Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
https://www.mazda.si/vozila/mazda-mx-30...
Samo ena izmed zablod te fabrike v zadnjem času....
Ne vem če je to ravno zabloda.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
seveda je. Koncept hibridov so zamudil za vsaj 25 let, poleg tega jim pa uspe zarinat v sistem še silno neučinkovit in nezanesljiv wankel. Kaj ti japonci kadijo nwm, ampak tole ni dobra roba.
Če je bil mx-30 ev brezvezn avto, je to še 3x bolj.
Grejo po poti kodaka....
Edin dobr avto k ga ma mazda ta moment, je samo MX-5
Če je bil mx-30 ev brezvezn avto, je to še 3x bolj.
Grejo po poti kodaka....
Edin dobr avto k ga ma mazda ta moment, je samo MX-5
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
Jaz imam letno 4,8; to pomeni vse komplet šiht+izleti+dopusti.
Pa imas 3,3 oz. 3,4L porabe na 100km relacije?
To je blo pr men merjeno od garaze do garaze.
Če se bi tako vozu kot ti, bi imel. Sem že imel tudi tolk, pa še manj. Ampak to je karavan z 8,0 do 100, ne polo. Energetik, ki ima 1,8, to doseže brez problema.
Jaz imam 5,2 čez celo leto, pa to pomeni tudi avtocesto, prikolico, drkarije po 1 km, itd. Ne samo neka idealna pot od garaže do garaže.
3,4L na @Molnarjevi relaciji 50/90 brez AC za šalo.
vires in numeris
m0LN4r ::
3.0 ne vem ce mi uspe, mogoce ce dam vec k 3 bare v gume, klimo na off, sicer en na YT razlaga kako je pod 3,0L mozno z regularnim pospesevanjem za sekundo med jadranjem.
Optimalno bi blo na AC med dvema tovornjakoma v senci vetra.
Optimalno bi blo na AC med dvema tovornjakoma v senci vetra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Jaz se vozim iz službe nekih 15 km brez AC, ponavadi imam ko je lepo vreme itd, nekaj čez 4. Se pa zgodi, da je včasih kolona, takrat pa zna bit tudi 3,2, pa tudi že 2,8 je bilo. Ampak to je bilo res cijazenje.
Tako da...da se marsikaj, kaj je normalno, je pa druga stvar. V glavnem, ko se sam vozim, imam lahko tudi 50% večjo porabo od koga drugega, tistega, ki dela kolono (če bi on imel enak avto kot jaz). In sploh ne dvomim, da bi kdo zmogel porabi tudi 6,5 na moji relaciji z mojim avtom. Vozil bi se kot maniak, ampak možno pa (najbrž) je.
Zato se na internetne porabe jaz poserjem. Ker ne moreš vedet kako človek vozi.
Tako da...da se marsikaj, kaj je normalno, je pa druga stvar. V glavnem, ko se sam vozim, imam lahko tudi 50% večjo porabo od koga drugega, tistega, ki dela kolono (če bi on imel enak avto kot jaz). In sploh ne dvomim, da bi kdo zmogel porabi tudi 6,5 na moji relaciji z mojim avtom. Vozil bi se kot maniak, ampak možno pa (najbrž) je.
Zato se na internetne porabe jaz poserjem. Ker ne moreš vedet kako človek vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
kje ste junaki z pod 3,0l porabe :)S Corollo sem šel enkrat prav zanalašč naredit krog 10km okoli doma, po ravnem, omejitve 30-50. Če se ne motim mi je ratalo z 2.7L. Je pa čista ravnina, 0 semaforjev, ustavljanja, povprečna hitrost cca. 40kmh.
Kot sem računal iz tehničnih podatkov, bi teoretično s Corollo lahko prišel nekje do 2,4L/100km pri stalnih 30km/h po ravnem in brezvetrju.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
njyngs ::
Še dobro, da je zemlja ravna, in boš lahko vzdrževal pod 3,0
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
energetik ::
Govora je bilo o testu, zanalašč. Logično da ponavadi tako ne vozim, ker niti ni možnosti. Ampak na 4.0L pa se brez AC pride za šalo, s povsem normalno vožnjo oz. precej hitrejšo od vseh polžev, ki se cijazijo po cestah.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
njyngs ::
It was a flat earth joke, dont bite my head off.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
shmandi ::
seveda je. Koncept hibridov so zamudil za vsaj 25 let, poleg tega jim pa uspe zarinat v sistem še silno neučinkovit in nezanesljiv wankel. Kaj ti japonci kadijo nwm, ampak tole ni dobra roba.
Če je bil mx-30 ev brezvezn avto, je to še 3x bolj.
Grejo po poti kodaka....
Edin dobr avto k ga ma mazda ta moment, je samo MX-5
Tukaj je wankel na konstantnih obratij in ni primerjave, kot če bi poganjal kolesa...
To je pa v bistvu wankel generator. Pri generatorjih so ti motorji precej popularni zaradi velikosti in teže.
stara mama ::
Wankel je še zmeri wankel, z vsemi svojimi konstrukcijskimi slabostmi (lokalno segrevanje, izgube na ročičnem mehanizmu, problem tesnenja)
Wankel je mrtva veja razvoja, ki jo mazda pretepa že 50 let.
Bila je era, ko je imel vsak proizvajalec motornih koles vsaj en svoj wankel model in je vse skupaj zelo hitro propadlo.
Wankel je mrtva veja razvoja, ki jo mazda pretepa že 50 let.
Bila je era, ko je imel vsak proizvajalec motornih koles vsaj en svoj wankel model in je vse skupaj zelo hitro propadlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
WizzardOfOZ ::
seveda je. Koncept hibridov so zamudil za vsaj 25 let, poleg tega jim pa uspe zarinat v sistem še silno neučinkovit in nezanesljiv wankel. Kaj ti japonci kadijo nwm, ampak tole ni dobra roba.
Če je bil mx-30 ev brezvezn avto, je to še 3x bolj.
Grejo po poti kodaka....
Edin dobr avto k ga ma mazda ta moment, je samo MX-5
Še vedno mislim, da se motiš. Tut wankla so dobr spedenal, po tistem, ko so bili nemci kompletno nesposobni poštimat tako mašino.
stara mama je izjavil:
Wankel je še zmeri wankel, z vsemi svojimi konstrukcijskimi slabostmi (lokalno segrevanje, izgube na ročičnem mehanizmu, problem tesnenja)
Wankel je mrtva veja razvoja, ki jo mazda pretepa že 50 let.
Bila je era, ko je imel vsak proizvajalec motornih koles vsaj en svoj wankel model in je vse skupaj zelo hitro propadlo.
Še en, ki še vedno živi sredi 80ih let in misli da se je era wankla zaključila z NSU-jem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
stara mama ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Še en, ki še vedno živi sredi 80ih let in misli da se je era wankla zaključila z NSU-jem.
Misli si lahk vsak, kar si misli.
Ampak dejstvo je, da je vanklov prenos moči iz rotorja na gred nemogoče narediti tak, da bi imel visok izkoristek, pa če se na glavo obrneš. Problem je konceptualni, ne konstrukcijski.
Al ni dovolj zgovorno dejstvo, da se s tem ukvarja še samo ena majhna firma, vsi ostali so pa s tem zaključli? Avtomobilski giganti, ki imajo res ogromna sredstva namenjena za razvoj, pa vseeno ne vidijo prednosti v njem.
Če pa misliš kake dirkalne zadeve, tist je pa drug svet. Tam pa vidiš tud aluminjaste ojnice in podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
hojnikb ::
seveda je. Koncept hibridov so zamudil za vsaj 25 let, poleg tega jim pa uspe zarinat v sistem še silno neučinkovit in nezanesljiv wankel. Kaj ti japonci kadijo nwm, ampak tole ni dobra roba.
Če je bil mx-30 ev brezvezn avto, je to še 3x bolj.
Grejo po poti kodaka....
Edin dobr avto k ga ma mazda ta moment, je samo MX-5
Tukaj je wankel na konstantnih obratij in ni primerjave, kot če bi poganjal kolesa...
To je pa v bistvu wankel generator. Pri generatorjih so ti motorji precej popularni zaradi velikosti in teže.
Seveda je primerjava. Wankel je še vedno wankel in lahk trosiš še nwm kolk pixe dusta na njega, njegov BSFC bo vedno slab v primerjavi z piston motorji. Ker hočeš nočeš, to je motor primerljiv z piston ported 2 taktnežom.
Velikost pr hibridu nwm če igra kakšno vlogo, teža mogoče, ampak ne spet tolk, da bi požru tak pribitek porabe...
#brezpodpisa
hojnikb ::
Še en, ki še vedno živi sredi 80ih let in misli da se je era wankla zaključila z NSU-jem.
Era wanklov se nikol ni res začela, ker je motor vedno veljal za ekositko. In tudi 50 let razvoja mazdi ni pomagal, da bi RX8 bi konkrenčen v čemerkoli drugem kot hp/litre za atmosferske motorje.
Pa še en graf, ki lepo demostrira kako zanič je wankel glede učinkovitosti (RX8)
Za občutek, najbolši dizlski passenger motorji majo kr pod 200g/kWh, hibridni bencinarji pa malo čez 200g/kWh....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
Wankel je zaradi obratov krasen za exsoticne zadeve kot je drift car...ravno zadnjic gledal en swap 4 rotor wankla v novo supro drift car
sicer pa je tema o menjalnikih in kot vedno se je spet derailal
sicer pa je tema o menjalnikih in kot vedno se je spet derailal
WizzardOfOZ ::
stara mama je izjavil:
Ampak dejstvo je, da je vanklov prenos moči iz rotorja na gred nemogoče narediti tak, da bi imel visok izkoristek, pa če se na glavo obrneš. Problem je konceptualni, ne konstrukcijski.
Al ni dovolj zgovorno dejstvo, da se s tem ukvarja še samo ena majhna firma, vsi ostali so pa s tem zaključli? Avtomobilski giganti, ki imajo res ogromna sredstva namenjena za razvoj, pa vseeno ne vidijo prednosti v njem.
Wankel je ena izmed bolj uporabnih zadev za agregate in generatorje elektrike, kjer dela na konstantnih obratih.
Poleg tega je koncept novega wankla korektno nareje in prenovljen z manj izgub in boljšo vzdržljivostjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
tony1 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Razn k pride do elektrike. Nemorejo nardit spodobnga elektricarja, pa ce bi jim grozil z nuke-om
Sej majo mazdo. 3.3L dizel pa poseka vse. Zeljarji še vedno niso sposobni spacat skupaj EURO 7 avta.
Tale post se je, kot običajno na S-Tju ko nekdo napiše nekaj s čimer se ne da polemizirati, kar nekako preslišal. Res ni niogar na tem forumu dovolj v hlačah, ki bi, ko prebere nekaj smiselnega tudi upal napisati: "Good point"?
Skratka, medtem ko poteka razprava v stilu uvedbe katalizatorjev v Ameriki pred 50imi leti ("It will put us out of business!!!!") in "EURO7 je brezvezen, saj bo leto 2035 že jutri tu!", so japončki lepo vsem pokazali, kako se reči streže in naredili EURO7 motor. Prav bi bilo, da bi bil avto na prvi strani vseh moto revij, pa?
In seveda se bo spet pokazalo, da so politiki najbolj debila kasta v družbi: iz malih mlinčkov bomo očitno spet prešli na večje motorje, da bomo lahko izpolnili emisije. Smešne scene.
Buggy ::
US in avtoindustrija je podoben tabu kot orozje. Se do par let nazaj niso imeli podvozja, ki bi bil sposoben kaj vec od njihovega priljubljenega dummy burnouta po eni strani ali majajoce vodne postelje na drugi strani. Da ne govorim o tem kako hinavski so s pravili glede uvoza avtomobilov v njihovo drzavo, kjer se zgovarjajo na varnost in ekologijo. Da dol pades!
Retardi se po cestah vozijo s custom na pol sestavljenimi avtomobili v lopah po eni strani, po drugi strani pa razen kobajagi californie furajo gus-guzzlerje bre emission restrikcij...seveda made in USA..kakopak!
Japonski GTR ali pa BMW M3 ne ustreza njihovim standardom in ne sme biti prodajan v US
Retardi se po cestah vozijo s custom na pol sestavljenimi avtomobili v lopah po eni strani, po drugi strani pa razen kobajagi californie furajo gus-guzzlerje bre emission restrikcij...seveda made in USA..kakopak!
Japonski GTR ali pa BMW M3 ne ustreza njihovim standardom in ne sme biti prodajan v US
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
stara mama je izjavil:
Ampak dejstvo je, da je vanklov prenos moči iz rotorja na gred nemogoče narediti tak, da bi imel visok izkoristek, pa če se na glavo obrneš. Problem je konceptualni, ne konstrukcijski.
Al ni dovolj zgovorno dejstvo, da se s tem ukvarja še samo ena majhna firma, vsi ostali so pa s tem zaključli? Avtomobilski giganti, ki imajo res ogromna sredstva namenjena za razvoj, pa vseeno ne vidijo prednosti v njem.
Wankel je ena izmed bolj uporabnih zadev za agregate in generatorje elektrike, kjer dela na konstantnih obratih.
Poleg tega je koncept novega wankla korektno nareje in prenovljen z manj izgub in boljšo vzdržljivostjo.
še enkrat, v resnih aplikacijah, kjer je učinkovitost na prvem mestu, wankla neboš videl. Boš pa videl 2 taktne dizle.
Wankel se (še) uporablja izkjučno tam, kjer je power density najbolj bistvenega pomena. Kar pri avtomobilu, kjer rabiš par 10HP za dofilavanje baterije, pač ni. Pri avtomobilu, če se ze gremo ta nesmisel, more bit motor čimbolj učinkovit, kar pomen, da wankel odpade ze takoj. Ker noben wankel se niti ne pribliza 40% izkoristka (kaj šele več). In spet maš poleg slabe učinkovitosti (ker imaš tako bedn combustion chamber + mehanski prenos na "ročico") še okoljski problem, ker wankel je zanič okoli emisij (sicer bi še verjetno danes delal RX8) + papca olje by design, tko kto 2 taktn moped. In seveda apex in vodna tesnila, ki so rakrana katergakol wankel dizajna. Če v 50 letih niso mogl poštudirat, kako to nardit zanesljivo, tudi sedaj niso, brez skrbi.
Če bi wankel mel kak smisel v tej hibridni aplikaciji, bi ga Toyota ze 25 let nazaj začela štancat.
Retardi se po cestah vozijo s custom na pol sestavljenimi avtomobili v lopah po eni strani, po drugi strani pa razen kobajagi californie furajo gus-guzzlerje bre emission restrikcij...seveda made in USA..kakopak!
Kar seveda ni res. Kalifornijci majo najbolj stroge emisijske teste by far (in to celo 2x letno). Tam so roll coalerji samo tisti, k majo pre emissions avtomobile (aka 50+ let staro) ali pa pač razkirajo in se tko vozijo. Enako kot pri nas.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
zato sem pa rekel da je california edina, ki ima emission regulative vse ostalo v US je pa wild west...neglede na to pa, pa prepovejo uvoz avtomobilov v US globalno. V californi, si brez tezav registriral in kruzal s starim US V8 al se motim? Kolega se je pred leti sicer preselim iz Cal v Washington s svojim BMW 525 (sestak) tako da nisem cist up-to-date.
BTW...mi lahko kdo razlozi kako teli tipcki locijo avtomobile po letnikih...na leto natancno a jaz jebene ralike ne vidim. Generacije ze ...ampak to je letnik 78, in to kobajagi uporabijo kot kredibilno informacijo.
Pri nas se golfa ne mores locirati tocno po letniku
BTW...mi lahko kdo razlozi kako teli tipcki locijo avtomobile po letnikih...na leto natancno a jaz jebene ralike ne vidim. Generacije ze ...ampak to je letnik 78, in to kobajagi uporabijo kot kredibilno informacijo.
Pri nas se golfa ne mores locirati tocno po letniku
Buggy ::
Ne gre za VIN..madrfakerji kobajgi na pogled vsi vejo ker letnik je...LAPD chopper her ...blue van 76 in pursuit..WTF
WizzardOfOZ ::
Mazda has mentioned in a patent application that a Wankel/rotary engine is more suitable for hybrid vehicles than a conventional ICE unit. The rotary engine is more compact to fit into smaller spaces and the electric motor can be easily coupled to the eccentric shaft of the engine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mazda has mentioned in a patent application that a Wankel/rotary engine is more suitable for hybrid vehicles than a conventional ICE unit. The rotary engine is more compact to fit into smaller spaces and the electric motor can be easily coupled to the eccentric shaft of the engine.
Enako lahko rečes za kompatknega 1-2 cilindrasa, sam ta slednji nebo rabu rebuilda vsakih 100kkm...
In čudno da omenjajo kompaktnost, nikjer pa porabo/izkoristek :)
Pač poskusajo bit neki posebni, tko kot ze od nekdaj, čeprav stvar ne funkcionira. Naj ostanejo pri izdealvi butičnih sportnezov, ker je to se edina konkurenčna stvar ki jo delajo.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
vseeno mislim da se motiš. so kr dobro posodobili wankla v cx30.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
Kaj točno so posodobil? Wankel je se vedno wankel. Če jim v 50 letih ni uspel resit fundamentalne probleme wankla, kaj točno ti da mislis, da jim je sedaj ratal kaj?
Nemors stvar nardit dobre, če je ze konceptualno zajeb. Če imas 3 kose zeleza, kjer je ena stran izjemno vroča, druga pa mrzla, to pač nemore bit dobro za za zanesljivost.. like ever. Zato pa sfuka apexe in vodna tesnila. Wankel je fundamentalni zajeb. Tko kot 2 takten piston ported motor za namen izkoristka.
Wankel naj ostane tam k je dobr; ie zračni kompresorji.
Če je kaj na tem, da bi naj mela stvar porabo 10l/100km v range extender načinu... well that doesn't bode well. Verjetno ma tut z razlogom tko velik kesl :)
Nemors stvar nardit dobre, če je ze konceptualno zajeb. Če imas 3 kose zeleza, kjer je ena stran izjemno vroča, druga pa mrzla, to pač nemore bit dobro za za zanesljivost.. like ever. Zato pa sfuka apexe in vodna tesnila. Wankel je fundamentalni zajeb. Tko kot 2 takten piston ported motor za namen izkoristka.
Wankel naj ostane tam k je dobr; ie zračni kompresorji.
Če je kaj na tem, da bi naj mela stvar porabo 10l/100km v range extender načinu... well that doesn't bode well. Verjetno ma tut z razlogom tko velik kesl :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Mazda dela zadnje čase same kikse...
Mučkajo z EV ponudbo, kot da je to se ena izmed modnih muh.
V 2023 jim uspe nardit _novo_ 3.3 dizlco. Like what are they smoking?
Nekaj tupijo z wanklom, čeprav je to blo ze v 70ih jasno, da ni za v avtomobil
Poskusajo se it v nek upmarket in konkurirat večjim, uveljavljenim tekmencom... za kaj ze točno?
Poskusajo z nekimi eksotičnimi motorji aka skyactiv-x, čeprav se v praksi pokaze da stvar sploh ni kaj pretirano bolj učinkovita kot občajn motor...
Sam čakam se dan, k ukinejo ali debilno hibridizirajo MX-5, edin avto v njihovi ponudbi, ki se ma kaj smisla.
Bo mazda hitro sla v obskurnost, kot Daihatsu in Suzuki...
Mučkajo z EV ponudbo, kot da je to se ena izmed modnih muh.
V 2023 jim uspe nardit _novo_ 3.3 dizlco. Like what are they smoking?
Nekaj tupijo z wanklom, čeprav je to blo ze v 70ih jasno, da ni za v avtomobil
Poskusajo se it v nek upmarket in konkurirat večjim, uveljavljenim tekmencom... za kaj ze točno?
Poskusajo z nekimi eksotičnimi motorji aka skyactiv-x, čeprav se v praksi pokaze da stvar sploh ni kaj pretirano bolj učinkovita kot občajn motor...
Sam čakam se dan, k ukinejo ali debilno hibridizirajo MX-5, edin avto v njihovi ponudbi, ki se ma kaj smisla.
Bo mazda hitro sla v obskurnost, kot Daihatsu in Suzuki...
#brezpodpisa
hojnikb ::
nehi no...nebivedu bi RX8 wankel fural 4.32l/100km...majke mi #worldisgoingcrzy
Mislim da wankla niti po hribu navzdol ne spravis na tako porabo...
So se pebi neki trudl, pa je bla poraba se vedno bedna proti modernim motorjem
#brezpodpisa
Buggy ::
ne podcenjuj nebiveduja...on ima na 4wd frontalno upora punim s cvt menjajcem LPG porabe baksis...Imel sem tri LPG-jarje vse cipano porti inject in direct inject (liquid LPG) pa je bil vedno zgolj zaradi fizike in energetskega deficita, ce je motor pravilno stjunan na LPG vsaj 30% vec porabe na LPG kot na benz. Je pa res da bolj kot si ga zgal je bila delta manjsa.
v ceni ...seveda ne v porabi da smo si na jsnem
v ceni ...seveda ne v porabi da smo si na jsnem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
tony1 ::
"V 2023 jim uspe nardit _novo_ 3.3 dizlco. Like what are they smoking?"
Če drži, da reč izpolnjuje EURO7 je to točno tisto, kar EK hoče od proizvajalcev avtov. Kje pa je problem?
Če drži, da reč izpolnjuje EURO7 je to točno tisto, kar EK hoče od proizvajalcev avtov. Kje pa je problem?
hojnikb ::
EURO7 v trenutni obliki sigurno ne izpolnjuje... Mogoče z pol motornega prostora dodatne emisijske navlake zram...
Problem je, da velika dizlca ne sodi več v 2023+
Se najmanj pa ne nanovo narejen. Sam kaze zblojenost firme in njihovo direkcijo. Namesto da bi na veliko vlagal v EV ponudbo in tu in tam se kaksnega bencinarja stisnal.
Problem je, da velika dizlca ne sodi več v 2023+
Se najmanj pa ne nanovo narejen. Sam kaze zblojenost firme in njihovo direkcijo. Namesto da bi na veliko vlagal v EV ponudbo in tu in tam se kaksnega bencinarja stisnal.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
To kaže na to, koliko kapitala so pripravljeni vložiti v razvoj novih avtov. Odgovor je seveda: kolikor malo se le da. Skušajo pač prdniti in sisniti rit hkrati, kot to počne celoten kapitalizem. Na zapadu ništa novog.
hojnikb ::
Bomo pač čez 20 let kupoval lončke pa spenjače z mazdinim logotipom, avtomobili bojo pa sam se relikt preteklost :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
Dobra iztocnica, kar spet cisto mimo od debate a dejstvo je da se vse vrti okoli gaina...no shit sherlock
Bolj je vprasanje, kako smo mi revni sleherniki v tem primeru (avtomobilisticni intuziasti) lahko v korak pred dejstvi in nekaj dobimo za svojo duso.
Jungtimerje smo ze zamudili. GTR R34, ki je stal se par let nazaj cca 60K€ se zdaj prodaja 140K+...ce mas sreco da ga dobis ker gre vse v US (25+let za uvoz)
Zamujamo Geme...jaz sem sicer nasel enega potencialca in ga imam ogledanega...za dusa + investicijo. Ne Fosilna goriva bodo se tudi cez 20 let, pa naj se Golob in Eu na glavo postavijo!
Bolj je vprasanje, kako smo mi revni sleherniki v tem primeru (avtomobilisticni intuziasti) lahko v korak pred dejstvi in nekaj dobimo za svojo duso.
Jungtimerje smo ze zamudili. GTR R34, ki je stal se par let nazaj cca 60K€ se zdaj prodaja 140K+...ce mas sreco da ga dobis ker gre vse v US (25+let za uvoz)
Zamujamo Geme...jaz sem sicer nasel enega potencialca in ga imam ogledanega...za dusa + investicijo. Ne Fosilna goriva bodo se tudi cez 20 let, pa naj se Golob in Eu na glavo postavijo!
tony1 ::
"avtomobili bojo pa sam se relikt preteklost :)"
Tako je. Razen seveda Muskovih igračk z zanič podvozjem, zanič notranjostjo, brez števcev, čudnim dizajnom, in brez enega samega fizičnega knofa.
Tako je. Razen seveda Muskovih igračk z zanič podvozjem, zanič notranjostjo, brez števcev, čudnim dizajnom, in brez enega samega fizičnega knofa.
WizzardOfOZ ::
EURO7 v trenutni obliki sigurno ne izpolnjuje... Mogoče z pol motornega prostora dodatne emisijske navlake zram...
Problem je, da velika dizlca ne sodi več v 2023+
Se najmanj pa ne nanovo narejen. Sam kaze zblojenost firme in njihovo direkcijo. Namesto da bi na veliko vlagal v EV ponudbo in tu in tam se kaksnega bencinarja stisnal.
spet podcenjevane. zeljarji tega ne znajo narest. to je poanta. ti si pač ritoliznik zeljarjev, pa potem pljuvaš po vsem kar ni zeljarsko.
mazda je naredila to kar EU hoče. avto z euro7 izpustom in dokazala, da se bodo po centrih mest njihovi dizli vozili, tisti z zeljarskimi jajci boste pa izven mest parkiral, pa se trajbal z jpp v mesta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
"avtomobili bojo pa sam se relikt preteklost :)"
Tako je. Razen seveda Muskovih igračk z zanič podvozjem, zanič notranjostjo, brez števcev, čudnim dizajnom, in brez enega samega fizičnega knofa.
Kdaj si nazadnje sedel v tesli? Iz komentarja sodeč enkrat leta 2012...
#brezpodpisa
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
EURO7 v trenutni obliki sigurno ne izpolnjuje... Mogoče z pol motornega prostora dodatne emisijske navlake zram...
Problem je, da velika dizlca ne sodi več v 2023+
Se najmanj pa ne nanovo narejen. Sam kaze zblojenost firme in njihovo direkcijo. Namesto da bi na veliko vlagal v EV ponudbo in tu in tam se kaksnega bencinarja stisnal.
spet podcenjevane. zeljarji tega ne znajo narest. to je poanta. ti si pač ritoliznik zeljarjev, pa potem pljuvaš po vsem kar ni zeljarsko.
mazda je naredila to kar EU hoče. avto z euro7 izpustom in dokazala, da se bodo po centrih mest njihovi dizli vozili, tisti z zeljarskimi jajci boste pa izven mest parkiral, pa se trajbal z jpp v mesta.
Dj prosim ne bluzi.. Mazda do sedaj še ni predstavla nobenga EURO7 dizla. Hvalijo se pa, da je kao zmožen EURO7 norm. Poudarek na zmožen. Tega je zmožen tut 1.6TDI, če na njega vrzes dovolj emisijske opreme.
Mazda gre pač po poti kodaka in nokie. Medtem ko so ostali inoviral, so tu še vedno hotl prodajat fotoaparate na film in butaste telefone. In Mazda je točn to.... Stavi na butaste telefone leta 2008...
Mark my word. Mazda bo leta ~2040 s tako vizijo prodajala sam še obeske za kjuče in kakšno cheap chinese robo z njihovim brandom. Pa mogoče bojo uspel afriki prodat svoje relikte iz preteklosti. Ostali svet bo šel pa naprej...
Jaz sem sedel v ene 7 Y-nkah letos. Bolj cenenega avta do 20k še nisem srečal.
Pol praviš da je ID4 vrhunec kvalitete?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
KATERI ICE pa je uradno Euro 7 + link do uradno?
Jaz najdem samo, mogoce, najverjetneje clanke iz 2022
Jaz najdem samo, mogoce, najverjetneje clanke iz 2022
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
matobeli ::
Noben še, ker ni potrebe (še). Če ima pa kateri to šanso je pa to ravno mazda. Višji izkoristek skupaj z vso emisijsko garnituro ki jo že danes poznajo vsi dizli.
Če se kdo sploh še trudi v avtomobilskem segmentu je to ravno Mazda. Načeloma so avti tudi zgledno zanesljivi.
Boženedaj da bi se tale njihov wankel obnesel, ker pol bi moral bit res trčen da nabaviš zeljarja...
Pa še v kabini nobenih nadležnih stikal na dotik, nobenih svetlečih plastik, vse lepo zen, zunaj tudi zgleda kar nekaj bolje od nevpadljivih nemških modelov.
Za svoj razred precej nadpovprečna.
Aja, pa da ne bomo nabijal preveč, Mazdin avtomatski menjalnik v CX60 je neke sorte mešanca med vsemi... Če ne bodo imel težav (do sedaj mazdini menjalniki niso znani po crkovanju), bo to še ena nova zadeva ki bi se lahko odlično obnesla.
Če se kdo sploh še trudi v avtomobilskem segmentu je to ravno Mazda. Načeloma so avti tudi zgledno zanesljivi.
Boženedaj da bi se tale njihov wankel obnesel, ker pol bi moral bit res trčen da nabaviš zeljarja...
Pa še v kabini nobenih nadležnih stikal na dotik, nobenih svetlečih plastik, vse lepo zen, zunaj tudi zgleda kar nekaj bolje od nevpadljivih nemških modelov.
Za svoj razred precej nadpovprečna.
Aja, pa da ne bomo nabijal preveč, Mazdin avtomatski menjalnik v CX60 je neke sorte mešanca med vsemi... Če ne bodo imel težav (do sedaj mazdini menjalniki niso znani po crkovanju), bo to še ena nova zadeva ki bi se lahko odlično obnesla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
hojnikb ::
Noben še, ker ni potrebe (še). Če ima pa kateri to šanso je pa to ravno mazda. Višji izkoristek skupaj z vso emisijsko garnituro ki jo že danes poznajo vsi dizli.
Če se kdo sploh še trudi v avtomobilskem segmentu je to ravno Mazda. Načeloma so avti tudi zgledno zanesljivi.
Boženedaj da bi se tale njihov wankel obnesel, ker pol bi moral bit res trčen da nabaviš zeljarja...
Pa še v kabini nobenih nadležnih stikal na dotik, nobenih svetlečih plastik, vse lepo zen, zunaj tudi zgleda kar nekaj bolje od nevpadljivih nemških modelov.
Za svoj razred precej nadpovprečna.
Aja, pa da ne bomo nabijal preveč, Mazdin avtomatski menjalnik v CX60 je neke sorte mešanca med vsemi... Če ne bodo imel težav (do sedaj mazdini menjalniki niso znani po crkovanju), bo to še ena nova zadeva ki bi se lahko odlično obnesla.
"Trudijo" se z brcanjem mrtvega konja. Ker očitno je njihova uprava sestavljena iz samih boomerjov, k so v prepričanju da bo ICE aktualn v razvitem svetu še naslednjih 50 let. V takem primeru je precej smiselno investirat v 3.3 dizla, ki ima konje in navor kot nemški 2.0. Pa pogovarjajo se o vrlem izkoristku tega novga motorja, a pozabljajo da so nemški dizli mel 40% izkoristek ze tam leta 90'.
Wankl pa ima da crkne še isto leto k pride na sceno. Če kaj podatek drzi, da naj bi stvar mela 7-10 litrov porabe v charging načinu, potem je to itk izdele DOA. In prav je tako, wankel sodi sam v zračne kompresorje.
KATERI ICE pa je uradno Euro 7 + link do uradno?
Jaz najdem samo, mogoce, najverjetneje clanke iz 2022
Nobenga ni, ker nerabi bit. Motorji so itk vedno tako sprojektirani, da v teoriji dosežejo glih tok dobre emisije, kot jih zahteva aktualn standard.
Za euro7 bo pa treba rukant gor za jurja ali 2 emisijske opreme, da bo compliant. Razn če bojo nemci spet uredil kakšn magičn software, k to nardi brez. Majo že dolgoletne izkušnje
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25926 (4294) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79024 (30448) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15319 (11961) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44300 (40288) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57755 (50365) | SuperVeloce |