Forum » Na cesti » Hypermiling oz. varčna vožnja
Hypermiling oz. varčna vožnja
An0N ::
Lep pozdrav,
zanima me, ali je kdo seznanjen s tehnikami t.i. hypermilinga ob vožnji za zmanjšanje porabe in kakšne izkušnje ima z njimi.
Sam sem v 1.4 bencinarju s tako vožnjo zreduciral povprečno porabo iz okoli 8l na okoli 6.5l (na 100 km).
Določeni jamrajo o nevarnosti vožnje v prostem teku ipd, toda osebno ne želim sprožiti debate v to smer, le v ekonomičnost tega početja ter tudi o (ne)vplivu na vozilo.
zanima me, ali je kdo seznanjen s tehnikami t.i. hypermilinga ob vožnji za zmanjšanje porabe in kakšne izkušnje ima z njimi.
Sam sem v 1.4 bencinarju s tako vožnjo zreduciral povprečno porabo iz okoli 8l na okoli 6.5l (na 100 km).
Določeni jamrajo o nevarnosti vožnje v prostem teku ipd, toda osebno ne želim sprožiti debate v to smer, le v ekonomičnost tega početja ter tudi o (ne)vplivu na vozilo.
Aston_11 ::
An0N ::
Ne, pravzprav se motiš, nisem divjal ... ne trdim, da sem hypermiler, ampak ko sem apliciral osnovne tehnike sem takoj zmanjšal porabo....
sandmat ::
pegasus ::
1.5 bencinar, stalni štirikolesni pogon, če se potrudim, poraba pod 5l/100km. A to pomeni, da mi na avtocesti blendajo in trobijo kamionarji :D
Imam v naslednjih 10ih dneh ene 2500km za narest, bom podrobneje izmeril kako bo šlo.
Verjetno pri moji vožnji najbolj v avtu trpi potisni ležaj v sklopki.
Imam v naslednjih 10ih dneh ene 2500km za narest, bom podrobneje izmeril kako bo šlo.
Verjetno pri moji vožnji najbolj v avtu trpi potisni ležaj v sklopki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
An0N ::
@ sandomat
obsesivno reguliram tlak v pnevmatikah, odstranjam odvečni balast iz avta, kadar le možno, vozim v leru.
@pegasus
tudi jaz imam isto izkušnjo, stalno trobijo, a poraba je lepša.
obsesivno reguliram tlak v pnevmatikah, odstranjam odvečni balast iz avta, kadar le možno, vozim v leru.
@pegasus
tudi jaz imam isto izkušnjo, stalno trobijo, a poraba je lepša.
bambam20 ::
@pegasus
tudi jaz imam isto izkušnjo, stalno trobijo, a poraba je lepša.
J..m ti sestro. Pol pa se vozi z avtobusom, vlakom, kolesom, hodi peš.
Ta vaša obsedenost s to porabo je prav neverjetna.
Kot prvo, si ne znate kupit avto, ki bo imel dobro razporejeno razmerje teža vozila, območje navora, konji, prestavna razmerja.
Pol pa kupiš težak avto z 1400 prostornine z zelo malo navora, pospešek do 100 km/h sklepam da je vsaj 13 sekund ali še malce zraven. Ko klimo prižgeš, ti avto počešne, ker ne gre nikamor.
Pred nakupom vozila lahko danes vsak informativno preveri porabo na nemšekm sprintmonitorju, čeprav mi ni všeč, ker Nemci vozijo preveč po AC-ju in na slovenski strani poraba.com.
Če je komu poraba bencinraja , relacijska vožnja 6-6.5l in mestna 8 l previsoka si naj kupi dizla.
Takšne, katerim stalno trobijo zaradi propočasne in ovirajoče vožnje, ker mislite, da je cesta vaš lasten poligon in se ne znate prilagajati stanju prometa na cestah, bi morali policaji prakrat ogolobit ... ko bi plačal par 100€ kazni bi se naučil bolje vozit.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: issak ()
m0LN4r ::
Lep pozdrav,
zanima me, ali je kdo seznanjen s tehnikami t.i. hypermilinga ob vožnji za zmanjšanje porabe in kakšne izkušnje ima z njimi.
Sam sem v 1.4 bencinarju s tako vožnjo zreduciral povprečno porabo iz okoli 8l na okoli 6.5l (na 100 km).
Določeni jamrajo o nevarnosti vožnje v prostem teku ipd, toda osebno ne želim sprožiti debate v to smer, le v ekonomičnost tega početja ter tudi o (ne)vplivu na vozilo.
Jaz ne štekam v čem je fora. Mam izmerjeno 6,5 do maks 7L povprečne porabe na leto pa marsikoga dohitevam v ovinkih _vedno_ 1.4 benz 10+ let.
1.4 dizle pa se da tudi spravit na 4-5L tko kot kaže spritmonitor, nič nenavadnega. Normalna vožnja, malo hitreje v ovinkih, da ne izgubiš tolko hitrosti in ni treba pospeševat tolko pa bremzat.
Moje vprašanje je, če ima ler sploh isti efekt kot nekoč?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
pegasus ::
Rupsi: lej nekaj zate: http://drajv.triglav.si/
Če gledam poraba.com, sem nekje 30% boljši kot tam našteti ... če gledam sprint monitor, sem z bencinarjem nekje tam kot nemci z 2.0 dizlom. Eni pač uživamo v vožnji s temi motornimi kočijami, kar današnja vozila na žalost so ... nujno zlo, dokler se električna ne razširijo in postanejo dostopna. Do takrat pa najbolje kar lahko počnemo je, da treniramo voziti kot da bi vozil električen avto. Energy management je tu ključnega pomena, predlagam tečaj jadralnega letenja, da osvojite osnove.
Če gledam poraba.com, sem nekje 30% boljši kot tam našteti ... če gledam sprint monitor, sem z bencinarjem nekje tam kot nemci z 2.0 dizlom. Eni pač uživamo v vožnji s temi motornimi kočijami, kar današnja vozila na žalost so ... nujno zlo, dokler se električna ne razširijo in postanejo dostopna. Do takrat pa najbolje kar lahko počnemo je, da treniramo voziti kot da bi vozil električen avto. Energy management je tu ključnega pomena, predlagam tečaj jadralnega letenja, da osvojite osnove.
bambam20 ::
Rupsi: lej nekaj zate: http://drajv.triglav.si/
Ne mi z Zavarovalnico triglav .. Me ne vidijo več, ko se gre za zavarovanje vozila, ker so občutno dražji glede na konkurenco.
bambam20 ::
Dodano...
Sam vozim bencinarja 1.2i 16v 75 konjev...
Poraba realcija povprečno 5 - 5.5 litra ,
mesto poleti z vklompljeno klimo 5.5. - 6 litrov.. ,
avtocesta povpračna potovalna 130-150 km/h 6 litrov
Sam vozim bencinarja 1.2i 16v 75 konjev...
Poraba realcija povprečno 5 - 5.5 litra ,
mesto poleti z vklompljeno klimo 5.5. - 6 litrov.. ,
avtocesta povpračna potovalna 130-150 km/h 6 litrov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Super Sonic ::
zanima me, ali je kdo seznanjen s tehnikami t.i. hypermilinga ob vožnji za zmanjšanje porabe in kakšne izkušnje ima z njimi.
Ogromno boš dobil če boš zmanjšal zračni upor. Torej vožnja v zaveterju pri čemer velja; čim bližje boš vozil za ritjo vozilu pred teboj, manjša bo poraba (v teoriji). V praksi to ne drži, ker je treba držat vrhunsko (raven profesionalnega dirkača) koncentracijo ob vožnji v zaveterju in ko si preblizu (govorimo o nekaj 10 cm) prepogosto preveč zaviraš in tako posledično prevečkrat pospešuješ v ritem vozila pred teboj, ter tako višaš porabo. Ideala je tista točka, ko se še počutiš varno, ampak si najbližje kot si lahko.
Gre za nevarno stvar, ki direktno krši CPP v točki varnostne razdalje do ostalih udeležencev na cesti, ampak AFIK gre za zelo učinkovito varčevanje goriva. Enako pomemben je tlak v pnematikah: torej ta naj bo čim višji, vsi porabniki električne energije pa izklopljeni. Vprašanje je tudi teže. Če živiš sam si vrži vse stole ven in poberi tapete dol.
Določeni jamrajo o nevarnosti vožnje v prostem teku
To so kar določeni; poleg zdrave pameti in direktne razlage proizvajalcev vozil zakaj tega ne delat, se poraja vprašanje samo po sebi ali bi avto takrat ko se vozi v leru dejansko z nizkimi obrati pokuril manj kot v primeru lera in ponovnega pospeševanja. Odgovor potem zavisi od modela avtomobila in motorja.
Poudaril bi samo to, da javna cesta ni namenjena testom. Bodisi hitrosti, bodisi preiskušanja zavor, G pospeškov avtomobila ali pa varčevanja s porabo. Na tej cesti, ki je ena sama, nas vozi vsaj miljon in njen namen je, da nas spravi varno do cilja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
bambam20 ::
Super Sonic je izjavil:
Ogromno boš dobil če boš zmanjšal zračni upor. Torej vožnja v zaveterju pri čemer velja; čim bližje boš vozil za ritjo vozilu pred teboj, manjša bo poraba (v teoriji). V praksi to ne drži, ker je treba držat vrhunsko (raven profesionalnega dirkača) koncentracijo ob vožnji v zaveterju in ko si preblizu (govorimo o nekaj 10 cm) prepogosto preveč zaviraš in tako posledično prevečkrat pospešuješ v ritem vozila pred teboj, ter tako višaš porabo.
Enako pomemben je tlak v pnematikah: torej ta naj bo čim višji, vsi porabniki električne energije pa izklopljeni. Vprašanje je tudi teže.
Določeni jamrajo o nevarnosti vožnje v prostem teku
To so kar določeni; poleg zdrave pameti in direktne razlage proizvajalcev vozil zakaj tega ne delat, se poraja vprašanje samo po sebi ali bi avto takrat ko se vozi v leru dejansko z nizkimi obrati pokuril manj kot v primeru lera in ponovnega pospeševanja. Odgovor potem zavisi od modela avtomobila in motorja.
Poudaril bi samo to, da javna cesta ni namenjena testom. Bodisi hitrosti, bodisi preiskušanja zavor, G pospeškov avtomobila ali pa varčevanja s porabo. Na tej cesti, ki je ena sama, nas vozi vsaj miljon in njen namen je, da nas spravi varno do cilja.
Full dobro napisano :).
+10.
Na AC-ju lahko vozimo v zaveterju za kamijoni na desnem pasu. Samo to je dolgočano, če se mene vpraša.
Scorpia ::
Z leti se dosti naučiš tehnike, kdaj prestavljat (poslušaš motor) vožnja s čim manjšimi obrati itn... pa tudi če vidiš hrib pred seboj, pa pred njim pospešiš, med samo vožnjo v hrib pa počasi gas popuščaš, pač gledaš tudi porabo kdaj je optimalno.
Pa na avtocesti niti ne vozim prepočas, prehitevam s 130+, potovalno imam tam 110-120... veliko vozim po regionalkah, kjer vsak ovinek poznam in ni po nepotrebnem zaviranju ali pospeševanju...
Rekord imam tako... opel astra karavan 1.6 plin, 1350kg, prevozil 170km, 2 uri vožnje, od tega 80km avtoceste, poraba 5.2L. Povprečno porabo imam 6,5 - 7,5 ali 8,5 če je sama mestna vožnja ob konici.
Fiat grande 1.4 16v, prevozil 108km, 1 in 8 vožnje, od tega 30km avtoceste, poraba 4.3L. Povprečna 6 - 6.3.
Renault laguna 98 letnik, 1.6, ker nima potovalnega pa je rekord s 55l 950km oz. 5.8 , drugače povprečno naredim 800-850km.
Pa nikjer nisem prakticiral z lerom, ali prepočasi vozil, sploh da bi me prehitevali itn... se najbolj držim omejitev, pa mogoče kak ovinek grem brez močnejšega zaviranja, da obdržim hitrost, sploh če po tem sledi ravna cesta in... poslušam babo...
Avta pa sam nikoli nebi vozil v ler, ko je treba močno zavirat lahko pade pritisk v zavorah. Pri novih to ni opazno, pri laguni, se pa opazi. Ko avto stoji in močno pritisnem na zavoro, obrati konkretno padejo. Rabi sekundo, da nazaj spravi in doda še nekaj obratov. Si ne predstavljam, da bi kje ob višji hitrosti, in moral na silo zavret... pa čeprav takrat tudi sklopko pritisnemo, ampak avto ima še nekaj časa visoke obrate...
Za zaveterjem in tovornjakom se ne splača, sploh ker je prepočasi, pa tudi avto premetava zaradi cerade na prikolici, k preveč vrtinči veter. Najboljše je naletet na kak avtobus, ki gre 110-120, pa se ne rabiš limat za rit, pa drzis približno 2 sekundi. Poraba je vsaj 0,5l manj, pa avto ne premetava...
Pa na avtocesti niti ne vozim prepočas, prehitevam s 130+, potovalno imam tam 110-120... veliko vozim po regionalkah, kjer vsak ovinek poznam in ni po nepotrebnem zaviranju ali pospeševanju...
Rekord imam tako... opel astra karavan 1.6 plin, 1350kg, prevozil 170km, 2 uri vožnje, od tega 80km avtoceste, poraba 5.2L. Povprečno porabo imam 6,5 - 7,5 ali 8,5 če je sama mestna vožnja ob konici.
Fiat grande 1.4 16v, prevozil 108km, 1 in 8 vožnje, od tega 30km avtoceste, poraba 4.3L. Povprečna 6 - 6.3.
Renault laguna 98 letnik, 1.6, ker nima potovalnega pa je rekord s 55l 950km oz. 5.8 , drugače povprečno naredim 800-850km.
Pa nikjer nisem prakticiral z lerom, ali prepočasi vozil, sploh da bi me prehitevali itn... se najbolj držim omejitev, pa mogoče kak ovinek grem brez močnejšega zaviranja, da obdržim hitrost, sploh če po tem sledi ravna cesta in... poslušam babo...
Avta pa sam nikoli nebi vozil v ler, ko je treba močno zavirat lahko pade pritisk v zavorah. Pri novih to ni opazno, pri laguni, se pa opazi. Ko avto stoji in močno pritisnem na zavoro, obrati konkretno padejo. Rabi sekundo, da nazaj spravi in doda še nekaj obratov. Si ne predstavljam, da bi kje ob višji hitrosti, in moral na silo zavret... pa čeprav takrat tudi sklopko pritisnemo, ampak avto ima še nekaj časa visoke obrate...
Za zaveterjem in tovornjakom se ne splača, sploh ker je prepočasi, pa tudi avto premetava zaradi cerade na prikolici, k preveč vrtinči veter. Najboljše je naletet na kak avtobus, ki gre 110-120, pa se ne rabiš limat za rit, pa drzis približno 2 sekundi. Poraba je vsaj 0,5l manj, pa avto ne premetava...
////
An0N ::
@rupsi31
Zanimivo, da kar sklepaš, kako težak avto vozim in podobno. Zakaj bi bila obsedenost s porabo slaba zadeva? Mar ni ekonomičnost dobra stvar?
Pripisujem tudi, da nisem pritrdil, da mi ljudje trobijo, ker bi sredi ceste počasi vozil. Ko na daleč vidim, da mi pospeševanje ne koristi zaradi semaforjev, prestavim v ler. Ker je kopica idiotov na cesti, ki pospešujejo do rdeče luči ali pa celo čez njo, pa pač taki trobijo.
Nadaljnje, o ljudeh ki svarijo o nevarnosti vožnje v prostem teku želim izreči le, da sploh ni nujno, da govorimo o vožnji po klancu navzdol, kar je bistveno drugačen scenarij od početja le tega v ravnini.
Vožnje v zavetrju ne prakticiram že zaradi kršenja varnostne razdalje.
Zanimivo, da kar sklepaš, kako težak avto vozim in podobno. Zakaj bi bila obsedenost s porabo slaba zadeva? Mar ni ekonomičnost dobra stvar?
Pripisujem tudi, da nisem pritrdil, da mi ljudje trobijo, ker bi sredi ceste počasi vozil. Ko na daleč vidim, da mi pospeševanje ne koristi zaradi semaforjev, prestavim v ler. Ker je kopica idiotov na cesti, ki pospešujejo do rdeče luči ali pa celo čez njo, pa pač taki trobijo.
Nadaljnje, o ljudeh ki svarijo o nevarnosti vožnje v prostem teku želim izreči le, da sploh ni nujno, da govorimo o vožnji po klancu navzdol, kar je bistveno drugačen scenarij od početja le tega v ravnini.
Vožnje v zavetrju ne prakticiram že zaradi kršenja varnostne razdalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: An0N ()
zee ::
1.5 dci 82 KM, 1600 km s ~45 L goriva.
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Sicer sen imel tipicno porabo okrog 4.5 L/100 km.
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Sicer sen imel tipicno porabo okrog 4.5 L/100 km.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
Pithlit ::
1.5 dci 82 KM, 1600 km s ~45 L goriva.
Ne vem če bi ti kar tko verjela... po bregu navzdol, mogoče.
Life is as complicated as we make it...
zee ::
Ta del si spregledala:
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
stara mama ::
facepalm ::
toliko enega bullshita na kupu...
ce vam je poraba na 1. mestu in ste za to pripravljeni sakrificirat varnost in udobje, potem zakaj si ne kupite 150ccm 4t skuter? poraba bo vsaj za polovico manjsa.
razumite, da je avto le orodje, katero vas pripelje od tocke A do tocke B. da bi sli prisparat 0.50eur na 100km in zaradi tega spravljali sebe v nevaronst in druge voznike ob zivce.. zakaj ze? vec boste prisparali, ce boste ustavili na pocivaliscu in na avto obesili tablo "zbiram prispevke, da bom lahko vozil 130kmph". sigurno, se bo nasel kdo ki vam bo senkal 0.50eur na 100km, samo zato, da ga ne ovirate v prometu:)
mimogrede.. meni, ze samo to, da ne rabim bit pozoren na "superlight" nogo in se lahko sfocusiram le na promet, pomeni vec kot tistih dodatnih 0.5eur na 100km. na koncu dneva si dosti manj utrujen.
ce vam je poraba na 1. mestu in ste za to pripravljeni sakrificirat varnost in udobje, potem zakaj si ne kupite 150ccm 4t skuter? poraba bo vsaj za polovico manjsa.
razumite, da je avto le orodje, katero vas pripelje od tocke A do tocke B. da bi sli prisparat 0.50eur na 100km in zaradi tega spravljali sebe v nevaronst in druge voznike ob zivce.. zakaj ze? vec boste prisparali, ce boste ustavili na pocivaliscu in na avto obesili tablo "zbiram prispevke, da bom lahko vozil 130kmph". sigurno, se bo nasel kdo ki vam bo senkal 0.50eur na 100km, samo zato, da ga ne ovirate v prometu:)
mimogrede.. meni, ze samo to, da ne rabim bit pozoren na "superlight" nogo in se lahko sfocusiram le na promet, pomeni vec kot tistih dodatnih 0.5eur na 100km. na koncu dneva si dosti manj utrujen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
krneki0001 ::
Eno izmed osnovnih pravil za nabavo avtomobila je: Če moraš pri svojem avtu gledat na porabo, potem si nisi kupil pravega avtomobila.
@Pegasus imaš imprezo?
@Pegasus imaš imprezo?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
toplakd ::
1.5 dci 82 KM, 1600 km s ~45 L goriva.
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Sicer sen imel tipicno porabo okrog 4.5 L/100 km.
1600 s 45 litri je ~2,8 l na 100 km.
Koliko od teh 1600 km je bil reno na avtovleki?
krneki0001 ::
To je bila pač počasna vožnja. brez naglih zaviranj in pospeškov. Da je bilo pa nad 90km/h bi pa rekel da ne (mogoče po števcu).
Drugače pa sodelavčev fiat punto 1.3 jtd - poraba 2.7 litra, relacija litija ljubljana vsakodnevno. Vozi se s 60km/h maksimalno, ker se vozi stalno v koloni.
Drugače pa sodelavčev fiat punto 1.3 jtd - poraba 2.7 litra, relacija litija ljubljana vsakodnevno. Vozi se s 60km/h maksimalno, ker se vozi stalno v koloni.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
sandmat ::
Dodano...
Sam vozim bencinarja 1.2i 16v 75 konjev...
Poraba realcija povprečno 5 - 5.5 litra ,
mesto poleti z vklompljeno klimo 5.5. - 6 litrov.. ,
avtocesta povpračna potovalna 130-150 km/h 6 litrov
Clio D4F mašina? tam se niti trudit ni treba, da imaš tako nizko porabo :)
Glede tlaka v pnevmatikah in predvidevanja (vidiš rdeč semafor in ne teraš s polno hitrostjo do njega) se strinjam in bi to lahko vsak počel. Glede tailgatinga pa ne bi lih izzival.
Mogoče sem pa včeraj srečal enega hiper-hipermilerja na poti iz Loke v Ljubljano. Po regionalki 70, znotraj naselja 65. Pa šparal je tudi na elektroniki - od 3 zavornih luči je ena delala :)
Pithlit ::
Ta del si spregledala:
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Nisem. Sam na besedo ti pa ne verjamem da si eno povprečno relacijo (torej malo gor, malo dol, malo po ravnem, malo po ovinkih, malo po urbanih območjih...) zmogel s povprečjem pod 3l. Jaz ga z ekstremno nežno vožnjo ne spravim pod 3,5... po bregu navzdol (na ~55km se spustim za ~150m).
Life is as complicated as we make it...
Roadkill ::
>>Anon: Zakaj bi bila obsedenost s porabo slaba zadeva? Mar ni ekonomičnost dobra stvar?
Te bo minilo. Imaš izpit komaj eno leto, pa še ne razumeš, da se za 1€ na 100km ne splača ogrožati sebe in ostalih.
Te bo minilo. Imaš izpit komaj eno leto, pa še ne razumeš, da se za 1€ na 100km ne splača ogrožati sebe in ostalih.
Ü
AbulArab ::
Ta del si spregledala:
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Nisem. Sam na besedo ti pa ne verjamem da si eno povprečno relacijo (torej malo gor, malo dol, malo po ravnem, malo po ovinkih, malo po urbanih območjih...) zmogel s povprečjem pod 3l. Jaz ga z ekstremno nežno vožnjo ne spravim pod 3,5... po bregu navzdol (na ~55km se spustim za ~150m).
Ja a ti misliš da pri vožnji navzdol pade poraba na 0? Zmeraj se nasmejim takim pacientom ko razglabljajo o tehnologiji :D Muč smart, wow brains!
Sem bil v avtu, ko je bila poraba 3l, pa ni bilo vožnje navzdol (bencinar Punto) in ni bilo mentalno zaostala vožnja. ko kupuješ avto moraš vedeti kje ga boš uporabljal, ne pa le gledati da bo sosed fouš, ali pa da se boš hvalil s Priusum, kako rešuješ okolje. Še danes težko verjamem da obstajajo taki pacienti.
Blinder ::
(poslušaš motor)
Poslusanje motorja je fail. Kaki 1.9 tdi porabi manj ko ima zelo nizke obrate in vibrira kot kadar ima mal visje ampak zdrave obrate brez vibracij.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
bambam20 ::
Clio D4F mašina? tam se niti trudit ni treba, da imaš tako nizko porabo :)
Ni CLio. Si pa ugotovil tip motorja :P .
Je njegov manjši, lažji in konkretno poskočnejši brat.
(poslušaš motor)
Poslusanje motorja je fail.
Ja. eni gledajo obratomer, da vedo, kdaj morajo prestavit, drugi pa poslušamo zvok motorja in zraven spremljamo dogajanje na cesti in premikanje prometa :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
imagodei ::
1.5 dci 82 KM, 1600 km s ~45 L goriva.
Zelo nezna voznja, upostevaje omejitve in z voznjo po desnem pasu na AC. Klima prizgana po potrebi. Malo sem tudi optimiziral svoje poti.
Sicer sen imel tipicno porabo okrog 4.5 L/100 km.
Mogoče kakšen hibrid, ja...
- Hoc est qui sumus -
hojnikb ::
>Ja a ti misliš da pri vožnji navzdol pade poraba na 0? Zmeraj se nasmejim takim pacientom ko razglabljajo o tehnologiji :D Muč smart, wow brains!
No razliži, kako je nemogoče, da motor porabi 0, ko ga poganja gravitacija ?
No razliži, kako je nemogoče, da motor porabi 0, ko ga poganja gravitacija ?
#brezpodpisa
šernk ::
Sam sem v 1.4 bencinarju s tako vožnjo zreduciral povprečno porabo iz okoli 8l na okoli 6.5l (na 100 km).
in tvoj uspeh v temu je? 1.6 16V 15 let starega bencinarja v 1200kg težki škatli lahko držim na porabi 6,5l brez varčevanja samo da pač prehitevanja kolon ki šparajo bencin ukinim ter ob prazni cesti po regionalki peljem lepo 90-100 in ne čez. Po avtocesti pa tudi, sam nočem bit nepremičnina, ki ji še tovornjaki piskajo zato da bom prišparal 2 deci.
potem 1.4 16V 10 let starega bencinarja ob hitri vožnji v hrib ne uspem spravit nad 7,5 litra, ob umirjeni vožnji ga držim pa na 5,5 litra (to pomeni vožnja s 100km/h po regionalki) torej sem liter pod tabo.
najbolj neumna zadeva kar sem jo do sedaj prebral je pa vožnja v leru. poleg tega da je to nepriporočljivo je tudi metanje peska v oči. konstantno prestavljanje iz 5. prestave v prosti tek pomeni obrabo sklopke in vseh njenih komponent. taka sklopka je potem pri cca 100.000km primerna za menjavo, ker zagotovo ne bo več pravilno odvajala. menjava sklopke je pa takoj cifra cca 200€, poleg tega imaš večjo hitrost in pride tu še večja obraba zavor. ja eni spet menjamo kljub precej klancem zavore na 80.000km, medtem ko jih drugi po 30.000. torej že tu tvoje varčevanje izgubi smisel. za zaključek pa še: ko voziš v prostem teku brez gasa porabi avto recimo 0,5l/uro, ko voziš v 5 prestavi brez gasa na 2000 obratov porabi motor 0 litrov (vsaj motorji zadnjih 20 let).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Čudno, jaz se veliko vozim v leru, in bi po tvoje moral menjat sklopko že približno trikrat, pa je še nisem. Tudi zavore menjam veliko pod povprečjem ostalih. Niti ne vem zakaj bi zavore bolj trpele in zakaj bi bila hitrost večja...če je prevelika, daš pač v prestavo, strašen problem.
V leru porabi lahko porabi tudi 1 liter, vseeno je to manj kot bi v prestavi še s tako minimalnim gasom.
V leru porabi lahko porabi tudi 1 liter, vseeno je to manj kot bi v prestavi še s tako minimalnim gasom.
Bellzmet ::
Predlagam, da vsi, ki ovirate promet, ker lovite 0,235648L nižjo porabo prodate avto in greste na bus. Bus glede na število potnikov porabi veliko manj kot avto in se boste lahko vsem lokalcem hvalili, koliko ste imeli porabe, ko ste šli na dopust. Seveda objaviti tudi na Twitter in FB. Tako ste prišparal 2 EUR, ki jih potem lahko porabite za žemljico in par dag posebne, da bo na dopustu kaj za jest in si boste "privoščili".
Poanta: s to porabo ga nehite srat, ker ovirate promet, povečujete možnost nesreče (predvsem na AC), z ekologijo pa nima dosti veze, ker potem bi šli raje na bus/vlak, če bi bili res tako zavedni. Da se pa greste na škodo drugih kdo ima manjšega je pa čisti nesmisel.
Poanta: s to porabo ga nehite srat, ker ovirate promet, povečujete možnost nesreče (predvsem na AC), z ekologijo pa nima dosti veze, ker potem bi šli raje na bus/vlak, če bi bili res tako zavedni. Da se pa greste na škodo drugih kdo ima manjšega je pa čisti nesmisel.
BomberPilot ::
Resno... vožnja v leru? lol Šernk ima kar prav (edino mislim da je v prostem teku poraba kar precej precej višja kot 0,5l/uro)
EDIT: http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
EDIT2: na zgornjem linku so rekli da je poraba nekje slabe štiri litre na uro. Na tem linku, pravijo da je poraba v prostem teku nekje 1.5 litra na uro.
http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
EDIT: http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
EDIT2: na zgornjem linku so rekli da je poraba nekje slabe štiri litre na uro. Na tem linku, pravijo da je poraba v prostem teku nekje 1.5 litra na uro.
http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BomberPilot ()
Aston_11 ::
V leru porabi lahko porabi tudi 1 liter, vseeno je to manj kot bi v prestavi še s tako minimalnim gasom.Trenutna poraba je popolnoma odvisna od poti, ki jo avto prepelje v tem cajtu. Mene v leru moti edino to, da motor ni odziven, ko se pojavi trenutna potreba po tem, da avto povleče. Razlika med tem litrom ali prestavi v minimalnem gasu je.... minimalno. Morda se bo komu dalo računati.
mitja73 ::
Če imaš prikaz aktualne porabe boš videl da avti mlajši od 10 let med vožnjo v leru porabijo več kot pa kadar samo spustiš gas.
Če samo spustiš gas bo poraba praktično nič.
V leru pa ~ 1l
Če samo spustiš gas bo poraba praktično nič.
V leru pa ~ 1l
Aston_11 ::
BomberPilot je izjavil:
Resno... vožnja v leru? lol Šernk ima kar prav (edino mislim da je v prostem teku poraba kar precej precej višja kot 0,5l/uro)Med 0,5 na uro do litra na uro, odvisno od porabnikov, klime v glavnem. Na uro, če se avto ne premika, na km, če se se premika.
RedDrake ::
Meni gre to ponavadi kar dobro od rok.
Ze kar velikokrat mi je uspelo prevoziviti konkretne odseke po LJ v 4. prestavi - pa tu govorimo o zavijanjih, semaforjih, pac vsem.
Ce dobro predvidevas, je pospesvanja in ustavljanja zelo malo, in to je tisto kar v mestu najbolj nabije porabo. Me pa vedno znova preseneti, kako zabiti so povprecni ljudje. Semafor 200m naprej je rdec, jaz takrat spustim gas, a pustim avto v prestavi. Upocasnjujem pocasi in velikokrat uspe, da se semaforju priblizam s hitrostjo 20-30 ko se ta spremeni v zeleno. Ampak ljudje vseeno solidnokrat (10% casa) trobijo, blendajo, mislim da so me ene dvakrat celo prehiteli in potem stali pred rdeco, jaz sem jih pa na sredini krizisca ze dohitel .
Human stupidity is infinite!
Po regionalki pa danes moderen bencinar brez tiscanja nimaj kaj porabiti vec kot 6,5. S pametno voznjo komot pod 6. Meni je recimo na relaciji LJ-Idrija-Tolmin uspelo zbiti na 5L, pa za seboj nisem imel nikoli kolone. 1.6 bencinar 1,3t prazen.
Ze kar velikokrat mi je uspelo prevoziviti konkretne odseke po LJ v 4. prestavi - pa tu govorimo o zavijanjih, semaforjih, pac vsem.
Ce dobro predvidevas, je pospesvanja in ustavljanja zelo malo, in to je tisto kar v mestu najbolj nabije porabo. Me pa vedno znova preseneti, kako zabiti so povprecni ljudje. Semafor 200m naprej je rdec, jaz takrat spustim gas, a pustim avto v prestavi. Upocasnjujem pocasi in velikokrat uspe, da se semaforju priblizam s hitrostjo 20-30 ko se ta spremeni v zeleno. Ampak ljudje vseeno solidnokrat (10% casa) trobijo, blendajo, mislim da so me ene dvakrat celo prehiteli in potem stali pred rdeco, jaz sem jih pa na sredini krizisca ze dohitel .
Human stupidity is infinite!
Po regionalki pa danes moderen bencinar brez tiscanja nimaj kaj porabiti vec kot 6,5. S pametno voznjo komot pod 6. Meni je recimo na relaciji LJ-Idrija-Tolmin uspelo zbiti na 5L, pa za seboj nisem imel nikoli kolone. 1.6 bencinar 1,3t prazen.
Utk ::
Če imaš prikaz aktualne porabe boš videl da avti mlajši od 10 let med vožnjo v leru porabijo več kot pa kadar samo spustiš gas.
Če samo spustiš gas bo poraba praktično nič.
V leru pa ~ 1l
Ja si pa res pameten. Seveda porabi manj. Samo da v tem primeru motor zavira, a?
Večinoma se ljudje vozimo vsak dan po istih cestah in vsaj nekateri točno vemo kje se splača dat v ler. In tam milijon procentno porabi manj, tudi nekega tveganja ni, ker poznaš cesto. Obstajajo ceste, kjer se lahko po 6-7 km odpelješ v leru neprekinjeno.
In s tem nisi nobena ovira, še nihče me ni prehitel ko sem imel v leru, sem pa jaz kakšnega moral, takrat se to itak prekine.
pegasus ::
krneki0001 je izjavil:
@Pegasus imaš imprezo?Da. Luštno vozilce, na katerega se lahko zaneseš.
Bellzmet ::
@reddrake: "Human stupidity is infinite!" hja to jaz zate mislim, ker s takšno vožnjo oviraš promet po Lj In se zraven še čudiš zakaj ljudje blendajo in torbijo...res "Human stupidity is infinite!"
m0LN4r ::
1. mestu in ste za to pripravljeni sakrificirat varnost in udobje,
Varčna vožnja je neverjetno udobna. 50% manj nepotrebnega bremzanja in pospeševanja, samo pač moraš znat ohranjat hitrost v ovinkih in v hrib.
Ko na daleč vidim, da mi pospeševanje ne koristi zaradi semaforjev, prestavim v ler. Ker je kopica idiotov na cesti, ki pospešujejo do rdeče luči ali pa celo čez njo, pa pač taki trobijo.
Iz prve roke ti povem, da je to res. Najbolj smešno mi pa je, ko tega istega srečaš od tržaške pa do maistrove na vsakem semaforju. Jaz mam še to prednost, da sem se na dostavi naučil na pamet po kakšnem režimu preklapljajo semaforji po celem MB in enostavno že 200-500m pred semaforjem vem ali dam v ler do rdeče ali pa pridem čist komot skozi ali pa pospešim za +10, da še pridem na zeleni val.
Recimo na tržaški proti hočam, če greš več kot 80kmh, ko je prva zelena in se začne zeleni val, boš pri vsakem križišču zaviral, pri 70kmh pa prideš točno na naslednjo zeleno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Relanium ::
V svojih časih ko sem se še vozil na fax (Pred leti ko je začela cena goriva strmo naraščat) sem se tud sam mal igral s temi zadevami.
Francoza letnik 1994 z 1.9D motorjem (še brez računalnika) sem spravil na 4.5l/100 - večinoma avtocesta, pumpal gume, ga delal lažjega, delal posebne mešanice goriva, itd...
In tud vožnja je bla kr mučna.
Potem sem pa odrastel in avto prodal :)
Francoza letnik 1994 z 1.9D motorjem (še brez računalnika) sem spravil na 4.5l/100 - večinoma avtocesta, pumpal gume, ga delal lažjega, delal posebne mešanice goriva, itd...
In tud vožnja je bla kr mučna.
Potem sem pa odrastel in avto prodal :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
sandmat ::
BomberPilot je izjavil:
Resno... vožnja v leru? lol Šernk ima kar prav (edino mislim da je v prostem teku poraba kar precej precej višja kot 0,5l/uro)
EDIT: http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
EDIT2: na zgornjem linku so rekli da je poraba nekje slabe štiri litre na uro. Na tem linku, pravijo da je poraba v prostem teku nekje 1.5 litra na uro.
http://www.popularmechanics.com/cars/hy...
moj po OBD2 porabi 0.8l/h v leru (prižgane luči in radio). Imam pa prižganih 12 žarnic. Če vse izklopim, pade na 0.6. Največ se pozna če vklopim meglenke.
Bellzmet ::
"pri 70kmh pa prideš točno na naslednjo zeleno."
Ja ti že. Samo zaradi tega se pa za tabo dela kolona in nekateri že čez prvi semafor ne pridejo zaradi tega. Kar poglej kakšna gužva je v mestih, ko je dež/sneg ker vsi poačasi vozijo. Se pravi hitrost vožnje OGROMNO vpliva na gužvo/promet in vaše jajcanje veliko pripomore k tej gužvi. In to zaradi tega, da imaš 0,125L manjšo porabo in si ves pameten, ko drugi trobijo in blendajo. Ignorance is bliss?
Ja ti že. Samo zaradi tega se pa za tabo dela kolona in nekateri že čez prvi semafor ne pridejo zaradi tega. Kar poglej kakšna gužva je v mestih, ko je dež/sneg ker vsi poačasi vozijo. Se pravi hitrost vožnje OGROMNO vpliva na gužvo/promet in vaše jajcanje veliko pripomore k tej gužvi. In to zaradi tega, da imaš 0,125L manjšo porabo in si ves pameten, ko drugi trobijo in blendajo. Ignorance is bliss?
m0LN4r ::
To sploh ni res, gužvo naredijo tisti, ki pospešujejo do rdeče in pol tam stojijo še pol minute preden se poberejo nazaj na 70kmh. To ni gužva, če se 70kmh prepeljem iz tržaške do konca prešernove, brez zaviranja.
Gužva je, ko eno in isti zavirajo pri vsaj 5 semaforjih in potem tam čakajo, pa ko se vklopi zelena šele čez 10 sekund se vse sprazni.
Medtem, ko jaz letim mimo z 70kmh, mimo tistih, ki so do semaforja pospeševali, zdaj pa pospešujejo spet iz nule do 70.
Gužva je, ko eno in isti zavirajo pri vsaj 5 semaforjih in potem tam čakajo, pa ko se vklopi zelena šele čez 10 sekund se vse sprazni.
Medtem, ko jaz letim mimo z 70kmh, mimo tistih, ki so do semaforja pospeševali, zdaj pa pospešujejo spet iz nule do 70.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
stara mama ::
m0LN4r ::
Lej kaj se zgodi, ko nekdo za brezveze pospeši ali bremza (niha hitrost):
To apliciraj zdaj na 6 semaforjev, skozi katere lahko čisto komot greš s konstantno hitrostjo.
To apliciraj zdaj na 6 semaforjev, skozi katere lahko čisto komot greš s konstantno hitrostjo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46587 (34810) | INSIDE |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 33915 (24994) | nekikr |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22901 (19648) | Zheegec |
» | Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7085 (4615) | Tomi |
» | Varčna vožnja (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 25272 (20775) | Malner |