Forum » Na cesti » Vrhunska signalizacija slovenskih cest
Vrhunska signalizacija slovenskih cest
Unknown_001 ::
Mnogi ste se zagotovo srečali s problemom pomanjkljive ali celo napačne signalizacije na naših cestah. V domačem okolišu seveda to ni tak problem ker vsak na pamet ve "pravila". Problem nastane šele, ko voznik ne pozna cest in ga preseneti velikokrat pomanjkljiva signalizacija. Sam sem nemalokrat naletel na zelo biserne primere postavitev tabel. Primer... voziš se skozi naselje in nato tabla za konec naselja, vendar pozor, cesta se nadaljuje v naslednjem naselju za katerega pa table ni bilo postavljene in to spoznaš šele ko opaziš še eno tablo za prekinitev naselja. Potem pa naj tujec ve kako in kaj. Potem pridejo na vrsto pokradeni znaki, hmm zelo priljubljena fora za kakšen okrogel rojstni dan ali pa za kakšne druge namene. Nato imamo primere, ko delavci pozabijo pospraviti oznake za seboj. Imamo primere ko se nekdo spomni v sredo mičkenega križišča postavit stožec in mal plastičnih ograj okol in evo vam rondo (dobro tole se da preživeti). Nato imamo super primere ko so znaki tako postavljeni, da se jih sploh ne opazi (bodisi jih zakriva objekt ali pa kakšno šavje, ali pa so postavljeni na neki čudni višini da se je treba mal naprej perpognit, da ga opaziš. Potem imamo tudi obrnjene table (nimam pojma katera budala to počne, ampak je izjemno moteče). Ali pa biserni primer nekaterih semaforjev, ki gorijo zeleno samo 3-4 sekunde. Ponekod manjkajo table ki kažejo katera cesta v križišču je prednostna da moraš ja pol gledat katere znake imajo ostale ceste (in logično da ga ne vidiš, če ga gledaš s strani).
Resno že razmišljam da bi začel beležiti te primere in jih poslati tistim ki so zadolženi za urejanje in vzdrževanje signalizacije ampak imam nekako slab občutek, da ne bo nič od vsega skupaj.
Vaše izkušnje s tem? In kako se ravnate ko naletite na tako situacijo. Vozite na pamet, ali se strogo držite zadnje predpisane signalizacije,...
Menite da bi bi se zadeve morale izboljšati?
Resno že razmišljam da bi začel beležiti te primere in jih poslati tistim ki so zadolženi za urejanje in vzdrževanje signalizacije ampak imam nekako slab občutek, da ne bo nič od vsega skupaj.
Vaše izkušnje s tem? In kako se ravnate ko naletite na tako situacijo. Vozite na pamet, ali se strogo držite zadnje predpisane signalizacije,...
Menite da bi bi se zadeve morale izboljšati?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Siddh ::
Še se mi ni zgodilo, da nebi vedel katera cesta je prednostna, vsaj ne zaradi slabe signalizacije. So pa dostikrat table zaraščene. Mene recimo tudi zmoti, da so nekatere table previsoko in jih v temi prepozno opazim, ker kratka luč ne sveti dovolj visoko. Mogoče tudi niso znaki dovolj svetlobno odbojni, ali pa ne odbijajo svetlobe nazaj proti vozniku ker so narobe postavljeni. Z lučmi dvomim, da je kaj narobe ker se mi to dogaja v več avtih, ampak na srečo ne na vseh znakih.
Unknown_001 ::
Spet odvisno kje se voziš. Saj načeloma ugotavljanje prednosti ni tak problem, če imaš čas pregledati kako imajo ostale ceste ki se stekajo v križišče urejeno signalizacijo, ampak izjemno moteč faktor so recimo manjkajoče table za omejitev hitrosti, označevanje konca naselja, itd. Žal konkretnih primerov na google maps ne morem pokazati ker so to po domače povedano "rovte" po katerih pa seveda prevozim kar veliko. Vendar je vzdrževanje signalizacije izjemno slabo v tistih koncih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Apple ::
Večji problem vidim v tem, da se npr. 10 let voziš po eni in isti cesti, potem pa te v nekem križišču nekdo preseneti z desne in pride do prometne nesreče.
Policist pove, da gre za desno pravilo in da sem jaz kriv.
Policist pa ne upošteva dejstva, da je nekdo tablo (obrnjen trikotnik), ki je stala tam leta in leta, ukradel...
Policist pove, da gre za desno pravilo in da sem jaz kriv.
Policist pa ne upošteva dejstva, da je nekdo tablo (obrnjen trikotnik), ki je stala tam leta in leta, ukradel...
LP, Apple
Markus386 ::
Ko je že tema o signalizaciji, pa smo se enkrat prerekali nekje, mi zna kdo povedat kakšno kazen dobiš, če voziš prehitro po naselju (tabla za naselje), in po cesti rezervirani za motorna vozila (modra tabla) istočasno*. Dobiš (nižjo) kazen, ker si na hitri cesti? Ali višjo, ker si tehnično v naselju?
*Torej najprej modra tabla, za njo enkrat kasneje tabla za začetek naselja, za tem prehitro voziš, potem pa še prečrtana modra tabla, za konec hitre ceste?
*Torej najprej modra tabla, za njo enkrat kasneje tabla za začetek naselja, za tem prehitro voziš, potem pa še prečrtana modra tabla, za konec hitre ceste?
St235 ::
Načeloma velja sosledje znakov. Torej če je najprej modra tabla za hitro cesto in ji sledi tabla za naselje potem od te table naprej velja omejitev kot v naselju. To ali obstaja tabla za konec hitre ceste in kje je nameščena nima veze.
To je tako kot bi najprej imel tablo omejitev 70 in nato 50 in bi trdil, da lahko voziš 70, ker nikjer ni pisalo konec omejitve 70.
To je tako kot bi najprej imel tablo omejitev 70 in nato 50 in bi trdil, da lahko voziš 70, ker nikjer ni pisalo konec omejitve 70.
St235 ::
m0LN4r ::
Taka cona 40 si imel tudi v MB ene par komadov...
Anyway, naj vam pokažem tale domači bise:
hmmmm hmmmmm dela link
Torej vidimo ne, debela črta na tabli zavija desno, tanka pa levo. Boste uganili kako pa gre cesta tanka debela??
Anyway, naj vam pokažem tale domači bise:
hmmmm hmmmmm dela link
Torej vidimo ne, debela črta na tabli zavija desno, tanka pa levo. Boste uganili kako pa gre cesta tanka debela??
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
Tukaj ti pa najbolj ne sledim. Tabla jasno kaže, da je prednostna smer desna in je levo stranska cesta. Enako situacijo vidi tudi voznik na stranski cesti.
Stranska cesta
Stranska cesta
RedDrake ::
Point mOLN4r-ja je da je leva cesta (torej stranska) precej širša od tiste glavne (ki je videti kot en dovoz na dvorišče ...).
In ta stranska je očitno nadaljevanje glavne po širini, talnih oznakah, ipd ...
Pač nekdo je bil pameten, kot ponavadi.
In ta stranska je očitno nadaljevanje glavne po širini, talnih oznakah, ipd ...
Pač nekdo je bil pameten, kot ponavadi.
St235 ::
Point mOLN4r-ja je da je leva cesta (torej stranska) precej širša od tiste glavne (ki je videti kot en dovoz na dvorišče ...).
In ta stranska je očitno nadaljevanje glavne po širini, talnih oznakah, ipd ...
Pač nekdo je bil pameten, kot ponavadi.
Ker debelejša cesta na tabli za nekatere očitno pomeni širino ceste v naravi. Svašta.
RedDrake ::
Jasno da ni, ampak spet bojo krivi vsi drugi, samo nek aparatčik, ki je plačan za bedarije ne.
m0LN4r ::
BTW, promet poteka ravno po debeli največ ponavadi v kontra smer, torej zavijanje v desno.
Eno je kar tabla kaže, drugo pa je ZKP.
+ še v lajfu nisem videl, da sta tam dva nasproti vozeča lahko zvozila tist ovink naenkrat na glavni (po tabli), v vsakem primeru se en mora ustavt.
e točno to, s te strani je še boljše, so dal ogledalo za vsak slučaj, če je tam kak traktor, trosilec, kombajn al pa kombi sparkiran, zadaj pa dojenčki pa pešči :)
Eno je kar tabla kaže, drugo pa je ZKP.
+ še v lajfu nisem videl, da sta tam dva nasproti vozeča lahko zvozila tist ovink naenkrat na glavni (po tabli), v vsakem primeru se en mora ustavt.
e točno to, s te strani je še boljše, so dal ogledalo za vsak slučaj, če je tam kak traktor, trosilec, kombajn al pa kombi sparkiran, zadaj pa dojenčki pa pešči :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
no ja, čist logično ni, če pogledaš cesto
Zato pa imaš tablo.
Kaj pa tale "obvezna smer"? https://goo.gl/maps/BqaA7aXY2y82
Obvezno nazaj in levo?
ROFL, al pa lokal patriote po par pivih preveč:)
BTW, promet poteka ravno po debeli največ ponavadi v kontra smer, torej zavijanje v desno.
Eno je kar tabla kaže, drugo pa je ZKP.
+ še v lajfu nisem videl, da sta tam dva nasproti vozeča lahko zvozila tist ovink naenkrat na glavni (po tabli), v vsakem primeru se en mora ustavt.
Še vedno ne razumem kaj ima to z temo in postavitvijo signalizacije. Signalizacija signalizira točno to kar bi morala. In sicer, da prednostna cesta poteka desno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
gddr85 ::
ja, sam tabla je zgrešena, ne bi nikol dal za glavno tisto vaško cesto brez robnika in z blatom ;)
Thuban ::
ja, sam tabla je zgrešena, ne bi nikol dal za glavno tisto vaško cesto brez robnika in z blatom ;)
Kaj si misli vase visocanstvo je nepomembno. Glavna cesta gre desno.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
gddr85 ::
itak, kdor je zadolžen za to, pač lahko naredi kar hoče, magar, da je glavna na dvorišče ;)
Thuban ::
To nima veze s signalizacijo temvec s hiearhijo prometa in cest v tvoji vasi.
Ce se ne strinjas postani aktiven v lokalni skupnosti in to spremeni.
Ce se ne strinjas postani aktiven v lokalni skupnosti in to spremeni.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Ales ::
Unknown_001 je izjavil:
...cut... Ponekod manjkajo table ki kažejo katera cesta v križišču je prednostna da moraš ja pol gledat katere znake imajo ostale ceste (in logično da ga ne vidiš, če ga gledaš s strani).
Resno že razmišljam da bi začel beležiti te primere in jih poslati tistim ki so zadolženi za urejanje in vzdrževanje signalizacije ampak imam nekako slab občutek, da ne bo nič od vsega skupaj.
Vaše izkušnje s tem? In kako se ravnate ko naletite na tako situacijo. Vozite na pamet, ali se strogo držite zadnje predpisane signalizacije,...
Menite da bi bi se zadeve morale izboljšati?
Držim se zadnje predpisane signalizacije. Se mi je pa že zgodilo, da sem na pamet pripeljal v križišče in bil šokiran s čisto obratno postavljenim znakom, kot je bil še par dni prej. Je točno eno tako križišče, kjer si moram vsakič v glavi reči, da imam po novem stop znak, drugače bi šel lepo po cesti naprej (zdaj je prednostna ožja cesta, ki pride pravokotno s strani na širšo cesto). Fora je v tem, da skušajo promet tukaj preusmerjati ven iz naselja čez neka nova krožišča, tako da je znak v bistvu čisto smiseln. Ampak samo če poznaš situacijo par km naokoli, sicer ti ni nič jasno.
Zadeve se vedno lahko izboljšajo. Je pa v Sloveniji kar dobra situacija, glede na marsikatero državo, po kateri sem vozil. Obstajajo še dosti dosti slabše vzdrževane prometne signalizacije.
To o beleženju in prijavljanju primerov bi bilo edino pravilno. Na žalost pa se večini ljudi ne da ukvarjati s tem, z mano vred.
Sicer pa, glede vsega zgoraj se večinoma strinjam, skoraj vse že doživel. Pač, ceste so stalno spreminjajoče se okolje z nešteto dejavniki in na žalost med te spada tudi huliganstvo, kot da že naravni vplivi ne bi bili dovolj.
Edino ta del mogoče, o manjkajočih tablah za prednostno cesto: če ni znaka, velja pravilo desnega, križišče enakovrednih cest. Sem pa tudi sam že kje posumil, da je znak ukraden ali da sem ga spregledal in sem raje pogledal naokoli, če vidim na drugih cestah kak trikotnik ali kaj podobnega, preden sem silil pred šleper... Načeloma pa pravilo desnega in je to to.
AndrejO ::
Mare2 ::
ja, sam tabla je zgrešena, ne bi nikol dal za glavno tisto vaško cesto brez robnika in z blatom ;)
Mogoče ti bo lažje razumeti s terminologijo ne "glavna" temveč prednostna cesta. Tista, ki je s prometnimi znaki določena kot "prednostna cesta" in znak "križišče s prednostno cesto".
Za resnično vrhunske postavitve je potrebno pogledati začasno signalizacijo, kadar se kaj dela na/ob cesti.
Ta je pa res zanimiva. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
dzinks63 ::
Malo pred Celjem za križiščem je znak za omejitev hitrosti na 70km/h, po cca 300m, je tabla za mesto Celje . Kolikšna je omejitev hitrosti od te table v dolžini cca 50m do križišča?
AndrejO ::
Sicer ne vem kaj naj bi tukaj sploh bilo vprašanje, ampak OK. Morda pa česa ne vidim.
V naselju je hitrost 50km/h, če ni s kakšnim drugim znakom predpisano drugače. Nobenega drugega znaka ne vidim, torej je od table za začetek naselja pa do vse do table, ki to spremeni (torej do križišča, skozi križišče in še nekaj metrov za križiščem - pač do table za 70km/h), omejitev 50km/h.
V naselju je hitrost 50km/h, če ni s kakšnim drugim znakom predpisano drugače. Nobenega drugega znaka ne vidim, torej je od table za začetek naselja pa do vse do table, ki to spremeni (torej do križišča, skozi križišče in še nekaj metrov za križiščem - pač do table za 70km/h), omejitev 50km/h.
Mare2 ::
Od table za mesto Celje je omejitev hitrosti 50km/h do ... skozi celotno naselje oz do drugega prometnega znaka v zvezi z omejitvijo prometa. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
dzinks63 ::
Malo sem dvoumno zapisal, znak z omejitvijo 70km/h je cca 350m pred križiščem, 50m pred križiščem je tabla za mesto Celje, vprašanje je ali ta tabla povozi znak za omejitev hitrosti do 70km/h katera bi veljala, če te table za mesto ne bi bilo, torej je na odseku 50m pred križiščem omejitev hitrosti 50km/h ali 70km/h? Po vsakdanji praksi nihče na tem odseku ne zmanjša hitrosti na 50km/h ampak vsi vozijo 70km/h,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
AndrejO ::
Malo sem dvoumno zapisal, znak z omejitvijo 70km/h je cca 350m pred križiščem, 50m pred križiščem je tabla za mesto Celje, vprašanje je ali ta tabla povozi znak za omejitev hitrosti do 70km/h katera bi veljala, če te table za mesto ne bi bilo, torej je na odseku 50m pred križiščem omejitev hitrosti 50km/h ali 70km/h?
Kjer znak stoji, tam znak velja. Kaj pomeni tabla za naselje je jasno vsem in kaj stoji 1m, 100m ali 1000m pred njo je popolnoma nerelevantno.
Samo ne mi reči, da imaš pri temu nekakšne dvome.
Po vsakdanji praksi nihče na tem odseku ne zmanjša hitrosti na 50km/h ampak vsi vozijo 70km/h,
Glede na to, kakšne so zganjali v Mariboru zaradi radarjev, me niti najmanj ne čudi, da je vzhodno od Trojan v glavah voznikov nekaj očitno zelo polomljenega, ko vprašanje nanese na omejitve hitrosti in sposobnost spoštovanja zelo nedvoumnih znakov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Mare2 ::
Glede na to, kakšne so zganjali v Mariboru zaradi radarjev, me niti najmanj ne čudi, da je vzhodno od Trojan v glavah voznikov nekaj očitno zelo polomljenega, ko vprašanje nanese na omejitve hitrosti in sposobnost spoštovanja zelo nedvoumnih znakov.
He he. :) :)
A ti nikoli ne prekoračiš?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AndrejO ::
Glede na to, kakšne so zganjali v Mariboru zaradi radarjev, me niti najmanj ne čudi, da je vzhodno od Trojan v glavah voznikov nekaj očitno zelo polomljenega, ko vprašanje nanese na omejitve hitrosti in sposobnost spoštovanja zelo nedvoumnih znakov.
He he. :) :)
A ti nikoli ne prekoračiš?
Samo, kadar nisem pozoren in naredim napako. Nisem pa bedak, ki za vse svoje napake vedno krivi samo druge.
Mare2 ::
Mene bi dobili, ko je iz ljubljanske obvoznice takoj ob izhodu omejitev 40km/h npr proti Dolenjski cesti.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
fosil ::
Malo sem dvoumno zapisal, znak z omejitvijo 70km/h je cca 350m pred križiščem, 50m pred križiščem je tabla za mesto Celje, vprašanje je ali ta tabla povozi znak za omejitev hitrosti do 70km/h katera bi veljala, če te table za mesto ne bi bilo, torej je na odseku 50m pred križiščem omejitev hitrosti 50km/h ali 70km/h? Po vsakdanji praksi nihče na tem odseku ne zmanjša hitrosti na 50km/h ampak vsi vozijo 70km/h,
Table za naselje = prometni znak (in pomeni omejitev 50) in nov prometni znak vedno povozi prejšnjega.
Sicer pa to, da je hitrost pred križiščem zmanjšana ni nič neobičajnega, s krajevno oznako tako ubiješ dve muhi na en mah.
Tako je!
m0LN4r ::
no ja, čist logično ni, če pogledaš cesto
Zato pa imaš tablo.
Kaj pa tale "obvezna smer"? https://goo.gl/maps/BqaA7aXY2y82
Obvezno nazaj in levo?
ROFL, al pa lokal patriote po par pivih preveč:)
BTW, promet poteka ravno po debeli največ ponavadi v kontra smer, torej zavijanje v desno.
Eno je kar tabla kaže, drugo pa je ZKP.
+ še v lajfu nisem videl, da sta tam dva nasproti vozeča lahko zvozila tist ovink naenkrat na glavni (po tabli), v vsakem primeru se en mora ustavt.
Še vedno ne razumem kaj ima to z temo in postavitvijo signalizacije. Signalizacija signalizira točno to kar bi morala. In sicer, da prednostna cesta poteka desno.
To, da človek ki postavlja take table, bi lahko kdaj tudi prišel na lokacijo, pa se par dni z avtom vozil in presodil, če je primerna.
Ne pa postavit tablo iz pisarne s prstom na zemljevidu. Ogledalo pa bi lahko dal na drugo cesto, kjer zaradi grmovja res ne vidiš desno, ne pa tja kjer je nekoristna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Spajky ::
...Table za naselje = prometni znak (in pomeni omejitev 50) ...Če tabla za naselje nima črnega roba okoli, je samo obvestilna tabla in v tem primeru ne pomeni, da je omejitev 50 ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Miha 333 ::
Koliko bi vas tukaj zmanjšalo iz 90 km/h na 50 km/h za 30 metrov in nato pospešilo na 70? Ostali vozniki bi te zmleli. Že tako na tem odseku vlada velika nestrpnost.
https://goo.gl/maps/xsAFVVEXhgv
https://goo.gl/maps/xsAFVVEXhgv
m0LN4r ::
Zmanjšaš na 50 najprej (ni prepovedano), potem pa po želji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
A tukaj ni nihče naredil CPP?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
AndrejO ::
A tukaj ni nihče naredil CPP?
Na odcepu k Španu na Brezovici je sredi ceste poleti (nekaj mesecev) stal znak za obvezno smer desno.
Nekdo, ki je to postavljal, očitno ni poznal CPP. Ko na ta način vztrajno "treniraš" voznike, da prometno signalizacijo ignorirajo, so posledice verjetno tudi takšne.
Enterprise ::
Koliko bi vas tukaj zmanjšalo iz 90 km/h na 50 km/h za 30 metrov in nato pospešilo na 70? Ostali vozniki bi te zmleli. Že tako na tem odseku vlada velika nestrpnost.
https://goo.gl/maps/xsAFVVEXhgv
Podobna situacija je tudi v mojem okolišu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Enterprise ()
AndrejO ::
Vzrok je v obeh primerih razumljiv: znak pred znakom za začetek naselja ne bi imel efekta, na istem drogu z znakom za začetek naselja bi pomenil nekaj čisto drugega in tako ostane same še ena možnost. Zato je te konkretne variante po Sloveniji ogromno.
m0LN4r ::
No sej ni treba drag race od table do table na 50m delat
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Malo sem dvoumno zapisal, znak z omejitvijo 70km/h je cca 350m pred križiščem, 50m pred križiščem je tabla za mesto Celje, vprašanje je ali ta tabla povozi znak za omejitev hitrosti do 70km/h katera bi veljala, če te table za mesto ne bi bilo, torej je na odseku 50m pred križiščem omejitev hitrosti 50km/h ali 70km/h?
Dober si... da si upaš to javno vprašat...
Life is as complicated as we make it...
GrimReaper ::
Malo sem dvoumno zapisal, znak z omejitvijo 70km/h je cca 350m pred križiščem, 50m pred križiščem je tabla za mesto Celje, vprašanje je ali ta tabla povozi znak za omejitev hitrosti do 70km/h katera bi veljala, če te table za mesto ne bi bilo, torej je na odseku 50m pred križiščem omejitev hitrosti 50km/h ali 70km/h? Po vsakdanji praksi nihče na tem odseku ne zmanjša hitrosti na 50km/h ampak vsi vozijo 70km/h,
Ja no shit da vozijo 70, poglej si le cesto. Tukaj bi jest potegnil do ene 100, čez križišče pa šel ene 70.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
DrG3 ::
Ta varianta Maribor, nato oznaka 70, je vrhunec neumnosti. Zakaj so sploh šli postavitev table za naselje, če ni nikjer naselja (hiš)? Sam bi pustil tablo omejitev 70 km/h (če je potrebna), znak za začetek naselja pa bi postavil na začetku naselja, ne pa X metrov prej. Podobnih neumnosti, ki zgolj po nepotrebnem upočasnujejo promet in dušijo dinamiko vožnje je po Sloveniji ogromno. Se vidi, da manjka en organ, ki bi razsojal sporne prakse postavljanja prometnih znakov. Teh pa je po mojem mnenju preveč in so posledično neproduktivni. Kajti večja verjetnost je, da boš upošteval en znak za omejitev hitrosti, kot pa 3 različne na 100 m razdalje. Res pa je, da v Sloveniji manjka tudi zdrave pameti in se pričakuje, da bo vse predpisano. Potem pa pridemo tja, da se naselje (znak za naselje) zaradi ene osamljene hiše podaljša za 200m, kar pomeni 200 m več omejitve 50 km/h na ravni, pregledni cesti. In omejitve se noben ne drži, dokler se ne najde en poštenjak, ki vozi 50 km/h ali rajši še malo manj (za rezervo) v času prometne konice. Za njim pa vrsta nestrpnežev, ki ne upoštevajo varnostne razdalje in začnejo prehitevati v škarje ob prvi priliki. Potem se pa sprašujemo kdo je bil kriv za nesrečo? Nestrpnež, počasni voznik ali postavljalec neživljenske table. Zakon je sicer jasen, zdrava pamet pa govori drugače.
PS: primer je izmišljen.
PS2: Manj tabel na cesto je rešitev.
PS: primer je izmišljen.
PS2: Manj tabel na cesto je rešitev.
Ales ::
... Za njim pa vrsta nestrpnežev, ki ne upoštevajo varnostne razdalje in začnejo prehitevati v škarje ob prvi priliki. Potem se pa sprašujemo kdo je bil kriv za nesrečo? Nestrpnež, počasni voznik ali postavljalec neživljenske table. Zakon je sicer jasen, zdrava pamet pa govori drugače.
PS: primer je izmišljen.
PS2: Manj tabel na cesto je rešitev.
Hm. Moja zdrava pamet mi pravi, da je kriv nestrpnež, ki je prehiteval v škarjice. Sodišče bi reklo isto.
Nasplošno (ne leti na post nad mano):
kar je meni najhujše, nestrpnost na cesti je tista, ki je resnična žalitev za zdravo pamet.
Vsem nestrpnežem bi priporočil, da si izračunajo prihranek v času na neki dejanski relaciji, če vozijo po omejitvah v naseljih, od table do table, in če npr. kakih 200 metrov ne, ker se jim zdi neumno. In potem naj vsak sam presodi, ali je vredno tvegati življenja drugih v prometu, za ta "prihranek" pri času vožnje.
Primer: časovna razlika pri premagovanju razdalje 200m med 50 km/h ali 90 km/h je 6,4s. Če imamo na neki relaciji, ajde, bodimo velikodušni, 10 takih lokacij, je skupna časovna razlika 64 sekund. Jebenih 64 sekund.
Z nestrpno vožnjo na neki daljši relaciji je torej nekdo "prihranil" minuto. Za to jebeno minuto je najbrž večino vožnje bentil nad mečkači, prehiteval v škarjice, robantil nad vsem živim, besnel in penil, se verjetno skregal s sovoznikom in si zaradi stresa skrajšal življenje vsaj za teh 64 sekund, od oka. In kar občutno povečal možnosti, da ubije nekoga na cesti. Če je to za nekoga obnašanje po zdravi pameti, potem sem jaz arboretum.
kiFni ::
...ali pa so postavljeni na neki čudni višini da se je treba mal naprej perpognit, da ga opaziš.
Glej signalizacijo vnaprej, ne pa šele ko si tik ob njej.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Premik krajevne table (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13358 (11701) | BigWhale |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55756 (44962) | Oki |
» | Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29811 (24602) | Engineer_ |
» | Omejitev na hitri cestiOddelek: Na cesti | 10710 (7044) | Opkow |
⊘ | Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29724 (27932) | einstein :P |