» »

Kupujem zanesljiv nov avto

Kupujem zanesljiv nov avto

«
1
2

STU-II! ::

Lep pozdrav

Gledam malo za novim avtomobilom pa sploh ne vem kaj kupiti. Do sedaj sem vozil 18 let starega japonca in morem rečt niti enega problema.

Zdaj pa malo gledam za c elysee, dacia lodgy, peugeot 301, vglavnem kaj vi menite Najraje diesel če je pa kakšen izredno zanesljiv bencinar bom pa tudi požrl kak liter večjo porabo.

Bolj kot ne me zanima samo zanesljivost, tankaj, redni servisi in vozi...

zuz3k ::

dacia ne glej, gnije pleh pri 3 leta starem avtu, kaj bo pri 10 let starem ne vem

zanesljiv avto, hm, danes je toliko elektronike v vozilih in več ko jo je,
slabše je zato, če hočeš zanesljivost uzameš Kio 7 let garancije, glavne
servise delaš na pooblaščenem servisu ampak imaš lepo garancijo, po 7 letih
avto prodaš in spet po novega
Life is a psychological game.

STU-II! ::

Mah te garancije...nekako sem zelo nezaupljiva oseba tko da bo že une tri leta garancije čist dovolj ker moram v tem času servisirat na pooblaščenih servisih kar PA MI NITI MALO NE DIŠI! Kar se mene tiče so pooblaščeni servisi itak en sranje, tam notr majo študente po 700e na mesec unim se pa itak j**e za tvoj avto sam da bo čimprej konc šihta pa gas domov.

Zato mi te garancije ne pomenijo veliko oziroma zelo malo.
Torej kakšni so še predlogi? Vem da je citroen c-elysee nov avto pa vseeno a ima kdo več podatkov kako je z motorji podvozjem itd...? 1.6 hdi v tem avtu ima fap/dpf filter?

Ps: Ko človek pogleda na net o okvarah te pa kar mine do nakupa česarkoli

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: STU-II! ()

LeQuack ::

To je vse res, glede servisov in kvalitete novih avtov, predvsem če upoštevaš še teorije, da se za naš trg uporabijo slabši materiali. Koliko je res to razširjeno ne vem, ampak že dejstvo da taka razlikovanja ponekod obstajajo, je zaskrbljujoče. Če pa bodo dvignili DDV, kar je skoraj dejstvo, potem je še toliko bolj smiseln nakup recimo v Nemčiji za 19% DDV. Res da je tu še DMV, ampak če kupiš nek moderen avto z malo izpusti tega ni toliko.
Quack !

Blinder ::

STU-II! je izjavil:

majo študente po 700e na mesec unim se pa itak j**e za tvoj avto sam da bo čimprej konc šihta pa gas domov.


ne žali študentov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Aston_11 ::

Študenti ali pa zaposleni, vedno imaš perle na servisih - meni so npr. pozabili priviti menjalnik, ta je zagrabil manikot od hladilne tekočine, ki se je vscala sredi poti... pa sem si našel nepooblaščenega serviserja in je od tedaj dalje delo dobro opravljeno ob nekih normalnih stroških.

solatko ::

Če hočeš delujoč avto glej za Korejci in Japonci, če bi rad veliko problemov, vzemi Francoza, vmes pa Italiani in Nemci, skupaj s Seat in Škodo.
Poglej ADAC-ovo lestvico zanesljivosti ali podatke na Autodati - povratne informacije servisov.
Delo krepa človeka

zajovic ::

primozzzz ::

zuz3k je izjavil:

če hočeš zanesljivost uzameš Kio 7 let garancije, glavne
servise delaš na pooblaščenem servisu ampak imaš lepo garancijo, po 7 letih
avto prodaš in spet po novega


S Kio neboš falil =)
NI PODPISA

Relanium ::

Zanesljiv avto?
Does NOT EXIST!
Sploh v teh časih ko je servisiranje in prodaja rezervnih delov zelo dober biznis.

(tiste poceni kie me pa res zanima kake bojo čez 7 let)

primozzzz ::

Za tak dena r odlične.. res pa jim hitro pade cena.
NI PODPISA

Blinder ::

Relanium je izjavil:



(tiste poceni kie me pa res zanima kake bojo čez 7 let)


a po tvoje je vw dražji od kie zaradi višje kvalitete izdelave?
dražji je zaradi znamke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Aston_11 ::

Zaradi znamke, pa tudi zato, ker je kvaliteten. Težko vw-ju rečeš, da ni kvaliteten.

Relanium ::

Blinder je izjavil:

Relanium je izjavil:



(tiste poceni kie me pa res zanima kake bojo čez 7 let)


a po tvoje je vw dražji od kie zaradi višje kvalitete izdelave?
dražji je zaradi znamke.

Js sploh nimam in nimam namena imet kdaj golfa al pa passata (tud ne razumem norije ogrog teh avtov)

Ampak glej:
Foter ma kio (sportage, starejši)
Sem menjaval žarnico in sem se jebal 3/4 ure da sem jo zamenjal ker si je nek pacient pri kii zmislil dat zraven žarnice posodo z vitreksom, zakoj za žarnico pa cevi od klime!!!
Za dodaten hec je pa že en konektor malo gor oksidiral.
Je blo celo veselje.

Js pa imam avto nemškega porekla (vendar ni VW) in sem menjal žarnico lepo v pol minute brez težav.

Kar hočem povedat je: kako bo proizvajalec gledal na dolgoročno kvaliteto in vzdrževanje, če pa še na take banalne stvari ne gleda?
Sploh pa ga bo vsak mehanik vesel...
Osnove konstruiranja!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Boobiz ::

Kakšna ironija je postal izraz "zanesljiv". Sploh nima več nobene veze s številkami ampak je vse samo še subjektivno "jaz mam bolj prav kot ti". Oh jesus, kill me nao. :(
I'm drunk, what's your excuse?

Hayabusa ::

Toliko o VW in Nemcih, raje ne glej kakšne napake delajo pri bosanskem motornem vozilu:
http://avtonasveti.com/category/volkswa...

Mercedes je od Nemcih še najbolj zanesljiv.



Tisti idiotizem o nemogoči menjavi žarnic je EU na srečo prepovedala, za tem sindromom trpijo modeli med 2004-08.


Osnove konstruiranja!!!

Na koncu odločijo ekonomisti, ne konstruktorji !
Če so lahko pred 30 leti naredili praktično neuničljiv avto, MB 200 D, zakaj ga sedaj ne morejo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

RejZoR ::

Mja no, izkušnje in statistika pravijo mal drugače (glede VW). Je pa res da ob današnjem tempu novih modelov ni "brezmadežnega" avta. Vsi imajo težave. Ampak ko sem videl kakšne bedaste ima VW pri Golfih in jih še vedno niso odpravili, hvala lepa. Hyundai je imel težave samo z nekaj elektronike (praznenje akumulatorjev in še ena malenkost). Pri VW pa je bilo cel kup stvari od mehanskih do elektronskih.

Osebno sem in še vedno bom pristaš Hyundai-a dokler se izkušnje ne spremenijo. Če iščeš hatchbacka, novi i30, če iščeš kaj v saloon izvedbi pa tanovo Elantro. Pri obeh ima že najbolj osnovni več kot dovolj opreme, nima pa navlake, ki jo rabiš 2x, ves ostali čas pa je odvečna teža, ki jo voziš naokoli.

Pa v igro bi vrgel še Mitsubishi Lancer. Mal dražji ampak so še vedno zakon. Glede na to da je zadnji model zunaj že od leta 2007 brez nekih pretiranih sprememb na zunaj, bi rekel, da so drobovje dodobra izpilili in bi znal bit zelo trouble free avto. Po obkliki pa je še vedno zelo strupen in prav nič outdated.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

Ne morem verjet da človek očita dacii da po 3 letih rjavi in nato predlaga kio, ki je po 3 letih le še razpadajoča kanta. Za servis je pa zadeva normalna (seveda ti pa poberejo 200€ na vsakem rednem servisu). Na srečo si ga ne lastim jaz, vendar če bi si ga bi mi že motor ven jemali. Pa ima avto komaj 50.000km

ZANESLJIVEGA AVTA DANES NI! Obstajajo samo vzdrževani in nevzdrževani avti, ter avti s serijskimi napakami. DPF če se ne motim mora danes imeti vsak dizel in v bližnji prihodnosti naj bi začeli zadevo merit tudi na tehničnem (tako da vsi ki imajo odstranjen DPF, ga bodo morali takrat menjat, enako je z EGRji in kaj vem še čim).

peugeot je imel pred časom probleme z eno serijo hdi motorjev, vendar mislim da so porihtali. Skratka kupiš kar ti je všeč in če avto pravilno vzdržuješ in voziš stroškov ne bo v končni fazi ko kaj odpove je pa vedno krivec nemški Bosch.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BALAST ::

Osebno sem in še vedno bom pristaš Hyundai-a dokler se izkušnje ne spremenijo.


Mogoče veš zakaj v sloveniji ni moč kupit Hyundai Genesis? Meni je avto res hud. 2.0T R-spec

http://www.roadandtrack.com/car-reviews...
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

settler ::

Mogoce res poglej za c elysee. Zdaj da ne bo spet tukaj kakih komentarjev da francozi pa crknejo po 2h letih itd. Se je kvaliteta
francozov dvignila kar na raven ostalih proizvajalcev. So pa ze sami rekli da naj bi bil c elysee bolj trpezen saj ni bil prvotno misljen za europski trg.

carota ::

Da bo izbira lažja: Porsche 911 is officially Germany's most reliable car. Ustreza vsem kriterijem OP ("Bolj kot ne me zanima samo zanesljivost, tankaj, redni servisi in vozi...").

eric_cartman ::

@balast

Sej ogromno Hyundajev sploh ne pride na naš trg..

Meni je tale od Hyundaia sam strup..
https://www.hyundaiusa.com/vehicles/201...


Drugače pa imam Hyundai coupe-ja l. 05. Edini problem, ki je pri temu Genesisu je ta, da je ful lep.. Ampak je ravno tako kot Hyundai coupe mišljen sam za 2 osebe... Pri men se sicr nežnejši spol lahko stlači zadej. .Čim pa bi se naprimr jst hotu zadej usedt pa se mi glava dotika zadnje šipe..

Tako da praktičen ravno ni.. In me zanima zakaj tega ne popravijo.. Recimo da zice spustijo še za par centi nižje, da bi se zadej dalo lepo sedet...

Kar pa se tiče servisov oz. kvarljivosti avta pa zaenkrat nimam pripomb.. Na splošno zelo zadovoljen..

EDIT: Jst dam za kerga koli japonca ali korejca en plus.. Zaenkrat še slabih izkušenj ni bilo..

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

Hayabusa je izjavil:


Tisti idiotizem o nemogoči menjavi žarnic je EU na srečo prepovedala, za tem sindromom trpijo modeli med 2004-08.

Avto je letnik 2000 in takrat se še tega niso šli, pač pa je enostavno bedasto narejen skupaj, to je to.
Sj ni bilo nemogoče, samo pač zelo zajebano.

Hayabusa je izjavil:


Osnove konstruiranja!!!

Na koncu odločijo ekonomisti, ne konstruktorji !
Če so lahko pred 30 leti naredili praktično neuničljiv avto, MB 200 D, zakaj ga sedaj ne morejo ?

Sj res je, žal pa jim konstrukterji to še pomagajo(mo).
Sj sem rekel v prvem postu da je prodaja delov pač predober biznis da bi se ji odpovedali, zato pač neuničjivega avta nočejo naredit.
Žal takega tud kupit ne moreš, pri nobeni firmi več.

mrTwelveTrees ::

kot je ze nekdo dzgoraj napisa, zanesljivega avta ni !

bolj ko se boš oziral kaj drugi menijo slabše se boš odločil, kupi tak avto, ki ti je vseč, in ti odgovarja, ne glej na znamko pa to, ker če se boš odločil nekaj kar tebi ne bo všeč, ti bo žal.

eric_cartman ::

@mrTwelveTrees

Tukej se ne strinjamo mogoče čisto.. Res je.. Zanesljivega avta ni!

Obstajajo pa avti, ki imajo vidno manj serijskih napak kot nekateri, pri katerih je spisek dolg po par strani..

Govorim o hibah, ki jih imajo določeni avti..

In ne kupiš takega, ki ti je najbolj všeč oz. samo da je BMW al pa VW al pa Audi.. Ampak takega, ki ima kar se da najmanj teh hib.. Ker tudi glede na to, ni nujno, da ti bo avto delal BP.. Če pa kupiš nekaj kar že na začetku veš, da bo vsake dva meseca na servisu samo zato, ker ti je všeč pa še, da boš za to porabil celotne plače.. V tem pa jaz ne vidim smisla...

RejZoR ::

šernk je izjavil:

Ne morem verjet da človek očita dacii da po 3 letih rjavi in nato predlaga kio, ki je po 3 letih le še razpadajoča kanta. Za servis je pa zadeva normalna (seveda ti pa poberejo 200€ na vsakem rednem servisu). Na srečo si ga ne lastim jaz, vendar če bi si ga bi mi že motor ven jemali. Pa ima avto komaj 50.000km

ZANESLJIVEGA AVTA DANES NI! Obstajajo samo vzdrževani in nevzdrževani avti, ter avti s serijskimi napakami. DPF če se ne motim mora danes imeti vsak dizel in v bližnji prihodnosti naj bi začeli zadevo merit tudi na tehničnem (tako da vsi ki imajo odstranjen DPF, ga bodo morali takrat menjat, enako je z EGRji in kaj vem še čim).

peugeot je imel pred časom probleme z eno serijo hdi motorjev, vendar mislim da so porihtali. Skratka kupiš kar ti je všeč in če avto pravilno vzdržuješ in voziš stroškov ne bo v končni fazi ko kaj odpove je pa vedno krivec nemški Bosch.


Zdej pa tolk nabijaš da je že kar smešno. Po 3 letih razapdajoča kantza. AHAHAAHAHAH. Grem stavit da kakšne nove Kie niti videl še nisi. Ker po 3 letih niti slučajno ne rjevijo. Če pa si tako tele, da celega opraskaš in ne popraviš, da ti zato zgnije, si pa kriv sam in ne proizvajalec.

@BALAST
Uvoz modelov je čist odvisen od uvoznika, ki pa je nažalost grozno konezravtiven in gre totalno preveč na ziher. Pač se uvoznik za slovenijo ni odločil uvozit Genesisa ker niso pričakoval dost povpraševanja. Uradni odgovor. Čeprav men se zdi load of BS če pogledaš koliko Coupejev se je v preteklosti prodalo. Tako da ga je pri nas nadomestil Veloster, ki pa je zgolj navaden avto s fancy izgledom. Ko bi vsaj imel 2.0 T-GDI motor, pol pa bi bilo mal drugače...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

c00L3r ::

Če iščeš zanesljiv avto in boš po 18-ih letih šel iz japonca na francoza, boš razočaran.

šernk ::

Rejzor: kia proceed dobrih 50k km, bencinar 1.4. Iz motorja se prenašajo tresljaji na cel avto...na servisu pravijo da je to normalno (sorry a se vozim v traktorju, to da ni nič narobe in da se jim ne ljubi motorja jemati ven in zamenjat blažilnike ni moj problem - govoril tudi z nekdanjim velemojstrom na servisu, ki je šel v penzijo in je rekel, da ve za ta problem ampak se serijske napake ne prizna) Rjavenje sprednje havbe za vsak dotik kamenčka (očitno pleh ni zaščiten nič, ker še yugo ne rjavi na tak način). Pač 3 leta star avto ne more razpast vendar ne upam si staviti kakšen bo ko bo imel 10 let. Je pa drugače dober avto za svoj denar, ampak ni za si ga lastit 20 let. Tistih 7 let kar je v garanciji in nato ga vržt stran.

Obstajajo pa avti, ki imajo vidno manj serijskih napak kot nekateri, pri katerih je spisek dolg po par strani..


to je praktično to. Le da lastniki teh avtov ponavadi nočejo priznat teh napak. Kateri izstopajo ne bom nakladal, ker potem bom spet obtožen da govorim neresnice. Ga pa ni proizvajalca, ki je odporen na napake.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

traxxas ::

Vsak avto je do neke mere zanesljiv do prvega servisa,ko pa ga daš "mehanikom" v roke,pol pa na zanesljivost pozabi.

RejZoR ::

Moj 3 leta star i30 (ki je praktično isti kot Kia razen mal oblike in badga) pa nimam nobene pikice nikjer. Večina rjavih pik sploh ni tvoja rja ampak rja kovinskih delcev, ki rjavijo na površini barve tvojega avta in se lahko lepo očistijo... zato ne pretiravaj, ker so taki komentarji naravnost smešni.
Al pa vsako zimo voziš pol metra za tovornjakom, ki posipa pesek al pa ne vem kakšen podoben absurd.

Zdej kaj pa dela Kia na servisih pa ne vem. Je pa res da okoli Kie nisem slišal ravno najboljših stvari kar se servisov tiče. Jezst Hyundai-a servisiram pri avtohiši kjer smo kupili že 3 avte (2 Hyundai-a in enega Mitsubishi-ja) in so glede težav in servisa zelo korektni in res nimam pritožb, ker se vedno res potrudijo kakršnokoli težavo sem že imel in jo tud odpravili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

Zdej pa tolk nabijaš da je že kar smešno. Po 3 letih razapdajoča kantza. AHAHAAHAHAH. Grem stavit da kakšne nove Kie niti videl še nisi.


Zdej kaj pa dela Kia na servisih pa ne vem.


kdo torej česa ni videl od blizu? :8)

glede vožnje ne vem, ker ga sam redko vozim, vendar imajo doma vsi avti pikice po havbah, vendar povsod odleti vedno le barva in lak, zaščita nikoli in zadeva se ne dotakne pleha. Saj pravim avto za 13k€ je super za 7-10 let, potem pa v smeti z njim, ker za drugam ne bo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

a toyota aygo za manj kot 13k€ je tudi za v smeti čez 7-10 let? niso toyote neuničljive?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Govorim o kia in ne preostalih avtih za 13k €.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dope1337 ::

Relanium je izjavil:


(tiste poceni kie me pa res zanima kake bojo čez 7 let)


ProCeed niti ni tulk poceni več kot prejšni model. Sem gledal testiranja na Top Gear in me je avto predvsem navdušil (izgled in zmogljivost ter P/P).

Izvoli cenik: Kia ProCeed
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

knesz ::

Zdej pa tolk nabijaš da je že kar smešno. Po 3 letih razapdajoča kantza. AHAHAAHAHAH. Grem stavit da kakšne nove Kie niti videl še nisi. Ker po 3 letih niti slučajno ne rjevijo. Če pa si tako tele, da celega opraskaš in ne popraviš, da ti zato zgnije, si pa kriv sam in ne proizvajalec.

Lastim si slabe 2 leti staro Kio in naslednji teden gre drugič (prvič prej kot v enem letu) na servis zaradi rjavenja zadnjih vrat. Pa niso bila poškodovana, ampak je zaradi neke nove veleumne zaščite pleha to rjavenje od znorraj navzven kar pogost pojav (vem za še dva avta, eden leto starejši od mojega, drugi pa isto star).
Drugače pa, razen tega drugih težav ni.

PacificBlue ::

RejZoR ::

@dope1337
Če gledaš top spec res ne, če pa gledaš base model pa za ne tko grozno več denarja kot nekoč dobiš precej več opreme že serijsko. Enako za Hyunda i30, zadnji model.

Je pa zanimivo kako je Top Gear hitro preklopil iz vsesplošnega pljuvanja po korejcih do skorajda same hvale (pa magari če z mal heca vmes). Je treba priznat, da so korejci prišli zelo daleč v zelo kratkem času.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

zuz3k ::

pooblaščen servis sem napisal, ker bi potem imel 7 letno garancijo,če kaj gre itaq oni
krijejo menjavo (ali pa se izgovorijo, da je potrošni materjal)

lansko leto je fotr delal redni servis na pooblaščencu, ker so študenti
in olja v motor je bilo nalitega čez max, toliko o POOblaščenih ljudeh
Life is a psychological game.

eric_cartman ::

@georgi

Realnost je taka, da 3/4 ljudi dela toliko in tako kot so plačani... Problem je tudi v tem, ker delodajalci raje vzamejo kakšnega aberveznika za 2,5€/h kot pa strokovnjaka, ki bi ga bilo potrebno plačati mnogo več..

Sprijaznit se je pa treba s tem, da je kvaliteta v teh časih močno odvisna od količine plače.. Sploh pa pri Slovencih.. Študente pa tako ali tako že na začetku zatrejo in jim rečejo, da naj redne službe ne pričakuje in da je lahko vesel, da lahko prakso opravlja pa čeprav zastonj... Zelo dobra motivacija za študente..ni kaj.. Zdaj pa imajo izbiro.. Lahko delajo nadpovprečno dobro in ga opazi nek drug delodajalec in mu ponudi službo.. ali pa dela v službi samo sranje in strankam nataka preveč olja itd.

theBill ::

Od kdaj pa avtomehaniki opravljajo študij in potrebujejo prakso?

A to je po tanovem na strojnem faksu ali kako?

JayKay ::

kupi 2010 fiesto 1.6tdci motor. super varcen!

šernk ::

Od kdaj pa avtomehaniki opravljajo študij in potrebujejo prakso?


od kar so uvedli en kup elektronike na avtu hodijo na uradnih servisih ob vsakem novem modelu specialisti na izobraževanje. Brez tega danes ne gre več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

eric_cartman ::

Pa dobr..sej študenti so lahko tudi dijaki, ki imajo prakso preko študentskega servisa in dobijo nekaj malega plačanga.. lih za malco in tko...Sej morjo met se mi zdi tut preko srednje šole nekej prakse.. Skratka delo preko ŠS - študenti..

Ne vem pa zakaj se more tukej gor vedno najdt kdo k se hoče kregat... :)

Pa pustmo to, ker se men ne da... :D

Anyway a je OP že najdu kšn avto zase??

Pa a si kdo lasti kšnga džipka l. 2002 - 2006, ki je poceni in brez večjih okvar?

Zdj mam namreč hyundai coupe l. 05. Pa me mal mika spet, da bi se v nečem mal večjem pelu.. Ker je lep ampak ne ravno praktičen xD

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

eric_cartman je izjavil:


Pa a si kdo lasti kšnga džipka l. 2002 - 2006, ki je poceni in brez večjih okvar?

Višji avto višji strožki.
Večji avto večji stroški :P

Invictus ::

A o Škodi nihče ne razmišlja?

Kaka bencinska se dobi za mali denar in z malo kilometri. Seveda če jo lastniki sploh hočejo prodati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LeQuack ::

Torej kaj je vaše mnenje, kaj se splača nabaviti NOVO v rangu do največ 15k, raje še malo manj. Prednost je seveda zanesljivost in čim daljša garancija. Do sedaj sem imel Polota in nisem navdušen nad zanesljivostjo ali servisi. Dizel/bencin mi je dosti vseeno, raje pa bi imel vsaj nekje 100 konjev. Kia je seveda najbolj popularna izbira predvsem zaradi 7 let garancije. Recimo kaj bi bila optimalna izbira med temi modeli?

  • Chevrolet Cruze

  • Citroen C4

  • Ford Focus

  • Honda Civic

  • Hyundai i30, Elantra

  • Kia Ceed, Pro Ceed

  • Mazda3

  • Mitsubishi Lancer

  • Opel Astra

  • Peugeot 308

  • Renault Megane

  • Seat Leon, Toledo

  • Škoda Octavia, Rapid

  • VW Polo



Vsako mnenje dobrodošlo.
Quack !

eric_cartman ::

Tako široko izbiro si napisal in vsak avto sodi v drugo kategorijo.. Od največjih do najmanjših..

Mazdo 3 ima moj fotr.. V familiji jo mamo od leta 07 in smo prvi lastniki.. Kar se vožnje z njo tiče sem izjemno zadovoljen.. Edino ima za moje pojme ful preveč odzivn volan.. Na avtocesti pri 150 na uro morš volan zelo namiru držat, ker čim ga premaknš za mm ti avto kr odnese v stran.. To me mene zelo moti naprimr pri Mazdah..

Kar se mašine in vsega ostalega tiče je pa top of the top. Še pri 88.000 km imamo še vedno originalne ploščice in diske. Kakor sem razumel serviserja, nam do 200.000 km sploh ni treba skrbet, ker imajo Mazde verigo in ne jermenov. S servisi pa do zdaj nismo imeli opravka..

Sam si lastim hyundaia.. Morm rečt, da sm kar se tiče delovanja in tko kar zadovoljn.. Nobenih večjih servisov.. Samo redni... Tko da tut hyundai je zakon za mene.. Edin mislim, da starejši hyundai malo več olja popupajo :) kej drugega pa ni..

Mitsubishiji so po ocenah ADAC-a in drugih revij eni najbolj neuničljivih avtekov.. So pač mašine tko dovršene, da so potrebni le redni servisi.. Kšnih drugih napak nimajo..

Megane 1.6 16v recimo je čist povprečno vzdržljiv avtek.. Moj kolega ga ima.. Nič posebnega.. Mel je diske za zamenjat, pa neki ga je termostat zafrkavu, pa lambda sonda.. Kej drugega pa ni blo..

Honda Civic.. Nove honde Civic.. Mislm ta nova oblika.. Se mi zdi da od leta 2006 naprej se stalno kvari.. Družinski prijatelj je zaposlen na servisu za Honde za Bežigradom.. Pravi, da so stare Honde Civic supr.. Nove pa so stalno na popravilu.. Konkretnih napak ne vem, vem pa da jih elektronika matra..

Focus pa kar konkretno hitro gnije.. Že novi Fordi so ob blatnikih lahko malo prizadeti od gnitja.. Pri starih je pa to nekaj vsakdanjega..

Cruze.. Če ga vzameš v garanciji.. Vredu.. Ko pa ti poteče pa se ga kar najhitreje znebi.. Veliko pijejo (mestna poraba).. Notranjost je tako ceneno izdelana, da vse škripa in se lomi.. (tipke se hitro odlomijo itd.) Jst sm šou na testno vožnjo, ker mi je biu všeč pa sem si hitro premislu..

O drugih avtih pa ne vem kej dosti..

jst dam glas za : Mazda, Mitsubishi, Hyundai.. :)

LeQuack ::

eric_cartman je izjavil:

Tako široko izbiro si napisal in vsak avto sodi v drugo kategorijo.. Od največjih do najmanjših..

Mazdo 3 ima moj fotr.. V familiji jo mamo od leta 07 in smo prvi lastniki.. Kar se vožnje z njo tiče sem izjemno zadovoljen.. Edino ima za moje pojme ful preveč odzivn volan.. Na avtocesti pri 150 na uro morš volan zelo namiru držat, ker čim ga premaknš za mm ti avto kr odnese v stran.. To me mene zelo moti naprimr pri Mazdah..

Kar se mašine in vsega ostalega tiče je pa top of the top. Še pri 88.000 km imamo še vedno originalne ploščice in diske. Kakor sem razumel serviserja, nam do 200.000 km sploh ni treba skrbet, ker imajo Mazde verigo in ne jermenov. S servisi pa do zdaj nismo imeli opravka..

Sam si lastim hyundaia.. Morm rečt, da sm kar se tiče delovanja in tko kar zadovoljn.. Nobenih večjih servisov.. Samo redni... Tko da tut hyundai je zakon za mene.. Edin mislim, da starejši hyundai malo več olja popupajo :) kej drugega pa ni..

Mitsubishiji so po ocenah ADAC-a in drugih revij eni najbolj neuničljivih avtekov.. So pač mašine tko dovršene, da so potrebni le redni servisi.. Kšnih drugih napak nimajo..

Megane 1.6 16v recimo je čist povprečno vzdržljiv avtek.. Moj kolega ga ima.. Nič posebnega.. Mel je diske za zamenjat, pa neki ga je termostat zafrkavu, pa lambda sonda.. Kej drugega pa ni blo..

Honda Civic.. Nove honde Civic.. Mislm ta nova oblika.. Se mi zdi da od leta 2006 naprej se stalno kvari.. Družinski prijatelj je zaposlen na servisu za Honde za Bežigradom.. Pravi, da so stare Honde Civic supr.. Nove pa so stalno na popravilu.. Konkretnih napak ne vem, vem pa da jih elektronika matra..

Focus pa kar konkretno hitro gnije.. Že novi Fordi so ob blatnikih lahko malo prizadeti od gnitja.. Pri starih je pa to nekaj vsakdanjega..

Cruze.. Če ga vzameš v garanciji.. Vredu.. Ko pa ti poteče pa se ga kar najhitreje znebi.. Veliko pijejo (mestna poraba).. Notranjost je tako ceneno izdelana, da vse škripa in se lomi.. (tipke se hitro odlomijo itd.) Jst sm šou na testno vožnjo, ker mi je biu všeč pa sem si hitro premislu..

O drugih avtih pa ne vem kej dosti..

jst dam glas za : Mazda, Mitsubishi, Hyundai.. :)


Hvala ti za obširen odgovor. Res sem malo na široko dal izbiro ampak se nočem omejiti samo na nekaj znamk, raje pa bi imel večji avto, zato recimo Mazda3 in ne 2 ali pa Astra in ne Corsa. Mazda3 je tudi meni kar všečen, recimo 1.6 105 KM, je pa z malo več opreme že kar drag oziroma tudi čez 15k. Načeloma bi itak imel avto samo za čas garancije in ga v tem času popravljal na rednih servisih, ker potem stroški postanejo nepredvidljivi.
Čeprav sem imel do sedaj Nemca nimam kakšne posebne želje po njih, glede na nekatere raziskave (recimo znana mi je neka in UK) so celo med najslabšimi kar se tiče pokvarljivosti motornih delov.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Janac ::

Vsekakor novega Leona. Povsem nova MQB platforma, ki jo ma tut Golf 7. Če si boš pogledal teste boš videl da je pometel z BMW serijo 1 in mečko A. Edina slabost so na izgled zastareli sedeži pri Reference in Style, a se oddolžijo z udobjem. FR je čisto druga zadeva(nad 20 jurjev). Toledota ne glej ker je fail avto, namenjen slabše razvitim državam, skrakta povsem drug avto kot Leon.

Za 15k dobiš slabše opremljenega z reference opremo, se strinjam da je predrag.

LeQuack ::

Janac je izjavil:

Vsekakor novega Leona. Povsem nova MQB platforma, ki jo ma tut Golf 7. Če si boš pogledal teste boš videl da je pometel z BMW serijo 1 in mečko A. Edina slabost so na izgled zastareli sedeži pri Reference in Style, a se oddolžijo z udobjem. FR je čisto druga zadeva(nad 20 jurjev). Toledota ne glej ker je fail avto, namenjen slabše razvitim državam, skrakta povsem drug avto kot Leon.

Za 15k dobiš slabše opremljenega z reference opremo, se strinjam da je predrag.


Ja to je vsekakor problem pri Nemcih, sploh VW koncern in njegove znamke (Audi, Škoda, Seat), da za zmerno ceno dobiš samo dosti oskubljene modele, potem pa ceno hitro naraste. Dejansko pa je avto z vso opremo pri teh modelih skoraj čisto drug avto. Npr. Golf trendline model proti R line.
Kako pa je s to garancijo 2+2, ker kolikor vem teh +2 ni čisto prava garancijo in tudi ne vključuje veliko stvari, tudi npr. dela pri popravilih.
Quack !
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10435330 (17139) Utk
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325098 (16348) Superboyy
»

Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15826072 (20486) krneki0001

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23071878 (60340) dzinks63
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8117025 (14905) Veselinko

Več podobnih tem