» »

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

1
2
»

gruntfürmich ::

Miha 333 je izjavil:

Eno je neposredno umikanje intervencijskemu vozilu na odstavni pas, to je seveda dovoljeno in obvezno. Drugo pa je vzpostavitev reševalnega pasu ob zastoju (ko še ni intervencijskih vozil) s postavitvijo na odstavni pas. To pa pri nas ni dovoljeno in o tem je debata. Ker tak reševalni pas je neuporaben in potem traja dosti dlje, da se vsi umaknejo intervencijskemu vozilu.


ko je enkrat kolona in imaš 15cm pred tabo in za tabo avto se je hudičevo težko odmaknit na odstavni pas...

kaj pa si mislil s tem: Ker tak reševalni pas je neuporaben in potem traja dosti dlje, da se vsi umaknejo intervencijskemu vozilu
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

msjr ::

Evo, nisem bil edini, ki je razmišljal o predlogu, glasujte za na http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/...

Malajlo ::

Miha333 me je prehitel. ...
Ko na Brnčičevi stojiš pred semaforjem, kolona dva kilometra nazaj in naprej, stojiš na sredini pasu. Na kraj pameti ti ne pade, da bi se postavil na pas za zavijanje v desno. Right?
Manjka pravilo, da imaš v primeru ustavitve kjerkoli dovolj prostora ti, ali pa peti avto pred tabo, da se lahko spajtlaš na brežino ali pa v Savo, če je treba. Vozniki kamionov si pač pustijo za avto in pol lufta spredaj, da lahko odmotajo.
Če lahko jaz vsak dan pustim za avto lufta pred sabo (in sem obenem na skrajnem robu, da lahko zapeljem na odstavni pas, ker za mano fotr s Cliotom ne uspe zaviti na desno v trideset metrih), bi en brc v glavo pomagal tudi drugim.
Ko bremzamo na Štajerki v okolici Šentjakoba, stisnem tisti rdeč trikotnik ob šaltheblu in volan obrnem proti najbližjemu robu. Če ni nič, ugasbem rdeče utripanje in se premaknem na sredo pasu. Sploh ni težko.

primoz4p ::

Tudi jaz se postavim predvidlivo na skrajni rob vozišča in s tem omogočim morebitnim prehitrim voznikom, da rešujejo situacijo, da ne pride do naleta, po sredini ali po odstavnem pasu.
Pravtako pa si tudi pustim dovolj prostora za morebitno manevriranje, se pravi veliko več, kot gruntfürmich-ovih 15cm. Tudi na Darsovem letaku je vidna večja razdalja od 15cm med vozili za hiter (vsaj delni) umik na odstavni pas, kjer je pa potem razdalja med vozili manjša.

Gavran ::

 Realnost

Realnost



Proporci DARSovega plakata so tako mimo, da glava peče. Očitno jih je risal nekdo, ki ima diplomo iz bureka.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

konspirator ::

msjr je izjavil:

Miha 333 je izjavil:


Teorija:
 Reševalni pas - teorija

Reševalni pas - teorija




DARS-ova slika je preveč optimistična - avtomobili in tovornjaki so odločno preozki, sem na hitro narisal slikco, kjer so vozila realnih dimenzij:

- rdeči gasilski Actros se zatakne že med tovornjakom in zelenim SUV-jem
- beli rešilec gre lepo za modro policijsko Škodo Octavio, ki se zatakne med dvema tovornjakoma
- gasilec bo imel tudi težave pri tovornjaku in oranžnem vozilu s prikolico
- za primerjavo, kako je DARS-ova slika nerealna je rumeni Clio realnih dimenzij.

Enostavno, dovolijo naj, da se zapelje na odstavni pas, ni druge.

 Realnost

Realnost


Na alterju si je uporabnik pinkobalinko vzel čas in izmeril darsov letak:
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...

http://www.alter.si/tabla/printthread.p...
Glede na DARS-ovo grafiko je avtomobil širok 1,31m, reševalno vozilo 1,52m, tovornjak pa 1,78m.


uporabnik Jest je našel 2 osebni vozili, ki recimo ustrezata utopičnim darsovim pogojem:
Aixam ter Smart
http://www.alter.si/tabla/printthread.p...
Vsi ostali so širši.

Mere tovornjaka brez ogledal:
http://www.alter.si/tabla/printthread.p...



Po darsu napačno


v RL po darsu pravilno:

Tu je samo en problem.Kot reševalno vozilo ne moreš mimo, razen če rad voziš 50 kmh 2 cm stran od drugega vozila.Oz ko imaš skupaj avtobus in počitniško prikolico, je razdalja minus 3 cm.
--

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

Evo dars,
At asfinag ima navodila v slovenščini, copy paste in ste gotovi.
http://www.asfinag.at/documents/10180/1...
--

šernk ::

naši so sedaj na dopustu, ne moreš ti pričakovati da bodo samo zaradi tega prekinjali dopust. Po dopustu je na vrsti počitnikovanje in razpravljanje kako je bilo na dopustu, potem je 1 mesec uvajanja nazaj v delo, nato so pa že nove volitve in bo druga vlada se s tem ukvarjala.

skratka 10min dela je za izboljšat situacijo vsaj za 200x ampak ja naši raje govorijo po TV kako se pravilno (nerealno) razvrščat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Trololololol ::

V realnosti se nekje v tujini primeru prevelike gužve reševalna vozila pripeljejo po odstavnem pasu ali cesti desno od odstavnega pasa.

msjr ::

Še enkrat pozivam vse sodelujoče v temi in njihove prijatelje, naj glasujejo na http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/...

Malo traja, ker se je treba registrirat, ampak dejmo, naj se vsaj sliši naš glas.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17737601 (19524) Mare2
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
202709 (1657) IL_DIAVOLO
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334315 (2469) Miha 333
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624782 (20931) Mare2
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8616674 (13244) timej98

Več podobnih tem