Forum » Na cesti » Letos smrtnih žrtev že več kot lani
Letos smrtnih žrtev že več kot lani
Unknown_001 ::
Jaooooo I am out. Ne polž ki vozi po predpisih ne obstaja. Za polža mi označujemo ignoranta ki samo misli da vozi po predpisih, če vozi pod omejitvijo a v bistvu takoj zatem zapade v prekršek, če nima vklopljenih vseh smernikov vkolikor je extra počasen, ne spušča mimo hitrejśih, se vozi po prehitevalnem kot da ni levi sploh ne obstaja... in še in še. To NI vožnja po predpisih. Čemur ste pa v vseh navedenih motečih primerih kontrirali. Posnetke sem nalimal le zato da končno skapirate o kako resnih situacijah sem vam takrat govoril pa ste me lih tok da be v fojbo ruknil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pithlit ::
Pithlit - Naštel sem ti veliko več kršitev, ki jih tukaj ne obsojate in večinoma teh pravil kršite tudi sami, morda se od vsega zakona držite samo nekaj pravil - hitrost in izsiljevanje prednosti, vse drugo vam je španska vas.
Pa kaj je s tabo? Kako lahko nekdo ki vozi po predpisih le-te hkrati tudi krši? Najprej se to vprašaj, pol mi odgovori... in šele za tem mi polagaj besede v usta in si izmišljuj scenarije po katerih si ti upravičen do kršenja predpisov in se hkrati samooklicati za varnega voznika.
Unknown_001 je izjavil:
Ne polž ki vozi po predpisih ne obstaja. Za polža mi označujemo ignoranta ki samo misli da vozi po predpisih, če vozi pod omejitvijo a v bistvu takoj zatem zapade v prekršek, če nima vklopljenih vseh smernikov vkolikor je extra počasen, ne spušča mimo hitrejśih, se vozi po prehitevalnem kot da ni levi sploh ne obstaja... in še in še.
Za polža ste pavšalno označili nekoga ki vozi 45 pri omejitvi 70. In se samovoljno (spet pavšalno) odločili da takšni ne spuščajo naprej hitrejših pa vse ostale neumnosti.
Jaz pa ves čas trdim le eno. Kdor vozi po predpisih NE MORE bit grožnja v prometu.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
sheeshkar ::
Unknown_001 je izjavil:
Evo in zaradi iskanje dlake v jajcu se nikoli nič ne zmenimo...
Kar se tiče prometnih predpisov, omejitev in zakonov fizike je znotraj stroke, zakonodajalcev, policistov in funkcionalno pismenih ljudi itak že vse zmenjeno in jasno. Tukaj samo opozarjamo na kretene, ki mislijo, da se te predpise, omejitve in zakone fizike lahko občasno krši, ker imajo nadnaravne sposobnosti in za veliko število smrti na naših cestah krivijo tiste, ki se vozijo počasneje kot so si ta mitološka bitja zamislila.
sheeshkar ::
Naštel sem ti veliko več kršitev, ki jih tukaj ne obsojate in večinoma teh pravil kršite tudi sami, morda se od vsega zakona držite samo nekaj pravil - hitrost in izsiljevanje prednosti, vse drugo vam je španska vas.
Ti res nisi normalen. Kdo ne obsoja kršenja prometnih predpisov? Katera pravila pa mi kršimo? Je kdo od nas napisal kakšno anekdoto, kjer se je hvalil, kako je vozil preko omejitev? Ne, to si bil ti. Sedaj pa prosim povej, katera pravila kršim jaz, katera Pihlit itd. in to prosim podkrepi s citati. Bo šlo ali boš raje še naprej mlatil slamnate može?
solatko ::
Pithlit - Na svetu ni voznika, ki bi bil sposoben vozit po predpisih, saj jih vseh skoraj nihče ne pozna.
Konkreten primer - proti predpisom je nedajajnje smerokaza, ko zapuščaš krožišče (vsakokrat), daš vedno desni smerokaz, ko nehaš prehitevat na AC, nikoli ne odgovarjaš na telefonski klic, če nimaš prostoročno napravo, vedno opazuješ dogajanje za seboj in nikoli ne oviraš prometnega toka, si vedno pripeta z varnostnim pasom, tudi kadar greš samo do bližnje trgovine, vedno upoštevaš desno pravilo,.............
Trdim, da se nihče ne drži predpisov 100%-no, zakaj bi bilo kršenje drugih točk zakona, kaj manj sporno, kot je prekoračitev hitrosti?
Kar se tiče smiselnosti zakonov pa samo en bedast primer - v nekaterih državah ZDA je oralni sex prepovedan in sankcioniran (kdo pa to nadzira mi pa ni jasno).
sheeshkar - Če bi vsak, ki vozi prehitro, povzročil prometno nesrečo, bi mrtve šteli v stotinah (pozanimaj se kakšne hitrosti zabeležijo njihove kamere v predorih), zanimivo se večina nesreč zgodi v okviru omejitev, razlog pri večini je neprilagojena hitrost, kar ne pomeni, da je voznik vozil nad omejitvijo.
Vse nesreče se zgodijo zaradi drugih vzrokov - neznanje, pomanjkanje izkušenj, slaba cesta, spolzkost, šoder od zimske službe, neustrezen asfalt, izsiljevanje, prehitevanje v škarje, vožnja v nasprotni smeri, kratka varnostna razdalja, neprevidnost pešca ali kolesarja, nezbranost, omamljenost zaradi psihofizičnih substanc, neupoštevanja prometne signalizacije,..........
Ne!
Vsi ste se kot tepci zapičili v hitrost, nekaj km nad omejitvijo, ki jo med drugim varno krši mnogo voznikov na nujni vožji ali vozila spremstva, intervencijske vožnje policistov,.....
Konkreten primer - proti predpisom je nedajajnje smerokaza, ko zapuščaš krožišče (vsakokrat), daš vedno desni smerokaz, ko nehaš prehitevat na AC, nikoli ne odgovarjaš na telefonski klic, če nimaš prostoročno napravo, vedno opazuješ dogajanje za seboj in nikoli ne oviraš prometnega toka, si vedno pripeta z varnostnim pasom, tudi kadar greš samo do bližnje trgovine, vedno upoštevaš desno pravilo,.............
Trdim, da se nihče ne drži predpisov 100%-no, zakaj bi bilo kršenje drugih točk zakona, kaj manj sporno, kot je prekoračitev hitrosti?
Kar se tiče smiselnosti zakonov pa samo en bedast primer - v nekaterih državah ZDA je oralni sex prepovedan in sankcioniran (kdo pa to nadzira mi pa ni jasno).
sheeshkar - Če bi vsak, ki vozi prehitro, povzročil prometno nesrečo, bi mrtve šteli v stotinah (pozanimaj se kakšne hitrosti zabeležijo njihove kamere v predorih), zanimivo se večina nesreč zgodi v okviru omejitev, razlog pri večini je neprilagojena hitrost, kar ne pomeni, da je voznik vozil nad omejitvijo.
Vse nesreče se zgodijo zaradi drugih vzrokov - neznanje, pomanjkanje izkušenj, slaba cesta, spolzkost, šoder od zimske službe, neustrezen asfalt, izsiljevanje, prehitevanje v škarje, vožnja v nasprotni smeri, kratka varnostna razdalja, neprevidnost pešca ali kolesarja, nezbranost, omamljenost zaradi psihofizičnih substanc, neupoštevanja prometne signalizacije,..........
Ne!
Vsi ste se kot tepci zapičili v hitrost, nekaj km nad omejitvijo, ki jo med drugim varno krši mnogo voznikov na nujni vožji ali vozila spremstva, intervencijske vožnje policistov,.....
Delo krepa človeka
Unknown_001 ::
Tukaj samo opozarjamo na kretene, ki mislijo, da se te predpise, omejitve in zakone fizike lahko občasno krši, ker imajo nadnaravne sposobnosti in za veliko število smrti na naših cestah krivijo tiste, ki se vozijo počasneje kot so si ta mitološka bitja zamislila.
No meme kar črtajte s seznama. Jaz samo opozarjam na trotle, ki bi lahko pazili da ne bi prišlo do napetih situacij, pa jih nič ne briga, zakaj se za njimi kolona na prehitevalnem nabere itd. Pa kurcam čez ljudi ki ne gledajo okoli sebe in opozarjam da kljub temu, če vozijo pod omejitvijo znajo bit s svojo nepredvidljivostjo enako nevarni kot norec za volanom (to NI tisti ki občasno stegne 5-10% čez omejitev ampak tisti ki konkretno cifro naklepa na števec).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
če vozijo pod omejitvijo znajo bit s svojo nepredvidljivostjo enako nevarni kot norec za volanom.
Čisto vsak nepredvidljiv voznik je grožnja. Ne glede na to kako hitro vozi.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
če vozijo pod omejitvijo znajo bit s svojo nepredvidljivostjo enako nevarni kot norec za volanom.
Čisto vsak nepredvidljiv voznik je grožnja. Ne glede na to kako hitro vozi.
Haleluja, končno se premikamo. Evo smo že na isti frekvenci, še mal... pa bo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pithlit ::
Trdim, da se nihče ne drži predpisov 100%-no, zakaj bi bilo kršenje drugih točk zakona, kaj manj sporno, kot je prekoračitev hitrosti?
Ti trdiš da je vožnja po predpisih nevarna (če je voznik 'polž'). Še več, trdiš da je kršenje predpisov varno, če je voznik... hja, ti.
Unknown_001 je izjavil:
Haleluja, končno se premikamo. Evo smo že na isti frekvenci, še mal... pa bo.
Kaj? A boš končno pogruntal da zagovarjam vožnjo po predpisih... ne glede na to kolk hitro se kdo vozi?
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
solatko ::
Pithlit - jaz tudi, samo ne samo po tistih, ki se tebi zdijo pomembni, temveč vseh. Torej, če se zjutraj ne počutiš sposobno za vožnjo, se ne vsedeš za volan.
Če te nekdo razpizdi in si znervirana, nisi za volan.
Polž, ki ne spoštje tudi vseh drugih določil zakona, predvsem tistega dela, ki govori o spremljanju dogajanja, neoviranje prometnega toka, krši predpise in ne more vozit po zakonu, torej je ravno tako nevaren, kot tisti, ki 10%-ov prekorači hitrost.
Če nekdo ne obvlada vozniške tehnike, čeprav mu je nekako uspelo pridobit dovoljenje (včasih tudi slepa kura zrno najde), krši predpise, saj mora bit po zakonu usposobljen, pa ni.
In razlika med menoj in teboj je v tem, da vse prekrške dajem v isti koš, tebi pa so nekateri bolj všečni, kot drugi.
Če te nekdo razpizdi in si znervirana, nisi za volan.
Polž, ki ne spoštje tudi vseh drugih določil zakona, predvsem tistega dela, ki govori o spremljanju dogajanja, neoviranje prometnega toka, krši predpise in ne more vozit po zakonu, torej je ravno tako nevaren, kot tisti, ki 10%-ov prekorači hitrost.
Če nekdo ne obvlada vozniške tehnike, čeprav mu je nekako uspelo pridobit dovoljenje (včasih tudi slepa kura zrno najde), krši predpise, saj mora bit po zakonu usposobljen, pa ni.
In razlika med menoj in teboj je v tem, da vse prekrške dajem v isti koš, tebi pa so nekateri bolj všečni, kot drugi.
Delo krepa človeka
sheeshkar ::
Pithlit - Na svetu ni voznika, ki bi bil sposoben vozit po predpisih, saj jih vseh skoraj nihče ne pozna.
Konkreten primer - proti predpisom je nedajajnje smerokaza, ko zapuščaš krožišče (vsakokrat), daš vedno desni smerokaz, ko nehaš prehitevat na AC, nikoli ne odgovarjaš na telefonski klic, če nimaš prostoročno napravo, vedno opazuješ dogajanje za seboj in nikoli ne oviraš prometnega toka, si vedno pripeta z varnostnim pasom, tudi kadar greš samo do bližnje trgovine, vedno upoštevaš desno pravilo,.............
Trdim, da se nihče ne drži predpisov 100%-no, zakaj bi bilo kršenje drugih točk zakona, kaj manj sporno, kot je prekoračitev hitrosti?
Odvisno za kakšne kršitve gre. Če ne daš smerokaza ob zapuščanju krožišča, je veliko manj možnosti za nesrečo s smrtnim izidom, kot če ne upoštevaš omejitev hitrosti. Tukaj je tema o smrtnih žrtvah in debatiramo o statistiki, ki nam pove, da je kršenje omejitev hitrosti oziroma neprilagojena hitrost eden glavnih razlogov za veliko število smrtnih žrtev, nekateri pa nas skušate prepričati, da vaša hitra vožnja ni nevarna in da so bolj nevarni tisti, ki vozijo počasneje od vas.
Imaš zelo sprevrženo logiko - "Ker se nihče ne more 100% držati vseh predpisov, si lahko jaz izberem katere bom kršil?" A ti to resno?
sheeshkar - Če bi vsak, ki vozi prehitro, povzročil prometno nesrečo, bi mrtve šteli v stotinah (pozanimaj se kakšne hitrosti zabeležijo njihove kamere v predorih), zanimivo se večina nesreč zgodi v okviru omejitev, razlog pri večini je neprilagojena hitrost, kar ne pomeni, da je voznik vozil nad omejitvijo.
Ej, funkcionalno nepismen, govorimo o nesrečah s smrtnim izidom. Večina takšnih nesreč je posledica prevelike hitrosti, kar povsem jasno kaže statistika.
Vse nesreče se zgodijo zaradi drugih vzrokov - neznanje, pomanjkanje izkušenj, slaba cesta, spolzkost, šoder od zimske službe, neustrezen asfalt, izsiljevanje, prehitevanje v škarje, vožnja v nasprotni smeri, kratka varnostna razdalja, neprevidnost pešca ali kolesarja, nezbranost, omamljenost zaradi psihofizičnih substanc, neupoštevanja prometne signalizacije,..........
Večina nesreč se zgodi zaradi neprilagojene hitrosti, kar povsem jasno kaže statistika. Neprilagojena hitrost pomeni prehitra vožnja v danih razmerah. Vožnja pri kateri kršiš omejitve, je avtomatsko prehitra vožnja in lahko v trenutku postane neprilagojena hitrost. Fizika pa je pri višjih hitrostih tudi povsem jasna in nam pove, da večja kot je hitrost, več je možnosti za smrtne žrtve. V naseljih lahko že prekoračitev 10km/h pomeni razliko med tem, ali bo pešec preživel ali umrl, na hitrejših cestah pa vsakih dodatnih 10km/h eksponetno poveča možnost, da bodo osebe ob trku izgubile življenje (ali pa bile hudo poškodovane, kar v nekaterih primerih ni prav nič bolje).
Vsi ste se kot tepci zapičili v hitrost, nekaj km nad omejitvijo, ki jo med drugim varno krši mnogo voznikov na nujni vožji ali vozila spremstva, intervencijske vožnje policistov,.....
Ali si ti ob svojem kršenju omejitev na nujni vožnji? Imaš pooblastila in ustrezno signalizacijo za nujno vožnjo? Se druga vozila po predpisih ustrezno odzovejo na tvojo signalizacijo nujne vožnje, kar zniža možnost nesreče ob nujni vožnji? Ne. Si samo kreten, ki s svojim divjanjem ogroža življenja. Tvoje nebuloze o "varnih kršitvah" in o tvojih izkušnjah ter sposobnostih so pa veliko bolj nevarne kot počasnejši vozniki, ki potrebujejo kakšno sekundo dlje, da štartajo ob zeleni ali tisti, ki kakšen ovinek speljejo počasneje, kot bi to tebi sedlo.
Unknown_001 ::
Kaj? A boš končno pogruntal da zagovarjam vožnjo po predpisih... ne glede na to kolk hitro se kdo vozi?
Za začetek ne bit tok napadalna pa bo vse kaml jasno. Jaz nisem mogel boljšega vtisa prej dobit, ko pa sem bil ozmerjan za norcem in lunatikom, ki ogroža ostale.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
sheeshkar ::
Polž, ki ne spoštje tudi vseh drugih določil zakona, predvsem tistega dela, ki govori o spremljanju dogajanja, neoviranje prometnega toka, krši predpise in ne more vozit po zakonu, torej je ravno tako nevaren, kot tisti, ki 10%-ov prekorači hitrost.
Ne, ni enako nevaren. Hitrejši kot si, bolj si nevaren, torej tisti, ki kršijo omejitve so bolj nevarni od polžev, tudi v primerih, ko je polž v kakšnem prekršku (govorim seveda o nesrečah s smrtnim izidom, poudarjam pa tudi, da ne zagovarjam polžev, ki ne vozijo po predpisih).
In razlika med menoj in teboj je v tem, da vse prekrške dajem v isti koš,
In zaradi tega si idiot. Vsi prekrški niti slučajno niso enako nevarni. Vsak prekršek je treba kaznovati, vendar tudi kazni nam povedo, da prekrški niso enakovredni. In prehitra vožnja je strogo sankcionirana z zelo dobrim razlogom. Je eden izmed najnevarnejših prekrškov ter eden izmed prekrškov, ki je eden izmed najpogostejšhi vzrokov smrti na naših cestah.
Pithlit ::
Pithlit - jaz tudi, samo ne samo po tistih, ki se tebi zdijo pomembni, temveč vseh.
Ti si nor. Al pa nepismen.
Jaz govorim o vožnji po predpisih. Že celo temo. Ti me pa po vsej sili hočeš prepričat ne samo da govorim o vožnji po samo nekaterih naključno izbranih predpisih... ampak me celo obtožiš da nisem za na cesto.
In razlika med menoj in teboj je v tem, da vse prekrške dajem v isti koš, tebi pa so nekateri bolj všečni, kot drugi.
Točno tako. Jaz zagovarjam vožnjo po predpisih... ti pa zagovarjaš kršenje nekaterih predpisov ker se tebi zdi da jih lahko (ker obvladaš, ker imaš super reflekse, ker si naredil že milijon kilometrov, ker na 500m dolgi ravnini vidiš kilometer naprej...). Daj, zahtevaj citate... I dare you.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
In prehitra vožnja je strogo sankcionirana z zelo dobrim razlogom. Je eden izmed najnevarnejših prekrškov ter eden izmed prekrškov, ki je eden izmed najpogostejšhi vzrokov smrti na naših cestah.
Seveda ne gre pozabiti da je sankcionirana primerno okoliščinam. Torej, na AC in Hitrih cestah se veliko več tolerira kot na regionalkah, in potem tako dalje čedalje bolj strogo do raznih nizkohitrostnih con. Kar pomeni, da 10+/- km/h po AC ne pomeni bistvenega dodatnega tveganja, že zaradi tega ne, ker ima sam števec za hitrost napako pri merjenju, ki gre VEDNO v +.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Za začetek ne bit tok napadalna pa bo vse kaml jasno. Jaz nisem mogel boljšega vtisa prej dobit, ko pa sem bil ozmerjan za norcem in lunatikom, ki ogroža ostale.
Seveda si dobil tak občutek če pa niti nisi razumel kaj govorim. Niti nisi hotel razumeti kaj govorim... in si me instantno označil za nesposobno voznico, nakar sem se jaz, seveda, branila. Jaz sem rekla samo to da vožnja po predpisih ne more biti nevarna... tudi če se nekdo po regionalki pelje 40 (in si me napadel da pojma nimam ker je treba smernike vklopit in še nekaj -ja, vem... vožnja po predpisih to implicira, kot tudi to da se tak voznik umakne).
Tako. Da ti vrnem. Za začetek ne napadat folka če ne razumeš o čem govorijo. Ja, vožnja po predpisih implicira tudi da se prehiteva odločno. Pa implicira tudi da se ne vozi po prehitevalnem... pa še marsikaj, kar ste mi metali pod noge.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Bravo, pa si spet na začetku in to zato, ker mešaš pojme.
Vsaka hitrost je neprilagojena, če pride do nesreče - od 5km/h naprej.
Strinjam se, da je neprilagojena hitrost, vedno vsaj posredni krivec za nesrečo.
Sedaj smo pa tam, kjer ti razumevanje pojmov ni jasno.
V biližini imamo ovinek, ki ob normalnih pogojih, dovojuje varno vožnjo, krepko čez omejitev:
sosedov Janez je pripeljal z motorjem 60, omejitev je 90 in ni speljal ovinka - padel, vzrok je neprilagojena hitrost.
Franci je pripeljal v ta ovinek 130 in ga varno zvozil, kršil je omejitev, hitrost pa je bila prilagojena njegovim sposobnostim, stanju cestišča in kvaliteti vozila.
Potem je pripeljala sosedova mica in pri 70km/h zapeljala na travnik - neprilagojena hitrost v okviru omejitev
Za njo sem pripeljal jaz in s 150km/h brez težav odpeljal isti ovinek - kršenje omejitve, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti.
Naj povem, da je to tisti dolg ovinek od Domžal proti Šentjakobu. Vidi se celoten potek ovinka od konca omejitev, do hiše, kjer po navadi stoji zaseda z radarjem.
Štirje načini vožnje, različne hitrosti in pri dveh prometna nesreča.
Rer je, da je vzrok vedno neprilagojena hitrost, ni pa vedno kriva vožnja čez omejitev, tako kot trdite vi.
Vsaka hitrost je neprilagojena, če pride do nesreče - od 5km/h naprej.
Strinjam se, da je neprilagojena hitrost, vedno vsaj posredni krivec za nesrečo.
Sedaj smo pa tam, kjer ti razumevanje pojmov ni jasno.
V biližini imamo ovinek, ki ob normalnih pogojih, dovojuje varno vožnjo, krepko čez omejitev:
sosedov Janez je pripeljal z motorjem 60, omejitev je 90 in ni speljal ovinka - padel, vzrok je neprilagojena hitrost.
Franci je pripeljal v ta ovinek 130 in ga varno zvozil, kršil je omejitev, hitrost pa je bila prilagojena njegovim sposobnostim, stanju cestišča in kvaliteti vozila.
Potem je pripeljala sosedova mica in pri 70km/h zapeljala na travnik - neprilagojena hitrost v okviru omejitev
Za njo sem pripeljal jaz in s 150km/h brez težav odpeljal isti ovinek - kršenje omejitve, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti.
Naj povem, da je to tisti dolg ovinek od Domžal proti Šentjakobu. Vidi se celoten potek ovinka od konca omejitev, do hiše, kjer po navadi stoji zaseda z radarjem.
Štirje načini vožnje, različne hitrosti in pri dveh prometna nesreča.
Rer je, da je vzrok vedno neprilagojena hitrost, ni pa vedno kriva vožnja čez omejitev, tako kot trdite vi.
Delo krepa človeka
sheeshkar ::
V biližini imamo ovinek, ki ob normalnih pogojih, dovojuje varno vožnjo, krepko čez omejitev:
sosedov Janez je pripeljal z motorjem 60, omejitev je 90 in ni speljal ovinka - padel, vzrok je neprilagojena hitrost.
Franci je pripeljal v ta ovinek 130 in ga varno zvozil, kršil je omejitev, hitrost pa je bila prilagojena njegovim sposobnostim, stanju cestišča in kvaliteti vozila.
Potem je pripeljala sosedova mica in pri 70km/h zapeljala na travnik - neprilagojena hitrost v okviru omejitev
Za njo sem pripeljal jaz in s 150km/h brez težav odpeljal isti ovinek - kršenje omejitve, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti.
Vse kar trdimo nekateri je, da sta sosedov Janez in sosedova Mica veliko manj nevarna za nesrečo s smrtnim izidom, kot Franci in idiot solatko, ki sta v ovinek peljala z bistveno višjo hitrostjo, katera bi ob nesreči zagotovo povzročila smrtno žrtev. Mi lahko prosim razložiš, zakaj moraš v ovinek peljati 150km/h? Razmišljam, da bi te prijavil policiji.
Rer je, da je vzrok vedno neprilagojena hitrost, ni pa vedno kriva vožnja čez omejitev, tako kot trdite vi.
Prosim najdi kakšen citat, kjer je kdorkoli trdil, da je vedno kriva vožnja čez omejitev. Jaz osebno ves čas govorim samo to, da vožnja preko omejitev bistveno poveča možnost za nesrečo s smrtnim izidom. In pa, da ste imbecili, ki v katerikoli ovinek na tem svetu peljete s hitrostjo 150km/h, potencialni morilci.
Pithlit ::
Evo. In pol sem jaz tista zmešana...
Solatko tukaj trdi da zagovarja vožnjo po predpisih. S tem da implicira da se meni zdijo same nekateri pomembni, njemu pa vsi. In pol zine tole:
Pa dejmo no... kdo je sfuzlan?
Pithlit - jaz tudi, samo ne samo po tistih, ki se tebi zdijo pomembni, temveč vseh.
Solatko tukaj trdi da zagovarja vožnjo po predpisih. S tem da implicira da se meni zdijo same nekateri pomembni, njemu pa vsi. In pol zine tole:
V biližini imamo ovinek, ki ob normalnih pogojih, dovojuje varno vožnjo, krepko čez omejitev:
sosedov Janez je pripeljal z motorjem 60, omejitev je 90 in ni speljal ovinka - padel, vzrok je neprilagojena hitrost.
Franci je pripeljal v ta ovinek 130 in ga varno zvozil, kršil je omejitev, hitrost pa je bila prilagojena njegovim sposobnostim, stanju cestišča in kvaliteti vozila.
Potem je pripeljala sosedova mica in pri 70km/h zapeljala na travnik - neprilagojena hitrost v okviru omejitev
Za njo sem pripeljal jaz in s 150km/h brez težav odpeljal isti ovinek - kršenje omejitve, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti.
Pa dejmo no... kdo je sfuzlan?
Life is as complicated as we make it...
Tralala999 ::
Evo. In pol sem jaz tista zmešana...
Pithlit - jaz tudi, samo ne samo po tistih, ki se tebi zdijo pomembni, temveč vseh.
Solatko tukaj trdi da zagovarja vožnjo po predpisih. S tem da implicira da se meni zdijo same nekateri pomembni, njemu pa vsi. In pol zine tole:
V biližini imamo ovinek, ki ob normalnih pogojih, dovojuje varno vožnjo, krepko čez omejitev:
sosedov Janez je pripeljal z motorjem 60, omejitev je 90 in ni speljal ovinka - padel, vzrok je neprilagojena hitrost.
Franci je pripeljal v ta ovinek 130 in ga varno zvozil, kršil je omejitev, hitrost pa je bila prilagojena njegovim sposobnostim, stanju cestišča in kvaliteti vozila.
Potem je pripeljala sosedova mica in pri 70km/h zapeljala na travnik - neprilagojena hitrost v okviru omejitev
Za njo sem pripeljal jaz in s 150km/h brez težav odpeljal isti ovinek - kršenje omejitve, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti.
Pa dejmo no... kdo je sfuzlan?
VSI.
Pithlit ::
Vsi? Po kaki logiki pa? No, razumem... mogoče ker se s solatkom kregamo?
Life is as complicated as we make it...
sheeshkar ::
solatko ::
Ta ovinek je na intervencijski vožnji, motorist - policist, brez problema prevozil z 200km/h, veliko motoristov pa še čez in začuda, se ni noben razlimal.
Govoriva o neprilagojeni hitrosti, ki je kriva za smrt ali nesrečo, torej je v vsakem primeru neprilagojena hitrost zelo različna, za vsakega uporabnika posebej, omejitev pa je za vse enaka, kar je tudi prav.
Dokler je hitrost prilagojena, je ne glede na števec, varna in to dejstvo vam hočem dopovedat, brez da bi se s komerkoli kregal.
Zakaj se na zaprtih dirkališčih dosegajo različni časi, pri vsakem posebej z enakim ali celo istim vozilom.
Govorim o časih na cilju, torej se voznik ne sme razlemat med preizkusom.
Razlika v času je razlika v sposobnostih voznikov. Pri profijih so razlike nekaj desetink sekunde, ko pa pride do odprtih vrat, pa so razlike na isti stezi, z istim vozilom, v enakih razmerah, tudi nekaj minut (med amaterji).
V večini avtomobilskih tovarn, preizkusni vozniki niso tekmovalci, temveč vozniki, visoko šolani, z ogromnimi vozniškimi izkušnjami za seboj.
Te vozniki imajo nekaj krat boljše performanse od večine, tudi v normalnem prometu.
Včasih si za vožnjo rešilca potreboval 3 leta prakse na vozilih kategorije D - avtobus, ravno zato, ker je takratna oblast vedela, da ne more vozil na nujni vožnji upravljat neizkušen voznik.
Danes je zaradi varčevanja v zdravstvu in predpisom, da mora bit voznik najmanj zdravstveni tehnik, usoda ponesrečencev v rokah večinoma neizkušenih, sicer na hitro dodatno šolanih, mladih voznikih, ki do šolanja, nikoli niso vozili vozila v exstremnih razmerah, v prometu, ki je nekaj krat bolj številen, kot je bil, ko so to opravljali dejansko usposobljeni vozniki (ravno tako so imeli pred nastopom, šolanje hitre in obenem varne vožnje).
Zadeve so sicer malo manj nevarne, kot so bile včasih, saj voznike vodijo dispečerji in GPS, prej pa so morali vozniki najhitrejše poti iskati sami, vendar vseeno, rešilca pri 160+ zaupat mladeniču, brez dovolj izkušenj?, sicer bo pa čas pokazal svoje.
Govoriva o neprilagojeni hitrosti, ki je kriva za smrt ali nesrečo, torej je v vsakem primeru neprilagojena hitrost zelo različna, za vsakega uporabnika posebej, omejitev pa je za vse enaka, kar je tudi prav.
Dokler je hitrost prilagojena, je ne glede na števec, varna in to dejstvo vam hočem dopovedat, brez da bi se s komerkoli kregal.
Zakaj se na zaprtih dirkališčih dosegajo različni časi, pri vsakem posebej z enakim ali celo istim vozilom.
Govorim o časih na cilju, torej se voznik ne sme razlemat med preizkusom.
Razlika v času je razlika v sposobnostih voznikov. Pri profijih so razlike nekaj desetink sekunde, ko pa pride do odprtih vrat, pa so razlike na isti stezi, z istim vozilom, v enakih razmerah, tudi nekaj minut (med amaterji).
V večini avtomobilskih tovarn, preizkusni vozniki niso tekmovalci, temveč vozniki, visoko šolani, z ogromnimi vozniškimi izkušnjami za seboj.
Te vozniki imajo nekaj krat boljše performanse od večine, tudi v normalnem prometu.
Včasih si za vožnjo rešilca potreboval 3 leta prakse na vozilih kategorije D - avtobus, ravno zato, ker je takratna oblast vedela, da ne more vozil na nujni vožnji upravljat neizkušen voznik.
Danes je zaradi varčevanja v zdravstvu in predpisom, da mora bit voznik najmanj zdravstveni tehnik, usoda ponesrečencev v rokah večinoma neizkušenih, sicer na hitro dodatno šolanih, mladih voznikih, ki do šolanja, nikoli niso vozili vozila v exstremnih razmerah, v prometu, ki je nekaj krat bolj številen, kot je bil, ko so to opravljali dejansko usposobljeni vozniki (ravno tako so imeli pred nastopom, šolanje hitre in obenem varne vožnje).
Zadeve so sicer malo manj nevarne, kot so bile včasih, saj voznike vodijo dispečerji in GPS, prej pa so morali vozniki najhitrejše poti iskati sami, vendar vseeno, rešilca pri 160+ zaupat mladeniču, brez dovolj izkušenj?, sicer bo pa čas pokazal svoje.
Delo krepa človeka
solatko ::
Sicer pa si najprej predstavljajte, kaj je prilagojena hitrost
in kaj je ob prometni nesreči, neprilagojena hitrost, brez znane vrednosti v km/h.
Potem bomo lahko debatirali dalje.
Če bom potegnil na 150, bo to takrat, ko ne bom ogrožal nikogar, razen morda kakšne miši, ki bi hotela prečkat cesto.
in kaj je ob prometni nesreči, neprilagojena hitrost, brez znane vrednosti v km/h.
Potem bomo lahko debatirali dalje.
Če bom potegnil na 150, bo to takrat, ko ne bom ogrožal nikogar, razen morda kakšne miši, ki bi hotela prečkat cesto.
Delo krepa človeka
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Za začetek ne bit tok napadalna pa bo vse kaml jasno. Jaz nisem mogel boljšega vtisa prej dobit, ko pa sem bil ozmerjan za norcem in lunatikom, ki ogroža ostale.
Seveda si dobil tak občutek če pa niti nisi razumel kaj govorim. Niti nisi hotel razumeti kaj govorim... in si me instantno označil za nesposobno voznico, nakar sem se jaz, seveda, branila. Jaz sem rekla samo to da vožnja po predpisih ne more biti nevarna... tudi če se nekdo po regionalki pelje 40 (in si me napadel da pojma nimam ker je treba smernike vklopit in še nekaj -ja, vem... vožnja po predpisih to implicira, kot tudi to da se tak voznik umakne).
Tako. Da ti vrnem. Za začetek ne napadat folka če ne razumeš o čem govorijo. Ja, vožnja po predpisih implicira tudi da se prehiteva odločno. Pa implicira tudi da se ne vozi po prehitevalnem... pa še marsikaj, kar ste mi metali pod noge.
Ah, saj sem tud jaz dobil kontro nazaj. Dobro sam da smo razčistili. Evo roka, pa da že zakopljemo bojno sekiro.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
LuiIII ::
Glede hitrosti: V Nemčiji v primernih pogojih brez strahu in finančnih posledic na štiripasovni AC peljem +200km/h, v Sloveniji pa na podobnem odseku morda kdaj 150km/h. Morda. Pač imamo omejitve! Prav tako vem zakaj je v naselju omejitev 50km/h. Ne zaradi mene, marveč zaradi šibkejših udeležencev v prometu. Seveda je marsikje omejitev 50km/h postavljena zgrešeno, da ne govorim o omejitvah 40km/h na uvozih/izvozih na AC.
LeQuack ::
Če se brez strahu pelješ 200+ kmh potem najbrž nekaj ni v redu. Pri taki hitrosti je vsota reakcije + zavorne poti že tako velika, da se ne moreš izogniti nepredvidenim situacija,.
Quack !
Unknown_001 ::
Če se brez strahu pelješ 200+ kmh potem najbrž nekaj ni v redu. Pri taki hitrosti je vsota reakcije + zavorne poti že tako velika, da se ne moreš izogniti nepredvidenim situacija,.
Eh vse gre. Sam zelo je treba bit pozorn na dogajanje pred seboj. Ampak tam moraš na hitrih pasovih bolj gledat za sabo kot pa naprej če ti kaka kamikaza s poršem ali meco ne prišiba, zakaj tako in ne obratno? Tam vsi vedo da če nimaš dovolj velike hitrosti nimaš kaj mečakt na hitrem pasu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
GrimReaper ::
Prosim najdi kakšen citat, kjer je kdorkoli trdil, da je vedno kriva vožnja čez omejitev. Jaz osebno ves čas govorim samo to, da vožnja preko omejitev bistveno poveča možnost za nesrečo s smrtnim izidom. In pa, da ste imbecili, ki v katerikoli ovinek na tem svetu peljete s hitrostjo 150km/h, potencialni morilci.
1. Sicer se strinjam s tem da nižja je hitrost, bolje je za varnost, ampak sam ne smatram omejitve, da je to še 100% varna hitrost. Se prilagajam tako v minus kot v plus.
Ker omejitev 90 je praktično po vseh naših regionalkah, pa so nekatere ceste tolk razrite, pa pri strani globoke bankine, da lahko voziš največ 80. Nekatere so pa povsem na novo asfaltirane, in sicer omogočajo precej višje hitrosti od 90 (imaš projektile s 160), ampak sam vem da imaš na regionalkah tudi precej nevarnosti, ki jih na AC ni, tako da sam vozim po teh lepih cestah 100-110.
Pa z naselji in omejitvami 50 je enako, seveda so omejitve 50km/h v 90% postavljene pravilno, ampak tam kjer se sam z njimi ne strinjam, bom pa seveda šel tudi 60-70. Recimo tukaj bi moral sedet ob cesti cel dan da bi našel koga, ki bi vozil striktno 50-55 od začetka do konca omejitve:
http://tinyurl.com/hh2vg28
Veliko tudi pove, da je bil par let nazaj tukaj znak 70. Prehod za pešce zadaj, ok, naprej pa ni takih nevarnosti, sploh če voziš v tej smeri, kjer so hiše na levi.
Malo naprej dol pri mostu, če greš iz druge strani čez naselje proti mostu, je pa edino mesto, kjer so me do sedaj kaznovali in že dvakrat dobili pri 60-70. Prvič je bilo, ko so ravno odstranili to 70 omejitev, drugič sem pa celo naselje vozil 50, par 10m prej pa potegnil na 70. Tako da sem do sedaj plačal 40+125EUR.
Pa za tisto naselje dol pri mostu se v bistvu strinjam in tudi vsak dan vozim striktno 50, čez tisto prej linkano mesto pa ne verjamem da bom kdaj vozil 50-55, s 60 pa nimam problemov.
Recimo čez Radovljico je enako omejitev 50, pa imaš precej več nevarnosti. Če bi tukaj vozil 50, bi moral čez Radovljico potem 35-40. Nič ne rečem da to ne bi bilo pametno, ampak do sedaj sem z dobrim opazovanjem uspel ustavit iz 50 vedno samo z narahlim zaviranjem.
Vem da vam tukaj ni všeč ta prilagodljivost in da si postavljaš svoje omejitve, ampak je pa dejstvo da se precej poveča dinamika vožnje (ta vam spet ni všeč), če ne upoštevaš čisto vsakega znaka, varnost se pa ne zmanjša toliko.
Bom za foro jutri res probal vozit 100% po omejitvah, pa da vidim če se bom počutil kaj bolj varnega.
Pa seveda tudi sam nočem, da bi kar vsi vozili po svoje, ker tudi niso vsi enako sposobni, ampak če nas je sem ter tja nekaj takih, pa res ni takega problema. So veliko bolj problematični divjaki, ki se niti približno ne držijo omejitve 90. Pri omejitvi 50 so pa itak sposobni vozit 70 tako divjaki, kot tisti, ki so že pred naseljem vozili 70-80.
2. Domžale - Šentjakob je verjetno mišljen ta odsek:
http://tinyurl.com/z8xa9uz
Seveda je fizično možno dosečt 150 brez da bi zletel iz ceste (nekega ovinka niti ni videt, razen zelo blagega levega), ampak ne vem zakaj bi to sploh delal, sam sem na tem delu povsem zadovoljen s 100. Seveda to ob prazni cesti, če vidiš nevarnosti se seveda prilagajaš. Recimo ta kolesar na posnetku, ali pa če bi kdo malo naprej čakal na koncu stranske ceste, ali če bi kdo prehiteval v škarje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
m0LN4r ::
Ena taka opazka izpred nekaj dni, ko mi je relativno mlad podjetnik (nemec) s katerim sem se peljal v avtu (ki mesecno hodi v slovenijo) rekel,
da "slovenci niste normalni na cesti", nato ga vprasam ce misli na avtocesto, odgovori: "tudi, ampak tisti na regionalkah so res kamikaze, vam kazni nic ne pomagajo? "
da "slovenci niste normalni na cesti", nato ga vprasam ce misli na avtocesto, odgovori: "tudi, ampak tisti na regionalkah so res kamikaze, vam kazni nic ne pomagajo? "
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
GrimReaper je izjavil:
Bom za foro jutri res probal vozit 100% po omejitvah, pa da vidim če se bom počutil kaj bolj varnega.
Izkušnja: Prvih parkrat ko to probaš bo občutek precej čuden. Še posebej dokler boš moral zavestno lovit tisti cager na števcu. Dostikrat boš tudi opazil da ne voziš varno ker boš veliko pozornosti namenjal števcu, namesto cesti. Tko da probat enkrat ne bo dovolj. Jaz sem rabila cca. mesec pa pol preden sem lahko števec ignorirala do neke normalne mere (zdaj mi ga praktično ni treba niti pogledat).
Lahko probaš Drajv od triglava (lahko komot anonimno uporabljaš). Ja, je tečna zadeva od začetka. Ni ravno popustljiva do pospeševanj, zaviranj, ostrih ovinkov in kršenju omejitev. Ampak ko se enkrat navadiš je življenje čisto v redu.
Life is as complicated as we make it...
ShowDown ::
Kot trdim vedno, vsak človek ni za avto. Tako kot vsak človek ne more postati pilot, tako so pač nekateri neprimerni da se jim kdajkoli dodeli vozniški izpit. Tako kot nekdo ne bo nikoli programer ali zdravnik ali gasilec. Ljudje smo si različni in imamo različne sposobnosti. Seveda se danes vozniški izpit smatra kot pravica in v avtošolo se hodi pač tako dolgo, da se izpit naredi. Četudi to pomeni 150ur voženj in 7 poskusov.
Stvari ki bi precej verjetno pomagale pri vzpostavitvi večje varnosti v prometu:
- Tečaji varne vožnje za VSE ljudi z vozniškim izpitom na 5 let. Nehajte faking jamrat glede stroškov. Če imaš za denar servis, registracijo in bencin, potem imaš tudi za tečaj. Še boljše - tečaj bi lahko bil brezplačen, prepričan sem da država na dolgi rok prihrani če gledamo celotno sliko.
- Strožji psihofizični testi za pridobitev izpita + testi odzivnih časov.
- Če so ti že 2 krat odvzeli izpit, dobiš prepoved opravljanja za 5 let. Če ti ga odvzamejo še tretjič, si pešec do smrti. Situacije da bi ti 3 krat "neupravičeno" vzeli izpit ni.
- Več prisotnosti policije na cestiščih (ne govorim o pisanju kasni, ampak zgolj o prisotnosti)
- Dirkališče v Sloveniji, kjer lahko ljudje izživijo svoje dirkaške nagone.
- Nagrajujmo vožnjo po predpisih - če celo leto nisi dobil kazni, ti pripada brezplačna vinjeta ali cenejša registracija.
- Prometna signalizacija je marsikje potrebna precejšnjih izboljšav - ne, mi raje denar iz cestnin vlagamo v propadle železnice.
Število prometnih nesreč zmanjšamo tako, da NE dobi vsak s 1000€ in nekaj urami časa pravice, da premika 1 tonsko škatlo po cesti s 100km/h. Vozniški izpit ni pravica in definitivno nekateri niso za v promet.
Stvari ki bi precej verjetno pomagale pri vzpostavitvi večje varnosti v prometu:
- Tečaji varne vožnje za VSE ljudi z vozniškim izpitom na 5 let. Nehajte faking jamrat glede stroškov. Če imaš za denar servis, registracijo in bencin, potem imaš tudi za tečaj. Še boljše - tečaj bi lahko bil brezplačen, prepričan sem da država na dolgi rok prihrani če gledamo celotno sliko.
- Strožji psihofizični testi za pridobitev izpita + testi odzivnih časov.
- Če so ti že 2 krat odvzeli izpit, dobiš prepoved opravljanja za 5 let. Če ti ga odvzamejo še tretjič, si pešec do smrti. Situacije da bi ti 3 krat "neupravičeno" vzeli izpit ni.
- Več prisotnosti policije na cestiščih (ne govorim o pisanju kasni, ampak zgolj o prisotnosti)
- Dirkališče v Sloveniji, kjer lahko ljudje izživijo svoje dirkaške nagone.
- Nagrajujmo vožnjo po predpisih - če celo leto nisi dobil kazni, ti pripada brezplačna vinjeta ali cenejša registracija.
- Prometna signalizacija je marsikje potrebna precejšnjih izboljšav - ne, mi raje denar iz cestnin vlagamo v propadle železnice.
Število prometnih nesreč zmanjšamo tako, da NE dobi vsak s 1000€ in nekaj urami časa pravice, da premika 1 tonsko škatlo po cesti s 100km/h. Vozniški izpit ni pravica in definitivno nekateri niso za v promet.
GrimReaper ::
Še posebej dokler boš moral zavestno lovit tisti cager na števcu. Dostikrat boš tudi opazil da ne voziš varno ker boš veliko pozornosti namenjal števcu, namesto cesti. Tko da probat enkrat ne bo dovolj. Jaz sem rabila cca. mesec pa pol preden sem lahko števec ignorirala do neke normalne mere (zdaj mi ga praktično ni treba niti pogledat).
Saj drugače imam kar dober občutek o hitrosti, vem koliko je 80 in koliko 90, pa tudi 50 v naselju, brez da bi moral gledat števec. Saj zjutraj tudi vozim 80 (tiste par mesecev poleti 90) in se mi zdi povsem lepa hitrost.
Popoldne se mi pa pač 90 zdi počasi.
Pa tudi nisem mislil da bi res na 1 km/h lovil števec, saj zato pa ima odstopanje v plus. 50 in 90 greš komot po števcu in si vedno v dovoljeni toleranci. Pa tud to niti ni tolk pomembno, ker kot rečeno, tistih predpisanih 90 tut ni vedno 100% varnih in ne pomeni če greš zdaj 95, da se boš kar zaletel ali zletel iz ceste.
Pa precej bolj nevarno kot samo pogled na števec je šaltanje klime, BC-ja ali radia. Sploh kakšen avto ima klimo in BC narejeno tako štorasto, da voznik med vožnjo sploh ne bi smel upravljat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
solatko ::
Posebej učinkovite so display table, ki te opozorijo pred prehodi za pešce ali v naselju, da si prehiter in ob primerni hitrosti kljukica z HVALA, ker vozite počasi.
Če bi si upravljalci cest in ministrstva resno prizadevala za varnost v prometu, bi bilo teh tabel veliko več, saj je učinek neverjeten.
Čisto vsem ob teh tablah pade noga z gasa in večinoma jih ujame kljukico.
V nekem udobnem, širokem avtomobilu, brez da pogledaš števec, niti ne veš, da si 20-30km/h prehiter, tabla pa te na to prijazno opozori in, če si normalen, boš lepo prilagodil hitrost zahtevam.
GrimReaper - Ja, na linku je tisti odsek, o katerem sem pisal.
Na tem delu občasno domžalski in okoliški motoristi, preizkušajo, koliko jim potegnejo mašine. Mi smo to počeli na štajerski, ko je bila nova in začuda, nobenega ubili in noben se ni razlemal.
GrimReaper - To jim razlagam že v nekaj temah, da omejitev hitrosti ni neko stanje, ki se ga nebi moglo, varno prekoračit.
Prilagojena hitrost pomeni, da voziš v okviru svojih zmožnosti in stanju ceste, tehničnim sposobnostim vozila.
Neprilagojena hitrost, pomeni, da si nekje falil ali ne ovladaš vozila, si raztresen ali pa si slabo ocenil situacijo.
To dvoje, ni odvisno od zakonskih omejitev, temveč mnogo različnih dejavnikov, katerih seštevek ti da rezultat.
Glede na število nesreč, vsako jutro, ovir na odsekih cest, zaprtih odsekov zaradi prometnih nesreč, kar precej voznikov, zjutraj, ko so naspani, ni sposobno voziti s prilagojeno hitrostjo (svojim zmožnostim), če tudi vozijo v okviru omejitev.
Eno najvažnejših pravil dobrih voznikov je koncentracija na tisto, kar nameravajo od časa, ko se vsedejo za volan. Glasba se nastavi, ko vozilo še stoji, cilj na GPS napravi ravno tako, poskrbi se, da ima otrok na zadnjem zicu, pri sebi tisto, kar rabi, telefon se priključi na BT ali ugasne, ženske naj bi kozmetično dejavnost s svojim obrazom opravile doma, ne pa med čakanjem na zeleno luč semaforja, za daljše poti si naredimo načrt postankov, iz glave steramo vse probleme, ki nas težijo, da smo lahko dejansko zbrani.
Voznik naj ima steklene površine očiščene, ogledala nastavljena tako, da v njih vidi, kaj se dogaja zadaj, sedež naj bo naštiman tako, da je položaja telesa v čim bolj udobnem položaju, dovolj oddaljen od volanskega obroča, da omogoča udobno vožnjo in pristop, k potrebnim gumbom.
Ko enkrat štartamo, mora bit glava do cilja, samo pri opravilu, s katerim se ukvarjamo - vožnjo in spremljanjem prometa.
Hitrost prilagajamo ne zaradi cpp in radarjev, temveč zaradi lastne varnosti in nikoli se ne slepit, da vozimo varen avto - takega še niso naredili. Varen je lahko tudi voznik, kar pa ne pomeni, da bi se moral, kot pijanc plota vozit po omejitvah, mora pa biti čim bližje, saj v nasprotnem primeru trpijo tisti zadaj ali pa denarnica.
Izmed nekaj sto informacij, ki nam jih nudi okolica, je potrebno v glavi izločit pomembne (znake omejitev in prepovedi), nikoli se ne sme prepustiti avtomatizmu, saj dveh enakih situacij v prometu ne doživimo. Ugotovljeno je, da se največ nesreč zgodi blizu doma, kjer vozniki praviloma vozijo na pamet, če se jim spremeni signalizacija, večinoma tega ne opazijo (lepo pokaže sprememba ulice iz dvosmerne v enosmerno).
Tudi vzdrževalci cest, bi morali poskrbeti, da so tik ob vozišču, samo informacije, ki so pomembne za promet, ne pa da nam reklamne table, motijo koncentracijo in obdelavo podatkov, saj se zgodi, da table z dvignjeno roko, voznik, ki napačno zavije na AC, sploh ne registrira, tako kot znaka za 60, 70 in konstantno vozijo 50 (splošna omejitev v naseljih), ne opazijo tabel za enosmerno ulico, zato se tudi ob vključevanju levo, ne postavijo na skrajno levo stran,..........
Promet je skupek dejavnikov in njegova varnost ni odvisna samo od spoštovanja omejitev hitrosti, temveč mnogo, mnogo več.
Ko se večina dejavnikov pokrije, je vožnja tekoča in lahko celo pomirjajoča, kadar pa ni vse pošlihtano, pa zna biti naporna in utrujajoča, polna nevarnih situacij, ki jih nenujno povzročimo vozniki sami, s svojo neprilagodljivostjo.
Spoštovati je potrebno vse udeležence v prometu, zato si zapomnite, če jaz spoštujem željo nekoga, da vozi počasi, krepko pod omejitvijo, zaradi kakršnega koli vzroka, spoštujte tudi vi mojo željo, da tam kjer je varno in ne prdstavlja nevarnost za druge, vozilo poženem tudi hitreje od omejitve. Ne igrajte amaterskih policajev na vozišču, saj normalni vozniki ne pričakujemo, da ste policist v civilnem vozilu in nam z neumikanjem, dovolite voziti toliko, kot se zdi vam, da je pravilno in varno.
S takim početjem povzročate nevarne situacije, pa se sploh ne zavedate tega.
Mene tako početje sicer ne moti in ne znervira, so pa vozniki, tako kot vi nočete voziti hitreje iz principa ali iz strahu, ki pa bi radi šli hitro, ne glede na to, koliko ovir morajo s ceste umaknit, spravijo se prehitevat v nemogočih situacijah in zaradi vas, lahko povzročijo katastrofo.
To celo življenje ostane del vaše krivde, katere pa se ne zavedate in je zaradi tega niti ne občutite, saj je un norc zadaj ubil ljudi v vozilu, ki smo ga malenkost pred tem srečali, ne pa vi. Vi ste se držali predpisov, pa še malo rezerve za varnost ste uporabili.
Veste, ljudje smo čudni, nikakor nočemo biti vsi enaki.
Če bi si upravljalci cest in ministrstva resno prizadevala za varnost v prometu, bi bilo teh tabel veliko več, saj je učinek neverjeten.
Čisto vsem ob teh tablah pade noga z gasa in večinoma jih ujame kljukico.
V nekem udobnem, širokem avtomobilu, brez da pogledaš števec, niti ne veš, da si 20-30km/h prehiter, tabla pa te na to prijazno opozori in, če si normalen, boš lepo prilagodil hitrost zahtevam.
GrimReaper - Ja, na linku je tisti odsek, o katerem sem pisal.
Na tem delu občasno domžalski in okoliški motoristi, preizkušajo, koliko jim potegnejo mašine. Mi smo to počeli na štajerski, ko je bila nova in začuda, nobenega ubili in noben se ni razlemal.
GrimReaper - To jim razlagam že v nekaj temah, da omejitev hitrosti ni neko stanje, ki se ga nebi moglo, varno prekoračit.
Prilagojena hitrost pomeni, da voziš v okviru svojih zmožnosti in stanju ceste, tehničnim sposobnostim vozila.
Neprilagojena hitrost, pomeni, da si nekje falil ali ne ovladaš vozila, si raztresen ali pa si slabo ocenil situacijo.
To dvoje, ni odvisno od zakonskih omejitev, temveč mnogo različnih dejavnikov, katerih seštevek ti da rezultat.
Glede na število nesreč, vsako jutro, ovir na odsekih cest, zaprtih odsekov zaradi prometnih nesreč, kar precej voznikov, zjutraj, ko so naspani, ni sposobno voziti s prilagojeno hitrostjo (svojim zmožnostim), če tudi vozijo v okviru omejitev.
Eno najvažnejših pravil dobrih voznikov je koncentracija na tisto, kar nameravajo od časa, ko se vsedejo za volan. Glasba se nastavi, ko vozilo še stoji, cilj na GPS napravi ravno tako, poskrbi se, da ima otrok na zadnjem zicu, pri sebi tisto, kar rabi, telefon se priključi na BT ali ugasne, ženske naj bi kozmetično dejavnost s svojim obrazom opravile doma, ne pa med čakanjem na zeleno luč semaforja, za daljše poti si naredimo načrt postankov, iz glave steramo vse probleme, ki nas težijo, da smo lahko dejansko zbrani.
Voznik naj ima steklene površine očiščene, ogledala nastavljena tako, da v njih vidi, kaj se dogaja zadaj, sedež naj bo naštiman tako, da je položaja telesa v čim bolj udobnem položaju, dovolj oddaljen od volanskega obroča, da omogoča udobno vožnjo in pristop, k potrebnim gumbom.
Ko enkrat štartamo, mora bit glava do cilja, samo pri opravilu, s katerim se ukvarjamo - vožnjo in spremljanjem prometa.
Hitrost prilagajamo ne zaradi cpp in radarjev, temveč zaradi lastne varnosti in nikoli se ne slepit, da vozimo varen avto - takega še niso naredili. Varen je lahko tudi voznik, kar pa ne pomeni, da bi se moral, kot pijanc plota vozit po omejitvah, mora pa biti čim bližje, saj v nasprotnem primeru trpijo tisti zadaj ali pa denarnica.
Izmed nekaj sto informacij, ki nam jih nudi okolica, je potrebno v glavi izločit pomembne (znake omejitev in prepovedi), nikoli se ne sme prepustiti avtomatizmu, saj dveh enakih situacij v prometu ne doživimo. Ugotovljeno je, da se največ nesreč zgodi blizu doma, kjer vozniki praviloma vozijo na pamet, če se jim spremeni signalizacija, večinoma tega ne opazijo (lepo pokaže sprememba ulice iz dvosmerne v enosmerno).
Tudi vzdrževalci cest, bi morali poskrbeti, da so tik ob vozišču, samo informacije, ki so pomembne za promet, ne pa da nam reklamne table, motijo koncentracijo in obdelavo podatkov, saj se zgodi, da table z dvignjeno roko, voznik, ki napačno zavije na AC, sploh ne registrira, tako kot znaka za 60, 70 in konstantno vozijo 50 (splošna omejitev v naseljih), ne opazijo tabel za enosmerno ulico, zato se tudi ob vključevanju levo, ne postavijo na skrajno levo stran,..........
Promet je skupek dejavnikov in njegova varnost ni odvisna samo od spoštovanja omejitev hitrosti, temveč mnogo, mnogo več.
Ko se večina dejavnikov pokrije, je vožnja tekoča in lahko celo pomirjajoča, kadar pa ni vse pošlihtano, pa zna biti naporna in utrujajoča, polna nevarnih situacij, ki jih nenujno povzročimo vozniki sami, s svojo neprilagodljivostjo.
Spoštovati je potrebno vse udeležence v prometu, zato si zapomnite, če jaz spoštujem željo nekoga, da vozi počasi, krepko pod omejitvijo, zaradi kakršnega koli vzroka, spoštujte tudi vi mojo željo, da tam kjer je varno in ne prdstavlja nevarnost za druge, vozilo poženem tudi hitreje od omejitve. Ne igrajte amaterskih policajev na vozišču, saj normalni vozniki ne pričakujemo, da ste policist v civilnem vozilu in nam z neumikanjem, dovolite voziti toliko, kot se zdi vam, da je pravilno in varno.
S takim početjem povzročate nevarne situacije, pa se sploh ne zavedate tega.
Mene tako početje sicer ne moti in ne znervira, so pa vozniki, tako kot vi nočete voziti hitreje iz principa ali iz strahu, ki pa bi radi šli hitro, ne glede na to, koliko ovir morajo s ceste umaknit, spravijo se prehitevat v nemogočih situacijah in zaradi vas, lahko povzročijo katastrofo.
To celo življenje ostane del vaše krivde, katere pa se ne zavedate in je zaradi tega niti ne občutite, saj je un norc zadaj ubil ljudi v vozilu, ki smo ga malenkost pred tem srečali, ne pa vi. Vi ste se držali predpisov, pa še malo rezerve za varnost ste uporabili.
Veste, ljudje smo čudni, nikakor nočemo biti vsi enaki.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Sposoben voznik zna nogo iz pedala dol dat, pa čeprav mu "teren" omogoča veliko višje hitrosti od dovoljenih. Nesposoben pa tega ne zna in vozi preko omejitev.
LeQuack ::
Ena taka opazka izpred nekaj dni, ko mi je relativno mlad podjetnik (nemec) s katerim sem se peljal v avtu (ki mesecno hodi v slovenijo) rekel,
da "slovenci niste normalni na cesti", nato ga vprasam ce misli na avtocesto, odgovori: "tudi, ampak tisti na regionalkah so res kamikaze, vam kazni nic ne pomagajo? "
Saj ima tudi Ameriška ambasada na svoji strani opozorilo:
"Visitors should be aware that some drivers in Slovenia can be quite aggressive, including speeding and tailgating."
Vir: http://slovenia.usembassy.gov/driving_a...
Quack !
scipascapa ::
Ena taka opazka izpred nekaj dni, ko mi je relativno mlad podjetnik (nemec) s katerim sem se peljal v avtu (ki mesecno hodi v slovenijo) rekel,
da "slovenci niste normalni na cesti", nato ga vprasam ce misli na avtocesto, odgovori: "tudi, ampak tisti na regionalkah so res kamikaze, vam kazni nic ne pomagajo? "
pa si mu rekel, da je verjetnost, da si ustavljen manj kot 0,001%? 2 tedna nazaj se kolega preseli v avstrijo živet/delat pa mu pomagam pri selitvi...gor 99% folka upošteva cpp.
pa imajo občutno nižje kazni, le čemu?
Invictus ::
Jaz pa ves čas trdim le eno. Kdor vozi po predpisih NE MORE bit grožnja v prometu.
A to potem pomeni, če nekdo vozi v naselju po omejitvah (50 km/h) in povozi otroka, je bil potem otrok kriv?
Saj voznik ni GROŽNJA, otrok na cesti pa je ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Tukaj ima solatko povsem prav... predpisi niso omejeni na omejitve.
Life is as complicated as we make it...
stara mama ::
Ja no ravno danes zjutraj srečal kamikazo, oz me je prehiteval. S cliotom. V škarjice! In naslednjega pred menoj tudi. V desni ovinek, malo naprej pa levi nepregledni.
Prejšnji teden tudi, mularija v petek zvečer me z nekim puntojem začne provocirat, dokler me ni prehitel.
Mal sem mu posvetil z dolgimi ampak itak je bil že spredaj, naj gre mulac, tako ali tako se ne bo dolgo vozil na tak način.
Bolj se bojim samo, ko bom na motorju in bom naletel na take idiote.
Prav pogrešam manjko policije na naših cestah!!!
Naj že nehajo enkrat štrajkat prosim!
Nimam počasen motor, ampak mu tud ne mislim spustit duše, svojo lastno dušo pa sproščam 3x na teden na treningu. Res zanimivo, kako po treningu nimam nobene volje več peljat hitro, niti na vrhu omejitve ne, problem je samo ko naenkrat ratam ovira tistim, ki pa MORAJO vozit nad omejitvijo.
Jebiga, naj se pelje, naj si razbije glavo, sam prosim ne v mene!
Prejšnji teden tudi, mularija v petek zvečer me z nekim puntojem začne provocirat, dokler me ni prehitel.
Mal sem mu posvetil z dolgimi ampak itak je bil že spredaj, naj gre mulac, tako ali tako se ne bo dolgo vozil na tak način.
Bolj se bojim samo, ko bom na motorju in bom naletel na take idiote.
Prav pogrešam manjko policije na naših cestah!!!
Naj že nehajo enkrat štrajkat prosim!
Nimam počasen motor, ampak mu tud ne mislim spustit duše, svojo lastno dušo pa sproščam 3x na teden na treningu. Res zanimivo, kako po treningu nimam nobene volje več peljat hitro, niti na vrhu omejitve ne, problem je samo ko naenkrat ratam ovira tistim, ki pa MORAJO vozit nad omejitvijo.
Jebiga, naj se pelje, naj si razbije glavo, sam prosim ne v mene!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
scipascapa ::
Stara mama: to je to, ker ni kontrole in delajo kar jim paše, do nesreče....zakaj v Sloveniji uporabljamo izraz nesreča? A če prideš do cilja živ je sreča že potem?
Pri nas zgleda res. Adrenalin naj se sprošča z bungijem, padalstvom, kajak itd....ne pa na cestah, kjer vozimo morilsko orožje. Zakaj to ni uzakonjeno?
"Avto" + neumen človek = morilsko orožje.
Pri nas zgleda res. Adrenalin naj se sprošča z bungijem, padalstvom, kajak itd....ne pa na cestah, kjer vozimo morilsko orožje. Zakaj to ni uzakonjeno?
"Avto" + neumen človek = morilsko orožje.
krneki0001 ::
"skoraj karkoli" + neumen človek = morilsko orožje
Mislim da bo lažje prepovedat neumne ljudi.
To kar sedaj delajo policaji je pravilno in tako se obnašajo tudi policaji v tujini. Ne rabijo biti inkasanti in ne rabijo biti stalno prisotni na cestah.
Mi smo tisti, ki moramo spremeniti razmišljanje in obnašanje na cestah. Začet je treba pa pri sebi.
Mislim da bo lažje prepovedat neumne ljudi.
To kar sedaj delajo policaji je pravilno in tako se obnašajo tudi policaji v tujini. Ne rabijo biti inkasanti in ne rabijo biti stalno prisotni na cestah.
Mi smo tisti, ki moramo spremeniti razmišljanje in obnašanje na cestah. Začet je treba pa pri sebi.
scipascapa ::
to ne bo šlo, ker je mladina vedno bolj neumna, vpliv fbja, vpliv neta ipd...vedno mora biti trda palica, drugače je folk preveč sproščen.
imamo vinjete, imamo bolj varne avte, pa kljub temu preveč smrtnih + invalidskih itd.
imamo vinjete, imamo bolj varne avte, pa kljub temu preveč smrtnih + invalidskih itd.
sheeshkar ::
GrimReaper je izjavil:
Prosim najdi kakšen citat, kjer je kdorkoli trdil, da je vedno kriva vožnja čez omejitev. Jaz osebno ves čas govorim samo to, da vožnja preko omejitev bistveno poveča možnost za nesrečo s smrtnim izidom. In pa, da ste imbecili, ki v katerikoli ovinek na tem svetu peljete s hitrostjo 150km/h, potencialni morilci.
1. Sicer se strinjam s tem da nižja je hitrost, bolje je za varnost, ampak sam ne smatram omejitve, da je to še 100% varna hitrost. Se prilagajam tako v minus kot v plus.
Ker omejitev 90 je praktično po vseh naših regionalkah, pa so nekatere ceste tolk razrite, pa pri strani globoke bankine, da lahko voziš največ 80. Nekatere so pa povsem na novo asfaltirane, in sicer omogočajo precej višje hitrosti od 90 (imaš projektile s 160), ampak sam vem da imaš na regionalkah tudi precej nevarnosti, ki jih na AC ni, tako da sam vozim po teh lepih cestah 100-110.
Pa z naselji in omejitvami 50 je enako, seveda so omejitve 50km/h v 90% postavljene pravilno, ampak tam kjer se sam z njimi ne strinjam, bom pa seveda šel tudi 60-70. Recimo tukaj bi moral sedet ob cesti cel dan da bi našel koga, ki bi vozil striktno 50-55 od začetka do konca omejitve:
http://tinyurl.com/hh2vg28
Veliko tudi pove, da je bil par let nazaj tukaj znak 70. Prehod za pešce zadaj, ok, naprej pa ni takih nevarnosti, sploh če voziš v tej smeri, kjer so hiše na levi.
Malo naprej dol pri mostu, če greš iz druge strani čez naselje proti mostu, je pa edino mesto, kjer so me do sedaj kaznovali in že dvakrat dobili pri 60-70. Prvič je bilo, ko so ravno odstranili to 70 omejitev, drugič sem pa celo naselje vozil 50, par 10m prej pa potegnil na 70. Tako da sem do sedaj plačal 40+125EUR.
Pa za tisto naselje dol pri mostu se v bistvu strinjam in tudi vsak dan vozim striktno 50, čez tisto prej linkano mesto pa ne verjamem da bom kdaj vozil 50-55, s 60 pa nimam problemov.
Recimo čez Radovljico je enako omejitev 50, pa imaš precej več nevarnosti. Če bi tukaj vozil 50, bi moral čez Radovljico potem 35-40. Nič ne rečem da to ne bi bilo pametno, ampak do sedaj sem z dobrim opazovanjem uspel ustavit iz 50 vedno samo z narahlim zaviranjem.
Vem da vam tukaj ni všeč ta prilagodljivost in da si postavljaš svoje omejitve, ampak je pa dejstvo da se precej poveča dinamika vožnje (ta vam spet ni všeč), če ne upoštevaš čisto vsakega znaka, varnost se pa ne zmanjša toliko.
Bom za foro jutri res probal vozit 100% po omejitvah, pa da vidim če se bom počutil kaj bolj varnega.
Pa seveda tudi sam nočem, da bi kar vsi vozili po svoje, ker tudi niso vsi enako sposobni, ampak če nas je sem ter tja nekaj takih, pa res ni takega problema. So veliko bolj problematični divjaki, ki se niti približno ne držijo omejitve 90. Pri omejitvi 50 so pa itak sposobni vozit 70 tako divjaki, kot tisti, ki so že pred naseljem vozili 70-80.
2. Domžale - Šentjakob je verjetno mišljen ta odsek:
http://tinyurl.com/z8xa9uz
Seveda je fizično možno dosečt 150 brez da bi zletel iz ceste (nekega ovinka niti ni videt, razen zelo blagega levega), ampak ne vem zakaj bi to sploh delal, sam sem na tem delu povsem zadovoljen s 100. Seveda to ob prazni cesti, če vidiš nevarnosti se seveda prilagajaš. Recimo ta kolesar na posnetku, ali pa če bi kdo malo naprej čakal na koncu stranske ceste, ali če bi kdo prehiteval v škarje.
Poglej, saj je vsem popolnoma jasno, da obstajajo odseki, kjer fizikalni zakoni omogočajo tudi višje hitrosti od omejitve (definitivno pa tudi obratno, torej da na nekaterih odsekih MORAŠ voziti pod omejitvijo, čemur se reče prilagojena hitrost). Verjamem tudi, da s takšno vožnjo, kot si jo opisal (če res tako voziš seveda) nisi med hujšimi grožnjami na naših cestah (tudi sam se občasno zalotim, da vozim nad omejitvami - je pa res, da takrat vedno zmanjšam hitrost in da nikoli nisem krepko nad omejitvijo oziroma, če bi me v tistem trenutku ujel radar, bi plačal minimalno kazen, NIKOLI pa ne grem na cesto z namenom, da bom nek odsek prevozil hitreje od omejitev, tudi če "vem" da bi bilo to popolnoma varno). Problem je samo v tem, da v kolikor toleriramo vožnjo preko omejitev v določenih situacijah, bo to počelo veliko več ljudi (in ljudje so na splošno zabiti, krovni dokaz je solatko). Še večji problem pa je, da si bo vsak posameznik po svoje "računal", kolikšno hitrost nek odsek dovoljuje in kakšne so njegove vozniške sposobnosti (v kolikor je ta posameznik možgansko moten, bo mislil, da je Ayrton Senna in lahko čez ovinke vozi 150km/h). Omejitve so nek kompromis, ki omogočajo dovolj dinamično vožnjo na bolj varnih cestah ter odsekih in hkrati še vedno omogočajo relativno varen (vsaj minimalno varen) reakcijski čas v primeru nepredvidljivih situacij, poleg tega pa upoštevajo tudi dejstvo, da vozniške sposobnosti vseh ljudi niso enake oziroma da nekateri krepko precenjujejo svoje sposobnosti in jih je v primeru kršenja potrebno strogo sankcionirati.
sheeshkar ::
GrimReaper - To jim razlagam že v nekaj temah, da omejitev hitrosti ni neko stanje, ki se ga nebi moglo, varno prekoračit.
Ti nisi niti slučajno usposobljen ocenjevati, kaj je to varna prekoračitev. Nihče ni, zato smo sprejeli nek kompromis v obliki omejitve hitrosti. Kršenje teh omejitev zviša nevarnost za nesrečo s smrtnim izidom, tudi na odsekih, katere označuješ kot varne. Večji debil kot si, bolj boš te omejitve kršil.
Spoštovati je potrebno vse udeležence v prometu, zato si zapomnite, če jaz spoštujem željo nekoga, da vozi počasi, krepko pod omejitvijo, zaradi kakršnega koli vzroka, spoštujte tudi vi mojo željo, da tam kjer je varno in ne prdstavlja nevarnost za druge, vozilo poženem tudi hitreje od omejitve. Ne igrajte amaterskih policajev na vozišču, saj normalni vozniki ne pričakujemo, da ste policist v civilnem vozilu in nam z neumikanjem, dovolite voziti toliko, kot se zdi vam, da je pravilno in varno.
S takim početjem povzročate nevarne situacije, pa se sploh ne zavedate tega.
Mene tako početje sicer ne moti in ne znervira, so pa vozniki, tako kot vi nočete voziti hitreje iz principa ali iz strahu, ki pa bi radi šli hitro, ne glede na to, koliko ovir morajo s ceste umaknit, spravijo se prehitevat v nemogočih situacijah in zaradi vas, lahko povzročijo katastrofo.
To celo življenje ostane del vaše krivde, katere pa se ne zavedate in je zaradi tega niti ne občutite, saj je un norc zadaj ubil ljudi v vozilu, ki smo ga malenkost pred tem srečali, ne pa vi. Vi ste se držali predpisov, pa še malo rezerve za varnost ste uporabili.
Igranje policajev je seveda nevarno in tega niti slučajno ne podpiram, tega nisem še nikoli počel, ne glede na to kakšen imbecil je vozil za menoj. Vse ostalo, kar si napisal, je pa čisti kretenizem. Kot prvo, ti nisi normalen voznik. Kot drugo, ja, če je nekdo tako počasen, da je ovira na cesti, potem se mora po predpisih umakniti, to smo že neštetokrat povedali in se strinjali, vendar v kolikor je nekdo zaradi tega nestrpen in gre prehitevati tam, kjer to ni varno, je krivda na njegovi strani, ker v resnici ne veš pravega razloga za počasno vožnjo vozila pred teboj, poleg tega pa si lahko koncept "varnega umikanja" vsak predstavlja drugače in morda ta voznik meni, da te možnosti še ni imel. Kot tretje, nikomur ni potrebno spoštovati tvoje želje po vožnji preko omejitev. Nikomur. Seveda se bo vsak, ko bo imel to možnost, umaknil kretenu za ritjo, vendar ravno divjaki ste tisti, ki bi morali spoštovati želje drugih voznikov, saj ste divjaki tisti, ki zaradi višjih hitrosti povečate možnosti za nesreče s smrtnim izidom.
krneki0001 ::
scipascapa je izjavil:
to ne bo šlo, ker je mladina vedno bolj neumna, vpliv fbja, vpliv neta ipd...vedno mora biti trda palica, drugače je folk preveč sproščen.
imamo vinjete, imamo bolj varne avte, pa kljub temu preveč smrtnih + invalidskih itd.
Če gre v tujini, bi lahko tudi pri nas to porihtal. Pa ne samo z višjimi kaznimi.
Predvsem pa naj se začne z izobraževanjem, ki naj se začne v vrtcu pa naj se razvija skozi osnovno in srednjo šolo do izpita za avto.
Invictus ::
Kazni so učinkovite. Povsod po Evropi ...
Pri nas je problem visokih kazni.
V tujini so kazni nižje, ampak te večkrat dobijo. Fora je ravno v tem. Kdor je redni prekrškar, ga bodo dobili in oglobili še bolj kot zdaj. Po parih prekrških pa kršitelja že lahko oceniš kot nevarnega, ali ne, pač odvisno od prekrškov. In mu predpišeš razne seminarje in tečaje za varno vožnjo, če hoče še dobiti izpit.
Pri nas te dobijo 1x na 3 leta. Če ... Takrat plačaš ko žut. Čez 2 meseca že pozabiš na to in spet voziš po starem. Lahko pa si vzoren voznik in si pač enkrat malo prekoračil in takoj fasal kazen.
Pri nas je problem visokih kazni.
V tujini so kazni nižje, ampak te večkrat dobijo. Fora je ravno v tem. Kdor je redni prekrškar, ga bodo dobili in oglobili še bolj kot zdaj. Po parih prekrških pa kršitelja že lahko oceniš kot nevarnega, ali ne, pač odvisno od prekrškov. In mu predpišeš razne seminarje in tečaje za varno vožnjo, če hoče še dobiti izpit.
Pri nas te dobijo 1x na 3 leta. Če ... Takrat plačaš ko žut. Čez 2 meseca že pozabiš na to in spet voziš po starem. Lahko pa si vzoren voznik in si pač enkrat malo prekoračil in takoj fasal kazen.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Jaz tolko telefoniranja in boksigavedi cesa delajo z telefoni med voznjo v zadnjih dveh letih nisem videl pred tem v 10 letih skupaj.
Predpisi in kazni pomagajo le tistim, ki jih mislijo upostevat. Onim, ko se jebe se itak jebe. Ponavadi se jim tudi jebe za vse druge stvari v zivljenju,
posledicno se to odraza tudi na cesti.
Sej smo pa ja slovenci prvaki v iskanju lukenj vsepovsod. Predstavljajte si, da bi bilo torrentiranje prinas tako strogo kaznovano, kot v DE.
Bohnedaj, da bi moral kaj placat xD Protesti od jutra do sutra.
Vse to se odraza v prometu.
Moja punca ni vozila redno ene 6 let odkar ima izpit in me je bilo zelo strah, ko se danes vozi na siht v Nemciji.
1-3x na teden se me pelje zravn in sem prijetno presenecen, kako enostavno, varno in brez tezav prides skozi se tako zakomplicirano malo mesto.
Potrobi ti noben, omejitev se enostavno moras drzat, ker se jih vsi pred tabo... itd.
- hoces noces, pades v ritem ostalih takoj
Ajde ceste so malo sirse in je vec manevrskega prostora v kriziscih.
Predpisi in kazni pomagajo le tistim, ki jih mislijo upostevat. Onim, ko se jebe se itak jebe. Ponavadi se jim tudi jebe za vse druge stvari v zivljenju,
posledicno se to odraza tudi na cesti.
Sej smo pa ja slovenci prvaki v iskanju lukenj vsepovsod. Predstavljajte si, da bi bilo torrentiranje prinas tako strogo kaznovano, kot v DE.
Bohnedaj, da bi moral kaj placat xD Protesti od jutra do sutra.
Vse to se odraza v prometu.
Moja punca ni vozila redno ene 6 let odkar ima izpit in me je bilo zelo strah, ko se danes vozi na siht v Nemciji.
1-3x na teden se me pelje zravn in sem prijetno presenecen, kako enostavno, varno in brez tezav prides skozi se tako zakomplicirano malo mesto.
Potrobi ti noben, omejitev se enostavno moras drzat, ker se jih vsi pred tabo... itd.
- hoces noces, pades v ritem ostalih takoj
Ajde ceste so malo sirse in je vec manevrskega prostora v kriziscih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
sheeshkar - Ljudje smo različni in tako kot imaš nesposobne počasne voznike imaš na drugi strani nestrpneže, ki enostavno ne prenese pogleda na kolono, ki se na odseku z dovoljenih 90 vozi 60, po ovinkih pa tudi manj.
Obe kategoriji imata veljaven dokument za upravljanje z nevarnim sredstvom.
Kaj se čudiš, določen procent je pač neuravnovešenih.
Počasi me nehaj zmerjat, ker ne spadam med nobeno vrsto debilov, ki so krivi za nesreče, ko pa boš ti prevozil toliko km, kot sem jih jaz, ti bodo pa določene stvari bolj jasne.
Omejitve naj bi bile zato, da se jih spoštuje, torej vozim lahko 90, če mi tisti pred menoj, če ne zaradi drugega, iz vljudnosti pusti. Če mi ne pusti, me ovira in tudi krši cpp. Kaj tu nekaterim od vas ni jasno?
Osebno se bom temu imbecilu sicer prilagodil, če ne morem varno mimo, vendar je tip vseeno v prekršku, ki večinoma, pri nas ni sankcioniran, ne morem pa garantirat za druge, ki se vlačijo za menoj.
Omejitev ni dogovorjena, je politično določena in to lahko trdim, da redkokdaj premišljeno, sicer Topniška od Linhartove do Dunajske, nebi imela omejitev 60, ko je zaradi uvozov, križišč, prometa, še 50 preveč.
Torej urediti je potrebno dve področji - prepočasne udeležence navadit, da vozijo čim bližje zgornji meji omejitve in tiste, ki vozijo hitreje, da se spravijo v okvir omejitev.
Urediti je potrebno tudi to, da vozniki nehajo početi v vozilu vsa opravila, ki niso izključno namenjeni šofiranju.
Danes sem stal na Potrčevi v LJ. V pol ure je šlo mimo cca 30 vozil v pravo smer, cca 10 v napačno smer, cca 15 pa jih ni telefoniralo. To so vse voziniki, ki sicer spoštujejo omejitev hitrosti, saj nihče ni vozil več kot dovoljenih 30.
Zanimivo je to, da se vozniki, ki vozijo pravilno, kretenom, ki ne vidijo 3 znake o enosmerni cesti, umikajo.
Na tej cesti je šola, sprehajalne poti za otroke iz vrtcev v okolici, otroško igrišče, šolsko igrišče,.....
Kako bi to zgledalo v N, A, I,.....
Potem pa tukaj mene zmerjate z potencialnim morilcem, pa v življenju še nisem nikogar spravil v nevarnost. Čudni ste vi spoštovalci predpisov, ko takih stvari ne vidite in ne obsojate.
Ko jaz zapeljem v enosmerno ulico, mimo mene v kontra smer ne pride nihče, pa če se še tako repenči. Lepo počakam, da obrne in gre v pravo smer. Če je kaj preveč pameten, pokažem telefon, kot, da slikam in navidezno opravim klic (vsak misli, da kličem 112), to povzroči takojšnje obračanje in vožnjo v pravo smer.
Obe kategoriji imata veljaven dokument za upravljanje z nevarnim sredstvom.
Kaj se čudiš, določen procent je pač neuravnovešenih.
Počasi me nehaj zmerjat, ker ne spadam med nobeno vrsto debilov, ki so krivi za nesreče, ko pa boš ti prevozil toliko km, kot sem jih jaz, ti bodo pa določene stvari bolj jasne.
Omejitve naj bi bile zato, da se jih spoštuje, torej vozim lahko 90, če mi tisti pred menoj, če ne zaradi drugega, iz vljudnosti pusti. Če mi ne pusti, me ovira in tudi krši cpp. Kaj tu nekaterim od vas ni jasno?
Osebno se bom temu imbecilu sicer prilagodil, če ne morem varno mimo, vendar je tip vseeno v prekršku, ki večinoma, pri nas ni sankcioniran, ne morem pa garantirat za druge, ki se vlačijo za menoj.
Omejitev ni dogovorjena, je politično določena in to lahko trdim, da redkokdaj premišljeno, sicer Topniška od Linhartove do Dunajske, nebi imela omejitev 60, ko je zaradi uvozov, križišč, prometa, še 50 preveč.
Torej urediti je potrebno dve področji - prepočasne udeležence navadit, da vozijo čim bližje zgornji meji omejitve in tiste, ki vozijo hitreje, da se spravijo v okvir omejitev.
Urediti je potrebno tudi to, da vozniki nehajo početi v vozilu vsa opravila, ki niso izključno namenjeni šofiranju.
Danes sem stal na Potrčevi v LJ. V pol ure je šlo mimo cca 30 vozil v pravo smer, cca 10 v napačno smer, cca 15 pa jih ni telefoniralo. To so vse voziniki, ki sicer spoštujejo omejitev hitrosti, saj nihče ni vozil več kot dovoljenih 30.
Zanimivo je to, da se vozniki, ki vozijo pravilno, kretenom, ki ne vidijo 3 znake o enosmerni cesti, umikajo.
Na tej cesti je šola, sprehajalne poti za otroke iz vrtcev v okolici, otroško igrišče, šolsko igrišče,.....
Kako bi to zgledalo v N, A, I,.....
Potem pa tukaj mene zmerjate z potencialnim morilcem, pa v življenju še nisem nikogar spravil v nevarnost. Čudni ste vi spoštovalci predpisov, ko takih stvari ne vidite in ne obsojate.
Ko jaz zapeljem v enosmerno ulico, mimo mene v kontra smer ne pride nihče, pa če se še tako repenči. Lepo počakam, da obrne in gre v pravo smer. Če je kaj preveč pameten, pokažem telefon, kot, da slikam in navidezno opravim klic (vsak misli, da kličem 112), to povzroči takojšnje obračanje in vožnjo v pravo smer.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18062 (15006) | Mare2 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34077 (28305) | bluefish |
» | Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25478 (19797) | solatko |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81797 (74497) | Gandalfar |