» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
6 / 15
»»

wini ::

ziga1990 je izjavil:

BladE_ je izjavil:

Pa zakaj ne razumete, da se izniči celotna garancija in ne sam del!!!! Jasno, da root ne vpliva na delovanje gumba ampak zaradi roota ni več garancije! Tako je in pika, vsaj poskusite razumeti.


^^tole

Utk težava ni v gumbu ampak v predolgem filanju baterije in slab signal


In tudi predolgo filanje baterije nima veze če si samo rootal telefon ne pa tudi menjal rom npr. Pa slab signal isto ne. FW je še vedno isti, samo bootloader je odklenjen in lahko aplikacije zaganjaš kot root.

thramos ::

A če pri navadnem prenosniku, kjer uporabniki imamo root, slabo lovi wifi signal in se baterija polni predolgo, je tudi kriv root?

BladE_ ::

Si nepismen ti? Še enkrat ti povem, da nima veze ali gre za napako gumba ali pa signala, root izniči CELOTNO garancijo. Proism ne trollaj več z enim in istim sranjem.
Akcija - Reakcija

Utk ::

BladE_ je izjavil:

Pa zakaj ne razumete, da se izniči celotna garancija in ne sam del!!!! Jasno, da root ne vpliva na delovanje gumba ampak zaradi roota ni več garancije! Tako je in pika, vsaj poskusite razumeti.

To ni res. Itak se pa ne gre za garancijo.

thramos ::

Že nekaj časa teče govor o stvarni napaki. Pa tudi za garancijo, glede na zakonodajo so takšni garancijski pogoji sporni.

Nummy ::

Utk je izjavil:

BladE_ je izjavil:

Pa zakaj ne razumete, da se izniči celotna garancija in ne sam del!!!! Jasno, da root ne vpliva na delovanje gumba ampak zaradi roota ni več garancije! Tako je in pika, vsaj poskusite razumeti.

To ni res. Itak se pa ne gre za garancijo.

Ne gre za garancijo, ampak pri nas povsod gledajo najprej ali si najprej prekršil garancijo oz. naredil česar nebi smel. V praksi ti zavrnejo tudi stvarno napako, če si recimo razveljavil garancijo.
Primer:
Kupiš sestavljen računalnik, zadaj imaš nalepko. Recimo po parih mesecih sam zamenjaš grafično ali RAM in tisto nalepko odstraniš oz. je poškodovana. Čez kak teden ti crkne ventilator na procesorju in neseš nazaj v trgovino uveljavljat stvarno napako. Ker si voidal garancijo zaradi nalepke, te bodo gladko kratko zavrnili, prav tako garancijo.
A ne štekaš, da ti pri nas ne priznajo stvarne napake, če voidaš garancijo? Zelo malo trgovcev jo prizna, pa še tam moraš biti že skoraj da glasen, da se sploh upoštevajo.

Utk ::

V praksi ti pri nas avtomatsko zavrnejo garancijo in stvarno napako, ne glede na to kaj si ali nisi naredil. Ampak to ne pomeni, da imajo prav.
Če s svojim posegom nisi vplival na okvaro, garancija mora veljat, ni pomembno kaj piše v njihovih pogojih. Tudi za SW velja isto, samo da se nihče ne bo ukvarjal z rootanim telefonom. Najprej ga treba unrootad. Če ga ne znaš sam, ga bojo oni, in ti to zaračunali, potem se pa lahko pogovarjaš o garanciji ali stvarni napaki.

detroit ::

wini je izjavil:

ziga1990 po tvoji logiki da root izniči garancijo je tako kot da jst pri golfu gti sprogramiral čip za večji navor in moč, pa se mi začne luščit usnjen volan in mi zaradi nepooblaščenega posega v avto nočejo menjat usnjenega volana, ki je še v garanciji. Doh!


v bistvu se je mojemu kolegu zgodila podobna situacija.
Avto kupljen pri pooblaščenem zastopniku. Pri njih pa ni delal servisov in avto mu je začel rjaveti pri brisalcih zadaj (peugeot 206). V garancijskem roku je šel do njih in jih pobaral wtf. Odgovor je bil da ker ni dlela pri njih servisov ne krijejo nič.:) Take firme zapret pa bo
Skero

mihor ::

Nummy je izjavil:

Kupiš sestavljen računalnik, zadaj imaš nalepko. Recimo po parih mesecih sam zamenjaš grafično ali RAM in tisto nalepko odstraniš oz. je poškodovana. Čez kak teden ti crkne ventilator na procesorju in neseš nazaj v trgovino uveljavljat stvarno napako. Ker si voidal garancijo zaradi nalepke, te bodo gladko kratko zavrnili, prav tako garancijo.


Malo off-topic, ampak vendar - glede nalepk nima popolnoma nobene veze, ker zakonsko garancija (1 leto) še vedno velja in bi imel inšpektor lahko delo s takimi šalabajzerji. :) ČE pa ti ponudijo 2 leti skupne garancije za cel komp na nalepko, je pa druga pesem in po enem letu brez cele nalepke res ne moreš zahtevat od njih karkoli - ker tisto dodatno leto z nalepko se pa mora skladat z njihovimi dodatnimi pogoji.

šernk ::

In ker ni vztrajal so ga odjebali. Ko smo šli menjat zavorne ploščice so tud rekli, da garancija na potrošni material ne velja. Večina bi v tem primeru skomignila z rameni in potegnila 200€ iz žepa. Vsi pa pač ne, ker se zavedamo svojih pravic. vse kar je bilo potrebno je bilo pa pogledat v računalnik in tam je serviser kar naenkrat zagledal: zavorne ploščice xyz serija...napaka v materialu.

če ti zavrnejo garancijo še ne pomeni da imajo 100% prav.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ziga1990 ::

šernk je izjavil:


če ti zavrnejo garancijo še ne pomeni da imajo 100% prav.


s tem se strinjam ampak, če črno na belem piše, da neko početje uniči garancijo in če stranka to naredi imajo vso pravico zavrnit garancijo,ker kokr je bilo že rečeno, da root ne izniči garancije je samo direktiva in ne zakon in dokler ni zakon ima servis pravico zavrnit garancijo.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

fikus_ ::

šernk, na koliko kkm si pa menjal ploščice? Če je to 10 kkm, potem je logično da je nekaj narobe, ali voznik skoz zavira ali pa ploščice, če je pa na npr 75 kkm, potem pa to ni več stvar garancije, ker je to potrošni material.

Drugo je pa, če ti v garanciji piše da ne smeš nekaj delati, pa to narediš in potem pričakuješ, da ti bodo upoštevali garancijo!

Ne vem, ali nekateri ne berejo navodil in garancije, ne znajo brati, ali ne razumejo , . . .
Če je človek prijazen, ti tudi kdaj pogledajo skozi prste in naredijo uslugo.

lp

šernk ::

Tam na 15kkm je bilo, ker so se sprijemale ob dežju na diske. Ampak na servisu so najprej zavrnili garancijsko popravilo, saj ploščice spadajo med potrošni material in če si tiho ti jih podturijo tja ;)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Nummy ::

mihor je izjavil:

Nummy je izjavil:

Kupiš sestavljen računalnik, zadaj imaš nalepko. Recimo po parih mesecih sam zamenjaš grafično ali RAM in tisto nalepko odstraniš oz. je poškodovana. Čez kak teden ti crkne ventilator na procesorju in neseš nazaj v trgovino uveljavljat stvarno napako. Ker si voidal garancijo zaradi nalepke, te bodo gladko kratko zavrnili, prav tako garancijo.


Malo off-topic, ampak vendar - glede nalepk nima popolnoma nobene veze, ker zakonsko garancija (1 leto) še vedno velja in bi imel inšpektor lahko delo s takimi šalabajzerji. :) ČE pa ti ponudijo 2 leti skupne garancije za cel komp na nalepko, je pa druga pesem in po enem letu brez cele nalepke res ne moreš zahtevat od njih karkoli - ker tisto dodatno leto z nalepko se pa mora skladat z njihovimi dodatnimi pogoji.

Nsapisal sem v mesecih. Torej recimo kupiš komp, ugotoviš da imaš premalo ram-a in ga dokupiš po enem mesecu. Sam ga daš noter. SEveda nalepka gre dol. Po enem tednu crkne ventilator ali pa nekaj XY, kar nima veze z ram-om in seveda neseš nazaj in hočeš uveljavljati stvarno napako. Prodajalec vzame računalnik iz škatle in prvo pogleda nalepko. Če je poškodovana/je ni/se vidi da je bila odlepljena, ti samo lepo vrne in te napoti na servis. Tam pa ti ne naredijo NIČ zastonj, saj si oidal garancijo.

Kaj hočem povedat je to, da ti noben ne bo uveljavljal stvarne napake, če si voidal garancijo, pa čeprav ti dve stvari po zakonu nista povezani ampak v realnosti vsi prodajalci hočejo veljavno garancijo oz. da je izdelek uporabljen pod garancijskimi pogoji. Če ga nisi uporabljal pod garancijskimi pogoji, si lahko tisto stvarno napako vtakneš nekam in se pri njih postaviš na trepalnice in ne boš dosegel ničesar, razen če imaš preveč denarja za odvetnike in preveč živcev in časa se kregat z njimi.

Zarad tega pa, kupuješ pri tistih proizvajalcih, ki imajo poleg dobrih produktov, tudi dober poprodajni program. Pri tistih, pri katerih si KRALJ tudi po nakupu in ne samo takrat, ko kupiš. Ker zadovoljna stranka se bo vedno vrnila nazaj, nezadovoljna pa kupi samo enkrat.

tomaz- ::

uff, sem moral ob vsem tem "grmenju" poznavalcev zakona in direktiv prav pogledat na prvo stran, kdo je bil avtor.. nekako ga ni več v debatii. Zdaj, ali je ze "scagal", ali pa sedi pri odvetniku in sestavlja tožbo, ki ga bo peljala naprej. Upam, da še ima ta princip tako močan, da ne bo zopet tema dolga ko klobasa, dejanske rešitve pa ( kot ponavadi) ne bo.. edino tema bo ( očitno tudi brez avtorja ) imela vsaj 57 strani teroretičnega prepucavanja.

thramos ::

Žal je res tako. Če bi se potrošniki malo bolj zavedali svojih pravic in jih striktno poizkušali uveljavljati, tudi na višjih instancah, bi se zadeve hitro uredile.

Ampak jebiga, kdo pa ima cajt in živce se pričkat z nateguni.

ziga1990 ::

thramos je izjavil:

Žal je res tako. Če bi se potrošniki malo bolj zavedali svojih pravic in jih striktno poizkušali uveljavljati, tudi na višjih instancah, bi se zadeve hitro uredile.

Ampak jebiga, kdo pa ima cajt in živce se pričkat z nateguni.


se strinjam ampak pri OP-ju ni nobena pravica kršena on je pravila kršil zdaj pa tukaj isče način kako izigrati pravila. Problem pa je, da se ob takih problemih zanimamo za svoje pravice pozabljamo pa kake imajo pravice servisi in prodajalci
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

thramos ::

Če prav razumem, je kršil samo pravila, ki niso v skladu z direktivo, ki še ni bila prepisana v našo zakonodajo. In naredil napako, ker se ni skliceval na stvarno napako.

Ubogi, ubogi nateguni, ram2, in njihove pravice.

ziga1990 ::

stvarno napako lahko celo zavrnejo,ker je root lohka vzrok za njo,ker ti uveljavljaš stvarno napako pri prodajalcu on pošlje telefon na servis oni pa preverijo to napako.

in OP-jev problem je predolgo filanje baterije in zelo slab signal
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

N0t0ri0us ::

še sem tukaj in spremljam temo :)

torej kot vi pravite mi garancija zaradi rootanja ne velja več. tudi glede na direktivo ? direktiva je v evropi velja že 14 let če sem prav seznanjen in so jo sprejeli 1999.

sicer pa znam unrootat telefon in resetat flash counter.. :)

ziga1990 ::

N0t0ri0us je izjavil:

še sem tukaj in spremljam temo :)

torej kot vi pravite mi garancija zaradi rootanja ne velja več. tudi glede na direktivo ? direktiva je v evropi velja že 14 let če sem prav seznanjen in so jo sprejeli 1999.

sicer pa znam unrootat telefon in resetat flash counter.. :)



vračanje nazaj na stock je zdaj nepomembno tebi so zavrnili garancijo in vzrok napisali v bazo in ko boš ponovno želel uveljavlat garancijo pri tujem pooblasčenemu serviserju bojo oni to videli,ko bojo preverili IMEI lohka probaš uveljavt stvarno napako
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

šernk ::

Direktiva je spisana mislim da za stvarno napako. Saj evropa garancije kot je pri nas ne pozna. vsekakor je več možnosti za uspeh preko stvarne napake.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ziga1990 ::

Šernk ali novjo serviserji komplicirali pri stvarni napaki čes, da je root krivec?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Lonsarg ::

Stvarna napaka = napaka, ki je bila prisotna ob prodaji telefona. Tukaj root nima veze. Prav tako stvarna napaka ne pokriva napak, ki se pojavijo kasneje, razen, če se pojavijo kot posledica slabe kvalitete proizvodnje, kar pa je mal težko dokazovat.

N0t0ri0us ::

žiga hvala ker spamaš temo in vsak svoj post poveš isto stvar :)

večkrat sem že slišal da so ljudje poslali v tujino telefon in so jim potem brez problemov zamenjali karkoli je že bilo potrebno kljub temu da so na ram 2 zavrnili garancijo..
prav tako moja garancija ni prekinjena. serviser je rekel da naj bi bilo potrebno menjat matično, in s tem bodo lahko omogočili normalno delovanje telefona in potem bi garancija spet veljala. z matično seveda ni nič narobe in se zato ne strinjam s tem. sploh pa da bi jim dal 240€ za 45€+ delo ki ga je očitno 195€.

ziga1990 ::

Lonsarg je izjavil:

Stvarna napaka = napaka, ki je bila prisotna ob prodaji telefona. Tukaj root nima veze. Prav tako stvarna napaka ne pokriva napak, ki se pojavijo kasneje, razen, če se pojavijo kot posledica slabe kvalitete proizvodnje, kar pa je mal težko dokazovat.


ja sam avtor ni povedal ali je ta napaka od takrat ko je kupil telefon ali je sledila kasneje?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

N0t0ri0us ::

situacija je takšna.. tudi sam nisem mogu vrjet ampak ja..

ko sem kupil telefon sem takoj namestil gor alu okvirček katerega sploh nisem nikoli dal dol. nisem pomislil da bi mi to lahko toliko oviralo signal.. no ko sem ga dal na servis in potem prinesel nazaj domov nisem imel okvirčka gor mi je telefon čudežno spet lovil.. nisem mogel vrjet.

no skratka sklepal sem da ima pač telefon slabo anteno ker mi je od začetka lovil slabo. sedaj ga imam brez okvirčka in lovi solidno.

tudi odkar sem ga prinesel iz servisa se mi ni več polnil 10h.

mi je kar malo nerodno povedat, ker sem naredil tako zdraho zaradi napake ki sem jo sam zakrivil :| tako da tudi tožba ne bi bila upravičena zaradi tega ker telefon deluje normalno, čeprav se mi pa še vedno zdi zelo neumno ker so zavrnili telefon samo na podlagi roota ker zaradi tega ravno tako deluje normalno...

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

ta je pa dobra alu okvirček zdaj ti nov treba 240eurov dat ali tožit servis.

glede roota pa preberi tvoj garancijski list lepo noter piše in taka so pravila,butasta ali ne taka so in po teh morjo na pooblasčenih servisih delat
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

N0t0ri0us ::

zakaj da je treba ? saj niso edini uradni servis v sloveniji, prav tako mi je na podpori rekel da mi lahko naredijo ugodno ponudbo za menjavo matične plošče.. sicer pa računam da v tem letu in pol kot naj bi bil še garancijski rok ne bo nič narobe.. če pa bo ga bom pa poslal v tujino oz ga prvo unrootal in resetal flash counter in poskusil še enkrat v sloveniji...

že res da piše v garancijskem listu ampak piše tudi v direktivi ravno nasprotno :)

Nummy ::

Lonsarg je izjavil:

Stvarna napaka = napaka, ki je bila prisotna ob prodaji telefona. Tukaj root nima veze. Prav tako stvarna napaka ne pokriva napak, ki se pojavijo kasneje, razen, če se pojavijo kot posledica slabe kvalitete proizvodnje, kar pa je mal težko dokazovat.

Že že, amapk idi ti tja dokazovat, da root ni kriv za slab signal in dolgo polnenje... >:D
Pa prid pol nazaj povedat kak si opravu.. ok?

Ziga Dolhar ::

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?
https://dolhar.si/

Nummy ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

/facepalm
greš na servis z rootanim telefonom, ti zavrnejo garancijo, ker si jo voidal.
greš v trgovino, da bi zamenjal telefon zaradi stvarne napake, ti ravno tako zavrnejo ker je garancija void
Torej, kako boš dokazal, da root ni kriv oz. da root ne more voidat garancije? Boš zaplesal tam?

LitralSM ::

mihor je izjavil:

Nummy je izjavil:

Kupiš sestavljen računalnik, zadaj imaš nalepko. Recimo po parih mesecih sam zamenjaš grafično ali RAM in tisto nalepko odstraniš oz. je poškodovana. Čez kak teden ti crkne ventilator na procesorju in neseš nazaj v trgovino uveljavljat stvarno napako. Ker si voidal garancijo zaradi nalepke, te bodo gladko kratko zavrnili, prav tako garancijo.


Malo off-topic, ampak vendar - glede nalepk nima popolnoma nobene veze, ker zakonsko garancija (1 leto) še vedno velja in bi imel inšpektor lahko delo s takimi šalabajzerji. :) ČE pa ti ponudijo 2 leti skupne garancije za cel komp na nalepko, je pa druga pesem in po enem letu brez cele nalepke res ne moreš zahtevat od njih karkoli - ker tisto dodatno leto z nalepko se pa mora skladat z njihovimi dodatnimi pogoji.

Potem tudi root vpade pod garancijo le prvo leto, ta drugo pa ne. Samo praksa ne kaže tega.

thramos je izjavil:

A če pri navadnem prenosniku, kjer uporabniki imamo root, slabo lovi wifi signal in se baterija polni predolgo, je tudi kriv root?

Da, če si na laptopu prijavljen kot Administrator ali pa imaš pravice root, ti garancija ne velja.

Facepalm.

ziga1990 je izjavil:

LitralSM je izjavil:

Nope, vsi se pa vendar ne strinjajo s tabo, in med njimi so tudi nekateri, ki obvladajo to področje prava. Sedaj me pa še VEDNO zanima, kje v tej prelepi Evropi je to tudi zapisano in je možno izkoristiti. Pomeni servis brez, da ti rečejo "Sorry, gospodine. Boss si mora kupt novga Audija pa žal ne mormo popravit vašga phona. Menda je kriv root... Ne, zagotovo je kriv root. Ne rabim gledat, ker gospodine šefe rabi čisto novo novi avto."
Še 1x: Iščem državo, kjer root ni problem za evropsko garancijo.


ni se treba strinjat ampak če piše črno na belem na garancijskem listu potlej velja

Samo zato, ker ti prodajalec od tebe izsili določene pogoje, še ne pomeni, da so tudi legalni. No morda v bananistanu, kjer se zakone s strani EU v lastno zakonodajo podaja posiljeno.

ziga1990 je izjavil:

thramos je izjavil:

kje v zakonu pise da lahko zavrne zaradi roota


in kje v zakonu piše da ne sme zavrnit zaradi roota?

servis ima pravico zavrnit stvarno napako,ker root je prepovedan poseg v telefon

Po nekaterih pogojih garancije je, po pogojih stvarne napake ne.

St235 ::

Nummy je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

/facepalm
greš na servis z rootanim telefonom, ti zavrnejo garancijo, ker si jo voidal.
greš v trgovino, da bi zamenjal telefon zaradi stvarne napake, ti ravno tako zavrnejo ker je garancija void
Torej, kako boš dokazal, da root ni kriv oz. da root ne more voidat garancije? Boš zaplesal tam?


/doublefacepalm

Kaj ima status garancije veze s stvarno napako???? Če nekaj (v tem primeru root) izniči garancijo to NIMA nikakršnega vpliva na stvarno napako. Stvarna napako lahko zavrneje šele, če dokažejo da je root kriv za nastalo napake. Zgolj zato ker root je to ne sme vplivat na status stvarne napake ne glede na to ali je garancija veljavna ali ne. Če do stvarne napake pride v 6 mesecih od nakupa je dokazno breme avtomatično na prodajalcu. Če pa je aprat starejši od šest mesece pa je dokazno breme na tebi. Ampak takrat ne boš dokazoval nič povezano z garancijo ampak zgolj to ali je stvarna napaka posledica roota ali ne.

In ne v takšnem primeru nič kaj dosti ne plešeš, ampak mirno vložiš prijavo na TIRS in sprožiš civilni postopek zoper firmo. Stane te vse skupaj 100-150€, ki ti jih servis na koncu povrne, skupaj z kupnino ali novim aparatom.

Nummy ::

St235 je izjavil:

Nummy je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

/facepalm
greš na servis z rootanim telefonom, ti zavrnejo garancijo, ker si jo voidal.
greš v trgovino, da bi zamenjal telefon zaradi stvarne napake, ti ravno tako zavrnejo ker je garancija void
Torej, kako boš dokazal, da root ni kriv oz. da root ne more voidat garancije? Boš zaplesal tam?


/doublefacepalm

Kaj ima status garancije veze s stvarno napako???? Če nekaj (v tem primeru root) izniči garancijo to NIMA nikakršnega vpliva na stvarno napako. Stvarna napako lahko zavrneje šele, če dokažejo da je root kriv za nastalo napake. Zgolj zato ker root je to ne sme vplivat na status stvarne napake ne glede na to ali je garancija veljavna ali ne. Če do stvarne napake pride v 6 mesecih od nakupa je dokazno breme avtomatično na prodajalcu. Če pa je aprat starejši od šest mesece pa je dokazno breme na tebi. Ampak takrat ne boš dokazoval nič povezano z garancijo ampak zgolj to ali je stvarna napaka posledica roota ali ne.

In ne v takšnem primeru nič kaj dosti ne plešeš, ampak mirno vložiš prijavo na TIRS in sprožiš civilni postopek zoper firmo. Stane te vse skupaj 100-150€, ki ti jih servis na koncu povrne, skupaj z kupnino ali novim aparatom.

Telefon neseš v trgovino in prijaviš stvarno napako. Oni ga pošljejo na servis, da se preveri kako pa kaj. Če ugotovijo, da je bil rootan, je to neveljavna garancija in ti ne garancije ne stvarne napake ne priznajo.
Kdaj vam bo folk dojel, da je za večino stvari potrebna veljavna garancija in pogoji uporabe, da vam priznajo lahko zamenjajo izdelek pod stvarno napako.
Ker če to nebi veljalo, potem bi folk delal bedarije po avtomobilih, računalnikih, TV-jih,... in jih potem prijavljal vse kot stvarne napake pa čeprav so NEPOOBLAŠČENO posegali v njih!
Mislem, kupi nov avto, stunaj ga na 1000 konjev, potem ti naj crkne menjalnik in pejt pol k prodajalcu rečt če ti prizna stvarno napako... evo to ti je tu isto. Samo da pač tu root dejansko (možno tudi da) ni povezan s problemi, ki jih je navedel OP. Nepooblaščeno je posegal v telefon, kar razvrednosti garancijo in prav tako izniči pravico do stvarne napake oz. do zamenjave izdelka.
Pogoji uporabe pod garancijo veljajo tudi za stvarno napako, ker če nebi potem bi folk to izkoriščal na polno frme pa bi že vse propadle.

šernk ::

Pa človek...cel čas ti že skušamo dopovedati:

garancija:
neseš tja
dobiš zavrnjeno zaradi roota
konec

stvarna napaka:
neseš prodajalcu
dobiš zavrnjeno zaradi roota
vključiš TIRS
manj kot 6. Mesecev od nakupa:-> servis plačuje neodvisnega sodnega izvedenca, ki ga dodeli sodišče
več kot 6. Mesecev od nakupa:-> ti plačaš neodvisnega sodnega izvedenca, ki ga dodeli sodišče

sodni izvedenec poda svoje mnenje o napaki in sodišče odloča kdo je zmagovalec in kdo poraženec na podlagi tega mnenja. Kaj pravi servis sodišče tisti trenutek prav malo briga, sploh ga pa ne briga, če so bili kršeni pogoji uporabe, ker če je nepravilna uporaba kriva za napako bo povedal sodni izvedenec, če uporaba nima nikakršne veze z napako, bo povedal ravno tako sodni izvedenec. Sodišča ne bo zanimala ne tvoja izjava, ne izjava servisa v tistem trenutku, ker bosta obe vredni točno 0 v primerjavi z izjavo izvedenca.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

LeQuack ::

Avtorja so brainwashal, tako da je zdaj še sam začel verjeti, da je bila njegova napaka. Čisto zlobni so teli servisi.
Quack !

Nummy ::

šernk je izjavil:

Pa človek...cel čas ti že skušamo dopovedati:

garancija:
neseš tja
dobiš zavrnjeno zaradi roota
konec

stvarna napaka:
neseš prodajalcu
dobiš zavrnjeno zaradi roota
vključiš TIRS
manj kot 6. Mesecev od nakupa:-> servis plačuje neodvisnega sodnega izvedenca, ki ga dodeli sodišče
več kot 6. Mesecev od nakupa:-> ti plačaš neodvisnega sodnega izvedenca, ki ga dodeli sodišče

sodni izvedenec poda svoje mnenje o napaki in sodišče odloča kdo je zmagovalec in kdo poraženec na podlagi tega mnenja. Kaj pravi servis sodišče tisti trenutek prav malo briga, sploh ga pa ne briga, če so bili kršeni pogoji uporabe, ker če je nepravilna uporaba kriva za napako bo povedal sodni izvedenec, če uporaba nima nikakršne veze z napako, bo povedal ravno tako sodni izvedenec. Sodišča ne bo zanimala ne tvoja izjava, ne izjava servisa v tistem trenutku, ker bosta obe vredni točno 0 v primerjavi z izjavo izvedenca.


Velik sreče pri tem in seveda dokazovanju. Kot sem že napisal, idi v trgovino in pojdi zamenjat rootan telefon, pa da te vidim junaka. Smarty pants. :)
V kolikor boš vpletel sodišče, boš za vse skupaj zagonil par let, v tem času pa boš verjetno zamenjal kar par telefonov... Kaj boš potem na koncu dosegel?

In ne za stvarno napako uveljavljat, veljajo TUDI garancijski pogoji, pa čeprav gre za ločeni stvari. Garancijski pogoji so praktično pogodba med tabo in proizvajalcem o uporabi izdelka. Če se ne držiš teh pogojev, pomeni da si izdelek nepravilno uporabljal in če si ga nepravilno uporabljal, nisi upravičen do nobene zamenjave. Kapiš?
Če garancijski pogoji nebi veljali, bi to folk izkoriščal sebi v prid. Verjemi mi da bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

šernk ::

23. člen

(1) Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.

(2) Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Nummy ::

šernk je izjavil:

23. člen

(1) Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.

(2) Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.

Pogojev, ki so nepošteni!!! Kje pa so pogoji, da ne smeš rootat telefona nepošteni?
Nepošteno bi bilo, da bi ti kupu avto, oni bi ti pa dali pogoj, da se ne smeš vozit z njim okol.
Ti pogoji so lahko kvečjemu butasti, niso pa nepošteni, saj ti omogočajo uporabo brez problema. Nalaganje custom ROM-ov in root-a pa lahko pripelje do resnih posledic, če ne veš kaj delaš in je je*eno nemogoče dokazat ko je nekaj narobe s telefonom, da root ni bil kriv za to. Dokazat na sodišču tu mislim.

M-XXXX ::

Kako lahko softwere povzroči, da poči zaslon? Ali pa oksidirajo kontakti? Ali pa se zmaje konektor za polnjenje? Itd itd? Ker ravno to zagovarjaš :D

Nummy ::

V. POGODBENI POGOJI

22. člen

Pogodbeni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil pred sklenitvijo pogodbe seznanjen z njihovim celotnim besedilom.

Šteje se, da je bil potrošnik seznanjen s celotnim besedilom pogodbenih pogojev, če ga je nanje podjetje izrecno opozorilo in če so mu bili dostopni brez težav.

23. člen

Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.

Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.

24. člen

Pogodbeni pogoji se štejejo za nepoštene, če:

- v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank ali

- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika ali

- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval ali

- nasprotujejo načelu poštenja in vestnosti.

Pogodbene pogoje je treba razlagati v povezavi z drugimi pogoji v isti pogodbi ali v drugi pogodbi med istima strankama in ob upoštevanju narave blaga oziroma storitev in vseh drugih okoliščin v zvezi s sklenitvijo pogodbe.

Če so izpolnjeni pogoji iz prvega odstavka tega člena, se šteje za nepošten pogodbeni pogoj zlasti določba:

- po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru;

- s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (npr. ugovor zaradi ničnosti, spodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe);

- po kateri cena ni določena ali ni dovolj določena;

- ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti;

- s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila;

- s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje;

- po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe;

- s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja;

- s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu;

- s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje.


Povej mi kako je nedovoljevanje root-a nepošten pogoj do potrošnika?
Povej mi kako boš dokazal na sodišču, da z root-om nikakor ne moreš pokvariti telefona, če ti le ta dovoljuje administratorske pravice in spreminjanje parametrov hardware-a do te mere, da ga uničiš. Kako boš na sodišču dokazal, da root ni kriv za daljše polnenje baterije in slabši signal?
Kako boš dokazal na sodišču, da je nedovoljevanje root-anja telefona nepošten pogoj do potrošnika?

V garanciji ti piše, da si samsung rpdiržuje pravico do zaklepa sistema in ima pravico da ti ne dovoli root-a, ker s tem lahko narediš več škode kot koristi. Pač 90% uporabnikov pojma nima kwa je root in po njihovem mnenju je bolje, da vsi uporabniki nimajo pravice do njega.

M-XXXX je izjavil:

Kako lahko softwere povzroči, da poči zaslon? Ali pa oksidirajo kontakti? Ali pa se zmaje konektor za polnjenje? Itd itd? Ker ravno to zagovarjaš :D

Ne zagovarjam to kar je napisal OP, torej slab signal in daljše polnenje baterije.
Sicer pa če imaš root, lahko teoretično povečuješ polnilni tok baterije, kar lahko povzroči okvaro kontaktov.
Počen zaslon pa je mehanska poškodba izdelka in močno dvomim, da ga lahko sploh uveljaviš pod stvarno napako, kaj šele pod garancijo (razen pod razširjeno garancijo za katero plačaš dodatno in ti krije tudi tvojo nerodnost).
Oziroma, dam ti kontra: kako boš dokazal, na sodišču, da root ni kriv. Evo ti. :) Samsung ti bo hitro pripeljal strokovnjake in pravnike, ki te bodo na sodišču zmleli v prah. Ti boš pa samo dokazal da ne moreš dokazat nič :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

šernk ::

Povej mi kako je nedovoljevanje root-a nepošten pogoj do potrošnika?
Povej mi kako boš dokazal na sodišču, da z root-om nikakor ne moreš pokvariti telefona, če ti le ta dovoljuje administratorske pravice in spreminjanje parametrov hardware-a do te mere, da ga uničiš.


s pomočjo sodnega izvedenca, povedano že 100x! Kako bo servis dokazal da je root telefona kriv za slab signal?

se umikam iz debate ker je brezpredmetna. Kuješ mnenje servisa in garancijske pogoje v nebo, medtem ko nimata ne eno ne drugo nobene veze ko pride do sodnega izvedenca.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

thramos ::

Povej mi kako boš dokazal na sodišču, da z root-om nikakor ne moreš pokvariti telefona, če ti le ta dovoljuje administratorske pravice in spreminjanje parametrov hardware-a do te mere, da ga uničiš.


Maš root dostop do svojega računalnika? Ti omogoča spreminjanje parametrov to te mere da ga uničiš? Maš garancijo?

Mimogrede, če telefon primeš v roke, ga lahko vržeš po tleh in razbiješ. Torej je smiselno prepovedati jemanje v roke, ker s tem lahko potencialno uničiš telefon ... ;((

No, na primer evropska direktiva bo precej dober dokaz na sodišču, da je nedovoljevanje roota nepošteno. Že zdrava pamet pa pove, kaj pridobiš z rootom in da šele takrat lahko rečeš, da imaš napravo v lasti.

Resno upam, da ste fantje zaposleni ali na ram2ju ali pa na samsungu, ker takšno klačeplazenje pred servisom in proizvajalcem je neverjetno.

Nummy ::

šernk je izjavil:

Povej mi kako je nedovoljevanje root-a nepošten pogoj do potrošnika?
Povej mi kako boš dokazal na sodišču, da z root-om nikakor ne moreš pokvariti telefona, če ti le ta dovoljuje administratorske pravice in spreminjanje parametrov hardware-a do te mere, da ga uničiš.


s pomočjo sodnega izvedenca, povedano že 100x! Kako bo servis dokazal da je root telefona kriv za slab signal?

se umikam iz debate ker je brezpredmetna. Kuješ mnenje servisa in garancijske pogoje v nebo, medtem ko nimata ne eno ne drugo nobene veze ko pride do sodnega izvedenca.

Garancijski pogoji so pogoji uporabe izdelka da imaš pravico do zamenjave oz. garancijskega popravila. V garancijskih pogojih piše pri samsungu, da telefona ne smeš root-at. Kaj ti tu ni jasno? Kaj ti bo sodni izvedenec dokazal? Recimo z rootom lahko spreminjaš vse sistemske parametre, vključno tudi močjo signala oz. občutljivost sprejemnika. To lahko povzroči slabši signal. Lahko imaš virus gor in s tem ko imaš root, iam tudi virus sistemske pravice, da ti spremeni parametre, ki ti poslabšajo signal. Veliko je tega. Lahko recimo "prekuriš" sprejemnik in ta ne deluje kot bi moral, itd, itd.. Težko boš dokazal nasprotno, veliko lažje je dokazat, da se da z root-om uničit telefon, kot dokazat da sega ne da. Kapiš?

thramos ::

Ampak telefon uničiš s tem ko prekuriš sprejemnik, instaliraš virus ali pa ga vržeš z stolpnice in ne z rootom.

LitralSM ::

Nummy je izjavil:

St235 je izjavil:

Nummy je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

/facepalm
greš na servis z rootanim telefonom, ti zavrnejo garancijo, ker si jo voidal.
greš v trgovino, da bi zamenjal telefon zaradi stvarne napake, ti ravno tako zavrnejo ker je garancija void
Torej, kako boš dokazal, da root ni kriv oz. da root ne more voidat garancije? Boš zaplesal tam?


/doublefacepalm

Kaj ima status garancije veze s stvarno napako???? Če nekaj (v tem primeru root) izniči garancijo to NIMA nikakršnega vpliva na stvarno napako. Stvarna napako lahko zavrneje šele, če dokažejo da je root kriv za nastalo napake. Zgolj zato ker root je to ne sme vplivat na status stvarne napake ne glede na to ali je garancija veljavna ali ne. Če do stvarne napake pride v 6 mesecih od nakupa je dokazno breme avtomatično na prodajalcu. Če pa je aprat starejši od šest mesece pa je dokazno breme na tebi. Ampak takrat ne boš dokazoval nič povezano z garancijo ampak zgolj to ali je stvarna napaka posledica roota ali ne.

In ne v takšnem primeru nič kaj dosti ne plešeš, ampak mirno vložiš prijavo na TIRS in sprožiš civilni postopek zoper firmo. Stane te vse skupaj 100-150€, ki ti jih servis na koncu povrne, skupaj z kupnino ali novim aparatom.

Telefon neseš v trgovino in prijaviš stvarno napako. Oni ga pošljejo na servis, da se preveri kako pa kaj. Če ugotovijo, da je bil rootan, je to neveljavna garancija in ti ne garancije ne stvarne napake ne priznajo.
Kdaj vam bo folk dojel, da je za večino stvari potrebna veljavna garancija in pogoji uporabe, da vam priznajo lahko zamenjajo izdelek pod stvarno napako.
Ker če to nebi veljalo, potem bi folk delal bedarije po avtomobilih, računalnikih, TV-jih,... in jih potem prijavljal vse kot stvarne napake pa čeprav so NEPOOBLAŠČENO posegali v njih!
Mislem, kupi nov avto, stunaj ga na 1000 konjev, potem ti naj crkne menjalnik in pejt pol k prodajalcu rečt če ti prizna stvarno napako... evo to ti je tu isto. Samo da pač tu root dejansko (možno tudi da) ni povezan s problemi, ki jih je navedel OP. Nepooblaščeno je posegal v telefon, kar razvrednosti garancijo in prav tako izniči pravico do stvarne napake oz. do zamenjave izdelka.
Pogoji uporabe pod garancijo veljajo tudi za stvarno napako, ker če nebi potem bi folk to izkoriščal na polno frme pa bi že vse propadle.

Čak čak čak. Stvarna napaka ne more biti pogojena z garancijo. Ali pa so "učenjaki" ala prepisovalci zakonov res tako nesposobni, da so še to pozabili prepisati?

Nummy ::

thramos je izjavil:

Povej mi kako boš dokazal na sodišču, da z root-om nikakor ne moreš pokvariti telefona, če ti le ta dovoljuje administratorske pravice in spreminjanje parametrov hardware-a do te mere, da ga uničiš.


Maš root dostop do svojega računalnika? Ti omogoča spreminjanje parametrov to te mere da ga uničiš? Maš garancijo?

Mimogrede, če telefon primeš v roke, ga lahko vržeš po tleh in razbiješ. Torej je smiselno prepovedati jemanje v roke, ker s tem lahko potencialno uničiš telefon ... ;((

No, na primer evropska direktiva bo precej dober dokaz na sodišču, da je nedovoljevanje roota nepošteno. Že zdrava pamet pa pove, kaj pridobiš z rootom in da šele takrat lahko rečeš, da imaš napravo v lasti.

Resno upam, da ste fantje zaposleni ali na ram2ju ali pa na samsungu, ker takšno klačeplazenje pred servisom in proizvajalcem je neverjetno.


Računalnik pa telefon je čist neki druzga. Pri telefonu je OS DEL telefona in jekrit pod garancijo telefona. Pri računalniku je software ločen od hardware-a in ni krit pod garancijo. Preberi so garancijske pogoje pri nakupu računalnika. Proizvajalec ne jamči za programske napake, prav takoe ne jamči za napačnost podatkov na disku in ne jamči za tvoje podatke. Prav tako NE moreš uveljavljati stvarne napake zaradi software-a pri računalniku, ker ti ga bodo avtomatsko dali na servis in ti ga popravili. Ker ti garancija ne pokriva popravila SW-ja ti bodo lepo zaračunali ali vrnili nepopravljen računalnik.

Ja lahko tudi prepoveš vožnjo avtomobila. Mislim, če bi veljalo po tvoje, bi lahko kupu avto, se zabil v steno in uveljavljal stvarno napako :)
Direktiva =/= zakon, že napisano. Direktiva nikogar ne zavezuje.
Zdrava pamet ti tudi pove, da z rootom lahko tudi unišič telefon. Že recimo samo napačno nastaviš frekvenco procesorja in gre papa.
Glej samsung je naredu telefon, tako HW kot SW (spremenil od google-a amap kse tu šteje kot njihova last). Oni lahko postavijo pogoje take kot želijo in pogoji so jasni: ne dovolimo rootanja telefona in to lepo piše v garanciji. Pogoji so jasni in so črno na belem napisani. Vezan si na njih, če želiš uveljavljati garancijo ali stvarno napako. Če ti tu kaj ni všeč, ne kupuj več telefona od samsunga.

Se pa strinjam, da je res butasto takole se je*at s servisi in proizvajalcem, ampak tak so napisali in tega se moramo držat. Zaradi tega pa od samsunga ne kupim ničesar več.

thramos je izjavil:

Ampak telefon uničiš s tem ko prekuriš sprejemnik, instaliraš virus ali pa ga vržeš z stolpnice in ne z rootom.

Root ti omogoča, da lahko skuriš sprejemnik. Root lahko omogoči virusu, da uniči telefon, saj ima sistemske privilegije.. doh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

LitralSM ::

Tudi pištola ti omogoča, da ubiješ človeka, pa zaradi lastništva še nisi morilec.

Nummy ::

LitralSM je izjavil:

Nummy je izjavil:

St235 je izjavil:

Nummy je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

Od kdaj se dokazujejo negativna dejstva?

/facepalm
greš na servis z rootanim telefonom, ti zavrnejo garancijo, ker si jo voidal.
greš v trgovino, da bi zamenjal telefon zaradi stvarne napake, ti ravno tako zavrnejo ker je garancija void
Torej, kako boš dokazal, da root ni kriv oz. da root ne more voidat garancije? Boš zaplesal tam?


/doublefacepalm

Kaj ima status garancije veze s stvarno napako???? Če nekaj (v tem primeru root) izniči garancijo to NIMA nikakršnega vpliva na stvarno napako. Stvarna napako lahko zavrneje šele, če dokažejo da je root kriv za nastalo napake. Zgolj zato ker root je to ne sme vplivat na status stvarne napake ne glede na to ali je garancija veljavna ali ne. Če do stvarne napake pride v 6 mesecih od nakupa je dokazno breme avtomatično na prodajalcu. Če pa je aprat starejši od šest mesece pa je dokazno breme na tebi. Ampak takrat ne boš dokazoval nič povezano z garancijo ampak zgolj to ali je stvarna napaka posledica roota ali ne.

In ne v takšnem primeru nič kaj dosti ne plešeš, ampak mirno vložiš prijavo na TIRS in sprožiš civilni postopek zoper firmo. Stane te vse skupaj 100-150€, ki ti jih servis na koncu povrne, skupaj z kupnino ali novim aparatom.

Telefon neseš v trgovino in prijaviš stvarno napako. Oni ga pošljejo na servis, da se preveri kako pa kaj. Če ugotovijo, da je bil rootan, je to neveljavna garancija in ti ne garancije ne stvarne napake ne priznajo.
Kdaj vam bo folk dojel, da je za večino stvari potrebna veljavna garancija in pogoji uporabe, da vam priznajo lahko zamenjajo izdelek pod stvarno napako.
Ker če to nebi veljalo, potem bi folk delal bedarije po avtomobilih, računalnikih, TV-jih,... in jih potem prijavljal vse kot stvarne napake pa čeprav so NEPOOBLAŠČENO posegali v njih!
Mislem, kupi nov avto, stunaj ga na 1000 konjev, potem ti naj crkne menjalnik in pejt pol k prodajalcu rečt če ti prizna stvarno napako... evo to ti je tu isto. Samo da pač tu root dejansko (možno tudi da) ni povezan s problemi, ki jih je navedel OP. Nepooblaščeno je posegal v telefon, kar razvrednosti garancijo in prav tako izniči pravico do stvarne napake oz. do zamenjave izdelka.
Pogoji uporabe pod garancijo veljajo tudi za stvarno napako, ker če nebi potem bi folk to izkoriščal na polno frme pa bi že vse propadle.

Čak čak čak. Stvarna napaka ne more biti pogojena z garancijo. Ali pa so "učenjaki" ala prepisovalci zakonov res tako nesposobni, da so še to pozabili prepisati?

Stvarna napaka je pogojena z garancijskimi pogoji oz. s pogoji uporabe izdelka, ki so v praksi pogoji uporabe v garanciji. Torej če kupiš računalnik, NE smeš odlepiti dol nalepke. Če odlepiš dol nalepko NE moreš uveljavljati stvarne napake niti garancije.
Kak bi pablo, če bi vsak kupu računalnik, zamenju par delov, potem bi to crknilo in potem nesu nazaj in hotel novega?

LitralSM je izjavil:

Tudi pištola ti omogoča, da ubiješ človeka, pa zaradi lastništva še nisi morilec.

Na pištoli pustiš prstne odtise, na telefonu pa je teh odtisov dosti manj in je veliko težjein draćje dokazovati kaj je bila kriva. Root ali proizvodna napaka. Oni lahko hitro "dokažejo" in dokažejo da z rootom lahko nekaj narediš, ti pa nasprotno ne moreš, da tega ne moreš oz. nisi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()
««
6 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466723 (5419) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5416812 (12787) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106759 (55793) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347223 (6158) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048513 (43307) Okapi

Več podobnih tem