» »

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

««
4 / 29
»»

Nummy ::

Pa nima veze, obešal sem gor filrte in vse ostalo in pomaga skoraj nič. Ok večje dlake ti zadrži, to je pa tud vse. Manje dlake še vedno pridejo notri, še več pa tistega finega prahu. In ja v Ljubljani v mestu je prahu kot dreka. Vsak teden za eno majnšo vrečko na 55 kvadratih.

Še vedno trdim, da je zaprt model hladilnika najslabši in me noben ne bo prepričal v to. Bolj kot je hladilnik odprt, več zraka gre lahko čez njega, bolj efektiven je in lažje se ga očisti.
Še zdej ne vidim poante teh zaprtih hladilnikov na grafičnih razen zaje*avanja kupcev v glavo.

FlyingBee ::

nvidia naj bi imela od Titana naprej kar dobre zaprte

54j0 ::

Če nisi tako "picajzelski", kupi pločevinko stisnjenega zraku. S tem lahko izpihaš 95% prahu iz zaprte kartice, brez da odstraniš pokrivalo. Za tako kartico, bo pločevina zdržala najmanj 5 (do 10, temeljitih) čiščenj.

Senitel ::

Nummy je izjavil:

Že doživel mrtvo grafo in verjemi mi, ni bila overclocked. Preprosto se je prekuhala, špil je zaštekal, računalnik se je sam resetiral in ob ponovnem zagonu sem imel vse nekaj čudno že pri BIOS screen-u, vse nekaj zeleno eni čudni znaki. Potem so se nalagal windows-i in preden je prišel do login screen-a, je še pokazala grafična ene čudne črte in potem črn ekran.

Ja in? Ni moj point, da grafa ne more crknit. Moj point je, da je to proces, ki traja nekaj časa (in zapacani ventilatorji jasno ne pomagajo). In point je, da z nekim enkratnim pregretjem grafe pač ne boš uničil (dokler je to pregretje v mejah razuma jasno), niti se ne bo nič sesulo ampak se bo grafa enostavno downclockala dokler se ne shladi dovolj.
Glede overclock-anja sem omenil samo zaradi omenjenega primera z Radeon 290 PCS+. GPU-ji se testirajo vsi. Boardi se ne. In se ti lahko komot zgodi, da dobiš v štartu nedelujočo zadevo, ki bo že med normalnim "operativnim profilom" počla čez tolerance in se sesula.

Nummy ::

FlyingBee je izjavil:

nvidia naj bi imela od Titana naprej kar dobre zaprte

Isti k***c kot pri GTX260. Sem bil v štacuni in prevohal celo grafično od spredaj in zadaj. SAmo material je bolj "shiny", ker je pač top-end class grafična. Notri je pa isti core hladilnik.

FlyingBee ::

Nummy je izjavil:

FlyingBee je izjavil:

nvidia naj bi imela od Titana naprej kar dobre zaprte

Isti k***c kot pri GTX260. Sem bil v štacuni in prevohal celo grafično od spredaj in zadaj. SAmo material je bolj "shiny", ker je pač top-end class grafična. Notri je pa isti core hladilnik.

niti ne

54j0 ::

Za začetek, geforce 2xx niso slišale za izparilne komore. Ampak, če te naredi srečnejšega: tvoja kartica je popolnoma identična Titanu!

klkkkkkkkkkk ::

nvidia ima veliko boljši stock cooler ko AMD... vendar vseeno nikoli nebi kupil stock cooler.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

FlyingBee ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

nvidia ima veliko boljši stock cooler ko AMD... vendar vseeno nikoli nebi kupil stock cooler.

od Titana naprej je stock cooler super, ves vroč zrak spiha ven iz ohišja, poskrbeti je treba, da prahu ni preveč znotraj, saj je drugačen sistem, vendar skoraj vsa moderna ohišja imajo proti prašne filtre in ima take vrste ventilator v nekaterih manjših ohišjih celo prednost pred non-stock

gddr85 ::

in je ta izparilna komora kej drugače kot alu hladilna rebra, oz. heat pipe + alu rebra?

FlyingBee ::

marketing pač, ampak se pa tudi pozna napram pre-Titan stock coolers

klkkkkkkkkkk ::

FlyingBee je izjavil:

klkkkkkkkkkk je izjavil:

nvidia ima veliko boljši stock cooler ko AMD... vendar vseeno nikoli nebi kupil stock cooler.

od Titana naprej je stock cooler super, ves vroč zrak spiha ven iz ohišja, poskrbeti je treba, da prahu ni preveč znotraj, saj je drugačen sistem, vendar skoraj vsa moderna ohišja imajo proti prašne filtre in ima take vrste ventilator v nekaterih manjših ohišjih celo prednost pred non-stock


Aja? Med so tu custom mal preveč glasni.. verjemi, da se tist stock nemore primerjat z custom.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

ja, enostavno, vroč zrak je treba ven spravit, nekatera ohišja nimajo dobrega prezračevanja in seveda je to zlahka rešiti z dodajo ventilatorjev, v primeru pa da tega ni, je stock z izpihavanjem super, odvisno pač od "lenobe" uporabnika ali zasnove ohišja

gddr85 ::

lahko potrdim...imel vmes gtx650ti stock in se jo je konkretno slišal ko je bla na load, xfx7870xt je angelček proti njej glede glasnosti

klkkkkkkkkkk ::

Sej imam fractal design arc midi R2...in ravno 5 min nazaj je med igranjem napajalc bil neki glasen (seasonic G550W). Filter je bil čist zabasan, poleg tega je washable.. no sej to ima večina ohišij če, da mal več denarja.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

FlyingBee ::

gddr85 je izjavil:

lahko potrdim...imel vmes gtx650ti stock in se jo je konkretno slišal ko je bla na load, xfx7870xt je angelček proti njej glede glasnosti

zanimivo, da kombinacija 7870xt in xfx firma rezultira v tišini, relativni seveda ... stock od Titana, ne od 650ti je sicer rdeča nit debate

klkkkkkkkkkk ::



men je tole glasno
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

gddr85 ::

Tele stock venti (tudi pri titan), ne more bit dost razlike med njimi, vsaj kar se glasnosti tiče, ker so vsi oblikovani enako. Je pa najbrž pri titan mal večji.

klinker ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:



men je tole glasno


Glasno je tolko, kolko bos dal zvocnike naglas ;)
To poslusanje glasnosti na YT je itak cisto mimo, ker pac venti prav vsi ustvarjajo noise in ne bos nikoli vedu kolko je realno glasno.
Jst sicer pravim da je ta titan precej tih, saj se slisi samo pis, medtem ko glasni venti prav piskajo.

mihco ::

FlyingBee je izjavil:

marketing pač, ampak se pa tudi pozna napram pre-Titan stock coolers

AMD ima vapor chamber od hd5970 dalje, nvidia pa od gtx580 dalje. Napredek pri zadnjem blower hladilniku(Titan-styled) je narejen predvsem pri ventilatorju in kvaliteti izdelave.

mihco ::

klinker je izjavil:

klkkkkkkkkkk je izjavil:



men je tole glasno


Glasno je tolko, kolko bos dal zvocnike naglas ;)
To poslusanje glasnosti na YT je itak cisto mimo, ker pac venti prav vsi ustvarjajo noise in ne bos nikoli vedu kolko je realno glasno.
Jst sicer pravim da je ta titan precej tih, saj se slisi samo pis, medtem ko glasni venti prav piskajo.

Meni ustreza globok zvok, ki ga ustvarja blower. Da sploh ne omenjam robustnosti ali drugih pozitivnih karakteristik takega hladilnika. Nereferencni dizajni so dobri maksimalno za dobo garancije potem pa poka, ruzi cvili,..;((
Sicer pa je nvidia opravila solidno delo z Boost 2.0...nastavis maximalno sprejemljivo stevilo vrtljajev ventilatorja in naj se gpu jebe z ostalimi parametri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihco ()

gddr85 ::

robustni so glih samo titan, ki so iz alu, ostalo je plastik fantastik :D

mihco ::

gddr85 je izjavil:

robustni so glih samo titan, ki so iz alu, ostalo je plastik fantastik :D

kar seveda ni res. ko bos imel kupe graficnih skozi leta bos znal ocenit "robustnost"...VSI nereferencni ali aftermarket hladilniki so neprimerno manj vzdrzljivi od kateregakoli blower referencnega dizajna(izvzemsi 1slotne, prve serije na r9 290/x, kjer je brez dvoma manjkalo quality controla ali izjeme z serijskimi napakami)

x45 ::

Luxmark in Compute mark - Compute testi:

http://www.hardwareluxx.de/index.php/ar...
AMD x4 965 BE, 8 gb ddr3 1600, SSD Samsung, 960 GT
Xeon x3430, 8 GB DDR3, Matrox grafa

hojnikb ::

itk je opencl performance porazen pri nvidii, to je znano že dolgo..
#brezpodpisa

Isotropic ::

mihco je izjavil:

gddr85 je izjavil:

robustni so glih samo titan, ki so iz alu, ostalo je plastik fantastik :D

kar seveda ni res. ko bos imel kupe graficnih skozi leta bos znal ocenit "robustnost"...VSI nereferencni ali aftermarket hladilniki so neprimerno manj vzdrzljivi od kateregakoli blower referencnega dizajna(izvzemsi 1slotne, prve serije na r9 290/x, kjer je brez dvoma manjkalo quality controla ali izjeme z serijskimi napakami)

tudi windforce 3x?

FlyingBee ::

windforce je precej plastik fantastik, ventilatorji na gigabyte niso med najboljšimi, MSI in ASUS so razred višje kar se tiče plastike

Ang3lo ::

Zanimivo, meni se pa gigabytovi dosti bolj dopadejo (bolj odprt dizajn, kvalitetnejša, bolj gladka plastika) od asusovih, ki se hitro zapacajo in zaprašijo.

FlyingBee ::

hehe, očitno je tolk glasna ...

klkkkkkkkkkk ::

Ja točno to je razlog...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Spock83 ::

Jaz svoje 290x praktično ne slišim. Začne pa jezno pihat npr. med igranjem. Samo mi je tudi GTX680 bila podobno glasna pa je imela Asusovo rešitev za hlajenje.

FlyingBee ::

Spock83 je izjavil:

Jaz svoje 290x praktično ne slišim. Začne pa jezno pihat npr. med igranjem. Samo mi je tudi GTX680 bila podobno glasna pa je imela Asusovo rešitev za hlajenje.

a imaš stock 290x?

Spock83 ::

Aha.

FlyingBee ::

stock vs. stock high-end ni nič pretresljivega, nvidia je s "Titan" hladilnikom že nekako napredovala, vendar ne spet tako grozno boljše

med igranjem se sliši prav vsako stock, če ni slušalk na ušesih ali pa, da ni PC v drugi sobi

D3m ::

Prednosti? Mešano na žaru. :):))
|HP EliteBook|R5 6650U|

Napajalc ::

Blowerji so dobri da ga odstraniš in montiraš vodno hlajenje gor.
011011100111010101100010

Master_Yoda ::

Nice necro :D.

P.S.: Niso blowerji dobri tudi za SLI/Crossfire, da gre dejansko vroci luft ven namesto da ostane v ohisju in potem spodnje kartice "skuhajo" zgornjo

sandmodnigga ::

Podpora na Linuxu je velik plus v nasprotnem taboru od prejšnjega kralja. AMD nardi mal več za komjuniti and co.

Napajalc ::

Za "civilno" rabo se lahko pogovarjamo o bloverjih max do nekje 180w porabe (raje manj), kar je več postane nenormalno glasen. Blover piha skozi rebra vzdolžno, kar pomeni da po nekaj cm hladi preostanek hladilnega rebra z že ogretim zrakom = večji pretok za enak efekt kot ga potrebujejo hlajenja z več ventilatorji ki pihajo skozi "maximalno površino" in "minimalno debelino".
Recimo r9 290 blower različica je nekako normalno glasna do 220w skupne porabe (bf 3). Normalno glasna mislim kot bi na aftermarket hladilniku poganjal isto grafično z skupno porabo ~300w (crisys 3, whitcher). Še to: blowerji imajo 14w, dočim normalni ventilatorji 1-2w.
011011100111010101100010

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Napajalc ()

Napajalc ::

"nvidiagate" primir kako se dela: furmark poraba ~284w in trotlanje 912 mhz, Crisys 3 poraba 300w+ trotlanje skoraj nično. Moje mnenje je, da so pozabili spustit powerlimit ko so delali FPS tabelo.
http://www.anandtech.com/show/8568/the-...
011011100111010101100010

NightHawk ::

Napajalc je izjavil:

"nvidiagate" primir kako se dela: furmark poraba ~284w in trotlanje 912 mhz, Crisys 3 poraba 300w+ trotlanje skoraj nično. Moje mnenje je, da so pozabili spustit powerlimit ko so delali FPS tabelo.
http://www.anandtech.com/show/8568/the-...


http://www.anandtech.com/show/7457/the-...

In primerljiva zadeva z Radeonom 290X. Če pač ti ne poznaš in ne razumeš metodologije še ne pomeni, da ni OK. D3m pa verjetno sploh linka ni odprl, saj ne zna angleško.

D3m ::

Angleško se boš pa še moral naučiti, dragi.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Riff ::

obe firmi AMD ali Nvidia sm že pekel v pečici obe sta potem še nekaj časa delovali, ne vidm nobene hude prednosti ne slabosti pri nobenem, zame sta izneačeni

D3m ::

....v peki. Lol.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Napajalc ::

Itak, 4k monitor in 2x nano vs 2x gtx 980ti. Zanimivo kako se hitro obrne.
011011100111010101100010

meho7 ::

Alien123 ::

to pravim že dolgo časa.. Nvidia z shitworksom jebe celo industrijo

gddr85 ::

exclusive nvidia games, with shitworks :P

Senitel ::

meho7 je izjavil:


S tem videom je precej stvari narobe, poleg tega je ob vsem šumu kar koli razlagat praktično nemogoče. Pa gremo probat:
Kot prvo teselacija ni nekaj kar je pogruntal ATI, oziroma je imel ATI dlje časa kot NV. Prvi na sceni je bil dejansko Matrox (Parhelia). NVIDIA in ATI sta sledila. Sta bili pa dve varianti teselacije takrat: eno so bili RT zlepki (Matrox, NVIDIA), drugo so bili N zlepki (ATI). N zlepki so imeli prednost, da se jih je dalo čisto enostavno ruknit v igro (dalo se jih je celo posilit v igro s strani driverja, tako kot npr. antialiasing). Bila je kakšna igra, ki je uporabljala RT zlepke in bilo je nekaj iger, ki so uporabljale N zlepke.

Fast forward v DX11/DX12 čase (DX12 glede tega ne spremeni ničesar). Danes uporabljamo v bistvu RT zlepke ampak z eno ogromno prednostjo: pred in po teselaciji imamo dve povsem programabilni stopnji (hull shader pred, domain shader po).

Teselacija ni niti približno statična zadeva! Ko model primerja kao 8x vs 64x dejansko govori iz riti. Koliko oglišč (in trikotnikov) se bo generiralo konrolira hull shader za vsak rob in vsak trikotnik posebej (in faktor 64 pomeni, da iz enega trikotnika dobimo ~6337 trikotnikov by the way)! Developerji lahko samo dajo hint, da hull shader ne bo generiral več kot faktor 8x (če hinta ni se predvideva od 1x do 64x, več o tem kasneje). To je tudi faktor, ki se ga da forsirat iz AMD driverjev.

GPU-ji delajo stvari v grupah. Vsak hull shader je en thread oziroma en zlepek. NV dela v 32 thread grupah (warp), AMD dela v 64 thread grupah (wavefront). To pomeni, da se v principu lahko zgodi, da bo NV z eno samo invokacijo sproducirala 202784 trikotnikov (dejansko še več, če hočemo, da je SM dejansko busy). Za AMD bo to 405568 trikotnikov. To so maksimumi!!

To je podatkovna eksplozija znotraj cevovoda. Če rečemo, da imamo samo pozicije vseh teh oglišč (pa recimo en trikotnik eno oglišče, se mi ne da računat točne številke sedajle) je to 4866816 bytov in ga ni načina, da bi tole držal na katerem koli Radeon-u znotraj GPU-ja. Ergo zadeva overflowne v GPU memory (kar precej precej upočasni zadevo). Za NV grafe je to 2433408 bytov in GM200 je to dejansko sposoben obdržat na čipu (3MB L2 cache).

To je v bistvu simplificiran primer. Vsak posamezen zlepek se lahko teselira z drugimi faktorji in faktor 64 je nekaj kar je dejansko insane. Lahko pa so oglišča precej debelejša kot 12 bytov (koordinate tekstur, normale,...). Skratka point tukaj je, da lahko teselacija naredi od praktično nič novih podatkov pa do več MB novih podatkov, ki jih je treba nekam spravit (v najslabšem primeru GPU memory).

Zakaj torej Radeon-i tolk bolj trpijo od GeForce-ov in zakaj se AMD pizdi?
NV hardware je kar se tega tiče simpl. Teselacija šiba podatke v nek majhen lokalen GPU cache, ko je ta premajhen padejo stvari v L2 cache in ko je še ta premajhen (ali pa je nekaj drugega bolj pomembnega treba stlačit noter), gre zadeva v GPU memory. NV prav malo briga, koliko je tam nastavljen maksimalen faktor za teselacijo. Doesn't change a thing.
Na Radeon-ih je drugače. Radeon-i imajo nekaj zelo hitrega pomnilnika na čipu. En del se imenuje LDS (local data share, to je tudi pri NV in ostalih čipih, ki podpirajo compute) in skrbi za izmenjavo podatkov med različnimi threadi, ki tečejo znotraj ene compute enote. Drugi del se imenuje GDS (global data share) in si ga delijo vse compute enote. Ta del NI programsko dostopen (ne v DX12, OpenCL, Mantle,...). Tu notri Radeon-i tlačijo oglišča, ki jih producira teselacija. GDS je zelo hitra zadeva (hitrejša od L2), je pa tudi zelo zelo omejena (64KB). Če AMD ve koliko bo maksimalen faktor teselacije in ve kolk debela so oglišča lahko postavi določene predpostavke ker ni šans, da bo teselacija povozila cel GDS. Če teh predpostavk ne more naredit se mora shader iz D3D v AMD-jevo interno reprezentacijo prevest tako, da bo šel potencialno delat izvoz v GPU memory (čez L2 cache) in kasneje uvoz nazaj. Kar pomeni ogromen kup igračkanja z različnimi opcijami za driver developerje. Ena opcija je recimo tudi, da CU pač ne teče s polno utilzacijo npr. samo zato, da ne generira preveč podatkov.

Jst ::

Zanimiv post; kot da bi bral slovenski summary enega deva, ki je to opisal na široko na redditu. (in jaz bral)


Ravno sem prišel na eno idejo. Hmm, namesto neskončno odprtih tabov, ki jih imam, bi za takšne zanimive informacije lahko uporabljal bookmarke.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
««
4 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

AMD Radeon R9 400 Series (strani: 1 2 3 4118 119 120 121 )

Oddelek: Strojna oprema
6004666824 (523480) gddr85
»

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
45677765 (64047) Trololololol
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8027915 (15248) PredatorX

Več podobnih tem