» »

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

«
1
2

HotBurek ::

Gledam tole žalost od ubogih voznikov:
https://www.facebook.com/gbljubljana/vi...

Zanima pa me ali ni (dokaj) velik del krivde za takšno stanje tudi na policiji? Namreč, ali pozna kdo koga (ali pa se mu je zgodilo), ki je bil v tej koloni (zgornji video) in je zaradi nepravilne razvrstitve dobil kazen? Vsi brez kazni. Pa bi lahko bila simboličnih. Recimo 50€, ravno toliko da ti je jasno za naslednjič. Ker sedaj ni niti tega...

Druga pa je občasna uporaba odstavnega pasu policistov, ki mogoče niti niso na nujni vožni in se pol peljejo po odstavnem pasu, ker se jim ne da čakat v koloni. Seveda se pol noben ne postavi skrajno desno, da bo motil "gospode" v modrem. Kvečjemu bi še kazen dobil.

Druga skrajnost v primeru kolon na AC je ta, ko vozniki naredijo toliko prostora, da lahko tisti na nujni vožnji v takem primeru peljejo na oko 70-100 km/h. In to se pogosto dogaja v Nemčiji. In Avstriji. Če ni Italijanov na cesti... Drugje ne poznam tako dobro.

Pa da še dodam glede razvrstitve, če si na voznem pasu in kaj naredit z odstavnim pasom; tovornjaki/avtobusi/karavani (ki so večinoma na voznem) se pomaknjejo na desno in so na odstavnem pasu. Vozni pas je prazen. Tisti na levem pa vse do ograje. Če je ob robu trava, se pač zapelje na travo. Evo. Da ne bo spet dvoma.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Scorpia ::

To so nasi politiki prevec pametni... Dodatno zmede prinese, tuji vozniki, ker ne poznajo nase zakone in nas sistem razvrscanja. Je ze bilo v casopisu.
////

Matek ::

HotBurek je izjavil:

Pa da še dodam glede razvrstitve, če si na voznem pasu in kaj naredit z odstavnim pasom; tovornjaki/avtobusi/karavani (ki so večinoma na voznem) se pomaknjejo na desno in so na odstavnem pasu. Vozni pas je prazen. Tisti na levem pa vse do ograje. Če je ob robu trava, se pač zapelje na travo. Evo. Da ne bo spet dvoma.
Tudi ti si žal med temi, ki se ne znajo pravilno razvrstiti, odstavni pas mora namreč ostati prazen. Link.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

HotBurek ::

Ne se hecat :)

Na papirju:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/...

V praksi:


V zgornjem primeru; če že "kmapriaš", pol to ne delaš na sredini med kolonama. Vidi pa sem, kako se razvrsti na desni strani; na odstavin pas.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Utk ::

Matek je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Pa da še dodam glede razvrstitve, če si na voznem pasu in kaj naredit z odstavnim pasom; tovornjaki/avtobusi/karavani (ki so večinoma na voznem) se pomaknjejo na desno in so na odstavnem pasu. Vozni pas je prazen. Tisti na levem pa vse do ograje. Če je ob robu trava, se pač zapelje na travo. Evo. Da ne bo spet dvoma.
Tudi ti si žal med temi, ki se ne znajo pravilno razvrstiti, odstavni pas mora namreč ostati prazen. Link.

Na tistem videu se lepo vidi, da če tovornjak ne gre na odstavni pas, ni možno it po sredini - vsaj ne s kakim gasilskim tovornjakom, reševalni kombi bi pa tudi težko tam pičil 100.

HotBurek ::

Evo še primer iz druge perspektive, kako bi moralo biti (z izjemo zadnjih par sekund, ko nekdo "nujno" skoči na drug pas)

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

gruntfürmich ::

finta je v tem da ti tega nobeden ne pove oz. ti ne ubijajo nonstop v glavo. jst še po 15-letih od delanja izpita nisem vedel kako se pravilno razvrsti, ker so slovečnki idioti in mislijo da vsi vse vejo.

če se voziš po avstriji je na vsake toliko časa tabla s prikazom kako se razvrstiti. in TO je pravilna indoktrinacija!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Matek ::

Utk je izjavil:

Na tistem videu se lepo vidi, da če tovornjak ne gre na odstavni pas, ni možno it po sredini - vsaj ne s kakim gasilskim tovornjakom, reševalni kombi bi pa tudi težko tam pičil 100.
Problem tistega razvrščanja je v tem, da se nihče ni vnaprej pripravil in poravnal vozila, temveč so se v zadnjem trenutku zapeljali na rob in bili prisiljeni stati diagonalno, kar seveda zavzame več prostora. Če se ob robu še zravnaš, je tistemu na nujni vožnji lažje priti mimo in se da izvesti tak manever ter pustiti odstavni pas prost obenem.

Sicer se pa načeloma strinjam, nisem hotel provocirat - itak se umikaš, dokler ne more rešilec normalno mimo, če greš pri tem na odstavnega, pa jebat ga. Hotel sem predvsem namigniti, da talanje položnic vsem, ki se umikajo v neskladju s predpisi, v tem primeru pomeni tudi položnico za avtorja teme, ki je to predlagal. Vsaj če gre verjeti sliki iz RTV članka, ki sem jo nalimal malo višje.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Utk ::

Ko vidiš rešilca je prepozno za umikat se. Če greš prej na odstavni, boš pa res dobil kazen, sploh če ni potem nobenga rešilca. Lose-lose v vsakem primeru.

HotBurek ::

"talanje položnic vsem, ki se umikajo v neskladju s predpisi"

Problem je, ker se vozniki sploh ne umaknejo dokler nimajo 1 meter za sabo gasilce. Na desni rob se moraš postavit tudi, če gasilcev tam še sploh ni. Pa jih mogoče tudi ne bo (zastoj zaradi del na cesti, zaprt predor etc.) V vsakem primeru si v koloni skrajno desno in ne nekje na sredini in pol v avtu spiš.

In bila bi pa prava senzacija, da bi se v stoječi koloni na AC gasilcem umaknil na odstavni pas, za njim bi pa policaj to videl in ti napisal kazen. Tega ni nikjer. Po tej logiki bi na tistem zgornjem FB video posnetku praktično vsi tovornjaki, ki so se umaknili na odstavni pas dobili dve kazni; najprej ker stojijo sredi ceste, potem pa še ker so se končno postavili desno na odstavni pas.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Utk ::

Pa sej ne veš če bo kdo priletel od zadaj ali ne. Sej za avto ni problem, če gre na desno črto, bo dost prostora, pri tovornjakih pa vprašanje.

Miha 333 ::

In zakaj moramo pri nas imeti drugačen način razvrščanja ob zastojih kot v "razviti Evropi" (Avstrija, Nemčija)? Poleg tega, da se v praksi ne obnese najbolje - premalo prostora - ne more gasilski tovornjak "drvet" s 50 km/h ali več med kolonama, če ima na vsaki strani komaj 10 cm prostora.

Teorija:
 Reševalni pas - teorija

Reševalni pas - teorija



Praksa - vsi v desni koloni so prisiljeni v prekršek, da je prevoz po reševalnem pasu sploh možen:
 praksa

praksa



V "razviti Evropi" je pa tako - v teoriji in praksi:
 Teorija - Evropa

Teorija - Evropa



 Praksa - Evropa

Praksa - Evropa




Kako potem ne bi nemški voznik na naši avtocesti bil zmeden?

msjr ::

Miha 333 je izjavil:


Teorija:
 Reševalni pas - teorija

Reševalni pas - teorija




DARS-ova slika je preveč optimistična - avtomobili in tovornjaki so odločno preozki, sem na hitro narisal slikco, kjer so vozila realnih dimenzij:

- rdeči gasilski Actros se zatakne že med tovornjakom in zelenim SUV-jem
- beli rešilec gre lepo za modro policijsko Škodo Octavio, ki se zatakne med dvema tovornjakoma
- gasilec bo imel tudi težave pri tovornjaku in oranžnem vozilu s prikolico
- za primerjavo, kako je DARS-ova slika nerealna je rumeni Clio realnih dimenzij.

Enostavno, dovolijo naj, da se zapelje na odstavni pas, ni druge.

 Realnost

Realnost

Gregor5816 ::

Glede na DARS-ovo sliko bi se morali po voznem in prehitevalnem pasu vozit 3 tovornjaki ali 4 avtomobili vozit vzporedno brez težav. Vendar so v realnosti za kaj takega veliko preozki pasovi.

šernk ::

vozni pas na avtocesti je 3,75m širine.

tovornjaki skupaj z vzratnimi ogledali dosegajo širino cca 2,95m. avti so lahko rečemo kakšni suvi že konkretno čez 2,1m širine.

2x3,75m - 2,95m - 2,10m - 2,95m (gasilski tovornjak) = -0,5m.

čakte...v vrsti imamo SUV in 2 tovornjaka pa že ne gremo več skozi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Miha 333 ::

Ponekod so vozni pasovi široki 3,5 in ne 3,75 m. Poseben fail je pomurska "avtocesta" (pasovi široki 3,5m ter brez odstavnih pasov - ni nobene šanse za vzpostavitev reševalnega pasu). Kdo je to projektiral? To sploh ne bi smelo dobiti dovoljenja za obratovanje. To mislim, da še v Jugi ne bi šlo skozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

RockyS ::

Bolj kot gledam tisti video na facebooku (GB LJ) se sprašujem kaj je tukaj šlo narobe, ker na desni se vidi odstavni pas.

Miha 333 ::

RockyS je izjavil:

Bolj kot gledam tisti video na facebooku (GB LJ) se sprašujem kaj je tukaj šlo narobe, ker na desni se vidi odstavni pas.

Po naših predpisih ob zastoju ne smeš na odstavni pas, ta mora ostati prazen, ravno to je osnovni problem, poglej zgoraj navodilo od DARSa.

Daniel ::

rook912 ::

To velja za Avstrijo in če bi tako bilo tudi pri nas sploh ne bi smelo biti problema.

LeQuack ::

Lol da se morajo nujna vozila riniti skozi ozek predor na sredi, medtem pa je odstavni pas prazen. Ne vem kaj naj si mislim.
Quack !

Gavran ::

To je pač kre.tenizem naših vladajočih - imaš preozek pas na sredini in preozek (za gasilski kamion) odstavni pas. Čas bi bil, da bi avtorje tega umotvora obesili za kohones na prvi gasilski kamion.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

NLight ::

Prepričan sem da te policist ne bo kaznoval če zapelješ na odstavni pas in s tem omogočiš reševalnemu vozilu neovirano vožnjo naprej

gruntfürmich ::

po naših zakonih sploh ne moreš omogočit reševalcem da se peljejo po sredini, ker je le-tam premalo prostora!
potem pa se debilen folk zgraža kako blokirajo gasilce, v resnici pa tisti ki jih blokirajo se pravilno razvrščajo, tisti ki pa jim dajejo plac (edini način je da gredo na odstavni pas) pa delajo prekršek!!
za popizdit...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

otago ::

Zanimivost, Hrvaška razmmišlja o uvedbi vinjetnega sistema za AC... link

Dami ::

NLight je izjavil:

Prepričan sem da te policist ne bo kaznoval če zapelješ na odstavni pas in s tem omogočiš reševalnemu vozilu neovirano vožnjo naprej

Ni dolgo nazaj ko sem gledal posnetek zastoja na ac, kjer se je policist na motorju vozil po odstavnem pasu in žugal vsem, ki so bili na njem naj se spokajo nazaj na vozni pas.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

mojca ::

Predlagam, da grafično navdahnjeni SloTechovci pripravijo letak "Reši življenje - dopovej DARS-u, da med avtomobilom in tovornjakom na dveh pasovih oz. brez uporabe odstavnega pasu ni dovolj prostora za reševalce in gasilce ter prispevaj k sprememni zakona." S skicami realnih dimenzij najširšega tovornjaka in najširšega avtomobila na najožjem pasu slovenske avtoceste (v duhu msjr-jeve skice) in primerjavo z zakoni drugod po Evropi.

Priznam, da sama nisem niti vedela niti opazila, da je uporaba odstavnega pasu po zakonu prepovedana.

primoz4p ::

Jaz nisem našel, kje v zakonu piše, da je uporaba odstavnega pasu po zakonu (v vsakem primeru) prepovedana. Se več, kot jaz (laik) razumem 101.člen, te lahko doleti kazen (500€ in 5 kazenskih točk), če se ne umakneš najn in s tem oviraš vozila z prednostjo (na nujni vožnji). Ta umik na odstavni pas in ustavitev pa spada po mojem laičnem mišlenju pod 30.člen 11. odstavek (ustavitev v sili).
Sicer pa je vožnja iz odstavnega direkt na vključevalni pas lahko zelo nevarna.


Uradni list št. 109 Ljubljana, četrtek 30. 12. 2010 ISSN 1318-0576 Leto XX
5732. Zakon o cestah (ZCes-1)

30. člen
...
(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili.
(12) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je vožnja na odstavnem pasu kljub označeni robni črti dovoljena, če je to označeno s predpisano spremenljivo prometno signalizacijo.
(13) Na odstavnem pasu ali odstavni niši lahko vozijo in ustavijo vozila:
1. nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog,
2. izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil,
3. upravljavca cestninskih cest, ki jih pri izvajanju nadzora nad plačevanjem cestnine uporabljajo cestninski nadzorniki,
4. policije in vojaške policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in
5. inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora.
Pri tem morajo biti vsa navedena vozila označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.
(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

44. člen
...
(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).

52. člen
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
...
5. po odstavnem pasu;

65. člen
...
(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
...
15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok, odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);

101. člen
...
(3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:
1. modra svetilka: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
...
4. rdeča in modra svetilka: vozniki morajo takoj ustaviti vozila, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilu oziroma vozilom, ki ga spremlja, prosto pot. Vozniki morajo ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpelje mimo vozilo, vozili oziroma vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z rdečo in modro svetilko.
...
(10) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 3. točke tretjega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.


Se pa z vsakim spreminjanjem zakona pojavljajo nove "cvetke"... npr:"101. člen; 3.odstavek;4. rdeča in modra svetilka: vozniki morajo takoj ustaviti vozila..." Jaz v nebenem primeru nebi ustavil v nepreglednem ovinku lokalne ceste, kjer ne bi mogel vozilo ustaviti izven vozišča, ampak bi ta "takoj ustaviti" razvlekel zaradi svoje varnosti in varnosti ostalih vonikov tudi tistega v vozilu s prednostjo.

Aston_11 ::

Kako boš skombiniral 11 in 14. točko? Ko stojiš in čakaš, ne šteje pod ustavitev v sili.

primoz4p ::

če pričakuješ vozila z prednostjo (vidiš nesrečo, opozorilne table na avtocesti-ki bi morale tudi usmerjat na odstavni pas, vidiš stoječo kolono na odstavnem pasu in prehitevalniem pasu ter prazen vozni pas,...) ustaviš na odstavnem pasu.
Ko ne veš kaj je in si na voznem pasu, ustaviš na skrajnem desnem robu vozišča pri tem upoštevaš varnostno razdaljo 44.člen 3. odstavek, kar ti omogoča, da se po potrebi umakneš na odstavni pas. Ne vrivaš se pred tovornjake ter tako tudi njim omogočiš možnost umika.

sam 14 odstavek 30. člena pa povozi (bolje definira) 103. člen, kjer piše "Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča"; glej "zunaj vozišča", kar odstavni pas tudi je (asfaltirana bankina)

p.s. prekmurske "avtoceste" pa ne bom komentiral

scipascapa ::

Prekmurska avtocesta niti ni AC ampak obvoznica pa še LJ obvoznica ima malo odstavnega.

gruntfürmich ::

primoz4p je izjavil:

če pričakuješ vozila z prednostjo (vidiš nesrečo, opozorilne table na avtocesti-ki bi morale tudi usmerjat na odstavni pas, vidiš stoječo kolono na odstavnem pasu in prehitevalniem pasu ter prazen vozni pas,...) ustaviš na odstavnem pasu.
Ko ne veš kaj je in si na voznem pasu, ustaviš na skrajnem desnem robu vozišča pri tem upoštevaš varnostno razdaljo 44.člen 3. odstavek, kar ti omogoča, da se po potrebi umakneš na odstavni pas. Ne vrivaš se pred tovornjake ter tako tudi njim omogočiš možnost umika.

tvoje filozofiranje ima malo skupnega z darsovim letakom, ki je zame najbolj merodajen...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

RockyS ::

Za zahodno obvoznico v LJ se planira, da bo 6 pasovnica. Toliko o centralizaciji. Itak pa je že prometni minister sam povedal, da recimo odsek Ptuj-Gruškovje ni prioriteta, da pa se bo naredilo zahodno obvoznico v LJ. Hvala bogu je podlegel pritisku javnosti, ker bi ga EU linčala, če bi Ptujčani naredli zaprli dostop do meje. Če imaš tako neumnega ministra potem na kaj dosti pač ne moreš računat.

Malajlo ::

V LJ nnam sploh ni treba zapirati obvoznice. Se kar sama zapre v gužvi.
Do Vrhnike bo tudi tripasovnica nujna, pa smo ograje postavili. A smo lahko brez odstavnega?

harvey ::

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

Premalo poudarka v avtošolah, ob zastojih izostane preventivno delovanja DARSa in policije (ne pa da post festum pametujejo v studiih in gledajo posnetke - na licu mesta bi se zapeljali mimo in opozorili udeležence na vzpostavitev pasu), postaviti kakšnem jumbo plakat več ob avtocesti in bolj aktivno obveščati po displayigh.

Da uporabo odstavnega pasu niti ne omenjam :DIn bo reševalni pas res reševalni.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

šernk ::

RockyS je izjavil:

Za zahodno obvoznico v LJ se planira, da bo 6 pasovnica. Toliko o centralizaciji. Itak pa je že prometni minister sam povedal, da recimo odsek Ptuj-Gruškovje ni prioriteta, da pa se bo naredilo zahodno obvoznico v LJ. Hvala bogu je podlegel pritisku javnosti, ker bi ga EU linčala, če bi Ptujčani naredli zaprli dostop do meje. Če imaš tako neumnega ministra potem na kaj dosti pač ne moreš računat.


ko bo AC bodo pa jokali, kako jim je promet upadel zaradi tega...ker če imaš gostilno ob cesti se bo marsikdo naveličal čakat in zavil na kosilo iz AC se ne bo nikomur dalo in sem 100% da bodo pritožbe. tretji pas je pa itak zgodba zase. Nujen je vsaj do Vrhnike. Odstavnega pasu mislim da ne rabiš (odsek Selo - Vrtojba spada pod avtocesto pa nima odstavnega pasu, po italiji tudi na precej delih kjer je 3 ali več pasovnica kaj dosti ni od odstavnega pasu če se prav spomnim), rabiš pa potem SOS niše (seveda bo treba premikat NOVO zgrajeno protihrupno ograjo!).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih?

Zato ker eni so delal izpite za avtomobile med leti 1950 in 2000, ter niso delal updejtov svojega znanja.
Zato ker tisti, ki so delal izpite po letu 2000 niso poslušal pri CPP.
Zato ker tisti, ki so poslušal CPP predavanja in se učili, so praviloma pozabili kaj so se učili že naslednji dan.
Zato ker ni važno kaj znaš ampak kakšen avto imaš.

In zato, ker eno kokodakanje novinarjev, ki se delajo bolj papežke od samega papeža, pač ni zagotovilo ali garancija, bo 2 miljona janezov poučenih karkoli na to temo.

Predvsem pa, če odštejemo problem splošnega EU prometa čez naš glavni cestni križ v državi, je problem v tem, da izpit za avto dobi vsak. Čist vsak. Recimo ljudje s(m)o zlo hecni.
Ene izpite lahko opravljaš enkrat, morda dvakrat, trikrat in ti potem stroka pritleho pove, da si debil in da se speli stran počet kaj drugega v življenju, pri vožnji z avtomobili, ki dosežejo hitrosti nad 180 km/h in lahko pobijejo praktično množice ljudi, pa omejitev ni. Lahko začneš danes in končaš leta 2047 po 2000 poiskusih, ampak v 2001 poiskusu bo stroka ugotovila, da "zdej pa znaš".

Problem je, ker se to spravlja na eno cesto. In tle Slovenija nima nobene veze. Da se znajo tujci razvrstit ob nesrečah? Ja, za kakšnega novinarja 24ur, ki bi ga lahko našeškal s kuhovnico po nagi riti, ker zavaja in laže, že, ampak sicer pa ne. Štau na nemški AC je približno enak temu pri nas in tudi tam folk ne more mimo. Zakaj?

Ker se tam ne vozijo vesolčki ampak čisti isti (ne drugi) ljudje, ki prečkajo naše ceste v času dopustov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Invictus ::

mojca je izjavil:


Priznam, da sama nisem niti vedela niti opazila, da je uporaba odstavnega pasu po zakonu prepovedana.

Uporaba je prepovedana za vožnjo, ne za ustavljanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Heavy ::

šernk je izjavil:

seveda bo treba premikat NOVO zgrajeno protihrupno ograjo



Pozabljaš na nadvoze.

šernk ::

nadvozi so tam 50 let in takrat ni nihče razmišljal o tretjem pasu verjamem pa, da niso vsi nadvozi kritični nekateri pa, to je razumljivo, ni razumljivo pa da grejo delat protihrupno ograjo z natančno 0 mislimi za tretji pas.

no pa saj v končni fazi se pri nas gradijo vse ceste tako. pol leta je bil semafor zaradi gradnje manjšega krožišča in so totalno celo cesto razrili. ni minilo 2 meseca od zaključka del so točno čez prehod za pešce napeljevali neko zadevo in rezali sveže postavljen asfalt. res je bilo prej težko se povezat in skopat tist jarek širine 30cm na dolžini 2m in postavit cev noter. ne cestno podjetje prenovi cesto, čez 2 meseca se komunala odloči menjat vodovodne cevi in grejo razrit novo cesto. pol leta za tem pride pa še telekom z optiko in zopet vse znova.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

HotBurek ::

Za take primere bi morali narediti tako, da se asfalta ne sme razkopavat (zaradi enih "kablov"), če je bil ta položen pred manj kot recimo 5 leti. Naj naredijo plan, kje hočejo imet te kable in se uštulijo zraven, kadar se dela prenova.

Seveda je bolj moderno, da se vsake tri mesece nekaj razkopava; cevi za kanalizacijo, cevi za pitno vodo, pol vmes je še nekje kabel za optiko, ker ta ni dober se da še kabelsko, pa pol mogoče še za elektriko.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

scipascapa ::

Zdaj bo LJ obvoznica 80 hehe.

msjr ::

scipascapa je izjavil:

Zdaj bo LJ obvoznica 80 hehe.


Najprej bom malo nahranil trola. Aja? Pa odsek bodo zaprli za tovornjake? Pa protihrupne ograje zgradili? Pa šestpasovnica, tek što nije. Takole piše:

Preuči se možnost prepovedi vožnje tovornih vozil, ki presegajo 7,5 t največje dovoljene mase po severni ljubljanski obvoznici. Preučijo se učinki takšnega ukrepa na emisije, hrup in pretočnost prometa. Preučijo se tudi možnosti izvajanja ukrepa, kjer omejitve veljajo le za določen čas v dnevu ali sezoni.


In koliko bo občina namenila za to naslednje leto: zaenkrat kaže da celih 0 EUR.

Zdaj pa zares:

Pa še to o napačni razvrstitvi ob zastojih. Na spletnem portalu predlagam vladi, je bil lansko ali celo dve leti nazaj zelo dobro napisan predlog, pa ni dobil niti odgovora organa. Bi bilo treba spisat nov predlog in ga objavit, kratko in jedrnato:

Predlagam vladi, da se spremeni zakon, ki ureja razvrstitev vozil ob zastojih na način, da se dovoli ustavljanje tudi na odstavnem pasu. S tem bi pridobili dovolj širok pas za vožnjo intervencijskih vozil.

Če ima kdo še kakšen predlog za spremembo zgornjega teksta naj se javi. Jaz pa se javim, da ga recimo jutri zvečer dam na portal predlagam vladi (ali pa vsi skupaj glasujemo za podoben predlog, če tam že obstaja). Sicer je vprašanje, če bomo s tem kaj naredili, ampak sigurno pa več kot z rantanjem po forumu.

primoz4p ::

gruntfürmich je izjavil:

primoz4p je izjavil:

če pričakuješ vozila z prednostjo (vidiš nesrečo, opozorilne table na avtocesti-ki bi morale tudi usmerjat na odstavni pas, vidiš stoječo kolono na odstavnem pasu in prehitevalniem pasu ter prazen vozni pas,...) ustaviš na odstavnem pasu.
Ko ne veš kaj je in si na voznem pasu, ustaviš na skrajnem desnem robu vozišča pri tem upoštevaš varnostno razdaljo 44.člen 3. odstavek, kar ti omogoča, da se po potrebi umakneš na odstavni pas. Ne vrivaš se pred tovornjake ter tako tudi njim omogočiš možnost umika.

tvoje filozofiranje ima malo skupnega z darsovim letakom, ki je zame najbolj merodajen...


Strinjam se s tabo, da je darsov letak merodajen. Ker pa se hkrati širi fama o "strogi prepovedi", če se slučajno v primeru potrebe umakneš na odstavni pas in ustaviš, imam zelo slab občutek.
Potem pa še ta informacija
http://www.finance.si/8825803/Prometno-...

Še nekaj mojega filozofiranja:
Očitno nam je spet zmanjkalo denarja in ...

Thuban ::

čemu potem sploh obstaja odstavni pas, če se tam ne smeš "odstaviti"?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

MasterTade ::

Da ne bi smel na odstavni pas, čeprav bi s tem omogočil nemoteno vožnjo vsem intervencijskim vozilom je vrhunec debilizma

m0LN4r ::

No čisto resno SuperSonicov prispevek ima nekaj resnice v sebi, ampak naša AC je definitivno preozka za tako idealno postavitev, kot je na slikah v praksi sploh ni mogoče.
Poleg tega, tudi šleper rabi plac spredaj zadaj, da lahko rit premakne, sprednji del ni problem, če je pa zastoj pa ne more prikolice premakniti nikamor, potem pa se zgodi, da mu kdo drugi odstopi malo več placa, da se lahko stisne ali pa mora en drug umaknit, da lahko vozilo gre mimo kamionove prikolice, ki je še zasuknjena na vozišču.

Kako pa bi se tak scenarij odvil na pomurski AC, ko je en kup kamionov in romunov pa si nočem predstavljat.

msjr je izjavil:



 Realnost

Realnost


Dejansko oz. še to je dokaj idealno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

MasterTade je izjavil:

Da ne bi smel na odstavni pas, čeprav bi s tem omogočil nemoteno vožnjo vsem intervencijskim vozilom je vrhunec debilizma


Debilizma, ki je posledica gostilniškega pametovanja, ne pa realnega stanja. Ker z umikanjem intervencijskemu vozilu na odstavni pas imajo težave samo filozofi, ki avto vozijo s prstom po zemljevidu. V praksi ne obstaja nikakršna osnova, ki bi umik prepovedovala. O merodajnih darsovih skicah smo se lahko pa že več kot enkrat prepričali, da so vse prej kot merodajne ali celo podprte z dejanskimi zakonodajnimi določili. Recimo, ko so vem prišle vinjete in na njih skice, kam je treba vinjeto nalepit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Miha 333 ::

Eno je neposredno umikanje intervencijskemu vozilu na odstavni pas, to je seveda dovoljeno in obvezno. Drugo pa je vzpostavitev reševalnega pasu ob zastoju (ko še ni intervencijskih vozil) s postavitvijo na odstavni pas. To pa pri nas ni dovoljeno in o tem je debata. Ker tak reševalni pas je neuporaben in potem traja dosti dlje, da se vsi umaknejo intervencijskemu vozilu.

Gavran ::

msjr je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Zdaj bo LJ obvoznica 80 hehe.


Najprej bom malo nahranil trola. Aja? Pa odsek bodo zaprli za tovornjake? Pa protihrupne ograje zgradili? Pa šestpasovnica, tek što nije. Takole piše:

Preuči se možnost prepovedi vožnje tovornih vozil, ki presegajo 7,5 t največje dovoljene mase po severni ljubljanski obvoznici. Preučijo se učinki takšnega ukrepa na emisije, hrup in pretočnost prometa. Preučijo se tudi možnosti izvajanja ukrepa, kjer omejitve veljajo le za določen čas v dnevu ali sezoni.


In koliko bo občina namenila za to naslednje leto: zaenkrat kaže da celih 0 EUR.

Zdaj pa zares:

Pa še to o napačni razvrstitvi ob zastojih. Na spletnem portalu predlagam vladi, je bil lansko ali celo dve leti nazaj zelo dobro napisan predlog, pa ni dobil niti odgovora organa. Bi bilo treba spisat nov predlog in ga objavit, kratko in jedrnato:

Predlagam vladi, da se spremeni zakon, ki ureja razvrstitev vozil ob zastojih na način, da se dovoli ustavljanje tudi na odstavnem pasu. S tem bi pridobili dovolj širok pas za vožnjo intervencijskih vozil.

Če ima kdo še kakšen predlog za spremembo zgornjega teksta naj se javi. Jaz pa se javim, da ga recimo jutri zvečer dam na portal predlagam vladi (ali pa vsi skupaj glasujemo za podoben predlog, če tam že obstaja). Sicer je vprašanje, če bomo s tem kaj naredili, ampak sigurno pa več kot z rantanjem po forumu.


Predlagam vladi, da se spremeni zakon, ki ureja razvrstitev vozil ob zastojih na način, da se zahteva ustavljanje na odstavnem pasu. S tem bi pridobili dovolj širok pas za vožnjo intervencijskih vozil.

Mala sprememba, mnenja sem, da je treba zahtevati uporabo odstavnega pasu. Tako kot je v originalu napisano namreč dovoljuje interpretacijo, da lahko vozilo ostane na voznem pasu.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17737491 (19414) Mare2
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
202691 (1639) IL_DIAVOLO
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334299 (2453) Miha 333
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624686 (20835) Mare2
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8616639 (13209) timej98

Več podobnih tem