» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
8 / 15
»»

techfreak :) ::

Povečaš voltažo, poškoduješ kaj tretjega, izklopiš nekaj četrtega.

Ker tega ne mores narediti na racunalniku? Sicer pa pri taksen nacinu ti kar naj zaracunajo za popravilo.

Vprašal sem pa direktno koliko vas je takih, ki bi za opcijo popravila tudi v primeru Custom ROMa bili pripravljeni za telefon plačati recimo 100€ več?

Verjetno ne veliko, ker se nobeden ne zeli igrati s samo strojno opremo. Ljudje uporabljamo custom ROM in root dostop predvsem zaradi boljse izkusnje s programsko opremo ter namescanje programov, ki jih drugace ne bi mogli.

techfreak :) ::

Oziroma zmenimo se tako:
1.) sem se igral s samo strojno opremo, recimo zviseval voltazo procesorja ali zvocnika ali LED diode na telefonu? Na router priklapljal razlicne naprave preko GPIO pinov? Nepravilno uporabljal Raspberry Pi in skuril SoC? Kul, sam sem kriv, ne bi niti pomislil na servis.
2.) sem zamenjal programsko opremo oz. sem jo prirejal in crkne LCD zaslon? Bi ga kar lepo dal na servis, ker to pac ni moja krivda.

nekikr ::

Ker tega ne mores narediti na racunalniku? Sicer pa pri taksen nacinu ti kar naj zaracunajo za popravilo.

Lahko. Zato ti ne priznajo garancije, če nekaj skuriš. Na telefonu pa out-of-the-box ne moreš kar skuriti nečesa. Če imaš root dostop pa precej lažje.

Ljudje uporabljamo custom ROM in root dostop predvsem zaradi boljse izkusnje s programsko opremo ter namescanje programov, ki jih drugace ne bi mogli.

Saj to mi je jasno. Na mojem službenem S1 tudi teče CM (da je vsaj pogojno uporaben, s stock ROMom je čista utež za papir). Ampak treba je razumeti, da je popravilo custom zadev, ki lahko vplivajo na drobovje, precej dolgotrajen in/ali drag postopek.

sem zamenjal programsko opremo oz. sem jo prirejal in crkne LCD zaslon? Bi ga kar lepo dal na servis, ker to pac ni moja krivda.

Kako veš, da ta programska oprema, z root dostopom do naprave, ni imela enega buga, ki poškoduje LCD zaslon? Internet recimo ponudi ogromno takih primerov, da je to možno. Si naj servis vzame mesec dni časa in naj se štirje serviserji ukvarjajo samo s tem?

techfreak :) ::

Lahko. Zato ti ne priznajo garancije, če nekaj skuriš. Na telefonu pa out-of-the-box ne moreš kar skuriti nečesa. Če imaš root dostop pa precej lažje.

Ce telefona ne uporabljas je se manj verjetno da bos kaj skuril. Torej najboljse da je v pogojih "uporabe", da ga lahko imas na mizi/polici, vendar ga ne smes uporabljati - proizvajalci bi precej prisparali na servisiranju.

Prednosti uporabe alternativnih ROMov so precej vecje, kot pa negativne posledice za proizvajalca.

Sicer pa za trenutek pozabimo alternativne ROMe ter tudi samo rootanje. V veliko primerih je root omogocen zaradi kaksne ranljivosti pri programski opremi telefone. Torej ne bi bilo mozno taksno ranljivost izkoristiti za zvisanje voltaze (ali karkoli druga, kar lahko poskuduje strojno opremo), brez da bi zadevo rootali?

Kako veš, da ta programska oprema, z root dostopom do naprave, ni imela enega buga, ki poškoduje LCD zaslon? Internet recimo ponudi ogromno takih primerov, da je to možno. Si naj servis vzame mesec dni časa in naj se štirje serviserji ukvarjajo samo s tem?

Definitivno bi rad videl primer, kjer napacna komunikacija z LCD zaslonom poskoduje le tega. Verjetno pa se precej hitro da ugotoviti, ce je zadeva poskodovana zaradi prevelike napetosti, v primeru da je dejansko mozno kaj taksnega uravnati s programsko opremo.

nekikr ::

V krogih se vrtimo. Pride pa vedno nazaj do tega: ok, ampak kdo bo to plačal? (hint: vedno ti). Lahko tako, da ti ne popravijo zastonj in plačaš, lahko pa tako, da ti popravijo zastonj a boš prej plačal toliko več. You can't have your cake and eat it v bistvu.

techfreak :) ::

Kaksnih krogih? Ce si sam kriv pac ne neses na servis oz. ti zavrnejo popravilo in ga moras sam placati. Ce pa nisi kriv in je dejansko prislo do napake na strojni opremi pa ti seveda zamenjajo v garanciji.

Ce si sam navijal procesor/napetost se pac sprijazni in ne nosi naprave na servis pod garancijo.

šernk ::

Čakajte...ko neseš PC na servis, servis vedno testira z njihovo programsko opremo (disk vedno obdržim jaz!). Če je napaka v moji programski opremi naj mi pač računajo servisni pregled tistih 30€ in ga bom tudi požrl.

če je pa napaka na strojni opremi pričakujem popravilo. Zakaj ne bi to delali še servisi mobitelov? vidijo da imaš custom rom, naložijo original testirajo, če z original romom zadeva deluje ti zaračunajo resetiranje softwerja, če ne deluje je očitno hardware kriv in naj ga brezplačno popravijo. Če sumijo da je prišlo do kakršnegakoli navijanja in je to krivda naj pač to dokažejo!

imam originalni rom na telefonu ampak je telefon rootan (na vseh custom romih, ne deluje ena tipka, ki jo rabim nujno, zato nimam custum roma). Root telefona sem pa naredil, da sem zbrisal facebook in podobn drek iz telefona. Ali pa naj mi dajo možnost brisanja njihovih crap aplikacij in inštaliranja aplikacij na SD kartico, ker resnično ne potrebujem na telefonu 20 neuporabnih aplikacij. Torej so se sposobni prilagodit, da večina ljudi ne bi potrebovala tako nevarnega root dostopa?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

techfreak :) ::

Naceloma so tako proizvajalci to zaceli, ker so nam hoteli omejiti dostop do naprave, ki smo jo kupili. Ce bi preprosto dovolili menjavo ROMov ter prilagajanje privzetega ROMa bi stanje bilo bistveno drugace.

Prav tako bi lahko na vse telefone nalozili AOSP ROM, na njega pa potem svoje zadeve, ki bi jih uporabniki lahko enostavno odstranili in dobili privzet ROM.

thramos ::

Ali je root dostop nevaren ali ne nima prav nobene veze. Dejstvo je, da sam po sebi popolnoma nič ne škoduje telefonu. Posledično ne more biti razlog za zavrnitev uveljavljanja stvarne napake. Ker sicer bi lahko bil razlog tudi prijemanje telefona v roke, ki je potencialno zelo nevarno dejanje, saj telefon lahko zabrišeš po tleh.

Če je prodajalcem/servisu/proizvajalcu pretežko upoštevati našo zakonodajo, ki določeno odgovornost za ugotavljanje in dokazovanje stavrnih napak na kompleksni napravi kot je telefon prelaga nanje, potem naj grejo rajši prodajati rožice ali kaj podobnega.

N0t0ri0us ::

torej če hočem uveljavljati stvarno napako..

- ali moram unrootati telefon in ponastaviti flash counter ?
- če hočejo zavrnit stvarno napako na podlagi roota je ne morejo, ker od nakupa še ni preteklo 6 mesecev in se avtomatsko smatra da je bila napaka prisotna že ob nakupu, razen če mi dokažejo da sem jaz povzročil to napako. je res ?
- ali se servis lahko sklicuje na prejšnjo zavrnjeno popravilo ?
- za nemoteno delovanje naprave naj oni zaradi roota zamenjali matično ploščo in s NAJ BI omogočili normalno delovanje telefona. je možno da to še vedno zahtevajo, ker matična ni bila menjana oz jo mora zamenjati uradni servis in s tem naj bi bilo to tudi zapisano v evidenci.


ps. polnilec mi že od nakupa "poka" kadar je priklopljen v vtičnico in se telefon ne polni. (ko je samo v vtičnici in nanj ni priklopljen telefon) to je ponoči, ko grem spat zelo moteče če ga ne polnim. V tem primeru nima telefon nič veze z polnilcem, in tudi v primeru da bi oni našli zadosten razlog, da ne morem uveljavljati stvarne napake za telefon, polnilec pri tem nima nič veze, tako da ga morajo zamenjati oz popraviti.

ps#2 je normalno da sem dobil bel polnilec in kabel pri črnem telefonu ? :D

Utk ::

Polnilec je namenjen polnjenju, težko mu še kakšno drugo funkcijo pripišeš, in dokler polni, dela, in ga ne bo nihče popravljal ali menjal. Razen če kje posebej piše, da je neslišen, ali pa da ti zaradi tistega pokanja lahko zgori hiša.

Človek je na telefon namestil neko kovinsko stvarco in imel slab signal. Kaj če bi to namestil tako, da se ne bi dalo več dol z ohišja spravit, in bi servis zavrnil garancijo, on bi pa trdil, da tisto nima nobene veze s slabim signalom? Vsi bi pljuvali po servisu, če bi servis hotel zamenjat ohišje, seveda ne brezplačno. Kako veste, da pa root nič ne vpliva?

thramos ::

Vemo, ker nam je jasno kaj root pomeni.

Kako ti veš, da root vpliva?

Na komu je dokazno breme?

Utk ::

Dokler jih nihče nikamor ne prijavi, na nikomur.
Niti se ne predstavljam, da obstaja tako pameten sodni izvedenec, ki bi lahko trdil, da root ne more poškodovat telefona, če Samsung trdi drugače, vseeno je proizvajalec in menda ve kako stvar dela.

thramos ::

Sem že vprašal v tej temi, bom še enkrat:

Kako root škoduje telefonu?

Utk ::

Lahko škoduje. Samsung tako pravi. Če ti veš bolje od njih kako deluje, tudi prav, ti verjamem, da pač ne škoduje.

St235 ::

thramos je izjavil:

Vemo, ker nam je jasno kaj root pomeni.

Kako ti veš, da root vpliva?

Na komu je dokazno breme?


Prvih šest mesecev na prodajalcu (če uveljavljaš stvarno napako) nato pa do dveh let na kupcu. Od tam naprej stvarne napake ni možno uveljavljat.

Nummy je izjavil:


In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.



Idiotizem leta. Prodajalec bo moral na sodišču dokazat, da je root povzročil točno tisto napako, ki jo uveljavlja kupec. Torej, če kupec uveljavlja stvarno napako zaradi počenega displaya bo moral prodajalec dokazat, da je displej počil zaradi roota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Nummy je izjavil:


6. točka je zanimva, ampak nikjer ni zakona, ki bi rekel, da lahko rootaš telefon. Če je samo direktiva, ki pa ni zakon, ampak samo nasvet, ki pri nas ne drži.


Ti to res verjameš al si samo zelo neumen? Od kdaj so Evropske direktive samo nasveti?

Daj preberi kaj za splošno izobrazbo preden se še naprej javno smešiš:
Directive (European Union) @ Wikipedia

Vsaka polpismena opica razume, da direktive vsekakor so zavezujoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Idiotizem leta. Prodajalec bo moral na sodišču dokazat, da je root povzročil točno tisto napako, ki jo uveljavlja kupec. Torej, če kupec uveljavlja stvarno napako zaradi počenega displaya bo moral prodajalec dokazat, da je displej počil zaradi roota.

Ja to s počenimi ekrani in pokvarjenimi gumbi je enostavno tako poneumit. Kaj pa slab signal? Kaj je dokaz? Je izjava Samsunga, da samo njihov sw polno izkorišča zmogljivosti telefona dokaz? Tudi če samsung pokaže kodo ne more nihče vedet če je to res ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

St235 ::

Utk je izjavil:

Idiotizem leta. Prodajalec bo moral na sodišču dokazat, da je root povzročil točno tisto napako, ki jo uveljavlja kupec. Torej, če kupec uveljavlja stvarno napako zaradi počenega displaya bo moral prodajalec dokazat, da je displej počil zaradi roota.

Ja to s počenimi ekrani in pokvarjenimi gumbi je enostavno tako poneumit. Kaj pa slab signal? Kaj je dokaz? Je izjava Samsunga, da samo njihov sw polno izkorišča zmogljivosti telefona dokaz?


Ja, če prodajalec lahko dokaže, da je slab signal posledica custom roma potem je stvarna napaka neupravičena. Če pa je signal slab tako po enim kot drugim softwarom potem je pa druga zgodba. Za dokazovanje takšnih stvari se uporablja sodne izvedence. Predvsem se pa v sodnem postopku presoja zadevo na konkretnem aparatu in na seriji. Predvsem pa kot je že 1000x rečeno, root kot takšen na noben način ne posega v delovanje originalnega softwara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

Utk je izjavil:

Lahko škoduje. Samsung tako pravi. Če ti veš bolje od njih kako deluje, tudi prav, ti verjamem, da pač ne škoduje.


Če bi slepo verjeli samsungu (pa mu ne), dejstvo, da nekaj LAHKO škoduje, ne pomeni, da nekaj škoduje.

In še enkrat, sam root ne pomeni za delovanje telefona praktično nobene spremembe. Omogoči pa, da se s telefonom lahko počne določene stvari, ki mu lahko škodujejo. Dvakrat uporabljena besedica "lahko". Posledično, samsung bo moral dokazati, da so te stvari (sploh ni govora o samem rootu) povzročile napako, ki jo kupec reklamira.

Utk ::

Jaz ne bi kar enmu random sw z interneta toliko zaupal, da bi šel tožit ne vem koga vse, in bi raje prej sam unrootal telefon. Ker če samsung naloži gor orignalen sw in je signal normalen, bo ta postopek za nekoga ogromen strošek. Sploh ker je signal morda že tako normalen - da je slabši kot pri neki nokiji ne dokazuje, da ni dost dober. Niti dva telefona nimata enakega signala.

thramos ::

Em, razlika je med rootanjem telefona in naknadno instalacijo poljubnega roma. Tudi jaz ne bi težil proizvajalcu, če bi blo jasno da je napaka lahko tudi programska, naložen bi imel pa kar en nightly rom.

Ampak govora je o tem, da sam root nima praktično nobenega negativnega vpliva na telefon, in pa da ne root ne instalacija drugega roma ne smeta izključiti odgovornosti proizvajalca za popolnoma vse napake (ker so lahko popolnoma neodvisne).

šernk ::

Ja to s počenimi ekrani in pokvarjenimi gumbi je enostavno tako poneumit. Kaj pa slab signal? Kaj je dokaz? Je izjava Samsunga, da samo njihov sw polno izkorišča zmogljivosti telefona dokaz? Tudi če samsung pokaže kodo ne more nihče vedet če je to res ali ne.


če rootaš imaš lahko še vedno originalen SW od samsunga gor. Kako torej lahko root vpliva na stvarno napako? Naj torej napišejo da je prepovedano nalagat custum rome, ne pa samo rootanje telefona. Hja treba je bit pazljiv v sodstvu takšne stvari pomenijo ogromno. In še zadnjič, servis ne more dokazat NIČ, ko pride do spora. Velja le dokaz sodnega izvedenca.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tomaz- ::

St235 je izjavil:

thramos je izjavil:

Vemo, ker nam je jasno kaj root pomeni.

Kako ti veš, da root vpliva?

Na komu je dokazno breme?


Prvih šest mesecev na prodajalcu (če uveljavljaš stvarno napako) nato pa do dveh let na kupcu. Od tam naprej stvarne napake ni možno uveljavljat.

Nummy je izjavil:


In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.



Idiotizem leta. Prodajalec bo moral na sodišču dokazat, da je root povzročil točno tisto napako, ki jo uveljavlja kupec. Torej, če kupec uveljavlja stvarno napako zaradi počenega displaya bo moral prodajalec dokazat, da je displej počil zaradi roota.


Lakotnik, nekako ti najbolj "zaupam" v tejle temi, pa imam eno vprašanje: Denimo, da tožena stranka ( prodajalec ) preko neodvisnega izvedenca nesporno dokaže, da ima prav. Seveda ima s tem stroške. Jih potemtakem sodišče obesi stranki ali ostanejo prodajalcu?

koyotee ::

Kdor zgubi plača, vedno!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

St235 ::

tomaz- je izjavil:

St235 je izjavil:

thramos je izjavil:

Vemo, ker nam je jasno kaj root pomeni.

Kako ti veš, da root vpliva?

Na komu je dokazno breme?


Prvih šest mesecev na prodajalcu (če uveljavljaš stvarno napako) nato pa do dveh let na kupcu. Od tam naprej stvarne napake ni možno uveljavljat.

Nummy je izjavil:


In še enkrat ti napišem: oni bodo na sodišču lažje dokazali, da lahko z root-om uničiđš neakj in to bo za sodnika/sodnico dovolj. Na tebi pa bo, da če želiš s forenzično preiskavo dokazat, da to kar si ti naredil na telefonu ni naredilo opisane napake. In naj ti dam še en nasvet: forenzična preiskava je ponavadi veliko držaja od reševanja podatkov iz uničenih diskov poleg same cene je tudi zelo majhen %, da boš uspešno dokazal svoj prav.



Idiotizem leta. Prodajalec bo moral na sodišču dokazat, da je root povzročil točno tisto napako, ki jo uveljavlja kupec. Torej, če kupec uveljavlja stvarno napako zaradi počenega displaya bo moral prodajalec dokazat, da je displej počil zaradi roota.


Lakotnik, nekako ti najbolj "zaupam" v tejle temi, pa imam eno vprašanje: Denimo, da tožena stranka ( prodajalec ) preko neodvisnega izvedenca nesporno dokaže, da ima prav. Seveda ima s tem stroške. Jih potemtakem sodišče obesi stranki ali ostanejo prodajalcu?


V civilnem postopku nosi stroške stran, ki izgubi. Če greš v tožbo in jo izgubiš boš seveda nosil vse stroške vključno s sodnim izvedencem in odvetnikom tožene stranke.

tomaz- ::

Hvala za odgovor!

ducky ::

Jaz podpiram vse, ki gredo tožit proti tem servisom! Iz finančnega vidika ne bo sicer nobenga profita, gre se pa princip, saj tega ne bodo prenehal delat dokler jih ne bo dovolj ljudi tožilo, do takrat pa bodo na naš račun služili mi bomo pa lahko samo dajal keš za nove naprave namest da bi nam jih servisiral v okviru garancije!!

tomaz- ::

kako iz finančnega vidika ne bi bilo "profita"??

Če si res tako zaverovan v svoj prav, pač založiš svoj denar in čas, sploh če imate tako močne principe, kot nekateri nabijate. Lakotnik je potrdil, da plača tisti, ki tožbo izgubi. Torej ne moreš biti v minusu.. Razen, če..... ne ostane vse samo pri forumskem nabijanju, v sebi pa veš, da nisi ravno tako zelo "brezmadežen" in tako zelo zaverovan v svoj prav.. :D

ja, ko je treba za to dejansko nekaj več reskirat,kot samo obrabo tipk za tipkanje po forumu, se ponavadi vse ustavi.. Žal..

N0t0ri0us ::

N0t0ri0us je izjavil:

torej če hočem uveljavljati stvarno napako..

- ali moram unrootati telefon in ponastaviti flash counter ?
- če hočejo zavrnit stvarno napako na podlagi roota je ne morejo, ker od nakupa še ni preteklo 6 mesecev in se avtomatsko smatra da je bila napaka prisotna že ob nakupu, razen če mi dokažejo da sem jaz povzročil to napako. je res ?
- ali se servis lahko sklicuje na prejšnjo zavrnjeno popravilo ?
- za nemoteno delovanje naprave naj oni zaradi roota zamenjali matično ploščo in s NAJ BI omogočili normalno delovanje telefona. je možno da to še vedno zahtevajo, ker matična ni bila menjana oz jo mora zamenjati uradni servis in s tem naj bi bilo to tudi zapisano v evidenci.


ps. polnilec mi že od nakupa "poka" kadar je priklopljen v vtičnico in se telefon ne polni. (ko je samo v vtičnici in nanj ni priklopljen telefon) to je ponoči, ko grem spat zelo moteče če ga ne polnim. V tem primeru nima telefon nič veze z polnilcem, in tudi v primeru da bi oni našli zadosten razlog, da ne morem uveljavljati stvarne napake za telefon, polnilec pri tem nima nič veze, tako da ga morajo zamenjati oz popraviti.

ps#2 je normalno da sem dobil bel polnilec in kabel pri črnem telefonu ? :D


še vedno prosim če zna kdo odgovorit :)

St235 ::

- ali moram unrootati telefon in ponastaviti flash counter ?


Moraš ne, je pa velika verjetnost, da boš imel manj težav.

- če hočejo zavrnit stvarno napako na podlagi roota je ne morejo, ker od nakupa še ni preteklo 6 mesecev in se avtomatsko smatra da je bila napaka prisotna že ob nakupu, razen če mi dokažejo da sem jaz povzročil to napako. je res ?


V primeru ko je od nakupa preteklo manj kot 6 mesecev je dokazno breme na njihovi strani. Kar pa seveda ne pomeni, da te ne bodo odpravili z kakšnim neumnim izgovorom.

- ali se servis lahko sklicuje na prejšnjo zavrnjeno popravilo ?

Servis se lahko sklicuje na konstelacijo zvezd, samo to ne pomeni, da imajo prav.

- za nemoteno delovanje naprave naj oni zaradi roota zamenjali matično ploščo in s NAJ BI omogočili normalno delovanje telefona. je možno da to še vedno zahtevajo, ker matična ni bila menjana oz jo mora zamenjati uradni servis in s tem naj bi bilo to tudi zapisano v evidenci.


ČE je matična odpovedala zaradi roota (oziroma nadaljnjega nanašanja nelicenčnih romov) in so okvare, ki jih opisuješ posledica okvare matične potem imajo vsekakor prav.

Keyser Soze ::

Še eno vprašanje.

Tule je bil vseskozi problem root. Kaj pa če skušaš flešat napravo z originalnim FWjem, pa se zadeva pohudiči?

Kaj ti je storiti? Nepooblaščen poseg v programsko opremo. Je ali ni?
OM, F, G!

N4m31355 ::

po mojem je.

Er333 ::

OP, kako se je izšlo?

sanny86 ::

No, zanimivo, da se tako le krešejo mnenja enih in drugih... Z RAM2 imam tudi sam slabo izkušnjo a nisem začel pisati zaradi tega.

Namreč pred časom je kolega odnesel Samsung Galaxy S3 na servis, ker je enostavno odpovedal. Po pregledu aparata so "ugotovili", da je kapituliral procesor zaradi določene programske opreme, ki naj bi bila prezahtevna za ta telefon. Kolega se ni dal prestrašiti (tudi jaz se ne bi, če bi moj oče imel odvetniško pisarno :) ), vzel njihov zapisnik in jih dal na sodišče. Namreč "prezahtevno programsko opremo" je snel z Google Marketa in je dokazal, da ni njegova napaka, če je snel nekaj, kar naj bi bila aplikacija/igrica za njegov telefon, le-ta naj bi pa telefon privedla do uničenja.

Epilog tega je, da se je na mediaciji pogodil z RAM2, da dobi nov telefon in to je bilo to.

Je pa še ena zadeva zanimiva... Ko smo se pogovarjali o tej zadevi, sem vprašal tudi, kaj če bi imel rootan telefon (kar je prepovedano že v garancijskem listu)? In prišli smo do zaključka, da je nesmiselno iskati problem v rootanju telefona. Si predstavljate, da se pokvari grafična kartica na računalniku in vam na servisu nekdo očita, da je to zato, ker uporabljate Linuxe? Nekaj podobnega je doživel moj tast in je zelo hitro rešil zadevo tako, da je postavil serviserju, kateri je imel njegov računalnik zaradi pokvarjene grafe, naslednjih nekaj vprašanj:
- Zakaj ste prižigali moj računalnik?
- Kako naj vem zagotovo, da niste z mojega računalnika sneli zelo občutljivih datotek?

Računalnik je dobil nazaj v 24 urah po telefonskem pogovoru... :)

Meni na RAM2 niso mogli prodati bučk. Poznam pa zelo veliko ljudi, ki se na zadeve pač ne spoznajo in take ponavadi prinašajo okrog kakor se jim zazdi. Žal..

hojnikb ::

Po pregledu aparata so "ugotovili", da je kapituliral procesor zaradi določene programske opreme, ki naj bi bila prezahtevna za ta telefon.

hahahahaha, kje jih pobirajo :))

ok, to bi še recimo verjev v časih, ko ni blo temp. throttla, da bi v nemogočih pogojih skuro procesor. Ampak danes so pa to samo bučke za neuke ovce.
#brezpodpisa

shadeX ::

hojnikb je izjavil:

Po pregledu aparata so "ugotovili", da je kapituliral procesor zaradi določene programske opreme, ki naj bi bila prezahtevna za ta telefon.

hahahahaha, kje jih pobirajo :))

ok, to bi še recimo verjev v časih, ko ni blo temp. throttla, da bi v nemogočih pogojih skuro procesor. Ampak danes so pa to samo bučke za neuke ovce.




Niti ni tako nemogoče. Recimo cynogen mod ima dodatne možnosti za dvigovanje CPU frekvence. Če naviješ preveč gre lahko aparat rakom žvižgat. In to je seveda posledica programske opreme naložene na telefon - seveda za ta namen.

Zdaj da bi pa kar ena aplikacija iz google play-a povzročila uničenje telefona.. ja , malo smešno se zdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

nekikr ::

Si predstavljate, da se pokvari grafična kartica na računalniku in vam na servisu nekdo očita, da je to zato, ker uporabljate Linuxe?

Ker primerjaš neprimerljivo, da se pametno sliši, v bistvu pa prodajaš svojo nevednos/igraš na neumnost drugih, ali pa preprosto lažeš. Kupi si avto. Navij ga na +100 konjev, kolikor ti pač custom program omogoča. Ko bo mašina zaribala ga pelji nazaj na servis in zahtevaj novega. Lahko tudi očka tvojega kolega, ki ima odvetniško pisarno in je precej hud ;) Poročaj prosim, kam te bodo poslali in kam se bo očka pritožil.

- Zakaj ste prižigali moj računalnik?
- Kako naj vem zagotovo, da niste z mojega računalnika sneli zelo občutljivih datotek?

1. Ker ga je tast prinesel v servis. Če je vedel, da je šla grafična, bi lahko prinesel samo grafično kartico.
2. Na prevzemnem listu vsakega pametnega servisa piše, da ne odgovarjajo za podatke in vsebino diska.

Servisi mi gredo na penis, še posebej taki tipa Ram2. Ampak še bolj mi gredo pa na penis bedaki z očki iz odvetniških pisarn ali mamic, ki so učiteljice, ki tako veselo primerjajo neprimerljivo in delajo rumeni tisk iz navadne reklamacije.

Dr_M ::

Ker primerjaš neprimerljivo, da se pametno sliši, v bistvu pa prodajaš svojo nevednos/igraš na neumnost drugih, ali pa preprosto lažeš. Kupi si avto. Navij ga na +100 konjev, kolikor ti pač custom program omogoča. Ko bo mašina zaribala ga pelji nazaj na servis in zahtevaj novega. Lahko tudi očka tvojega kolega, ki ima odvetniško pisarno in je precej hud ;) Poročaj prosim, kam te bodo poslali in kam se bo očka pritožil.


Tale tvoj odgovor je se bolj butast. Nikjer se ni govorilo o kaksnem navijanju, zgolj o rootanju.
Root!=navijanje.
Meni se pa prav fino zdi, ko nekateri hocejo popljuvat druge, a sami izpadejo idioti.

sanny86 ::

nekikr je izjavil:

Si predstavljate, da se pokvari grafična kartica na računalniku in vam na servisu nekdo očita, da je to zato, ker uporabljate Linuxe?

Ker primerjaš neprimerljivo, da se pametno sliši, v bistvu pa prodajaš svojo nevednos/igraš na neumnost drugih, ali pa preprosto lažeš. Kupi si avto. Navij ga na +100 konjev, kolikor ti pač custom program omogoča. Ko bo mašina zaribala ga pelji nazaj na servis in zahtevaj novega. Lahko tudi očka tvojega kolega, ki ima odvetniško pisarno in je precej hud ;) Poročaj prosim, kam te bodo poslali in kam se bo očka pritožil.

- Zakaj ste prižigali moj računalnik?
- Kako naj vem zagotovo, da niste z mojega računalnika sneli zelo občutljivih datotek?

1. Ker ga je tast prinesel v servis. Če je vedel, da je šla grafična, bi lahko prinesel samo grafično kartico.
2. Na prevzemnem listu vsakega pametnega servisa piše, da ne odgovarjajo za podatke in vsebino diska.

Servisi mi gredo na penis, še posebej taki tipa Ram2. Ampak še bolj mi gredo pa na penis bedaki z očki iz odvetniških pisarn ali mamic, ki so učiteljice, ki tako veselo primerjajo neprimerljivo in delajo rumeni tisk iz navadne reklamacije.


No no no... Zdaj pa ti primerjaš nemogoče. Primerjanje rootanja telefona z navijanjem avtomobilske mašine za 100+ konjev je bedarija prve stopnje. Čipiraš lahko pa avto tudi na pooblaščenem servisu in čipiranje spada v garancijo, tako da je primerjava brezpredmetna. In hej, odvetniška pisarna gor ali dol, pa očka tak ali drugačen... Gre se le za to, da se folk več ne pusti je*at. In to ti ne paše? Ugh...

Drugi odgovor je pa še bolj bebast od prvega. Kako naj zamenja grafično kartico, ne da bi odprl računalnik in poškodoval garancijske nalepke? In drugo, res da ne odgovarjajo za podatke in vsebino diska ampak to še vedno ne pomeni, da ti lahko brskajo po računalniku kakor želijo. Ali pač?

Želel sem le povedati, da potrošniki nismo več le kolesce v sistemu ampak se lahko uveljavljenemu sistemu (servisu) upreš in dosežeš tisto, kar naj bi ti že v osnovi pripadalo... ^^

RejZoR ::

Eno je če zaradi roota pobrišeš sistem or something in se ti telefon ne zbudi več v OS, ne znaš pa ga nanovo naložit. To se ne šteje pod garancijo. Če pa je telefon rootan in crkne ekran zaradi defekta v panelu, to pa je mal smešno se zgovarjat, da je pa root kriv... Ampak po trenutnem pa pod root pade kar vse, tud če s slednjim ni povezano popolnoma nič.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::


Želel sem le povedati, da potrošniki nismo več le kolesce v sistemu ampak se lahko uveljavljenemu sistemu (servisu) upreš in dosežeš tisto, kar naj bi ti že v osnovi pripadalo... ^^


Seveda, samo zato ne rabiš brezveznih zgodbic prodajat.

- Zakaj ste prižigali moj računalnik?

zato, ker popravilo zahteva tudi test in ni bilo določeno, da se računalnika ne sme prižigat.

- Kako naj vem zagotovo, da niste z mojega računalnika sneli zelo občutljivih datotek?

ne morete, vendar ker živimo v pravni državi velja, da je vsak nedolžen dokler se ne dokaže krivda. Torej imate kakšen dokaz da je kdorkoli na našem servisu dostopa do občutljivih datotek? Se mi je zdelo da ne. Računalnik bo popravljen 45 dan od zahteve garancijskega popravile. pa lep dan še naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

- Zakaj ste prižigali moj računalnik?

zato, ker popravilo zahteva tudi test in ni bilo določeno, da se računalnika ne sme prižigat.


računalnik se lahko oziroma se mora testirat z njihovim operacijskim sistemom in ne s tvojim. Ker tako je najlažje 10000 softwareskih stvari izključit kot napako in se lahko poglobiš v preostali hardware. Jaz trdih diskov, ko ugotovim da ni napake na njih in sistemu sploh ne puščam na servisih in še nikoli ni bilo problema, vedno so rekli vredu, saj ne rabimo trdega diska.

Kupi si avto. Navij ga na +100 konjev, kolikor ti pač custom program omogoča. Ko bo mašina zaribala ga pelji nazaj na servis in zahtevaj novega.


poglej najprej kaj ti garancija pri avtu sploh pokriva pa potem pametuj. Skratka na avtu lahko optimiziram po lastni želji delovanje računalnika in če se strga zajla ročne zavore bodo morali dokazati, da je slednje zaradi dviga moči motorju. Drugače lahko sam uha dol pa zamenjajo (no itak bodo rekli da je to potrošni material in ne spada v garancijo :)) )

to da ti rootaš telefon ne pomeni praktično nič. Sam sem prejšnjega rootal po 1 letu od nakupa, zdajšnjega bom tudi, ker enostavno ne rabim 100 programov, ki v ozadju žrejo baterijo. Prejšnji root mi je podvojil skoraj vzdržljivost baterije, pa nisem nobenega moda nalagal, samo zbrisal nepotreben šmorn.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

hojnikb ::

shadeX je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Po pregledu aparata so "ugotovili", da je kapituliral procesor zaradi določene programske opreme, ki naj bi bila prezahtevna za ta telefon.

hahahahaha, kje jih pobirajo :))

ok, to bi še recimo verjev v časih, ko ni blo temp. throttla, da bi v nemogočih pogojih skuro procesor. Ampak danes so pa to samo bučke za neuke ovce.




Niti ni tako nemogoče. Recimo cynogen mod ima dodatne možnosti za dvigovanje CPU frekvence. Če naviješ preveč gre lahko aparat rakom žvižgat. In to je seveda posledica programske opreme naložene na telefon - seveda za ta namen.

Zdaj da bi pa kar ena aplikacija iz google play-a povzročila uničenje telefona.. ja , malo smešno se zdi.

Verjemi, da niti z frekvenco niti z voltažo nemorš uničit SoC-a, ker so te meje hardcodane dovolj nizko, da nemorš takoj uničit.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

sanny86 ::

St235 je izjavil:



Seveda, samo zato ne rabiš brezveznih zgodbic prodajat.


Servis ti pa lahko proda zgodbico o prezahtevni aplikaciji za telefon, ti pa servisu ne?! ^^


St235 je izjavil:

zato, ker popravilo zahteva tudi test in ni bilo določeno, da se računalnika ne sme prižigat.


Kolikor vem se testi opravijo brez zagona OS-a.

St235 je izjavil:

ne morete, vendar ker živimo v pravni državi velja, da je vsak nedolžen dokler se ne dokaže krivda. Torej imate kakšen dokaz da je kdorkoli na našem servisu dostopa do občutljivih datotek? Se mi je zdelo da ne. Računalnik bo popravljen 45 dan od zahteve garancijskega popravile. pa lep dan še naprej.


Pravna država? Naj uganem, socialna je tudi... You've got to be kidding me.
Sicer pa, ne gre se za datoteke itd. Gre se za to, da ti proizvajalec serje o bedarijah, ki niso nikakor povezane z dejansko napako. Najbolje potem, da naslednjič ko mi crkne tipkovnica, servis obtoži crackano igrico GTA: San Andreas za to. Pffft. ^^

Tarzan ::

Ne rabiš zalaufat sistema stranke, ampak zaženeš diagnostilčni program, ki brez problema prebere, kakšen OS (ali množina) je na sistemu nameščen. Kdor na servisu reče, da je hardver crknil zaradi Linuxa, bi moral zgubiti šiht, ampak nima pa stranka kaj srati in težiti glede zaganjanja računalnika. Če nočeš, da ti ga stestirajo, če jim ne zaupaš, ali sumiš da so na servisu strici iz ozadja, zahtevaj prisotnost pri postopku popravila. Ni hudič, da ti ne bo kdo ustregel, če boš dovolj kulturen in prijazen. Lahko pa tudi ven vzameš disk. Tiste nalepke so tako ali tako vse po vrsti nateg, saj večinoma posamezna vgrajena strojna oprema po privzetem vsebuje daljšo garancijsko obdobje, kot komplet. V tem primeru ven daš kar samo grafično kartico in nimaš nobenih težav.

nekikr ::

Dr_M je izjavil:

Ker primerjaš neprimerljivo, da se pametno sliši, v bistvu pa prodajaš svojo nevednos/igraš na neumnost drugih, ali pa preprosto lažeš. Kupi si avto. Navij ga na +100 konjev, kolikor ti pač custom program omogoča. Ko bo mašina zaribala ga pelji nazaj na servis in zahtevaj novega. Lahko tudi očka tvojega kolega, ki ima odvetniško pisarno in je precej hud ;) Poročaj prosim, kam te bodo poslali in kam se bo očka pritožil.


Tale tvoj odgovor je se bolj butast. Nikjer se ni govorilo o kaksnem navijanju, zgolj o rootanju.
Root!=navijanje.
Meni se pa prav fino zdi, ko nekateri hocejo popljuvat druge, a sami izpadejo idioti.

Saj nisem govoril o navijanju (tako kot on). Samo, da naložiš custom ROM, ki konje poveča za 100. Boš sedaj lažje razumel ali ti narišem? Rootanje!=navijanje. Res je. Ampak z rootanjem lahko med drugim tudi naviješ ali pa, kar je še bolj pogosto, naložiš eno custom third-party nedelujočo zadevo. Prav je, da stroške takega popravila kriješ sam. Odkrivanje kaj točno je šlo narobe v nepoznanem sistemu in nepoznani aplikaciji bi bilo enostavno predrago in predolgotrajno.

thramos ::

Seveda in zato je po instalaciji Linux distribucije garancija nična.

Pravtzaprav, že ko primeš telefon v roko je šla garancija pa pa. Odkrivanje, kaj točno si naredil z roko, da je crknil ekran, je enostavno predrago in predolgotrajno. Ker z roko lahko telefon med drugim tudi vržeš ob tla.

;((

Mavrik ::

nekikr je izjavil:


Saj nisem govoril o navijanju (tako kot on). Samo, da naložiš custom ROM, ki konje poveča za 100. Boš sedaj lažje razumel ali ti narišem? Rootanje!=navijanje. Res je. Ampak z rootanjem lahko med drugim tudi naviješ ali pa, kar je še bolj pogosto, naložiš eno custom third-party nedelujočo zadevo. Prav je, da stroške takega popravila kriješ sam. Odkrivanje kaj točno je šlo narobe v nepoznanem sistemu in nepoznani aplikaciji bi bilo enostavno predrago in predolgotrajno.


Ker je koncept namestitve originalne programske opreme popolnoma tuj tako(samo)zvanim "mojstrom" na servisu?
The truth is rarely pure and never simple.

nekikr ::

Hja, zakaj bi se ubadali s tvojo neumnostjo (ker ravnaš nasprotno z navodili). Za take primere bi osebno predlagal neko fiksno plačilo testiranja z originalno programsko opremo, če se izkaže, da to ni to, pa potem klasična garancija. Volk bi bil sit in koza cela. Če kršiš navodila in pogoje, potem pač plačaj (vsaj) nekaj.

Odkrivanje, kaj točno si naredil z roko, da je crknil ekran, je enostavno predrago in predolgotrajno. Ker z roko lahko telefon med drugim tudi vržeš ob tla.

Seveda, kako pa, kar po forumaško naprej. Daj še kaj nepomembnega in napačnega povej, da se bo še bolj udarno slišalo. Sigurno lahko vpleteš komuniste ali pa vsaj Jankoviča, da bo bolj sočno in še bolj izven konteksta.
««
8 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466713 (5409) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5416809 (12784) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106734 (55768) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347216 (6151) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048486 (43280) Okapi

Več podobnih tem