Forum » Šola » OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice
OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice
Buggy ::
Pozdravljeni,
ze v startu bi rad povedal, da nisem eden izmed starsev, ki dajejo otrokom potuho oz jih ne postavljajo pred odgovornost za lastna dejanja.
Gre za primer nadomestne uciteljice predmetnega pouka v 7 razredu OS, ki ima dolocene tezave pri podajanju in preverjanju snovi, se bolj pa s samim odnosom tako do ucencev, sodelavcev kot tudi strasev....ignoranca in nezmoznost dialoga.
Gre zato, da se dogajajo razna sikaniranja ter neupravicena obtozevanja ucencev med samim poukom. Problem ni kaos med poukom (avtoriteto z ustrahovanjem ima) temvec njena samovolja pri preverjanju znanja. Gre za predmet zgodovine in zemljepisa , kjer od otrok pricakuje znanje, ki ga ni niti v ucbenikih niti ni bilo predavano (kako se reci ovci na skotskem), pri nemi karti ni bistveno znanje, temvec to kako je estetsko v omejenem casu pobarvano. Teste, ker nima interesa ne sestavlja temvec jih od nekje povzame in to za snov, ki jo pravzaprav sploh niso jemali. Ocene so grozljive in odbija tocke pri testu glede na izbiro same besede odgovora, ceprav je vsebinsko pravilen ni pa tak kot ga pricakuje.
Sodu je izbilo dno obvestilo preko eAsistenta, da je otrok naredil neko neumnost (napis na mizi), brez da bi ga poklicala na zagovor (kar je kasneje storila a prepozno, ko je otrok seveda dokazal da ni mogel biti krivec on).
Skratka, z njo se ne more pogovarjati niti razrednicarka, niti ravnateljica niti strasi...na argumentirano trditev sploh nima odgovora in je skrajno ignorantska ter vzvisena.
Ker se je prvotni uciteljici porodniska podaljsala in bojda nacrtuje se novega otroka bo ta nadomestna ostala se lep cas. Katere so institucije zunaj sole kamor bi se lahko s to tezavo obrnil. Pogovor strasev z ravnateljico ni pomagal nic, pogovor sodelavcev uciteljev, ki so prepoznali da nekaj ni OK tudi ne.
Kam bi se lahko obrnili (svet strasev), da bi prislo do nekekga ustreznega pregleda njenega uciteljevanja ter sankcij?
Hvala
ze v startu bi rad povedal, da nisem eden izmed starsev, ki dajejo otrokom potuho oz jih ne postavljajo pred odgovornost za lastna dejanja.
Gre za primer nadomestne uciteljice predmetnega pouka v 7 razredu OS, ki ima dolocene tezave pri podajanju in preverjanju snovi, se bolj pa s samim odnosom tako do ucencev, sodelavcev kot tudi strasev....ignoranca in nezmoznost dialoga.
Gre zato, da se dogajajo razna sikaniranja ter neupravicena obtozevanja ucencev med samim poukom. Problem ni kaos med poukom (avtoriteto z ustrahovanjem ima) temvec njena samovolja pri preverjanju znanja. Gre za predmet zgodovine in zemljepisa , kjer od otrok pricakuje znanje, ki ga ni niti v ucbenikih niti ni bilo predavano (kako se reci ovci na skotskem), pri nemi karti ni bistveno znanje, temvec to kako je estetsko v omejenem casu pobarvano. Teste, ker nima interesa ne sestavlja temvec jih od nekje povzame in to za snov, ki jo pravzaprav sploh niso jemali. Ocene so grozljive in odbija tocke pri testu glede na izbiro same besede odgovora, ceprav je vsebinsko pravilen ni pa tak kot ga pricakuje.
Sodu je izbilo dno obvestilo preko eAsistenta, da je otrok naredil neko neumnost (napis na mizi), brez da bi ga poklicala na zagovor (kar je kasneje storila a prepozno, ko je otrok seveda dokazal da ni mogel biti krivec on).
Skratka, z njo se ne more pogovarjati niti razrednicarka, niti ravnateljica niti strasi...na argumentirano trditev sploh nima odgovora in je skrajno ignorantska ter vzvisena.
Ker se je prvotni uciteljici porodniska podaljsala in bojda nacrtuje se novega otroka bo ta nadomestna ostala se lep cas. Katere so institucije zunaj sole kamor bi se lahko s to tezavo obrnil. Pogovor strasev z ravnateljico ni pomagal nic, pogovor sodelavcev uciteljev, ki so prepoznali da nekaj ni OK tudi ne.
Kam bi se lahko obrnili (svet strasev), da bi prislo do nekekga ustreznega pregleda njenega uciteljevanja ter sankcij?
Hvala
Buggy ::
Tole sprasujes na napacnem forumu. Gres do uciteljice, ravnatelja, drugih starseh etc.
Vse to je bilo ze storjeno, na tem forumu pa sprasujem ravno zaradi tega, ker mislim da je populacija ravo ustrezna. Prisotni so tako (bivsi) ucenci/dijaki kot tudi strasi ter pravniki, ki imajo otroke po solah, dvomim pa, da nihce nima (vsaj) kaksne podobne izkusnje.
Naslednje korake, ki jih lahko naredimo znotraj sole sem ze navedel, zanima me kje in na kaksne nacin nastopiti zunaj same sole.
crniangeo ::
jaz bi pa raje preveru dejstva, vedno sta dve plati zgodbe in nekje na sredini je resnica :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
Vikking ::
Najprej svet staršev. Izredno zasedanje skupaj z ravnateljem, vodstvom OŠ (pomočniki, pedagogi), ter seveda z problematično učiteljico.
Narediti zapisnik, izpostavit problematiko, opiše se pritožbe. Zahtevat nenapovedane hospitacije pri problematični učiteljici. Mislim da je treba tukaj še vključit sindikalnega zaupnika.
Določiti obdobje po katerem se učiteljico glede na hospitacije ponovno oceni njeno delo...
V glavnem zaropotat. Seveda če ravnatelj ne ukrepa in učiteljica ne spremni svoje prakse (če se izkaže da je še vedno problematična), sledi prijava na inšpekcijo kar seveda tudi poudarite.
Konec koncev, pa še poveste da bo zapisnik romal na ministrstvo za šolstvo v vednost. Da se ne bodo mogli slučajno skrivat znotraj šole.
Tole da otrok ne sme iti na stranišče (npr. zdravstvene težave)... katastrofa
Sigurno bodo želeli zadevo rešiti interno, znotraj šole. Se bojijo ko hudič vraga zunanjega nadzora.
Narediti zapisnik, izpostavit problematiko, opiše se pritožbe. Zahtevat nenapovedane hospitacije pri problematični učiteljici. Mislim da je treba tukaj še vključit sindikalnega zaupnika.
Določiti obdobje po katerem se učiteljico glede na hospitacije ponovno oceni njeno delo...
V glavnem zaropotat. Seveda če ravnatelj ne ukrepa in učiteljica ne spremni svoje prakse (če se izkaže da je še vedno problematična), sledi prijava na inšpekcijo kar seveda tudi poudarite.
Konec koncev, pa še poveste da bo zapisnik romal na ministrstvo za šolstvo v vednost. Da se ne bodo mogli slučajno skrivat znotraj šole.
Tole da otrok ne sme iti na stranišče (npr. zdravstvene težave)... katastrofa
Sigurno bodo želeli zadevo rešiti interno, znotraj šole. Se bojijo ko hudič vraga zunanjega nadzora.
Vikking ::
Prijava na: http://www.iss.gov.si/
Poslati še mogoče zapisnike, da kljub sklepom o dogovoru med šolo, svetom staršev in problematično učiteljico ni prišlo do izboljšanja razmer.
Sedaj če ste se pogovarjali samo z učiteljico ustno, bolj indvividualno kot skupinsko, potem je čas da se združno starši lotite zadeve. Zahtevat takoj sejo, saj imate predsednika sveta staršev ter resno nastopit.
Poslati še mogoče zapisnike, da kljub sklepom o dogovoru med šolo, svetom staršev in problematično učiteljico ni prišlo do izboljšanja razmer.
Sedaj če ste se pogovarjali samo z učiteljico ustno, bolj indvividualno kot skupinsko, potem je čas da se združno starši lotite zadeve. Zahtevat takoj sejo, saj imate predsednika sveta staršev ter resno nastopit.
Buggy ::
Buggi je rekel, da so to že vse naredili.
Do sedaj so bili pogovori predsednika sveta strasev (kjer je bil problem tudi spoznan) s problematicno uciteljico, kakor tudi individulani pogovori razrednicarke razreda z njo in seveda samih strasev. Za druge razrede ne vem.
Naprej, problem je bil izpostavljen (ustno) ravntalejici s strani, strasev, razrednicarke, se ene uciteljice oz. sodelavke.
Sedaj pa imamo pripravljen pisni zaznamek z vsemi dejstvi ter podpisi s katerim gremo tudi uradno do ravnateljice v imenu sveta strasev, na katerega bo morala tudi ustrezno reagirati z uradnim dokumentom.
V vmesnem casu so se spremenila tudi dejstva (nismo zeleli ravno na noz, ker je med drugim tudi zamerljiva in mascevalna), saj naj bi z 18.3 prenehala s poucevanjem, vendar smo sedaj zvedeli, da bo zaradi nadaljne odsotnosti primarne uciteljice, poucevala se naprej.
@Vikking HVALA
negotiator ::
Pozdravljeni,
ze v startu bi rad povedal, da nisem eden izmed starsev, ki dajejo otrokom potuho oz jih ne postavljajo pred odgovornost za lastna dejanja.
Gre za primer nadomestne uciteljice predmetnega pouka v 7 razredu OS, ki ima dolocene tezave pri podajanju in preverjanju snovi, se bolj pa s samim odnosom tako do ucencev, sodelavcev kot tudi strasev....ignoranca in nezmoznost dialoga.
Gre zato, da se dogajajo razna sikaniranja ter neupravicena obtozevanja ucencev med samim poukom. Problem ni kaos med poukom (avtoriteto z ustrahovanjem ima) temvec njena samovolja pri preverjanju znanja. Gre za predmet zgodovine in zemljepisa , kjer od otrok pricakuje znanje, ki ga ni niti v ucbenikih niti ni bilo predavano (kako se reci ovci na skotskem), pri nemi karti ni bistveno znanje, temvec to kako je estetsko v omejenem casu pobarvano. Teste, ker nima interesa ne sestavlja temvec jih od nekje povzame in to za snov, ki jo pravzaprav sploh niso jemali. Ocene so grozljive in odbija tocke pri testu glede na izbiro same besede odgovora, ceprav je vsebinsko pravilen ni pa tak kot ga pricakuje.
Sodu je izbilo dno obvestilo preko eAsistenta, da je otrok naredil neko neumnost (napis na mizi), brez da bi ga poklicala na zagovor (kar je kasneje storila a prepozno, ko je otrok seveda dokazal da ni mogel biti krivec on).
Skratka, z njo se ne more pogovarjati niti razrednicarka, niti ravnateljica niti strasi...na argumentirano trditev sploh nima odgovora in je skrajno ignorantska ter vzvisena.
Ker se je prvotni uciteljici porodniska podaljsala in bojda nacrtuje se novega otroka bo ta nadomestna ostala se lep cas. Katere so institucije zunaj sole kamor bi se lahko s to tezavo obrnil. Pogovor strasev z ravnateljico ni pomagal nic, pogovor sodelavcev uciteljev, ki so prepoznali da nekaj ni OK tudi ne.
Kam bi se lahko obrnili (svet strasev), da bi prislo do nekekga ustreznega pregleda njenega uciteljevanja ter sankcij?
Hvala
Si siguren, da res niso jemali tiste snovi, ali le tvoj otrok ni poslušal? Sicer pa takih učiteljic ni malo, tako da se ne sekiraj, bo že. Predvsem se je treba prilagajati - ti učiteljice ne boš spremenil, niti tvoj otrok ne, zato je edina možnost prilagajanje njeni osebnosti. Vem, da je težko, ampak drugega vama praktično ne preostane.
Sicer pa, ko si že rekel, da odgovornost prelagaš na otroka, zakaj tega otrok sam ne uredi? samo pravim...
All easy problems have already been solved.
GabrieLeo ::
Huhu sliši se kot naša za biologijo in kemijo, ko smo zadnjo uro pred testom poslušali zakaj so v kanalizacijah Los Angelesa krokodili spomini na osnovko... Ampak vedno se bodo take feme fatale našle prav na vsaki šoli. Osnovni in srednji. Ostali učitelji ji ne bodo morali oz. ne bodo imeli jajc narediti nič zaradi "dobrih odnosov" in "sproščenega ozračja na delovnem mestu" in take bučke, ravnateljica pa prav tako nič. "Itak so v 90 procentih otroci krivi da je taka -zlobna- učiteljica". Zanimivo, da je pri tej zgodbi starševski svet celo pripravljen nekaj narediti. Najbolj priporočam, da se še enkrat natančno izpraša več otrok, da se dobi čim več kiksov od učiteljice, ter se ji to kasneje meče pod noge, ko se bo obravnavalo na sestanku, ter kasneje tudi kje več. Seveda je pa treba razumeti, da ko bo profesorica izvedela za -tožibabe-, ki so celo v klopeh pri njej, bo cel razred nasrkal še 5x. Tako nas v srednji fliknila kompletni razred, ko smo en dan po govorilnih urah popravljali test in dobili še težjega kot prej.
Meizu ::
Stisnt jo v kot, naj pride na zagovor pred vsemi starši ter jo mal spucajte. Drugače pa kot so že rekli, inšpektorat bo rešil zadevo če kdo drug prej ne bo.
tiran2000 ::
Glede ocenjevanja je situacija taka, da se učitelji morajo držati kriterijev oz. t.i. standardov znanja, ki so določeni v učnih načrtih Ministrstva za šolstvo. Manjša odstopanja od standardov so sicer možna (posamezni poudarki), vendar otrok ne more biti v večji meri ocenjen s snovi, ki niso del standardov oz. niso posebej določeni v letnem delovnem načrtu učitelja. Učitelji so pri ocenjevanju precej bolj omejeni kot si mislite...
Glede nato da učiteljica nadomešča, po vsej verjetnosti ne dela po svojem letnem učnem načrtu, ampak po načrtu predhodnice (govorim formalno). Kar hkrati to pomeni, da se mora držati načrta predhodnika in ne sme preveč križariti v svoje vode... Sploh kar se tiče ocenjevanja...
Standarde znanja najdeš na internetu saj so prosto dostopni... Kontrolke pa tako mora učitelj vrniti nazaj ...
Objavi kakšno kontrolno od zgodovine ali mi jo pošlji privat, ker me zanima če res toliko odstopa od državnih standardov znanja...
Glede nato da učiteljica nadomešča, po vsej verjetnosti ne dela po svojem letnem učnem načrtu, ampak po načrtu predhodnice (govorim formalno). Kar hkrati to pomeni, da se mora držati načrta predhodnika in ne sme preveč križariti v svoje vode... Sploh kar se tiče ocenjevanja...
Standarde znanja najdeš na internetu saj so prosto dostopni... Kontrolke pa tako mora učitelj vrniti nazaj ...
Objavi kakšno kontrolno od zgodovine ali mi jo pošlji privat, ker me zanima če res toliko odstopa od državnih standardov znanja...
gddr85 ::
GabrieLeo:"ravnateljica pa prav tako nič"
Jah to je predvsem odvisno od ravnateljev/ic. Pri nas so take po hitrem postopku ven letele.
Jah to je predvsem odvisno od ravnateljev/ic. Pri nas so take po hitrem postopku ven letele.
Gregor P ::
V tujini smo se na srednji šoli vsekakor lahko "rešili" učitelja (brez pomoči staršev), če se je recimo več letnikov skupaj pritožilo, da z osebo pač nekaj ni v redu (običajno je takšne zadeve uradno sprožilo zastopstvo dijakov šole in če šola ni reagirala, je šla pritožba dalje na zastopstvo vseh dijakov itd.). V OŠ pa imajo verjetno kvečjemu straši skupaj moč storiti kaj konkretnega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
poweroff ::
Bral sem samo prvi post.
To, da ravnateljica nič ne more je bullshit. Problem je v tem, da noče. Noče se ukvarjat s postopki, ker ve, da bo učiteljica prišla nazaj z odvetniki in bo celo sranje. Pa verjetno tudi ne zna vseh postopkov pravno pravilno (brez napake) izvesti.
Zato raje miži na obe očesi.
Temu se reče problem vodenja, ko vodje ne zmorejo opravljat svojih vodstvenih in nadzorstvenih funckij. Žal je v tej državi prisoten na vseh nivojih.
To, da ravnateljica nič ne more je bullshit. Problem je v tem, da noče. Noče se ukvarjat s postopki, ker ve, da bo učiteljica prišla nazaj z odvetniki in bo celo sranje. Pa verjetno tudi ne zna vseh postopkov pravno pravilno (brez napake) izvesti.
Zato raje miži na obe očesi.
Temu se reče problem vodenja, ko vodje ne zmorejo opravljat svojih vodstvenih in nadzorstvenih funckij. Žal je v tej državi prisoten na vseh nivojih.
sudo poweroff
Mipe ::
Če otrok raje čečka po mizi kot da bi sledil pouku, je očitno nekaj narobe. Ali z otrokom ali z poukom.
M-XXXX ::
Če otrok raje čečka po mizi kot da bi sledil pouku, je očitno nekaj narobe. Ali z otrokom ali z poukom.
Selektivno branje much?
Sodu je izbilo dno obvestilo preko eAsistenta, da je otrok naredil neko neumnost (napis na mizi), brez da bi ga poklicala na zagovor (kar je kasneje storila a prepozno, ko je otrok seveda dokazal da ni mogel biti krivec on).
Mipe ::
Žal težko verjamem na besedo. Tako otroku kot staršu ("Moj angelček pa že ne bi!").
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
Meizu ::
Bral sem samo prvi post.
To, da ravnateljica nič ne more je bullshit. Problem je v tem, da noče. Noče se ukvarjat s postopki, ker ve, da bo učiteljica prišla nazaj z odvetniki in bo celo sranje. Pa verjetno tudi ne zna vseh postopkov pravno pravilno (brez napake) izvesti.
Zato raje miži na obe očesi.
Temu se reče problem vodenja, ko vodje ne zmorejo opravljat svojih vodstvenih in nadzorstvenih funckij. Žal je v tej državi prisoten na vseh nivojih.
In kaj točno naj bi tile odvetniki naredili?
Buggy ::
Bral sem samo prvi post.
To, da ravnateljica nič ne more je bullshit. Problem je v tem, da noče. Noče se ukvarjat s postopki, ker ve, da bo učiteljica prišla nazaj z odvetniki in bo celo sranje. Pa verjetno tudi ne zna vseh postopkov pravno pravilno (brez napake) izvesti.
Zato raje miži na obe očesi.
Temu se reče problem vodenja, ko vodje ne zmorejo opravljat svojih vodstvenih in nadzorstvenih funckij. Žal je v tej državi prisoten na vseh nivojih.
bi se kar strinjal s tem, saj se dejansko otepa odgovornosti in glede na ustne pritozbe ne ukrepa. Se huje, od razrednicarke (ki je tudi dvignila roke nad njo) smo dobili celo informacijo, da naj stvari razcistimo sami z problematicno uciteljico.
Danes romajo uradno k ravnateljici 3 razlicna pisma, svet strasev ter dveh strasev. Povzeli smo splosne napake ki jih opazamo pri ocenjevanju, preverjanju znanja, podajanju snovi, ter njenih pravilih med poukom saj otrokom, ki imajo zdravstvene tezave ne pusti niti na WC oz. obrisati nos in to brez obrazlozitve.
Opazam tudi, da ima moj otrok zaradi njenega nacina ze tezave s samo motivacijo, ker tudi ce se uci in prebere vse gradivo (predpisano in tudi ne), dobi na koncu vprasanja iz snovi, ki niso bile predmet testa oz. snovi, ki so jo kdaj sploh jemali...mislim, da to ni ravno primeren nacin. Metode, ki se jih posluzuje, dejansko povzrocajo ze skodo otrokom, tako zdravstveno (prehlajen mehur), vzgojno (krivicna obtozevanja in kazni), karierno (ocene v 7 razredu se ze stejejo kot pogoji za vpis v srednje sole - odlicen pri vseh predmetih ter med prvimi na republiskih tekmovanjih pri teh predmetih pa za las drzi oceno 3), osebnostno (izguba veselja do osvajanja znanja) in se kaj bi se naslo.
Pri drugemu sosolcu naj bi prislo celo do tega, da je ravnateljica predlagala starsem, da bi ustnem sprasevanju prisostvovala neka strokovna sodelavka iz republiskega odbora za ta predmet.
Zelo zvito od nje. Uciteljica bo v tem primeru dala ustrezna vprasanja (za razliko od njene prakse), roke pa si bosta tako oprali ona, kot tudi ravnateljica...otrok pa bo ob tem obravnavan kot nek "zlocinec".
Kot sem rekel, cakali bomo na pisni odgovor ravnateljice, ki ga je dolzna na nasa pisma tudi uradno podati, potem pa naprej. Problem je eskaliral do te mere tudi zato, ker kot kaze ne bo zgolj "nadomestna" uciteljica, ki bi morala s prejsnim tednom prenehati s poucevanje, saj je primarna uciteljica podaljsala porodnisko in bojda nacrtuje ze novega otroka, tako da bo ta prisotna se vsaj dve leti. Na soli od kjer je prisla poucevat k nam so imeli namrec iste tezave z njo. Zenska je evidentno malce motena in dalec od tega, da je primerna za poucevanje.
r3dkv1c4 ::
Tako čez palec bi rekel, da po vseh razlagah učiteljev in učiteljic, ki jih poznam, bi bilo lepo, če bi še učiteljica podala svoj del zgodbe na ST.
Da bi se debata razvila v pravo smer niti ne dvomim.
Da bi se debata razvila v pravo smer niti ne dvomim.
r3dkv1c4 ::
Buggy ne dvomim, da vaš otrok ne trpi v šoli zaradi učiteljice, čudno bi bilo, če ne bi(joj kako so te učiteljice nesramne in neprijazne), verjetno ni padel daleč od drevesa.
Ampak bolj kot to me moti, da v vsej tej zgodbi vidite samo sebe in vaše mnenje-vzemi si en dan dopusta in se vsedi v razred čisto zadaj za en šolski dan.
Garantirano-kaos zagotovljen.
Ampak bolj kot to me moti, da v vsej tej zgodbi vidite samo sebe in vaše mnenje-vzemi si en dan dopusta in se vsedi v razred čisto zadaj za en šolski dan.
Garantirano-kaos zagotovljen.
Super Sonic ::
Tako čez palec bi rekel, da po vseh razlagah učiteljev in učiteljic, ki jih poznam, bi bilo lepo, če bi še učiteljica podala svoj del zgodbe na ST.
Da bi se debata razvila v pravo smer niti ne dvomim.
Dvomim. Poznam res veliko št. učiteljic in učiteljev (čisto po naključju) in delajo res v veliko krajih po Sloveniji. Moj zaključek je vedno bil, da nikoli ne veš. Imaš popolnoma pritegnjene (slabe) starše in imaš popolnoma pritegnjene (slabe) učitelje. Dosti njih gleda samo na uro, dosti njih se trudi z mladino, dosti staršev se proba z mladino ukvarjat, dosti jih rine stran od sebe. So dobri kolektivi (taki ki sodelujejo) in slabi kolektivi (taki, ki praviloma gledajo samo to, kdo bo koga kje dol dal). So povezani starši in so nepovezani starši.
Pod črto je važno samo to, da ko greš na neke višje inštance "red" delat, imaš za seboj neke relevantne podatke o "škodi" ki je bila otroku povzročena. Imeti moraš tudi rep in glavo pri utemeljevanju.
Dostikrat je pa realno tako, da je če učiteljica pritegnjena, moraš biti ti kot starš še bolj pritegnjen. Potem ti da (tebi in otroku) avtomatsko mir. Take so moje izkušnje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
Buggy ne dvomim, da vaš otrok ne trpi v šoli zaradi učiteljice, čudno bi bilo, če ne bi(joj kako so te učiteljice nesramne in neprijazne), verjetno ni padel daleč od drevesa.
Ampak bolj kot to me moti, da v vsej tej zgodbi vidite samo sebe in vaše mnenje-vzemi si en dan dopusta in se vsedi v razred čisto zadaj za en šolski dan.
Garantirano-kaos zagotovljen.
Ni tukaj na tapeti samo moj otrok in tudi na semo njegov razred. Ne razumem sicer kaj si zelel povedati z rekom "jabolko ne pade dalec od drevesa" vendar ti lahko zagotovim, da otrok ve zakaj hodi v solo, zaveda se odgovornosti, tudi dolecene kazni v nizjih razredih v navezi z uciteljico je bil delezen, ko ga je bilo potrebno navaditi na pravila, ki so jih postavili. Moj otrok je tudi najmlajsi v razredu, in smo ze iz tega naslova morali dosti delati z njim, kar se tice sprejemanja solskih pravil in reda z ucenjem pa nikoli ni imel nobenih tezav.
Do sedaj nikoli nismo imeli problemov z ucitelji (oba otroka) in vedno smo bili raje na strani uciteljev, ko je prislo do raznih opazanj, ker otrok v skupini pac ne more delati po svoje, ko pa se zacne ocitno sikaniranje in kriticno ocenjevanje, pa verjetno kot odgovoren stras nekaj moras narediti.
Se enkrat, problem z njenim odnosom se aplicira na vse razrede kjer uci, na sodelavce ucitelje ter seveda starse. Dialog ni mozen, odgovorv nima, spremeni se nic!
Ignoranca v pravem pomenu besede, s tem da se zgolj se stopnjuje in ker smo mislili, da bo ucila zgolj do sredine marca smo to izkusnjo pac grenko pogoltnili (tudi take krivice se bodo otrokom se dogajale in smo to otroku razlozili vzgojno v smislu, da naletis tudi take ljudi v zivljenju) a ker bo sedaj ocitno ostala za daljsi cas, se s tem vec ne moremo sprijazniti.
To kako si ucitelji ustvarijo avtoriteto v razredu sploh ni tema tega sestavka in verjamem, da obstaja vec razlicnih pristopov. To da so ucenci lahko neukrotljivi je tudi vsem jasno in tukaj spet pride v postev sposobnost ucitelja, ki je solan pedagog, da zna to postaviti v prave tirnice. Verjamem da vecini to tudi uspeva. Ampak kot pravim...v njenem razredu ni problem disciplina/avtoriteta in ni "kaosa", problem sem navedel nekje drugje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Super Sonic ::
Dialog ni mozen
Kako dialog ni možen?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
Super Sonic je izjavil:
Dialog ni mozen
Kako dialog ni možen?
...tako da na argumentirane trditve predsednika sveta strasev nima odgovorov, tako da je se razrednicarka dvignila roke nad njo in pravi da ne more nic urediti in da naj starsi ukrepamo sami, tako da je ravntaljica seznanjena z njenim ravnanjem pa ni sprememb...ne vem kaj naj ti se povem..."Bob ob steno"!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Super Sonic ::
Ja a je toliko težko dobiti to pisno potrjeno od:
- od predsednika sveta staršev, da ne odgovarja na vprašanja,
- razredničarke, da se ne da z njo komunicirati,
- ravnateljice, da je dvignila roke nad njo.
Vsi naj podpišejo, dobi še podpise staršev in pošlji na inšpektorat (z vednostjo omenjeni učiteljici).
Če pa nočejo podpisat (in ponavadi nočejo), potem je problem nekje drugje, kajne.
- od predsednika sveta staršev, da ne odgovarja na vprašanja,
- razredničarke, da se ne da z njo komunicirati,
- ravnateljice, da je dvignila roke nad njo.
Vsi naj podpišejo, dobi še podpise staršev in pošlji na inšpektorat (z vednostjo omenjeni učiteljici).
Če pa nočejo podpisat (in ponavadi nočejo), potem je problem nekje drugje, kajne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
ane kako je svet lahko cisto preprost ter enoznacen, ko se podaja nasvete kot zunanji opazovalec. Sem ze napisal kaksni so sedaj predvideni nadlajni koraki znotraj sole in kako so se okoliscine spremenile, zanima me kam se obrniti, ko (predvidevam) tudi to ne bo uspesno. Hvala
driver_x ::
Buggy, jaz na vašem mestu ne bi odnehal in bi šel do konca. Očitno je, da ima učiteljica precej problemov sama s sabo in to potem prenaša na otroke. Zelo verjetno je tudi, da ste s svojim početjem dregnili v osje gnezdo in da se bodo odnosi med učiteljico in učenci še poslabšali.
Aston_11 ::
ane kako je svet lahko cisto preprost ter enoznacen, ko se podaja nasvete kot zunanji opazovalec. Sem ze napisal kaksni so sedaj predvideni nadlajni koraki znotraj sole in kako so se okoliscine spremenile, zanima me kam se obrniti, ko (predvidevam) tudi to ne bo uspesno. Hvala
Enih 3x smo že omenili inšpektorat za šolstvo. Zunanji nadzor.
Super Sonic ::
ane kako je svet lahko cisto preprost ter enoznacen, ko se podaja nasvete kot zunanji opazovalec
Jaz sem imel lani v začetku šolskega leta hude težave v vrtcu z vzgojiteljico in vem kako je, ko si v dreku. Sedaj me pol občine gleda kot idiota, ampak naj bo tako. Vzgojiteljico so odpustili, v skupini pa vsi lažje dihajo.
Sem ze napisal kaksni so sedaj predvideni nadlajni koraki znotraj sole in kako so se okoliscine spremenile, zanima me kam se obrniti, ko (predvidevam) tudi to ne bo uspesno.
Ti kot starš hočeš pomagat otroku. To lahko storiš tako, da dokažeš, da je problem individualne narave ali pa, da gre za sistemske probleme. Ali pa celo nič od tega in si problem ti sam.
Ne vem, zakaj je, če je taka muka vse skupaj, kot starš težko jit do ravnateljice in tam stat 20 ur če je treba, dokler ne podpiše, da je dvignila roke nad to učiteljico. Tega seveda ne bo storila in bo posredno prisiljena it tja in nekaj naredit. Nekaj, česar do sedaj še ni; lahko iz različnega razloga. Enako velja za razredničarko.
Ko imaš enkrat stvari črno na belem je precej lažje ugotovit kje je problem. Rešuješ pa otroka, ker, absolutno je možno, da so razmere na šoli kaotične in je otrok pod nepotrebnim pritiskom.
Zunanjega nadzora se na nek način vsi izogibajo, ker se ga bojijo, čeprav se vsi delajo, da se ga ne bojijo. In zunanji nadzor je neodvisen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Buggy ::
Enih 3x smo že omenili inšpektorat za šolstvo. Zunanji nadzor.
Vem ja, je tudi Vikking zelo lepo in podrobno napisal...je zgolj retoricno vprasanje, kot odgovor na doprinos Super Sonica.
Temo se lahko zaklene, sem dobil zadosti informacij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Blop ::
A ni to nadomestna učitejica? Torej še ni redno zaposlena? Dokler ima pogodbo za določeni čas naj ne bi bil tak problem zamenjat jo z drugo.
solatko ::
Buggy - Morda bi bil še najboljši način, osebni pogovor z učiteljico. Sem imel podoben primer pri svojem sinu, kjer je od prve ure med njima veljala neka vrste antipatija.
V razgovoru ob kavici, sem pač ugotovil, da tej osebi delajo probleme pametni, včasih samosvoji otroci, katerim znanje ne predstavlja problema, temveč se v določenih obdobjih v razredu dolgočasijo. Problem nastane, ko učitelj nastopa iz položaja nadvlade, nad nekom.
V mojem primeru je imela probleme z dvema, mojim in še enim, ki sta zadane naloge, naredila veliko hitreje in seveda brez napake, kot večina razreda. Potem pa je po nekaj minutah sledil kaos. Zaradi prostih aktivnosti med šolsko uro, so ju skoraj vsi učitelji posedli enega na en konec razreda, drugega na drug konec. Posledica je bila - leteči papirčki, šepetanje čez cel razred, žoganje po tleh, s frnikulami in podobnim, seveda je trpel cel razred.
Po najinem razgovoru, kjer sem ji svetoval edini način za umiritev, da ju pač obremeni z dodatnimi nalogami višje stopnje, kot je tista, ki jo obvladata.
Naslednji dan, sta pri matematiki - to je namreč učila - pričela dobivati naloge in obveznosti, veliko zahtevnejše, od ostalih. Velikokrat se je potem pri matematiki zgodilo, da sta se z nalogami ukvarjala še potem doma, v razredu pa je bil popoln mir.
Nihče nebi verjel, ampak oba sta soglasno ugotovila, da je ta učiteljica naenkrat postala, njuna najboljša in še sedaj se dostikrat dobijo na kakšni kavici. Učila jih je pa 4. leta, če prav je prišla tudi samo začasno.
Včasih razgovor pomaga, lahko pa tudi ponudi odgovor, da pomoči enostavno ni in je potrebno pričeti s postopki odstranitve moteče osebe iz šole.
Zunanji nadzor lahko predstavlja tudi dvorezen meč. V tistem času se namreč učiteljica lahko prilagodi, potem pa je še huje.
Tako slaba učiteljica ostane, povzročitelj in njegovi potomci pa imajo še večje probleme in morajo v končni fazi otroka/ke, enostavno, prepisati na drugo šolo, v drugo okolje, v drugo družbo, kar lahko tudi predstavlja problem.
V razgovoru ob kavici, sem pač ugotovil, da tej osebi delajo probleme pametni, včasih samosvoji otroci, katerim znanje ne predstavlja problema, temveč se v določenih obdobjih v razredu dolgočasijo. Problem nastane, ko učitelj nastopa iz položaja nadvlade, nad nekom.
V mojem primeru je imela probleme z dvema, mojim in še enim, ki sta zadane naloge, naredila veliko hitreje in seveda brez napake, kot večina razreda. Potem pa je po nekaj minutah sledil kaos. Zaradi prostih aktivnosti med šolsko uro, so ju skoraj vsi učitelji posedli enega na en konec razreda, drugega na drug konec. Posledica je bila - leteči papirčki, šepetanje čez cel razred, žoganje po tleh, s frnikulami in podobnim, seveda je trpel cel razred.
Po najinem razgovoru, kjer sem ji svetoval edini način za umiritev, da ju pač obremeni z dodatnimi nalogami višje stopnje, kot je tista, ki jo obvladata.
Naslednji dan, sta pri matematiki - to je namreč učila - pričela dobivati naloge in obveznosti, veliko zahtevnejše, od ostalih. Velikokrat se je potem pri matematiki zgodilo, da sta se z nalogami ukvarjala še potem doma, v razredu pa je bil popoln mir.
Nihče nebi verjel, ampak oba sta soglasno ugotovila, da je ta učiteljica naenkrat postala, njuna najboljša in še sedaj se dostikrat dobijo na kakšni kavici. Učila jih je pa 4. leta, če prav je prišla tudi samo začasno.
Včasih razgovor pomaga, lahko pa tudi ponudi odgovor, da pomoči enostavno ni in je potrebno pričeti s postopki odstranitve moteče osebe iz šole.
Zunanji nadzor lahko predstavlja tudi dvorezen meč. V tistem času se namreč učiteljica lahko prilagodi, potem pa je še huje.
Tako slaba učiteljica ostane, povzročitelj in njegovi potomci pa imajo še večje probleme in morajo v končni fazi otroka/ke, enostavno, prepisati na drugo šolo, v drugo okolje, v drugo družbo, kar lahko tudi predstavlja problem.
Delo krepa človeka
vorantz ::
tony1 ::
Oh, ti zaskrbljeni starši. Če bi imeli takole skrbno predsednico vlade, ne bi bil brez službe.
Te bo kdo čez deset let vprašal, koliko je imel otrok zemljepis v 7. razredu? Ne me hecat.
Te bo kdo čez deset let vprašal, koliko je imel otrok zemljepis v 7. razredu? Ne me hecat.
Unknown_001 ::
Tole mi je nekak znano... Načeloma se tak odnos pojavi pri mlajših profesorjih ki še nimajo baš nekih iskustev na svojem področju in ker se ve da za normalno delovanje potrebuje avtoriteto. Ta je lahko iz čistega rešpekta ali zgolj zaradi strahospoštovanja ker učitelj izvaja teror. Lahko pa gre zgolj nek namišljen vzorec avtoritete kjer samo on misli da je nekaj a v resnici so vsi raje tiho ker se jim ne da njihovih izpadov poslušat, spoštovanje pa seveda na čistem podnu. Tole je živi primer nekoga ki potrjuje svojo "oblast" nad poukom z podjebavanjem, ker drugače ne zna, razlogov je lahko več (nizka samopodoba in neposrečen trud pretvarjanja o neki kao hardcore osebi, Porblemi iz preteklosti, nesposobnost ki potem za reševanje situacije izzove najprimitivnejše oblike reakcij, strah pred resnico- pogovorom- kar posledično pomeni preslišanje mnenj drugih in ignoranca kot v tem primeru da si ja ne bi priznal da nekaj dela narobe,...) in še je tega.
OP na tvojem mestu bi poskusil njo posredno in ne direktno prepričati. Najprej je seveda dobro spoznati njen način dela in jo malo poprcaš o ciljih njenega načina ipd. in potem ji lahko samozavest uničiš s povsem logičnim in retoričnim vprašanjem če boš naletel na kakšno glupost. Ko osebi enkrat samozavest pade dovolj takrat šele spozna da je nekaj narobe.
Seveda ne izključujem možnosti da je učiteljica korektna v svojem delu, ampak ker sprašuješ v nasprotni smeri je sem ti podal najbolj pametno mnenje kar sem se ga lahk sedaj zmislil na hitro. Situacije ne poznam in zato se ne bom mešal z pametovanjem v stilu "ah to je potuha"
- naredite tako kakor mislite da je prav in ne kakor ti bo en lojze povedal v gostilni al pa en XXX uporabnik foruma.
Lp!
OP na tvojem mestu bi poskusil njo posredno in ne direktno prepričati. Najprej je seveda dobro spoznati njen način dela in jo malo poprcaš o ciljih njenega načina ipd. in potem ji lahko samozavest uničiš s povsem logičnim in retoričnim vprašanjem če boš naletel na kakšno glupost. Ko osebi enkrat samozavest pade dovolj takrat šele spozna da je nekaj narobe.
Seveda ne izključujem možnosti da je učiteljica korektna v svojem delu, ampak ker sprašuješ v nasprotni smeri je sem ti podal najbolj pametno mnenje kar sem se ga lahk sedaj zmislil na hitro. Situacije ne poznam in zato se ne bom mešal z pametovanjem v stilu "ah to je potuha"
- naredite tako kakor mislite da je prav in ne kakor ti bo en lojze povedal v gostilni al pa en XXX uporabnik foruma.
Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
SeMiNeSanja ::
Mene pri vsej zgodbi samo to čudi, da ste vsi starši tako mirni in preudarni, da se trudite lepo počasi po stopničkah zadevo eskalirati in upate, da bo na eni točki prišlo do preloma v odnosu šole do problema.
Dejansko me čudi, da ni že zdavnaj enemu od staršev 'počil film', pa da bi učiteljico IN vodstvo šole na lastno roko prijavil šolski inšpekciji - če je problem tako resen, kot ga opisuješ.
Dejansko me čudi, da ni že zdavnaj enemu od staršev 'počil film', pa da bi učiteljico IN vodstvo šole na lastno roko prijavil šolski inšpekciji - če je problem tako resen, kot ga opisuješ.
pi pawr ::
tony1 ::
Zaradi dveh predmetov v 7. razredu bo tudi še prišel na Bežigrad.
Zgodba je verjetno nič kaj pozitivna (in vsi si želimo, da bi bilo bedakov okrog nas čim manj, če gre za naše otroke pa še toliko bolj), ampak sanjati o tem, da bo en zemljepis iz 7. razreda vplival na to, kaj bo otroku uspelo v življenju ali ne pomeni zaradi dreves ne videti gozda...
Zgodba je verjetno nič kaj pozitivna (in vsi si želimo, da bi bilo bedakov okrog nas čim manj, če gre za naše otroke pa še toliko bolj), ampak sanjati o tem, da bo en zemljepis iz 7. razreda vplival na to, kaj bo otroku uspelo v življenju ali ne pomeni zaradi dreves ne videti gozda...
Hayabusa ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 18119 (16274) | Invictus |
» | Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 30779 (26262) | solatko |
⊘ | učitelj me je brcnil v trebuh (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 24652 (21832) | kuglvinkl |
» | žaljenje dijakov v srednjih šolahOddelek: Šola | 3791 (2847) | Aston_11 |
» | Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10428 (9122) | gruntfürmich |