» »

Trava med voznimi pasovi na avtocesti

Trava med voznimi pasovi na avtocesti

dronyx ::

Na Financah sem bral članek, da Darsovci tudi v najhujšem nalivu kosijo travo (pravilneje plevel) med voznima pasovoma na avtocesti in ob tem nekako ne uspem najti logičnega odgovora, čemu sploh tam trava (ta praksa sicer ni samo pri nas)? Ali ne bi bilo bolj logično, da je tudi ta del enostavno asfaltiran in odpade problem s košnjo in vzdrževanjem (recimo takole)?

MatVZ ::

SLovenske (avto)ceste so tako ali tako popolnoma zanic. Luknje, trava,....

tumare ::

Odg: stroški.
AC stane od 4mln/km gor. dodaj še 10% več asfaltirane (in utrjene in drenirane in vsekarhočeš) površine, in se strošek občutno zviša, več kot stane tistih 15 minut na km na mesec ki gre kosilnica opravit svoje. Poleg tega če je v celoti asfaltirana površina moraš precej različno oblikovati profil za potrebe odvodnjavanja (ali dodati še kopico dragih ukrepov)

dronyx ::

Saj ni nujno da je ravno asfalt. Sigurno se da položiti kakšno zadevo, ki prepušča vodo in preprečuje temu plevelu da raste (recimo tkanina proti plevelu)?

Dars me lahko najame za zunanjega svetovalca! Vesel bi bil zlasti pogodbe s pavšalom. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

francek1 ::

Ma DARS-u paše, da je čimveč dela, saj to kasira. Dvomim, da bi bilo polmetrsko nasutje debelih rečnih kamnov dražje od zemlje.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

dronyx ::

francek1 je izjavil:

Ma DARS-u paše, da je čimveč dela, saj to kasira. Dvomim, da bi bilo polmetrsko nasutje debelih rečnih kamnov dražje od zemlje.

Z urejanjem "okolice" imajo oni samo strošek in od tega nič ne kasirajo, je pa res, da ima zato nekaj ljudi delo (tudi v dežju). Ampak ta strošek se izstavi uporabnikom avtocest.

šernk ::

Finance nakladajo :)

tisti mali pas med pasovoma je po večini požgan ali zastrupljen (ne spomnim se kaj so že delali letos poleti).
ne vem pa kje je problem dežja. Zadevo se dela v celoti strojno in je nepomembno kakšno je vreme.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Če kosijo v dežju je problem.
Če ne bi kosil v dežju bi bil pa spet problem, ker delajo samo ob lepem vremenu, drugače pa lenarijo.
Take zmazke od člankov dobiš, če imaš za "novinarje" študente ali pa ljudi, ki imajo kvoto koliko morajo napisat vsak teden. Ob tem pa ni važno kaj napišejo, pomembno je samo koliko.
Tako je!

dronyx ::

Zadnjič sem se peljal po Celovški od centra proti Tivoliju in so komunalci kosili travo pri tistem podhodu pod železnico. Eden je med košnjo preprosto stopil na cesto in če bi bil kdo samo malo nepazljiv, bi ga lahko enostavno zbil, sploh ker je tam gužva, ko se oni spravijo kosit in se ne moreš umakniti na drugi pas. Kosili so pa jasno ravno v jutranji prometni konici, ker star slovenski pregovor pravi..."kar se naredi, se naredi do devete ure zjutraj, ker potem...".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

ahac ::

dronyx je izjavil:

Ali ne bi bilo bolj logično, da je tudi ta del enostavno asfaltiran in odpade problem s košnjo in vzdrževanjem (recimo takole)?

Ampak v ZDA in Kanadi ima večina avtocest dost več prostora vmes in tudi več trave (drug del 401 iz tvoje slike): :P

Brez trave je samo v mestih, kjer ni prostora.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

fosil ::

Obstajajo neka pravila glede ograj in razdalje med cestami.
V Ameriki imajo velik placa in namesto ograje dajo vmes veliko prostora.
Če so ceste bolj skupaj mora bit vmes ograja.
Če so še bolj skupaj pa betonska ograja.
Sicer pa na ljubljanski severni obvoznici tudi ni trave, ampak betonska ograja.
Tako je!

nejcek74 ::

Heh OP spet odkriva toplo vodo. Naslednjic ko se vozis po AC pazljivo opazuj:
- kdaj je med vozisci (in ne med voznimi pasovi) trava, kdaj pa asfalt
Posveti se horizontalnemu poteku vozisc in se visinskim razlikam med njimi.
Drugace pa: tudi asfaltirane ali betonirane povrsine je potrebno vzdrzevat.
Ideja o tisti foliji pa je preprosto debilna, namesto nje si lahko kar sam vrzes crn polivil cez vetrobransko steklo ob naslednji burji, pa se malo proda si se zmeci zraven na avto.
Ne bm trdil da je stroka bog in batina in da gradbeni inzenirji vedo vse, ampak najvec sranja v slovenskem (javnem) gradbenistvu je ravno zaradi razno raznih ministrov (svetovalcev) - idiotov, ki imajo stalno briljante ideje kako bi lahko izboljsali sistem ali pa samo neverjetno pocenili zadeve.
Cena km AC ni samo cena izdelave AC, ampak je tudi cena odkupa zemljisc, odskodnin ter izdelave dopolnilne in nadomestne infrastrukture (npr. uvozov, dovozov itd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

dronyx ::

Kaj pa umetna trava?

Če je dobra za letališča, bi bila verjetno tudi za na avtocesto.

Pa da ne bo kakšne pomote. Umetna trava se mi sicer gabi in si ne predstavljam, da bi človek to položil okoli hiše ali v kakšnem parku. Samo za ob cestah, sploh pa na avtocestah, se mi pa zdi dobra vsaka rešitev, ki ne izpostavlja nevarnosti delavce, ki morajo to vzdrževati ali kako drugače ovira tekoč promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Šimpanz ::

Umetna trava tud stane. Recimo da imaš 20 km avtoceste pa dva metra širine trave je to 40 kvadratnih kilometrov umetne trave al pa folije. Nimam pojma koliko stane m2 umetne trave ampak tole bi bilo pravo bogastvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Šimpanz ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Robotska Kosilnica (strani: 1 2 3 418 19 20 21 )

Oddelek: Loža
1016207589 (4560) archer
»

Košnja trave med prazniki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10714725 (7096) dexterboy
»

Vrtna kosilnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13440695 (18073) urosh
»

Informacije pred nakupom Vrtne kosilnice ???

Oddelek: Loža
167587 (6237) BigWhale
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5914317 (11512) msjr

Več podobnih tem