» »

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

««
«
1 / 17
»»

oo7 ::

Developer: Warhorse Studios
Engine: CryEngine 3
Release date:
PC: 2015
PlayStation 4, Xbox One :2016
Genre: Role-playing, open-world
Mode: Single-player

The story follows the events of a king who's been kidnapped by his brother and a young blacksmith sent on a quest to save him. The blacksmith's village was burned to cinders by an invading army, and he was saved by a courageous young woman--the miller's daughter.



Kingdom Come: Deliverance - Extended Gameplay Trailer

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - Video Update #5: Living world



Kingdom Come: Deliverance -- Combat Preview

BlackMaX ::

Skyrim like game?

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - E3 2015 Teaser

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - E3 Trailer


Izid igre enkrat poleti 2016

SimstrX ::

Tole zgleda cist hudo... koncno open world RPG brez čira-čara, trolov, orkov in ostale golazni...;)

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - Medieval Open World RPG Preview!

MasterTade ::

Izgleda kr dobr, upam sam da ga niso pr igralnosti in zgodbi polomil ker to je 80% špila :D

Izi ::

Grafika je odlična, ostalo pa zaenkrat zgleda dolgočasno za umret. Realizem v igri, hahaha, saj niso resni. Kje je magija, kje so zmaji? Po vidnem, kjer so trenutno samo "errand" questi in nič drugega, zaenkrat napovedujem polom.

Kakšen epski quest sem danes opravil, žena me je poslala v trgovino po kruh, pa naloge nisem opravil linearno ampak sem zavil še v bife. Posledice so se pokazale šele kasneje. Imel sem tudi srečo, Zmajev nisem srečal med potjo pa tudi noben me ni poskušal oropati in ubiti, tako da mojih magičnih spellov sploh nisem rabil uporabiti.
Te vsakdanje stvari si seveda vsi želimo podoživeti v igrah.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Grafika je odlična, ostalo pa zaenkrat zgleda dolgočasno za umret. Realizem v igri, hahaha, saj niso resni. Kje je magija, kje so zmaji? Po vidnem, kjer so trenutno samo "errand" questi in nič drugega, zaenkrat napovedujem polom.

Kakšen epski quest sem danes opravil, žena me je poslala v trgovino po kruh, pa naloge nisem opravil linearno ampak sem zavil še v bife. Posledice so se pokazale šele kasneje. Imel sem tudi srečo, Zmajev nisem srečal med potjo pa tudi noben me ni poskušal oropati in ubiti, tako da mojih magičnih spellov sploh nisem rabil uporabiti.
Te vsakdanje stvari si seveda vsi želimo podoživeti v igrah.


Čisto v vsaki igri pa ne rabijo biti zmaji in magije.
Pa podoživljati srednji vek tudi ni ravno vsak dan :)

SimplyMiha ::

Kralja ugrabijo, reševat pa pošljejo kovača?

Zgodovina sprememb…

chucki ::

Alpha verzijo že lahko kupiš, letos pride še beta....
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Izi ::

SimplyMiha je izjavil:

Kralja ugrabijo, reševat pa pošljejo kovača?

V prvem postu je narobe napisano. Sem še malo brskal in kot kaže bi znala biti zgodba kar zanimiva.

Stari kralj umre. Naslednik za prestol, novi kralj, pa nima dovolj moči, da bi takoj začel novo vladavino in njegov brat takoj izkoristi priložnost, ugrabi novega kralja, deželo pa izropa, ...
V povezavi s tem se v neki vasi začne nova zgodba.
Ko ta napadalna vojska kraljevega brata pleni deželo, v neki vasi med ostalim pobije tudi celo družino vaškega kovača, po čudežu preživi samo mladi kovačev sin.
Vlogo tega mladega in neizkušenega kovačevega sina pa sedaj prevzamemo mi in se z željo po maščevanju odpravimo v širni svet. Naš življenjski cilj je maščevati smrt naše družine, ubiti kraljevega brata in nazaj na prestol postaviti pravega kralja.

Torej, maščevalni pohod popolnoma neizkušenega mladeniča, brez denarja in opreme in seveda brez znanja bojevanja. Za povrh pa nimamo niti nobenih magičnih sposobnosti, ki so jih vedno imeli bodoči junaki v podobnih situacijah. Na poti do našega maščevalnega cilja pa nam stoji celotna vojska :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

SimplyMiha ::

Aha, vse jasno. Bom počakal na release, še hladim opekline od drugih alf.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - Beta Access Trailer



Najbrž lahko v beti sodelujejo samo tisti, ki so donirali denar na Kickstarteju?

scipascapa ::

da.

oo7 ::

Kingdom Come Deliverance Beta

Ghenghiz ::

Jaz pri RPGjih niti ne sodelujem v alfah/betah, ker nocem spoilerjev.
Varga = model, tale KS pa trenutno ze presega moja pricakovanja, ko sem backal. Sem pa vseeno nervozen, ker bo zame zlahka vse skupaj hudo razocaranje, ce bo upravljanje med spopadi grozno...

oo7 ::

Kar se tiče bojevanja

Ghenghiz ::

Aha ok, ce backerji pravjo, da je fun, pol verjetno ni leseno za kontrolirat. Se spomnim, da ko so prvic naredil preview bojevanja, ni developerjem v pol ure niti enkrat uspelo premagat bota :)

SimplyMiha ::

Upajmo le, da ne bo bizarnih "bugov", kot je tale v Chivalry: Medieval Warfare.

Zgodovina sprememb…

Izi ::

7 razlogov zakaj bodo ljubitelji Skyrima in Witcherja navdušeni nad Kingdom Come: Deliverance

Zgodba je narejena po resničnih zgodovinskih dogodkih leta 1403 na Češkem.
V vlogi Henrija, kovačevega sina bomo pohajkovali po kar 16 km2 podeželskega ozemlja.

Življenje v 15. stoletju bomo začeli iz nule brez vseh veščin in znanj.
Učenje bo na isti princip kot pri Skyrimu. Kar bomo uporabljali tista veščina se nam bo izboljševala.
Če se bomo mečevali se nam bo počasi izboljševal "sword skill", če se bomo plazili okoli se nam bo izboljševal "stealth", če bomo šli v cerkev in se učili branja se nam bo izboljševal "Speech", ...

"Speech" bo verjetno bolj uporaben kot bojevanje, ker tukaj ne bomo superjunak, ki se lahko bori s celo skupino vojakov naenkrat.
Zelo pomembna bo naša obleka. Če bomo v svetlečem oklepu bo naš "Stealth" na nuli, saj bo vsak takoj opazil svetlikanje, pa še glasni bomo pri premikanju.
NPC-ji pa bodo pri pogovorih tudi zelo pozorni na našo obleko in če bomo prišli na pogovor umazani, pošpricani s krvjo in s sabljo s katere se bo še cedila kri >:D, nam še tako dober "speech" in prepričevanje ne bo pomagalo, da bi karkoli uredili.

Glede na gornji članek ni čudno, da Kingdom Come: Deliverance postaja ena najbolj pričakovanih iger leta 2016 pri RPG ljubiteljih.

Predvideni izid:
Microsoft Windows, OS X in Linux - Q3 ali Q4 2016
PS4 in Xbox1 - Še ni znano.
Zanimivo, da so kot kaže konzole tokrat v drugem planu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Komaj čakam najbolj se pa veselim velikih bitk kjer naj bi se bojevalo tudi po več 100 Npc-jev na enkrat in obleganja gradov :)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Komaj čakam najbolj se pa veselim velikih bitk kjer naj bi se bojevalo tudi po več 100 Npc-jev na enkrat in obleganja gradov :)

Really? V igri, kjer boj 1:1 traja po 10 minut in kjer udariš 2 udarca in moraš potem nujno v obrambo in čakati 5 sekund, da dobiš nazaj dovolj stamine za naslednji kratek napad in kjer se orožje in oprema zelo hitro izrabita in kjer lahko od lakote, bolezni in premalo spanja zelo hitro umreš in kjer ni zdravilnih napitkov in kjer moraš vsako rano najprej zdraviti s povoji, da ustaviš krvavenje in ne izkrvaviš, ... v takih pogojih bi se ti boril z več 100 NPC-ji naenkrat? :))

Če sem prav razumel tudi proti koncu igre, ko bo naš Henry že precej nabildan, bo spopad s petimi vojaki hkrati pomenil zagotovo smrt.
Pri obleganjih gradov pa bo Henry uporaben edino kot diverzant, sam boj pa bo najbolje prepustiti NPC-jem. V najboljšem primeru bo lahko z lokom streljal nekje iz varne razdalje, drugače pa bo najbolj koristen če se bo neopažen pretihotapil v grad in sovražnikom zastrupil hrano >:D, vodo ali kaj podobno diverzantskega.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Komaj čakam najbolj se pa veselim velikih bitk kjer naj bi se bojevalo tudi po več 100 Npc-jev na enkrat in obleganja gradov :)

Really? V igri, kjer boj 1:1 traja po 10 minut in kjer udariš 2 udarca in moraš potem nujno v obrambo in čakati 5 sekund, da dobiš nazaj dovolj stamine za naslednji kratek napad in kjer se orožje in oprema zelo hitro izrabita in kjer lahko od lakote, bolezni in premalo spanja zelo hitro umreš in kjer ni zdravilnih napitkov in kjer moraš vsako rano najprej zdraviti s povoji, da ustaviš krvavenje in ne izkrvaviš, ... v takih pogojih bi se ti boril z več 100 NPC-ji naenkrat? :))



No potem pa mi razloži kako si ti to predstavljaš?


Kingdom Come: Deliverance’s Battles and Castle Sieges, “Hundreds” of NPCs Involved
http://www.onlysp.com/new-details-kingd...


V tem trailerju pri 1 minuti in 52 sekundi

oo7 ::

Izi je izjavil:

[
Really? ... v takih pogojih bi se ti boril z več 100 NPC-ji naenkrat? :))



No Izi pa še ta trailer si poglej od 1 minute 14 sekunde pa do 1 mimute 40 sekunde >:D


No kaj boš pa zdaj rekel? >:D

kitl76 ::

Imam beta verzijo pa bom rekel tako tako bodo morali še marsikaj izpilit, da bo tole dober špil. Drugače sama ideja in zasnova pa res super.

Kurzweil ::

Igral 20 minut, do same borbe še nisem prišel, na splošno pa lahko rečem, da je level design, ambient in nasploh vsa narava odlična. Strojno igra ni pretirano zahtevna, seveda kot je za RPGje, še posebej te "indie" značilno je še morje bugov in glitchev, ki pa sem prepričan, da jih bodo popravili. Inventory izgleda malce čudno in zmedeno, tudi mapa mi je malce preveč childish. Glasba oz. soundtrack je idealen za čas v katerem se igra dogaja. Zaenkrat lahko rečem samo to, da ima igra ogromen potencial, da pa je še potrebno marsikaj, da bo res na nivoju AAA iger, kot rečeno vsekakor pa je sama narava v igri fenomenalna.

Kurzweil ::

Evo sem še kakšno urco ali dve igral.

Izgleda, me še vedno navdušuje. Bugi in glitchi so v tej fazi povsem normalni, saj je izid šele poleti in jih dejansko sploh ni toliko, kot bi si mislil od nekega bolj kot ne indie studia, pa čeprav je med developerji par res znanih ljudi. Pogrešam mogoče malce več interakcije z okolico, lepši inventory meni, borilni sistem pa ima ogromen potencial, ampak rabi še malce dodelave in ščepec manj lesenosti in zaželjeno bi bilo če bi udarci "od zgoraj" imeli več dinamike, torej na izbiro še malce več kotov iz katerih se udari. Soundtrack je več kot na mestu. Malce je edino hecno videt tiste železne zaščitne ograje, stožce in celo one delavske/festivalske "Vigrede", ampak je to povsem razumljivo, če je early beta in so tako ša najbolj nazorno pokazali, da se še dela na mapi.

Občutek je pravi srednjeveški in prav sede, da ni magicov, zmajev in podobno, pa še čas in področje, kjer se dogaja je precej blizu nam. Mogoče celo pledge-am developerjem, ker tole ima zares velik potencial.

oo7 ::

Koliko časa pa bo še možno igrati Beto?

Kurzweil je izjavil:



Občutek je pravi srednjeveški in prav sede, da ni magicov, zmajev in podobno, pa še čas in področje, kjer se dogaja je precej blizu nam. Mogoče celo pledge-am developerjem, ker tole ima zares velik potencial.



To je pa to, ko igro delajo Čehi je vse bolj domače europejsko tako kot Witcher, ki so ga naredili Poljaki. Tako, da sreča, da ne delajo Američani >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kurzweil ::

Pojma nimam, se pasem po jaslicah. Bom pa sedaj backal zadevo in bo verjetno kar ves čas stvar mogoča. Je pa v ekipi cel kup ljudi, ki so že delalni na večikih projektih, kot so ARMA, Mafia 1&2, Operation flashpoint in tako naprej. Nasplošno že dolga leta velja, da imajo Čehi in Poljaki cel kup odličnih developerjev, seveda od Witcherja pa do The Vanishing of Ethan Carter, ki me je kar se level designa in predvsem tekstur ZELO prepričal. Bistvo pa je, da imajo te države precej ogromno zgodovine, gradov,... dober kolega, ki pa je mečevalec, pa mi pravi, da imajo Čehi dejansko največje kovače ščitorv, oklepov, mečov in ostalega, bojda je tudi največji mojster na stvetu Čeh.

Nekako tako, kot si rekel... zato pa gredo Američani raje v fantasy, ker neke prav blazne zgodovine nimajo. Pa še tisto česar se lotijo zabluzijo, izkrivijo, delajo neke epske dodatke in nasploh se distancirajo od bistva.

Sicer pa sem še nekaj opazil pri Kingdom come, namreč karakterji nimajo tiste res prave globine (zaenkrat), tudi glasovi karakterjev so občasno malce hecni. Ampak je plusov preprosto preveč, da ne bi bila to še vedno super igra, oz. potencial, da to postane.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Koliko časa pa bo še možno igrati Beto?

Večno. Saj ni online ali kaj podobnega. Smisel pa je do izida nekje v drugi polovici letošnjega leta.
Vsi "backerji", ki jih je že blizu 60.000 si lahko zastonj potegnejo beta verzijo.
Lahko pa tudi že naročiš igro za od $50 naprej in takoj dobiš beta verzijo.
Trenutno je igre za okoli 7 GB.

Po moje se še ne splača. V beti manjka še zelo veliko reči. Pravzaprav moram reči, da sem malo v skrbeh, ker tale beta meni deluje bolj kot alfa, izid pa je napovedan za letos. Ampak da ne bo pomote, tisto kar je, je videti odlično.

Pravijo, da bo tisti, ki bo preigral to igro, podrobno spoznal Evropsko zgodovino 15. stoletja.
Treba je vedeti, da je bila Češka tako rekoč prva država na Evropskem ozemlju in v tistih časih je Češka obsegala polovico Evrope. Nekje od 14. do 17. stoletja je bila Praga tako rekoč glavno mesto Evrope.
Bistvo je, da tam, kjer se dogaja igra, je bil v 15. stoletju center Evropskega dogajanja. Ravno v tistem času so dogajale velike spremembe. In igralci bomo priča temu dogajanju 8-)

Tiste vasi in gradovi iz igre so menda vsi pristni in večina še danes obstajajo ali pa so v ruševinah. Ozemlje je kolikor sem slišal podrobno prekopirano iz realnega stanja z vsemi stavbami vred, samo spremenjeno, kot je izgledalo 600 let nazaj.

Bomo videli, koliko od tega jim bo dejansko uspelo uresničiti.

Kurzweil ::

@Izi...

Glede števila backerjev "35,384 backers pledged ?1,106,371 to help bring this project to life."
Če smo natančni je igre 6,6Gb
Igre je narejene že precej več, kot jo je možno igrati v beti, v beti so omogočili igro samo do prve velike bitke v igri, ravno toliko da vidijo battle system, performance in ostale buge ter glitche.

Kar se zgodovine tiče, pa se na tem področju absolutno ni dogajalo toliko, da bi se poučili o Evropski zgodovini, še manj pa da je bila Praga "glavno mesto Evrope", ZELO daleč od tega. Malce si poglej zgodovino celotnega dogajanja v regiji imenovani Bohemija in videl boš, da se ZELO motiš. Lahko rečem samo to, da poznam vso regijo in videl sem praktično že vse gradove, večino pokrajine in narodnega parka, ki je severni del te pokrajine. Mimogrede, na tem področju poteka tudi metalski festival imenovan Brutal Assault, ki se dogaja v utrdbi imenovani Josefov, ki je del kraja Jaromer in CEO podjetja Daniel Vávra (odličen scenarist in designer), ki razvija Kingdom Come (Warhorse) je tudi sicer redni obiskovalec tega festivala, saj je tudi sam del te subkulture.

Vsekakor pa ni nobenih skrbi, kar se razvoja tiče, release date bi naj bil predvidoma sredi poletja, pa tudi če se par mesecev zavleče, bo stvar izšla par let pred naprimer Star Citizenom, ki je mimogrede "napledgal" že 111,113,416, kar je torej cca 110.000.000 več kot Kingdom Come: Deliverance. Mene to ne skrbi. Kot v enem logu govori gazda je jasno, da imajo že marsikaj narejeno, samo da še ni optimatizirano. Glede na to, kaj je igra ponujala že v alpha verziji, bom rekel, da absolutno ni nobenega straha!

oo7 ::

Tukaj razvijalec malo pove o okolju




Jaz jo bom kupil kar ob izidu seveda v škatlasti verziji :)

Kurzweil ::

@M-Power, tole je kar šefe... drugače pa hvala za video, tega še nisem videl in glede na razlago vmes, samo potrjuje, kar sem že prej dejal, mapa je že v veliki meri dodelana, se pa bojim, da si bo kdo predstavljal večji teren, kot bo v resnici. Kar pa se igre tiče, jaz enkrat na leto riskiram in letos bom to storil s to igro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Izi ::

@Kurzweil

Iz uradne strani igre:
57,289 people have so far supported the development.


Češka - Wikipedia
 Velika Moravska (9. stoletje) je bila prva Zahodno Slovanska država v Srednji Evropi. Velika Moravska združuje Bohemijo in Moravsko.

Velika Moravska (9. stoletje) je bila prva Zahodno Slovanska država v Srednji Evropi. Velika Moravska združuje Bohemijo in Moravsko.


 Sveto rimsko cesarstvo leta 1600

Sveto rimsko cesarstvo leta 1600

Karel IV. je določil Prago za sedež svetega rimskega cesarja, ki tako postane tudi prestolnica Svetega rimskega cesarstva.
Praga je bila glavno mesto cesarstva med 1346-1437 in 1583-1611.
V časi dogajanje igre (1403) je torej Praga glavno mesto Evrope.

 Kraljestvo Bohemija (1198-1918). V tem kraljestvu se dogaja igra.

Kraljestvo Bohemija (1198-1918). V tem kraljestvu se dogaja igra.


Igra se začne 1403. Točno v tem času poteka Češke reformacija. Jan Hus (1369-1415) in njegovi Husiti so celo deželo spravili v vojno.
Dogajanje bo malenkost pred Husitskimi vojnami (1419-1434), ki so bile prve vojne na ozemlju Evrope.
Mislim da te vojne še ne bo v igri. Takrat je bilo tudi prvič uporabljeno strelno orožje v Evropi.
Ne vem točno kaj bo v igri, ampak me pa zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Kurzweil ::

Izi, v enem nagovoru lepo pove, da je preostalo pre-orderjev...
Vse tole kar podajaš, mi je bilo jasno že leta nazaj, ker sem dejansko vse to obiskal in se pozanimal, kot je to običajno. Malce preveri letnice in še enkrat preberi, kar si napisal:

"Pravijo, da bo tisti, ki bo preigral to igro, podrobno spoznal Evropsko zgodovino 15. stoletja.
Treba je vedeti, da je bila Češka tako rekoč prva država na Evropskem ozemlju in v tistih časih je Češka obsegala polovico Evrope. Nekje od 14. do 17. stoletja je bila Praga tako rekoč glavno mesto Evrope."

Nič od tega ne drži, še posebej pa ni pomembno dogajanje celo do 20. stoletja, ki ga navajaš. Ko je bila skupaj tako Moravska, ki jo pravtako odlično poznam, kod Bohemija, je bil teritorij malce večji od Čeho-Slovaške, ko je bilo to večje ozemlje, tako vemo komu je pripadlo in da takrat Praga sploh absoltuno ni mogla biti "glavno mesto Evrope". Bohemija pa je dejansko velikosti Čeho-Slovaške. Praga nikdar ni bila "prestolnica Evrope", še manj pa da bi bila Češka (EDIT: Praga) kot entiteta kakorkoli velika za polovico Evrope.

Pa da ne boš zameril, večina ne gre niti tako daleč, kot si sam šel z raziskovanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Izi ::

Le komu to pošiljam? A si sploh kaj prebral?
Evrope kot jo poznamo danes takrat ni bilo. Sveto rimsko cesarstvo je dejansko Evropa, če že govorimo o njej.
Leta 1403, ko se dogaja igra je bila Praga glavno mesto Svetega rimskega cesarstva. Če torej rečem, da je bila Praga glavno mesto Evrope, to popolnoma drži. Kaj hudiča tukaj ni jasnega?

Kurzweil ::

Haha, stari pa na čem si ti? Ti si začel pisat, da je bila Praga prestolnica Evrope in sedaj stvar nekako negiraš, da takrat še ni bilo Evrope ;(( Jaz sem ti citiral, več ne morem... in še enkrat, preveri vse kaj sva napisala :)) In če še dokončam od prej, kar si napisal, da bo tisti, ki bo igro preigral "podrobno spoznal evropsko zgodovino" :)) Odpri kakšno resno zgodovinsko knjigo in daj prelistaj 15. stoletje. Ti si me pripravil, da moram govorit v tem tonu.

Izi ::

Kurzweil je izjavil:

si napisal, da bo tisti, ki bo igro preigral "podrobno spoznal evropsko zgodovino" :))

To pravijo avtorji igre. Iz njihovega intervjuje, kjer so predstavljali tole zadnjo beto je vse kar sem zgoraj pisal. Intervju je trajal več kot uro dolgo. Bili pa so štirje avtorji igre in so se kar precej lomili z angleščino.
Govorili so o natančnem kopiranju zgodovine in kako so obiskali prav vsako vas iz igre, da so vse stavbe in gradovi na istih mestih kot so bile takrat, da so vsi predmeti v igri iz takratnega realnega življenja. Glede zgodbe so pa tudi rekli, da so vsi dogodki temeljijo na zgodovinskih dejstvih.
Rekli so da lahko dogodke iz igre uporabite v šoli pri zgodovini če pišete o zgodovini Evrope v 15. stoletju.
Spoilerjev iz zgodbe ni bilo, so pa rekli, da je bilo ravno na tem delu Evrope takrat najbolj burno in da so v igri uporabili te dogodke. Kaj naj bi to bilo ne vem, tisto o Češki reformaciji in Jan Husu je pa od mene.

Izi ::

Nič ne bo letos s to igro :( Izid so ponovno prestavili v naslednje leto. Uradni datum ni znan.
Izid je bil že večkrat preložen. Najprej je bil predviden izid za konec leta 2015, potem so prestavili na sredino leta 2016, sedaj pa so povedali, da letos zagotovo ne bo nič s to igro.
Realistic Medieval RPG Kingdom Come: Deliverance Postponed to 2017

oo7 ::

Kar naj si vzamejo čas in naredijo igro tako kot treba :)

Ghenghiz ::

Vsaj ne povejo tega tik pred zdajci. To mi vsekakor vliva vec zaupanja, kot ce bi rekli, da so v zadnjih 2 tednih smo ugotovili, da bodo potrebovali se pol leta.

človek zver ::

Zgleda pol letos nebo večjih RPG-jev sploh. Razen blood and wine od witcherja.....

zunno ::

Torment: Tides of Numenera naj bi zagotovo prišla ven. Potem pride še Technomancer konec junija: http://store.steampowered.com/app/33839...

Ghenghiz ::

Tudi Divinity: Original Sin 2 je trenutno planiran za december 2016.

Pa Grimoire koncno izide naslednji petek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

vostok_1 ::

Iskreno povedano, je srednji vek, brez magije bil živ dolgčas. Nimam pojma, kaj bi lahko dali kot zanimivo zgodbo. V resnici je takrat bil večji del lajfa...kill that one, get his land.
Edino avanturističnega je bilo markovo potovanje na daljni vzhod.

V takih zadevah sem za elemente fantazije.

oo7 ::

vostok_1 je izjavil:

Iskreno povedano, je srednji vek, brez magije bil živ dolgčas. Nimam pojma, kaj bi lahko dali kot zanimivo zgodbo. V resnici je takrat bil večji del lajfa...kill that one, get his land.
Edino avanturističnega je bilo markovo potovanje na daljni vzhod.

V takih zadevah sem za elemente fantazije.



Takih iger imaš en kup jaz sem prav vesel, da igra ne bo imela nobenih zmajev in magije.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - Armor & RPG



.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance developer already has sequel planned

First game without concrete launch date in 2017.

http://www.pcgamer.com/kingdom-come-del...


Malo prehitevajo :)
««
«
1 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kingdom Come: Deliverance 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30316767 (664) oo7
»

Tomb Raider 4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
867202 (406) oo7

Kingdom Come: Deliverance 2

Oddelek: Igre
5348 (193) BigWhale
»

Mordhau (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
559083 (2833) cias
»

Kam izginjajo, oz. so izginili določeni žanri?

Oddelek: Igre
212980 (1981) Berserker

Več podobnih tem