Forum » Na cesti » Nakup avtomobila (do 9000€)
Nakup avtomobila (do 9000€)
pulstar ::
Pozdravljeni,
ker je izbira res velika bi potreboval kakšen nasvet (zelo bi cenil nasvete iz prve roke) glede nakupa avtomobila. Z zaročenko iščeva avtomobil, ki bi nadomestil najino 15 let staro citroen Xsaro. Ker nama bo v naslednjih letih družbo verjetno delala že že kakšna štručka iščeva nekoliko "večji" avtomobil, kakšen C razred (Astra, C4, 308...) ali komapkten enoprostorec. Dnevno napraviva vsaj 120km (v službo se voziva skupaj), avtomobil pa bi vozila vsaj pet let.
Po hitrem pregledu avto.net kakšni Fiat Bravoti cenovno precej izstopajo, tudi nekaj let stari avti pa imajo že turbo bencinske motorje. (Trenutno nisem ravno ljubitlj dizelskega ropota):), tako da bi predstavljaji zanimivo alternativo...
Za vsak nasvet bom zelo hvaležen.
ker je izbira res velika bi potreboval kakšen nasvet (zelo bi cenil nasvete iz prve roke) glede nakupa avtomobila. Z zaročenko iščeva avtomobil, ki bi nadomestil najino 15 let staro citroen Xsaro. Ker nama bo v naslednjih letih družbo verjetno delala že že kakšna štručka iščeva nekoliko "večji" avtomobil, kakšen C razred (Astra, C4, 308...) ali komapkten enoprostorec. Dnevno napraviva vsaj 120km (v službo se voziva skupaj), avtomobil pa bi vozila vsaj pet let.
Po hitrem pregledu avto.net kakšni Fiat Bravoti cenovno precej izstopajo, tudi nekaj let stari avti pa imajo že turbo bencinske motorje. (Trenutno nisem ravno ljubitlj dizelskega ropota):), tako da bi predstavljaji zanimivo alternativo...
Za vsak nasvet bom zelo hvaležen.
dzinks63 ::
Za tako veliko km in če nočeš dizla, se ozri po plinski varianti, izbire je kar nekaj, od novih do rabljenih, recimo npr.:
Renault Scenic 1.4 TCe Dynamique PLIN
Renault Scenic 1.4 TCe Dynamique PLIN
GrimReaper ::
Tudi sam sovražim dizle, poleg tega pa še atmosferske bencinarje do 1.6.
Tako da turbo bencinarji so danes res odlična izbira, 1.4T se z lahkoto kosa s starimi 1.8 motorji.
V bistvu če bi sam zdej kupoval avto, sploh nebi gledal drugega kot 1.4T. Ampak na žalost moram še nekaj let potrpet z 1.6.
Na avto.net imaš v glavnem Fiat Bravo 1.4T 120 ali 150KM ter enega C4 1.6T 150KM. Pa neverjetno veliko je Aster 1.6 116KM, ampak kot rečeno ta ne gre nikamor.
Pa eden ali dva Leona ali Golfa 1.4 TSI se najdeta. Astre 1.4 turbo so pa zaenkrat šele od 10k naprej.
Tale A3 mi je tudi v oči padel:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=571......
Ampak to govorim zase, ki delam 7000km na mesec. Za 40k km na leto pa nebi gledal drugega kot dizel, še v tem primeru bo stroškov za bencin okol 250€, z bencinarjem pa 350€, kar je že pol ene povprečne plače.
Tako da turbo bencinarji so danes res odlična izbira, 1.4T se z lahkoto kosa s starimi 1.8 motorji.
V bistvu če bi sam zdej kupoval avto, sploh nebi gledal drugega kot 1.4T. Ampak na žalost moram še nekaj let potrpet z 1.6.
Na avto.net imaš v glavnem Fiat Bravo 1.4T 120 ali 150KM ter enega C4 1.6T 150KM. Pa neverjetno veliko je Aster 1.6 116KM, ampak kot rečeno ta ne gre nikamor.
Pa eden ali dva Leona ali Golfa 1.4 TSI se najdeta. Astre 1.4 turbo so pa zaenkrat šele od 10k naprej.
Tale A3 mi je tudi v oči padel:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=571......
Ampak to govorim zase, ki delam 7000km na mesec. Za 40k km na leto pa nebi gledal drugega kot dizel, še v tem primeru bo stroškov za bencin okol 250€, z bencinarjem pa 350€, kar je že pol ene povprečne plače.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Djz3l3 ::
v lasti 2 leti nov bravo 1.4 turbo 120hp, zadeva se pelje odlicno, zaenkrat se nobene napake oz dodatnega stroska... stari ima porabo 5.5 jst pa okol 6.
Dober dan ::
Za ta denar poglej Mondeote. Dobiš mladega z veliko opreme. Jaz sem si ga kupil in sem brez pripomb. Vožnja v njem je odlična.
TOP ::
GrimReaper ::
Dvomim da se 1.4T motor lahko kosa sploh z kvalitetni 1.6NA masino
Če misliš po zanesljivosti, potem se res verjetno ne more. Ampak po performansah pa ni primerjave, že 120KM gre bolje kot kak 1.8 140KM.
Sicer pa res najbolje potrpet z 1.6, drugače imaš samo nepotrebne stroške, sploh če si šele pri 80k km kot jest. Sam se tolažim, da bodo čez 5 let v glavnem samo še turbo motorji.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
;-) ::
Zheegec ::
Dvomim da se 1.4T motor lahko kosa sploh z kvalitetni 1.6NA masino
?! meaing what ?
1.6 honda vti ga hcat pele pri zanesljivosti, pospeskih, porabi...vsem razen udobju.
Po porabi pa res ne... Že lahka CR-X ima z 1.6vTi porabo noro visoko. Drugače pa je 1.4 turbo zakon, sploh TBi me je ful navdušiil.
WarpedGone ::
@pulstar:
Iz tvojega pisanja razberem naslednje želje:
1. vajen si citroenov in njihove 'avtomobilske filozofije'
2. iščeš avto za vsaj naslednjih 5 let
3. prostor na zadnji klopi in v prtljažniku je pomemben
4. kilometraža bo v rangu 30k letno x 5 let = 150k km
5. med vrsticami je seveda slavni pogoj: čim ceneje
Glede na 1. točko svetujem da se vsaj v začetku posvetiš citroenovi ponudbi in greš gledat drugam samo, če ti res nič ne bo 'sedlo'. Vsaka firma ma neke svoje ideje in tega se tiho navadiš in privzameš kot samoumevne i.e. tako mora avto zgledat. Ko greš na drugo firmo pa vidiš da so lahko ideje kako mora avto zgledat lahko tut bistveno drugačne. Prej avtomatske zadeve so tle ročne al pa jih sploh ni. To moti in žre živce.
Druga točka pomeni, da glej avtomobile do starosti 5 let, starejša zadeva bo prehitro v rangu tvoje sedanje 15letne Xare. In ne računaj da bodo današnje 5 let stare zadeve čez 10 let delovale primerljivo dobro kot tvoja 15letnica. Stvari v tehniki se spreminjajo, tudi življenska doba.
Tretja točka je pogosto preveč poudarjenja i.e. se pretirava s prostorom. Praktično vsaka limuzina in hatchback imajo zadaj dovolj prostora za otroka in prtljago. Ne rabiš enoprostorca zarad enega otroka. Izogibaj se le trivratnim modelom, kjer je dostop do zadnje klopi otežen.
Četrta točka v navezavi s peto stvari močno nagnejo na stran dizlov. Pri tej kilometraži je dizl v znatni cenovni prednosti. Sicer nisi povedal koliko in če sploh kaj od teh 120km je avtocest. Težko je to samo mestna vožnja zato bom privzel da bo znatni del vsaj regionalk kjer lahko greš 90. Pri takih prevladujočih hitrostih je zelo zelo priporočljiv menjalnik s 6 prestavami. Po nekem "čudnem dejstvu" pa je precej lažje najt menjalnik s 6prestavami pri dizlih kot pri bencinarjih. Če absolutno ne maraš dizlov, poišči bencinarja s 6 prestavami. Sicer poišči dizla s 6 prestavami :)
Naslednja reč, ki se pogosto zanemarja in pri večji kilometraži fejst udari ven je prečni presek avtomobila oz. "stil". Limuzina pri 90 pije občutno manj kot enoprostorec. Če že vstrajaš na prostoru maš dobrega 'križanca' med obema svetovoma v karavanih - zračni upor in s tem poraba v rangu limuzine, prostora (prtljažnik) pa v rangu enoprostorca.
Kar se prostornine motorja tiče je vse skup precej stvar okusa in želja. Js osebno bi se izogibal turbo motorjev malih prostornin (dizl 1,6, bencin 1.4). To je nova reč, ki je prišla na trg ~5 let nazaj in še prebolevajo otroške bolezni. Sej novi še nekako delajo, starejše zadeve pa kažejo probleme in jih bodo še. Vse kar je pestilo turbodizle pred 10 leti bo nujno pestilo tudi male turbo bencinarje - nov nepreskušen teren mehanike.
Kar se tiče konkretnih avtomobilov je to podobno, kot da bi spraševal katero punco ti pripročamo. Priporočam ti lahko samo to kar je meni všeč. Ampak ker si že vprašal, js bi ob takih izhodiščih vzel kaj takega:
Renault Megan Grandtour 1,6
Glavni aduti:
- NA motor (i.e. brez turbinskega sranja)
- 6 prestav (i.e. na regionalki imaš ~2500 obratov in posledično nižjo porabo)
- Renaulte serivisirajo glih povsod, dostopnost neoriginalnih rezervnih delov
- ni več frišna reč in je že mal 'porihtana'
- sm mel šanso peljat testno verzijo in res da ne brca v rit tko kot moj 180konjski dizel ampak sm šel prehitro prehitro:) Sama vožnja je bila pa udobna, odzivna in b.p.
Iz tvojega pisanja razberem naslednje želje:
1. vajen si citroenov in njihove 'avtomobilske filozofije'
2. iščeš avto za vsaj naslednjih 5 let
3. prostor na zadnji klopi in v prtljažniku je pomemben
4. kilometraža bo v rangu 30k letno x 5 let = 150k km
5. med vrsticami je seveda slavni pogoj: čim ceneje
Glede na 1. točko svetujem da se vsaj v začetku posvetiš citroenovi ponudbi in greš gledat drugam samo, če ti res nič ne bo 'sedlo'. Vsaka firma ma neke svoje ideje in tega se tiho navadiš in privzameš kot samoumevne i.e. tako mora avto zgledat. Ko greš na drugo firmo pa vidiš da so lahko ideje kako mora avto zgledat lahko tut bistveno drugačne. Prej avtomatske zadeve so tle ročne al pa jih sploh ni. To moti in žre živce.
Druga točka pomeni, da glej avtomobile do starosti 5 let, starejša zadeva bo prehitro v rangu tvoje sedanje 15letne Xare. In ne računaj da bodo današnje 5 let stare zadeve čez 10 let delovale primerljivo dobro kot tvoja 15letnica. Stvari v tehniki se spreminjajo, tudi življenska doba.
Tretja točka je pogosto preveč poudarjenja i.e. se pretirava s prostorom. Praktično vsaka limuzina in hatchback imajo zadaj dovolj prostora za otroka in prtljago. Ne rabiš enoprostorca zarad enega otroka. Izogibaj se le trivratnim modelom, kjer je dostop do zadnje klopi otežen.
Četrta točka v navezavi s peto stvari močno nagnejo na stran dizlov. Pri tej kilometraži je dizl v znatni cenovni prednosti. Sicer nisi povedal koliko in če sploh kaj od teh 120km je avtocest. Težko je to samo mestna vožnja zato bom privzel da bo znatni del vsaj regionalk kjer lahko greš 90. Pri takih prevladujočih hitrostih je zelo zelo priporočljiv menjalnik s 6 prestavami. Po nekem "čudnem dejstvu" pa je precej lažje najt menjalnik s 6prestavami pri dizlih kot pri bencinarjih. Če absolutno ne maraš dizlov, poišči bencinarja s 6 prestavami. Sicer poišči dizla s 6 prestavami :)
Naslednja reč, ki se pogosto zanemarja in pri večji kilometraži fejst udari ven je prečni presek avtomobila oz. "stil". Limuzina pri 90 pije občutno manj kot enoprostorec. Če že vstrajaš na prostoru maš dobrega 'križanca' med obema svetovoma v karavanih - zračni upor in s tem poraba v rangu limuzine, prostora (prtljažnik) pa v rangu enoprostorca.
Kar se prostornine motorja tiče je vse skup precej stvar okusa in želja. Js osebno bi se izogibal turbo motorjev malih prostornin (dizl 1,6, bencin 1.4). To je nova reč, ki je prišla na trg ~5 let nazaj in še prebolevajo otroške bolezni. Sej novi še nekako delajo, starejše zadeve pa kažejo probleme in jih bodo še. Vse kar je pestilo turbodizle pred 10 leti bo nujno pestilo tudi male turbo bencinarje - nov nepreskušen teren mehanike.
Kar se tiče konkretnih avtomobilov je to podobno, kot da bi spraševal katero punco ti pripročamo. Priporočam ti lahko samo to kar je meni všeč. Ampak ker si že vprašal, js bi ob takih izhodiščih vzel kaj takega:
Renault Megan Grandtour 1,6
Glavni aduti:
- NA motor (i.e. brez turbinskega sranja)
- 6 prestav (i.e. na regionalki imaš ~2500 obratov in posledično nižjo porabo)
- Renaulte serivisirajo glih povsod, dostopnost neoriginalnih rezervnih delov
- ni več frišna reč in je že mal 'porihtana'
- sm mel šanso peljat testno verzijo in res da ne brca v rit tko kot moj 180konjski dizel ampak sm šel prehitro prehitro:) Sama vožnja je bila pa udobna, odzivna in b.p.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Še mal gledam te megane in se mi še bol dopadejo kot prejle:
- na avto.net je en 2010 letnik s 36k prevoženimi za točno 9.000
- zadeva ma dvopodročno avtomatsko klimo
- vžig na gumb (start) in prostoročno kartico - osebno ne maram avta na starodobni ključ magari je to astonmartin
- obvolanske komande za radio in potovalni računalnik
- ESP, BAS, 6xAirBag, električne šipe in ogledala, tempomat, ...
- le 16 colske felge kar pomeni da je odlična guma pod 80 EUR
Će kje drugje dobiš primerljiv komplet opreme za podoben denar, hočem to vedet!
- na avto.net je en 2010 letnik s 36k prevoženimi za točno 9.000
- zadeva ma dvopodročno avtomatsko klimo
- vžig na gumb (start) in prostoročno kartico - osebno ne maram avta na starodobni ključ magari je to astonmartin
- obvolanske komande za radio in potovalni računalnik
- ESP, BAS, 6xAirBag, električne šipe in ogledala, tempomat, ...
- le 16 colske felge kar pomeni da je odlična guma pod 80 EUR
Će kje drugje dobiš primerljiv komplet opreme za podoben denar, hočem to vedet!
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
Dvomim da se 1.4T motor lahko kosa sploh z kvalitetni 1.6NA masino
?! meaing what ?
1.6 honda vti ga hcat pele pri zanesljivosti, pospeskih, porabi...vsem razen udobju.
Po porabi pa res ne... Že lahka CR-X ima z 1.6vTi porabo noro visoko. Drugače pa je 1.4 turbo zakon, sploh TBi me je ful navdušiil.
Govoris na pamet. Mb-velenje-stranice tocno 100km po omejitvah 4 folka v avtu-tankali polnega do drugega klika in pri 100km spet je spil 6l. Povprecno v pol leta sem mel okol 7.5. Pa crx ni lazji od civica tak da nevem kaj pomeni lahka pred crx.
RejZoR ::
Honda ne bo pila nič več kot drug avto, če jo boš vozil normalno. Pri športni vožnji pa vsakemu naraste poraba. Mogoče pri Hondah mal bolj izrazita, ampak imaš mal avtomobilov, ki ti grejo lahko v tolk visoke obrate kot grejo lahko Honde (mislim da do 8000, kar bi bilo pri mojem totalno v redline in blokado).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
GrimReaper ::
Za 1.6 NA je normalna poraba, če ga priganjaš po ovinkih in klancih, 9l, da se prit tut do 10l, z VTi pa verjetno brez problema čez 12l.
Seveda pa potem z enakomerno vožnjo po naseljih v četrti pri 50km/h ali izven v peti pri 100km/h lahko prideš do povprečne 8l.
Z 1.4T se vsekakor ne more primerjat po porabi, sam imam kar pravilo da turbo različica popije enako kot navadna z enako prostornino. Vsaj po uradnih podatkih je tako, ne vem kako je s tem v praksi.
Če bi kupoval nov avto, vsekakor nebi gledal NA mašin, ker to pomoje ne spada v leto 2014.
Ravno zdej sem gledal ponudbo na avto.net, in bi izbiral med Cruzom 1.4T 140KM, Focusom 1.0T 125KM in 308 1.6T 125KM, zadnja dva seveda še raje 150 oz. 155KM.
Seveda pa potem z enakomerno vožnjo po naseljih v četrti pri 50km/h ali izven v peti pri 100km/h lahko prideš do povprečne 8l.
Z 1.4T se vsekakor ne more primerjat po porabi, sam imam kar pravilo da turbo različica popije enako kot navadna z enako prostornino. Vsaj po uradnih podatkih je tako, ne vem kako je s tem v praksi.
Če bi kupoval nov avto, vsekakor nebi gledal NA mašin, ker to pomoje ne spada v leto 2014.
Ravno zdej sem gledal ponudbo na avto.net, in bi izbiral med Cruzom 1.4T 140KM, Focusom 1.0T 125KM in 308 1.6T 125KM, zadnja dva seveda še raje 150 oz. 155KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
pulstar ::
Hvala za izčrpen odgovor!
Res je, "francoska" avtomobilska filozofija (udobje, dobro počutje v avtomobilu in defenzivna vožnja) mi je res blizu. Glede na izračune (če bi dizel porabil le liter manj od bencinarja) bi po 150k km razlika v ceni goriva nanesla že 3000€.
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri. Je nekoliko bolj čvrsto nasajen na kolesa in z mehkobo ne navdušuje, presenetila pa me je zelo korektna in kvalitetna notranjost. Nič ne škripa, se ne zvija, ječi... tudi francozi niso več kar so bili:) Po prvih 500km se mi ob pogledu na potovalni računalnik le smeji - večina avtoestne vožnje (120-130km/h) in nekaj izletov po okoliških hribih je zahtevalo le 5L/100km. Bom pa ob ponovni polnitvi rezervoarja povprečje vseeno izračunal še peš. Z avtomobilom sva zaenkat res zadovoljna. Upam le, da čez kakšno leto ne bo postal francosko muhast. Pa še to: 1.6hdi je res veliko bolj prefinjen od npr 5-6 let starega 1.9tdi motorja, ki pa je praktično edini dizel, ki sem ga poznal do sedaj, in ki mi jih je s svojo robatostjo nekoliko priskutil...
Res je, "francoska" avtomobilska filozofija (udobje, dobro počutje v avtomobilu in defenzivna vožnja) mi je res blizu. Glede na izračune (če bi dizel porabil le liter manj od bencinarja) bi po 150k km razlika v ceni goriva nanesla že 3000€.
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri. Je nekoliko bolj čvrsto nasajen na kolesa in z mehkobo ne navdušuje, presenetila pa me je zelo korektna in kvalitetna notranjost. Nič ne škripa, se ne zvija, ječi... tudi francozi niso več kar so bili:) Po prvih 500km se mi ob pogledu na potovalni računalnik le smeji - večina avtoestne vožnje (120-130km/h) in nekaj izletov po okoliških hribih je zahtevalo le 5L/100km. Bom pa ob ponovni polnitvi rezervoarja povprečje vseeno izračunal še peš. Z avtomobilom sva zaenkat res zadovoljna. Upam le, da čez kakšno leto ne bo postal francosko muhast. Pa še to: 1.6hdi je res veliko bolj prefinjen od npr 5-6 let starega 1.9tdi motorja, ki pa je praktično edini dizel, ki sem ga poznal do sedaj, in ki mi jih je s svojo robatostjo nekoliko priskutil...
WarpedGone je izjavil:
@pulstar:
Iz tvojega pisanja razberem naslednje želje:
1. vajen si citroenov in njihove 'avtomobilske filozofije'
2. iščeš avto za vsaj naslednjih 5 let
3. prostor na zadnji klopi in v prtljažniku je pomemben
4. kilometraža bo v rangu 30k letno x 5 let = 150k km
5. med vrsticami je seveda slavni pogoj: čim ceneje
Glede na 1. točko svetujem da se vsaj v začetku posvetiš citroenovi ponudbi in greš gledat drugam samo, če ti res nič ne bo 'sedlo'. Vsaka firma ma neke svoje ideje in tega se tiho navadiš in privzameš kot samoumevne i.e. tako mora avto zgledat. Ko greš na drugo firmo pa vidiš da so lahko ideje kako mora avto zgledat lahko tut bistveno drugačne. Prej avtomatske zadeve so tle ročne al pa jih sploh ni. To moti in žre živce.
Druga točka pomeni, da glej avtomobile do starosti 5 let, starejša zadeva bo prehitro v rangu tvoje sedanje 15letne Xare. In ne računaj da bodo današnje 5 let stare zadeve čez 10 let delovale primerljivo dobro kot tvoja 15letnica. Stvari v tehniki se spreminjajo, tudi življenska doba.
Tretja točka je pogosto preveč poudarjenja i.e. se pretirava s prostorom. Praktično vsaka limuzina in hatchback imajo zadaj dovolj prostora za otroka in prtljago. Ne rabiš enoprostorca zarad enega otroka. Izogibaj se le trivratnim modelom, kjer je dostop do zadnje klopi otežen.
Četrta točka v navezavi s peto stvari močno nagnejo na stran dizlov. Pri tej kilometraži je dizl v znatni cenovni prednosti. Sicer nisi povedal koliko in če sploh kaj od teh 120km je avtocest. Težko je to samo mestna vožnja zato bom privzel da bo znatni del vsaj regionalk kjer lahko greš 90. Pri takih prevladujočih hitrostih je zelo zelo priporočljiv menjalnik s 6 prestavami. Po nekem "čudnem dejstvu" pa je precej lažje najt menjalnik s 6prestavami pri dizlih kot pri bencinarjih. Če absolutno ne maraš dizlov, poišči bencinarja s 6 prestavami. Sicer poišči dizla s 6 prestavami :)
Naslednja reč, ki se pogosto zanemarja in pri večji kilometraži fejst udari ven je prečni presek avtomobila oz. "stil". Limuzina pri 90 pije občutno manj kot enoprostorec. Če že vstrajaš na prostoru maš dobrega 'križanca' med obema svetovoma v karavanih - zračni upor in s tem poraba v rangu limuzine, prostora (prtljažnik) pa v rangu enoprostorca.
Kar se prostornine motorja tiče je vse skup precej stvar okusa in želja. Js osebno bi se izogibal turbo motorjev malih prostornin (dizl 1,6, bencin 1.4). To je nova reč, ki je prišla na trg ~5 let nazaj in še prebolevajo otroške bolezni. Sej novi še nekako delajo, starejše zadeve pa kažejo probleme in jih bodo še. Vse kar je pestilo turbodizle pred 10 leti bo nujno pestilo tudi male turbo bencinarje - nov nepreskušen teren mehanike.
Kar se tiče konkretnih avtomobilov je to podobno, kot da bi spraševal katero punco ti pripročamo. Priporočam ti lahko samo to kar je meni všeč. Ampak ker si že vprašal, js bi ob takih izhodiščih vzel kaj takega:
Renault Megan Grandtour 1,6
Glavni aduti:
- NA motor (i.e. brez turbinskega sranja)
- 6 prestav (i.e. na regionalki imaš ~2500 obratov in posledično nižjo porabo)
- Renaulte serivisirajo glih povsod, dostopnost neoriginalnih rezervnih delov
- ni več frišna reč in je že mal 'porihtana'
- sm mel šanso peljat testno verzijo in res da ne brca v rit tko kot moj 180konjski dizel ampak sm šel prehitro prehitro:) Sama vožnja je bila pa udobna, odzivna in b.p.
kixs ::
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri.
To dvoje ne gre skupaj. Ce je avto iz tujine, racunaj vsaj na 40Kkm letno (raje vec). Ce je kupljen v SLO, pa vsaj 25Kkm letno.
Kilometrina sicer ni nek bau-bau, vendar se je dobro zavedat realnih podatkov in kaj vse nanese potem skozi leta.
Glede porabe. Potovalni racunalnik navadno "laze". Ene parkrat rocno izracunaj, da bos dobil obcutek koliko "laze". Pri meni laze za skoraj cel liter. Sicer pa po podatkih iz spritmonitorja, je povprecna poraba za tvoj letnik cca 5.7L/100km.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
nobodyelse ::
Jaz osebno nebi nikoli kupoval bencinarja s turbino z manj kot 200konji (za moje pojme bencin turbinarja kupiš, če ti je glavna stvar speed/pospeski)
Glede na 120km dnevno, bi jaz ziher kupil dizla. Sam imam sicer peugeota 307 2.0 dizel, vendar tako iz prve bi jaz začel gledati za ford-i (mondeo ali enoprostorci c-max al kaj so ze..) Pa ziher dizla, cimvecja prostornina motorja... Zavisi pa seveda kakšno porabo želiš imeti, mislim da nek dizel mondeo kuri ob varčni vožnji nekje 5-6, če bi želel bolj varčen avto pa kakšni 1.5 dizli (golf/toyota https://slo-tech.com/forum/t576179)
lp
Glede na 120km dnevno, bi jaz ziher kupil dizla. Sam imam sicer peugeota 307 2.0 dizel, vendar tako iz prve bi jaz začel gledati za ford-i (mondeo ali enoprostorci c-max al kaj so ze..) Pa ziher dizla, cimvecja prostornina motorja... Zavisi pa seveda kakšno porabo želiš imeti, mislim da nek dizel mondeo kuri ob varčni vožnji nekje 5-6, če bi želel bolj varčen avto pa kakšni 1.5 dizli (golf/toyota https://slo-tech.com/forum/t576179)
lp
RejZoR ::
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri.
To dvoje ne gre skupaj. Ce je avto iz tujine, racunaj vsaj na 40Kkm letno (raje vec). Ce je kupljen v SLO, pa vsaj 25Kkm letno.
Kilometrina sicer ni nek bau-bau, vendar se je dobro zavedat realnih podatkov in kaj vse nanese potem skozi leta.
Glede porabe. Potovalni racunalnik navadno "laze". Ene parkrat rocno izracunaj, da bos dobil obcutek koliko "laze". Pri meni laze za skoraj cel liter. Sicer pa po podatkih iz spritmonitorja, je povprecna poraba za tvoj letnik cca 5.7L/100km.
lp
Moj bo star 4 leta pa nimam 20k kilometrov. Pač imam službo ful blizu, drugače pa se ne vozim neki ekstra daleč. Pa so čist realni kilometri.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Dodatno vprašanje, zakaj ga bi potem po petih letih prodajal? Če si se že "zmotil" in kupil dizla...
kixs ::
Moj bo star 4 leta pa nimam 20k kilometrov. Pač imam službo ful blizu, drugače pa se ne vozim neki ekstra daleč. Pa so čist realni kilometri.
Predvidevam, da si kupil nov avto. Diesla? Si delal 5kkm letno tudi pred nakupom?
V glavnem se res najdejo avti z realno malo kilometri, vendar jih moras iskat z lupo. Prav sigurno pa se ne prodajajo po avtohisah in ziher niso uvozeni iz tujine. Navadno je ze 130kkm vprasljivih pri 5 let starem avtu iz tujine, kaj sele 58kkm.
M-XXXX ::
Ste se zapičili v tele kilometre. Ravno prejšnji teden smo se peljali v ljubljano in smo bili 4 v avtu.
Prvi ima doma avto (kupljen nov) ki ima zdajle 11 ali 12 let in 40 200km. Z drugimi besedami dobrih 3000 km letno.
Drugi ima 15 let star avto kateri ima 95 000km kar nanese dobrih 6000km letno.
Tretji ima cca 3 leta star avto kateri dela tudi cca 5000km letno.
Jaz jih delam daleč največ pa bo zdaj star 6 let in jih ima nekaj čez 90k, pa sem se 2 leti praktično vsak dan v Lj vozil.
Kakšna zabloda je pa to??
40k letno nanese (pa recimo 300 dni v letu: recimo 6x na teden) skoraj 150km naredit? V povprečju? Si na glavo padu?
25k letno (ala slo) pomeni 85km dnevno. Spet na glavo padu??
Saj ne rečem, seveda imaš ljudi ki delajo toliko in še par 10km več. Ampak v povprečju niti približno.
Prvi ima doma avto (kupljen nov) ki ima zdajle 11 ali 12 let in 40 200km. Z drugimi besedami dobrih 3000 km letno.
Drugi ima 15 let star avto kateri ima 95 000km kar nanese dobrih 6000km letno.
Tretji ima cca 3 leta star avto kateri dela tudi cca 5000km letno.
Jaz jih delam daleč največ pa bo zdaj star 6 let in jih ima nekaj čez 90k, pa sem se 2 leti praktično vsak dan v Lj vozil.
Ce je avto iz tujine, racunaj vsaj na 40Kkm letno (raje vec). Ce je kupljen v SLO, pa vsaj 25Kkm letno.
Kakšna zabloda je pa to??
40k letno nanese (pa recimo 300 dni v letu: recimo 6x na teden) skoraj 150km naredit? V povprečju? Si na glavo padu?
25k letno (ala slo) pomeni 85km dnevno. Spet na glavo padu??
Saj ne rečem, seveda imaš ljudi ki delajo toliko in še par 10km več. Ampak v povprečju niti približno.
[SkA] ::
Tudi meni se zdijo te cifre eksremne, če ne gre za službene avtomobile - seveda, tudi teh se ogromno preproda, morda še toliko več, ker se hitreje obračajo. Jaz imam 11 let star avto in 80k kilometrov, ker živim in delam v Ljubljani. Je pa res, da nisem delal veliko službenih poti z njim. Ampak ok, to je pač stiuacija življenja v mestu. Če delaš 30km stran, si hitro na 20k letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [SkA] ()
mitja73 ::
Ste se zapičili v tele kilometre. Ravno prejšnji teden smo se peljali v ljubljano in smo bili 4 v avtu.
Prvi ima doma avto (kupljen nov) ki ima zdajle 11 ali 12 let in 40 200km. Z drugimi besedami dobrih 3000 km letno.
Drugi ima 15 let star avto kateri ima 95 000km kar nanese dobrih 6000km letno.
Tretji ima cca 3 leta star avto kateri dela tudi cca 5000km letno.
Jaz jih delam daleč največ pa bo zdaj star 6 let in jih ima nekaj čez 90k, pa sem se 2 leti praktično vsak dan v Lj vozil.
Ce je avto iz tujine, racunaj vsaj na 40Kkm letno (raje vec). Ce je kupljen v SLO, pa vsaj 25Kkm letno.
Kakšna zabloda je pa to??
40k letno nanese (pa recimo 300 dni v letu: recimo 6x na teden) skoraj 150km naredit? V povprečju? Si na glavo padu?
25k letno (ala slo) pomeni 85km dnevno. Spet na glavo padu??
Saj ne rečem, seveda imaš ljudi ki delajo toliko in še par 10km več. Ampak v povprečju niti približno.
Ja če živiš samo v mestu kjer tudi delaš in si za vikende doma, potem 10k na leto mogoče.
Jaz imam do službe 18km, potem še kam skočiš popoldne in za vikende kak izlet da nisem skoz doma in to znese 25 do 30k na leto.
V tujini kjer so razdalje od doma do službe večinoma dosti daljše kot v Slo je pa 50+k km na leto povsem običajno.
WarpedGone ::
Pulstar:
Držim fige da bo dobro služil +10 let :)
Mal poeksperimentiraj s tlakom v gumah.
Če maš velik AC se priporoča tlak na zgornji predpisani meji - lahk pa dodaš še kak 0,1 bar zraven - kar ti bo odrezalo še nekaj mehkobe in kak deci na povprečni.
Če bi bil zloben, bi reku "počak še malo" :P
Ko se mal navadiš zadeve, zna bit povprečje še nižje. Na 1.9dCi sm mel povprečje 4.6, regionalka malo mesta/AC.
Pejt na peugetov forum in mal razišči sceno okrog te mašine. Ne ustraši se zaradi kupa problemov - oglašajo se ljudje s problemi, ljudje brez njih so tiho.
Lahko zveš za kak preventivni trik, ki bo znižal/odstranil možnost problema.
Sam ne se it dvotaktol igric...
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri.
Držim fige da bo dobro služil +10 let :)
Je nekoliko bolj čvrsto nasajen na kolesa in z mehkobo ne navdušuje,
Mal poeksperimentiraj s tlakom v gumah.
Če maš velik AC se priporoča tlak na zgornji predpisani meji - lahk pa dodaš še kak 0,1 bar zraven - kar ti bo odrezalo še nekaj mehkobe in kak deci na povprečni.
Nič ne škripa, se ne zvija, ječi... tudi francozi niso več kar so bili:)
Če bi bil zloben, bi reku "počak še malo" :P
Po prvih 500km se mi ob pogledu na potovalni računalnik le smeji - večina avtoestne vožnje (120-130km/h) in nekaj izletov po okoliških hribih je zahtevalo le 5L/100km. Bom pa ob ponovni polnitvi rezervoarja povprečje vseeno izračunal še peš.
Ko se mal navadiš zadeve, zna bit povprečje še nižje. Na 1.9dCi sm mel povprečje 4.6, regionalka malo mesta/AC.
Upam le, da čez kakšno leto ne bo postal francosko muhast.
Pejt na peugetov forum in mal razišči sceno okrog te mašine. Ne ustraši se zaradi kupa problemov - oglašajo se ljudje s problemi, ljudje brez njih so tiho.
Lahko zveš za kak preventivni trik, ki bo znižal/odstranil možnost problema.
Sam ne se it dvotaktol igric...
Zbogom in hvala za vse ribe
RejZoR ::
Moj bo star 4 leta pa nimam 20k kilometrov. Pač imam službo ful blizu, drugače pa se ne vozim neki ekstra daleč. Pa so čist realni kilometri.
Predvidevam, da si kupil nov avto. Diesla? Si delal 5kkm letno tudi pred nakupom?
V glavnem se res najdejo avti z realno malo kilometri, vendar jih moras iskat z lupo. Prav sigurno pa se ne prodajajo po avtohisah in ziher niso uvozeni iz tujine. Navadno je ze 130kkm vprasljivih pri 5 let starem avtu iz tujine, kaj sele 58kkm.
Ja, kupil novega. Bencinar, ravno zarad tega, ker sem že v štartu vedel, da z njim ne bom delal ogromno kilometrov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kixs ::
M-XXXX:
niti ne vem kaj bi ti clovek napisal. Napisal sem priblizno oceno kilometrine, ki jo lahko na pamet clovek da. Noben ne bo sel kupovat diesla za 10Kkm letno. To se verjetno strinjas. Ko pa govorimo o avtih uvozenih iz tujine, pa ni redkost, ko so realni kilometri v enem letu tudi blizu 100.000km. Zato je moja ocena 40kkm bolj na optimisticni ravni. Ceprav so ocene na pamet, pa je realnost taka, da niti priblizno ne bos dobil avta v avtohisi z realnimi kilometri. Tudi privat ni nujno, da bo - kupis avto od recimo tretjega lastnika, drugi lastnik pa je kupil avto uvozen preko avtohise in z minus 100 ali 200kkm.
Pa ni problem v stevilki na stevcu, ampak v ceni sami. Noben ne bo dal 9.000 evrov za avto s 300.000km. Za 60kkm pa ja in v tem je "catch". Ko bi kupci imeli realne podatke, ne bi kupovali po teh cenah. Dober avto, z realnimi kilometri, je v tujini enako drag kot pri nas. S tem, da dilerji potem ne bi nic zasluzili. Potem pa povej od kje njim zasluzek? Kupijo avto ali z zelo veliko kilometri ali pa vsaj rahlo poskodovan, lahko tudi oboje.
Ti podatki veljajo samo za 1. lastnika. Edino on bo vedel realne podatke. Sigurno imajo vsi tile tvoji kolegi diesle in so prvi lastniki!?
Ne bos verjel, ampak poznam kar nekaj ljudi, ki dela zgolj nekaj tisoc kilometrov letno. Ampak noben nima diesla. Kvecjemu mocne bencinske mrcine. Ker, ce delas recimo 5kkm letno, je cisto vseeno ali ti pije 5L ali pa 10 na sto.
Ceprav smo leta 2014 in so informacije na voljo vsepovsod, je se vedno polno ljudi, ki verjamejo dilerjem. Oziroma se pred nakupom ne pozanimajo. Na zalost sem bil pred leti na istem. Kupil avto s prevozenimi 130.000km. Kasneje pa ugotovil, da jih je imel kar 400.000km
niti ne vem kaj bi ti clovek napisal. Napisal sem priblizno oceno kilometrine, ki jo lahko na pamet clovek da. Noben ne bo sel kupovat diesla za 10Kkm letno. To se verjetno strinjas. Ko pa govorimo o avtih uvozenih iz tujine, pa ni redkost, ko so realni kilometri v enem letu tudi blizu 100.000km. Zato je moja ocena 40kkm bolj na optimisticni ravni. Ceprav so ocene na pamet, pa je realnost taka, da niti priblizno ne bos dobil avta v avtohisi z realnimi kilometri. Tudi privat ni nujno, da bo - kupis avto od recimo tretjega lastnika, drugi lastnik pa je kupil avto uvozen preko avtohise in z minus 100 ali 200kkm.
Ste se zapičili v tele kilometre
Pa ni problem v stevilki na stevcu, ampak v ceni sami. Noben ne bo dal 9.000 evrov za avto s 300.000km. Za 60kkm pa ja in v tem je "catch". Ko bi kupci imeli realne podatke, ne bi kupovali po teh cenah. Dober avto, z realnimi kilometri, je v tujini enako drag kot pri nas. S tem, da dilerji potem ne bi nic zasluzili. Potem pa povej od kje njim zasluzek? Kupijo avto ali z zelo veliko kilometri ali pa vsaj rahlo poskodovan, lahko tudi oboje.
Prvi ima doma avto (kupljen nov) ki ima zdajle 11 ali 12 let in 40 200km. Z drugimi besedami dobrih 3000 km letno.
Drugi ima 15 let star avto kateri ima 95 000km kar nanese dobrih 6000km letno.
Tretji ima cca 3 leta star avto kateri dela tudi cca 5000km letno.
Jaz jih delam daleč največ pa bo zdaj star 6 let in jih ima nekaj čez 90k, pa sem se 2 leti praktično vsak dan v Lj vozil.
Ti podatki veljajo samo za 1. lastnika. Edino on bo vedel realne podatke. Sigurno imajo vsi tile tvoji kolegi diesle in so prvi lastniki!?
Ne bos verjel, ampak poznam kar nekaj ljudi, ki dela zgolj nekaj tisoc kilometrov letno. Ampak noben nima diesla. Kvecjemu mocne bencinske mrcine. Ker, ce delas recimo 5kkm letno, je cisto vseeno ali ti pije 5L ali pa 10 na sto.
Ceprav smo leta 2014 in so informacije na voljo vsepovsod, je se vedno polno ljudi, ki verjamejo dilerjem. Oziroma se pred nakupom ne pozanimajo. Na zalost sem bil pred leti na istem. Kupil avto s prevozenimi 130.000km. Kasneje pa ugotovil, da jih je imel kar 400.000km
Hayabusa ::
Noben ne bo sel kupovat diesla za 10Kkm letno.
Vprašaj kakšnega upokojenca .
On bo vzel golfa 7 tdi 150KM, da se bo lahko 2x na teden peljal po hrano v 5km oddaljeni Merkator.Ves ostali čas bo avto v garaži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
kixs ::
Ja. Verjamem. In kdo bo kupil ta avto, ko bo pokojni? Dedic, ki ga bo vozil naprej. Takih avtov ne bos dobil v avtohiso.
mn ::
@kixs
Evo me je zanimalo koliko je resnice na tej "fami", da vsi v tujini delajo 40 000 km na leto. In sem v mobile.de vpisal kot ga je OP kupil. Torej Peugeot 308 Diesel 2009 od 101 - 117 PS in malce grupiral po kilometrih.
Vse avtov, ki so ustrezali tem pogojem je 164.
V grupi 0-60 000 km jih je 22
V grupi 60 000 - 100 000 km jih je 70
nad 100 000 km jih je 74
Torej več kot polovica pet let starih Peugeot 308 Diesel (večina nemških) je imela manj kot 100 000 km.
Evo me je zanimalo koliko je resnice na tej "fami", da vsi v tujini delajo 40 000 km na leto. In sem v mobile.de vpisal kot ga je OP kupil. Torej Peugeot 308 Diesel 2009 od 101 - 117 PS in malce grupiral po kilometrih.
Vse avtov, ki so ustrezali tem pogojem je 164.
V grupi 0-60 000 km jih je 22
V grupi 60 000 - 100 000 km jih je 70
nad 100 000 km jih je 74
Torej več kot polovica pet let starih Peugeot 308 Diesel (večina nemških) je imela manj kot 100 000 km.
mn ::
Pa se cene povej.
lp
Pisal si kako imajo vsi avti v tujini ogromno kilometrov. To ne drži. Kar pa drži seveda, je pa da so cene dobrih vozil podobne cenam v Sloveniji. No ja, vsaj bile so ko sem jaz zase iskal vozilo. Mogoče bi dobil malce več opreme, če bi zase pripeljal avto iz Nemčije ampak razlika v ceni ni bila vredna "zajebancij" ki jih imaš, da greš po avto tako daleč.
kixs ::
Ne. Napisal sem, da avti, ki so uvozeni in jih prodajajo avtohise, imajo odvrtene kilometre. In da uporabis vsaj 40kkm letno, da dobis realno sliko.
Sem pogledal na mobile.de. Kaj pa, ce je on dobil takega, ki kosta dobre 3K in ima skoraj 300kkm navozenih?
Sem pogledal na mobile.de. Kaj pa, ce je on dobil takega, ki kosta dobre 3K in ima skoraj 300kkm navozenih?
mn ::
Ne. Napisal sem, da avti, ki so uvozeni in jih prodajajo avtohise, imajo odvrtene kilometre. In da uporabis vsaj 40kkm letno, da dobis realno sliko.
Sem pogledal na mobile.de. Kaj pa, ce je on dobil takega, ki kosta dobre 3K in ima skoraj 300kkm navozenih?
Potem sem te pa jaz narobe razumel. Kakorkoli, mislim da se sedaj strinjava. Kaj je pa on dobil pa ne veva? Upam da solidnega.
mitja73 ::
Ja če v 5 letoh ne narediš 100k km potem si preplačal dizla, bi bilo bolje kupit bencinarja. Skupni stroški na km do prvih 100k bi bili namreč v večini primerov nižji z bencinarjem.
cordoba ::
Pred kratkim sem kupil nov avto, imel sem budget 8000 eur, pa sem kupil kio ceed, pa ga lahko samo prehvalim. Plačal sem 6700 eur, letnik 2010, ima 32000 km, mašina 1.4, 90 km.
Poraba, registracija, vse ugodno, pa še 3 leta garancije ima. Avto ima pa več prostora, kot marsikatera večja limuzina.
Poraba, registracija, vse ugodno, pa še 3 leta garancije ima. Avto ima pa več prostora, kot marsikatera večja limuzina.
njyngs ::
Pozdravljeni,
ker je izbira res velika bi potreboval kakšen nasvet (zelo bi cenil nasvete iz prve roke) glede nakupa avtomobila. Z zaročenko iščeva avtomobil, ki bi nadomestil najino 15 let staro citroen Xsaro. Ker nama bo v naslednjih letih družbo verjetno delala že že kakšna štručka iščeva nekoliko "večji" avtomobil, kakšen C razred (Astra, C4, 308...) ali komapkten enoprostorec. Dnevno napraviva vsaj 120km (v službo se voziva skupaj), avtomobil pa bi vozila vsaj pet let.
Po hitrem pregledu avto.net kakšni Fiat Bravoti cenovno precej izstopajo, tudi nekaj let stari avti pa imajo že turbo bencinske motorje. (Trenutno nisem ravno ljubitlj dizelskega ropota):), tako da bi predstavljaji zanimivo alternativo...
Za vsak nasvet bom zelo hvaležen.
Jaz ti predlagam kakšen Megane ali pa Focus (letnik nekje 2008+). Oboji majo zanesljive 1.6 motorje z razponom 100-115KM. Izbira na avtonetu je velika. Če želiš nekoliko več prostora vzameš karavansko izvedenko. Poglej malo tudi na opremo avtomobila - ne bo ti žal. Recimo Megane kak "privilege" oz Focus vsaj "sport" oz. najvišje "titanium".
Na dnevni bazi se vozim z obema:
- Focus je lepše vodljiv z boljšim podvozjem, ampak bolj trd/direkten
- Megane je kar se vodljivosti tiče malo slabši, ampak je bolj francosko mehak
Poraba je tu-tu (pri focusu ti priporočam Ti-VCT izvedenko, ki je močnejša (115KM)). Oba imata nekje 6-7,5 ob mešani vožnji (AC 130km/h + regionalke + mesto).
Z obema letno naredim cirka 20-25kKM
No to sta moja dva centa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
kixs ::
njyngs:
clovek je vmes ze kupil avto - tu je njegov post.
Ma ne mores napisati, da si kupil nov avto... star 4 leta, prevozenih 32kkm, itd.
clovek je vmes ze kupil avto - tu je njegov post.
Pred kratkim sem kupil nov avto, imel sem budget 8000 eur, pa sem kupil kio ceed, pa ga lahko samo prehvalim. Plačal sem 6700 eur, letnik 2010, ima 32000 km, mašina 1.4, 90 km.
Ma ne mores napisati, da si kupil nov avto... star 4 leta, prevozenih 32kkm, itd.
njyngs ::
cordoba ::
njyngs:
clovek je vmes ze kupil avto - tu je njegov post.
Pred kratkim sem kupil nov avto, imel sem budget 8000 eur, pa sem kupil kio ceed, pa ga lahko samo prehvalim. Plačal sem 6700 eur, letnik 2010, ima 32000 km, mašina 1.4, 90 km.
Ma ne mores napisati, da si kupil nov avto... star 4 leta, prevozenih 32kkm, itd.
Odvisno kako gledaš na stvar!
Zame je nov, ni pa tovarniško nov :)
pulstar ::
WarpedGone je izjavil:
Pulstar:
Tako sva izbrala 5 let starega 308, 1.6hdi 110KM z 58k prevoženimi kilometri.
Držim fige da bo dobro služil +10 let :)
Je nekoliko bolj čvrsto nasajen na kolesa in z mehkobo ne navdušuje,
Mal poeksperimentiraj s tlakom v gumah.
Če maš velik AC se priporoča tlak na zgornji predpisani meji - lahk pa dodaš še kak 0,1 bar zraven - kar ti bo odrezalo še nekaj mehkobe in kak deci na povprečni.
Nič ne škripa, se ne zvija, ječi... tudi francozi niso več kar so bili:)
Če bi bil zloben, bi reku "počak še malo" :P
Po prvih 500km se mi ob pogledu na potovalni računalnik le smeji - večina avtoestne vožnje (120-130km/h) in nekaj izletov po okoliških hribih je zahtevalo le 5L/100km. Bom pa ob ponovni polnitvi rezervoarja povprečje vseeno izračunal še peš.
Ko se mal navadiš zadeve, zna bit povprečje še nižje. Na 1.9dCi sm mel povprečje 4.6, regionalka malo mesta/AC.
Upam le, da čez kakšno leto ne bo postal francosko muhast.
Pejt na peugetov forum in mal razišči sceno okrog te mašine. Ne ustraši se zaradi kupa problemov - oglašajo se ljudje s problemi, ljudje brez njih so tiho.
Lahko zveš za kak preventivni trik, ki bo znižal/odstranil možnost problema.
Sam ne se it dvotaktol igric...
Po nekaj rezervoarjih goriva lahko potrdim, da pikazani podatek o povprečni porabi nekoliko odstopa od dejanske - ki je vseeno samo 5.1L/100 km. Ko računam prihranke pri kar velikem letnem številu kilometrov (~35k km) se mi skoraj smeje:)
Glede trdote pa se nisva popolnoma razumela - glede na to, da Citroeni prihajajo iz iste "štalce", je 308-ka vsaj prve kilometre delovala že skoraj trdo. Po drugi strani pa je avtomobil z novimi pnevmatikami zelo lepo vodljiv tudi v nekoliko hitreje odpeljane ovinke (vendar še daaaaaleč od meje zdrsa), vsaj v primerjavi z bivšo Xsaro.
Glede polemike s kilometri - avtomobil je bil kupljen pri pooblaščenemu prodajalcu in serviserju vozil Peugeot, tako da že že v startu iz tega naslova nisem pričakoval kakšnih nategov - menda niso tako neumni da bi tvegali morebitno negativno publiciteto, odvzem naziva pooblaščenca in podobno. Imel pa sem tudi srečo - na servisni knjižici je bilo napisano ime in naslov gospe, za katero se je (po mojem klicu) izkazalo, da je prvotna lastnica vozila. Potrdila je število prevoženih km ter tudi informacijo o menjavi zadnjih vrat zaradi poškodbe na parkirišču, kar pa so mi na servisu navedli že ob ogledu.
Zaenkrat avto res lepo služi, kaj več pa bodo pokazala leta in tudi prevoženi kilometri.
gruntfürmich ::
GrimReaper je izjavil:
Za 1.6 NA je normalna poraba, če ga priganjaš po ovinkih in klancih, 9l, da se prit tut do 10l, z VTi pa verjetno brez problema čez 12l.
Seveda pa potem z enakomerno vožnjo po naseljih v četrti pri 50km/h ali izven v peti pri 100km/h lahko prideš do povprečne 8l.
1.6 navaden bencinar povprečna poraba 8L/100km ali kako?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
al1976 ::
Tudi novi novi 308 1.6HDi ni drag...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=832...
Z 307ko z istim motorjem sedaj 220k KM in do sedaj vse ok... kombinirana poraba 5.4L/100
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=832...
Z 307ko z istim motorjem sedaj 220k KM in do sedaj vse ok... kombinirana poraba 5.4L/100
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
GrimReaper ::
gruntfürmich je izjavil:
1.6 navaden bencinar povprečna poraba 8L/100km ali kako?
Če si slučajno mislil da je to veliko, bi bil z 8l sam zelo vesel.
Zadnje 5 mesecev je nekaj narobe z avtom in imam povprečno okol 9,5l (prej 2 leti 8,5l). Sem že bil na servisu pa ni znal nič ugotovit, na uradni servis pa vprašanje če se mi splača hodit za tistih 7-8EUR več na mesec.
Glede na to da bom imel avto samo še nekje 2-3 leti, in če bi dal za popravilo 200EUR, se res komaj splača.
Seveda glede na te nove 1.4T motorje, je pa 8l že kar veliko, ker ma tut 1.4 TSI 160KM tam nekje 8-10l porabe, s tem da vsaj nekaj pokaže.
Ampak potem se pa že zaključi, navadni in turbo 1.8, 2.0 in večji vsi pijejo krepko več (10-12l). Tako da med najslabšimi 1.6 NA tudi ni, nekaj srednjega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
WarpedGone ::
Glede na to da bom imel avto samo še nekje 2-3 leti, in če bi dal za popravilo 200EUR, se res komaj splača.
Kaj ti daje zaupanje, da se reč ne bo še slabšala? Redke stvari so takšne, ki gredo na slabše pol pa se pa slabšanje ustavi. Tipično slabšanje pospešuje dokler stvar ni defunct.
Komot bo zadeva čez neki časa rekla Zbogom in hvala za vse ribe. Potem boš nucu serviserja, ki bo znal pogruntat kaj je narobe in to uredit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Blinder ::
GrimReaper je izjavil:
Glede na to da bom imel avto samo še nekje 2-3 leti, in če bi dal za popravilo 200EUR, se res komaj splača.
tle pa si se izkazal kaki poštenjak si. Bo imel novi lastnik stroške z avtomobilom brez niti da bi vedel, da jih lahko zmanjša.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GrimReaper ::
Sej šparat se enako da, se lahko pride tut na 7l. Problem je samo pri polnem gasu.
Drugače mislim da sem kar pošten, in če bi me zdej vprašal, bi rekel, da bom ob prodaji vse po pravici povedal.
Drugače mislim da sem kar pošten, in če bi me zdej vprašal, bi rekel, da bom ob prodaji vse po pravici povedal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50892 (43041) | Utk |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
» | Kateri avto kupiti do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18506 (16524) | Unknown_001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199751 (164764) | Spajky |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53142 (50023) | Matwic |