Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
TheBlueOne ::
Jaz bi v tvojem primeru poklical na servis in bi dobil s prve roke informacije. Kot drugo - a ni tako, da se nekje na 60.000km menjava olje v avtomatskem menjalniku?
Znajo spreminjati. Pri Mercedezu so mi iz sealed for life spremenili v priporoceno vsake 120.000km. In se sreca da smo poservisirali.
hojnikb ::
V avtomatskih ne, imajo doživljenjsko.
V robotiziranih je priporočljivo. Itak začnejo grdo menjavati, če ga ne.
No such thing as dozivljensko olje. Ja, proizvajalec reče dozivljensko, ampak smatrajo da boš dal avto pr 200kkm v prešo.
#brezpodpisa
feryz ::
Nope. Naš ima 450 tisoč in se še kar vrti. Forda ne bomo popravljali več, crknit pa noče. Torej naj se vrti.
Sicer je pri menjalnikih tako. Uporabil naj bi kakovostno olje in sicer nekje med 15 in 20 litri le tega. Tako da stvar ni tako poceni, če jo narediš pravilno.
Sicer je pri menjalnikih tako. Uporabil naj bi kakovostno olje in sicer nekje med 15 in 20 litri le tega. Tako da stvar ni tako poceni, če jo narediš pravilno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
feryz ::
S kakšnim pa? Drugega nismo nalili.
Saj pravim, da čakamo, da bo hudič crknil. Mogoče bo pa segnil prej.
Saj pravim, da čakamo, da bo hudič crknil. Mogoče bo pa segnil prej.
feryz ::
Jaz bi šel na Citroen, ti pa kamor čš.
Pod vsakim skednjem ti ga bodo. Le vprašanje kako. Po manualu s tube, verjetno.
Pod vsakim skednjem ti ga bodo. Le vprašanje kako. Po manualu s tube, verjetno.
bono1987 ::
vprašal pri citroenu junija NE delajo tega. in po VIN številki ne delajo. zato hočem it nekam gdo se ukvarja s tem.
ginekk ::
konspirator je izjavil:
Zaradi takih lastnikov imajo vozila z AM slab ugled, ker jih nihče ne servisira.
Če se ne motim si nek strojnik, tako bi lahko vedel, da ni menjalnika, ki bi deloval brez vzdrževanja.
Sej tud tovarni se jebe, ker ne predpiše intervalov oz. kakršnekoli menjave. In zakaj bi pol povprečen analfabet lastnik dodatno se s tem ukvarjal?
Za prvega lastnika bo čist ok, za naslednje pa je nakup vedno riziko. Naj pač kupijo nov avto, če nočejo sprejet nobenega tveganja pri rabljenih.
TheBlueOne ::
kje lahko zamenjam olje? gdo se ukvarja s tem? priporoke...
Jaz sem bil tu zelo zadovoljen. Sem jim poslal kar nekaj strank iz AT, nekateri so gledali cel proces.
https://www.avtomatski-menjalniki.si/
TheBlueOne ::
Sej tud tovarni se jebe, ker ne predpiše intervalov oz. kakršnekoli menjave. In zakaj bi pol povprečen analfabet lastnik dodatno se s tem ukvarjal?
Za prvega lastnika bo čist ok, za naslednje pa je nakup vedno riziko. Naj pač kupijo nov avto, če nočejo sprejet nobenega tveganja pri rabljenih.
Problem bo, ko bodo avti s CVT dosegli spostljive starosti, ker popravila bodo skoraj sigurno predraga. Smo skoraj vzeli Foresterja, pa smo ga zaradi CVTja raje preskocili. Sploh ne vem zakaj jih dajejo v jajce, ko je na voljo Toyotin HSD.
cvalsr ::
Bono, nisi povedal, na katerem koncu Slovenije iščeš.
Tit doo v Trebnjem se ukvarja prav s tem. Sem bil lani njihova stranka. Nimam pripomb.
Aja - itak avtomatski menjalnik? V navadnem zna vsak fušar pod kozolcem.
Tit doo v Trebnjem se ukvarja prav s tem. Sem bil lani njihova stranka. Nimam pripomb.
Aja - itak avtomatski menjalnik? V navadnem zna vsak fušar pod kozolcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
LukiYo ::
V avtomatskih ne, imajo doživljenjsko.
V robotiziranih je priporočljivo. Itak začnejo grdo menjavati, če ga ne.
No such thing as dozivljensko olje. Ja, proizvajalec reče dozivljensko, ampak smatrajo da boš dal avto pr 200kkm v prešo.
Moj Aisin auto menjalnik, ki je zelo pogost in ima longlife olje, je zdržal dlje, kot motor, oz po 330k km še vedno brezhibno deloval, nikoli odprt.
LeQuack ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
Quack !
bono1987 ::
hojnikb ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
verjetno enako kot pri rocnem, sj ni nic druga kot rocni menjalnik z mehatroniko, k ga salta :)
#brezpodpisa
LeQuack ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
verjetno enako kot pri rocnem, sj ni nic druga kot rocni menjalnik z mehatroniko, k ga salta :)
Ubistvu ne, skoraj vsi so sedaj dual clutch, se pravi dve ločeni sklopki.
Quack !
Matevz96 ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
verjetno enako kot pri rocnem, sj ni nic druga kot rocni menjalnik z mehatroniko, k ga salta :)
Ubistvu ne, skoraj vsi so sedaj dual clutch, se pravi dve ločeni sklopki.
Kolikor vem ne pri francozih, oni stavijo na klasičen ročni menjalnik s parimi aktuatorji za prestavljanje.
#hooldthedoor
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
Sej tud tovarni se jebe, ker ne predpiše intervalov oz. kakršnekoli menjave. In zakaj bi pol povprečen analfabet lastnik dodatno se s tem ukvarjal?
Za prvega lastnika bo čist ok, za naslednje pa je nakup vedno riziko. Naj pač kupijo nov avto, če nočejo sprejet nobenega tveganja pri rabljenih.
Problem bo, ko bodo avti s CVT dosegli spostljive starosti, ker popravila bodo skoraj sigurno predraga. Smo skoraj vzeli Foresterja, pa smo ga zaradi CVTja raje preskocili. Sploh ne vem zakaj jih dajejo v jajce, ko je na voljo Toyotin HSD.
CVT od subaruja čist brez problemov deluje tudi po 300k prevoženih kilometrih. Pa če bi ga moral obnovit, te pride obnova malo čez 1000€ (kar je mnogo cenej, kot če bi dal starega aisinovega obnavljat). Tako da je strah odveč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
sandmat ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
verjetno enako kot pri rocnem, sj ni nic druga kot rocni menjalnik z mehatroniko, k ga salta :)
Ubistvu ne, skoraj vsi so sedaj dual clutch, se pravi dve ločeni sklopki.
ford ima tudi single clutch. Menjava je zastonj, ker jo menjaš v garanciji vsakih 50kkm :D
hojnikb ::
In koliko stane menjava sklopke v robotiziranih menjalnikih, najbrž celo premoženje?
verjetno enako kot pri rocnem, sj ni nic druga kot rocni menjalnik z mehatroniko, k ga salta :)
Ubistvu ne, skoraj vsi so sedaj dual clutch, se pravi dve ločeni sklopki.
ford ima tudi single clutch. Menjava je zastonj, ker jo menjaš v garanciji vsakih 50kkm :D
wrong, ford nima single clutchov. Imajo pa powershift, sam to je DCT.
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
WizzardOfOZ je izjavil:
CVT od subaruja čist brez problemov deluje tudi po 300k prevoženih kilometrih. Pa če bi ga moral obnovit, te pride obnova malo čez 1000EUR (kar je mnogo cenej, kot če bi dal starega aisinovega obnavljat). Tako da je strah odveč.
Jaz sem takrat gledal okoli tega, ko sem kupoval in je bilo receno, da ce useka je menjalnik totalka, nov pa 7kEUR. Potem pa so me presenetili se dragi kar frekventni servisi. Ce se prav spomnem je olje brutalno drago. So pa rekli na Subaruju, da z menjalniki nimajo nekih tezav, imam pa jaz tezavo 100% verjeti prodajalecem.
Nekega intervala za obnove nisem zasledil.
Zna biti, da neutemeljeno ne zaupam CVTjem. Sploh nisem vedel, da imas neke obnove. Ce bi imel Forester HSD bi ga verjetno takrat vzeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
CVT od subaruja čist brez problemov deluje tudi po 300k prevoženih kilometrih. Pa če bi ga moral obnovit, te pride obnova malo čez 1000EUR (kar je mnogo cenej, kot če bi dal starega aisinovega obnavljat). Tako da je strah odveč.
Jaz sem takrat gledal okoli tega, ko sem kupoval in je bilo receno, da ce useka je menjalnik totalka, nov pa 7kEUR. Potem pa so me presenetili se dragi kar frekventni servisi. Ce se prav spomnem je olje brutalno drago. So pa rekli na Subaruju, da z menjalniki nimajo nekih tezav, imam pa jaz tezavo 100% verjeti prodajalecem.
Nekega intervala za obnove nisem zasledil.
Zna biti, da neutemeljeno ne zaupam CVTjem. Sploh nisem vedel, da imas neke obnove. Ce bi imel Forester HSD bi ga verjetno takrat vzeli.
redni servis olja v menjalniku na uradnem servisu je 137€. Menjajo vseh 12 litrov olja v menjalniku. Če je to brutalno drag servis, potem mi povej, kje imajo cenejše servise.
Meni so ne enem izmed pooblaščenih servisov tudi trdili, da se olja v CVT menjalnikih ne menja. In da je olje doživljensko. Na vprašanje, koliko je življenska doba avta, da lahko potem olje zamnejam niso vedeli odgovora.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
vaščan ::
Lep pozdrav eno vprašanje glede avtomatskega menjalnika dizel 2.0 150hp DSG 7 prestav.
Zaenkrat zadeva deluje me pa totalno spravlja ob živce v načinu D in me zanima če kdo ve kako to zrihtat s kakšno nastavitvijo. Stvar je sledeča nadležnost za moje pojme se pojavi ko lepo konstantno pospešuješ obrati so še prenizki za šoltanje v višjo prestavo dosegel si željeno hitrost zato začneš popuščat gas on pa ti šolta v višjo prestavo in valda potem morš mal po bremzi jit ker če bi spustil samo gas in bi ostalo v isti prestavi bi mašina mal zbremzala recimo zvoziš ovink dodaš gas in spet šolta dol ker je premal obratov, da bi normalno pospešil mal pospešiš popustiš gas in ob popuščanju gasa on spet šolta v višjo prestavo. V ročnem načinu bi vse to kar sem opisal naredil lepo v eni prestavi nekje med 1500 in 2000rpm avtomatik pa v tem primeru 3x prešolta. Uglavnem moti me to šoltanje v višjo prestavo pod 2000rpm ko popuščam gas, kot bi hotel nekaj šparat s temi forami ampak to me res moti ubistvu prov ob živce me spravlja zato ga dam v S no tam pa teh neumnosti ne počne mogoče kdaj pa kdaj ampak je pa malo bolj agresiven pri šoltanju potem.
Zaenkrat zadeva deluje me pa totalno spravlja ob živce v načinu D in me zanima če kdo ve kako to zrihtat s kakšno nastavitvijo. Stvar je sledeča nadležnost za moje pojme se pojavi ko lepo konstantno pospešuješ obrati so še prenizki za šoltanje v višjo prestavo dosegel si željeno hitrost zato začneš popuščat gas on pa ti šolta v višjo prestavo in valda potem morš mal po bremzi jit ker če bi spustil samo gas in bi ostalo v isti prestavi bi mašina mal zbremzala recimo zvoziš ovink dodaš gas in spet šolta dol ker je premal obratov, da bi normalno pospešil mal pospešiš popustiš gas in ob popuščanju gasa on spet šolta v višjo prestavo. V ročnem načinu bi vse to kar sem opisal naredil lepo v eni prestavi nekje med 1500 in 2000rpm avtomatik pa v tem primeru 3x prešolta. Uglavnem moti me to šoltanje v višjo prestavo pod 2000rpm ko popuščam gas, kot bi hotel nekaj šparat s temi forami ampak to me res moti ubistvu prov ob živce me spravlja zato ga dam v S no tam pa teh neumnosti ne počne mogoče kdaj pa kdaj ampak je pa malo bolj agresiven pri šoltanju potem.
tomaz- ::
dokler se s takimi "hecnimi" stvarmi obremenjuješ, avtomatsko ŠOLTANJE ni zate.. Menjaj za ročno kvačkalico
mater, imam v familji že več kot 15 let same avtomatike in čisto vsi ŠOLTAJO ok. Če se pa kdaj menjalnik malce ZAŠOLTA, mu pa z veseljem opravičim, ker ga ni čez kamot
mater, imam v familji že več kot 15 let same avtomatike in čisto vsi ŠOLTAJO ok. Če se pa kdaj menjalnik malce ZAŠOLTA, mu pa z veseljem opravičim, ker ga ni čez kamot
vaščan ::
Moti me ker slišim kako se avto matra na prenizkih obratik v previsoki prestavi in potem mora šoltat v nižjo prestavo ko dodam gas in ko popustim gas na nizkih obratih pri katerih ni nobene potrebe po šoltanju on spet prestavi v višjo prestavo kot da špara jaz pa bom po vsej vrjetnosti dodal gas čez kakšno sekundo in rabim da avto normalno gre on mora spet šoltat eno dol in tko naprej meni je to moteče full.
Da drugače ponazorim to frustracijo recimo, da voziš ročno zakaj bi v 4 prestavi pri 40kmh pod 2000rpm ko počasi popuščaš gas ker moraš zvozit en ovink prestavil v višjo prestavo? Za ovinkom ko boš pospeševal bo v višji prestavi premalo obratov avto se bo matral in boš moral spet prestavit nazaj v 4 prestavo mislim neko brezvezno šparalno šoltanje dsgja v načinu D to bi rad izklopil.
Ali pač to tako je in ga moram ves čas vozit v S, da ne počne teh neumnosti.
Da drugače ponazorim to frustracijo recimo, da voziš ročno zakaj bi v 4 prestavi pri 40kmh pod 2000rpm ko počasi popuščaš gas ker moraš zvozit en ovink prestavil v višjo prestavo? Za ovinkom ko boš pospeševal bo v višji prestavi premalo obratov avto se bo matral in boš moral spet prestavit nazaj v 4 prestavo mislim neko brezvezno šparalno šoltanje dsgja v načinu D to bi rad izklopil.
Ali pač to tako je in ga moram ves čas vozit v S, da ne počne teh neumnosti.
tomaz- ::
mislim, da imaš ti problem s tvojo desno nogo in konstantnim predrkavanjem predal za plin. verjetno ga jebeš s pritiskanjem in popuščanjem nonstop.. Če bi ga preprosto pustil, da dela tako kot mu je namenjeno, bi bilo vse ok. Ne misli, da moraš biti povsod najpametnejši, pa bo. In verjemi, avtomatik se prav nič ne bo "matral" pri prenizkih obratih, to je zgolj zgrešena matematika v tvoji glavi in posledično v desni nogi
vaščan ::
Kako pa ti voziš avto po naših slo cestah s pospeševanjem do avtoceste nosntop al kako? Po teh naših vaških cestah nekega čudeža neboš naredil pelješ se počas ampak če ti ves čas ob popuščanju plina prestavlja v višjo prestavo meni je to moteče in ja pač slišim in čutim mašino ko se na prenizkih obratih matra ko mu začnem dodajt gas ker je v previsoki prestavi sej to potem ponavadi tudi avto sam dojame in šolta eno nižje. Zdej če imaš kakšen nasvet ali se da z računalnikom kaj porihtat glede tega ok ne rabim pa pametovanja kako naj vozim.
vaščan ::
Čist možno, da je s mojim dsgjem kaj narobe nevem če ima kdo podobne izkušnje se priporočam.
PINki ::
Pelji ga k tunerju, da ti prilagodi delovanje menjalnika. Vse se da urediti. Tudi mene motijo podobne stvari na ocetovem avtu ko ga vozim. V S je pregrob v D prevec zaspan. Ni vmesne prave stopnje.
Utk ::
Če bi ti šaltal drugač, preklopi v ročni način. Ali se pa navadi. Ali se pa navadi pritiskat gas tako kot je nekak normalno. Gas ni samo on-off stikalo, pozna tudi vmesne pozicije.
TOP ::
Jaz sem probal,kar nekaj avtov z avtomatskim menjalnikom,tudi električarja in tega problema nisem nikjer opazu,če ti normalno delaš s stopalko z gasom.Obstaja samo ena fora ali je kaj narobe z menjalnikom v kar dvomim ali pa ti nonstop pumpaš s stopalko s gasom,ker moj sodelovec točno to dela in tisti menjalnik nonstop prestavlja,tudi ko vozi po ravnini,kar malo popusti gas,da menjalnik dol prestavi in spet doda in menjalnik spet gor prestavi,uglavnem ti gre na živce.
WizzardOfOZ ::
Čist možno, da je s mojim dsgjem kaj narobe nevem če ima kdo podobne izkušnje se priporočam.
Nič ni marobe z menjalnikom. Napaka je v tvoji desni nogi. Zamoril si menjalnik s svojo vožnjo.
Kot vsak drug avtomatski menjalnik, se tudi tvoj menjalnik uči prestavljat po tvoji vožnji. Na približno vsakih 100 prestavljanj se ponovi cikel učenja in prilagajanja. In če boš začel vozit v visokih obratih nekaj časa, bo tudi menjalnik potem drugače delal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
LeQuack ::
Električni večinoma nimajo prestav, menjalnik je samo fiksno razmerje input:output.
Quack !
sbawe64 ::
Se menjalnika ne da resetirati na default obnašanje ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
WizzardOfOZ ::
Reset računalnika. Kako pa se to naredi pri njegovem avtu, bo moral pa sam poiskat.
Verjetno bo z obd2 najlažje.
Verjetno bo z obd2 najlažje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
stara mama ::
Adaptacije se pobriše.
Ampak a si je res treba življenje komplicirat in se obremenjevat s tem šaltanjem, servisiranjem, stroški in večnem spraševanju če je z getribi vse ok in če te bo pustil na cedilu ravno takrat ko greš čez pol evrope?
Mislim no, na ročnih menjalnikih za te težave sploh ne veš.
Ampak a si je res treba življenje komplicirat in se obremenjevat s tem šaltanjem, servisiranjem, stroški in večnem spraševanju če je z getribi vse ok in če te bo pustil na cedilu ravno takrat ko greš čez pol evrope?
Mislim no, na ročnih menjalnikih za te težave sploh ne veš.
WizzardOfOZ ::
stara mama je izjavil:
Adaptacije se pobriše.
Ampak a si je res treba življenje komplicirat in se obremenjevat s tem šaltanjem, servisiranjem, stroški in večnem spraševanju če je z getribi vse ok in če te bo pustil na cedilu ravno takrat ko greš čez pol evrope?
Mislim no, na ročnih menjalnikih za te težave sploh ne veš.
Če veš približno kako samoučenje mehatronike v teh menjalnikih deluje in če mu redno menjaš olje, potem ni bojazni, da te bo kar tako pustil na cedilu. Te zadeve so vseeno preverjene in delujejo dobro.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Buggy ::
to je spet en prezivet mit. Vsaj VW DSG 7 shifter DQ500, ki ga imam v avtu se nic ne "uci". Logika ima zgolj dolocen algoritem, vezan na vec parametrov voznje na podlagi cesar potem menja ali pac ne ni pa tukaj prisotnega nobenega ucenja in brisanja profilov.
Kar se pa problema tice. Se strinjam da je D nacin len kot fuks, S pa prevec zivcen, vsaj pri nizjih prestavah in speljevanju. Sam prakticiram downshiftanje tako, da ga dregnem v S ali pa se raje s paddle shiftom ob volanu, takrat ko to rabim in je menjalnik prepocasen za moj okus (prehitevanje)
Sam sem tunal avto pri RSR in ga vprasal tudi, ce mi lahko kako popravi mapo za menjalnik, da bi bil D manj len S pa manj zivcen pa ni bil ravno navdusen je pa rekel da nisem prvi, ki ima s tem tezave tako da dobrodosel v klub
Kar se pa problema tice. Se strinjam da je D nacin len kot fuks, S pa prevec zivcen, vsaj pri nizjih prestavah in speljevanju. Sam prakticiram downshiftanje tako, da ga dregnem v S ali pa se raje s paddle shiftom ob volanu, takrat ko to rabim in je menjalnik prepocasen za moj okus (prehitevanje)
Sam sem tunal avto pri RSR in ga vprasal tudi, ce mi lahko kako popravi mapo za menjalnik, da bi bil D manj len S pa manj zivcen pa ni bil ravno navdusen je pa rekel da nisem prvi, ki ima s tem tezave tako da dobrodosel v klub
WizzardOfOZ ::
Buggy, seveda se uči. Vsak avtomatski menjalnik se uči. In bo konkretno različno šaltal, če ga bo vozil nekdo umirjeno ali pa če bo en mulc stalno norel z njim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Buggy ::
menjalnik ne, motor je pa res lahko bolj len ali pa zivahen glede na voznjo in tam ti cutis razliko ne pa kako in kdaj bo DSG menjal
njyngs ::
Tega "problema" ne boš rešil. Ker to ni problem direkt tvojega DSGja, ampak sam dizajn DSG menjalnika. DSG je pravzaprav samo navadni ročni menjalnik z dvojno sklopko, krmiljen s strani računalnika. Na eno sklopko so obešene sode, na drugo lihe prestave. Računalnik glede na vožnjo vedno prilagaja v katero brzino bo šel - pri pospeševanju gor; pri bremzanju/upočasnjevau pa dol. In ker je ta računalnik na DSGju precej zabit in počasen ga nenadne spremembe zmedejo in ima kako sekundo zakasnitve pri "spremembi plana". Torej, če počasi pospeševal in si je on zračunal, da bo dal prestavo višje... ti pa popustiš gas ali zabremzaš on rabi 1 sekundo, da to skapira. Isto za navzdol... če brezmaš in on pripravi nižjo prestavo, potem pa nenadoma pospešiš... bo spet rabil "da skapira".
DSG je precej beden menjalnik za neko dinamično vožnjo, za umirjeno vožnjo pa je boljši, ampak še vseeno precej trd, če se ga ne privadiš/ne prilagodiš svoje vožnje malenkost.
EDIT: pa še to - DSG je eden izmed bolj lenih v načinu D. Pa tudi v S ni nek biser... meni se ni zdel živčen, ampak je v S komaj bil znosen za uporabo. Pa da niti ne omenimo največjo hibo DSG-ja: čisto počasno lezenje v gužvi ga precej uničuje. Žlajfat/lezt s prikolico ga pa precej hitro ubije.
DSG je precej beden menjalnik za neko dinamično vožnjo, za umirjeno vožnjo pa je boljši, ampak še vseeno precej trd, če se ga ne privadiš/ne prilagodiš svoje vožnje malenkost.
EDIT: pa še to - DSG je eden izmed bolj lenih v načinu D. Pa tudi v S ni nek biser... meni se ni zdel živčen, ampak je v S komaj bil znosen za uporabo. Pa da niti ne omenimo največjo hibo DSG-ja: čisto počasno lezenje v gužvi ga precej uničuje. Žlajfat/lezt s prikolico ga pa precej hitro ubije.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
WizzardOfOZ ::
menjalnik ne, motor je pa res lahko bolj len ali pa zivahen glede na voznjo in tam ti cutis razliko ne pa kako in kdaj bo DSG menjal
Tudi menjalnik.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
G0zdar ::
Moti me ker slišim kako se avto matra na prenizkih obratik v previsoki prestavi in potem mora šoltat v nižjo prestavo ko dodam gas in ko popustim gas na nizkih obratih pri katerih ni nobene potrebe po šoltanju on spet prestavi v višjo prestavo kot da špara jaz pa bom po vsej vrjetnosti dodal gas čez kakšno sekundo in rabim da avto normalno gre on mora spet šoltat eno dol in tko naprej meni je to moteče full.
Da drugače ponazorim to frustracijo recimo, da voziš ročno zakaj bi v 4 prestavi pri 40kmh pod 2000rpm ko počasi popuščaš gas ker moraš zvozit en ovink prestavil v višjo prestavo? Za ovinkom ko boš pospeševal bo v višji prestavi premalo obratov avto se bo matral in boš moral spet prestavit nazaj v 4 prestavo mislim neko brezvezno šparalno šoltanje dsgja v načinu D to bi rad izklopil.
Ali pač to tako je in ga moram ves čas vozit v S, da ne počne teh neumnosti.
Mene je tudi to motilo na začetku. Vendar menjalnik ne more vedeti, da si ti spustil gas, ker je pred tabo ovinek in bi rad z motorjem zaviral do ovinka. Ko ti spustiš gas, si menjalnik "interpretira" da od motorja ne zahtevaš več toliko moči, in bo prestavil v višjo prestavo, da bo vozil bolj ekonomično. Jaz ga v takih primerih ruknem v ročni način. To naredim tudi na primer na avtocesti, ko vozim v 6 prestavi in hočem prehiteti. Če dam gas bi on takoj prestavil v nižjo prestavo, vendar jaz hočem da ostane v 6., zato ga ruknem v ročno.
Pri stop-and-go vožnji v koloni ga dam v ročno ali v S način. D način prehitro šalta iz 1. v 2. prestavo in potem drgne sklopko v 2.. Pri mojem je še "problem" - ne vem a je pri drugih tudi- da ko ga vozim v ročnem načinu me avto ne uboga zmeraj kadar hočem šaltati.
Buggy ::
Pri mojem je še "problem" - ne vem a je pri drugih tudi- da ko ga vozim v ročnem načinu me avto ne uboga zmeraj kadar hočem šaltati.
...v rocnem nacini so se zmeraj v veljavi doloceni pogoji, katerih ne mores overridat. V nizje ga ne bos mogu dat ce bo prevec obratov prav tako ga ne bos v 7 prestavo mogu poklikat pri 30 na uro. Isto ga ne bos mogu preterat v obrate za dlje casa, ker bo prej sam presaltat v visjo.
definicija normalnosti za tetko, ki gre k masi in nekoga, ki vozi dinamicno je pac razlicna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25928 (4296) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79030 (30454) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15319 (11961) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44302 (40290) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57756 (50366) | SuperVeloce |