» »

Garancija, 45 dni, nov izdelek

Garancija, 45 dni, nov izdelek

1
2
3 4 5

JanezH ::

In od kje ti zdaj to?

D3m ::

Post, ki ti ga je napisal Lakotnik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

JanezH ::

V čem bi bil potem sploh smisel EU garancije, če ne bi mogel uveljavljati garancije na pooblaščenem servisu v svoji državi?
V garancijskih pogojih so naštete države EU s pooblaščenimi servisi kjer lahko uveljavljam garancijo.

To zadostuje za 45 dnevni rok v Sloveniji v kateri je pooblaščeni servis?

St235 ::

jao ampak se moraš prav trudit da si tako funkcionalno nepismen...

Seveda lahko uveljavljaš garancijo. In si tudi jo. Samo to da imaš pravico uveljavljat garancijo pri servisu ti ne daje pravice na servisu uveljavljat vračilo kupnine ali pa prekinitev pogodbe. Kupnino lahko zahtevaš sam od tistega, ki si mu jo dejansko plačal, prav tako kot lahko pogodbo razdreš samo s tistim s katerim si jo sklenil. In ne eno ne drugo ni servis.

In kaj točno boš prijavil na TIRS? Da servis noče vr nit denarja, ki mu ga nisi plačal? Ali da noče prekinit pogodbe, ki jo ni sklenil?

JanezH ::

Človek a se ti prav trudiš iz sebe delat bedaka ali pa se ti samo ne da prebrati vsega napisanega?
Par postov višje je na to odgovoril že mn (hvala ti, ker si očitno edini, ki zna dati koristne informacije) in sem malce kasneje na podlagi mn-jevega odgovora napisal tole:

Ena zadeva:
reklamacijo iz naslova garancije za izdelek, kupljen v tujini, uveljavljate pri tistem pooblaščenem servisu, ki je naveden v garancijskem listu, pri njem tudi uveljavljate zahtevek za zamenjavo.


Druga zadeva:
Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.


To sta dve ločeni zadevi in pri prvi naj bi lahko uveljavljal v Slo. zamenjavo po 45 dnevnem roku, pri drugi zadevi pa lahko pogodbo razdreš pri prodajalcu v tujini. Ne vem a si slep ali nočeš videti ali pa se samo rad zajebavaš?

Pri prvi zadevi lahko po 45 dneh zahtevam nov izdelek in me zanima ali je tako ali ni? In to zadevo bi prijavljal na TIRS.
A ti je zdaj končno razumljivo o čem se govori in če poznaš odgovor pač pomagaj z nasvetom, sicer pa se prosim vzdrži in ne pametuj.

St235 ::

Postopek je vsem pol pismen zelo jasen:

1. Izdelek se pokvari.

2. Neseš ga na slovenski servis.

3. Servis ga v 45 dneh ne popravi.

4. Zahtevaš nov izdelek, ki ti ga servis ne da.

Zakon tukaj določa, da imaš pravico odstopit od pogodbe ali zahtevat znižanje kupnine. Ampak to lahko uveljavljaš samo do tistega s katerim si dejansko sklenil pogodbo, torej prodajalcem, ki je v tujini.

Kaj točno imaš ti namen prijavit na TIRS? Da ti servis v 45 dneh ni popravil izdelka in ne želi izdati novega? TIRS ti bo odgovoril, da imaš sedaj pravico razdret pogodbo ali zahtevat znižanje kupnine.

Daj si dopovej, da to, da servis izdelka ne popravi v 45 dneh in ga ne zamenja z novim NI prekršek samo po sebi. Je zgolj časovni rok, ki si ga ti kot potrošnik dolžan počakat preden lahko nadaljuješ z postopki v skladu z obligacijskim pravom. Šele kršitev naslednjega koraka je osnova za prijavo in morebitno tožbo.

JanezH ::

Se mi pa žal vedno bolj dozdeva, da tule nekdo, ki se ima za pismenega, le to ni. Vseeno hvala za povzetek že znanega ampak ti navkljub svoji ekstremni pismenosti ni uspelo razbrati vprašanja, ki je sledilo tvojim že znanim pojasnilom.

1. Bom še enkrat vprašal, na strani Ministrstva za gospodarstvo TIRS piše tole:
Kakšne so možnosti ukrepanja Tržnega inšpektorata RS zoper podjetje, ki ravna v nasprotju s svojimi obveznostmi iz naslova garancije in naslova stvarne napake?

Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti.


Tole pa je kontradiktorno s tvojim besedičenjem
Kaj točno imaš ti namen prijavit na TIRS? Da ti servis v 45 dneh ni popravil izdelka in ne želi izdati novega? TIRS ti bo odgovoril, da imaš sedaj pravico razdret pogodbo ali zahtevat znižanje kupnine.

in za to zadevo se trudim dobiti pojasnilo.

St235 ::

Preberi odgovor TIRS in mi povej kje lahko karkoli uveljavljaš zoper SERVIS?

JanezH ::

Točno to sem že napisal par postov višje, ampak še enkrat. Enako sem se sam spraševal in to vprašanje posredoval pravni službi ZPS.

Moje vprašanje ZPS-ju:
2. garancijo uveljavljam pri pooblaščenem servisu XY. Pri
komu lahko zahtevam zamenjavo izdelka, če poteče 45 dni za
popravilo, objektiv pa še vedno ni popravljen (uradni servis v Sloveniji, proizvajalcu v
Sloveniji, ..)?


In dobil odgovor (boldiran del z zahtevkom zoper servis):
Spoštovani,

reklamacijo iz naslova garancije za izdelek, kupljen v tujini, uveljavljate
pri tistem pooblaščenem servisu, ki je naveden v garancijskem listu, pri
njem tudi uveljavljate zahtevek za zamenjavo
. V 45 dnevni rok se štejejo
koledarski dnevi, torej tudi sobote, nedelje in prazniki.

Lepo vas pozdravljamo!

Svetovalna pisarna

JanezH ::

Sem klical sedajle še enkrat pravno službo ZPS, jim natančno razložil problem in tudi postavil vprašanje glede tega dela iz 21.b člena ZVPot
Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.


Vglavnem, po tem kar mi je bilo povedano s strani pravne službe, nimaš prav. Rečeno je bilo, da praviloma bi morali po 45 dneh sami zamenjati izdelek, ampak se v praksi vsi ne držijo tega. In servis se ne sme izgovarjat na zgornji citat, da ne zamenja izdelka, kot praviš ti, da se lahko. Za zgornji citat veljajo posebne razmere, ki jih sedaj ne bom našteval, ker ni pomembno za to debato. V primeru prekoračenega roka 45 dni se poda prijavo na TIRS zoper pooblaščeni servis v mojem primeru. Če ne zamenjajo izdelka, je kazen 1200 EUR in v takem primeru ponovno kontaktiram ZPS (tule se gre pa potem glede na besedilo s strani TIRS iskat pravico po sodni poti).

D3m ::

Tožil boš servis v tujini?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tomaz- ()

St235 ::

JanezH je izjavil:

Sem klical sedajle še enkrat pravno službo ZPS, jim natančno razložil problem in tudi postavil vprašanje glede tega dela iz 21.b člena ZVPot
Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.


Vglavnem, po tem kar mi je bilo povedano s strani pravne službe, nimaš prav. Rečeno je bilo, da praviloma bi morali po 45 dneh sami zamenjati izdelek, ampak se v praksi vsi ne držijo tega. In servis se ne sme izgovarjat na zgornji citat, da ne zamenja izdelka, kot praviš ti, da se lahko. Za zgornji citat veljajo posebne razmere, ki jih sedaj ne bom našteval, ker ni pomembno za to debato. V primeru prekoračenega roka 45 dni se poda prijavo na TIRS zoper pooblaščeni servis v mojem primeru. Če ne zamenjajo izdelka, je kazen 1200 EUR in v takem primeru ponovno kontaktiram ZPS (tule se gre pa potem glede na besedilo s strani TIRS iskat pravico po sodni poti).


Kaj ko bi ti navedel konkretno kaj je ZPS (upam ,da veš da gre tukaj za popolnoma privatno profiabilno organizacijo, ki živi od potrošniku prijaznih nasvetov) povedal? Ker po do sedaj napisanem imaš velike težave z razumevanjem zadeve. To, da ali lahko servis dobil kazen NIMA NIČ s tem ali ti bo zamenjal izdelek. Pa saj so ti že na TIRS povedal, da oni NE MOREJO prisilit servisa v to, da ti da nov izdelek. Glede na vse posvetovanje s pravnimi strokovnjaki, ti ne bo problem iz roka stresti pravne podlage za to, da servis plača kazen, kakor tudi ne za to, da ga ga lahko tirs kakorkoli prisili v to, da ti da nov aparat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

A TIRS pa pol po tvoje lahko prisili prodajalca, da vrne kupnino? Pokaži mi člen v zakonu?

St235 ::

????? od kje si pa to neumnost privlekel?

Prodajalca v vračilo kupnine lahko prisili samo in le sodišče, kar jasno piše v zakonu, kot naslednji korak kadar izdelka ne popravijo ali zamenjajo.

JanezH ::

No a ti je zdaj končno kapnilo? TIRS nikogar, niti proizvajalca, niti servis niti prodajalca ne more prisilit v nič, če le ta noče. Lahko mu naloži le kazen in nato moraš zadevo nadaljevati po sodni poti kar sem ti že 100x napisal. A se to trudiš ti pojasniti?

Ziga Dolhar ::

Kdaj pa je Lakotnik trdil kaj od tega kar mu očitaš?
https://dolhar.si/

JanezH ::

Kdaj pa sem jaz trdil stvari, ki mi jih on očita? Ves čas razlaga zadeve, ki so znane na način kot, da ne bi bile znane in s tem želi zmesti človeka? Na nobeno vprašanje nisem dobil pritrdilnega odgovora ampak samo, da sem funkcionalno nepismenih in podobno in nato razlaga nečesa tretjega.

St235 je izjavil:

Preberi odgovor TIRS in mi povej kje lahko karkoli uveljavljaš zoper SERVIS?


Odgovoril sem na tole in potem spet megla oziroma kasneje odgovor med vrsticami, da naj se ne zanašam na ZPS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanezH ()

St235 ::

JanezH je izjavil:

No a ti je zdaj končno kapnilo? TIRS nikogar, niti proizvajalca, niti servis niti prodajalca ne more prisilit v nič, če le ta noče. Lahko mu naloži le kazen in nato moraš zadevo nadaljevati po sodni poti kar sem ti že 100x napisal. A se to trudiš ti pojasniti?


Predlagam, da lepo počasi še enkrat prebereš temo, ker več kot očitno nivo debate krepko presega tvojo sposobnost dojemanja, glede na to kake ven mečeš v zadnjih dveh postih...

Še enkrat, pa mogoče ti bo zlezlo v glavo:

Po slo zakonodaji mora servis zadevo popraviti v 45 dneh ali jo zamenjat z novim izdelkom. ČE SERVIS TEGA NE STORI, ga v to ne more prisilit ne TIRS, ne sodišče in ne sveti peter. Ampak v takšnem primeru zakon določa, da imaš pravico odstopit od pogodbe ali zahtevat znižanje kupnine. To pa lahko zahtevaš SAMO pri tistem s katerim si dejasnko sklenil pogodbo (za tiste z težavami v bralnem razumevanju je to prodajalec). Šele, če tudi to ne deluje imaš pravico do TOŽBE zoper taistega prodajalca s katerim si sklenil pogodbo. Ampak v tvojem primeru je problem v temu, da je prodajalec v TUJINI in ga slovenska zakonodaja NE zavezuje.

JanezH ::

Hvala.

JanezH ::

Tvoj način razlage totalno razvrednoti rok 45 dni, ker tvoja mentaliteta ni sposobna vključiti kazni, če proizvajalec ne želi zamenjati izdelka z novim. Po tvoji naivni razlagi, bi vsak servis po 45 dneh zavrnil zamenjavo. Brezupno...

St235 ::

ko bi vsaj ločil izraze kot je proizvajalec, servis.... res škoda debate...

Daj si že dopovej, da servis je samo postranski akter v zadevi,ki s tabo nima nič. Ti imaš pogodbo s prodajalcem in posredno s proizvajalecem/dobaviteljem. In servis se drži 45 dnevnega roka zaradi pogodb med njimi in proizvajalcem/prodajlcem/distributerjem, ne pa zaradi TIRS in potrošnikov.

In še vedno čakam na zakonsko osnovo za kazen, ki jo TIRS lahko izstavi servisu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Pri kom zahtevam nov izdelek po pretečenem roku 45 dni?

St235 ::

Zakon določa, da pri proizvajalcu. Ki pa je v tvojem primeru oseba tujega prava, ker si izdelek kupil izven Slovenije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Ok strokovnjak za ločevanje izrazov zakaj so mi na ZPS povedali, da zahtevek naslovim na servis? Dvakrat sem jih to vprašal in dvakrat so mi odgovorili enako. Lažejo?

St235 ::

Lepo od njih. Če je ZPS rekel bo pa že držalo, koga briga kaj pravi zakon. Saj vsi vemo, da zakoni so sami sebi namen in, da je ZPS avtoriteta na tem področju. Ti kar pošlji na servis in če ne bodo padli na kolena kar hitro pokliči ZPS, da pridejo z mečem in ognjem rešit zadevo.

Pa poročaj kako je šlo in v kateri fazi boš dobil položnico za članarino.

JanezH ::

Bom poročal, članarino imam pa že nekaj časa plačano in jo s pridom izkoriščam, ker dobim strokovne in pravilne nasvete. Pa brez zamere.

D3m ::

Pa si razložil ZPS, da je izdelek bil kupljen v tujini?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: JanezH ()

St235 ::

JanezH je izjavil:

Bom poročal, članarino imam pa že nekaj časa plačano in jo s pridom izkoriščam, ker dobim strokovne in pravilne nasvete. Pa brez zamere.


Res pravilen nasvet...

V zakonu tole najbrž piše za hec?

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Vem in ravno zaradi tega sem dvakrat kontaktiral ZPS (sem v prejšnjih postih pripel citat) . Torej ti 100% trdiš, da zahtevka ne morem uveljavljati na servisu?

St235 ::

Predvsem pa prijava na TRIS te nič ne stane in boš takoo najhitreje izvedel ali lahko v sloveniji iz naslova zamenjave izdelka lahko karkorli dosežeš. Mogoče je pa servis tako glup, da se bo z TIRS pregovarjal okrog rokov in na koncu ustrašil in dal nov izdelek.

JanezH ::

Ne menjaj teme. Ali 100% trdiš, da zahtevka ne morem uveljavljati na servisu?

St235 ::

JanezH je izjavil:

Vem in ravno zaradi tega sem dvakrat kontaktiral ZPS (sem v prejšnjih postih pripel citat) . Torej ti 100% trdiš, da zahtevka ne morem uveljavljati na servisu?


NE, jaz trdim, da servisa ne boš mogel prisilit v to, da ti da izdelek niti preko TRIS niti civilne tožbe. Zahtevek pa VSEKAKOR naslovi na servis. Mogoče bodo dali nov izdelek, dokler ti uradno ne rečejo ne ne moreš vedet.

Stvar je v tem ,da gre pri tvojem primeru za specifiko, ker je izdelek kupljen v tujini. Če bi bil izdelek kupljen pri nas, bi bilo v bistvu vseeno na koga nasloviš zahtevek, ker servis ne bi mogel komplicirat zaradi odnosov in pogodb, ki jih imajo z proizvajalcem. Morebitna intervencija in kazen TIRS bi tako pomenila, da bi prozvajalec poklical servis in jih povprašal po zdravju, kaj se grejo, da izdelka niso zamenjali popravili in jim po možnosti naložil še pogodbene kazni.

V tvojem primeru pa je ta proizvajalec nekje v tujini in tega pritiska na servis verjetno ni. Samo to ne pomeni, da ni vredno probat.

Torej vsekakor daj zahtevek na servis in vsekakor se pritoži potem še na TIRS. Samo upoštevaj, da je velika verjetnost, da če servis ne bo hotel sodelovat to, da te bodo naslovili na civilno tožbo zoper pravno osebo tujega prava, ki jo ne zavezujejo slovenski zakoni.

D3m ::

Zahtevek uveljavljaš, kjer si kupil izdelek.

Ups. Zdaj grem pa res ven.
|HP EliteBook|R5 6650U|

JanezH ::

No pa sva le naredila korak naprej, da lahko uveljavljam izdelek na servisu v Sloveniji. Težko in počasi, ampak je le šlo. Sicer je tudi proizvajalec v Sloveniji zato sem spraševal ZPS pri kom naj uveljavljam zahtevek. In tudi glede velike verjetnosti nesodelovanja servisa je bilo kristalno jasno že nekaj postov nazaj. Navedel sem ti tudi znesek kazni za tak primer.

St235 ::

in pol se čudiš zakaj ti rečem, da si funkcionalno nepismen?

Ti lahko zahtevek neseš tudi k vedeževalki, al pa prvemu klošarju na ulici. Samo nič od tega ti ne bo pomagalo pri temu, če tvojega zahtevka ne bodo hoteli izpolniti.

Še vedno pa ne vem od kje podlaga da bo kdorkoli kaznoval servis za nekaj kar zakon nalaga PROIZVAJALCU.

JanezH ::

Eh trdoglavec, razlika je ali za tem stoji pravno mnenje ali pa ne. Mogoče boš tudi to kdaj dojel...

St235 ::

Ne razlika je v tem, da za enim stoji kvazi parvno mnenje, ki ga razen tebe ni slišal nihče, za drugim pa zelo jasna dikcija zakona.

Seveda si ti slišal kar ti ustreza in veselo bleješ dalje, pri čemer pa jasno pozabljaš zelo specifične okoliščine tvojega primera. Namesto, da se že en teden napihuješ, raje vloži zahtevek na servis in poročaj kako bo šlo dalje.

Do takrat pa mislim ,da so vsi pismeni zelo dobro razumeli, da stvar niti pod razno ni črno bela in boš v primeru nesodelovanja servisa zelo težko dosegel kaj več od jokanja na forumu.

JanezH ::

Zopet natolcavaš bedarije. Počakat je potrebno, da preteče 45 dni kar pri meni še ni. In še ena nebuloza, jaz sem slišal to kar mi je povedala pravna služba in ne kar bi rad jaz slišal.
Oni imajo ogromno izkušenj na tem področju. Strokovnjak za razumevanje koliko izkušenj imaš ti, če smem vprašat?

Magic1 ::

Načeloma pomaga, če zahtevek pošlješ tudi proizvajalcu, ker on še najlažje pritisne na svoj pooblaščeni servis. Če seveda ni le ta proizvajalec zahteval od servisa, da naj komplicira, če se le da. V tem primeru si pač fuc**d in lahko le naslednjič kupiš od druge firme.
Oziroma si pogumen in greš civilno tožit firmo v tujini...

PS: ne samo preletet, kar ti Lakotnik napiše. Preberi natančno, ker detajli so v podrobnostih.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

St235 ::

JanezH je izjavil:

Zopet natolcavaš bedarije. Počakat je potrebno, da preteče 45 dni kar pri meni še ni. In še ena nebuloza, jaz sem slišal to kar mi je povedala pravna služba in ne kar bi rad jaz slišal.
Oni imajo ogromno izkušenj na tem področju. Strokovnjak za razumevanje koliko izkušenj imaš ti, če smem vprašat?


Uuuu, a pravna služba ti je povedala? pol bo pa držalo... Lej sklicevanje na neko fiktivno avtoriteto bo bore malo pomagalo pri konkretni debati. In ja, ljudje imajo tendenco, da slišijo to kar bi radi. In ne v slovenijo nobena "pravna služba" nima ogromno izkušenj z primerom, ki ga ti opisuješ ker ga nimajo imet od kje.

Predvsem pa vidim, da ti sanjaš o nekih hipotetičnih scenarijih pri čemer niti zakonski rok za popravilo ni potekel.

JanezH ::

Vem ja na žalost in razmišljam točno o tem kar praviš , da bom zamenjal firmo, ker se mi ne da it naslednjič zopet tega.

St235 je izjavil:

JanezH je izjavil:

Zopet natolcavaš bedarije. Počakat je potrebno, da preteče 45 dni kar pri meni še ni. In še ena nebuloza, jaz sem slišal to kar mi je povedala pravna služba in ne kar bi rad jaz slišal.
Oni imajo ogromno izkušenj na tem področju. Strokovnjak za razumevanje koliko izkušenj imaš ti, če smem vprašat?


Uuuu, a pravna služba ti je povedala? pol bo pa držalo... Lej sklicevanje na neko fiktivno avtoriteto bo bore malo pomagalo pri konkretni debati. In ja, ljudje imajo tendenco, da slišijo to kar bi radi. In ne v slovenijo nobena "pravna služba" nima ogromno izkušenj z primerom, ki ga ti opisuješ ker ga nimajo imet od kje.

Predvsem pa vidim, da ti sanjaš o nekih hipotetičnih scenarijih pri čemer niti zakonski rok za popravilo ni potekel.


Malo se pomiri no, saj te bo še razgnalo :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanezH ()

St235 ::

Magic1 je izjavil:

Načeloma pomaga, če zahtevek pošlješ tudi proizvajalcu, ker on še najlažje pritisne na svoj pooblaščeni servis. Če seveda ni le ta proizvajalec zahteval od servisa, da naj komplicira, če se le da. V tem primeru si pač fuc**d in lahko le naslednjič kupiš od druge firme.
Oziroma si pogumen in greš civilno tožit firmo v tujini...

PS: ne samo preletet, kar ti Lakotnik napiše. Preberi natančno, ker detajli so v podrobnostih.


Problem v konkretnem primeru je, da proizvajalec NI oseba slovenskega prava ampak tujega. Zato mu poskušam dopovedat, da gre za zelo specifičen problem kjer niti pod razno ne bo TIRS pisal nekih kazni tja v tri dni.

Drugače pa proizvajalec ne rabi čisto nič pritiskat na servis. Po Zakonu o varstvu potrošnikov je proizvajalec tisti, ki je odgovoren za spoštovanje pravic potrošnika z naslova garancije in je tudi dolžan v primeru zamujenega 45 dnevnega roka priskrbeti zamenjavo izdelka. Če tega ne stori je lahko kaznovan s tistimi famoznimi 1200 EUR.

Samo imam v konkretnem primeru spet isti problem kot zgoraj. In sicer da proizvajalec ni slovensko podjetje oziroma ne posluje v Sloveniji. Čeprav vprašanje kaj je sedaj v tej zgodbi sploh še res, ker Smukec par postov nazaj piše, da je proizvajalec v Sloveniji, izdelek pa je kupil v tujini.

JanezH ::

Problem v konkretnem primeru je, da proizvajalec NI oseba slovenskega prava ampak tujega.

Torej če kupiš sony, pioneer, samsung, itd... proizvajalec NI slovenskega prava in smo ga najebali. Genij! :-)

St235 ::

Daj preden narediš še večjega bedaka iz sebe preberi Zakon o varstvu potrošnikov, ki definira kaj oziroma kdo je proizvajalec... Ker vsakič ko se oglasiš poveš večjo neumnost. Daj raje poslušaj "pravno službo" in bodi modro tiho, če že nič ne razumeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Pomiri se, vse je vredu. Že pri servisu si naredil bedaka iz sebe...

Magic1 ::

A je uvoznik odgovoren za proizvajalca (ne poznam zakona tako podrobno:8))?

Smukec umiri živce, ker ga res serješ.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

St235 ::

JanezH je izjavil:

Pomiri se, vse je vredu. Že pri servisu si naredil bedaka iz sebe...


Prosim za citat. ker dam roko v ogenj da nisem bil tako neumen, da sem trdil kaj tako neumnega kot to, da je proizvajalec zgolj krovno podjetje, ki fizično izdela izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Proizvajalec je po tem zakonu podjetje, ki izdeluje končne izdelke ali sestavne dele ali pridobiva osnovne surovine ali oseba, ki se s svojo firmo, blagovnim znakom ali drugim znakom razlikovanja na izdelku predstavlja kot njegov proizvajalec. Za proizvajalca se štejejo tudi uvoznik izdelka, predstavništvo proizvajalca v Republiki Sloveniji ali katerakoli druga oseba, ki daje videz, da je proizvajalec s tem, da blago označi s svojim imenom, blagovno znamko ali drugim znakom razlikovanja.

St235 ::

Magic1 je izjavil:

A je uvoznik odgovoren za proizvajalca (ne poznam zakona tako podrobno:8))?

Smukec umiri živce, ker ga res serješ.


Ja, zakon določa:
Proizvajalec je po tem zakonu podjetje, ki izdeluje končne izdelke ali sestavne dele ali pridobiva osnovne surovine ali oseba, ki se s svojo firmo, blagovnim znakom ali drugim znakom razlikovanja na izdelku predstavlja kot njegov proizvajalec. Za proizvajalca se štejejo tudi uvoznik in distributer izdelka, predstavništvo proizvajalca v Republiki Sloveniji ali katerakoli druga oseba, ki daje videz, da je proizvajalec s tem, da blago označi s svojim imenom, blagovno znamko ali drugim znakom razlikovanja.

Pri čemer je v konkretnem primeru uvoznik izdelka Smukec ali pa spet neko podjetje tujega prava, če je kupil izdelek v drugi EU državi.

Za distributerja izdelka pa zakon tudi postavlja definicijo:
Za distributerja izdelka, ki ni proizveden v Republiki Sloveniji, se šteje podjetje, ki kot prvo v distribucijski verigi izdelek da na trg Republike Slovenije.

JanezH je izjavil:

Proizvajalec je po tem zakonu podjetje, ki izdeluje končne izdelke ali sestavne dele ali pridobiva osnovne surovine ali oseba, ki se s svojo firmo, blagovnim znakom ali drugim znakom razlikovanja na izdelku predstavlja kot njegov proizvajalec. Za proizvajalca se štejejo tudi uvoznik izdelka, predstavništvo proizvajalca v Republiki Sloveniji ali katerakoli druga oseba, ki daje videz, da je proizvajalec s tem, da blago označi s svojim imenom, blagovno znamko ali drugim znakom razlikovanja.


končno napredek v pismenosti. Zdaj pa še prosim za razlago po kakšni logiki si prišel do trditve, da je proizvajelec za tvoj izdelek slovensko podjetje v skladu z zgornjo definicijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanezH ::

Kaj je zdaj tu nejasnega? Proizvajalec je v Sloveniji kot sem že povedal, prav tako tudi servis. Prodajalec pa v tujini, toda to me trenutno ne zanima.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385803 (2154) DePalmo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
234604 (3753) St235
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615180 (11938) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486587 (5130) Seljak
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812025 (8133) amigo_no1

Več podobnih tem