» »

Kia Ceed - redni pooblaščeni servis

Kia Ceed - redni pooblaščeni servis

«
1
2

FuI2cY ::

Pozdravljeni,

mene samo zanimajo vaše izkušnje s pooblaščenimi Kia servisi, predvsem iz finančnega vidika.

Imam 2 leti staro Kia Ceed 1.6 (bencin). Danes zjutraj sem ga peljal na redni servis (30.000km) in nato povprašal za približno ceno servis. Tam mi je zaposleni rekel, da me bo to stalo okrog 360€ (me je skoraj kap zadela). Klical sem na pooblaščeni servis v Celje in mi je tam gospod rekel cca 220€. V Ljubljani so mi rekli cca 290€ v primeru, da se bo menjal filter za gorivo (katerega ni potrebno menjat, če ni "zapacan"), torej, če ne bi menjali bi prišel s ceno približno na cca 240€. Kje je v Mariboru 360€ ? Bral sem servisno knjigo v kateri ne piše, da je potrebno menjati svečke (svečke piše pri 60.000km), pa tudi če bi menjali svečke, je to cca nvm. 30€ ?

Vse katere sem do sedaj vprašal (tudi avtomehanike) so mi rekli, da to ni mogoče. Rekli so, da lahko zahtevam vpogled delovnega naloga in tudi delov.

Kolikor sem zasledil bi se naj menjalo
- olje
- filter za olje
- zračni filter
- filter za kabino
- "svečke"
- filter za gorivo (če je potrebno)
- plus dodatni pregledi različnih zadev

Če vse skupaj potegnem, je to približno 2 delovni uri (1h naj bi bila okrog 50€), kar nanese cca 100€ (lahko rečemo tudi 150€), kje je še preostalih 260€ za filtre in olje?

Kaj vi menite? Avto pa imam na servisu v Mariboru na teznu. Do 17h ga lahk pridem iskat, sam cena mi ne gre v račun :(

Hvala za vsakršni nasvet že vnaprej.

Smurf ::

V clanku spodaj imas cenik servisov:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto... , po tem ceniku bi moral za servis dati 300EUR. Prvi servis je naceloma 220EUR (mogoce je tisti v Celju mislil to).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Bizkit45 ::

če hočeš garancijo pol plačaš 300EUR. vsi vemo da je materiala za cca. 80EUR, dela pa za cca. 40EUR (večino lahko tud sam narediš brez naprednega tehničnega znanja). Ostali keš gre pa v garancijo? Tko nekako..

Aja, ša kolega nad mano ti je dal od dizla link, ti praviš da maš bencinarja. Včasih je bila to kar razlika pri servisih (dizel dražji), danes sta pa tam tam, par eur gor dol.

p.s. : pa še tole. 50EUR delovna ura? to gre za kvoto pri razdiranju mašine ipd. Pri servisu delovna ura nebi smela presegati 30EUR(teoretični max).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bizkit45 ()

FuI2cY ::

Pa četudi je 300€, je še zmeraj kar dosti manj. Ne, onemu v Celju sem povedal, da je drugi servis. Prvi servis sm lani plačal 176€, drugi servis pa naj bi bil 360€ ??? Res pa je, da sem letos drugje, ker tam kjer sem lani bil, ni več.

Smurf ::

Zanimivo, ne bi si mislil, da lahko tako variira, jaz sem dal letos za prvi servis (20kkm, Kia Ceed SW, disel) 220 ali 230€ pri Kia servisu v BTCju.

FuI2cY ::

Ja res je ful zanimivo ja. Sem si tak ven sprintal kar piše v servisni knjižici glede vzdrževanja in kaj se preverja in menjava ob določenih km. Pol bom tam zahteval delovni nalog in bom videl kaj so vse gor nabili. Ker cena je pa tut taka k bi mel ne vem kak avto

Dr_M ::

Moj fotr je kio vozil v kranj, je blo pol ceneje, kot v Lj. Pa se dele si lahko sabo prinesel, pa so ti vseeno postempljali servisno knjigo. Moras pa vedt, da ce bo zaradi tega dela kaj narobe, ti ne bodo oni resevali v garanciji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Trupl0 ::

vsak drugi servis je dražji.
Za RIOta je cca 220-230€, ker so zraven še svečke itd.

Ceed zna biti malenkost dražji.

Jp, nekako morajo garancijo not prinest...
If you are going through Hell, keep going !

Pro_moted ::

Hah, počakaj ko bodo ti menjali še zavorne ploščice :D Menjava prednjih zavornih ploščic ( material + delo) , veselih 140 evrov :))) Drugače pa pelji v Mariboru na KIA Potočnik, boš prišel ceneje skoz verjetno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Trupl0 ::

ploščice cca 30-40€ pa uro dela.
140e za ploščice...živi nateg tole
If you are going through Hell, keep going !

Trupl0 ::

evo kopija računa drugega velikega servisa.
Menjali so mi tudi zadnje ploščice na RIOtu.
Tovarniški feler, ker so kao poddimenzionirane glede na vozilo :S

PS: vsako jutro mi zadaj tudi cvili dokler ne speljem. Reklamiram?
 Kopija racuna KIA

Kopija racuna KIA

If you are going through Hell, keep going !

Bizkit45 ::

ne razumem zakaj ti menjajo zadnje ploščice in računajo? saj si sam napisal da je tovarniški FELER!!! naj bo to potem tovarniški strošek ne tvoj..jao pao..da mi dajo tak račun jih posnamem pa jih grem tožit.

Trupl0 ::

v torek sem se najavil na servis oz. uveljavljam reklamacijo na vgrajeni del.
Zaradi slabe kakovosti vgradnje ploščic mi lahko odleti tudi disk in bodo stroški potem tudi višji.

Zanimivo, da prve ploščice še vedno super zadnje pa kap...
If you are going through Hell, keep going !

Bellzmet ::

Ja itak. Najverjetneje so ti neke cheap no-name notr dal. Tudi pri meni so za Nissana dali neoriginalni no-name zelo slab lonec notr in ga seveda zaračunali kakor originalnega in to na uradnem servisu na Celoviški v Ljubljani. Zadeva je držala samo 2 leti...

Politiki, odvetniki, dohtarji, mehaniki in pisma iz Nigerije. Večjih nategovalcev ni.

jnovak ::

Linkam do slo kia foruma, kjer je bila leto in pol nazaj debata o cenah servisov.
 Cenik rednih servisov (Cee'd)

Cenik rednih servisov (Cee'd)


En uporabnik je tam objavil fotografije uradnega cenika, objavljenega v enem izmed salonov/servisov. Takrat so zgleda bile enotne cene (za redne servise), tu pa debata, da so več 10 % razlike v cenah za enak servis.

knesz ::

Dr_M je izjavil:

Moj fotr je kio vozil v kranj, je blo pol ceneje, kot v Lj. Pa se dele si lahko sabo prinesel, pa so ti vseeno postempljali servisno knjigo. Moras pa vedt, da ce bo zaradi tega dela kaj narobe, ti ne bodo oni resevali v garanciji.

Zato pa sedaj so tam kjer so, zmanjšanje zaposlenih, direktor sam menja olje.
Glede ploščic in diskov, menjava v lastni režiji ne pomeni izgube garancije. Jaz sem komplet kupil ob prevzemu avta - redni servis na KMAGu, ker so bile najcenejše, zamenjal pa sam.

spenstar ::

Avto s 30k km za se menja:
- olje, filter za olje in filter za kabino.

Vse drugo je nateg ali 'Daj mi denar za marmor'.

Nic cudno, da je imela KIA Slovenija v letu 2015 51% upad prodaje.
SPENSTAR--builder

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: spenstar ()

jnovak ::

Veliko stvari bi lahko označili za "nateg".

KIA (v tem primeru, drugače pa kajpak tudi druge znamke) daje dolgoletne garancije in s tem obvezne servise z (morda) višjimi cenami, da lahko njihovi dealerji (pre)živijo. Morajo skrbeti za svojo prodajno mrežo. Tam kjer ni zaslužka

Kaj pa recimo "listed" (osnovne, priporočene) cene avtomobilov ... in kako to vpliva na ceno zavarovanja. Kar velik del avtomobilov se proda v akcijah (ki so bolj kot ne stalne), tako da namesto 17k plačaš 12k. Ampak zavarovanje pa še vedno plačaš za osnovno ceno, čeprav realno gledano se po tej nikoli ne proda vozila.

MajorM ::

Dobri so res.
Gledam sedajle malo cene... meni so te dni na rednem servisu zacolali cca 100EUR (z DDV) za 5.3 litre olja. Če ga sedajle kupim na mimovrste me pride preračunano 34EUR (z DDV). :))

Ja ni kaj, garancija stane. A je kdo preverjal kako te gledajo pri KMAGu če prideš s svojim oljem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MajorM ()

bambam20 ::

Servisi oz. pooblaščeni trgovci služijo na servisnih storitvah.. Drugače bi že zdavnaj dol zaprli. Vsak večina. pregovorno so najdražji pooblaščeni servisi v Ljubljani z okolico, kjer so povprečno tudi najvišje plače in tudi realno močno dostopajo od povprečnih plač v vzhodni Sloveniji.

Klimo za a avto ti v Ljubljani nafilajo za 80-90€, medtem ko v Celju za 40-50 :).

Arctander ::

AFAIK obstaja EU direktiva, da garancija ne sme biti pogojena s servisiranjem na pooblaščencu. Lahko se servisira tudi drugje. Če so servisi opravljeni po servisnem programu proizvajalca in so uporabljeni originalni deli, mora garancija proizvajalca enako veljati. Ne veljajo pa v tem primeru razne podaljšane garancije prodajalca.

bambam20 ::

Arctander je izjavil:

AFAIK obstaja EU direktiva, da garancija ne sme biti pogojena s servisiranjem na pooblaščencu. Lahko se servisira tudi drugje. Če so servisi opravljeni po servisnem programu proizvajalca in so uporabljeni originalni deli, mora garancija proizvajalca enako veljati. Ne veljajo pa v tem primeru razne podaljšane garancije prodajalca.




Obstaja že obstaja. Ne vem kako to dleuje v praksi, če pride do reklamiranja na pooblaščenem servisu oz. ko je potrebna odobritev matične tovarne v tujini. Pri BMW-ju , če se ne motim je točno zapisano, da je potrebno vozilo servisirat pri pooblaščenem serviserju dokler je v garanciji, da se priznajo napake.

Ravno tako, nepooblaščen servis neima vpogleda kakšne je program proizvajalca. zato se potem pri uveljavljanju garancije zalomi.

Če je komu težko dajati več za servis, si naj enostavno kupi vozilo, ki ni več v garanciji ( večina imajo 3 do 5 let ) ali vozi drugam.

iKst ::

Jaz sem letos peljal avto k lokalnem mehaniku. Plačal sem konkretno manj, pa kar je najbolj pomembno, servis imam 300m od doma. Pravi, da z garancijo ne bi smelo biti težav. Predvideni pregledi in menjave so napisani že v navodilih za uporabo, sicer pa ima vsak vsaj približno spodoben servis dostop do teh informacij (Autodata in podobni programi). Tudi uporabljeni deli so originalni, z GM štampiljko.

Bomo videli, avto ima še 3 leta garancije. Poročam, kako bo šlo, če bo treba kakšno stvar zamenjati.

RockyS ::

Pri garanciji je pomembno zgolj to, da so uporabljeni originali deli.

Glede OP, imam 1.4 pro ceeda in še noben servis (140k km) ni bil čez 270€. Zmeraj servisiran pri P&D Maribor, ampak sedaj so očitno bolj kot ne v kurcu, ker prodajajo vse znamke avtomobilov, tudi rabljene tako, da "šraufajo" na veliko.

Veselinko ::

Pri cee'du je vsak drugi servis nekoliko dražji, saj menjajo še svečke. V teoriji prav tako drži, da imamo v EU zelo jasne direktive, ki govorijo, da garancija ne sme biti pogojena s servisiranjem na pooblaščencu. Zato se lahko avto servisira tudi drugje, je pa janso, da je treba to početi z originalnimi deli, saj ti ne more avtomobilski proizvajalec kriti stroškov zaradi okvar, ki jih povzroča v smislu kakovosti drugorazredi neoriginalni del.
Se pa po mojme ni racionalno preveč ukvarjati s tem s tem, ali plačaš za servis nekaj evrov več ali manj, če si pred tem odštel za avto 15 do 20K eur, ki ima ob normalnem servisiranju dejansko edini na trgu 7-letno garancijo. To šteje po mojem največ pri Kiji, saj lahko mirno spiš in točno veš, koliko te stane uporaba avtomobila na letnem nivoju. Najhujši so nepričakovani stroški, ko te nekaj upali po denarnci za jurja ali dva. Pri Kiji, razen, če jo zabiješ s ceste, ni te zgodbe! Hoče povedati le to, da rajše plačam 50 evrov več za servis in mirno spim 7 let, /kar me recimo stane 350 eur), kot pa, da imam avto z 2-letno garncijo in 50 evrov nižjim servisom.

iKst ::

Zakaj pa ne bi imel avta s 7 letno garancijo in 150€ cenejšimi servisi?

Vsaj pri meni je tako. Servis pri lokalcu cca. 100€, pri uradnem servisu cca. 250€ in skoraj cel dan časa.

jnovak ::

Morda še ena zadeva glede garancije in pogojevanja uradnega servisa ... lahko zadevo gledamo s stališča, da ima oz. mora imeti vsak avto neko minimalno dobo garancije (a jo ima?), kot npr. prenosnik, pri katerem je sedaj to obdobje 1 leta. Lahko je več, manj pa ne sme biti.

I guess 7 let ni nikjer zakonsko določeno & je samo "dobra volja" (oz. dobra marketinška poteza) proizvajalca. Ampak ker gre za njihovo dodatno storitev, niso vezani na noben zakon in lahko sami določijo pogoje pod katerim garancija velja tudi 7. leto.

Saj lahko se vsak že po 3. ali 4. letu odloči, da mu je za to extra garancijo vseeno & sam servisira avto (ali ga pa sploh ne). Pri večini drugih znamk to sploh ne bi bilo več vprašanje, saj ne vem ali še kak drug provider nudi 7 letno garancijo.

Cena je pač višja (kot pri s.p. serviserjih, kot pri ostalih brandih pa niti ne), da lahko saloni/servisi živijo & s tem živi tudi znamka na trgu.

iKst ::

Če gre za tovarniško garancijo, ne morejo mimo zakona. Če dajo garancijo mora biti za vse.

Se pa izmikajo tako, da dajejo "jamstvo" na ravni posameznih avtohiš. V resnici gre za ene vrste zavarovanje. To zavarovanje pa lahko pogojujejo s servisiranjem pri njih.

karafeka ::

Koliko je servisni interval pri (novem) ceedu crdi?
Slišal sem v salonu in vidim po autodati, da se olje in filtri menjavajo na vsaki 2 leti oz. na 30kkm. Je to zdaj po novem? Pri starem crdiju (model pred 2012) je bilo na 20.000 oz. vsako leto. Potem se tudi znesek za dražji servis nekak porazdeli.

Pro_moted ::

Jaz imam letnik 2013 januar, servis na 20 000 ali 1 leto. 1.6 Crdi , 128 km. Servis od 200-240 evrov.
Menja in preveri se vse, kar je v knjižici za intervalne servise predpisano. Ni najceneje, ampak za teh 50 - 100 evrov na leto, kar bi prišparal pod kozolcem pač raje mirno spim in vsak dan odpeljem 100 km mirne duše. V 132 000 kilometrih, ki sem jih naredil do sedaj ni bilo enega problema ( razen pednja žarometa, ki sta se menjala pod garancijo, zaradi tovarniške napake, utripanje dnevnih LED luči).
Če je pri letošnjem letniku kaj drugače, ne vem, ampak ne verjamem, avto je enaki, motor tudi.... tako da. Najbolje pa poklicat ali pa se odpravit na KIO in se pozanimat.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

IQ Veverica ::

Mali servis za avto do 20k € ne sme stati več kot 200€ na uradnem servisu. Kar je več, je nateg da peče glava. Pa sem dal že kar nekaj malih servisov z različnimi znamkami skoz. V najboljšem primeru sem dal 150€, v najslabšem 190€.
Veveričev kotiček blaznih slotehovih idej:
https://www.facebook.com/So%C4%8Dne-slotehove-izjave-186246118552373/

Pro_moted ::

Večina avtov nad 20000 JE nateg, verjetno že kakih 1000 evrov prej. Plačaš vse servise že all inclusive. Ja , servis je drag, vsem je jasno da temu botruje 7 letna garancija. Večina se nas ne sekira, povprečno 10 evrov na mesec daš na stran pa je.
Plus tega se je treba zavedat da pri različnih znamkah, mali servis različno pomeni. Pri tistih pod kozolcem pa sploh.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

karafeka ::

Pro_moted je izjavil:

Jaz imam letnik 2013 januar, servis na 20 000 ali 1 leto. 1.6 Crdi , 128 km. Servis od 200-240 evrov.


Jaz plačam isto. Je pa tudi ostali potrošni material dokaj drag (recimo diski in ploščice).

Sem malo bolj pogledal servisne intervale za nove modele od 2012 naprej. Menjava filtrov in olja je odvisna od tega koliko km delaš. Če narediš letno pod 10kmilj (~16kkm), potem je menjava na dve leti, če narediš več pa na 30kkm oz. na 12 mesecev.

GrimReaper ::

Realna cena za mali servis (menjavo olja) oz. redni servis kot ga poimenujejo pooblaščeni serviserji je:
olje - 30€
oljni filter - 10€
delo - 15-20€

Jaz bom pri novem avtu prinesel svoje olje, naročil naj mi ne menjajo tekočine za pranje stekel in podobnih bedastoč, pa če bo šla garancija ali ne, pač se prej pozanimaš da avto nima nekih tovarniških napak.
Svečke pri 30k km, pa kaj si ti ja nor, do 100k bi morala večina avtov prit samo z menjavo olja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

ivanuscha ::

Na koliko se menjajo svečke pri bencinarju? Meni jih servisi menjajo na dve leti, naredim pa ca. 15k km na leto.

Utk ::

Vsak avto ima po svoje predpisano, ampak ne verjamem da bi bilo kaj narobe vsaka 4 leta, na 60. Jaz sem jih prvic pri 75 pa ni se nic cukalo.

šernk ::

velika večina jih ima na 30.000km predpisano menjavo. Določeni na 40.000km in nekateri na 100.000km (platinaste svečke).

4 navadne svečke stanejo cca 30 eur max, zato tvegat da ti svečka odleti in pade košček v motor...jap tudi to se je že zgodilo pri takih ki so se hvalili: 80k km majo že svečke pa še vedno delajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Utk ::

Moj ima predpisano na 60, navadne svecke. Ce bo odletela, bo odletela, ker je zanic, zanic je pa tudi pri 39000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ganon ::

Se zavedate, da že vrsto let ni potrebno avtomobila servisirati pri pooblaščencih, da ohraniš garancijo? Šokiran sem, koliko ljudi tega ne ve in se še kar pustijo nategniti na suho.

smacker ::

To si v Žurnalu prebral al si v praksi uspel uveljavit garancijo na vozilu, ki ni bilo servisirano pri pooblaščencu? ;)

Ganon ::

Ne, nisem prebral v Żurnalu. To, kar sem napisal, drži.

smacker ::

Mja, drži v teoriji, v praksi pa ne poznam primera ko bi to šlo skozi (brez da imaš poznanstva na pooblaščenem servisu, pol gre marsikaj čez garancijo). Namreč zahtevano je, da se upoštevajo navodila proizvajalca (ne glede na to kateri serviser to izvaja). Ta poleg menjave olja vključujejo pregled celotnega vozila. Oni se načeloma sklicujejo na to, da bi napako pri pregledu odkrili preden je do nje prišlo in vnaprej preprečili okvaro z manjšimi stroški. Teh pregledov itak nihče ne izvaja zares, ampak samo na pooblaščenem dobiš potrdilo, da so tak pregled izvedli. Plus nepooblaščen serviser sploh nima (vsaj uradno) vpogleda v to, kaj bi moral preverit in menjat.
Če maš izkušnje pri kateri znamki, pa kar s primeri na dan. Bomo vsi veseli, če bo lahko Joža pod kozolcom menjaval olje za 50eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

LeQuack ::

Slovenija mora imeti največje število serviserjev na prebivalca, ker ima skoraj vsak enega "svojega" serviserja, ki mu zrihta cel avto za ceno piva.
Quack !

Invictus ::

Ganon je izjavil:

Se zavedate, da že vrsto let ni potrebno avtomobila servisirati pri pooblaščencih, da ohraniš garancijo? Šokiran sem, koliko ljudi tega ne ve in se še kar pustijo nategniti na suho.

Imaš dve zadevi.

Eno je garancija proizvajalca. Ampak oni zahtevajo, da se avto servisira na pooblaščenem servisu, ne nujno tam kjer si ga kupil. Ampak še vedno pooblaščeni. Fušarji ne pridejo v poštev.

Drugo je podaljšano jamstvo, kjer ti prodajalec garantira daljšo "garancijsko" dobo, ampak moraš avto servisirati pri njemu.

Tretje opcije ni. Servis pri fušarju se ne šteje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Invictus je izjavil:

Ganon je izjavil:

Se zavedate, da že vrsto let ni potrebno avtomobila servisirati pri pooblaščencih, da ohraniš garancijo? Šokiran sem, koliko ljudi tega ne ve in se še kar pustijo nategniti na suho.

Imaš dve zadevi.

Eno je garancija proizvajalca. Ampak oni zahtevajo, da se avto servisira na pooblaščenem servisu, ne nujno tam kjer si ga kupil. Ampak še vedno pooblaščeni. Fušarji ne pridejo v poštev.

Drugo je podaljšano jamstvo, kjer ti prodajalec garantira daljšo "garancijsko" dobo, ampak moraš avto servisirati pri njemu.

Tretje opcije ni. Servis pri fušarju se ne šteje.

Tretja opcija seveda je in to že nekaj časa, ker je uzakonjena na ravni EU. Proizvajalec vozil ne sme omejevati konkurence in to za motorna vozila vključuje dve bistveni zadevi:
- Neodvisnim serviserjem mora omogočiti enak dostop do nadomestnih delov, specifikacij, orodij za servisiranje (vključno z izrecno omenjeno programsko opremo) in izobraževanj, kot ga imajo serviserji v pooblaščeni mreži.
- Vsako neposredno ali posredno omejevanje konkurence.

Oboje skupaj ima za posledico to, da dokler je avto vzdrževan v skladu z navodili proizvajalca, garancija velja, proizvajalec pa se ne more sklicevati na to, da je delo opravil nekdo izven njegovega lastnega servisnega omrežja.

To pomeni, da obstaja tretja možnost. Menda se je tudi v Sloveniji že pojavilo podjetje, ki to dejansko počne. To seveda niso šušmarji, ampak hkrati pa tudi niso "preferirani" serviserji in na željo potrošnika lahko predložijo (če jih nimajo že razobešenih) ustrezno potrdilo/certifikat o usposobljenosti za izvajanje servisiranja za določeno znamko vozil.

Pobrskaj po spletu, pa boš našel ime (da ne bom sedaj tukaj zganjal EPP).

Koliko je to potem cenejše od "uradnega servisa"? Pojma nimam. Na srečo se mi s temi stvarmi ni potrebno ubadati.

Kako je potem v praksi z uveljavljanjem garancije? Tudi pojma nimam. Si pa predstavljam, da "uradni" tega ne bodo veseli in bi znali na vsak način delati težave, ne glede na veljavno zakonodajo. Potem pa naj se človek z njimi krega, dopisuje, inšpicira in toži, če ima časa. Večina ljudi ga resnično nima.

MxxW5 ::

Meni so pri Kii priznali garancijo, čeprav je prejšnji lastnik ni servisiral na uradnem servisu (seveda pa jo je servisiral v avtohiši, ne pri domačem mojstru).

AndrejO ::

Fušarji iz teh zgodb vedno izpadejo. To sploh ne more biti debate.

Ampak med fušarji in uradnimi servisi, je še tretja kategorija, ki naj bi zagotavljala konkurenco na trgu.

Je pa res to, kar je napisal Ganon, Invictus pa posredno samo še potrdil: ljudje tega preprosto ne vedo ali pa ne želijo tvegati, ker so bili že dovoljkrat nategnjeni pri kakšni sorodni stvari (hint: garancijska popravila telefonskih aparatov). Če povprečen človek za 500 EUR popizdi do amena, za 10k EUR preprosto več ne želi tvegati.

Trupl0 ::

saj KMAG niti nima prav pooblaščenega servisa temveč MAXX servis.
Kar se garancij tiče pa itak VSAKO garancijo pošiljajo na poizvedbo v Beograd.
If you are going through Hell, keep going !

Ganon ::

Invictus je izjavil:

Ganon je izjavil:

Se zavedate, da že vrsto let ni potrebno avtomobila servisirati pri pooblaščencih, da ohraniš garancijo? Šokiran sem, koliko ljudi tega ne ve in se še kar pustijo nategniti na suho.

Imaš dve zadevi.

Eno je garancija proizvajalca. Ampak oni zahtevajo, da se avto servisira na pooblaščenem servisu, ne nujno tam kjer si ga kupil. Ampak še vedno pooblaščeni. Fušarji ne pridejo v poštev.

Drugo je podaljšano jamstvo, kjer ti prodajalec garantira daljšo "garancijsko" dobo, ampak moraš avto servisirati pri njemu.

Tretje opcije ni. Servis pri fušarju se ne šteje.


Si potrdil, da z zadevo, kot na žalost večina ljudi, nisi seznanjen. Že sedem let ni potrebno servisirati avtomobila pri pooblaščencih! Edini pogoj je ta, da je iz računa jasno razvidno, kaj točno se je z avtomobilom počelo. Kakšne tekočine so bile natočene in kakšni deli so bili uporabljeni. Če rad mečeš denar skozi okno, pa kar nadaljuj s početjem.

Invictus ::

Ganon je izjavil:


Si potrdil, da z zadevo, kot na žalost večina ljudi, nisi seznanjen. Že sedem let ni potrebno servisirati avtomobila pri pooblaščencih! Edini pogoj je ta, da je iz računa jasno razvidno, kaj točno se je z avtomobilom počelo. Kakšne tekočine so bile natočene in kakšni deli so bili uporabljeni. Če rad mečeš denar skozi okno, pa kar nadaljuj s početjem.

Sam vozim avto k uradnemu fušarju ;).

Tako da plačujem precej manj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12430808 (13371) bbbbbb2015
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6612977 (11409) fikus_
»

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8110792 (7711) Utk
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19632524 (24066) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27668427 (42371) D3m

Več podobnih tem