» »

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

««
4 / 16
»»

Kurzweil ::

Ja res je... sam sem imel to srečo, da sem lahko enkrat na celjskem gradu, ko je bil nek dan viteških iger testiral, kako je imeti na sebi celoten viteški outfit in seveda nek proper meč in lahko povem, da je tole kar realnost. To kar mi gledamo v filmih in igrah je Conan mode, oz, nerealno do konca, kdor se s tem ne strinja ga lahko samo povebim, da ekrat naredi isto. Ne bom rekel, da sem Marin Krpan, ampak verjetno sem nadpovprečno močan (ja vem sliši se milo rečeno...)... pa da vidim tega frajerja, ki mu bo uspelo v polni opremi z poštenim mečom tako vihtet več kot 1 minuto, ne samo da je fizično nemogoče, v oklepu je tudi okornost nepredstavljiva. Da ne omenim še enega ščita v roku, čelade na glavi.......

In prav to so tekom teh tedenskih predstavitev pri War Horsu večkrat opozorili. To je realnost. Če greste pogledat na njihov forum... ekipa za Kindom Come Deliverance ima VSE kar se omembe vrednega orožja in ščitov v mečevanju tiče. Lahko iz prve roke povem, da je na Češkem globalno gledano par res velikih strokovnjakov tako izdelovanja oklepov, ščitov, mečev,... kot samih poznavalcev zgodovine, ki se je seveda dogajala na njihovih tleg. Pri tej igri so bili praktično vsi vključeni in to je realnost in ne lesenost karakterjev v igri. Kar se tega tiče je v zadnjih trailerjih vidno, da so obrazi, animacije ljudi in vse ostalo lepi, combat sistem pa je pač takšen, kot je bil in kot realno je, izgleda leseno ali ne, tako je!

Smo pa tekom debate tu tako že vse povedali. Level design je res neverjeten, še ustvarjalci Witcherja so recimo priznali, da takšnih pokrajin in gozdov v svetu RPG iger še nismo videli. Stvari so pristne, soundtrack bo perfekten (vemo kaj so Avstrijski, Madžarski in Češki orkestri - naječ kar je mogoče v tem žanru). Zgodba je pristna, ki se je dogajala v teh koncih (Bohemia), questi so bojda fino dodelani, dialogi tudi zgleda da. Jaz ne vidim nekih pomanjljivosti.

Je pa v zadnjem javljanju šefe povedal, da bo čistega gameplaya 50 ur, če bomo šli samo main queste in nam bo šlo res iz prve.

Kot rečeno ta igra se kupi in do takrat bo tudi na mizi nov desktop računalnik, da bo šlo vse na max. Samo še čakam... :))

oo7 ::

Ja saj naš lik bo močan saj je kovač in je vajen težkih stvari :)
50 ur samo samo main questi ? Se pravi še strasnki pa malo raziskovanja pa bo 100+ zelo dobro.

Kurzweil je izjavil:



Kot rečeno ta igra se kupi in do takrat bo tudi na mizi nov desktop računalnik, da bo šlo vse na max. Samo še čakam... :))


Kakšno mašino pa boš kupil če ni skrivnost ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kurzweil ::

Ryzen 5 1600, 1700ti, 32Gb 3200Mhz RAM, m.2 disk.

Sicer pa bo igra zelo dobro optimatizirana in bo za današnje standarde sploh glede na prečudovito grafiko ne tako zahtevna. Ne vem, če smo že v tej temi o strojnih zahtevah.



Primerjava nastavitev (se seveda vidi razlika, ampak jaz osebno ne vidim neke res blazne... mogoče sem že malce blentav).



Še slaba dva meseca in končno release >:D

Kurzweil ::

Evo 24 min gameplaya

oo7 ::

Kurzweil je izjavil:



Sicer pa bo igra zelo dobro optimatizirana in bo za današnje standarde sploh glede na prečudovito grafiko ne tako zahtevna. Ne vem, če smo že v tej temi o strojnih zahtevah.



Super potem bo moja GTX 970 še prišla v poštev :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance Preview - A Truly Medieval Hands On



https://wccftech.com/kingdom-come-deliv...

oo7 ::

SKYRIM MEETS REALITY IN THIS HISTORICAL FIRST PERSON RPG

https://www.gamewatcher.com/previews/ki...



Kingdom Come: Deliverance First Look - Hands-On Impressions

https://www.psu.com/news/kingdom-come-d...

Kurzweil ::

oo7 ::

Dobra kišta.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance PSX Preview - Too Much Realism, Or Just Enough?

http://monstervine.com/2017/12/kingdom-...

Kurzweil ::

Kar se realnosti/simulacije tiče je pri Star Citizenu in Kingdom Come Deliverance podobna zgodba. Na začetku so se avtorji odločili, da bo stvar realistična kolikor je le mogoče, nato pa so tako pri eni, kot drugi igri prišli do spoznanja, da če bodo 100% sledili temu, da bo to neka hard geek scena, čemur pa lahko sporaj po pravilu pripišemo še finančni neuspeh. Zato so obojni nekoliko popustili, recimo pri Star Citizenu so imeli na plačilni listi težke fizike in razne ljudi, ki sodelujejo z NASO, ampak na koncu bo polovica njihovega dela zamanj. Predstavljajate si, da bi naprimer pri Star Citizenu vsak trk kamor koli pomenil konec vaše celotne zgodbe, pri KCD pa naprimer, da bi vas padec iz konja ali pa en udarec z mečem pokončal. Meni bi bilo to mogoče celo prav, ampak folk s konzol, kjer je verjetno 50% otrok, preprosto hočejo 90% driven mode za auto-aimingom, ker drugače jim to ne gre skozi - realizem mora biti, če ni high fantasy igra!

Ni pa straha, pri KCD se še vedno držijo smernice, da bo čim bolj realna zadeva. Kdor bo tarnal nad tem, da ni dovolj arkadno in da ni raznih spellov je fantasyja malo morje, pravih medieval iger pa res ščepec in še ena stvar, ki me veseli je da bazira na single player načinu.

Mimogrede, če sedaj naredite pre-order, vas bo bodo nagradili z oklepom in dodatnimi treasure mapi.

Še manj kot 2 meseca 8-)

ahac ::

Mimogrede, če sedaj naredite pre-order, vas bo bodo nagradili z oklepom in dodatnimi treasure mapi.

Zelo realistično. :D
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oo7 ::

Se je že kje govorilo kako velika bo mapa?

Kurzweil ::

ahac je izjavil:

Mimogrede, če sedaj naredite pre-order, vas bo bodo nagradili z oklepom in dodatnimi treasure mapi.

Zelo realistično. :D


@ahac, jaz v tem ne vidim niti najmanjšega problema. Če bi bila to online igra in bi kot igralec s tem pridobil primerjalno prednost, bi še rekel, da kaj ni prav. Tako pa je situacija tudi tu realna. Namreč kot je običajno v življenju se zvestoba mnogokrat nagradi, in to je točno primer tega :P Drugače pa upam, da se šališ, ker namreč apeliram na to, da je dogajanje del resnične zgodovine, da so vse te pokrajine, vasi in gradovi realistični oz. najboljše možne rekonstrukcije (o tem imaš par weekly torchev), da so orožja, oklepi in ščiti kar se da realistični (tudi na tem področju imajo vrhunske strokovnjake), soundtrack bo pristen za tisti čas, combat system bi naj bil realističen oz. čim boljši približek k temu. Predlagam, da malce obiščeš njihov forum in prebereš kakšen weekly torch, kjer ekipa razkriva, razlaga in odgovoarja na vprašanja.

Kar se tistega armorja tiče, je zaradi tega prvi gamer samo prikrajšan, treasure map oa je lahko v večini ljudem v veselje, meni osebno pa je stvar ravno obratna, namreč kot se lotim dobrega RPGja tako prečešem celotno mapo od začetka pa do konca. Ahac, glede na to, da si tu med topici iger že ves čas in da ti je, kolikor berem tekom let o game developementu nekaj jasno, kakšno je tvoje mnenje o igri?

@M-Power, evo bom prilepil kar direkt odgovor od gazde:



Kar se samega gameplaya tiče, pa bi naj bilo za vešče RPG iger (oz. če greš samo main queste) 50 ur gameplaya, tako da za nas avanturiste bo to v realnosti kakšnih 100-200 ur, kot pri Skyrimu in Falloutu - vse raziskat, vse "polootat" oz. "pofarmat" :D

oo7 ::




Locations: http://www.ign.com/wikis/kingdom-come-d...


Rataje is the biggest city on the map of Kingdom Come: Deliverance. It does have two castles, Rataje upper castle and the lower castle called Pirkstejn. Rataje was owned by the family of Leipa and the city is protected by a massive stone wall.




Samopesh is a small village in Kingdom Come: Deliverance. The village was first mentioned in 1297.
It was the starting point in the Alpha. The village does has a tavern, a blacksmith and an herbalist who is hidden in a nearby forest.




Vranik is an old slavic, worn-down fortess.

Neuhof is a stable near Rataje.

Auschitz is a town with a church.


Sazava is the name of the river and is of one of the towns in Kingdom Come: Deliverance. The origin of this city is an old monastery near the river. In 1403, the monastary was in the process of rebuilding and modernization.
The monastery was one of the most important and oldest places in Bohemia. The newly constructed building was created by the plans of the famous medieval architect, Matthias of Arras.





Merhojed is a small village in Kingdom Come: Deliverance and is translated to "corpse eaters". This name goes back to the period of when the game actually took place. A terrible horse disease forced the people to burn their own horses.

Near Merhojed is a military camp, where sword combat and archery is practiced.





Pribislavitz is the name of a ruined village in Kingdom Come: Deliverance. The real name of the village is not known anymore and it was never rebuilt. The ruins are still there, deep in a forest near Silver Skalice.



Talmberk is the name of a village with a castle in Kingdom Come: Deliverance. Back in 1403, the lord of the castle was Divish of Talmberg.

Talmberk is the starting point in the Beta. The village includes a public bath house and a tavern. Located in the north is a quarry and a wood cutters camp.



Silver Skalice is the hometown of Henry, owned by King Wenceslaus and administered by Radzig Kobyla. Skalice does have a castle and the town is known for its rich silver mines.


Ledetchko is a town in Kingdom Come: Deliverance.

Kurzweil ::

Stvari, kot so tole pa raje ne prebiram, si bom pustil to veselje, da jih spoznam in raziščem v sami igri. Mora biti pa na vsa poznana dejstva teh vasi in gradov še malo morje, možno da je tole samo iz alphe... kot rečeno nisem preveč prebiral tega, se bom raje potem v sami igri zgubljal.

Precej pa prebiram ozadje dogajanja te igre, zgodovinsko gledano mislim. Trigger vsega dogajanja bo Charles IV (Karel IV) oz. njegova smrt (to ni noben spoiler, to je napisano v vsakem opisu igre) in potem dogajanje med pol bratoma Sigismundom in Wenceslasem. No ravno lani je minilo 700 let od rojstva Charlesa IV, ob tej priložnosti bi bil idealen čas za release igre, ampak kot sem že večkrat v tej temi, raje čakam kolikor je potrebno, da bo igra proper. Da ne dolgovezim, evo par referenc na dogajanje v tej igri:

Charles IV (Karel IV):







Malce o "ljubezni" med Sigismundom in Wenceslasem:



Malce o sami pokrajini Bohemia:







Berserker ::

Kurzweil je izjavil:

Kar se realnosti/simulacije tiče je pri Star Citizenu in Kingdom Come Deliverance podobna zgodba. Na začetku so se avtorji odločili, da bo stvar realistična kolikor je le mogoče, nato pa so tako pri eni, kot drugi igri prišli do spoznanja, da če bodo 100% sledili temu, da bo to neka hard geek scena, čemur pa lahko sporaj po pravilu pripišemo še finančni neuspeh. Zato so obojni nekoliko popustili, recimo pri Star Citizenu so imeli na plačilni listi težke fizike in razne ljudi, ki sodelujejo z NASO, ampak na koncu bo polovica njihovega dela zamanj. Predstavljajate si, da bi naprimer pri Star Citizenu vsak trk kamor koli pomenil konec vaše celotne zgodbe, pri KCD pa naprimer, da bi vas padec iz konja ali pa en udarec z mečem pokončal. Meni bi bilo to mogoče celo prav, ampak folk s konzol, kjer je verjetno 50% otrok, preprosto hočejo 90% driven mode za auto-aimingom, ker drugače jim to ne gre skozi - realizem mora biti, če ni high fantasy igra!

Ni pa straha, pri KCD se še vedno držijo smernice, da bo čim bolj realna zadeva. Kdor bo tarnal nad tem, da ni dovolj arkadno in da ni raznih spellov je fantasyja malo morje, pravih medieval iger pa res ščepec in še ena stvar, ki me veseli je da bazira na single player načinu.

Mimogrede, če sedaj naredite pre-order, vas bo bodo nagradili z oklepom in dodatnimi treasure mapi.

Še manj kot 2 meseca 8-)


Realnost je bedna in se z razlogom ne prodaja. Če ti je pure realnosti, pojdi raje larpat z raznimi klubi, ki se bavijo z srednjeveškim bojevanjem, namreč nobena igrica, ti ne bo ponudila tako kvalitetne izkušnje.

Kolk glededam samo igranje, izgleda prekleto leseno in komplicirano, ker je enostavno težko in nemogoče tehniko bojevanje prenest na 2D konrole. Najboljši bi še bil kakšen motion controler.

Kurzweil ::

Točno to sem pisal, da je preveč realnost bolj kot ne za geeke in finančno običajno neuspešno. Isto sem napisal, da sem se včasih ukvarjal s tem in testiral že marsikaj in ne gre za to da bi hotel direkten experience vse te teže opreme in combat systema, pač pa bolj kot ne to, da povprečen vojak ni Conan ali Xena, ki vrti meč hitreje kot bi to počel z metlo. Pač pa, da so gibi leseni in bojevanje precej bolj smešno na prvi pogled in točno o tej "lesenosti" sem pisal, če se ti zdi, da je stvar lesena, ti predlagam, da greš enkrat naprimer na celjski grad in nase navlečeš vse to, verjetno boš zgledal še precej bolj smešno in leseno, kot ti v igrah. Predlagam da prebereš kakšen weekly torch od WarHorsa in kako uporabljajo original orožje, ščite, oklepe, kjer se jemlje motion capture od pravih mečevalcev in tako naprej. Kot rečeno za arcade in fantasy imaš iger ko šudra. Se strinjam neka težka realnost komaj še meji na kakšnem užitnem gameplayu, ampak še bolj neumno pa izledajo samurai warriorji, ki znajo poleg še čarati in lahko v inventoriju nesejo za 3 prikolice opreme. Kot rečeno, za tovrstno igro in za non-fantasy medieval igro, bo takole kar prav. Moraš pa vedet, da se na teh detajlih še dela na polno in večina posnetkov je precej starih, recimo podobno skoraj ni posnetka, kjer bi bili obrazi in animacije normalne, v zadnji fazi so precej delali tudi na tem, pa poglej zadnji trailer. Na animacijo in motion jih folk opozarja že ves čas (forum in weekly torch) in ni strah, da ne bo tako kot mora biti, že do releasa bo verjetno vse proper, če drugega ne pa s kakšnim updejtom, kar je za RPGje tudi z 10x večjim budgetom in ekipo pri AAA naslovih neizogibno.

Sicer pa bomo videli čez slaba 2 meseca, mam pa občutek, da boš na koncu daljšo potegnil ti. Jaz ne bom dobil, toliko kolikor dela hype, ti pa boš ugotovil, da tako leseno vendarle ni, predvsem če boš upošteval, kar sem pisal prej...

Berserker ::

Ta lesenost je mit. Imaš kar nekaj videov, ki dokazujejo da plate armor ni tako okorna zadeva kot izgleda.

Kurzweil ::

Berserker je izjavil:

Ta lesenost je mit. Imaš kar nekaj videov, ki dokazujejo da plate armor ni tako okorna zadeva kot izgleda.


Plate armor (če ne še kakšna bolj dodelana varjanta) je lesena stvar. Malce si zamisli, da si gibčen samo na parih točkah, pa še to ne v vseh oseh. Potem si probaj predstavljat kako svinjsko mrzlo je v tistem, če imaš seveda spodaj fino podloženo, se še toliko bolj lesen, verjetno je odveč govoriti, kako je ko je vroče. Potem si predstavljaj težo vsega tega. Potem si predstavljaj kako izmaš skrajšan vidni kot pri čeladah/vizirjih,... kot sem rekel, enkrat probaj v praksi in ti ne bo treba nič brati po netu, se boš sam prepričal. Če nisi bil res nek top shit knight pa si običajno tudi slabo jedel in bil slabega zdravja. Kot rečeno, pojdi enkrat na nek dan odprtih vrat ali dan srednjeveških iger, kjer se da to vse testirat in se boš prepričal sam. Dejansko se upam stavit, da že en res pošten meč, brez vsega ostalega večina ni sposobna "vrtet" več kot 1 minuto in po tisti 1 minuti da vidimo, kako bo zgledala tvoja poza :)) Pravtako če pogledaš borilne veščine boš ugotovil, da redko kdo dela 2x krožne v zraku in je v guardu kot naprimer Rambo. Če so pri KCD pobirali motion capture od resnih strokovnjakov mečevanja, verjemi, da ni tole bullshit.

oo7 ::

KINGDOM COME: DELIVERANCE PREVIEW

CONCLUSION
Kingdom Come Deliverance is set to be released on February 13th, 2018, for Xbox One, PlayStation 4 and PC (pre-order info). Despite some frustrating combat mechanics that will take some time to adapt to, the game is rife with excellent design and innovation. The emphasis on realism wont be for everyone but if you do bear with it, you'll be amply rewarded for your perseverance. The level of choice vs consequence is outstanding throughout the entirety of the demo, which I am told is widespread throughout the full build. Buried amidst the historically accurate overarching story and the faithfully represented era sits a story of vengeance, which is captivating and exhilarating from the get-go. Combine that with all of the clever systems implemented into the game and it's hard not to give KCD your undivided attention. This is certainly one to keep your eyes on.

https://xboxtavern.com/kingdom-come-del...

Zmajc ::

Realizem se ne prodaja najbolje, upam da bo igra igrabilna, ker iger z to tematikoje res malo.

Kurzweil ::

Se strinjam ja... je pa sreča pri tem projektu ta, da so s crowd fundingom, donacijami in podobnim tako pošteno presegli goal, tako da kar se tega tiče ni straha in si lahko privoščijo, da celo javno povejo, da raje delajo stvari bolj realistične, pa četudi to ne bo komu všeč. Tisti, ki so po večini donirali pa so se ravno zaradi tega v veliki večini odločili da pristavijo svoje fičnike. V glavnem niso tako zelo odvisni od same prodaje, ker so glavnino tega že dosegli, pomembno je, da se ne izneverijo svojim podpornikom, kar se kar rado zgodi pri crowdfundanju.

Kurzweil ::

Gameplay, ki so ga pri Warhorse studios objavili danes:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Berserker ::

Kurzweil je izjavil:

Berserker je izjavil:

Ta lesenost je mit. Imaš kar nekaj videov, ki dokazujejo da plate armor ni tako okorna zadeva kot izgleda.


Plate armor (če ne še kakšna bolj dodelana varjanta) je lesena stvar. Malce si zamisli, da si gibčen samo na parih točkah, pa še to ne v vseh oseh. Potem si probaj predstavljat kako svinjsko mrzlo je v tistem, če imaš seveda spodaj fino podloženo, se še toliko bolj lesen, verjetno je odveč govoriti, kako je ko je vroče. Potem si predstavljaj težo vsega tega. Potem si predstavljaj kako izmaš skrajšan vidni kot pri čeladah/vizirjih,... kot sem rekel, enkrat probaj v praksi in ti ne bo treba nič brati po netu, se boš sam prepričal. Če nisi bil res nek top shit knight pa si običajno tudi slabo jedel in bil slabega zdravja. Kot rečeno, pojdi enkrat na nek dan odprtih vrat ali dan srednjeveških iger, kjer se da to vse testirat in se boš prepričal sam. Dejansko se upam stavit, da že en res pošten meč, brez vsega ostalega večina ni sposobna "vrtet" več kot 1 minuto in po tisti 1 minuti da vidimo, kako bo zgledala tvoja poza :)) Pravtako če pogledaš borilne veščine boš ugotovil, da redko kdo dela 2x krožne v zraku in je v guardu kot naprimer Rambo. Če so pri KCD pobirali motion capture od resnih strokovnjakov mečevanja, verjemi, da ni tole bullshit.




Če spremljaš battle of nation, lahk opaziš da so precej bolj agilni, po več minut.

Pusti zdaj vremenske razmere, ker so se takrat redkokdaj bojevali izven sezone.

Pa kdo vihti meč kr v eno? Večino bitk se je odločilo z prodorom, intergracijo in disciplino formacije.

oo7 ::

Can You Move in Armour?

Kurzweil ::

Se že na teh dveh posnetkih vidi, da sta v določenem trenutku lesena, pa čeprav je bilo verjetno posneto večkrat in gre za gibčna osebka. Sedaj pa si predstavljajta še pozimi, ko je imel spodaj oblečeno ogromno, ker sicer bi v tem praktično crkoval od mraza, poleti pa brutalna vručina. Malce si še poglejta, koliko so tehtali proper meči (one-handed) ali pa two-handed in v drugi roki ščit. Še vedno pa vztajam, da ob prvi priložnosti, kdor dvomi v težo in okornost enkrat to testira v praksi in ne samo prebira youtube posnetkov in raznih linkov. Se pa recimo pri mečevanju v teh posnetkih vidi, kakšna je bila tehnika in kakšno mečevanje v praksi, kar je v bistvu poanta vse debate, torej primerjava med dejanskim mečevanjem in combat systemom v igri KCD, ki je v zadnjem trailerju videti že precej boljše (upam samo, da se bo dalo nastavit na hitrejše, da ne bo ta slow montion combat system) in pa še ena stvar, ki jo opažam in sicer tista rumena pika sredi ekrana, upam da se jo bo delo odstranit v nastavitvah. Še nekaj opažam, na čemer pa vidim na forumu od KCD, da že delajo na tem, namreč sled za puščico, ki jo igralec izstreli, malce preveč latence ima in trace ostane malce predolgo.

oo7 ::

Mene ne moti tista rumena pika tisto je zaradi centra. Vprašanje pa če se jo bo dalo odstraniti.

Kurzweil ::

Evo še točno 40 dni do izzida. I am fully prepared and loaded. Naštudiral sem dejansko zgodovino dogajanja, zdej sem še enkrat preigral beto, vse ker mi ostane, da udarim še kakšno debato na uradnem forumu igre , kjer dobite vse informacije, predvsem pa je zanimivo brati weekly torch (izzide vsak petek), ker dobiš najboljši "insight" v razvoj igre in dejansko se na forumu odzive večina ekipe, ki razvija igro. Aja pa tudi nov comp je že na mizi, razmišljam pa celo, da si nabavim zvočno kartico (jo bom rabil še za kaj drugega), ki se priporoča ob tem odličnem soundtracku in morda je tudi čas za novo ozvočenje. No, naj že enkrat izzide zadeva!

oo7 ::

Nisem še nikjer pri nas opazil, da bi bila igra že na voljo za prednaročilo. Jaz bom itak vzel v fizični obliki :)

Bolf3nk ::

heh.. na koncu pa ne bo mogel nihče igrat, tisti ki imate EPT intel procesorje :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

Izi ::

Kolikor se jaz spoznam na to, tisti Intelov bug na igre ne bo vplival praktično nič. Važna je grafična kartica, procesor je že desetletje čisto v drugem planu.

Jaz bom igro vzel kar tukaj: CDKeys.com - Kingdom Come: Deliverance PC - 29,59 €
Trenutno so najcenejši. Se bo treba pa kar hitro odločiti. Kot je v navadi bo proti izidu cena samo še rasla, po moje do okoli 35 na dan izida.

Kurzweil ::

Nekako tako, kot pravi Izi. Kar se gaminga tiča je DALEČ najbolj pomembna grafična in CPU ima iz leta v leto manjšo veljavo pri gamingu. Poleg vsega je igra, kot zaenkrat kaže zelo dobro optimatizirana in ni res preveč zahtevna. Pa tudi, če bi bili prizadeti Intelovi procesorji do te mere, da igra ne bi delovala zadovoljivo, se lahko nekako škodoželjno v stilu Bolf3nka tudi jaz pošalim, saj sem nedolgo nazaj prvič v življenju kupil AMDjev procesor, kar se tega tiče je to sreča, po drugi strani pa tudi neumnost saj pride čez nekje 2 meseca ven nova serija teh Ryzen procesorjev - ja tako je to v svetu hardware-a.

@Izi, 29€ je zelo poceni in mislim, da tisti, ki ima rad RPGje nima kaj razmišljat z nakupom, če seveda ne dobi igre kot backer ali tisti, ki hoče imet igro v fizični obliki.

Linko ::

Hja...odvisno od iger. Ni samo grafična. Sploh strategije so procesorsko požrešne.

thom4s ::

LOL Intel BTFO AMD L337!!!

/amdfanboi off

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

oo7 ::

Kingdom come deliverance naj bi jaz lahko igral na minimum na recomended pa ne.





Sem pa zdaj stestiral še druge igre.

Npr witcher 3 Wild Hunt je isto minimum ja recomended ne. Ampak brez problema igram na visokih nastavitvah.
Enako je z Fallout 4 minimum ja recomended ne ampak vseeno igro z modi igram na največjih nastavitvah.

Potem je pa GTA V, ki mi kaže, da lahko igram na minimum in recomended a ravno pri tej igri se mi včasih malo zatika :P

Kurzweil ::

@M-Power, nekje na uradnem forumu sem bral, da bo zadeva na grafičnih NVIDIA serije 9 delovala skoraj gladko. Igra bo optimatizirana res zelo dobro, poleg vsega sem isto na forumu bral, da če boš samo zbil en sam parameter pod nastavitvami grafike, bo to dovolj za bo delalo povsem normalno na recimo GTX 970, tako da te nima kaj skrbet. Govorim seveda o 24" monitorju in ustrezni resoluciji, kar pa je 1440p+ pa se zbije kakšen detajl in bo tudi šlo skozi. Nimaš straha, da ti ne bi delovalo.

Predvidevam, da bo grafika še malce bolj dodelana, ampak beto sem zadnjič na vikendu, kjer imam 660ti igral na medium pa je delovalo povsem normalno. V glavnem kot rečeno, pri 1080p resoluciji te nima kaj skrbet.

oo7 ::

Imam 24 monitor vedno igram na 1920x1080

Je kaj znano ali bo v igri možno nastaviti težavnost ali bo samo ena?

Kurzweil ::

No, potem ne boš imel nobenih težav. Glede težavnosti pa vem, da smo na KCD forumu to že spraševali in se nihče ni oglasil (pa se v 90% primerih ponavadi), tako da sumim, da bo samo ena mediocre težavnost. Upam, da se motim. Sam si glede na combat system težavnost predstavljam bolj kot ne tako, da jih bodo nasprotniki manj branili naše udarce ali kaj podobnega, samega zmanjševanja števila nasprotnikov pa ne pričakujem, kar je bil mnogokrat povedano raznih prispevkih, da bi se s tem samo uničil "feel", ki ga želijo ustvarit oz. da te številne bitke bodo bistvo, čeprav pa si po drugi strani potem težko predstavljam da bi bil stealth, aja izbirali pa bomo lahko med mislim da tremi možnostmi vloge. Malce me skrbi kako bo z lokom, nazadnje ko sem videl nek prispevek je zgledalo malce hecno, ampak so obljubili, da bodo spolirali tudi to. V glavnem večinoma ugibanja ter "čeji", ampak nekako tako sem jaz razumel stvar tekom weekly torchev, video prispevkov, FB komentarjev,.. etc.

kitl76 ::

Kje testiraš kišto če je primerna za igranje?

oo7 ::

kitl76 je izjavil:

Kje testiraš kišto če je primerna za igranje?


Jaz sem tukaj stestiral: https://www.systemrequirementslab.com/c...

Kurzweil je izjavil:

No, potem ne boš imel nobenih težav. Glede težavnosti pa vem, da smo na KCD forumu to že spraševali in se nihče ni oglasil (pa se v 90% primerih ponavadi), tako da sumim, da bo samo ena mediocre težavnost. Upam, da se motim. Sam si glede na combat system težavnost predstavljam bolj kot ne tako, da jih bodo nasprotniki manj branili naše udarce ali kaj podobnega, samega zmanjševanja števila nasprotnikov pa ne pričakujem, kar je bil mnogokrat povedano raznih prispevkih, da bi se s tem samo uničil "feel", ki ga želijo ustvarit oz. da te številne bitke bodo bistvo, čeprav pa si po drugi strani potem težko predstavljam da bi bil stealth, aja izbirali pa bomo lahko med mislim da tremi možnostmi vloge. Malce me skrbi kako bo z lokom, nazadnje ko sem videl nek prispevek je zgledalo malce hecno, ampak so obljubili, da bodo spolirali tudi to. V glavnem večinoma ugibanja ter "čeji", ampak nekako tako sem jaz razumel stvar tekom weekly torchev, video prispevkov, FB komentarjev,.. etc.



Steam Forum

Vprašanje:

Difficulty setting

Mafia 1 was perfection and i hope you'll continue the tradition


Odgovor:

rick5292 [developer] 8 Nov, 2017 @ 2:44am

The tradition will continue my friend :0)

It's possible that something could be added later on, but for now, the game will be difficult as is.


https://steamcommunity.com/app/379430/d...


Se pravi bo enako kot pri Mafia 1 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kurzweil ::

@M-Power, ta odgovor sem videl ja, ampak nekako se mi ni zdel zadovoljiv, sem bolj iskal nekaj v smislu konkretnega odgovora, kot naprimer da bodo 3 težavnosti,...

Verjetno eden zadnjih weekly torchev. Tokrat odgovoarja environmental artist Henrieta Vajsabelova.

... damn, she likes Blade runner! Drugače pa se grafika še naprej polira, je pa lepo brat takšne zgodbe, kjer se še enkrat več vidi, da se da z voljo oz. bolje rečeno veseljem vse, čeprav nisi primarno v nekem poklicu.

Izi ::

Ravno glede težavnostnih stopenj (difficulty levels) spremljam zadevo že kar precej časa in vedno do sedaj je bilo rečeno, da bo ena sama težavnost.

Na vprašanje "kaj če bo pretežko?" je bil odgovor vedno enak:
Igra je RPG in kot je običajno naš junak skozi igro postaja vedno močnejši. Če bo kdaj pretežko greš pač drugam in narediš še nekaj stranskih questov, da postaneš močnejši.

Meni je to v redu. Seveda pa je zaradi tega pričakovati precej slabih ocen in besa konzolaških igralcev.

oo7 ::

Veliki del težavnosti bo definitivno boj ali ti bo šel dobro ali ne.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Veliki del težavnosti bo definitivno boj ali ti bo šel dobro ali ne.

A ni bilo rečeno, da se da bojevanju večinoma izogniti, če pa ne, pa lahko v boj popelješ celo skupino pomagačev.
Skill "Speech" bo menda zelo uporaben, pa stealth je tudi vedno opcija, če seveda na okoli ne laziš v težkem in glasnem oklepu, ki se poleg tega kot ogledalo sveti daleč naokoli ;)

Kurzweil ::

Ja pomoje, da se bo težavnost odražala samo pri samem boju, bo pa potrebno bojda malce treninga, da mu bomo zares vešči.

Bilo je precej govora o tem, da se bo dalo precej izogibat stvarem (se vidi, da so poleg tudi ustvarjalci Mafie), ampak to je verjetno bolj mišljeno za razne posameznike in straže, medtem ko večji boji se bodo lahko, kot je rekel verjetno reševali z visokim skillom "Speech", ne vem pa zakaj bi si želel v medieval igri povsem izognit boju. Je pa v enem od zadnjih videov bilo to rečeno ja, da bo zelo odvizen stealth od teže oklepa, omenjaj je celo barvo oklepa, kar je seveda tudi logično, da se moraš zlit z okolico.

Najbolj od vsega mi zanima kakšen bo skill tree in kako bo zbalansiran oz. implementiran v celoti, ker v beti je bil ta element še povsem izklučen. Škoda tudi, da so nekje na sredi razvoje opustili idejo o "Blacksmith" skillu oz. nasplošno o tem, da bi si lahko kovali svoje, če smo že ravno kovačev sin v tej igri. Zanima ma tudi to, do kakšne meje bo možna interakcija z okolico, ker v beti je bilo to zelo leseno oz. si lahko manipuliral samo nad ljudmi in konji. Tudi o tem so govorili, da se bo mnogo delalo.

D3m ::

Malo humorja.

Cringe worthy.

|HP EliteBook|R5 6650U|

Izi ::

D3m je izjavil:

Malo humorja.

Žalostno ne pa humorno, kako črnci sedaj že odkrito napadajo in zmerjajo z rasistom vsakega, ki si upa narediti karkoli brez črncov.
Dejansko si nekdo domišlja, da so v srednjem veku po vzhodni Evropi naokoli skakali črnci. Še v Sloveniji do 20 let nazaj ni bilo nobenega. Sedaj pa jih res že vsakodnevno srečujem in to tiste kot oglje črne, pa samo mlade moške. Starega črnca ali črne ženske v življenju še nisem videl, razen v filmih.

oo7 ::

Izi je izjavil:

D3m je izjavil:

Malo humorja.

Žalostno ne pa humorno, kako črnci sedaj že odkrito napadajo in zmerjajo z rasistom vsakega, ki si upa narediti karkoli brez črncov.
Dejansko si nekdo domišlja, da so v srednjem veku po vzhodni Evropi naokoli skakali črnci. Še v Sloveniji do 20 let nazaj ni bilo nobenega. Sedaj pa jih res že vsakodnevno srečujem in to tiste kot oglje črne, pa samo mlade moške. Starega črnca ali črne ženske v življenju še nisem videl, razen v filmih.


Ja žalostno kako hočejo na novo spisati zgodovino.
Izi kje pa živiš, da jih toliko vidiš?

D3m ::

Zih blizu Nove Gorice ali pa Trsta. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
««
4 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kingdom Come: Deliverance 2

Oddelek: Igre
141928 (20) Zmajc
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746120169 (4247) oo7
»

Detroit: Become Human (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8811714 (1454) yayo
»

Mordhau (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
558264 (2014) cias
»

Kam izginjajo, oz. so izginili določeni žanri?

Oddelek: Igre
212489 (1490) Berserker

Več podobnih tem