» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
7 / 15
»»

LitralSM ::

NPM
Ah, sem pozabil, da si trol. Vprašanje je bilo: Ali pa so "učenjaki" ala prepisovalci zakonov res tako nesposobni, da so še to pozabili prepisati?

Eno je pogodba s podjetjem, drugo pa pravica, ki ti jo zagotavlja država. Ne bodo meni neki lobiji omejevali pravic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LitralSM ()

techfreak :) ::

Računalnik pa telefon je čist neki druzga. Pri telefonu je OS DEL telefona in jekrit pod garancijo telefona. Pri računalniku je software ločen od hardware-a in ni krit pod garancijo. Preberi so garancijske pogoje pri nakupu računalnika. Proizvajalec ne jamči za programske napake, prav takoe ne jamči za napačnost podatkov na disku in ne jamči za tvoje podatke. Prav tako NE moreš uveljavljati stvarne napake zaradi software-a pri računalniku, ker ti ga bodo avtomatsko dali na servis in ti ga popravili. Ker ti garancija ne pokriva popravila SW-ja ti bodo lepo zaračunali ali vrnili nepopravljen računalnik.

To si se kar sam odlocil da je OS del telefona, ne pa tudi del racunalnika? Pa tudi ce jamci za programske napake (kar malo dvomim, mogoce jamcijo le za probleme z njihovo programsko opremo) se vseeno to nima veze s tem da bi ti moral imeti prosto izbiro kaj uporabiti.

Glej samsung je naredu telefon, tako HW kot SW (spremenil od google-a amap kse tu šteje kot njihova last).

Si preprican v to? Linux jedro pa je izdano pod GPL licenco, ki uporabniku omogoca prosto spreminjanje programske opreme.

Redneck ::

Mogoce bi moral OP veckrat poudariti, da ga zanimajo mnenja ljudi, ki nimajo pac nekih lastnih internih mnenj, ampak mnenje na osnovi poznavanja prava in pravnih odnosov, da ostalih je pa sicer vesel, a bolj kot bralcev, kot avtorjev prispevkov. Da je bolje, ce ostali berejo, kot pisejo.. Skratka, ce mu pomagam, je kdo, ki bere, resnicno podkovan v smislu prava, pravic in doticne
situacije? Ne ene ali druge marnje...

Nummy ::

LitralSM je izjavil:

NPM
Ah, sem pozabil, da si trol. Vprašanje je bilo: Ali pa so "učenjaki" ala prepisovalci zakonov res tako nesposobni, da so še to pozabili prepisati?

Eno je pogodba s podjetjem, drugo pa pravica, ki ti jo zagotavlja država. Ne bodo meni neki lobiji omejevali pravic.

Pastal sem zakon o pogodbi med tabo in proizvajalcem. Tam nikjer ne piše, da ti ne smejo postaviti določenih pravil uporabe. Če teh pravil ne upoštevaš, potem pač ne moreš pričakovati da boš lahko zamenjal telefon in uveljavljal stvarno napako.

Kolikokrat sem napisal in ti še enkrat primer:
Kupiš avto, teraš ga na max obratih par dni in ti zariba mašina. Pelješ nazaj v trgovino zamenjat kot stvarno napako? NE ne bodo ti ga zamenjali kot stvarno napako, ker si ga uporabljal NAROBE, kot to piše v navodilih in garancijskih pogojih. A je to tako težko razumet? Ker če bi samo en zakon veljal, bi folk IZZIGRAVAL sistem in nosil stvari nazaj, ki so jih sami pokvarili/uničili. Garancijski pogoji in pogoji uporabe so PODLAGA za uveljavljanje stvarne napake in garancijskega popravila. Po samsungovem je root nedovoljen poseg v telefon. Če ti kaj ni všeč, kupuj pri konkurenci. Tako težko to razumet? Tud apple ti ne proda odklenjenega telefona in če ga odkleneš je garancija void.

Nummy ::

techfreak :) je izjavil:

Računalnik pa telefon je čist neki druzga. Pri telefonu je OS DEL telefona in jekrit pod garancijo telefona. Pri računalniku je software ločen od hardware-a in ni krit pod garancijo. Preberi so garancijske pogoje pri nakupu računalnika. Proizvajalec ne jamči za programske napake, prav takoe ne jamči za napačnost podatkov na disku in ne jamči za tvoje podatke. Prav tako NE moreš uveljavljati stvarne napake zaradi software-a pri računalniku, ker ti ga bodo avtomatsko dali na servis in ti ga popravili. Ker ti garancija ne pokriva popravila SW-ja ti bodo lepo zaračunali ali vrnili nepopravljen računalnik.

To si se kar sam odlocil da je OS del telefona, ne pa tudi del racunalnika? Pa tudi ce jamci za programske napake (kar malo dvomim, mogoce jamcijo le za probleme z njihovo programsko opremo) se vseeno to nima veze s tem da bi ti moral imeti prosto izbiro kaj uporabiti.

Glej samsung je naredu telefon, tako HW kot SW (spremenil od google-a amap kse tu šteje kot njihova last).

Si preprican v to? Linux jedro pa je izdano pod GPL licenco, ki uporabniku omogoca prosto spreminjanje programske opreme.


Splošno znano, da pri računalnikih OS ni del računalnika in se ne upošteva pod garancijo. Prav tako software nikoli ni bil pod skupno garancijo prenosnika, ampak so jo kvečjemu lahko dobil od proizvajalca OS-a. Samsung jamči za njihovo programsko opremo, pod kar seveda spada OS in tistih par dotičnih programov. Če root-aš voidaš garancijo in ker si prekršil pogodbo ne moreš uveljavljati niti stvarne napake. Sicer pa probaj, kupi prenosnik/računalnik. Sesuj windowse in nesi na servis. Pa pridi nazaj povedat koliko so ti zaračunali :)

Ja Linux ima svojo GPL licenco ampak nikjer samsunga ne omejuje, da ne more kode modificirati in jo prodajati kot zaprto, plačljivo kodo.
GPL od 4. točke dalje beri...

You may charge any price or no price for each copy that you convey, and you may offer support or warranty protection for a fee.


techfreak :) je izjavil:


To si se kar sam odlocil da je OS del telefona, ne pa tudi del racunalnika? Pa tudi ce jamci za programske napake (kar malo dvomim, mogoce jamcijo le za probleme z njihovo programsko opremo) se vseeno to nima veze s tem da bi ti moral imeti prosto izbiro kaj uporabiti.

Splošni garancijski pogoji za računalnike v sloveniji:

pogoji
Iz garancije so izvzeti potrošni deli, ki so podvrženi stalni obrabi (mediji, trakovi, tonerji, tiskalniške glave, razvijalne enote, projektorske žarnice, baterije, itd.). Garancijski rok se ne nanaša na programsko opremo, ki je predmet intelektualne lastnine. Čiščenje izdelkov tudi v garancijskem roku ni brezplačno.

Take pogoje imajo povsod po sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

Nummy ::

Še uveljavljanje stvarne napake:
Kot je iz zakona razvidno lahko uveljavljaš stvarno napako za izdelke z garancijo ali brez.
VENDAR
Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :

Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.


Se pravi če ima izdelek garancijo imaš tudi pogoje in pravila uporabe in ti lahko zarvne zamenjavo iz naslova stvarne napake, če si izdelek napačno uporabljal, kar je root telefona.

Še quote iz mimovrste, kjer imajo tudi standardno klavzulo kot povsod drugje:

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani s Politiko odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
? artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
? se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.


V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Torej stvarne napake ne moreš uveljavljati, če si kršil garancijske pogoje oz. pogoje uporabe. Dovolj jasno sedaj? Root je nedovoljen poseg po samsungovih pravilih in jih noben zakon ne sili, da ga morajo zamenjat.
Edino kar so pa bedno naredili na servisu je oderuški zahtevek za popravilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

šernk ::

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
? artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
? se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.


a to torej velja po tvoje? 8-O

slednje pa ne velja:
Kdaj gre za stvarne napake

459. člen

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


torej pogoji ki jih imajo napisane na mimovrste so sveti, pogoji ki so napisani v zakonu niso sveti.

še slednje vprašanje imam:
Kot je iz zakona razvidno lahko uveljavljaš stvarno napako za izdelke z garancijo ali brez.


v garancijskem listu piše da je garacijski rok 1 leto. Kako lahko uveljavljaš stvarno napako, če v garancijskih pogojih (ki so sveti gral) piše, da odgovarjajo za pravilno delovanje izdelka samo eno leto?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ziga Dolhar ::

Zelo težko je opisati, kako zelo napačna so Nummyeva izvajanja in brez upoštevanja ...

a) hierarhije pravnih virov;
b) upoštevanja učinka kogentih zakonskih določb;
c) razumevanja razlike med jamčevanjem za stvarne napake in brezhibno delovanje stvari;
d) načela vzročnosti v pravu.

Žal mi ne preostane drugega, kot da ga povprašam(o) po njegovih kompetencah. Če gre za pravnega strokovnjaka, si bom z veseljem prebral nekaj njegovih strokovnih ali znanstvenih člankov na temo, o kateri govori tule in ruši obstoječo sodno prakso in pravno teorijo.
https://dolhar.si/

Nummy ::

šernk je izjavil:

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
? artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
? se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.


a to torej velja po tvoje? 8-O

slednje pa ne velja:
Kdaj gre za stvarne napake

459. člen

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


torej pogoji ki jih imajo napisane na mimovrste so sveti, pogoji ki so napisani v zakonu niso sveti.

še slednje vprašanje imam:
Kot je iz zakona razvidno lahko uveljavljaš stvarno napako za izdelke z garancijo ali brez.


v garancijskem listu piše da je garacijski rok 1 leto. Kako lahko uveljavljaš stvarno napako, če v garancijskih pogojih (ki so sveti gral) piše, da odgovarjajo za pravilno delovanje izdelka samo eno leto?

1. telefon ima lastnost, in sicer, da root ni dovoljen. V navodilih za uporabo nikjer ne piše kako root-at in prav tako piše da to početje ni dovoljeno.
2. če kupuješ telefon z rootom, pač ne kupi samsunga. SAmsung ima gor svoj SW in ima svoja pravila glede tega.
3. Imaš črno na belem predpisano, da telefon nima root-a in ga ne dovoljuje. Če ne bi ti ga prodali z root-om ali pa bi v navodilih pisalo, da ga lahko root-aš po svobodni volji. ž
4. Vzorej je nerootan telefon, torej mu ni izročil telefona, ki nebi bil po vzorcu.

Pogoji na mimovrste so samo primer pogojev, povsod drugje so enaki, laghko ti pastam 100 drugih strani če si tak kekec in ne verjameš. Tako je POVSOD po sloveniji, v vseh trgovinah.

Ziga Dolhar je izjavil:

Zelo težko je opisati, kako zelo napačna so Nummyeva izvajanja in brez upoštevanja ...

a) hierarhije pravnih virov;
b) upoštevanja učinka kogentih zakonskih določb;
c) razumevanja razlike med jamčevanjem za stvarne napake in brezhibno delovanje stvari;
d) načela vzročnosti v pravu.

Žal mi ne preostane drugega, kot da ga povprašam(o) po njegovih kompetencah. Če gre za pravnega strokovnjaka, si bom z veseljem prebral nekaj njegovih strokovnih ali znanstvenih člankov na temo, o kateri govori tule in ruši obstoječo sodno prakso in pravno teorijo.

ti si tak smarty pants da ga je treba iskat. Jaz sem tu lepo napisal, kako stvari v praksi potekajo, pravila so napisana in sem lepo pastal vse skupaj to tu gor.
Jaz sem vsaj pastal dokaze, ti si pa dokazal kaj? Kje imaš kak zakon oz. pogoje uporabe ali karkoli drugega uradnega, kjer piše, da lahko rootaš telefon in še vedno uveljavljaš stvarno napako in garancijo?
Izvoli, dokaži smarty pants. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

šernk ::

Pogoji na mimovrste so samo primer pogojev, povsod drugje so enaki, laghko ti pastam 100 drugih strani če si tak kekec in ne verjameš. Tako je POVSOD po sloveniji, v vseh trgovinah.


ni res, v vseh trgovinah je tako kot piše v zakonu in ne kot piše v njihovih pogojih! Lahko kopiraš še iz 100 trgovin, pa veljajo pogoji točno toliko, dokler niso v nasprotju z zakonom.

kakšne dokaze si pastal? Pogoje iz garancijskega lista? Želim dokaz, da tisti pogoji veljajo tudi za stvarno napako. Ne izjavo servisa, ampak črno na belem: izjava sodišča, izjava TIRSa, izjava sodnega izvedenca, izjava iz EU.

ker garancija ni enako stvarna napaka. Za garancijo velja pri nas en zakon, za stvarno napako drugi. Roki so drugačni, postopki uveljavljanja so drugačni. Edino kar očitno velja je garancijski pogoji, ki ne vem kakšno vezo imajo pri stvarni napaki, saj uveljavljaš napako, ki je bila prisotna že ob nakupu in se ni pojavila ob nepravilni uporabi. Prvih 6. Mesecev mora servis dokazat, da napake ob nakupu ni bilo in je zanjo kriva nepravilna uporaba. Ne za to ni dovolj drug telefon, ki deluje, ni dovolj praksa servisov, ni dovolj mahanje z garancijskim listom. Drugače pa je nekje v temi prilepljen link do druge teme, kako se je končala zavrnjena stvarna napaka zaradi nepravilne vgradnje, ampak če servis trdi da si nepravilno vgradil tako je!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

thramos ::

Pri telefonu je OS DEL telefona in jekrit pod garancijo telefona.


No, citiraj prosim Samsungove garancijske pogoje, kjer garantira za brezhibno delovanje celotnega Androida.

Zdrava pamet ti tudi pove, da z rootom lahko tudi unišič telefon.


Ni res. Z rootom samo dobiš popolni nadzor nad telefonom. Šele naslednji korak (navijanje, metanje ob tla) je korak uničenja.

Pogoji so jasni in so črno na belem napisani.


In v neskladju z direktivo EU, ki zaradi čudnih razlogov ni implementirana v naši zakonodaji. Kar pa pomeni (pravniki me lahko popravite), da bi na najvišjih evropskih instancah obveljala direktiva.

Root ti omogoča, da lahko skuriš sprejemnik.


Omogoča ja. Enako kot ti roka omogoča, da ga vržeš ob tla. Šele navijanje oz metanje ob tla je uničevanje. Ponavljam se. ;((

Oni lahko hitro "dokažejo" in dokažejo da z rootom lahko nekaj narediš, ti pa nasprotno ne moreš, da tega ne moreš oz. nisi :)


To, da nekaj LAHKO narediš, ni noben dokaz, da si to naredil. In, jebiga proizvajalci, v 6 mesecih uveljavljanja stvarne napake je na vas, da dokažete vzrok napake. Root to ni.

BladE_ ::

Nikogar ne zanima kaj LAHKO narediš, dejstvo je, da si telefon rootal in s tem kršil garancijske pogoje in nikogar ne zanima kaj ti lahko in kaj ne... v tistem trenutnku, ko rootaš je garancija void. Stvarne napake ti pa nihče ne bo priznal z rootano napravo.

Mogoče se javi kdo, ki bi upal telefon rootat in uveljavit stvarno napako?
Akcija - Reakcija

techfreak :) ::

Nummy je izjavil:

Splošno znano, da pri računalnikih OS ni del računalnika in se ne upošteva pod garancijo. Prav tako software nikoli ni bil pod skupno garancijo prenosnika, ampak so jo kvečjemu lahko dobil od proizvajalca OS-a. Samsung jamči za njihovo programsko opremo, pod kar seveda spada OS in tistih par dotičnih programov. Če root-aš voidaš garancijo in ker si prekršil pogodbo ne moreš uveljavljati niti stvarne napake. Sicer pa probaj, kupi prenosnik/računalnik. Sesuj windowse in nesi na servis. Pa pridi nazaj povedat koliko so ti zaračunali :)

Ja Linux ima svojo GPL licenco ampak nikjer samsunga ne omejuje, da ne more kode modificirati in jo prodajati kot zaprto, plačljivo kodo.
GPL od 4. točke dalje beri...

Splosno znano je, da pri racunalniku in telefonu programska oprema ni del garancije. Sicer dvomim da bi proizvajalec prenosnika jamcil karkoli glede programske opreme, ti pa mora v primeru uporabe Windows OEM verzije nuditi tehnicno podporo, ce bi imel z OSom tezave.

Ce rootas mogoce voidas garancijo, vsekakor pa ne tudi stvarne napake (tako si sam razlagam, ne bom ravno trdil).

Ce sesujem Windows je isto kot ce sesujem OS na telefonu - v obeh primeru bom placal dodatno, saj sem si sam kriv. V prvem primeru bodo preprosto namestili OS iz DVDja, v drugem pa direktno flashali flash pomnilnik.

Glede na GPL lahko Samsung brez tezav proda kodo pod to licenco, ne more je pa zapreti. Kupec ima pravico zahtevati modifikacije ter celotno kodo, ki deluje na telefonu (je pa to omejeno na Linux jedro in ostale programe/knjiznice pod to licenco).

Ziga Dolhar ::

thramos: kateri vidik EU Direktive naj ne bi bil ustrezno prenešen v slovenski pravni red?
https://dolhar.si/

Nummy ::

BladE_ je izjavil:

Nikogar ne zanima kaj LAHKO narediš, dejstvo je, da si telefon rootal in s tem kršil garancijske pogoje in nikogar ne zanima kaj ti lahko in kaj ne... v tistem trenutnku, ko rootaš je garancija void. Stvarne napake ti pa nihče ne bo priznal z rootano napravo.

Mogoče se javi kdo, ki bi upal telefon rootat in uveljavit stvarno napako?

Ga ni junaka.... pa tolk so glasni... :)

Nummy ::

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

Splošno znano, da pri računalnikih OS ni del računalnika in se ne upošteva pod garancijo. Prav tako software nikoli ni bil pod skupno garancijo prenosnika, ampak so jo kvečjemu lahko dobil od proizvajalca OS-a. Samsung jamči za njihovo programsko opremo, pod kar seveda spada OS in tistih par dotičnih programov. Če root-aš voidaš garancijo in ker si prekršil pogodbo ne moreš uveljavljati niti stvarne napake. Sicer pa probaj, kupi prenosnik/računalnik. Sesuj windowse in nesi na servis. Pa pridi nazaj povedat koliko so ti zaračunali :)

Ja Linux ima svojo GPL licenco ampak nikjer samsunga ne omejuje, da ne more kode modificirati in jo prodajati kot zaprto, plačljivo kodo.
GPL od 4. točke dalje beri...

Splosno znano je, da pri racunalniku in telefonu programska oprema ni del garancije. Sicer dvomim da bi proizvajalec prenosnika jamcil karkoli glede programske opreme, ti pa mora v primeru uporabe Windows OEM verzije nuditi tehnicno podporo, ce bi imel z OSom tezave.

Ce rootas mogoce voidas garancijo, vsekakor pa ne tudi stvarne napake (tako si sam razlagam, ne bom ravno trdil).

Ce sesujem Windows je isto kot ce sesujem OS na telefonu - v obeh primeru bom placal dodatno, saj sem si sam kriv. V prvem primeru bodo preprosto namestili OS iz DVDja, v drugem pa direktno flashali flash pomnilnik.

Glede na GPL lahko Samsung brez tezav proda kodo pod to licenco, ne more je pa zapreti. Kupec ima pravico zahtevati modifikacije ter celotno kodo, ki deluje na telefonu (je pa to omejeno na Linux jedro in ostale programe/knjiznice pod to licenco).


Cell phones, smartphones do not use software. They use firmware. Firmware is intertwined with the hardware which is why rooting voids the warranty. It technically changes the firmware to allow you more access to your phone.

Če pa rabiš razliko med firmware in software pa si pogooglaj in preberi na wikipediji.

Pa tudi najdi mi prosim izvorno kodo od samsungovih telfonov. Dajmo jack :) Da te vidimo, hočemo linke! Ne od googla, ampak od samsunga!

Garancijski pogoji so napisani z namenom: da stranka ne more goljufat proizvajalca. Garancijski pogoji prav tako veljajo za stvarno napako, ker če nebi potem bi folk množično menjaval stvari. Sicer pa kot že 100x napisano, kupi telefon ga rootaj in ga pojdi zamenjat. Kupi računalnik, odlepi dol nalepko in ga pojdi zamenjat. Kupi avto, stunaj mašino in ga pelji zamenjat. Pa prid nazaj povedat kako boš uspešen pri menjavi >:D
Imaš pravila uporabe od strani proizvajalca, ki se jih MORAŠ držat, če hočeš imeti pravice do stvarne napake in garancijskega popravila. Če se tega ne držiš se pa lahko na trepalnice tam postaviš pa ti ne bodo naredili NIČ zastonj.

thramos ::

Heh, jaz svoj telefon "upam" rootat in tudi ga, še tisti dan, ko pride iz trgovine.

Pa še vedno čakam na garancijo samunga za Android, bo šlo?

In motiš se, kar smo ti že parkrat pokazali, ti pa tupiš naprej svoje. Ali pa zavajaš ... a delaš na ram2, samsungu?

[edit] Al pa bi rad rootal, pa ne upaš? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Nummy ::

thramos je izjavil:

Pri telefonu je OS DEL telefona in jekrit pod garancijo telefona.


No, citiraj prosim Samsungove garancijske pogoje, kjer garantira za brezhibno delovanje celotnega Androida.

Zdrava pamet ti tudi pove, da z rootom lahko tudi unišič telefon.


Ni res. Z rootom samo dobiš popolni nadzor nad telefonom. Šele naslednji korak (navijanje, metanje ob tla) je korak uničenja.

Pogoji so jasni in so črno na belem napisani.


In v neskladju z direktivo EU, ki zaradi čudnih razlogov ni implementirana v naši zakonodaji. Kar pa pomeni (pravniki me lahko popravite), da bi na najvišjih evropskih instancah obveljala direktiva.

Root ti omogoča, da lahko skuriš sprejemnik.


Omogoča ja. Enako kot ti roka omogoča, da ga vržeš ob tla. Šele navijanje oz metanje ob tla je uničevanje. Ponavljam se. ;((

Oni lahko hitro "dokažejo" in dokažejo da z rootom lahko nekaj narediš, ti pa nasprotno ne moreš, da tega ne moreš oz. nisi :)


To, da nekaj LAHKO narediš, ni noben dokaz, da si to naredil. In, jebiga proizvajalci, v 6 mesecih uveljavljanja stvarne napake je na vas, da dokažete vzrok napake. Root to ni.



samsung garancijski pogoji
5. točko si preberi.
6. točka je zanimva, ampak nikjer ni zakona, ki bi rekel, da lahko rootaš telefon. Če je samo direktiva, ki pa ni zakon, ampak samo nasvet, ki pri nas ne drži.

drugi link

In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.

thramos je izjavil:

Heh, jaz svoj telefon "upam" rootat in tudi ga, še tisti dan, ko pride iz trgovine.

Pa še vedno čakam na garancijo samunga za Android, bo šlo?

In motiš se, kar smo ti že parkrat pokazali, ti pa tupiš naprej svoje. Ali pa zavajaš ... a delaš na ram2, samsungu?

[edit] Al pa bi rad rootal, pa ne upaš? :D

Cell phones, smartphones do not use software. They use firmware. Firmware is intertwined with the hardware which is why rooting voids the warranty. It technically changes the firmware to allow you more access to your phone.


Jaz imam svoj telefon že dolgo rootanega, samo jaz nisem šel jokat na servis, ker vem da nebi dosegel tam ničesar in raje naslednjič ne kupim samsunga, kot pa da se je*em z njimi.

P.S.: official samsung letter:
forum link

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

Ziga Dolhar ::

e) nepoznavanje pravil o dokaznem bremenu.

Keep them coming!
https://dolhar.si/

Rupa ::

Se en lep dokaz, kako lahko tema, ki je zanimiva in bi marsikomu lahko koristila, izzveni v neko prerekanje z 12 letnimi troli.
Se bolj zalostno je, da se vecina udelezencev te teme kar naprej prereka glede nepomembnih neumnosti, obenem pa ignorira mnenje (vsaj enega) pravnika. :|
Ker je tema ze davno zasla in izgubila kakrsnokoli uporabno vrednost sem si se jaz drznil napisati tole off topic mnenje, bom pa obcasno pogledal tole temo, zgolj za zabavo, ker me zanima, ce se pojavijo se Jansa in partizani.

techfreak :) ::

Nummy je izjavil:

Cell phones, smartphones do not use software. They use firmware. Firmware is intertwined with the hardware which is why rooting voids the warranty. It technically changes the firmware to allow you more access to your phone.

Če pa rabiš razliko med firmware in software pa si pogooglaj in preberi na wikipediji.

Pralni stroj ima firmware, mobilni telefoni in racunalniki pa firmware in software. OS in programi spadajo pod software.

Firmware je sicer tip software-a, vendar se to gre predvsem za zadeve ki se naceloma ne nadgrajujejo in imajo omejeno funkcijo. OS je popolno nasprotje od tega.

Nummy je izjavil:

Pa tudi najdi mi prosim izvorno kodo od samsungovih telfonov. Dajmo jack :) Da te vidimo, hočemo linke! Ne od googla, ampak od samsunga!

You. Must. Be. Joking. Me. Vsa podjetja, ki uporabljajo GPL (ter za ostale licence kjer je to potrebno) kodo v produktih ki jih prodajajo, mora omogociti dostop do kode. Ce tega ne ves, se je s tabo brezveze pogovarjati. Na tu imas: http://opensource.samsung.com/

šernk ::

10x napisano, pa še vedno tupi svoje :D


In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.


citiram zakon:
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.


prvih 6. Mesecev odgovarja za VSE napake, razen če uspe dokazat, da je nepravilna uporaba kriva za napako. In spet to da lahko z rootom uničiš stvar ni dokaz, da si jo uničil. kot da bi ti zavarovalnica ko greš uveljavljat kasko od parkirišča vzela drug avto in maco in na tak način dokazala da poškodba ni posledica parkirišča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Nummy ::

šernk ::

In?

če vprašam jaz bo itak neveljavno, ker velja samo kar napišejo tvoji viri.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

k4vz0024 ::

Nummy, si tako prijazen pa nam poveš kaj si po izobrazbi? Tvoja izvajanja so neprecenljivo.......

ziga1990 ::

šernk je izjavil:

10x napisano, pa še vedno tupi svoje :D


In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.


citiram zakon:
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.


prvih 6. Mesecev odgovarja za VSE napake, razen če uspe dokazat, da je nepravilna uporaba kriva za napako. In spet to da lahko z rootom uničiš stvar ni dokaz, da si jo uničil. kot da bi ti zavarovalnica ko greš uveljavljat kasko od parkirišča vzela drug avto in maco in na tak način dokazala da poškodba ni posledica parkirišča.


dober post šernk samo ali se root klasificira kot nepravilna uporaba, ker servis lohka ta razlog uporabi za zavrnitev stvarne napake.

Pa še to OP je rešil problem ni bil root krivec.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

LitralSM ::

Nummy je izjavil:

BladE_ je izjavil:

Nikogar ne zanima kaj LAHKO narediš, dejstvo je, da si telefon rootal in s tem kršil garancijske pogoje in nikogar ne zanima kaj ti lahko in kaj ne... v tistem trenutnku, ko rootaš je garancija void. Stvarne napake ti pa nihče ne bo priznal z rootano napravo.

Mogoče se javi kdo, ki bi upal telefon rootat in uveljavit stvarno napako?

Ga ni junaka.... pa tolk so glasni... :)

Bom morda jaz ta prvi. Določen telefon je crknil pri posodobitvah OTA. Telefon sem naknadno odklenil (bootloader), a je to nemogoče dokazati. Nisem ga odklenil sofwersko, bolje rečeno sem ga po hw plati. Pravtako ni moč zaznati posega, ker spremembe ni mogoče vizualno opaziti (niti softwersko...) . Nadalje nisem nalagal nič, kar bi imelo veze z neuradnim romom.

Seveda pa je tole podobno kot pravi Nummy. Če kupiš avto, naknadno odkleneš vrata, za katera ima ključ samo proizvajalec - in jih ne uporabljaš, ter se zatem razbiješ z avtom, stvarne napake ne moreš uveljavljati, ker so vrata sicer nikakor povezana pa vendar kriva za zabitje v steno.
/facepalm

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LitralSM ()

LitralSM ::

Sicer pa kar nas zanima je to: V kateri državi v EU root ne voida stvarne napake?
IŠČEMO namreč novo državo, iz katere bomo SLOTECHOVCI kupovali mobilnike in se ne bomo rabili obremenjevati, kako je lahko 2 sekundi star mobilnik bil že v stiku z vodo ali pa kako je root sesul vse strežnike CIE, MI5/6, FBIja brez da bi izpadli kot največji teroristi, ki delajo zlo zoper lastno državo.

Bomo sedaj zmogli?

Naj povem, da smo se s stanjem v Sloveniji že sprijaznili ... *

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LitralSM ()

nekikr ::

Dvomim, da boš našel takšno državo. Tak ukrep bi bil namreč povsem skregan z logiko (s tem tvojim populističnim pretiravanjem pa sploh).

LitralSM ::

Zakaj bi bil skregan z logiko? Please, explain. Je bilo že omenjeno, da je bilo uveljavljanje stvarne napake v drugih državah kljub rootu omogočeno.
Se mi zdi, da bomo počasi morali preiti na dejstva.

BladE_ ::

Če odstraniš sledi roota potem ni nobenega problema, odnesi ga tja rootanega tako kot OP...

Tvoja primerjava z avtom je nesmiselna, ker v primeru mehanske poškodbe(razbit avto) stvarna napaka odpade.

Sploh pa ne razumem zakaj toliko razburjanja, dejstvo je, da ti v primeru roota zavrnejo garancijo povsod kjer tako piše v garancijskih pogojih(država tukaj ni pomembna) in dokler se ne bo našel nekdo, ki bo dokazal nasprotno bo tako. Meni bi bilo popolnoma prav, da root nebi izničil garancije, ker vsako napravo rootam takoj ampak jo spravim tudi v originalno stanje preden se sreča s servisom, tvegal pač ne bom.

Kot sem omenil že zgoraj sem povezan s to stroko in poznam ogromno primerov zavrnjenih garancij, tudi sam sem imel probleme pa nisem mogel nič čeprav sem vedel(tudi serviser), da imam prav ampak postopek popravila pač ni dopuščal popravila ravno zaradi pogojev garancije in sem gladko popušil.
Akcija - Reakcija

Utk ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

Nihče ne rabi dokazovat, da je root kriv ali ni kriv. Če hoče servis karkoli popravit, mora spravit telefon v tovarniško stanje. Unrootanje se najprej zaračuna, če ga ne naredi uporabnik sam, potem se pa šele lahko pogovarjajo o stvarni napaki, če ima telefon (še zmeraj) slab signal. Nihče ne bo šel popravljat telefona, ki ima nek x software gor, ki lahko vpliva na signal. Morda ne vpliva, morda pa, teoretično je možno, servis tega ne more vedet niti ne moreš od njih zahtevat, da iščejo hardwarsko napako na telefonu, ki je lahko pokvarjen softwarsko.

nekikr ::

Zakaj bi bil skregan z logiko? Please, explain.

Beri komentar Utkja. Od servisa ne moreš pričakovati, da bo najprej ugotovil kateri ROM si posnel na telefon, kdo ga je naredil in kaj je v njem. Potem ugotavljal kako točno lahko vpliva na vso možno strojno opremo znotraj telefona v vseh mogočih kombinacijah. Seveda vmes poiskal vse možne "teste", komentarje in čustvene izlive ostalih, ki so se tudi ukvarjali s tem ROMom. Seveda nato še spisal novo, popravljeno, verzijo tega ROMa, da napake ne bo več in ti vse skupaj lično zapakirano, v novi embalaži, brezplačno, poslal na svoje stroške nazaj. No, v bistvu bi šlo skozi. Ampak potem bi moral biti telefon pač precej dražji oz. bi ti morali, kakor je napisal Utk, zaračunati popoln factory reset in šele potem pogledati če napaka dejansko obstaja tudi z originalno programsko opremo. Ampak ker slab ROM lahko tudi poškoduje/uniči hardware (mogoče bi zato ram2 kar menjal matično ploščo, ampak samo mogoče) je edino prav (beri: zate daaaaaaleč najcenejše) če se enostavno reče: v primeru nalaganja custom ROMov garancije ni spljoh. In ker imaš ta privilegij, da to veš že pred nakupom, je potem naravnost bedasto, da jokaš in stokaš kakšna krivica se ti godi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

jernejl ::

nekikr je izjavil:

Od servisa ne moreš pričakovati, da bo najprej ugotovil kateri ROM si posnel na telefon, kdo ga je naredil in kaj je v njem. Potem ugotavljal kako točno lahko vpliva na vso možno strojno opremo znotraj telefona v vseh mogočih kombinacijah. Seveda vmes poiskal vse možne "teste", komentarje in čustvene izlive ostalih, ki so se tudi ukvarjali s tem ROMom. Seveda nato še spisal novo, popravljeno, verzijo tega ROMa, da napake ne bo več in ti vse skupaj lično zapakirano, v novi embalaži, brezplačno, poslal na svoje stroške nazaj.

Seveda nihče od servisa tega ne pričakuje.
Če gre za uveljavljanje stvarne napake v prvih 6 mesecih po nakupu, je dovolj, če servis prebere odstavek 37.b člena ZVPot:
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

in telefon popravi. V tem primeru jim je vse zgoraj našteto početje prihranjeno.

Če servis to želi, pa lahko dokaže (kakorkoli že), da je napako na stvari povzročil uporabnik. V tem primeru jim telefona ni treba brezplačno popraviti.

nekikr ::

in telefon popravi.

In tudi ga, vedno. Brez izjeme. Razen, če si očitno s telefonom počel nekaj, kar je izrecno prepovedano in mu škoduje. Takrat pa nikdar. Zgoraj so bile primerjave z avtom: če mu spremeniš programsko opremo in mu dodaš 50 konjev nato pa ga pelješ na servis, ker ti mašina čudno deluje, ti nobena stvarna napaka na tem svetu ne bo pomagala, da ti ga bodo kar popravili, no questions asked.

šernk ::

Zgoraj so bile primerjave z avtom: če mu spremeniš programsko opremo in mu dodaš 50 konjev nato pa ga pelješ na servis, ker ti mašina čudno deluje, ti nobena stvarna napaka na tem svetu ne bo pomagala, da ti ga bodo kar popravili, no questions asked.

seveda da ne, ker bodo z lahkoto dokazali da je šarjenje po računalniku krivo zato.
kaj pa če peljem na servis, ker mi je crknil motorček brisalcev? Lahko zavrnejo garancijo, ker se je šarilo po motorju, vsekakor pa bodo pogoreli pri stvarni napaki, saj ne bodo uspeli dokazat da je čipiranje avta krivo za crknjen motorček brisalca.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gregor P ::

šernk je izjavil:


kaj pa če peljem na servis, ker mi je crknil motorček brisalcev? Lahko zavrnejo garancijo, ker se je šarilo po motorju, vsekakor pa bodo pogoreli pri stvarni napaki, saj ne bodo uspeli dokazat da je čipiranje avta krivo za crknjen motorček brisalca.
Se opravičujem za trollovski komentar, ki nič ne pripomore k temi:
ja je,zato ker si z avtom šel hitrejše od e-blokade in motorček ni mogel dohajati te hitrosti pri brisanju stekla in je pregorel:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

nekikr je izjavil:

Razen, če si očitno s telefonom počel nekaj, kar je izrecno prepovedano in mu škoduje. Takrat pa nikdar.

Servis mora zgolj dokazati, da je napravo pokvaril uporabnik, potem pa lahko zavrne brezplačno popravilo.
(seveda v primeru uveljavljanja stvarne napake, ki se je pojavila v roku 6 mesecev po nakupu naprave)

N0t0ri0us ::

v primeru stvarne napake lahko zahtevaš nov aparat.. kako je pa to potem če si za napako sam kriv ? trgovec naj bi ti zamenjal telefon z novim in brezhibnim izdelkom, ampak a to pomeni da mora človek čakati na mnenje servisa al kako ?

jernejl ::

Trgovec ima 8 dni časa, da ugodi tvoji zahtevi (npr. zamenja telefon), če napaka ni sporna.
Lahko ga zamenjajo takoj, lahko pa ga pošljejo na servis, da tam ugotovijo, ali res obstaja nesporna stvarna napaka.
Če so mnenja, da si za napako kriv sam, bodo morali to dokazati, glede na dejstvo, da se je napaka pojavila prej kot 6 mesecev od dneva nakupa.

thramos ::

Na kaksen nacin pa root skoduje telefonu?

Utk ::

Če servis to želi, pa lahko dokaže (kakorkoli že), da je napako na stvari povzročil uporabnik. V tem primeru jim telefona ni treba brezplačno popraviti.

Najprej mora to napako sploh videt, potem jo šele lahko BREZPLAČNO popravi. In da se napaka lahko vidi, je treba telefon unrootad. To lahko naredi uporabnik sam, ali mu pa servis zamenja osnovno ploščo. To pa ne spada pod garancijo niti stvarno napako, niti nima veze s slabim signalom, samo treba je telefon spravit v stanje, da se bo lahko odkrivalo napako, to pa ni zastonj, če to naredi servis. A bi moralo bit unrootanje krito v garanciji? Kaj tu še ni jasno mi res ni jasno. Servis ni rekel, da ne bo popravljal zastonj, samo da ne bo popravljal zastonj rootanega telefona. In so ponudili menjavo plošče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

LitralSM ::

A si ti na glavo padel. Root sam ne spremeni nič.

techfreak :) ::

To lahko naredi uporabnik sam, ali mu pa servis zamenja osnovno ploščo.

Pretirajo pa nic ne? To je tako kot da bi sel na puljenje zoba (vsebina flash pomnilnika jim ni vsec), oni bi se pa odlocili da je lazje ce celo glavo (osnovno plosco) zamenjajo.

Najprej mora to napako sploh videt, potem jo šele lahko BREZPLAČNO popravi.

Mah fail je ze to da sploh poizkusajo karkoli na programski opremi, ki se jo je dotikal uporabnik. Morali bi lepo naredi backup pomnilnika, namestiti neko svojo verzijo namenjeno za servisiranje ter zadevo popraviti. Preden pa vrnejo pa obnoviti podatke iz backupa.

Ce je pa uporabnik kaj zasral pa lahko tako JTAG uporabijo na vecini telefonov.

LitralSM ::

Ne seri techfreak.

techfreak :) je izjavil:


Ce je pa uporabnik kaj zasral pa lahko tako JTAG uporabijo na vecini telefonov.

Ne morjo. Ker je rootal.
/sarcasm off

Utk ::

LitralSM je izjavil:

A si ti na glavo padel. Root sam ne spremeni nič.

Tega ti ne veš. Tega niti oni ne vejo. Niti jih ne zanima.

Pretirajo pa nic ne? To je tako kot da bi sel na puljenje zoba (vsebina flash pomnilnika jim ni vsec), oni bi se pa odlocili da je lazje ce celo glavo (osnovno plosco) zamenjajo.

Sej lahko to sam narediš, ali pa katerikoli drug servis, nihče pa ne bo delal tega zastonj. Oni to "popravijo" na ta način, če ti ni všeč, nesi drugam.

Mah fail je ze to da sploh poizkusajo karkoli na programski opremi, ki se jo je dotikal uporabnik. Morali bi lepo naredi backup pomnilnika, namestiti neko svojo verzijo namenjeno za servisiranje ter zadevo popraviti. Preden pa vrnejo pa obnoviti podatke iz backupa.

Ce je pa uporabnik kaj zasral pa lahko tako JTAG uporabijo na vecini telefonov.

Lahko, ampak kdo to bo plačal? Servisi bi hitro propadli, če bi popravljali pod garancijo vsako sranje, ki ga mularija zakuha, in si pri tem nakapali še dodatno uro dela za vsako malenkost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Fritz ::

Utk je izjavil:


Lahko, ampak kdo to bo plačal? Servisi bi hitro propadli, če bi popravljali pod garancijo vsako sranje, ki ga mularija zakuha, in si pri tem nakapali še dodatno uro dela za vsako malenkost.

Ehm, ali ni smisel obstoja servisov, da popravljajo pokvarjene naprave in ali jim popravila (kadar gre za garancijo ali stvarno napako) ne krije proizvajalec?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nekikr ::

da popravljajo pokvarjene naprave

Da. Saj to so v tem našem primeru na Ram2 poizkušali narediti. Ker je bil osebek kriv, ker ni spoštoval garancijskih pogojev, bi mu za to nekaj zaračunali, sicer bi mu to naredili zastonj.

ali jim popravila (kadar gre za garancijo ali stvarno napako) ne krije proizvajalec

Seveda. Razen, če delaš nekaj, kar je izrecno prepovedano in napravi lahko aktivno škoduje. V tem primeru ga pa ni proizvajalca na svetu, ki bi servisu kril te stroške. Bi kaj hitro propadel. Morda bi bila opcija, da Samsung (ali kdo drug) izda en model telefona, kjer lahko počneš kar hočeš in ti ga vseeno popravijo. Sicer bi stal nekaj več, ampak ne bi bilo teh debat o servisu, če ima telefon naložen custom ROM. Bi plačali recimo 100€ več za tako opcijo?

techfreak :) ::

Imas kaksno statistiko da so ROMi res tako slabi za naprave ali kar na pamet govoris? To je tako kot da bi rekel, da ti zamenjava OSa na racunalniku skodi.

Sicer pa bi rekel da je problem pri samem proizvajalcu, ce strojno opremo zasnuje tako, da ze manjsa napaka pri uporabi gonilnikov povzroci okvaro.

nekikr ::

Problem je, ker ne razumeš tematike. Ti bom pojasnil:
1. Za točno njegov primer sem rabil 9 sekund googlanja, da sem našel malo morje slabih signalov pri custom ROMih. Je pogosto, ni? Servisa to ne briga, ker niso plačani, da raziskujejo vse mogoče scenarije, ki si jih uporabnik lahko proti izrecnim navodilom v garancijskem listu zamisli.
2. Zamenjava OSa na računalniku ti ne škodi. Ti pa škodi zamenjava BIOSa z nekim doma narejenim, ki ima malo morje napak. Kar naju privede do tvojega zadnjega nerazumevanja:
3. Custom ROM, root dostop - to dvoje ti da opcijo, da ni samo manjša napaka pri gonilniku, kot si sam elegantno probal pomanjšati problem ampak lahko narediš kar ti pač paše. Povečaš voltažo, poškoduješ kaj tretjega, izklopiš nekaj četrtega. In že zgoraj sem zapisal: noben proizvajalec/servis tega ne krijeta. Ne pri telefonih, ne drugje. Finančno se ne izide. Vprašal sem pa direktno koliko vas je takih, ki bi za opcijo popravila tudi v primeru Custom ROMa bili pripravljeni za telefon plačati recimo 100€ več?
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466722 (5418) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5416812 (12787) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106756 (55790) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347223 (6158) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048509 (43303) Okapi

Več podobnih tem