Forum » Na cesti » Avtomatski menjalnik v avtu
Avtomatski menjalnik v avtu
Temo vidijo: vsi
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Zakaj ni uporaben? In kako je primerjava z M3? Meni M3 po kakovosti bolj disi na cenejse brende, prej kaksen Megane.
Zakaj pa nimaš ti bmw trojke limuzine namesto passata karavana?
Model 3 je dost prostoren, tudi prtljažnik je kar uporaben, pa še frunk ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
perci ::
Včeraj sem peljal Teslo 3. Lepo se pelje, cist ok avto. Ja, notri ne deluje premium na nivoju bmw ampak je čist ok, ni klump. Ko jo daš v šport mode in pohodis, se ji zmeša :)
V id4 sem de peljal zgolj kot sopotnik pa tut nimam pripomb. Mogoče je mal bolj premium od tesle, to je pa tut vsa razlika, ki sem jo opazil. Opažam, da si večina ljudi, ki ima tesle, lasti tudi elektrarno, za dopust si pa itak v družini lastijo se eno klasiko.
V id4 sem de peljal zgolj kot sopotnik pa tut nimam pripomb. Mogoče je mal bolj premium od tesle, to je pa tut vsa razlika, ki sem jo opazil. Opažam, da si večina ljudi, ki ima tesle, lasti tudi elektrarno, za dopust si pa itak v družini lastijo se eno klasiko.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Zakaj ni uporaben? In kako je primerjava z M3? Meni M3 po kakovosti bolj disi na cenejse brende, prej kaksen Megane.
Zakaj pa nimaš ti bmw trojke limuzine namesto passata karavana?
Model 3 je dost prostoren, tudi prtljažnik je kar uporaben, pa še frunk ima.
Mislim zakaj ni uporaben, ko je primerjava M3?
Drugace samo pravim s cim bi primerjal M3, ce so v igri tudi ICE. Nekje avti ranga do 30k€, bolj budget brendi. Kaksen podaljsan Megane ali Golf sta verjetno dosti bolj prakticna od M3 in prakticno za pol cene.
feryz ::
Jaz sem pa včeraj peljal glanc nov X7.
Ko spelješ nič, ko pohodiš nič, nič, nič in še enkrat nič. Navaden traktor brez duše. Kolega, ki je to kupil, pa je, baje, ultra zadovoljen. Pa že.
Edina dobra stvar je, da se preko 5 metrov dolg avto obrne na presenetljivo majhnem prostoru. Štirikolesno krmiljenje je dejansko dobra zadeva.
Teslo 3 sem pa nedavno vozil. Tega pa niti komentiral ne bi. V tako slabo spacanem avtu že dolgo nisem sedel.
Tudi to, da jo pohodiš in se ji zmeša, ne bi komentiral. Mogoče se tako zdi ljudem, ki so prej čutili pospeške v rangu golfa dvojke.
Pač potegne. Ampak se človek počuti zelo nelagodno pri tem.
Moj tudi potegne in se počutiš varno.
Ko tesla potegne z istim tempom, se počutiš, kot da te hoče ubiti.
Ko spelješ nič, ko pohodiš nič, nič, nič in še enkrat nič. Navaden traktor brez duše. Kolega, ki je to kupil, pa je, baje, ultra zadovoljen. Pa že.
Edina dobra stvar je, da se preko 5 metrov dolg avto obrne na presenetljivo majhnem prostoru. Štirikolesno krmiljenje je dejansko dobra zadeva.
Teslo 3 sem pa nedavno vozil. Tega pa niti komentiral ne bi. V tako slabo spacanem avtu že dolgo nisem sedel.
Tudi to, da jo pohodiš in se ji zmeša, ne bi komentiral. Mogoče se tako zdi ljudem, ki so prej čutili pospeške v rangu golfa dvojke.
Pač potegne. Ampak se človek počuti zelo nelagodno pri tem.
Moj tudi potegne in se počutiš varno.
Ko tesla potegne z istim tempom, se počutiš, kot da te hoče ubiti.
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace samo pravim s cim bi primerjal M3, ce so v igri tudi ICE. Nekje avti ranga do 30kEUR, bolj budget brendi. Kaksen podaljsan Megane ali Golf sta verjetno dosti bolj prakticna od M3 in prakticno za pol cene.
Daj mi link na novega golfa karavana, avtomatik, 150 konjev (tesla ima seveda več, ampak dejmo ne pretiravat), vse asistence, webasto, itd. Mislim da bo težko 2 jurja cenejši od osnovne tesle, se pravi nekih 9-10 jurjev od LR, ki ima 4,4 do 100, 4x4 pogon, pa še kaj.
Če jaz poklukam v konfiguratorju golfa tdi dsg, 150 konjev, z vso opremo, ki jo ima tesla, pridem na 41 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Kaj takega?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ajde nima webasto, ima pa aktivni tempomat. Ima pa tudi dosti vec prostora kot Tesla. Sem jih videl tudi za nekoliko manj denarja.
Koliko stane osnovna M3?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ajde nima webasto, ima pa aktivni tempomat. Ima pa tudi dosti vec prostora kot Tesla. Sem jih videl tudi za nekoliko manj denarja.
Koliko stane osnovna M3?
Utk ::
A celo aktivni tempomat ima? Tesla se tudi v osnovni opremi skoraj sama pelje, ta ima pa aktivni tempomat...
TheBlueOne ::
Če jaz poklukam v konfiguratorju golfa tdi dsg, 150 konjev, z vso opremo, ki jo ima tesla, pridem na 41 jurjev.
Tala katerega sem nasel je ca 31k€. Pa mu ne manjka dosti od zeljenaga.
A celo aktivni tempomat ima? Tesla se tudi v osnovni opremi skoraj sama pelje, ta ima pa aktivni tempomat...
Koliko stane Tesla? Drugace ne vem, ce ostali v tako cenenih avtih dodajo asistence na nivoju Tesle. Si mislim, da vecini pride bolj prav tak Golf?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Manjka mu webasto, panoramska streha, ogrevani sedeži, ozvočenje in podobno vprašanje kakšno je, lane assist, ne bi se čudil, če moraš ključ nekam vtikat.
Kdo je reku, da je tesla 31?
Zakaj bi mene ali pa kogarkoli drugega brigalo kaj pride bolj prav večini? Tesla je sicer letos celo v Evropi prodala več avtov kot so prodali golfa, tako da...
Osnovna je 42 jurjev.
Cak Tesla je samo 31k? A vi mal mesate novo in rabljeno?
Kdo je reku, da je tesla 31?
Si mislim, da vecini pride bolj prav tak Golf?
Zakaj bi mene ali pa kogarkoli drugega brigalo kaj pride bolj prav večini? Tesla je sicer letos celo v Evropi prodala več avtov kot so prodali golfa, tako da...
Koliko stane Tesla?
Osnovna je 42 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
perci ::
Jaz sem pa včeraj peljal glanc nov X7.
Ko spelješ nič, ko pohodiš nič, nič, nič in še enkrat nič. Navaden traktor brez duše. Kolega, ki je to kupil, pa je, baje, ultra zadovoljen. Pa že.
Edina dobra stvar je, da se preko 5 metrov dolg avto obrne na presenetljivo majhnem prostoru. Štirikolesno krmiljenje je dejansko dobra zadeva.
Teslo 3 sem pa nedavno vozil. Tega pa niti komentiral ne bi. V tako slabo spacanem avtu že dolgo nisem sedel.
Tudi to, da jo pohodiš in se ji zmeša, ne bi komentiral. Mogoče se tako zdi ljudem, ki so prej čutili pospeške v rangu golfa dvojke.
Pač potegne. Ampak se človek počuti zelo nelagodno pri tem.
Moj tudi potegne in se počutiš varno.
Ko tesla potegne z istim tempom, se počutiš, kot da te hoče ubiti.
Ne vem, kva nabijaš o golfu 2, se vidi, da se ti sanja ne o čem govoriš. 4,4 do 100 je brutalno. Tudi 6s pri tapoceni modelu je adijo pamet.
Kolk je pa to uporabno, je pa druga stvar. Ker v resnici je tudi 10s povsem dovolj za zelo dinamično vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Utk ::
Pri električnih ni stvar samo v cifri do 100, ampak predvsem v tem kako neboleče to naredi. Nek bmw ima tudi lahko 6, pa se v realnosti v križišču vleče enako kot nek clio, ker je lastniku škoda (pustimo feryza, ne njega se več ne oziram, ker pač ni normalen in za to ima tudi potrdilo iz bmw servisa). Električnega malo pritisneš in gre, nobenga dretja, obratov, ne slišiš niti ne čutiš. Ni ti ga "škoda". Razen ko pomisliš na gume...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
perci ::
Ma dobr, tut dsgji čist lepo zvezno pospešujejo in se nič ne vlečejo, je pa elektrika se bolj neopazna, to se strinjam.
Utk ::
Ne da ne bi pospeševali, ampak tudi če ima nek tdi pospešek 8 sekund, v realnosti bo voznik pospeševal kot da ima 20. Nihče ne vozi na polno stalno. Električni pa tudi če ima 12, bo teh 12 veliko pogosteje zares uporabil.
Mato989 ::
Zanimivo kako UTK tu specificira tehnične podatke, ker pol pa pridemo do najpomembnejšega specificiranega podatka (to je realni doseg) pa naenkrat tesla zmrzne in praktično CLIO bencinar ima večji doseg kot večina tesl... pa stane /3 tesle...
Mene panoramsko steklo pa ogrevani sedeži niti 0,1% tolko ne zanimajo kot doseg avta...
Mene panoramsko steklo pa ogrevani sedeži niti 0,1% tolko ne zanimajo kot doseg avta...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
WizzardOfOZ ::
Ne da ne bi pospeševali, ampak tudi če ima nek tdi pospešek 8 sekund, v realnosti bo voznik pospeševal kot da ima 20. Nihče ne vozi na polno stalno. Električni pa tudi če ima 12, bo teh 12 veliko pogosteje zares uporabil.
Ma ni čisto res. Redki so tisti, ki se hitro odpeljejo iz križišč. Večina voznikov s križišč pospešuje, kot da gleda, da bodo samo trije prišli skozi križišče skupaj z njim. Pa ni važno al ima teslo al pa golfa SDI.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Ne vem, kva nabijaš o golfu 2, se vidi, da se ti sanja ne o čem govoriš. 4,4 do 100 je brutalno. Tudi 6s pri tapoceni modelu je adijo pamet.Tak pospešek vozim že leta. In ga tudi par 10 do par 100 krat dnevno uporabljam. Vozniki tesle ga zagotovo ne.
Kolk je pa to uporabno, je pa druga stvar. Ker v resnici je tudi 10s povsem dovolj za zelo dinamično vožnjo.
Ni pa to nek hud pospešek, kot sem napisal, avto pač potegne, to je pa tudi vse.
Curve Ball ::
4,4s pospešek ti par 10x do par 100x dnevno ne uporabljaš pa makar si voznik formule 1. Tudi ti ne vozijo vsak dan. Mal se srečaj z realnostjo si ornk odplaval.
feryz ::
To ti praviš. Lahko pa se enkrat oglasiš, bova šla en krog. Z vožnjo, ki je normalna zame.
Ko speljem s firme, imam do prednostne ceste 100 metrov. Avto mora splezati vsaj do 80 km/h, potem pa bremzo nahajaš.
Potem imam 200 metrov do nove prednostne, tam mora priti že do 100 km/h.
Potem je pa 300 metrov glavne ceste do ovinka, tam mora priti do 150 km/h, ko si iz ovinka ven, pa po ravnini vsaj do 200 km/h. Prejšnji je celo do 250 km/h.
Vedno tako. Če je le frej cesta. Pač mi je v užitek surova, ampak prijetna moč.
Na avtocesti pa itak nonstop rinem v tla tisti pedal.
Včeraj sem se jaz vsedel spredaj, lastnik novega X7 pa zadaj. In je rekel, naj ga popeljem en krog. Ko sva čez 15 min prišla nazaj, je rekel, da nisem normalen in naj mu nikoli ne rečem, da mi posodi avto. Jasno je, da mu tudi ne bom. Ker X7 4.0d ne gre dobesedno nikamor. Sprobaš pa vseeno lahko, kaj zmore.
Ko speljem s firme, imam do prednostne ceste 100 metrov. Avto mora splezati vsaj do 80 km/h, potem pa bremzo nahajaš.
Potem imam 200 metrov do nove prednostne, tam mora priti že do 100 km/h.
Potem je pa 300 metrov glavne ceste do ovinka, tam mora priti do 150 km/h, ko si iz ovinka ven, pa po ravnini vsaj do 200 km/h. Prejšnji je celo do 250 km/h.
Vedno tako. Če je le frej cesta. Pač mi je v užitek surova, ampak prijetna moč.
Na avtocesti pa itak nonstop rinem v tla tisti pedal.
Včeraj sem se jaz vsedel spredaj, lastnik novega X7 pa zadaj. In je rekel, naj ga popeljem en krog. Ko sva čez 15 min prišla nazaj, je rekel, da nisem normalen in naj mu nikoli ne rečem, da mi posodi avto. Jasno je, da mu tudi ne bom. Ker X7 4.0d ne gre dobesedno nikamor. Sprobaš pa vseeno lahko, kaj zmore.
WizzardOfOZ ::
jebo vas pospeški in konji.
Glede na gužvo na cestah si lahko srečen, če un pred tabo pride v pol minute do 100km/h na avtocesti. Je že čisto vseeno al maš 50KM al pa 350KM, z obema boš pospeševal samo tako hitro, kot celotna kolona. Kar pa pomeni zelo počasi.
Glede na gužvo na cestah si lahko srečen, če un pred tabo pride v pol minute do 100km/h na avtocesti. Je že čisto vseeno al maš 50KM al pa 350KM, z obema boš pospeševal samo tako hitro, kot celotna kolona. Kar pa pomeni zelo počasi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Curve Ball ::
To ti praviš. Lahko pa se enkrat oglasiš, bova šla en krog. Z vožnjo, ki je normalna zame.
Ko speljem s firme, imam do prednostne ceste 100 metrov. Avto mora splezati vsaj do 80 km/h, potem pa bremzo nahajaš.
Potem imam 200 metrov do nove prednostne, tam mora priti že do 100 km/h.
Potem je pa 300 metrov glavne ceste do ovinka, tam mora priti do 150 km/h, ko si iz ovinka ven, pa po ravnini vsaj do 200 km/h. Prejšnji je celo do 250 km/h.
Vedno tako. Če je le frej cesta. Pač mi je v užitek surova, ampak prijetna moč.
Na avtocesti pa itak nonstop rinem v tla tisti pedal.
Včeraj sem se jaz vsedel spredaj, lastnik novega X7 pa zadaj. In je rekel, naj ga popeljem en krog. Ko sva čez 15 min prišla nazaj, je rekel, da nisem normalen in naj mu nikoli ne rečem, da mi posodi avto. Jasno je, da mu tudi ne bom. Ker X7 4.0d ne gre dobesedno nikamor. Sprobaš pa vseeno lahko, kaj zmore.
sej pravim, si ornk odplaval...
feryz ::
Kdo pa gre takrat na AC, ko se raja guzi?
Če greš zdajle na primorko, ga boš, verjetno, tudi od Vrhnike do Ljubljane lahko pritisnil na polno. Da ne govorimo zvečer in ponoči.
Čez dve ali tri ure bo pa res hitrost blizu nule.
Nope, jaz ne plavam, jaz se vozim.
Zakaj bi pa kupoval 600 konjski avto, če ne za rabo?
Če greš zdajle na primorko, ga boš, verjetno, tudi od Vrhnike do Ljubljane lahko pritisnil na polno. Da ne govorimo zvečer in ponoči.
Čez dve ali tri ure bo pa res hitrost blizu nule.
Nope, jaz ne plavam, jaz se vozim.
Zakaj bi pa kupoval 600 konjski avto, če ne za rabo?
WizzardOfOZ ::
Kdo pa gre takrat na AC, ko se raja guzi?
Če greš zdajle na primorko, ga boš, verjetno, tudi od Vrhnike do Ljubljane lahko pritisnil na polno. Da ne govorimo zvečer in ponoči.
Čez dve ali tri ure bo pa res hitrost blizu nule.
Od nekje pred 1.majem je tudi ponoči vse polno avtomobilov na cestah, tako da ne boš nič pritiskal na polno. Vsaj do oktobra ne bo nič.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Je tok gužve, da si lahko vesel, če ti uspe pospešit do 110km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Zanimivo kako UTK tu specificira tehnične podatke, ker pol pa pridemo do najpomembnejšega specificiranega podatka (to je realni doseg) pa naenkrat tesla zmrzne in praktično CLIO bencinar ima večji doseg kot večina tesl... pa stane /3 tesle...
Zakaj bi kdo zamrznu? Jaz s starim leafom, ki ima doseg 150 km na dober dan, naredim 18,000 km letno, kar je, si upam trdit, vsaj 2x tolk kot ti s svojim avtom, ki ima doseg 900 km. Pa imamo mi glih tako 2 avta, kot ti s punco. Samo da vidva očitno rabita 2 avta z dosegom 900 km, čeprav z obema skupaj ne naredita toliko kot jaz samo z leafom.
Mene panoramsko steklo pa ogrevani sedeži niti 0,1% tolko ne zanimajo kot doseg avta...
Mene zanima uporabnost v realnem svetu, ne fantaziranje o tem kaj rabim v nekem fantazijskem scenariju, ko bi jaz in moja morala nujno it na isti dan vsak na svoj konec Evrope. In to z avtom.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne da ne bi pospeševali, ampak tudi če ima nek tdi pospešek 8 sekund, v realnosti bo voznik pospeševal kot da ima 20. Nihče ne vozi na polno stalno. Električni pa tudi če ima 12, bo teh 12 veliko pogosteje zares uporabil.
Ma ni čisto res. Redki so tisti, ki se hitro odpeljejo iz križišč. Večina voznikov s križišč pospešuje, kot da gleda, da bodo samo trije prišli skozi križišče skupaj z njim. Pa ni važno al ima teslo al pa golfa SDI.
Ti moraš nekaj kontrirat tudi ko se strinjaš z nekom. To ni zdravo, človek. S teslo je praktično nemogoče tako počasi speljat kot speljuje 90% ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
cvalsr ::
Kar oddahnil sem se, ko se je solatko vsaj malo upehal - a jbg, pojavil se je 2 X večji krokodilji gobec možganskega bonsaja Aladina s 40 razbojniki - ops, lapsus - osla s "600 konji"...
feryz ::
Od kje se je "pojavil"?
Jaz sem, za razliko od tebe, že kar nekaj časa tu.
Če se je že kdo "pojavil", si se kvečjemu ti za mano. Jokcati.
Jaz sem, za razliko od tebe, že kar nekaj časa tu.
Če se je že kdo "pojavil", si se kvečjemu ti za mano. Jokcati.
Mato989 ::
Zanimivo kako UTK tu specificira tehnične podatke, ker pol pa pridemo do najpomembnejšega specificiranega podatka (to je realni doseg) pa naenkrat tesla zmrzne in praktično CLIO bencinar ima večji doseg kot večina tesl... pa stane /3 tesle...
Zakaj bi kdo zamrznu? Jaz s starim leafom, ki ima doseg 150 km na dober dan, naredim 18,000 km letno, kar je, si upam trdit, vsaj 2x tolk kot ti s svojim avtom, ki ima doseg 900 km. Pa imamo mi glih tako 2 avta, kot ti s punco. Samo da vidva očitno rabita 2 avta z dosegom 900 km, čeprav z obema skupaj ne naredita toliko kot jaz samo z leafom.
Ampak jaz avto ki ima doseg 900km na poln tank polnim samo 10x letno ti pa kolkokrat vtikaš kable not za 18.000Km?
In ne 1 avto imava ;)
Mene zanima uporabnost v realnem svetu, ne fantaziranje o tem kaj rabim v nekem fantazijskem scenariju, ko bi jaz in moja morala nujno it na isti dan vsak na svoj konec Evrope. In to z avtom.
Saj to da moram samo 10x "tankat" na leto je za mene višja uporabna vrednost kot ogrevani sedeži... brez ogrevanih sedežev sem zdržal več kot žnj let, to da bi pa moral "vsak" dan štekat oz 10x več polnit pa je poslabšanje od trenutnega stanja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Za 9000 km letno bi moral nek normalen EV vtaknit v elektriko 3x na mesec, za teslo bi bilo dovolj 2x. Mojega pa pač 6x ali pa 7x. Oh the horror, koliko dela...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Ti moraš nekaj kontrirat tudi ko se strinjaš z nekom. To ni zdravo, človek. S teslo je praktično nemogoče tako počasi speljat kot speljuje 90% ljudi.
Ti boš moral pa malo v realnost stopit, pa si pogledat naša križišča, kako laufajo. Skozi križišče gredo 3 avtomobili, pa ni važno al je tesla S al pa M3. Vsi tako počasi speljujejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
Manjka mu webasto, panoramska streha, ogrevani sedeži, ozvočenje in podobno vprašanje kakšno je, lane assist, ne bi se čudil, če moraš ključ nekam vtikat.
Cak Tesla je samo 31k? A vi mal mesate novo in rabljeno?
Kdo je reku, da je tesla 31?
Si mislim, da vecini pride bolj prav tak Golf?
Zakaj bi mene ali pa kogarkoli drugega brigalo kaj pride bolj prav večini? Tesla je sicer letos celo v Evropi prodala več avtov kot so prodali golfa, tako da...
Koliko stane Tesla?
Osnovna je 42 jurjev.
Si mislim, da ima ogrevane sedeze, ozvocenje itn. Bos pa tezko koga preprical, da placa panoramsko streho 10k€. Pa da ne govorimo, da si ti pac dal parametre kot webasto, ker je pac prakticno pri EVju, ki ga pa pravtako nima. Se pa Golf kamot ogreje brez webasta, pac tece motor. Pozabis pa, da ima tale ICE dosti plusov napram taki Tesli. Velikost, mehaniki so blizu, infrastruktura za tankanje. In se tretje je, da je Golf v klasi kar drag. Se sigurno najdejo dosti cenejsi, ki so pravtako kar lepo opremljeni.
Potem pa se upostevaj, da v bistvu dobis avte tega razreda tudi bistveno ceneje. Pri Tesli moras dati 42k€, pri Meganu pa lahko reces, da ne potrebujes te elektronike in si verjetno bolj na 20k€, ce ne manj.
Utk ::
Po čem točno se lahko megane primerja s teslo? Sej se ne more niti golf, ampak ti si začel.
Tesla 3/Y je najbolj prodajan avto v Evropi, vi pa pravite, da "ne deluje", medtem ko se megani, fieste, focusi, tudi passat, itd, praktično ukinjajo. Ste lahko še bolj zarukani?
Te kar vidim kako si ti s subarujem s 5,8 litrov porabe plina najhitrejši v mestu...
Tesla je prostornejša, mehanikov ne rabiš, tankaš v 95% doma. Res strašni plusi za golfa.
Tesla 3/Y je najbolj prodajan avto v Evropi, vi pa pravite, da "ne deluje", medtem ko se megani, fieste, focusi, tudi passat, itd, praktično ukinjajo. Ste lahko še bolj zarukani?
WizzardOfOZ je izjavil:
Ti moraš nekaj kontrirat tudi ko se strinjaš z nekom. To ni zdravo, človek. S teslo je praktično nemogoče tako počasi speljat kot speljuje 90% ljudi.
Ti boš moral pa malo v realnost stopit, pa si pogledat naša križišča, kako laufajo. Skozi križišče gredo 3 avtomobili, pa ni važno al je tesla S al pa M3. Vsi tako počasi speljujejo.
Te kar vidim kako si ti s subarujem s 5,8 litrov porabe plina najhitrejši v mestu...
Velikost, mehaniki so blizu, infrastruktura za tankanje.
Tesla je prostornejša, mehanikov ne rabiš, tankaš v 95% doma. Res strašni plusi za golfa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Primerja se po velikosti in kakovosti izdelava.
Druagace je Tesla se vedno bolj kot ne nisem produkt, ker ostali se vedno prodajo vecinoma ICE modele, kjer pa je morje konkurence. Golf ima za konkurenco od Renaultovih, pa do Kie in se ne vem kaj vmes. Tesla Model Y pa prakticno nima konkurence in je skoraj nobrainer, ce si fiksiran na EV in ostale karakteristike.
Druagace je Tesla se vedno bolj kot ne nisem produkt, ker ostali se vedno prodajo vecinoma ICE modele, kjer pa je morje konkurence. Golf ima za konkurenco od Renaultovih, pa do Kie in se ne vem kaj vmes. Tesla Model Y pa prakticno nima konkurence in je skoraj nobrainer, ce si fiksiran na EV in ostale karakteristike.
Utk ::
Kako da ne, id4 je konkurenca tesli. Sicer bolj LOL konkurenca, ampak v teoriji je. Nekateri so ga celo imenovali tesla killer...
TheBlueOne ::
Tesla je prostornejša, mehanikov ne rabiš, tankaš v 95% doma. Res strašni plusi za golfa.
Ja, ce denar ni problem. Samo v realnosti pa se proda zelo malo ultranabasanih Golfov, so praviloma bolj pri 20kEUR. Pa to niti ni zato, ker so ljudje butasti in ne vrzejo v avto dvakratnik ampak bolj zato, ker cena pac je najvecji faktor. Pa ne spekulativna, kjer Teslo vozis 10 let in pogoji magicno garantirano ostanejo v korist EVjem ampak nakupna cena, ker vecina pac nima nekih sans za 40kEUR+++ za avto.
Zato pa Tesla verjetno dela na M2, ker kot prvo verjetno ne bodo dolgo absolutno dominirali desedanjih nis, kot drugo pa je baza strank vseeno relativno majhna, ker so dragi.
Kako da ne, id4 je konkurenca tesli. Sicer bolj LOL konkurenca, ampak v teoriji je. Nekateri so ga celo imenovali tesla killer...
Je konkurenca na marketu EV vernikov. Zakaj bi karkoli bilo Tesla killer mi ni jasno, ker imajo se kar nekaj fore pri cenah. In da ne govorimo, da so zelo optimisticni okoli M2, ampak tudi ostali vecinoma ne spijo.
In ce si nagledas nek recimo Mercedes C, recimo hibrid in ti je vsec, pravtako ne vidim sans, da bos potem vzel recimo M3, ker ti nekdo pove, da se ti bo ne vem kako izplacal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Še kakšen milijon kupcev lahko odvzamejo bmwju, audiju, mercedesu in drugim dražjim. Potem bojo pa res potrebovali počasi M2.
Sej meni tudi ne.
Če nemci ne morejo konkurirat v rangu 40-60 jurjev, misliš, da bojo lahko v 25-35, kjer se vključijo še kitajci, poleg M2?
Če bi zdaj nemci imeli boljši EV, ampak pač dražji, stvar sploh ne bi bila kritična. Ampak ga nimajo. Nemca proti tesli bi zdaj nekdo kupil samo če bi bil nemc bistveno cenejši. In to je huge problem.
Zakaj bi karkoli bilo Tesla killer mi ni jasno
Sej meni tudi ne.
ker vecina pac nima nekih sans za 40kEUR+++ za avto.
Če nemci ne morejo konkurirat v rangu 40-60 jurjev, misliš, da bojo lahko v 25-35, kjer se vključijo še kitajci, poleg M2?
Če bi zdaj nemci imeli boljši EV, ampak pač dražji, stvar sploh ne bi bila kritična. Ampak ga nimajo. Nemca proti tesli bi zdaj nekdo kupil samo če bi bil nemc bistveno cenejši. In to je huge problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Pa saj konkurirajo? V bistvu stevilke niso niti tako slabe, ce ne gladko lazejo na strani:
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...
The Group's three best-selling BEVs in 2022 were (in units):
Volkswagen ID.41/ID.5 193,200
Volkswagen ID.32 76,600
ŠKODA Enyaq iV (incl. Coupé) 53,700
In to je sele zacetek iz kar velikega zaostanka v segmentu, ki trenutno dalec se ni njihov glavni. Bo zanimivo videti kako bo cez leto ali dve, posebej, ce bo kaksen preboj pri baterijah.
Ali pa obratno, ker tile katere nastevas pocasi delajo zanimive konkurente. Recimo meni je Tesla vsec kot koncept za izdelek, si je pa ne zelim.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...
The Group's three best-selling BEVs in 2022 were (in units):
Volkswagen ID.41/ID.5 193,200
Volkswagen ID.32 76,600
ŠKODA Enyaq iV (incl. Coupé) 53,700
In to je sele zacetek iz kar velikega zaostanka v segmentu, ki trenutno dalec se ni njihov glavni. Bo zanimivo videti kako bo cez leto ali dve, posebej, ce bo kaksen preboj pri baterijah.
Še kakšen milijon kupcev lahko odvzamejo bmwju, audiju, mercedesu in drugim dražjim. Potem bojo pa res potrebovali počasi M2.
Ali pa obratno, ker tile katere nastevas pocasi delajo zanimive konkurente. Recimo meni je Tesla vsec kot koncept za izdelek, si je pa ne zelim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
TheBlueOne ::
Zaostajajo za 6x. Tesla vsako leto poveča proizvodnjo za več kot jih oni vse skupaj prodajo.
Samo ti govoris kakor da je bila vceraj prepoved za proizvodnjo ICE. Ignoriras pa, da jih je Tesla presenetila in so bili pozni, kakor tudi kako hitro razvijajo.
Pac jaz si trenutno ne bi upal staviti na Teslo v smislu, da bi tja dolgorocno vrgel denar. Ne bi pa nikoli stavil proti.
Utk ::
Ni jih presenetila.
Leto 2013:
Leto 2020:
Kolk jih bo v resnici do leta 2028? Jaz bi reku, da če bo 8, bojo lahko kar srečni.
Leto 2013:
Volkswagen has been relatively late to market with electric cars, but Europe's wealthiest car manufacturer has big plans for that class of vehicle. According to a statement from the CEO, VW wants to be the leading maker of electric vehicles by as soon as 2018.
Leto 2020:
The Volkswagen (VW) group has pledged to become carbon-neutral by 2050. Included in its roadmap for reaching this target is a plan to manufacture 22 million electric vehicles (EV) by 2028.
Kolk jih bo v resnici do leta 2028? Jaz bi reku, da če bo 8, bojo lahko kar srečni.
Mato989 ::
Za 9000 km letno bi moral nek normalen EV vtaknit v elektriko 3x na mesec, za teslo bi bilo dovolj 2x. Mojega pa pač 6x ali pa 7x. Oh the horror, koliko dela...
Zagotovo večkrat kot v ICE... in to je poslabšanje ne izboljšava... sploh pa Tesla stane 40k... Clio pa 16k... za 24k mam bencina zmes, in baš me boli k za teslo in prednosti na 9k km letno
Avto mi pije 5,3 povprečna na 8k kilometrih porabe... torej če računamo da je liter bencina trenutno 1,38EUR in delimo 24k z 1,38 dobim dobrih 17k litrov benza ZASTOJN (oz. preden pridem na nabavno tesle)
Potem če delim 17k z porabo 5,3 in pomnožim z 100 dobim podatek da imam pri trenutni ceni za 320k km keša vnaprej shranjenega za benz... po teh cenah seveda... torej če delam 9k km letno je to za 32 let...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Mato989 ::
Avto mi pije 5,3 povprečna na 8k kilometrih porabe... torej če računamo da je liter bencina trenutno 1,38EUR in delimo 24k z 1,38 dobim dobrih 17k litrov benza ZASTOJN (oz. preden pridem na nabavno tesle)
Potem če delim 17k z porabo 5,3 in pomnožim z 100 dobim podatek da imam pri trenutni ceni za 320k km keša vnaprej shranjenega za benz... po teh cenah seveda... torej če delam 9k km letno je to za 32 let...
In to je edina smiselna primerjava o rentabilnosti EV vs ICE
Potem če delim 17k z porabo 5,3 in pomnožim z 100 dobim podatek da imam pri trenutni ceni za 320k km keša vnaprej shranjenega za benz... po teh cenah seveda... torej če delam 9k km letno je to za 32 let...
In to je edina smiselna primerjava o rentabilnosti EV vs ICE
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Kako vsekan moraš bit, da greš primerjat cliota s teslo?
Zakaj pa ne? Kaj pa je tako POMEMBNA razlika če se pelješ od Ptuja do Maribora da rabiš Teslo? ali pa od Žalca do Celja na šiht?
Mi pokažeš osebo KI NUJNO potrebuje boljše prevozno sredstvo in koliko procentualno od 1,2mil rednih uporabnikov avta jih je?
Torej tisti ki se dnevno vozijo več kot 100km
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
matobeli ::
Utk ::
Nekateri se vozimo še kam drugam kot iz ene vukojebine v drugo na šiht. Šiht mi ne predstavlja niti četrt letne kilometrine. Če bi mi 80%, se bi takoj obesil.
Mi smo prodali "cliota" (ni bil clio, ampak ta rang), doplačali 4 jurje in imamo malo večji, bolje opremljen, avtomatik, itd. In z njim prišparamo vsaj jurja pa pol na leto. V treh letih se bo izplačal proti cliotu. Od tam naprej je profit. In sam avto je enostavno boljši.
Mi smo prodali "cliota" (ni bil clio, ampak ta rang), doplačali 4 jurje in imamo malo večji, bolje opremljen, avtomatik, itd. In z njim prišparamo vsaj jurja pa pol na leto. V treh letih se bo izplačal proti cliotu. Od tam naprej je profit. In sam avto je enostavno boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25873 (4241) | PARTyZAN |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78860 (30284) | WizzardOfOZ |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15280 (11922) | WizzardOfOZ |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44248 (40236) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57728 (50338) | SuperVeloce |