Forum » Mobilne tehnologije » Tožba ram2
Tožba ram2
N0t0ri0us ::
@BladE
http://fsfe.org/freesoftware/legal/flas...
preberi si to. sem tudi že 2x prevedeno verzijo skopiral v to temo tako da malo pobrskaj in dobiš.
razbit telefon ti z veseljem zavrnejo in ti ga tudi poslikajo kot dokazno gradivo na podlagi katerega je zavrnjena garancija..
http://fsfe.org/freesoftware/legal/flas...
preberi si to. sem tudi že 2x prevedeno verzijo skopiral v to temo tako da malo pobrskaj in dobiš.
razbit telefon ti z veseljem zavrnejo in ti ga tudi poslikajo kot dokazno gradivo na podlagi katerega je zavrnjena garancija..
muzičar ::
Vse lepo in prav kar se dogovarjate ampak žal je danes vse po principu "črno na belem" in "črno na belem" piše na garancijskem listu da kakršenkoli nepooblaščen poseg v aparat izniči garancijo. Ker je vse poslikano iz strani servisa je to za inšpektorat dovolj da pridejo na Ram samo preverit kako se kaj imajo in to je to :)
Kar se tiče dejstva da garancijski pogoji niso v skladu z direktivo je pa druga pesem. Je pa dejstvo da interpretacij zakona je toliko kot je pravnikov na tem svetu :) z drugimi besedami - tisti, ki je tisti zakon "prevedel" v navadnemu smrtniku berljivo verzijo je interpretiral na svoj način, kar ne pomeni nujno, da je to prava interpretacija. Če si resen, da hočeš nekaj naredit v tej smeri boš moral dobiti svojega odvetnika - ga plačat da interpretira in ti nato svetuje o nadaljnjih postopkih. S tem da imej v glavi dejstvo da te pogoje niso postavili na Ram2 ampak na Janus Trade v sodelovanju s Samsung Slovenija in posledično so pogoji, ki jih je postavil Samsung Korea. Torej če boš šel po striktno pravni poti imaš zelo malo možnosti za uspeh. Veliko več možnosti imaš s "skakanjem po glavi" vseh na Samsung Slovenija... teži kakor lahko težiš, meči te linke naprej itd. pa upaj da so be šefe strl in ti nekaj zrihtal :)
Kar se tiče pošiljanja na drugi servis oz. na isti z resetiranim števcem in original rom-om - pointless, ker Ram2 - kot vsi drugi uradni Samsung servisi - dela s Samsung sistemom GSPN, ki je globalen - pomeni -> ko pride telefon v servis se ga ob sprejemu poslika (zunanjost) z garancijskim listom vred in s tem je globalno zaveden, da je na servisu (torej tudi uradni servis v Albaniji bo imel info, da je ta telefon na servisu pri Ram2). In ko se popravilo zaključi je globalno napisano kaj se je zgodilo s tvojim telefonom. Z drugimi besedami -> tvoj telefon je globalno brez garancije in ga ne bo noben uradni servis popravil pod garancijo.
Da damo še primerjavo laptop/smartphone v perspektivo -> je velika razlika med nalaganjem rom-a na smartphone in OS-a na laptop - in sicer OS ne posega po nastavitvah strojne opreme ampak ji samo govori kaj naj dela - BIOS je tisti, ki pove kako naj dela in direktno posega v strojno opremo. V primeru smartphone-a je rom torej OS+BIOS in zato se te dve stvari ne sme primerjati, ker nista enakovredni.
Skratka teži vsem po spisku in upaj da ti bojo prišli half way nasproti... ne se čudit če ti bojo ponudili za 30€ nalaganje nove programske opreme, kalibracija aparata in signal test - zraven pa še pritrdili da s tem vseeno ne garantirajo za pravilno delovanje naprave :)
edit: sem šele zdaj dobro pregledal tale fsfe... zanimivo :) ampak žal smo v banana republiki tako da ne vem koliko bi se res obnesla civilna tožba... bi bilo pa zanimivo videti ali bi dejansko pri nas lahko navadni smrtnik dosegel kaj konkretnega :) bi bila prijetna sprememba :)
Kar se tiče dejstva da garancijski pogoji niso v skladu z direktivo je pa druga pesem. Je pa dejstvo da interpretacij zakona je toliko kot je pravnikov na tem svetu :) z drugimi besedami - tisti, ki je tisti zakon "prevedel" v navadnemu smrtniku berljivo verzijo je interpretiral na svoj način, kar ne pomeni nujno, da je to prava interpretacija. Če si resen, da hočeš nekaj naredit v tej smeri boš moral dobiti svojega odvetnika - ga plačat da interpretira in ti nato svetuje o nadaljnjih postopkih. S tem da imej v glavi dejstvo da te pogoje niso postavili na Ram2 ampak na Janus Trade v sodelovanju s Samsung Slovenija in posledično so pogoji, ki jih je postavil Samsung Korea. Torej če boš šel po striktno pravni poti imaš zelo malo možnosti za uspeh. Veliko več možnosti imaš s "skakanjem po glavi" vseh na Samsung Slovenija... teži kakor lahko težiš, meči te linke naprej itd. pa upaj da so be šefe strl in ti nekaj zrihtal :)
Kar se tiče pošiljanja na drugi servis oz. na isti z resetiranim števcem in original rom-om - pointless, ker Ram2 - kot vsi drugi uradni Samsung servisi - dela s Samsung sistemom GSPN, ki je globalen - pomeni -> ko pride telefon v servis se ga ob sprejemu poslika (zunanjost) z garancijskim listom vred in s tem je globalno zaveden, da je na servisu (torej tudi uradni servis v Albaniji bo imel info, da je ta telefon na servisu pri Ram2). In ko se popravilo zaključi je globalno napisano kaj se je zgodilo s tvojim telefonom. Z drugimi besedami -> tvoj telefon je globalno brez garancije in ga ne bo noben uradni servis popravil pod garancijo.
Da damo še primerjavo laptop/smartphone v perspektivo -> je velika razlika med nalaganjem rom-a na smartphone in OS-a na laptop - in sicer OS ne posega po nastavitvah strojne opreme ampak ji samo govori kaj naj dela - BIOS je tisti, ki pove kako naj dela in direktno posega v strojno opremo. V primeru smartphone-a je rom torej OS+BIOS in zato se te dve stvari ne sme primerjati, ker nista enakovredni.
Skratka teži vsem po spisku in upaj da ti bojo prišli half way nasproti... ne se čudit če ti bojo ponudili za 30€ nalaganje nove programske opreme, kalibracija aparata in signal test - zraven pa še pritrdili da s tem vseeno ne garantirajo za pravilno delovanje naprave :)
edit: sem šele zdaj dobro pregledal tale fsfe... zanimivo :) ampak žal smo v banana republiki tako da ne vem koliko bi se res obnesla civilna tožba... bi bilo pa zanimivo videti ali bi dejansko pri nas lahko navadni smrtnik dosegel kaj konkretnega :) bi bila prijetna sprememba :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: muzičar ()
Mavrik ::
Kar se tiče dejstva da garancijski pogoji niso v skladu z direktivo je pa druga pesem. Je pa dejstvo da interpretacij zakona je toliko kot je pravnikov na tem svetu :) z drugimi besedami - tisti, ki je tisti zakon "prevedel" v navadnemu smrtniku berljivo verzijo je interpretiral na svoj način, kar ne pomeni nujno, da je to prava interpretacija. Če si resen, da hočeš nekaj naredit v tej smeri boš moral dobiti svojega odvetnika - ga plačat da interpretira in ti nato svetuje o nadaljnjih postopkih. S tem da imej v glavi dejstvo da te pogoje niso postavili na Ram2 ampak na Janus Trade v sodelovanju s Samsung Slovenija in posledično so pogoji, ki jih je postavil Samsung Korea. Torej če boš šel po striktno pravni poti imaš zelo malo možnosti za uspeh. Veliko več možnosti imaš s "skakanjem po glavi" vseh na Samsung Slovenija... teži kakor lahko težiš, meči te linke naprej itd. pa upaj da so be šefe strl in ti nekaj zrihtal :)
No vsaj do prve resne tožbe ko bo EU opravila s temi nateguni na isti način kot je Applovimi garancijskimi nategi. Do te pa se serviserji lahko tolažijo ja.
Da damo še primerjavo laptop/smartphone v perspektivo -> je velika razlika med nalaganjem rom-a na smartphone in OS-a na laptop - in sicer OS ne posega po nastavitvah strojne opreme ampak ji samo govori kaj naj dela - BIOS je tisti, ki pove kako naj dela in direktno posega v strojno opremo. V primeru smartphone-a je rom torej OS+BIOS in zato se te dve stvari ne sme primerjati, ker nista enakovredni.
Kot nekdo ki redno razvija za Android in pozna kako deluje notranjost ti moram zelo jasno povedati da si zinil popolno neumnost.
Zgrešil si tako to kaj BIOS dela (na modernih sistemih NIČ in se ves software pogovarja direktno s strojno opremo) kot to da obstaja karkšnakoli bistvena razlika med namiznimi računalniki in mobilnimi sistemi v tem pogledu.
Prosim ne zavajati in braniti tega natega, ker pač to, da ti software na telefonu lahko povzroči počen ekran in preklicano garancijo NI RES.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Hayabusa ::
Kar se tiče pošiljanja na drugi servis oz. na isti z resetiranim števcem in original rom-om - pointless, ker Ram2 - kot vsi drugi uradni Samsung servisi - dela s Samsung sistemom GSPN, ki je globalen - pomeni -> ko pride telefon v servis se ga ob sprejemu poslika (zunanjost) z garancijskim listom vred in s tem je globalno zaveden, da je na servisu (torej tudi uradni servis v Albaniji bo imel info, da je ta telefon na servisu pri Ram2). In ko se popravilo zaključi je globalno napisano kaj se je zgodilo s tvojim telefonom. Z drugimi besedami -> tvoj telefon je globalno brez garancije in ga ne bo noben uradni servis popravil pod garancijo.
Trololo
Na ST je uporabnik, ki so mu na Slo servisu seveda zavrnili (stik z vodo ), poslal v matično tovarno (NL, DE ne vem točno kam, nekam v EU) -> dobil zamenjano v okviru garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
muzičar ::
Uf očitno sem nekaj zamudil potemtakem :) sicer sem nazadnje sestavil PC kako leto nazaj ampak se prav dobro spomnim da sem moral v BIOS-u uravnavat FSB, množilnik, voltažo, da sem lahko skombiniral i3 in spravil 1600 DDR3 na dejanskih 1600 :)
Sicer ne razvijam za Android ampak se ukvarjam z njim odkar sem imel i7500, i5700, i9000, i9023, i9100, in danes i9250 :) dobro vem da imajo costum rom-i lahko zraven modificiarn kernel, ki omogoča prek GUI aplikacije uravnavanje voltaže, frekvence, vsiljeno 2d hardware pospeševanje itd. - vse to je seveda nepooblaščen poseg - konkretno nepooblaščen :)
Bi prosil torej za malo bolj detajlno razlago kako je nalaganje OS-a in nalaganje rom-a isto :)
Trololo - ne znamo več normalno komunicirat prek spleta? Trololo, swag, yolo... đizs :)
Bi prosil link oz. kakšen konkretn backup tvojemu argumentu :) matična tovarna je Korea ;) NL je uvoznik za EU. Verjamem da je možno s previdno spesnjenim pismom prepričati višjo instanco da ugodi prošnji zamenjave kljub temu da je servis že zavrnil popravilo - ampak razen, če se ta drugi servis ne sprijazni z dejstvom, da bo sam iz svojega računa pokril stroške, mora prvo poslati prošnjo za ugoditev najvišji instanci. Vsaka plata ima svoj IMEI hardkodiran. In vsak servis je to dolžan preveriti ob sprejemu aparata - vsi telefoni so v sistemu GSPN tretirani po model no., IMEI in MSN - ko to vpišejo v sistem se v primeru našega o.p. izpiše da je bil aparat na Ram2 zavrnjen - zraven so v sistemu še priložene slike, ki jih je naredil serviser. Tako pač je.
Morate se zavedati da serviser dela za mizerno plačo (dejstvo je da so vsi inženirji) in bi rade volje zamenjal marsikatero tako in podobno stvar ampak žal on o tem ne odloča ampak se mora držati navodil svojih šefov. Tako pač je.
Sicer ne razvijam za Android ampak se ukvarjam z njim odkar sem imel i7500, i5700, i9000, i9023, i9100, in danes i9250 :) dobro vem da imajo costum rom-i lahko zraven modificiarn kernel, ki omogoča prek GUI aplikacije uravnavanje voltaže, frekvence, vsiljeno 2d hardware pospeševanje itd. - vse to je seveda nepooblaščen poseg - konkretno nepooblaščen :)
Bi prosil torej za malo bolj detajlno razlago kako je nalaganje OS-a in nalaganje rom-a isto :)
Trololo - ne znamo več normalno komunicirat prek spleta? Trololo, swag, yolo... đizs :)
Bi prosil link oz. kakšen konkretn backup tvojemu argumentu :) matična tovarna je Korea ;) NL je uvoznik za EU. Verjamem da je možno s previdno spesnjenim pismom prepričati višjo instanco da ugodi prošnji zamenjave kljub temu da je servis že zavrnil popravilo - ampak razen, če se ta drugi servis ne sprijazni z dejstvom, da bo sam iz svojega računa pokril stroške, mora prvo poslati prošnjo za ugoditev najvišji instanci. Vsaka plata ima svoj IMEI hardkodiran. In vsak servis je to dolžan preveriti ob sprejemu aparata - vsi telefoni so v sistemu GSPN tretirani po model no., IMEI in MSN - ko to vpišejo v sistem se v primeru našega o.p. izpiše da je bil aparat na Ram2 zavrnjen - zraven so v sistemu še priložene slike, ki jih je naredil serviser. Tako pač je.
Morate se zavedati da serviser dela za mizerno plačo (dejstvo je da so vsi inženirji) in bi rade volje zamenjal marsikatero tako in podobno stvar ampak žal on o tem ne odloča ampak se mora držati navodil svojih šefov. Tako pač je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: muzičar ()
muzičar ::
Prosim ne zavajati in braniti tega natega, ker pač to, da ti software na telefonu lahko povzroči počen ekran in preklicano garancijo NI RES.
Ne zavajam nikogar in nikjer ne govorim da je temu tako :) dejstvo je, da če je ekran počen ali ne ni važno ali je zato kriv nepooblaščen poseg v programsko opremo (jasno da ni) ampak je važno dejstvo, da si s tem prekinil garancijo kot ti je na garancijskem listu "črno na belem" tudi napisano - in to velja za celoten telefon, ne samo za programsko opremo (koliko je to "fer" ali ne je druga stvar ampak "pravila igre" so žal taka). Poleg tega je počen ekran mehanska poškodba in je v startu že zavrnjen iz tega naslova - piše "črno na belem" na garancijskem listu.
reader ::
...ni važno ali je zato kriv nepooblaščen poseg v programsko opremo (jasno da ni) ampak je važno dejstvo, da si s tem prekinil garancijo kot ti je na garancijskem listu "črno na belem" tudi napisano - in to velja za celoten telefon, ne samo za programsko opremo (koliko je to "fer" ali ne je druga stvar ampak "pravila igre" so žal taka).
Ni res. Nepooblaščen poseg v programsko opremo kot pojem v smislu kršitve garancijskih pogojev v EU ne obstaja. To, da je to "črno na belem" nekje napisano, pomeni le to, da je papir, na katerem to piše, dober le za brisanje riti.
Gre pač za klasično izsiljevanje potrošnika, s katerim privarčujejo več, kot pa jih bo dolgoročno prišlo kasnejše upoštevanje zakonodaje. Privoščijo pa si to lahko le in zgolj zato, ker so ljudje precej naivni, obenem pa se jim ne da ubadat pol leta z inšpekcijo zaradi par 10€.
muzičar ::
...ni važno ali je zato kriv nepooblaščen poseg v programsko opremo (jasno da ni) ampak je važno dejstvo, da si s tem prekinil garancijo kot ti je na garancijskem listu "črno na belem" tudi napisano - in to velja za celoten telefon, ne samo za programsko opremo (koliko je to "fer" ali ne je druga stvar ampak "pravila igre" so žal taka).
Ni res. Nepooblaščen poseg v programsko opremo kot pojem v smislu kršitve garancijskih pogojev v EU ne obstaja. To, da je to "črno na belem" nekje napisano, pomeni le to, da je papir, na katerem to piše, dober le za brisanje riti.
Gre pač za klasično izsiljevanje potrošnika, s katerim privarčujejo več, kot pa jih bo dolgoročno prišlo kasnejše upoštevanje zakonodaje. Privoščijo pa si to lahko le in zgolj zato, ker so ljudje precej naivni, obenem pa se jim ne da ubadat pol leta z inšpekcijo zaradi par 10€.
Govorim striktno o tem kako je pri nas. Kaj je prav in kaj ni, kaj je v skladu z direktivo in kaj ni, je drugo. Kot sem že prej povedal je garancijski list spisan v skladu z našo zakonodajo (mora biti, drugače ne bi bil veljaven) in po navodilih Samsung Korea (števci za costum kernel niso vgrajeni v boot sektor za okras :) ). Verjemi, servis se zaradi tega ne bo ubadal pol leta z inšpekcijo... dobil bo klic iz inšpektorata, poslal bo na mail slike, ki potrjujejo nepooblaščen poseg in zadeva bo zaključena. Tako pač je pri nas.
Do danes je edina odmevna napaka Ram2, ki je bila tudi priznana iz strani Ram2 - kar se tiče Samsung (a šele po tem, ko je to odobril Samsung Austria - prejšni vodja regije) tista z Nexus S in rumeno oz. rjavo liso na LCD-ju (prvotno se je zavračala kot mehanska poškodba zaslona - kasneje je bilo priznano da gre za burnout na LCDju in je napaka slabega materiala - so se vsi menjali garancijsko).
Da ne omenjam kako se je na začetku Galaxy štorije precej gledalo skozi prste nepooblaščenim posegom - vse dokler ni Samsung to posumil in začel uvajati nove načine natančnejšega reportiranja stanja naprave v servisu. Danes pa je žal zgodba taka. Zato pa se razvijalci trudijo in iščejo razne načine kako spraviti vsak telefon v prvotno stanje - dosti razvijalcev rom-ov imajo postopke tudi objavljene v svojih thread-ih. Nekateri celo lepo služijo s prodajo Jtag usb donglov :)
Skratka bottom line je, da v kolikor se želi po pravni poti tu kaj doseči je prvo treba izpodbiti upravičenost točke, ki veleva da se v primeru nepooblaščenega posega v programsko opremo garancija izniči. Dokler pa bo ta točka v garancijskem listu zapisana in dovoljena bo vsak nepooblaščen poseg v p.o. izničil celotno garancijo.
M-XXXX ::
Skratka bottom line je, da v kolikor se želi po pravni poti tu kaj doseči je prvo treba izpodbiti upravičenost točke, ki veleva da se v primeru nepooblaščenega posega v programsko opremo garancija izniči. Dokler pa bo ta točka v garancijskem listu zapisana in dovoljena bo vsak nepooblaščen poseg v p.o. izničil celotno garancijo.
A ni bilo že dostikrat jasno napisano?
Briga te kaj piše v garancijem listu, z njo si brišeš rit če piše nekaj, kar zakonsko ne velja...
muzičar ::
Skratka bottom line je, da v kolikor se želi po pravni poti tu kaj doseči je prvo treba izpodbiti upravičenost točke, ki veleva da se v primeru nepooblaščenega posega v programsko opremo garancija izniči. Dokler pa bo ta točka v garancijskem listu zapisana in dovoljena bo vsak nepooblaščen poseg v p.o. izničil celotno garancijo.
A ni bilo že dostikrat jasno napisano?
Briga te kaj piše v garancijem listu, z njo si brišeš rit če piše nekaj, kar zakonsko ne velja...
Očitno velja, če se že 4 leta konstantno posodablja pa ta točka vedno ostane notr.
Si pa raje brišem rit z mehkim 4-slojnim skret paperjem kot pa s tisto belo-plavo zadevo :)
M-XXXX ::
Kako dolgo je Apple dajal to notri, pa mu je koliko pomagalo? Popolnoma nič. Vendar če smo/ste vsi taki kot si ti, s sklonjeno glavo požremo/te vse kar dobimo pa se res ne bo spremenilo na bolje!
muzičar ::
Kako dolgo je Apple dajal to notri, pa mu je koliko pomagalo? Popolnoma nič. Vendar če smo/ste vsi taki kot si ti, s sklonjeno glavo požremo/te vse kar dobimo pa se res ne bo spremenilo na bolje!
Uf tega pa nism pričakoval :) debato o tem kaj požiram pa kaj ne lahko nadaljujeva prek zs (lahko tudi o tem kateri točno skret papir uporabljam). Kar se tiče pa tvojega stavka (bi se ga dalo lepše napisat) - se strinjam :) sicer kazanje s prstom ni precej lepa stvar a vseeno.
Jaz pobude za to, da tožim Ram2 in s tem posledično se zaje*avam z državo in potrošniškim zakonom, ki očitno ni v skladu z EU, ne bom dal. Se bom pa pridružil, če bo nekdo šel v to in po najbolših močeh pristavil svoje mnenje. Sicer pa lahko nekdo malo rukne in namigne vse tole naši "zloglasni" Piratski stranki :)
reader ::
Skratka bottom line je, da v kolikor se želi po pravni poti tu kaj doseči je prvo treba izpodbiti upravičenost točke, ki veleva da se v primeru nepooblaščenega posega v programsko opremo garancija izniči. Dokler pa bo ta točka v garancijskem listu zapisana in dovoljena bo vsak nepooblaščen poseg v p.o. izničil celotno garancijo.
Niti ni treba izpodbijat upravičenosti točke ali se it tožbe. Prijaviš zadevo, plačaš sodnega izvedenca, ta ugotovi, da napaka (npr. crknjen knof) ni in ne more bit povezan s tvojim posegom v/uporabo naprave, počakaš pol leta in pobereš nov telefon/kupnino, servis pa plača izvedenca ter stroške postopka. Garancijo ti namreč zagotavlja zakon in ne nekakšni "pogoji", ki si jih samovoljno izmišljuje nekdo z drugega konca oble.
Če že kaj, imamo v SLO/EU vsaj potrošniško zakonodajo precej dobro poštimano, le da se tega večina ne zaveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: reader ()
muzičar ::
Skratka bottom line je, da v kolikor se želi po pravni poti tu kaj doseči je prvo treba izpodbiti upravičenost točke, ki veleva da se v primeru nepooblaščenega posega v programsko opremo garancija izniči. Dokler pa bo ta točka v garancijskem listu zapisana in dovoljena bo vsak nepooblaščen poseg v p.o. izničil celotno garancijo.
Niti ni treba izpodbijat upravičenosti točke. Prijaviš zadevo, plačaš sodnega izvedenca, ta ugotovi, da napaka (npr. crknjen knof) ni in ne more bit povezan s tvojim posegom v/uporabo naprave, počakaš pol leta in pobereš nov telefon/kupnino, servis pa plača izvedenca ter stroške postopka. Garancijo ti namreč zagotavlja zakon in ne nekakšni "pogoji", ki si jih samovoljno izmišljuje nekdo z drugega konca oble.
Če že kaj, imamo v SLO/EU vsaj potrošniško zakonodajo precej dobro poštimano, le da se tega večina ne zaveda.
Narobe. Garancijo ti zagotavlja proizvajalec (mislim, da je to dovolj logično, da ni potrebno razlagati zakaj). Pogoji pod katerimi jo bo zagotavljal pa morajo biti spisani v skladu z zakoni v državi v katero se uvaža proizvod oz. globalnimi direktivami (EU, USA, Au&NZ itd.). Pogoje si zmisli proizvajalec in so lahko karkoli - dokler so seveda v skladu z direktivami (Avstralija in Nova Zelandija imata recimo bolj zategnjeno kot mi, ker imata drugačne direktive). Ta "nekdo z drugega konca oble" je v našem primeru proizvajalec nečesa kar mi kupujemo in on izpolnjuje vsaj osnovne pogoje direktive (2 leti - lahko bi dal tudi 4 a se je odločil za minimalno dovoljeno).
Se strinjam da je načeloma dobro poštimano samo globalno za enkrat nekega doega še nima - vsaj tako se zdi. Drugače bi vsi garancijski listi bili že poštimani tako da bi upoštevali direktivo - pa je dost očitno da temu ni tako... standard pri nas - dokler 10 ljudi ne umre na nepreglednem križišču se le tega ne bo zrihtalo - žal zgleda da pri nas preventive ni, kurativa pa tudi ni neki baš...
reader ::
Pogoji pod katerimi jo bo zagotavljal pa morajo biti spisani v skladu z zakoni v državi v katero se uvaža proizvod oz. globalnimi direktivami (EU, USA, Au&NZ itd.). Pogoje si zmisli proizvajalec in so lahko karkoli - dokler so seveda v skladu z direktivami (Avstralija in Nova Zelandija imata recimo bolj zategnjeno kot mi, ker imata drugačne direktive).
Ni res. Vsaj v tem smislu ne, da nepooblaščen poseg v napravo (kar naj bi nalaganje custom ROM-a bilo) izniči garancijo. Če proizvajalcu/prodajalcu dokažeš, da ta poseg ni kriv za napako, morajo napako po zakonu še vseeno garancijsko popraviti, pa magar če imajo naštetih petsto pogojev kdaj garancija ni veljavna.
Garancijo ti zagotavlja proizvajalec (mislim, da je to dovolj logično, da ni potrebno razlagati zakaj).
Eh, ja še tole: tule sem se malce nerodno izrazil. Garancijo seveda zagotavlja proizvajalec/prodajalec. Pravico do uveljavljanja garancije pa seveda zagotavlja zakon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: reader ()
muzičar ::
Pogoji pod katerimi jo bo zagotavljal pa morajo biti spisani v skladu z zakoni v državi v katero se uvaža proizvod oz. globalnimi direktivami (EU, USA, Au&NZ itd.). Pogoje si zmisli proizvajalec in so lahko karkoli - dokler so seveda v skladu z direktivami (Avstralija in Nova Zelandija imata recimo bolj zategnjeno kot mi, ker imata drugačne direktive).
Ni res. Vsaj v tem smislu ne, da nepooblaščen poseg v napravo (kar naj bi nalaganje custom ROM-a bilo) izniči garancijo. Če proizvajalcu/prodajalcu dokažeš, da ta poseg ni kriv za napako, morajo napako po zakonu še vseeno garancijsko popraviti, pa magar če imajo naštetih petsto pogojev kdaj garancija ni veljavna.
Kaj točno v mojem sestavku naj ne bi bilo res?
Prodajalec tu nima veze - je zgolj posrednik in njemu ne dokazuješ nič. Uvoznik je pa druga pesem.
Si prebral Samsungov gar. list?
"Ta garancijski list ne velja za:" in nato so naštete točke med katerimi je tudi točka za nepooblaščen poseg. Torej celoten gar. list (a.k.a. garancija) ne velja v tem primeru - ni važno kaj je napaka, kje je napaka itd. - enostavno ne velja.
Garancijski list je pogodba med kupcom in proizvajalcom. Proizvajalec se zavezuje da bo garantiral pravilno delovanje naprave za določen čas. Kupec pa se zaveže da bo upošteval pogoje pod katerimi proizvajalec zagotavlja garancijo. Ko kupiš proizvod narediš to kar narediš ko namestiš neko aplikacijo na PC - I accept the terms & conditions.
Če katerega koli pogoja ne upoštevaš oz. ga kršiš proizvajalec ne garantira več za pravilno delovanje naprave - za kar si si sam kriv, ker nisi upošteval pravila igre, ki si jih samovoljno sprejel ob nakupu proizvoda.
edit: mislim da smo rahlo zašli v off-topic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: muzičar ()
M-XXXX ::
Če katerega koli pogoja ne upoštevaš oz. ga kršiš proizvajalec ne garantira več za pravilno delovanje naprave - za kar si si sam kriv, ker nisi upošteval pravila igre, ki si jih samovoljno sprejel ob nakupu proizvoda.
Kot kaže, ne razumeš ravno tega dela.
Če piše notri nekaj, kar ni po direktivi slovenskega ali EU zakona naprimer je čisto vseeno kaj piše notri in kaj si sprejel.
muzičar ::
Če katerega koli pogoja ne upoštevaš oz. ga kršiš proizvajalec ne garantira več za pravilno delovanje naprave - za kar si si sam kriv, ker nisi upošteval pravila igre, ki si jih samovoljno sprejel ob nakupu proizvoda.
Kot kaže, ne razumeš ravno tega dela.
Če piše notri nekaj, kar ni po direktivi slovenskega ali EU zakona naprimer je čisto vseeno kaj piše notri in kaj si sprejel.
Kot kaže ne razumeš kaj hočm povedat -> to je dejansko stanje - dejstvo. Tako se to dela. Tako kot pogodba, ki jo podpišeš pa v "small print" piše nekaj kar te zaje*e po dolgem in po čez -> sam si kriv da nisi prebral - ko podpišeš je prepozno. Tako kot je, ko kupiš prepozno. Z nakupom si se strinjal z napisanim.
Še enkrat - ne govorim da je to prav, niti ne govorim da bi tako moralo biti. Govorim, da tako je.
Ti pa seveda v primeru da nekaj ni skladno z zakonom lahko le to izpodbijaš. Kar sem tudi že napisal prej. Jaz ne bom. Če pa kdo bo, se pridružim.
Dokler pa tega ne izpodbiješ pa tako je. Oni ne bojo priznali samovoljno ampak jim bo potrebno dokazati le to.
Nummy ::
Ni dovolj da samo pobrišeš, kot sem reku, prečekiraj xda forum, nekateri ljudje so dobili zavrnjen mobitel, ko so ga rootal in potem uporabili triangle away. Razlog: root telefona, pa so ga unrootal in vse postavili v prvotno stanje, nobenega trikotnika in binary counter na 0. Če pa na slovenskem servisu ne vedo za to pa toliko bolje za nas :P
link do xda threada?
google tvoj prjatu...
The latest Samsung devices store "system modified ?" flags next to the "flash counter" and "current binary official ?" that Triangle Away traditionally resets.
It actually has this "system modified ?" flag twice. Once in the bootloader, once in Android itself. When resetting the flash counter, Triangle Away does attempt to reset the one stored in the bootloader (that you can see from Download mode), and disable it from being updated. However, whether or not this works is completely dependent on your device model and firmware version.
The flag in Android itself can be seen under Settings --> About Device --> Status --> Device Status. This one also affects whether or not the firmware will allow you to download and flash OTA updates, and may affect DRM apps and the allshare cast dongle.
šernk ::
Ti pa seveda v primeru da nekaj ni skladno z zakonom lahko le to izpodbijaš. Kar sem tudi že napisal prej. Jaz ne bom. Če pa kdo bo, se pridružim.
Dokler pa tega ne izpodbiješ pa tako je. Oni ne bojo priznali samovoljno ampak jim bo potrebno dokazati le to.
nekdo enkrat mora začeti, drugače bomo hlapci.
Vse lepo in prav kar se dogovarjate ampak žal je danes vse po principu "črno na belem" in "črno na belem" piše na garancijskem listu da kakršenkoli nepooblaščen poseg v aparat izniči garancijo. Ker je vse poslikano iz strani servisa je to za inšpektorat dovolj da pridejo na Ram samo preverit kako se kaj imajo in to je to :)
meni so tudi črno na belem rekli, da moram poštnino za pošiljanje v garancijo plačat sam, pa sem jih lepo zavrnil in nato je servis po posvetovanju z njihovo pravno službo čudežno spremenil njihovo zgodbo.
je pa res, da je ta evropska direktiva že prenešena v naš zakon, ne vem pa koliko smo dolžni spoštovati evropske direktive, ki v slovenskem zakonu ne obstajajo še?
sicer pa 37.č člen ZVPot pravi:
37.č člen
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
če pa določena zadeva crkne v prvih šestih mesecih od nakupa, se šteje da je napaka bila prisotna že ob nakupu. Oni torej lahko 100x napišejo, da telefona ne smeš potapljat v vodo, če uspeš dokazat da voda ni krivda za okvaro je vse skupaj nično.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
wini ::
Ni dovolj da samo pobrišeš, kot sem reku, prečekiraj xda forum, nekateri ljudje so dobili zavrnjen mobitel, ko so ga rootal in potem uporabili triangle away. Razlog: root telefona, pa so ga unrootal in vse postavili v prvotno stanje, nobenega trikotnika in binary counter na 0. Če pa na slovenskem servisu ne vedo za to pa toliko bolje za nas :P
link do xda threada?
google tvoj prjatu...
The latest Samsung devices store "system modified ?" flags next to the "flash counter" and "current binary official ?" that Triangle Away traditionally resets.
It actually has this "system modified ?" flag twice. Once in the bootloader, once in Android itself. When resetting the flash counter, Triangle Away does attempt to reset the one stored in the bootloader (that you can see from Download mode), and disable it from being updated. However, whether or not this works is completely dependent on your device model and firmware version.
The flag in Android itself can be seen under Settings --> About Device --> Status --> Device Status. This one also affects whether or not the firmware will allow you to download and flash OTA updates, and may affect DRM apps and the allshare cast dongle.
ja če imaš oficial kernel (rom) in resetiran binary counter ti ne piše več status modified.
Counter se pa poveča vsakič ko greš v recovery mode ... ni treba da flashas preko odina v download mode.
sgs2 je imel counter da dvigne +1 samo če si preko odina flashal insecure kernel.
note2 pa dvigne counter samo če greš v recovery kot sm že povedal.
Reaper ::
Sem imel že parkrat težave s servisom ram 2 in sem do zdaj še vedno dosegel svoje. S šefom servisa se ne boš dogovoril ničesar. Pri meni se je šlo za tovarniško napako na zaslonu na s3, garancija zavrnjena, zaradi "nepooblaščenega posega v programsko opremo", ker se CSC ni prepisal, ko sem iz uradnega samsungovega UK sw-ja flashal nazaj slovenski sw zaradi garancije. Telefon sem poslal v Anglijo nanservis anovo, kjer so telefon garancijsko popravili. Drug primer, samsung s3 z razpoko na srebrnem okvirju okoli zaslona. Garancija zavrnjena zaradi poškodbe na ohišju, ki je ni bilo, na spodnjem levem robu se je na srebrnem okvirju luščila barva, brez bilkakšne udrtine itd., to so uporabili za zavrnitev popravila. Pošljem maile na Samsung Avstrija, ki je nadrejeni ram 2,v nemčijo pa še kam, odgovor enak kot od ram 2. Pošljem slike telefona na anovo in še en uk servis, oba servisa sta pripravljena zamenjati zaslon pod garancijo. Vmes sem še malo znorel in poslal mail CEO-ju za Samsung Mobile Europe, opisal sem odnos servisa, slike telefona in odgovore servisa. Naslednji dan prejmem klic iz dunaja, da bodo moj primer še enkrat preučili, ker jim je bilo tako naročeno od CEO-ja(pazi, isti servis, mi je popravilo preko ram 2 in direktno preko maila zavrnil). Čez 2 dni zopet klic iz Avstrije, popravilo odobreno, telefon naj pošljem nazaj na ram 2 da zamenjajo ekran. Čez nekaj dni je bil zaslon zamenjan in zadeva je bila rešena.
Ne se jim pustit zajebavat, če boste popustili boste nategnjeni. Vedno sem jim dokazal, da sem imel jaz prav in ne oni, pa še kdaj jim bom če bo treba.
Ne se jim pustit zajebavat, če boste popustili boste nategnjeni. Vedno sem jim dokazal, da sem imel jaz prav in ne oni, pa še kdaj jim bom če bo treba.
N0t0ri0us ::
@reaper
kje so dobil njihove maile ? tudi jaz imam za poslat pritožbo čez celoten samsung slovenija + ram2 + podpora
kaj je ceo ? :) nimam se namena pustit je*at, ampak je*ejo me na podpori ker odpisujejo cel teden.. banda nesposobna :S
kje so dobil njihove maile ? tudi jaz imam za poslat pritožbo čez celoten samsung slovenija + ram2 + podpora
kaj je ceo ? :) nimam se namena pustit je*at, ampak je*ejo me na podpori ker odpisujejo cel teden.. banda nesposobna :S
reader ::
Kot kaže ne razumeš kaj hočm povedat -> to je dejansko stanje - dejstvo. Tako se to dela. Tako kot pogodba, ki jo podpišeš pa v "small print" piše nekaj kar te zaje*e po dolgem in po čez -> sam si kriv da nisi prebral - ko podpišeš je prepozno. Tako kot je, ko kupiš prepozno. Z nakupom si se strinjal z napisanim.
Jaz že vem, kaj hočeš povedat, pa ti pravim, da to ne drži. Garancijski pogoji so daleč od prave pogodbe in tisto, kar piše notri, nima nobene pravne veljave, če so notri pogoji, ki nimajo pravne podlage.
Seveda se strinjam, da te čaka kup zajebavanja, če ti garancijo zaradi takšnih in podobnih bedarij zavrnejo, a zakon je na tvoji strani in tista neumnost o "nepooblaščen poseg v SW izniči garancijo" gladko pade v vodo isti trenutek, ko se vplete sodnega izvedenca in inšpektorje. Kot sem napisal, nepooblaščen poseg v napravo namreč ne more biti podlaga za zavrnitev garancije, če ni povezan z vzrokom napake v izdelku. Kratkoročno boš tako pač plačal cca. 500EUR za vse skupaj, dolgoročno pa bo servis plačal popravilo in te stroške.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: reader ()
Reaper ::
@reaper
kje so dobil njihove maile ? tudi jaz imam za poslat pritožbo čez celoten samsung slovenija + ram2 + podpora
kaj je ceo ? :) nimam se namena pustit je*at, ampak je*ejo me na podpori ker odpisujejo cel teden.. banda nesposobna :S
V google vpiši samsung ceo mail, pa boš našel eno stran prav z maili šefov različnih firm, eden od teh mailov bo tudi za Samsung, jaz sem tako prišel do njega. Iz glave ga pa žal ne vem, je bil pa dec Anglež pa head of samsung mobile Europe.
N0t0ri0us ::
no danes sem po osmih dneh dobil odgovor na:
Subject: Pritožba
Pozdravljeni !
Kot vaš zvesti kupec Vaših naprav sem močno razočaran nad Vašim servisom za mobilne aparate (RAM2). Prav zaradi nekaterih predstavnikov tega servisa in njihovega odnosa do strank, bom pred naslednjim nakupom dobro premislil, če vam bom še vedno ostal zvest. Kot ste vrjetni slišali že zelo veliko pritožb čez ta servis bi jo podal tudi jaz, namreč v ponedeljek 26.8.2013 sem na servis RAM2 odnesel moj telefon samsung galaxy note 2( (šifra - ws-30807)), ker je imel zelo slab sprejem signala že odkar sem lastnik in občasno se je polnil 10 ur. 2.9.2013 sem na internetu opazil, da so moj telefon pregledali in serviser je ugotovil, da sem nepooblaščeno posegal v programsko opremo. Vse to je res. No po tem sem klical na ram2. Od tam so me prevezali k serviserju, kateri mi je to vse še enkrat objasnil. Povedal je tudi da morajo zamenjati matično ploščo (kljub temu da zaradi t.i. roota še vedno normalno deluje) katero bi moral plačati sam. Cena popravila naj bi bila 240EUR. Kot da se norca delajo. Naj vam povem, da takšna matična plošča stane celih 45EUR !! in potem bi šele lahko uveljavljal garancijo. Rekel je naj vse pritožbe posredujem njihovemu šefu na mail in se z njemu dogovorim. In res - pisal sem njihovemu šefu Dušanu Buliču, kateri mi je predlagal, da naj se obrnem direktno na proizvajalca torej na http://www.samsung.com/rs/si/. Od tam so me poslali sem na ta naslov.
Ne vem če je ta naslov pravi, ne vem če mi boste pri spodaj opisanem problemu znali pomagat ampak v upanju da sem se končno dokopal do pravega naslovnika Vas prosim da mi odgovorite na spodaj zastavljeno vprašanje.
Obračam na Vas, v upanju da se bom z vami lahko pogovoril, ker se očitno vaša politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Vi v garancijskem listu navajate, da kakršen koli poseg v programsko opremo lahko izniči garancijo. Evropska direktiva pa pravi da:
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali root pravice. Njihov obstoj namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije.
Glede na to da od nakupa še ni minilo 6 mesecev, mi Vi oz Vaš servis RAM2 mora to popraviti tudi v primeru da sem jaz povzročil napako, čeprav zaradi t.i. rootanja nisem uničil ničesar in da je naprava delovala tako kot pred tem dogodkom.
glede na zgoraj navedeno torej očitno nekdo krši moje pravice. Je za to kriv servis ali ste mu res Vi oz proizvajalec dali takšna navodila ?
prosim razložite mi v čem je sedaj problem, da so mi na servisu zavrnili garancijo.
Hvala, LP Simon
ps. upam da ne bom čakal na odgovor cel teden kot nekateri ostali uporabniki.
odgovor sledi:
Spoštovani!
Zahvaljujemo se vam za posredovano elektronsko pošto.
Opravičujemo se vam za nekoliko pozen odgovor. Posledica tega je bilo pridobivanje potrebnih inf.
Servisni partner je ravnal v skladu z navodilimi danimi s strani proizvajalca. S strani centrale proizvajalca so dana jasna navodila, da v primeru nepooblaščenega posega v programsko opreme v model aparata katerega lastnik ste, se ne more obravnavati v garanciji, kar je zapisano tudi v garancijskih pogojih.
Kar se tiče rezervnih delov, konkretno matične plošče, ste nam posredovali zanimivo inf., saj takšnega originalnega rezervnega dela preko uradnega Samsung kanala (Adriatic regija) ni možno dobaviti. Pooblaščeni servisni partner vam lahko v tem izrednem primeru pripravi ugodno ponudbo za popravilo.
Hvala za razumevanje.
Lep pozdrav
Customer Support Team
resno se sprašujem kaj je za njih zanimiva informacija mogoče to da so hoteli zaračunati 240EUR na ram2 ali da se da takšno matično dobit za 45EUR ? glede na napisano mi lahko pripravijo ugordno ponudbo za zamenjavo matične, katero lahko zamenjam tudi sam za 45EUR ampak je ne mislim ker je z matično vse OK.
hmm torej serviserji po navodilih samsunga kršijo naše pravice.
bom pisal temu tipu nazaj, da vidim če bo spet rabil 8 dni da odpiše na mail..
Subject: Pritožba
Pozdravljeni !
Kot vaš zvesti kupec Vaših naprav sem močno razočaran nad Vašim servisom za mobilne aparate (RAM2). Prav zaradi nekaterih predstavnikov tega servisa in njihovega odnosa do strank, bom pred naslednjim nakupom dobro premislil, če vam bom še vedno ostal zvest. Kot ste vrjetni slišali že zelo veliko pritožb čez ta servis bi jo podal tudi jaz, namreč v ponedeljek 26.8.2013 sem na servis RAM2 odnesel moj telefon samsung galaxy note 2( (šifra - ws-30807)), ker je imel zelo slab sprejem signala že odkar sem lastnik in občasno se je polnil 10 ur. 2.9.2013 sem na internetu opazil, da so moj telefon pregledali in serviser je ugotovil, da sem nepooblaščeno posegal v programsko opremo. Vse to je res. No po tem sem klical na ram2. Od tam so me prevezali k serviserju, kateri mi je to vse še enkrat objasnil. Povedal je tudi da morajo zamenjati matično ploščo (kljub temu da zaradi t.i. roota še vedno normalno deluje) katero bi moral plačati sam. Cena popravila naj bi bila 240EUR. Kot da se norca delajo. Naj vam povem, da takšna matična plošča stane celih 45EUR !! in potem bi šele lahko uveljavljal garancijo. Rekel je naj vse pritožbe posredujem njihovemu šefu na mail in se z njemu dogovorim. In res - pisal sem njihovemu šefu Dušanu Buliču, kateri mi je predlagal, da naj se obrnem direktno na proizvajalca torej na http://www.samsung.com/rs/si/. Od tam so me poslali sem na ta naslov.
Ne vem če je ta naslov pravi, ne vem če mi boste pri spodaj opisanem problemu znali pomagat ampak v upanju da sem se končno dokopal do pravega naslovnika Vas prosim da mi odgovorite na spodaj zastavljeno vprašanje.
Obračam na Vas, v upanju da se bom z vami lahko pogovoril, ker se očitno vaša politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Vi v garancijskem listu navajate, da kakršen koli poseg v programsko opremo lahko izniči garancijo. Evropska direktiva pa pravi da:
Če se mobilna naprava okvari v prvih šestih mesecih, vam jo mora uradni serviser brezplačno popraviti in to tudi v primeru, da imate na njej nameščen prirejeni operacijski sistem Android oziroma upravljavske pravice. Če pa se naprava okvari po šestih mesecih in znotraj dveh let, vam lahko uradni serviser zavrne brezplačno popravilo izdelka le v primeru, da vam dokaže, da ste okvaro povzročili z nameščanje prirejenega operacijskega sistema ali root pravice. Njihov obstoj namreč še ni zadosten razlog za prekinitev garancije.
Glede na to da od nakupa še ni minilo 6 mesecev, mi Vi oz Vaš servis RAM2 mora to popraviti tudi v primeru da sem jaz povzročil napako, čeprav zaradi t.i. rootanja nisem uničil ničesar in da je naprava delovala tako kot pred tem dogodkom.
glede na zgoraj navedeno torej očitno nekdo krši moje pravice. Je za to kriv servis ali ste mu res Vi oz proizvajalec dali takšna navodila ?
prosim razložite mi v čem je sedaj problem, da so mi na servisu zavrnili garancijo.
Hvala, LP Simon
ps. upam da ne bom čakal na odgovor cel teden kot nekateri ostali uporabniki.
odgovor sledi:
Spoštovani!
Zahvaljujemo se vam za posredovano elektronsko pošto.
Opravičujemo se vam za nekoliko pozen odgovor. Posledica tega je bilo pridobivanje potrebnih inf.
Servisni partner je ravnal v skladu z navodilimi danimi s strani proizvajalca. S strani centrale proizvajalca so dana jasna navodila, da v primeru nepooblaščenega posega v programsko opreme v model aparata katerega lastnik ste, se ne more obravnavati v garanciji, kar je zapisano tudi v garancijskih pogojih.
Kar se tiče rezervnih delov, konkretno matične plošče, ste nam posredovali zanimivo inf., saj takšnega originalnega rezervnega dela preko uradnega Samsung kanala (Adriatic regija) ni možno dobaviti. Pooblaščeni servisni partner vam lahko v tem izrednem primeru pripravi ugodno ponudbo za popravilo.
Hvala za razumevanje.
Lep pozdrav
Customer Support Team
resno se sprašujem kaj je za njih zanimiva informacija mogoče to da so hoteli zaračunati 240EUR na ram2 ali da se da takšno matično dobit za 45EUR ? glede na napisano mi lahko pripravijo ugordno ponudbo za zamenjavo matične, katero lahko zamenjam tudi sam za 45EUR ampak je ne mislim ker je z matično vse OK.
hmm torej serviserji po navodilih samsunga kršijo naše pravice.
bom pisal temu tipu nazaj, da vidim če bo spet rabil 8 dni da odpiše na mail..
šernk ::
Pač iskreno povedano te jebejo v glavo in upajo da se boš naveličal in ne šel v nadaljevanje. Torej posredovanje zadeve TIRSu in najema izvedenca.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
N0t0ri0us ::
Torej zakaj je ravno v Sloveniji tak problem z Vašim uradnim servisom? Večkrat sem že slišal da so ljudem na RAM 2 zavrnili garancijo zaradi različnih razlogov (za popravilo zahtevali smešno visok znesek, prav tako kot pri meni) in ko je isti uporabnik poslal telefon v tujino, so mu brez problemov vse skupaj popravili pod garancijo.
Kot sem Vam že omenil, se Samsungova politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Časa imate 14 dni, torej do 27.9.2013, da uredite zadevo, saj kršite moje pravice (1999/44/CE).
Prav tako me ne zanima od kje so serviserji dobili takšna navodila in kdo je za to kriv. Če v tem času ne bo nobenega odziva oz odgovora, bom o tem obvestil tržni inšpektorat RS s katerim sem že bil v kontaktu in najel sodnega izvedenca ter bomo pravico poiskali po uradni poti.
LP, Simon
če se ne bodo zmigali bomo pač 1 leto čakali na naša sodišča :$
Kot sem Vam že omenil, se Samsungova politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Časa imate 14 dni, torej do 27.9.2013, da uredite zadevo, saj kršite moje pravice (1999/44/CE).
Prav tako me ne zanima od kje so serviserji dobili takšna navodila in kdo je za to kriv. Če v tem času ne bo nobenega odziva oz odgovora, bom o tem obvestil tržni inšpektorat RS s katerim sem že bil v kontaktu in najel sodnega izvedenca ter bomo pravico poiskali po uradni poti.
LP, Simon
če se ne bodo zmigali bomo pač 1 leto čakali na naša sodišča :$
reader ::
saj jo bom še lahko :P gre se za princip ker nas je*ejo vse po vrsti..
Le daj. Niti najmanj ne dvomim, da boš le tako lahko dosegel tisto, kar ti zakon omogoča. Zgolj v vednost, morda si malo nerodno citiral direktive (tisto o tvoji "povzročitvi napake"), a to nima veze. Obenem ne pozabit zahtevat povrnitve popolnoma vseh stroškov, ki si jih imel z uveljavljanjem garancije (dostava na servis, klici, itd).
Stranki z dogovorom ne smeta omejiti pravic potrošnikov ali se jim odpovedati, ker bi to izničilo zakonsko zaščito; ker mora to načelo veljati tudi za klavzule, po katerih je bila vsaka neskladnost s pogodbo ob sklenitvi pogodbe potrošniku znana; ker varstvo, ki ga ima potrošnik na podlagi te direktive, ne sme biti zmanjšano tako, da se kot pravo, ki se uporabi za pogodbo, izbere pravo države nečlanice.
Pogodbene klavzule ali dogovori, sklenjeni s prodajalcem pred njegovo seznanitvijo z neskladnostjo, ki posredno ali neposredno odpravljajo ali omejujejo pravice, ki jih zagotavlja ta direktiva, po nacionalnem pravu niso zavezujoče za potrošnika
Toliko o "vsemogočnosti" garancijskega papirja.
Nummy ::
Sem ti reku, da samsung zavrne telefone z root-om oz. moraš plačati popravilo...
Velik sreče pri pregovarjanju, ampak verjetno boš prej kupil nov telefon, preden ti bodo tega popravili zastonj. :)
Jaz pravim samo eno: škoda živcev, raje pač nikoli več ne kupim od dotičnega proizvajalca ničesar. ATI me je že razočaral enkrat, pa sem zadevo rešil v enem tednu. Samsung me je tudi razočaral in tudi od njih ne kupim vijaka več oz. nobenega proizvoda, ki bo imel na zunanjem ohišju napisano "samsung". Raje plačam 50% za kako drugo firmo, pa vem da bo zadeva 100% delovala tko kot je treba. Za primerjavo: odkar kupujem intlove in asusove plate mi še praktično noben procesor in plata ni crknila.
Jaz ti priporočam, da če lahko uveljavljaš stvarno napako jo uveljavi, če pa ne, pa preprosto telefon prodaj preko oglasnika in si kupi kaj drugega. Boš si prihranil kar nekaj dni življenja in sivih las. Razumi, da živiš v bananastanu, kjer zakoni veljajo samo za izbrane, za ostale pa kakor komu paše.
Velik sreče pri pregovarjanju, ampak verjetno boš prej kupil nov telefon, preden ti bodo tega popravili zastonj. :)
Jaz pravim samo eno: škoda živcev, raje pač nikoli več ne kupim od dotičnega proizvajalca ničesar. ATI me je že razočaral enkrat, pa sem zadevo rešil v enem tednu. Samsung me je tudi razočaral in tudi od njih ne kupim vijaka več oz. nobenega proizvoda, ki bo imel na zunanjem ohišju napisano "samsung". Raje plačam 50% za kako drugo firmo, pa vem da bo zadeva 100% delovala tko kot je treba. Za primerjavo: odkar kupujem intlove in asusove plate mi še praktično noben procesor in plata ni crknila.
Jaz ti priporočam, da če lahko uveljavljaš stvarno napako jo uveljavi, če pa ne, pa preprosto telefon prodaj preko oglasnika in si kupi kaj drugega. Boš si prihranil kar nekaj dni življenja in sivih las. Razumi, da živiš v bananastanu, kjer zakoni veljajo samo za izbrane, za ostale pa kakor komu paše.
heresjohnny ::
Razumi, da živiš v bananastanu, kjer zakoni veljajo samo za izbrane, za ostale pa kakor komu paše.
Kako lahko potem pričakuješ, da se karkoli spremeni?
N0t0ri0us, kapo dol, mi smo s tabo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: heresjohnny ()
Redneck ::
Nummy, bananastan je zaradi ljudi s takim miselnim vzorcem, kot ga imas ti. Nategovanje se dogaja, ket bebci (nateguni) mislijo, da smo vsi kot ti. Del krivde odpade tudi na take. Si del problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Redneck ()
Nummy ::
heresjohnny je izjavil:
Razumi, da živiš v bananastanu, kjer zakoni veljajo samo za izbrane, za ostale pa kakor komu paše.
Kako lahko potem pričakuješ, da se karkoli spremeni?
N0t0ri0us, kapo dol, mi smo s tabo :)
Kako pa se naj karkoli spremeni? Če protestiraš, te zatrejo, če se pritožiš, te preprosto odpikajo... Tudi če bi se VSI pritoževali, nebi naredili ničesar. Edino kar lahkospremeni politiko takega podjetja je... tadabum tssss... BOJKOT njihovih izdelkov.
Jaz ne pričakujem da se bo kaj spremenilo. Enkrat slovenistan, vedno slovenistan. Pač država hlapcev sred balkana. Tu se nima kaj spremenit.
Nummy, bananastan je zaradi ljudi s takim miselnim vzorcem, kot ga imas ti. Nategovanje se dogaja, ket bebci (nateguni) mislijo, da smo vsi kot ti. Del krivde odpade tudi na take. Si del problema.
Bananastan je zato tak, ker ljudje slepo verjamejo določenim osebkom in jih non-stop volijo in privzdigujejo v višave in mislijo da so zanje bogovi. V resnici pa taki ljudje preklemano dobro nategujejo folk. Ne naredijo ničesar in veselo lepo kradejo vsem na očem, ljudje pa še ploskajo zraven. Zaradi takih opic se ne spremeni nič. Če pa misliš, da se bo kaj spremenilo, če se recimo začnejo vsi kupci samsung telefonov sedaj pritoževat si se pa zmotu. Samsung ima svojo politiko in od nje ne bodo odstopili. Če ti kaj ni všeč, idi k konkurenci. Simple as pasulj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
Sims ::
Veste kaj, tule vas je dosti, ki je imelo probleme z Ram2. Zakaj enostavno VSI ne pošljete mail na tisti naslov, katerega je tazadnji dobil odgovor. Torej kao najvišja inštanca. Zasipajte jih in pizdite ... Potem se bomo pogovarjali o neučinkovitosti te metode.
tomaz- ::
Najvecji problem tega vidim v tem, da je to odlocitev Samsunga, ne bananistana.. In fantje se vedno z veseljem kupujete Samsung, probleme pa valite na bananistan.. ne vem, no, ce je to ravno to....in potem v vsaki temi o Applu beres, kako Samsung ponuja vec in bolje... fak, ni videt...
Sims ::
Večina tule dobi zvrnjeno (tekočina, poškodba, padec, nepooblaščeno opiranje ...) itd. Rootanje je le en del. Za rootanje ok, je odločitev Samsunga. Za ostale pizdarije, si pa jih Ram2 sam izmišljuje ... recimo.
tomaz- ::
Ampak spet: Še ni bilo "junaka", ki bi dokazal, da je kriv bananistan, ne pa Samsung, ker je tako spretno postavil nalepke, da se obarvajo že, ko kaka punčka spodaj postane vlažna... je RES kriv bananistan in nijov servis??
Je kak "junak" to že dokazal, ali se zopet "bunch of geeks" prepucava, kdo je pametnejši, vse iz varnega domačega "online" naslonjala???
Nekako v vseh temah pri par tisoč odgovorih nisem še zasledil dejanske rešitve tega problema,s pripadajočimi dokazi, ne samo bullšiti, če seveda izvzamemo tisočineno " geek debato o tem, kdo je hujši...
Si prepričan, da ni mogoče dejstvo, da se tule javi, reciva temu 100 komadov ljudi, ki so jim zavrnili garancijo, 2000 ljudi pa ne piše, ker jim tega niso storili??
Ti morda kdaj napišeš na forum stavek: živjo fantje, danes sem šel v šolo, drkal sem po telefonu cel dan, in je zvečer še vse OK... ?? Ali se spraviš pisat takrat, ko imaš filing , da so te "okol prinesli", ker je telefon riknil ??
Nikakor ne zagovarjam nobenega, ampak še enkrat: je kdo že kaj komu dokazal, razen tegale prepucavanja in brezplodnih mailov raznim CEO-jem??
In ne mi napisat, da "zato tole pišemo", ker se tudi iz tegale threada ne bo rodilo čisto nič....
Razen cel kup kvazi "grmenja"
Aja, in kaj je zate "večina"?? 10 ljudi, 100 ljudi, 1000 ljudi?? Koliko jih rešijo tako, da je vse OK?' Imaš kake podatke, ali ostajamo pri tvoji "večini"??
Res bi bilo fino, če bi kak "junak" dejansko poskusil peljat zadevo do konca, in če jo reši v svoj prid, to tudi OBJAVI.. To bi bilo potem OK, ne pa tole mozoljasto prepucavanje in skrivanje za raznimi "inšpektorji".. Jebiga, če nimaš prave osnove za svoje trditve , tudi oni niso nek "bavbav" več za trgovca ali servis..
Je kak "junak" to že dokazal, ali se zopet "bunch of geeks" prepucava, kdo je pametnejši, vse iz varnega domačega "online" naslonjala???
Nekako v vseh temah pri par tisoč odgovorih nisem še zasledil dejanske rešitve tega problema,s pripadajočimi dokazi, ne samo bullšiti, če seveda izvzamemo tisočineno " geek debato o tem, kdo je hujši...
Si prepričan, da ni mogoče dejstvo, da se tule javi, reciva temu 100 komadov ljudi, ki so jim zavrnili garancijo, 2000 ljudi pa ne piše, ker jim tega niso storili??
Ti morda kdaj napišeš na forum stavek: živjo fantje, danes sem šel v šolo, drkal sem po telefonu cel dan, in je zvečer še vse OK... ?? Ali se spraviš pisat takrat, ko imaš filing , da so te "okol prinesli", ker je telefon riknil ??
Nikakor ne zagovarjam nobenega, ampak še enkrat: je kdo že kaj komu dokazal, razen tegale prepucavanja in brezplodnih mailov raznim CEO-jem??
In ne mi napisat, da "zato tole pišemo", ker se tudi iz tegale threada ne bo rodilo čisto nič....
Razen cel kup kvazi "grmenja"
Aja, in kaj je zate "večina"?? 10 ljudi, 100 ljudi, 1000 ljudi?? Koliko jih rešijo tako, da je vse OK?' Imaš kake podatke, ali ostajamo pri tvoji "večini"??
Res bi bilo fino, če bi kak "junak" dejansko poskusil peljat zadevo do konca, in če jo reši v svoj prid, to tudi OBJAVI.. To bi bilo potem OK, ne pa tole mozoljasto prepucavanje in skrivanje za raznimi "inšpektorji".. Jebiga, če nimaš prave osnove za svoje trditve , tudi oni niso nek "bavbav" več za trgovca ali servis..
heresjohnny ::
Res bi bilo fino, če bi kak "junak" dejansko poskusil peljat zadevo do konca, in če jo reši v svoj prid, to tudi OBJAVI..
Boeing vs Comtron
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: heresjohnny ()
jernejl ::
je kdo že kaj komu dokazal
Je.
Ampak tukaj nismo na sodišču. Če se povprečnemu kupcu ne splača izgubljati časa in denarja za inšpektorje, izvedence in sodišča, še ne pomeni, da je s servisom (ali proizvajalcem) vse v redu.
reader ::
Tudi če bi se VSI pritoževali, nebi naredili ničesar. Edino kar lahkospremeni politiko takega podjetja je... tadabum tssss... BOJKOT njihovih izdelkov.
Ni res. Politiko takšnega podjetja spremeni tudi kazen ali odredba pristojnega inšpektorja. Če pa ne izkoristiš možnosti, ki ti jih potrošniška zakonodaja daje, si si pa nekako sam kriv.
XsenO ::
Aja, in kaj je zate "večina"?? 10 ljudi, 100 ljudi, 1000 ljudi?? Koliko jih rešijo tako, da je vse OK?' Imaš kake podatke, ali ostajamo pri tvoji "večini"??
V skoraj vsaki temi, kjer se folk pritožuje/hvali trgovino/servis so vedno glasi za in glasi proti. Vprašanje zdej zakaj je pri Ram2 tabor za skoraj neobstoječ?
1 + 1 = 1
Nummy ::
Ampak spet: Še ni bilo "junaka", ki bi dokazal, da je kriv bananistan, ne pa Samsung, ker je tako spretno postavil nalepke, da se obarvajo že, ko kaka punčka spodaj postane vlažna... je RES kriv bananistan in nijov servis??
Je kak "junak" to že dokazal, ali se zopet "bunch of geeks" prepucava, kdo je pametnejši, vse iz varnega domačega "online" naslonjala???
Nekako v vseh temah pri par tisoč odgovorih nisem še zasledil dejanske rešitve tega problema,s pripadajočimi dokazi, ne samo bullšiti, če seveda izvzamemo tisočineno " geek debato o tem, kdo je hujši...
Si prepričan, da ni mogoče dejstvo, da se tule javi, reciva temu 100 komadov ljudi, ki so jim zavrnili garancijo, 2000 ljudi pa ne piše, ker jim tega niso storili??
Ti morda kdaj napišeš na forum stavek: živjo fantje, danes sem šel v šolo, drkal sem po telefonu cel dan, in je zvečer še vse OK... ?? Ali se spraviš pisat takrat, ko imaš filing , da so te "okol prinesli", ker je telefon riknil ??
Nikakor ne zagovarjam nobenega, ampak še enkrat: je kdo že kaj komu dokazal, razen tegale prepucavanja in brezplodnih mailov raznim CEO-jem??
In ne mi napisat, da "zato tole pišemo", ker se tudi iz tegale threada ne bo rodilo čisto nič....
Razen cel kup kvazi "grmenja"
Aja, in kaj je zate "večina"?? 10 ljudi, 100 ljudi, 1000 ljudi?? Koliko jih rešijo tako, da je vse OK?' Imaš kake podatke, ali ostajamo pri tvoji "večini"??
Res bi bilo fino, če bi kak "junak" dejansko poskusil peljat zadevo do konca, in če jo reši v svoj prid, to tudi OBJAVI.. To bi bilo potem OK, ne pa tole mozoljasto prepucavanje in skrivanje za raznimi "inšpektorji".. Jebiga, če nimaš prave osnove za svoje trditve , tudi oni niso nek "bavbav" več za trgovca ali servis..
Glej tule je krida obeh, tako samsunga kot bananastana. Samsung je itak kriv s tako zgrešeno logiko, bananastan pa ker ne forsira zakonov EU oz. zakoni pri nas NE veljajo. Zaradi tega, ker pri nas zakoni NE veljajo (kriv bananastan), lahko samsung pri nas dela kar se mu zahoče. Ergo, krivda obeh.
Tudi če bi se VSI pritoževali, nebi naredili ničesar. Edino kar lahkospremeni politiko takega podjetja je... tadabum tssss... BOJKOT njihovih izdelkov.
Ni res. Politiko takšnega podjetja spremeni tudi kazen ali odredba pristojnega inšpektorja. Če pa ne izkoristiš možnosti, ki ti jih potrošniška zakonodaja daje, si si pa nekako sam kriv.
A res? Bejž no bejž... veš kwa samsung nardi s to tvojo kaznijo in odredbo inšpektorja? Vešp kolk majo oni dnarja? Njim DOL visi za enga tm sred bananistana, ki je kupu njihov telefon in mu pač ne dela. DOL JIM VISI!
To je prvo, kot drugo pa velik sreče SPLOH dobit inšpektorja, da jim bo kako kazen ali odredbo dal pri nas. Pomoje lahko skoraj na prste ene roke prešteješ koliko podjetjem so take kazni ali odredbe dali. Ti ni jasno da pri nas NE dosežeš NIČ pa se lahko na trepalnice postaviš.
Glej neki cajta nazaj sm kupu ATI-jev izdelek v štacun. Mi ni delu kot je treba, nesem nazaj mi zamenjajo. Tadrugič, nesem nazaj, vzamejo na servis, rečenjo da njim dela BP. Na koncu ugotovim, da je driver sfukan in nekaterim čudežno dela, večini pa pač ne. Hotel sem denar nazaj in ga NISEM dobil. Jebal sem se okol z inšpektorji in podobnimi forami in sem samo toliko časa zagonu, da je zadeva padla ven iz garancije. Na koncu sem vse skup prodal na bolhi in si kupu izdelek konkurenta. Simple kot pasulj. Iskanje pravice v bananastanu je kot iskanje igle v senu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
sismi ::
Aja, in kaj je zate "večina"?? 10 ljudi, 100 ljudi, 1000 ljudi?? Koliko jih rešijo tako, da je vse OK?' Imaš kake podatke, ali ostajamo pri tvoji "večini"??
V skoraj vsaki temi, kjer se folk pritožuje/hvali trgovino/servis so vedno glasi za in glasi proti. Vprašanje zdej zakaj je pri Ram2 tabor za skoraj neobstoječ?
Ker pri tej zadevi je jasno da Ram2 ni nič kriv debata odveč.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6677 (5373) | next3steps |
» | Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 16702 (12677) | thramos |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106537 (55571) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7196 (6131) | St235 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48288 (43082) | Okapi |