Forum » Strojna oprema » Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA
Prednosti grafičnih kartic AMD vs NVIDIA

Alien123 ::
lahko meni nekdo knjigo napiše o vsem tem, sam vem pa da ko bo špil vseboval shitworks bo špil zak.rac delal.. basta

D3m ::
kupiš nvidio, pa ti "shitworks" nebo delal problemov.
Ahahahahaah, dober sarkazem.

|HP EliteBook|R5 6650U|

Alien123 ::

Senitel ::

D3m ::
No ne smemo reči, da ne bo delalo. Lahko pa potlej zakoljejo od konkurence in svoje GPU-je, ko bo to potrebno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Senitel ::
In kdo je centralni komite, ki odloča katere feature-je je dovoljeno uporabljat in katere ne? Zakaj je "async compute" po vaše najboljša stvar po narezanem kruhu, teselacija (in sploh ni samo teselacija tisto kjer se bo Maxwell odlimal od Keplerja in GCN) pa najhujša zarota?

D3m ::
Kdor je lastnik patenta. Sicer pa zakaj smo spet na async? Kdo to spet omenja?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Alien123 ::
zaradi mene je lahko shitworks notri v špilu, sam naj bo pol nvidia open source.. tak kot je amd :)
pa bo vsem vse lepo delalo, no za amd ziher
pa bo vsem vse lepo delalo, no za amd ziher

Senitel ::
Open source v nobenem pogledu ne garantira, da "bo vsem vse lepo delalo". Je fajn, ti pa ničesar ne garantira. Kaj naj NV počne recimo z TressFX source kodo? Jo popravi v HairWorks in pošlje nazaj developerju? Developerji so tisti, ki se lahko igrajo s to kodo. In če se hočejo igrat s kodo, lahko dobijo tudi source od GameWorks modulov.

Jst ::
Ne zanikam dejstva, da je Nvidia z svojim prevladujočim položajem, GameWorks izkoristila v shady namene.
Sicer pa kot developer vem, kako shitty so lahko middleware rešitve. Ko sem delal za eno firmo v letu 2004, so kupili eno middleware rešitev za bazo. Nam je bilo "lepo" ker je bilo veliko rešitev samo nekaj klicev APIja in se nismo rabili ukvarjati z raznimi kalkulacijami,... in nekaj časa je vse lepo laufalo. Dokler ni pri eni firmi prišlo do major slowdowna. Po naših testih bi moralo delovati - tudi nismo uvedli kakšne nove tabele, količina podatkov v bazi še včeraj ni bila problem. A ker nismo imeli kode, smo lahko samo "poking and prodding around". Potem smo pa ugotovili, da ko doseže 100 uporabnikov, preklopi v slow mode. Smo pisali proizvajalcu. In rešitev? "Morate uporabljati Enterprise Delux rešitev."
In ker Nvidia ponuja ta middleware, ki na njihovih GPUjih naredi situacijo, kjer lahko "droppaš" učinke v igro z lahkoto point and click (vem da ni tako enostavno, ampak analogija je prava).
Zato je treba vršiti pritisk na razvijalce. Protestiranje pred Nvidio ne bo doseglo nič. AMDjevo jokanje tudi ne.
In AMD se tega očitno zaveda, saj sedaj na veliko oglašujejo, kako bodo odprli in razvijali kodo za efekte in pri tem sodelovali z community-jem,... ker njihove grafe res niso slabe, a žal je po spletu dogodkov prišlo do mizernega 20% deleža.
Sicer pa kot developer vem, kako shitty so lahko middleware rešitve. Ko sem delal za eno firmo v letu 2004, so kupili eno middleware rešitev za bazo. Nam je bilo "lepo" ker je bilo veliko rešitev samo nekaj klicev APIja in se nismo rabili ukvarjati z raznimi kalkulacijami,... in nekaj časa je vse lepo laufalo. Dokler ni pri eni firmi prišlo do major slowdowna. Po naših testih bi moralo delovati - tudi nismo uvedli kakšne nove tabele, količina podatkov v bazi še včeraj ni bila problem. A ker nismo imeli kode, smo lahko samo "poking and prodding around". Potem smo pa ugotovili, da ko doseže 100 uporabnikov, preklopi v slow mode. Smo pisali proizvajalcu. In rešitev? "Morate uporabljati Enterprise Delux rešitev."
In ker Nvidia ponuja ta middleware, ki na njihovih GPUjih naredi situacijo, kjer lahko "droppaš" učinke v igro z lahkoto point and click (vem da ni tako enostavno, ampak analogija je prava).
Zato je treba vršiti pritisk na razvijalce. Protestiranje pred Nvidio ne bo doseglo nič. AMDjevo jokanje tudi ne.
In AMD se tega očitno zaveda, saj sedaj na veliko oglašujejo, kako bodo odprli in razvijali kodo za efekte in pri tem sodelovali z community-jem,... ker njihove grafe res niso slabe, a žal je po spletu dogodkov prišlo do mizernega 20% deleža.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Invictus ::
Sicer pa kot developer vem, kako shitty so lahko middleware rešitve. Ko sem delal za eno firmo v letu 2004, so kupili eno middleware rešitev za bazo. Nam je bilo "lepo" ker je bilo veliko rešitev samo nekaj klicev APIja in se nismo rabili ukvarjati z raznimi kalkulacijami,... in nekaj časa je vse lepo laufalo. Dokler ni pri eni firmi prišlo do major slowdowna. Po naših testih bi moralo delovati - tudi nismo uvedli kakšne nove tabele, količina podatkov v bazi še včeraj ni bila problem. A ker nismo imeli kode, smo lahko samo "poking and prodding around". Potem smo pa ugotovili, da ko doseže 100 uporabnikov, preklopi v slow mode. Smo pisali proizvajalcu. In rešitev? "Morate uporabljati Enterprise Delux rešitev."
Tukaj je bolj problem shitty uporabnika, ki ne zna prebrati kaj je kupil ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()

PredatorX ::
Open source v nobenem pogledu ne garantira, da "bo vsem vse lepo delalo". Je fajn, ti pa ničesar ne garantira. Kaj naj NV počne recimo z TressFX source kodo? Jo popravi v HairWorks in pošlje nazaj developerju? Developerji so tisti, ki se lahko igrajo s to kodo. In če se hočejo igrat s kodo, lahko dobijo tudi source od GameWorks modulov.
Kr lepo tale TRESSFX3.0 dela.
Developerji imajo veliko moči. Upam, da bo desktop še bolj podprt iz strani developerjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()

Senitel ::
In ker Nvidia ponuja ta middleware, ki na njihovih GPUjih naredi situacijo, kjer lahko "droppaš" učinke v igro z lahkoto point and click (vem da ni tako enostavno, ampak analogija je prava).
Zadeva dejansko je praktično "point and click". Zato je tudi binary package, da ga developerjem še prevajat ni treba.
Pred tem sta imela NV in AMD svoj "NVIDIA SDK" in "Radeon SDK".

Alien123 ::
Sicer pa kot developer vem, kako shitty so lahko middleware rešitve. Ko sem delal za eno firmo v letu 2004, so kupili eno middleware rešitev za bazo. Nam je bilo "lepo" ker je bilo veliko rešitev samo nekaj klicev APIja in se nismo rabili ukvarjati z raznimi kalkulacijami,... in nekaj časa je vse lepo laufalo. Dokler ni pri eni firmi prišlo do major slowdowna. Po naših testih bi moralo delovati - tudi nismo uvedli kakšne nove tabele, količina podatkov v bazi še včeraj ni bila problem. A ker nismo imeli kode, smo lahko samo "poking and prodding around". Potem smo pa ugotovili, da ko doseže 100 uporabnikov, preklopi v slow mode. Smo pisali proizvajalcu. In rešitev? "Morate uporabljati Enterprise Delux rešitev."
Tukaj je bolj problem shitty uporabnika, ki ne zna prebrati kaj je kupil ...
ne razumem

Invictus ::
Sicer pa kot developer vem, kako shitty so lahko middleware rešitve. Ko sem delal za eno firmo v letu 2004, so kupili eno middleware rešitev za bazo. Nam je bilo "lepo" ker je bilo veliko rešitev samo nekaj klicev APIja in se nismo rabili ukvarjati z raznimi kalkulacijami,... in nekaj časa je vse lepo laufalo. Dokler ni pri eni firmi prišlo do major slowdowna. Po naših testih bi moralo delovati - tudi nismo uvedli kakšne nove tabele, količina podatkov v bazi še včeraj ni bila problem. A ker nismo imeli kode, smo lahko samo "poking and prodding around". Potem smo pa ugotovili, da ko doseže 100 uporabnikov, preklopi v slow mode. Smo pisali proizvajalcu. In rešitev? "Morate uporabljati Enterprise Delux rešitev."
Tukaj je bolj problem shitty uporabnika, ki ne zna prebrati kaj je kupil ...
ne razumem
Niso prebrali kaj so kupili. Hoteli so poceni, pa so jim prodali bazi z omejitvijo 100 uporabnikov. Na kar niso bili pozorni.
Enterprise software v osnovi pomeni Enter Price software ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Napajalc ::
Tako je, pri AMD mantel & stuff rabiš 7970 za ultra setting (bf4,Battlefront) ~250e novo, pri nVidia (witcher) pa 500e za ultra, zdej kje je bolša grafika težko rečem.
011011100111010101100010

Alien123 ::
ja če ona grafa za 500€ nima vklopljen hairworks pol laufle 60fpsja.. drugače pa treba še bolj v žep pogledat za kako 700€ grafično da boš lahko z gameworksom igral :D

PredatorX ::
Mantle ni nič drugega kot da AMD potisne optimizacijo v tisto smer, ki jo pač oni potrebujejo.
Async shaderji so zato, da se AMD GPU bolje izkoristi. Maxwell pa itak nemore furat async shaderjev.
Senitel mi je nekaj časa govoril... pa da nebom iskal in reticiral njegovih besed... če mislim, da recimo Fury X brez async shaderjev laufa pod 100%?
Uglavm gre se za izkoristek teh shaderjev - kar pa je navezano na Arhitekturo.
Če lahko GTX 980TI dobi 140 FPSjev z 2816@1050MHz/1753Mhz.
R9 390X z istim številom shaderjev ter 1050MHz/1500MHz pa samo 100 FPSjev. Večji bandwidth - več performanca. Dejmo memory efficiency itd na stran. Uglavm, NVIDIA ima superioren arch v tem določenem špilu, ...špilih. Če pa upoštevamo, da ima GTX 980Ti pribiližno 40% večji die size... nam je pa hitro jasno zakaj je boljši izkoristek.
Seprav problem se pojavi, ker sta si arhitekturi dokaj različni.
Za developerje bi bilo tako najbolje, da sony in MS sestavita high end conzolo za 1500EUR in midrange za 800EUR ter low end za 400EUR.
Async shaderji so zato, da se AMD GPU bolje izkoristi. Maxwell pa itak nemore furat async shaderjev.
Senitel mi je nekaj časa govoril... pa da nebom iskal in reticiral njegovih besed... če mislim, da recimo Fury X brez async shaderjev laufa pod 100%?
Uglavm gre se za izkoristek teh shaderjev - kar pa je navezano na Arhitekturo.
Če lahko GTX 980TI dobi 140 FPSjev z 2816@1050MHz/1753Mhz.
R9 390X z istim številom shaderjev ter 1050MHz/1500MHz pa samo 100 FPSjev. Večji bandwidth - več performanca. Dejmo memory efficiency itd na stran. Uglavm, NVIDIA ima superioren arch v tem določenem špilu, ...špilih. Če pa upoštevamo, da ima GTX 980Ti pribiližno 40% večji die size... nam je pa hitro jasno zakaj je boljši izkoristek.
Seprav problem se pojavi, ker sta si arhitekturi dokaj različni.
Za developerje bi bilo tako najbolje, da sony in MS sestavita high end conzolo za 1500EUR in midrange za 800EUR ter low end za 400EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::
Pol vec nebo peasant console gaminga... To ni kul.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::
...dejte mi tasrednjo konzolo z advence napajalnikom, in pa full cower block od ek :).
011011100111010101100010

Napajalc ::
Pa OC Dreama ne pozabit.
Nevem zakaj se o teoretičnih stvareh pogovarjaš, sej menda veš da z OC pokvariš p/w? To področje ni zate in p/w userje.
011011100111010101100010

m0LN4r ::
Od kdaj se pa ta fraza uporablja?
Na uc bi reko vsaj 5 let.
Pa OC Dreama ne pozabit.
Nevem zakaj se o teoretičnih stvareh pogovarjaš, sej menda veš da z OC pokvariš p/w? To področje ni zate in p/w userje.
Lahko mas tako efficient power arch, da ponucas manj stroma pr 2GHz, kot pr 1GHz... Verjetno se tega nisi videl ali pac?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

Napajalc ::
Vem tudi da rabiš pri nvidiji extra namenski čip v monitorju za to početje ki je drag k žfran. Amd ma to precej bolj elegantno rešeno z nepotrebnim dodatnim hardweriom v monitorju.
011011100111010101100010

m0LN4r ::
Vem tudi da rabiš pri nvidiji extra namenski čip v monitorju za to početje ki je drag k žfran. Amd ma to precej bolj elegantno rešeno z nepotrebnim dodatnim hardweriom v monitorju.
Rajsi bi si prebral, kje so pomanjkljivosti in jih povedal:
http://www.computerbase.de/2016-01/eizo...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

Napajalc ::
Ne vidiš ti prav daleč:
Display port je bil ustvarjen da zamenja HDMI, torej nvidija lupi 99.9% kupcev z hdmi 2.0 ker jih 0.1% dejansko priključi gpu na 4k TV, kot kaže bo temu scamu sledil tudi AMD, verjetno ti ni jasno da bi bilo pravilno da imamo TV-je z DP portom za tisti 0.1% ljudi. Nesposobnost nVidia inžinirjev se tudi kaže da hočejo imeti svoj namnski čip v monitorju, vendar AMD je pokazal da se ne gre za nesposobnost, ampak za lupljenje kot smo ga vajeni z nVidia strani..
Display port je bil ustvarjen da zamenja HDMI, torej nvidija lupi 99.9% kupcev z hdmi 2.0 ker jih 0.1% dejansko priključi gpu na 4k TV, kot kaže bo temu scamu sledil tudi AMD, verjetno ti ni jasno da bi bilo pravilno da imamo TV-je z DP portom za tisti 0.1% ljudi. Nesposobnost nVidia inžinirjev se tudi kaže da hočejo imeti svoj namnski čip v monitorju, vendar AMD je pokazal da se ne gre za nesposobnost, ampak za lupljenje kot smo ga vajeni z nVidia strani..
011011100111010101100010

PredatorX ::
Da faq did I just read?
treba mal po trollat. sej je sam forum :)
OFF TOPIC-DODAJAM: Ker ni teme.
Excavator FM2+/AM4 ni lihk še znanmo
http://anandtech.com/show/10009/amd-lau...
--------------------------------------------
HMm Polaris bo verjetno predm Paccalom :=)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PredatorX ()

Jst ::
>Hoteli so poceni, pa so jim prodali bazi z omejitvijo 100 uporabnikov.
1. Baza je čisto normalno laufala, če nisi uporabil njihovega middleware-a.
2. Ko so to kupili, mene še ni bilo v firmi.
3. Nikjer ni bila omenjena hard omejitev 100 uporabnikov, za "Super Deluxe" v PR materialu so bile omenjene samo funkcionalnosti, ki pa jih nismo potrebovali.
4. Jaz in še en sodelavec sva delala na drugem področju
5. Mene ni bilo dolgo v tej firmi.
6. Gledano nazaj mi je po eni strani žal, da sem delal tam dobro leto
1. Baza je čisto normalno laufala, če nisi uporabil njihovega middleware-a.
2. Ko so to kupili, mene še ni bilo v firmi.
3. Nikjer ni bila omenjena hard omejitev 100 uporabnikov, za "Super Deluxe" v PR materialu so bile omenjene samo funkcionalnosti, ki pa jih nismo potrebovali.
4. Jaz in še en sodelavec sva delala na drugem področju
5. Mene ni bilo dolgo v tej firmi.
6. Gledano nazaj mi je po eni strani žal, da sem delal tam dobro leto
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Spock83 ::
Vem tudi da rabiš pri nvidiji extra namenski čip v monitorju za to početje ki je drag k žfran. Amd ma to precej bolj elegantno rešeno z nepotrebnim dodatnim hardweriom v monitorju.
Res je drago, samo je vreden denarja. Na ostalih monitorjih sploh ne morem več igrat brez gsync. Ne vem pa kako deluje freesync z AMDjem.

Napajalc ::
Vem tudi da rabiš pri nvidiji extra namenski čip v monitorju za to početje ki je drag k žfran. Amd ma to precej bolj elegantno rešeno z nepotrebnim dodatnim hardweriom v monitorju.
Res je drago, samo je vreden denarja. Na ostalih monitorjih sploh ne morem več igrat brez gsync. Ne vem pa kako deluje freesync z AMDjem.
PC je PC, to je bedarija da tlačijo v monitorje svoje čipe, to pomeni samo eno, nVidia hoče na ta način obdržat kupca, če bo šlo tako naprej bomo imeli potem igre za AMD in igre za NVidia, zakaj bi imel 2 monitorja (navadnega + NVidia) in še dva GPU če bom želel igrat vse PC igre. AMD je lepo pokazal, da se da narest zadevo brez dodatnega čipa v monitorju in še bisttveno bolje dela AMD "sinhronizacija".
011011100111010101100010

Senitel ::

m0LN4r ::
Sj tle mu pise isto: http://www.computerbase.de/2016-01/eizo...
It´s just better.
It´s just better.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::
To piše samo tistemu ki tvoje flance bere, uglavnem ta extra čip pove da so nesposobni.
011011100111010101100010

m0LN4r ::
Kako to ves ? Probal ? Review napisal ? Beres ne, torej z interneta nisi potegnil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | AMD Radeon R9 400 Series (strani: 1 2 3 4 … 118 119 120 121 )Oddelek: Strojna oprema | 728537 (585193) | gddr85 |
» | AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 86752 (73034) | Trololololol |
» | AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 29878 (17211) | PredatorX |