. Recimo 10 let star 5m dolg avto z 2.5 motorjem na relacijo pije pod 7 litrov (6.9l/100km prevoženih). Pri bencinarju te kubature je problem samo mesto in mestna vožnja od križišča do križišča, kjer pa poraba enormno naraste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Sami ::
Recimo 10 let star 5m dolg avto z 2.5 motorjem na relacijo pije pod 7 litrov (6.9l/100km prevoženih).
Če ti bencinar na relacijo pije 7L je problem....kolega ima BMW 323i (2,5) in na relacijo 120km/h pije okoli 8-9L....če imaš višek denarja oz. delaš male relacije si pač kupiš tak avto.
Za relacije pa seveda dizla ali bencinarja z malo kubaturo in še bolje turbom :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
sami probaj enkrat po omejitvah in šparovno čez kak gorski prelaz z 1.2 motorjem, potem pa po isti cesti probaj povsod z vsaj prestavo nižje in gasom do konca. Pa povej če je poraba vsaj X2, če ne X3.
V čem točno je problem, če bencinar na relacijo pije 7 litrov, tovarniška specifikacija je namreč še malo pod 7 litrov?
Meni se to ne zdi veliko.
Recimo 10 let star 5m dolg avto z 2.5 motorjem na relacijo pije pod 7 litrov (6.9l/100km prevoženih).
Če ti bencinar na relacijo pije 7L je problem....kolega ima BMW 323i (2,5) in na relacijo 120km/h pije okoli 8-9L....če imaš višek denarja oz. delaš male relacije si pač kupiš tak avto.
Za relacije pa seveda dizla ali bencinarja z malo kubaturo in še bolje turbom :D
V čem točno je problem, če bencinar na relacijo pije 7 litrov, tovarniška specifikacija je namreč še malo pod 7 litrov?
Meni se to ne zdi veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Sami ::
sami probaj enkrat po omejitvah in šparovno čez kak gorski prelaz z 1.2 motorjem
Grem enkrat mesečno na Ljubelj, po klancu se malo muči (1,9TDI gre neprimerno bolje), poraba pa se dejansko ne poviša dosti (povprečna za 1L).
Zakaj bi "normalen" človek vozil bencinarja z gasom do podna razen, če ne pospešuje? Tega ne razumem....s tem lahko tudi 1,9TDI pripeljem na 12L....še enkrat vprašanje zakaj???
V čem točno je problem, če bencinar na relacijo pije 7 litrov, tovarniška specifikacija je namreč še malo pod 7 litrov?
Meni se to ne zdi veliko.
Delam okoli 30.000km letno (malo več kot povprečje), avto ki bi mi pil 7L na relacijo gre takoj v razgradnjo. Že 6L na relacijo se mi zdi veliko, ko to primerjam z 1,9TDI-jem.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
fikus_ ::
Smacker:
"Ford že od leta 2012 prodaja avte z 1.0, ljudje so že 200kkm prevozli"
Malo si se zaletel in sedaj se vlečeš ven.
Na onem linku nima še nobeden 200+kkm!
"Ford že od leta 2012 prodaja avte z 1.0, ljudje so že 200kkm prevozli"
Malo si se zaletel in sedaj se vlečeš ven.
Na onem linku nima še nobeden 200+kkm!
krneki0001 ::
sami probaj enkrat po omejitvah in šparovno čez kak gorski prelaz z 1.2 motorjem
Grem enkrat mesečno na Ljubelj, po klancu se malo muči (1,9TDI gre neprimerno bolje), poraba pa se dejansko ne poviša dosti (povprečna za 1L).
Zakaj bi "normalen" človek vozil bencinarja z gasom do podna razen, če ne pospešuje? Tega ne razumem....s tem lahko tudi 1,9TDI pripeljem na 12L....še enkrat vprašanje zakaj???
Zato ker lahko. Pa ker četudi stalno tiščiš gas v poden ne bo tako hitro crknil kot dizel, če mu boš to delal.
Sicer pa, zakaj si mulci kupujejo športne avtomobile in norijo, če je pa to čisto metanje denarja stran?
V čem točno je problem, če bencinar na relacijo pije 7 litrov, tovarniška specifikacija je namreč še malo pod 7 litrov?
Meni se to ne zdi veliko.
Delam okoli 30.000km letno (malo več kot povprečje), avto ki bi mi pil 7L na relacijo gre takoj v razgradnjo. Že 6L na relacijo se mi zdi veliko, ko to primerjam z 1,9TDI-jem.
Poglejva z druge strani; Meni se tudi poraba 10 litrov ne zdi velika. Ampak zato moram imeti avto vse udobje v kabini. Avto mora biti trpežen, zdržat mora tudi kakšno "zlorabo" in biti mora čimmanj pokvarljiv.
Če kupiš avto, da boš šparal na udobju, ker bodo jetra zato manj pila, se mi zdi pa neumno.
Preživiš namreč 30.000km na leto v avtu, kar pomeni nekje 700 ur ali 29 do 30 dni življenja na leto. In to v neudobnem sedežu. In ja, VAG grupa ima, po mojem mnenju, kar sem jih sprobal, zelo slabe sedeže, neudobne, pretrde,...
Je pa še ena stvar. Če si kupil avto in moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila.
smacker ::
Fikus: Jap, se bom potegnil iz debate. Tebe ne bom z ničemer prepričal (glede na to da 3 leta, 180kkm ni dost relevantno za tebe), drugih pa itak ne zanima. Raje se hvalijo, komu manj pije. Poraba je itak bolj odvisna od voznika kot od avta. En pa drugi avto imata pri isti vožnji razliko minimalno, voznik pa lahko vpliva za faktor x2, x3. Liter gor ali dol, pri 10kkm ti 1 liter višja poraba pomeni 120eur. Ni vredno sekiranja za moje pojme, sploh ko kupuješ nov avto. Ampak ljudje pač radi računamo in gledamo, kolko smo prišparali. Tud do te mere, da kupimo izdelek ki ga ne rabimo/želimo, samo zato ker je poceni.
Sami ::
Zato ker lahko. Pa ker četudi stalno tiščiš gas v poden ne bo tako hitro crknil kot dizel, če mu boš to delal.
Sicer pa, zakaj si mulci kupujejo športne avtomobile in norijo, če je pa to čisto metanje denarja stran?
Ne rabim non-stop tiščati gas do podna....nisem neizživet mulec, ki ogroža sebe in druge v prometu...avto mi služi kot prevozno sredstvo.
Športni avto ima svoj namen, seveda pa ni racionalen nakup...če imaš višek denarja...zakaj pa ne :D
Poglejva z druge strani; Meni se tudi poraba 10 litrov ne zdi velika. Ampak zato moram imeti avto vse udobje v kabini. Avto mora biti trpežen, zdržat mora tudi kakšno "zlorabo" in biti mora čimmanj pokvarljiv.
Ravno zato je pri hiši Golf IV 1,9TDI Variant, ima že 420.000km in preživel že marsikaj, vse deluje kot je treba....in pije pol manj kot tvoj (5L/100km).
Je pa še ena stvar. Če si kupil avto in moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila.
Očitno ne boš dojel...avto je zame prevozno sredstvo, če mi nebi ustrezal bi kupil "udobnejšega", z 10L na 100km pa ga kar ti filaj....ne hvala :D
Za užitek pa mi v garaži stoji Yugo 45 :)
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Invictus ::
Mislim, da je ravno obratno.
Ljudje kupijo drag avto, ker ima specificirano manjšo porabo.
Potem pa drekajo po cesti, da dobijo razliko pri nakupu nazaj pri bencinu...
Ljudje kupijo drag avto, ker ima specificirano manjšo porabo.
Potem pa drekajo po cesti, da dobijo razliko pri nakupu nazaj pri bencinu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Poglejva z druge strani; Meni se tudi poraba 10 litrov ne zdi velika. Ampak zato moram imeti avto vse udobje v kabini. Avto mora biti trpežen, zdržat mora tudi kakšno "zlorabo" in biti mora čimmanj pokvarljiv.
Ravno zato je pri hiši Golf IV 1,9TDI Variant, ima že 420.000km in preživel že marsikaj, vse deluje kot je treba....in pije pol manj kot tvoj (5L/100km).
Si vse povedal!!!
Golf je daleč stran od pojma "udobno vozilo".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Zoran7 ::
Skratka, ce prav razumem, je motor TSI 1.0/115KM v Skodi neznanka. Dirkam ravno ne, ampak kakega trabanta na cesti pa bi se vseeno rad prehitel, brez da se davim..
Hvala za informacije, zgleda pa bo ocitno res treba pocakati, da ga dobijo v avtohise in ga peljati na probno voznjo.
Hvala za informacije, zgleda pa bo ocitno res treba pocakati, da ga dobijo v avtohise in ga peljati na probno voznjo.
bambam20 ::
Skratka, ce prav razumem, je motor TSI 1.0/115KM v Skodi neznanka. Dirkam ravno ne, ampak kakega trabanta na cesti pa bi se vseeno rad prehitel, brez da se davim..
Tudi za normalno prehitevanje bo veš kot povsem zadosti.
0-100 km/h ima 10.1 s, kar je zelo dobro.
199 km/h končna hitrost
200 nm med 2000 - 3500 obrati
1170 kg je pa teža combija.
Spajky ::
krneki0001 je izjavil:
...Sicer pa, zakaj si mulci kupujejo športne avtomobile in norijo, če je pa to čisto metanje denarja stran?...
Zato, ker jih "dajejo" hormoni, ti pa jih delajo manj pametne ...
Ljudje kupijo drag avto, ker ima specificirano manjšo porabo.Potem pa drekajo po cesti, da dobijo razliko pri nakupu nazaj pri bencinu...
TOOOoooo ! ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
SuperVeloce ::
Skratka, ce prav razumem, je motor TSI 1.0/115KM v Skodi neznanka. Dirkam ravno ne, ampak kakega trabanta na cesti pa bi se vseeno rad prehitel, brez da se davim..
Tudi za normalno prehitevanje bo veš kot povsem zadosti.
0-100 km/h ima 10.1 s, kar je zelo dobro.
199 km/h končna hitrost
200 nm med 2000 - 3500 obrati
1170 kg je pa teža combija.
tako lahke so sedaj? fino. naša stara 2.0 s toliko hp in 170nm (in verjetno manj ugodno krivuljo) je bila čisto normalno vozna na morje s 5 člansko družino, svašta krame med nogami, prtljažnik do strehe in zadnje špranje poln in trugo na strehi... res je, da za prekomerno prehitevanje takrat pač ni. tudi poln avto in avtobahn sta zadovoljivo skupaj pasala :). pa ima 1260kg na prometni knjižici
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
balluf ::
Skratka, ce prav razumem, je motor TSI 1.0/115KM v Skodi neznanka. Dirkam ravno ne, ampak kakega trabanta na cesti pa bi se vseeno rad prehitel, brez da se davim..
Hvala za informacije, zgleda pa bo ocitno res treba pocakati, da ga dobijo v avtohise in ga peljati na probno voznjo.
Tudi jaz sem spomladi gledal Octavio in so mi takrat v Maju rekli da je ravnokar prišel ven motor 1.0.
Jaz sem sicer gledal takrat 1.4
Sami ::
Vozil sem Octavio 1.2TSI 105km, avto gre super za tako težo in mali motorček, očitno zna biti 1.0TSI še boljša izbira, moram potestirat....s kombinacijo na plin zna biti res šparovček.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
RedDrake ::
Oče ima Yeti-ja 1.2 TSI 110KM in tista reč tehta 100kg več kot Octavija.
Avto ima več kot dovolj moči, da se nas pelje pet (cca 400kg) v grosupeljski klanec 130 v zadnji prestavi.
Mislim, da je tu preveč mladičev, ki nikoli ni tovorilo 5 ljudi s prtljago za 14 dni v avtu s 55KM čez hribe in doline.
Včasih je bilo 100KM pri 1.8 NA mašini luksuz ...
Avto ima več kot dovolj moči, da se nas pelje pet (cca 400kg) v grosupeljski klanec 130 v zadnji prestavi.
Mislim, da je tu preveč mladičev, ki nikoli ni tovorilo 5 ljudi s prtljago za 14 dni v avtu s 55KM čez hribe in doline.
Včasih je bilo 100KM pri 1.8 NA mašini luksuz ...
krneki0001 ::
Včasih je bilo tudi manj prometa, pa si s tistimi 55 ali kasneje s 100 konji vozil lahko skoraj s konstantno hitrostjo.
In ja, tudi s stoenko nas je šlo 5 na morje za več tednov. S fičkotom smo pa celo evropo prevozili po dolgem in počez.
In ja, tudi s stoenko nas je šlo 5 na morje za več tednov. S fičkotom smo pa celo evropo prevozili po dolgem in počez.
Sami ::
Včasih je bilo tudi manj prometa, pa si s tistimi 55 ali kasneje s 100 konji vozil lahko skoraj s konstantno hitrostjo.
Tudi danes se lahko, bo treba še malo izkušenj nabrati, avto s 100km in do 1350kg pa je dovolj za praktično vsakogar.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Invictus ::
Sam imam Škodo s 100KM, pa zadostuje.
Saj ne vlečem 5 tonske barke na morje...
Saj ne vlečem 5 tonske barke na morje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Modri dirkač ::
Še pred 4 leti sem bil z GolfIII z 60PS mašino pri 140km/h hitrejši od 95 % ljudi na SLO AC.
Everybody lies!
Invictus ::
To ni tako težko tudi danes...
Sem bil najhitrejši s Puntom 1, 55KM .
Prejel veliko butastih pogledov folka...
Sem bil najhitrejši s Puntom 1, 55KM .
Prejel veliko butastih pogledov folka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Sami ::
Sam imam Škodo s 100KM, pa zadostuje.
Saj ne vlečem 5 tonske barke na morje...
Moj sekundarni avto Golf IV 1,9TDI 100hp ima več kot dovolj moči, da se 5 ljudi+klima pelje brez nekega matranja 140km/h oz. več po AC.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
R1710 ::
Folk kupuje Mercedes E klaso s 135 konji in je dovolj, za razred manjšo octavijo pa je 115 konjev premalo. Malo morgen.
krneki0001 ::
Sami ::
Skoda Octavia 1,0 TSI - acceleration 0-200 km/h, engine sound:
Skoda Octavia 1,0 TSI - top speed test, uphill acceleration and more:
Več kot zadovoljivo za 1.0TSI, živahen in seveda pri normalni vožnji sigurno ekonomičen, je prišel v izbor mojih motorjev za naslednji avto :D
Skoda Octavia 1,0 TSI - top speed test, uphill acceleration and more:
Več kot zadovoljivo za 1.0TSI, živahen in seveda pri normalni vožnji sigurno ekonomičen, je prišel v izbor mojih motorjev za naslednji avto :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
R1710 ::
krneki0001 je izjavil:
Folk kupuje Mercedes E klaso s 135 konji in je dovolj, za razred manjšo octavijo pa je 115 konjev premalo. Malo morgen.
Ja, ampak je motor 2.0, ne 1.0.
V bistvu 2.2. Kar sem želel poveat, octavia ima stotinko hitreje do 100, pa je tragedija od motorja in pospeševanja.
RedDrake ::
V dirkalnih športih se za turbo mašine "efektivno prostornino" dobi s faktorjem 1,7.
Tako tisti 1.0 mlinček postane efektivno 1.7 atmosferc, kar pa vsi vemo da povsem zadošča za dnevne potrebe avtomobilov velikosti "Golf".
Btw, v F1 so spravili tudi po 1400KM iz 1.5 mašin. Mislim da tile 1.0 s 100KM niso ravno blizu meje
Tako tisti 1.0 mlinček postane efektivno 1.7 atmosferc, kar pa vsi vemo da povsem zadošča za dnevne potrebe avtomobilov velikosti "Golf".
Btw, v F1 so spravili tudi po 1400KM iz 1.5 mašin. Mislim da tile 1.0 s 100KM niso ravno blizu meje
krneki0001 ::
Samo v F1 so morali tisto mašino zamenjat po vsakem treningu in po vsaki tekmi, ti pa v osebnem avtu verjetno tega ne boš počel.
koli99 ::
Kako se pa kaj obnesejo DSG (oz. ostali avtomatiki) v neprestanem menjevanju prestav? Sam imam 30km do službe (cca. 20.000km/leto) po ovinkasti cesti z precejšnjimi vzponi in padci, kar pomeni da imam sedaj ročnega menjevanja ogromno. DSG bi zadevo precej olajšal, vendar ne vem kaj to pomeni glede vzdržljivosti menjalnika...?
krneki0001 ::
Za navadnega avtomatika z novejšim avtomatskim menjalnikom lahko povem da na taki cesti niti ne čutiš prestavljanja in da nimaš nobenih problemov.
Po petih minutah vožnje mojega avta, je moja žena ugotovila, da je njen avto brezvezen in da je bedarija za vsako ustavljanje držat sklopko.
Po petih minutah vožnje mojega avta, je moja žena ugotovila, da je njen avto brezvezen in da je bedarija za vsako ustavljanje držat sklopko.
Mavrik ::
Kako se pa kaj obnesejo DSG (oz. ostali avtomatiki) v neprestanem menjevanju prestav? Sam imam 30km do službe (cca. 20.000km/leto) po ovinkasti cesti z precejšnjimi vzponi in padci, kar pomeni da imam sedaj ročnega menjevanja ogromno. DSG bi zadevo precej olajšal, vendar ne vem kaj to pomeni glede vzdržljivosti menjalnika...?
DSG se od navadnega menjalnika niti tako zelo ne razlikuje (pač dve sklopki sta in sistema), tako da neke razlike v vzdržljivosti pač ne bo. Kvečjemu bosta sklopki držali dlje ker bosta manj obremenjeni :)
The truth is rarely pure and never simple.
koli99 ::
Kakšni pa so kaj realni stroški DSG menjalnika? Strošek nakupa je +2000 cca., kaj pa obratovalni? Menjava olja je na koliko km in kakšna je cena le-tega?
Fizikalko ::
Menjava olja DSG menjalnika je na 60k km. Cena na neuradnem servisu kakih 150-200 EUR, na uradnem kakega stotaka več.
D3m ::
To pišeš za prvo serijo DSG?
Novejši model, ne rabi.
Novejši model, ne rabi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
smesko15 ::
Pozdravljeni,
v kratkem imam namen kupiti nov avto in sicer odločil sem se za škodo Octavia Combi 2.0 TDI, dizel (110kW/ 150KM).
Zanimata pa dve stvari oziroma vaše mnenje, kaj vi menite o tem.
Ali izbrati avtomatski menjalnik ali ročnega? (Predvsem me zanima prednosti enega ali drugega, in vzdrževanje enega ali drugega?)
Ter kakšna je razlika med modelom Family in Ambition? (Če primerjam oba modela v konfiguratorju na spletni strani od škode, potem vidim da je razlika v serijski opremi, kar sicer razumem, ampak zakaj je potem model family cenejši (čeprav ima več serijske opreme kot Ambition))?
Hvala za razlago in mnenja.
Za katero izvedenko si se odločil? In kateri paket si izbral?
Koliko je meni znano pri Family paketu ne moreš imeti 1% financiranja(brezobrestnega) ampak lahko imaš 1%+. Tu ti dajo 1000 eurov popusta, pologa imaš 10/20/30 procentov pologa preostanek pa se plača v "1%" obrokih. Obresti pri 1%+ se potem skrivajo v plačilo na koncu financiranja.
bambam20 ::
Pri škodah mi je zanimivo, ker sem ravno danes imel možnost malce testirat nove modele, da ima škoda 6 let garancije ali 200.000 km ( 2 leta da ŠKoda , 4 leta pa slovenski ŠKoda zastopnik).
Po moje je to odlično.
Po moje je to odlično.
koli99 ::
Garancije je 2 leti, do 6 leta oz. 200.000km pa je podaljšano jamstvo (kar ni enako tovarniški garanciji!). Poglej si kaj podaljšano jamstvo nudi: http://www.skoda.si/informacije-in-stor.... Prav tako moraš servisirati tudi po preteku tovarniške garancije na uradnem (oz. pooblaščenem) servisu in pri Škodi je še obvezna menjava olja na 15.000km.
Mazda ima recimo 5 let tovarniške garancije in še 3 leta podaljšanega jamstva (torej skupno 8 let)...
Mazda ima recimo 5 let tovarniške garancije in še 3 leta podaljšanega jamstva (torej skupno 8 let)...
al1976 ::
heh... to je vse odvisno od primera do primera. Ta dodatna garancija bi jaz rekel da je v bistvu drugo ime za kulanco, ki je veljala do sedaj.
Tudi pri Mazdi verjetno ne pustijo, da servis delas kar sam dokler pricakujes da ti bojo kakorkoli pomagali pri "garancijskih" zahtevkih.
Tudi pri Mazdi verjetno ne pustijo, da servis delas kar sam dokler pricakujes da ti bojo kakorkoli pomagali pri "garancijskih" zahtevkih.
smacker ::
Pa saj je pri vsaki znamki tako - če hočeš garancijo, moraš servisirat pri pooblaščenih. V nasprotnem primeru ti obesijo izgovor: "če bi pri nas olje menjali bi vam avto pregledali in odkrili težavo preden je prišlo do okvare" - kot da majo pooblaščeni kristalno kroglo da vidijo kaj bo crknilo in magično kremo, ki to prepreči.
jero_no1 ::
Koliko je meni znano pri Family paketu ne moreš imeti 1% financiranja(brezobrestnega) ampak lahko imaš 1%+. Tu ti dajo 1000 eurov popusta, pologa imaš 10/20/30 procentov pologa preostanek pa se plača v "1%" obrokih. Obresti pri 1%+ se potem skrivajo v plačilo na koncu financiranja.
Kolikor sem se jaz zanimal za oblike financiranja, je tale 1%/mesec brez obresti namenjen tistemu, ki bi imel nov avto pa nima skoraj nič €€€ za polog. Min. polog je 10%, potem 72 mesecev po 1%, po 6 letih pa še preostanek 'pologa' (končna cena vozila, je cena po ceniku). Ne glede na to, da veliko trgovcev tole oglašuje kot najboljše financiranje je daleč od tega. Na ceno po ceniku se z lahkoto dobi 15% popusta, potem pa s katerimkoli financiranjem (vsaj 30-40% pologa) prideš kar nekaj pod ceno iz cenika.
Drugač pa kolikor vem, ima Family nekaj več opreme kot Ambition, cenejši je pa menda zato, ker je to posebna serija s 'tovarniškim popustom'.
D3m ::
Ja samo moraš paziti.
Family je 1%+ (skrita obrestna mera)
Med tem, ko Ambition je "klasični" 1%
Razlika nastane pri preostanku "pologa", ki je pri family cca. 3000€ več.
Lp.
Family je 1%+ (skrita obrestna mera)
Med tem, ko Ambition je "klasični" 1%
Razlika nastane pri preostanku "pologa", ki je pri family cca. 3000€ več.
Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|
jero_no1 ::
V to se nisem poglabljal, kakšna je razlika pri financiranju za Family, ker me ta model ni zanimal. Je pa tako, da ti itak trgovec da točen izračun lizinga, kjer vidiš, koliko te bo na koncu pršel avto.
D3m ::
Sem imel izračun za Family izvedbo in navadno Ambition.
Family dodatno preplačaš za 3000EUR, če se strinjaš z odkupom.
Family dodatno preplačaš za 3000EUR, če se strinjaš z odkupom.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
koli99 ::
Pa saj je pri vsaki znamki tako - če hočeš garancijo, moraš servisirat pri pooblaščenih. V nasprotnem primeru ti obesijo izgovor: "če bi pri nas olje menjali bi vam avto pregledali in odkrili težavo preden je prišlo do okvare" - kot da majo pooblaščeni kristalno kroglo da vidijo kaj bo crknilo in magično kremo, ki to prepreči.
Ja in kaj je s tem narobe? Če hočeš da se garancija (ter nato dodatno jamstvo) upošteva moraš servisirati na uradnih servisih in plačati olje ki ti ga zaračunajo. Če pa raje prišparaš letno 80EUR na olju +filtru kabine in sam (oziroma tvoj domači mehanik) servisira garancija pač ne velja. Samo če ti potem med obdobjem "crkne" recimo avtomatski menjalnik se tudi nimaš kaj pritoževati na uradnem servisu...
Če za avto ki stane 25.000 EUR (MPC) nimaš 300 eur letno za servis si takega avta pač ne privoščiš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 48813 (14205) | hojnikb |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19443 (15506) | solatko |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11871 (8790) | Utk |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 97585 (69990) | jero_no1 |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37940 (31006) | Superboyy |