» »

DirectX 12 - Square Enix Tech Demo

DirectX 12 - Square Enix Tech Demo

Jst ::

Nisem vedel kam naj postavim to temo in sem se odločil za ta oddelek, predvsem zato, ker je Senitel eden izmed moderatorjev.


---

Kratka predstavitev, česa je zmožen DX12 (na 4 Nvidia TitanX): Square Enix Tech Demo WITCH - Chapter 0 (cry)

Problem tech demotov je, da predstavljeno grafiko ne vidimo v igrah še leta. Nekje sem prebral, da je Nvidia "Head Demo", ki se sedaj uporablja v nekaterih igrah, prvič bila predstavljena pred sedmimi leti. In glede na to, da Square Exix-ov tech demo laufa na štirih (4) Titan X karticah, vrednih $4K... Pomeni nekako (na en uč zaprto) tako: Čez dve leti bi tole stalo nekje pol manj. In čez dve leti ali raje dve generacije kasneje, ko bodo kartice (še bolje) optimizirane za visoko resolucijo (4K), bosta dve Titan 2017 ta tech demo sicer bolje laufale, vendar bo cena enega Titana verjetno tisoč dolarjev. Še drugo oko na pol zapremo, pa lahko rečemo, da bodo consumer GPUji leta 2019-2020 (segment 970 trenutno), lahko brez problema laufali "Witch" detajlno grafiko.


---

Ena izmed bolj zanimivih tehnologij DirectX 12 je pa Multiadapter Technology, ki omogoča, da so istočasno v uporabi integrirana grafika in diskretni GPU. (Nekje sem prebral, da bi to lahko laufalo tudi z Nvidia + AMD diskretnimi grafičnimi.) Developerji iger, kolikor razumem, morajo podpreti Multiadapter.

Tu je nekaj poljudno opisano:

http://wccftech.com/directx-12-multiada...


Sedaj me pa zanima, če bi Senitel nam smrtnikom, Multiadapter Technology malo obrazložil kako to dela....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Jst je izjavil:

Ena izmed bolj zanimivih tehnologij DirectX 12 je pa Multiadapter Technology, ki omogoča, da so istočasno v uporabi integrirana grafika in diskretni GPU. (Nekje sem prebral, da bi to lahko laufalo tudi z Nvidia + AMD diskretnimi grafičnimi.) Developerji iger, kolikor razumem, morajo podpreti Multiadapter.

Tu je nekaj poljudno opisano:

http://wccftech.com/directx-12-multiada...


Sedaj me pa zanima, če bi Senitel nam smrtnikom, Multiadapter Technology malo obrazložil kako to dela....

V bistvu je to nekaj, kar je že možno izvest tudi v DX11. Nihče ne brani developerjem iger, da ne uporabijo dveh D3D11 device-ov (torej diskretni in integrirani GPU). Težava je v tem, da je potrebno na roke razbit kaj se bo na kakšnem GPU-ju izvajalo in skrbet za sinhronizacijo (kopiranje stvari sem in tja).
DX12 ostaja glede tega isti, ampak ker je sam API bistveno manj CPU požrešen bodo taki heci dejansko lahko uporabni. Ternutno se bo vse skup v veliki meri serializiralo znotraj D3D11 in zato nebi bilo kakšnih velikih koristi. To je v bistvu side step SLI/CF, ki lahko to počneta avtomatsko v določenih pogojih.

DX12 zna bit kar precej nasty za marsikateri studio. Smo pa v dobi velikih engine-ov (Unreal, Unity,...) tako da bodo ti engine developerji v veliki meri odločali kaj dejansko bo na razpolago.

Jst ::

Torej je možno, da če bo igra implementirana v recimo Unreal Engine DX12, potem bodo vse igre podpirale multi adapter tehnologijo?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

V to smer merim ja. Torej, da bo imel engine recimo implementirane particle sisteme tako, da bodo tekli na drugi grafični. Problem tega bo sicer vse skup validirat. Torej kolk hiter je dejansko ta drugi GPU, kaj vse sploh podpira (FL_11_1 vs. FL_12_1 recimo) in kako hitro je vodilo med njima (če ima user še SLI/CF gre PCI-Ex bandwidth na pol).

V tej smeri bi jaz zaenkrat razmišljal. Če bomo pa videli zadeve ala NVLink v SLI/CF vodah bo pa precej bolj pestro (DX12 pozna "adapter group" torej bosta lahko dva GPU-ja sodelovala še precej drugače kot klasičen AFR/SFR)...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA (strani: 1 2 3 426 27 28 29 )

Oddelek: Strojna oprema
1425184057 (133948) D3m
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8029574 (16907) PredatorX
»

AMD z novim pomnilniškim standardom HBM

Oddelek: Novice / Pomnilnik
4923669 (12169) m0LN4r

Več podobnih tem