Forum » Omrežja in internet » Telemach se je občutno poslabšal
Telemach se je občutno poslabšal
LJ4L ::
Pozdravljeni!
Ravnokar me je jeben telemach občutno razpizdil! Danes sem po 25 minutah čakanja na njihovi liniji imel srečo in se je celo nekdo oglasil. Po tem pa se kar vrstiju faili. Prvo niso imeli pojma kako mi pomagati ko mi ni delalo nič od njihove opreme, nato mi šalabajzerski operater reče "se opravičujem gospa, ampak vam pri tem ne morem pomagati" a sem postal salome al kaj? In nazadnje mi operaterka na naročninah, ko sem hotel prekiniti z njimi mirno odgovori - brez opravičila - da naj poskusim poklicati njihovo jebeno tehnično podporo - iz kjer so me vezali tja. Za konec pa mi, ko sem bil najbolj razkurjen, reče "če lahko opiŠem razloge za prekinitev naročnine"! Kot da jih nisem naštel vsaj 3x! Podenj od podna. Občutno so se poslabšali od pred dveh let! Kako je pa kaj na siolu kamor bi rad šel?
Ravnokar me je jeben telemach občutno razpizdil! Danes sem po 25 minutah čakanja na njihovi liniji imel srečo in se je celo nekdo oglasil. Po tem pa se kar vrstiju faili. Prvo niso imeli pojma kako mi pomagati ko mi ni delalo nič od njihove opreme, nato mi šalabajzerski operater reče "se opravičujem gospa, ampak vam pri tem ne morem pomagati" a sem postal salome al kaj? In nazadnje mi operaterka na naročninah, ko sem hotel prekiniti z njimi mirno odgovori - brez opravičila - da naj poskusim poklicati njihovo jebeno tehnično podporo - iz kjer so me vezali tja. Za konec pa mi, ko sem bil najbolj razkurjen, reče "če lahko opiŠem razloge za prekinitev naročnine"! Kot da jih nisem naštel vsaj 3x! Podenj od podna. Občutno so se poslabšali od pred dveh let! Kako je pa kaj na siolu kamor bi rad šel?
LP from LJ
- polepsal: Gandalfar ()
LJ4L ::
Sej na koncu sem vse "diagnosticiral" sam in problem razrešil s pomočjo mobilnega interneta na telefonu. PODEN!
LP from LJ
SaXsIm ::
In kar zna še bolj pomagat, če se ne pizdiš vsepovprek, temveč dejansko poskušaš razložit, kaj je problem. Jaz iz razpisanega tega ne razberem.
SaXsIm
hojnikb ::
sploh pa zdele, ko je bil prevzem celjskega turnška je še nekak razumljivo, da niso ravno takoj dosegljivi..
#brezpodpisa
LJ4L ::
Problem je njihova debilnost. Predvsem me zanimajo vaše izkušnje s telemachom in siolom.
LP from LJ
mihec87 ::
Ma še vsepovsod se je zrihtalo kar se je rablo z nekaj potrpežljivosti..Večkrat pa dobiš nazaj odnos kakršnega imaš sam...Pred klicem globoko vdihnit pa bo..
Xserces ::
Povsod je isto in čakaš na liniji tudi veliko več kot si ti revež mogu čakat.
potem ni bilo potrebe po tehnični podpori. Tehnična podpora ali servis je zadnja stvar ki se naredi. XD
Sej na koncu sem vse "diagnosticiral" sam in problem razrešil s pomočjo mobilnega interneta na telefonu. PODEN!
potem ni bilo potrebe po tehnični podpori. Tehnična podpora ali servis je zadnja stvar ki se naredi. XD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Xserces ()
francek1 ::
Se popolnoma strinjam z OP. Moj oče ni imel interneta sredi Ljubljane. Kljub parim klicem napake niso odpravili. No, potem jih je klical sin, ki dela na podpori pri AMIS-u. Bilo je obilo smeha, ko smo vsi poslušali konverzacijo med njima. Pri Telemachu so eni res pravi nesposobni bureki.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Xserces ::
"Bureki" so povsod. Tudi na AMISU tako da s takimi tuki ni treba uletavat.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
shadeX ::
Z Amisom imam jaz same pozitivne izkušnje. Sem že klical na njihovo tehnično podporo in je bila skrajno profesionalna. Vedeli so kaj delajo, vse kar sem vprašal. Zna pa bit da sem imel samo srečo pri operaterjih :)
Ale3š ::
Imamo njihovo kabelsko linijo speljano mimo hiše pa sem rajši na amisovem 10 mega paketu tv se bo paš še v prihodnosti naročil . Kot prvo se mi zdi , da niso dovolj zasebni tako ,da sem raje na amisu.
||Amd athlon x 4 640,LC power5550 V2.2
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||
Invictus ::
Z Amisom imam jaz same pozitivne izkušnje. Sem že klical na njihovo tehnično podporo in je bila skrajno profesionalna. Vedeli so kaj delajo, vse kar sem vprašal. Zna pa bit da sem imel samo srečo pri operaterjih :)
Zgleda si imel res srečo ...
Drugače so bolj zbegani kot kure v kurniku ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
LJ4L ::
Jaz mam doma SKYLINE, ki imajo pogodbo z Amisom. Problem je nastal očitno ko sem se navadil na njihovo odzivnost, prijaznost in hitrost interneta.
LP from LJ
[D]emon ::
Najlazje je pa takoj na zacetku se obnasat kot nevzgojeno tele, ane ?
Sam sem Telemach uporabnik ze kar lep cas, in do zdaj se nisem imel slabih izkusenj; edino kar bi mi pogojno padlo na pamet, je bil 3-dnevni izpad interneta na nasem koncu zaradi konkretne okvare na omarici. Ampak tudi za to sem lepo vljudno vprasal, dobil vljuden odgovor, se zahvalil in poslovil. Mi se na kraj pameti ni padlo takole obnasanje kot ga je demonstriral OP.
Z lepo besedo se dalec pride. Tisti na helpdesku pa vecinoma niso tehniki.
Sam sem Telemach uporabnik ze kar lep cas, in do zdaj se nisem imel slabih izkusenj; edino kar bi mi pogojno padlo na pamet, je bil 3-dnevni izpad interneta na nasem koncu zaradi konkretne okvare na omarici. Ampak tudi za to sem lepo vljudno vprasal, dobil vljuden odgovor, se zahvalil in poslovil. Mi se na kraj pameti ni padlo takole obnasanje kot ga je demonstriral OP.
Z lepo besedo se dalec pride. Tisti na helpdesku pa vecinoma niso tehniki.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
[D]emon ::
Mah, vedno vec folka ima anger management issues; eksplodirajo za vsako stvar. Sploh pa v teh dneh ko se drzava pobira od te ledene p****rije je nekje tudi absolutno neumno pricakovati delovanje storitve.
To seveda ni razlog, da se kregas s clovekom na helpdesku, ki v nobenem primeru ne more kaj prida. Lahko posreduje obvestilo naprej, po hierarhiji navzgor, to je pa vec ali manj to.
Take ljudi, ki pizdijo nad zaposlene na helpdeskih, bi sam osebno poslal za kako leto delat na tako delovno mesto.
To seveda ni razlog, da se kregas s clovekom na helpdesku, ki v nobenem primeru ne more kaj prida. Lahko posreduje obvestilo naprej, po hierarhiji navzgor, to je pa vec ali manj to.
Take ljudi, ki pizdijo nad zaposlene na helpdeskih, bi sam osebno poslal za kako leto delat na tako delovno mesto.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
JanBrezov ::
Z Amisom imam jaz same pozitivne izkušnje.
Tudi jaz imam z AMIS-om dobre izkušnje. Kak teden nazaj mi ni delal internet (ni povezave v DSL). Počakal sem en dan, saj se bila ujma in so bile verjetno s tem povezane težave. Po enem dnevu vseeno pokličem na AMIS. Ko se prebijem skozi njihov glasovni menu, me odzivnik obvesti, da sem četrti na vrsti. Ni se mi dalo čakati in pač prekinem takoj z mislijo, da bom pač poklical jutri. Še isti dan zvečer med 19. in 20. uro AMIS mene pokliče. Operater želi, da preverim kable, jih preverim in vseeno ne dela, operater pravi, da bodo poslali tehnika. Naslednji dan dopoldne dobim SMS, da je napaka "kompleksnejše narave" in da bo trajalo dlje časa. Par ur kasneje me kliče tehnik (Telekomov, če se prav spomnim), ki je stvar zrihtal. Kmalu zatem dobim od AMIS-a novi SMS, da je stvar odpravljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
diNero ::
preden govorite o "burekih" na helpdeskih, vam nekaj predlagam...dejte se posnet med vašim pogovorom s tehnikom oz. komorkoli na HD-ju. 90% ljudi vas je totalno nesposobnih opisat napako, oz. jo opišete v stilu "ne dela" in gotovo. da ne govorim o današnjem načinu govora in izražanja (kar je lepo prikazano v prvem postu), boste presenečeni ko na koncu še sami sebe ne boste razumeli. zdaj se pa postavite v kožo tehnika, ki take "bureke" posluša 8 ur na dan ponavadi 6 dni v tednu....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: diNero ()
lonz ::
preden govorite o "burekih" na helpdeskih, vam nekaj predlagam...dejte se posnet med vašim pogovorom s tehnikom oz. komorkoli na HD-ju. 90% ljudi vas je totalno nesposobnih opisat napako, oz. jo opišete v stilu "ne dela" in gotovo. da ne govorim o današnjem načinu govora in izražanja (kar je lepo prikazano v prvem postu), boste presenečeni ko na koncu še sami sebe ne boste razumeli. zdaj se pa postavite v kožo tehnika, ki take "bureke" posluša 8 ur na dan ponavadi 6 dni v tednu....
Pa saj ne rabiš bit kvantni fizik, da razložiš da ni povezave in edino kar hočeš vedet je kaj se dogaja in kdaj pričakujejo da bo povezava spet vzpostavljena. Dobiš pa zmedeno bebljanje da se ne ve, pa da drugam poklič...
...arrrrrr, shiver me timbers...
diNero ::
Pa saj ne rabiš bit kvantni fizik, da razložiš da ni povezave in edino kar hočeš vedet je kaj se dogaja in kdaj pričakujejo da bo povezava spet vzpostavljena. Dobiš pa zmedeno bebljanje da se ne ve, pa da drugam poklič...
točno o tem govorim, o takem razmišljanju. misliš, da ima vsako gospodinstvo "kvantnega fizika" kot si ti? npr. ko tvojim staršem ne dela tv, si fotr vzame cajt eno do dve uri, diagnosticira problem, zamenja kablovje, prever vse lučke in če ne najde problema pokliče na HD? lepo te prosim... najlažje je dvignit telefon in rečt "ne dela"..in se zanšat nad tehniki..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: diNero ()
lonz ::
Aha, in kako pogosto so krivi kabli? Dej ga no biksat. Govorim o točno določenem primeru, ko je bilo več kot evidentno da je bilo zaradi žleda problem z povezavami. Kar je čisto kul. Se zgodi. Štos je v tem, da na telemachu niso znali niti približno povedat kaj se dogaja in kdaj bo sistem spet vzpostavljen.
Zelo kontrastno se je v podobnem primeru obnašal elektro celje. Ko smo poklical, če se kaj ve kdaj se bo zadeva normalizirala (ker smo moral vedet al ostanemo doma al se začasno preselimo), smo dobil nemudoma podatke kje je do napake prišlo, zakaj je do napake prišlo in kdaj bo predvidoma odpravljena. To je podpora.
Zelo kontrastno se je v podobnem primeru obnašal elektro celje. Ko smo poklical, če se kaj ve kdaj se bo zadeva normalizirala (ker smo moral vedet al ostanemo doma al se začasno preselimo), smo dobil nemudoma podatke kje je do napake prišlo, zakaj je do napake prišlo in kdaj bo predvidoma odpravljena. To je podpora.
...arrrrrr, shiver me timbers...
diNero ::
Aha, in kako pogosto so krivi kabli? Dej ga no biksat. Govorim o točno določenem primeru, ko je bilo več kot evidentno da je bilo zaradi žleda problem z povezavami. Kar je čisto kul. Se zgodi. Štos je v tem, da na telemachu niso znali niti približno povedat kaj se dogaja in kdaj bo sistem spet vzpostavljen.
naravna katastrofa, polovica slovenije brez elektrike, poplave in kličeš na HD od telemacha, in zahtevaš čas kdaj bo ponovno postavljena internetna povezava. in potem so zaposleni na HD krivi, ker nimajo podatka..
brez veze.. over and out.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: diNero ()
[D]emon ::
Zelo kontrastno se je v podobnem primeru obnašal elektro celje.
Je razlika med fundamentalno zadevo (elektrika) in neko dobrino (internet) v primeru take situacije kot je bila v drzavi.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
lonz ::
Kaj pa vem; oboje je pripeljano do doma po kablih in oboje ima centrale.
...arrrrrr, shiver me timbers...
[D]emon ::
Brez elektrike ti bo folk v taki situaciji tudi pomrl. Brez interneta pac ne. Prioritete pa to.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Utk ::
Ampak Telemach nima nič z elektriko. Vsaka resna firma bi morala vedet v kakem stanju je njihovo omrežje. Če je stranka malo bolj ali manj tečna tudi čisto nič ne vpliva na to.
lonz ::
Nesporno. Gre se za koncept customer supporta, ki pa je pri telemachu šepajoč. Sicer pa - vsakemu svoje. Komur ne paše ponudnik gre drugam. Mar ne?
...arrrrrr, shiver me timbers...
eric_cartman ::
lonz točno tako..
Meni se je to dogajalo pri Siolu.. Stalno metanje interneta ven, klici na podporo, razrešeno ni bilo nič. Cena je bila sorazmerno visoka za to kar so ponujali.
Odkar sem na Amisu nimam več teh problemov. Računalnik prižgan 24/7. Televizija tudi non-stop gori. Povezava 10/1 in vrže jo ven mogoče 1krat na 2 meseca (pa še to je vprašanje).Vedno kadar sem želel kaj vprašati na tehnični podpori pa sem imel dobre izkušnje. Skratka zadnji 2 leti zelo pozitivno naravnan glede Amis-a.
Meni se je to dogajalo pri Siolu.. Stalno metanje interneta ven, klici na podporo, razrešeno ni bilo nič. Cena je bila sorazmerno visoka za to kar so ponujali.
Odkar sem na Amisu nimam več teh problemov. Računalnik prižgan 24/7. Televizija tudi non-stop gori. Povezava 10/1 in vrže jo ven mogoče 1krat na 2 meseca (pa še to je vprašanje).Vedno kadar sem želel kaj vprašati na tehnični podpori pa sem imel dobre izkušnje. Skratka zadnji 2 leti zelo pozitivno naravnan glede Amis-a.
zee ::
Nesporno. Gre se za koncept customer supporta, ki pa je pri telemachu šepajoč. Sicer pa - vsakemu svoje. Komur ne paše ponudnik gre drugam. Mar ne?
Iskreno receno: ce je OP s podporo komuniciral tako kot v svojem prvem prispevku, potem se ni za cuditi, da je dobil zanikrno storitev. Ne pravijo zaman, da lepa beseda lepo mesto najde.
Sicer pa mislim, da je v luci trenutne situacije v Sloveniji, ko je precej ljudi se vedno brez elektricne energije in se dejanska skoda se ugotavlja, tudi tako da se rocno/pes pregleda vsak meter nadzemne instalacije, OP-jeve bentenje povsem neprimerno, morda celo neokusno.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Utk ::
Seveda je cepec, ampak vseeno je razkril, da telemach nima pojma kaj se jim dogaja z omrežjem. Drugače bi mu lahko rekli, glej, tam pa tam nimamo elektrike, in dokler je ni, vam internet ne bo delal.
Pesimist ::
Nisi bil ti tisti z 20/20 internetom ko je bil celi happšy da se mu wifi poveze z 45Mbit ceprav mas samo 20 naroceno?!
Tako gromozansko neznanje kot ga imas ti me sploh ne cudi, da te doben ni razumel. lolz
Tako gromozansko neznanje kot ga imas ti me sploh ne cudi, da te doben ni razumel. lolz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
harmony ::
Nesporno. Gre se za koncept customer supporta, ki pa je pri telemachu šepajoč. Sicer pa - vsakemu svoje. Komur ne paše ponudnik gre drugam. Mar ne?
Iskreno receno: ce je OP s podporo komuniciral tako kot v svojem prvem prispevku, potem se ni za cuditi, da je dobil zanikrno storitev. Ne pravijo zaman, da lepa beseda lepo mesto najde.
Pri slovenskih operaterjih lepa beseda ne pomeni nic.
Tudi sam sem bil na telemachu - idiot jaz in sem imel same tezave. Potem sem sel na T2 in niti ene tezave vec.
Seveda v Sloveniji je itak tako, da vse dobro poskusajo uniciti.
feryz ::
Je razlika med helpdeski.
Na T-2-ju dejansko dobiš tehnika, brez da mu daš en podatek (če kličeš iz "znane" številke), ti zdrdra vso diagnostiko in možne napake.
Itak lociranje napak pri tej tehniki ni kakšna znanost. Sicer pa problemov (aktualni ne štejejo in so že odpravljeni) ni praktično nič.
Vsake toliko pa vseeno pokličejo in se pozanimajo, če me res nič ne moti.
Na T-2-ju dejansko dobiš tehnika, brez da mu daš en podatek (če kličeš iz "znane" številke), ti zdrdra vso diagnostiko in možne napake.
Itak lociranje napak pri tej tehniki ni kakšna znanost. Sicer pa problemov (aktualni ne štejejo in so že odpravljeni) ni praktično nič.
Vsake toliko pa vseeno pokličejo in se pozanimajo, če me res nič ne moti.
MrBrdo ::
Telemach je že od nekdaj drek.. Svoj čas smo govorili Telesmeh.
Po mojih izkušnjah je Siol isti drek (sem menjal že vse 3 operaterje). T-2 je daleč najboljši glede podpore in delovanja. Na začetku je nekaj jebalo potem ko so to popravili pa dela že leta zdaj brez ene težave. Pa support je kar dober.
Po mojih izkušnjah je Siol isti drek (sem menjal že vse 3 operaterje). T-2 je daleč najboljši glede podpore in delovanja. Na začetku je nekaj jebalo potem ko so to popravili pa dela že leta zdaj brez ene težave. Pa support je kar dober.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
[D]emon ::
Pri slovenskih operaterjih lepa beseda ne pomeni nic.
Prej je problem, da je Slovenceljnu lepa beseda nepoznan pojem.
Seveda v Sloveniji je itak tako, da vse dobro poskusajo uniciti.
Malo manj glej Dnevnik.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Turboslav ::
Jaz sem bil prej pri Elektro Turnšek in sem imel 2 mbit linijo, potem pa ko je Telemach prevzel so mi pa povišali na 6 mbit, cena je ostala enaka. Izpadov ni, tako da jaz sem z njimi zadovoljen.
Sir je dober
AndrejS ::
Če vzameš internet na firmo , plačuješ več in imaš svojega skrbnika in se izogneš helpdeska.
Malcolm_Y ::
Da ne bentim kot OP, naj povem tole, kot IT-jevec: Telemachov helpdesk mi ni bil v nikakršno pomoč, razen da sem tam naročil obisk serviserja. Oddelki in zaposleni med sabo ne delijo informacij (govoril sem z dvema operaterjema in oba sta rutinsko drdrala mantro "restart routerja --- pri nas je videti vse v redu --- factory settings").
Šele, ko je osebno prišel serviser (od Turnška človek), je videl, kaj ne dela in menjal modem. Če niso na daljavo sposobni videti, da je kriv (Turnškov) modem in mi lajnajo ene in iste, so nesposobni. Pa sem jim hotel pomagat (ping, DNS) ampak se sploh niso vzeli am.
Šele, ko je osebno prišel serviser (od Turnška človek), je videl, kaj ne dela in menjal modem. Če niso na daljavo sposobni videti, da je kriv (Turnškov) modem in mi lajnajo ene in iste, so nesposobni. Pa sem jim hotel pomagat (ping, DNS) ampak se sploh niso vzeli am.
miller31 ::
Jaz tudi na T2 že več kot 5 let. Izjemno zadovoljen 2x imel težave 1x crknil modem 1x box za tv to je to, ampak oboje so uredili v 1 dnevu.
diNero ::
Al pa vzameš T-2 pa imaš normalen support pa po možnosti še nižjo ceno.
tipično razmišljanje slovencljna, ki vidi samo en meter okoli sebe in ne vidi kaj se dogaja okrog njega.
prideš položit kable, da bomo lahko vsi imeli t-2? ni treba optike, lahko baker? pa smo rešeni telemacha...
Pesimist ::
Telemach je že od nekdaj drek.. Svoj čas smo govorili Telesmeh.
Po mojih izkušnjah je Siol isti drek (sem menjal že vse 3 operaterje). T-2 je daleč najboljši glede podpore in delovanja. Na začetku je nekaj jebalo potem ko so to popravili pa dela že leta zdaj brez ene težave. Pa support je kar dober.
Sem prepričan da boš najdo vsej par srečnih uporabnikov pri vsakem operatorju ki jim se ni nikdar nic crknilo in brez da so fanboyi...
Dr_M ::
Jest sm v 5 letih pri siolu 1x klical na support, ker mi je crknil napajalnik. Drugace pa podpore nisem potreboval, ker izpadov prakticno ni bilo.
Invictus ::
Da ne bentim kot OP, naj povem tole, kot IT-jevec: Telemachov helpdesk mi ni bil v nikakršno pomoč, razen da sem tam naročil obisk serviserja. Oddelki in zaposleni med sabo ne delijo informacij (govoril sem z dvema operaterjema in oba sta rutinsko drdrala mantro "restart routerja --- pri nas je videti vse v redu --- factory settings").
Šele, ko je osebno prišel serviser (od Turnška človek), je videl, kaj ne dela in menjal modem. Če niso na daljavo sposobni videti, da je kriv (Turnškov) modem in mi lajnajo ene in iste, so nesposobni. Pa sem jim hotel pomagat (ping, DNS) ampak se sploh niso vzeli am.
Oni sploh nimajo informacije da je s tvojim routerjem kaj narobe. Saj ne monitorirajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
[D]emon ::
(govoril sem z dvema operaterjema in oba sta rutinsko drdrala mantro "restart routerja --- pri nas je videti vse v redu --- factory settings").
Šele, ko je osebno prišel serviser (od Turnška človek), je videl, kaj ne dela in menjal modem. Če niso na daljavo sposobni videti, da je kriv (Turnškov) modem in mi lajnajo ene in iste, so nesposobni. Pa sem jim hotel pomagat (ping, DNS) ampak se sploh niso vzeli am.
Osebki na helpdesku imajo skripto, katere se *morajo* drzat.
Ce je slo pa za Turnskovo opremo, je pa storija se dodatno tumpasta.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Malcolm_Y ::
flisko ::
Bil par let na T-2 ,zdej nisem več ker so storitev močno podražal,zdaj na telemachu imel samo en problem,ko je crknil genesix,pa še tega so mi v 2 urah zamenjal,drgač pa telemach optika 100/100 z rasširjeno programsko shemo kup hd itd za 62€,najbolše do zdaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 609892 (1782) | Mr.G. |
» | A1 Kombo M (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Omrežja in internet | 82520 (24925) | Tilen |
» | Telekom proti Telemach (strani: 1 2 3 )Oddelek: Omrežja in internet | 49251 (19491) | solatko |
» | Telekom Austria prevzema AmisOddelek: Omrežja in internet | 6065 (4973) | konspirator |
» | Slab sprejem kanalov na kabelskiOddelek: Zvok in slika | 4062 (3297) | MTB |