» »

Vrnitev artikla

Vrnitev artikla

1
2
»

shadeX ::

Pošteno. Dokler bo tak odnos s strani mimovrste potem bom vedno kupoval pri njih. Do sedaj tudi jaz nisem imel problema še z njimi.

mjolnir ::

Update: Danes sem dobil po mailu sporočilo, da so mimovrste zavrnili zamenjavo. Čeprav sem šel prejšnjo soboto k njim. Prodajalec mi je tam dejal da dobim zamenjavo, ki sem jo pri njemu tudi izbral. Sprintal in podpisal mi je tudi potrdilo o menjavi. Dejansko sem mislil, da je bila zadeva urejena, saj je vse tako kazalo.

mjolnir ::

Pa še to, tisti prodajalec na mimovrste je točno videl da je embalaža odrezana. Torej, zakaj mi že tam ni povedal da menjave ne bo. A oni rabijo prave strokovnjake da take stvari opazijo.

Brias ::

prosim za pomoc, nakup preko spleta / PODJETJE - PODJETJU

firma je montirala veliko alarmnih naprav, ima 20 let izkusenj z montiranjem, vendar je to prva alarmna centrala ... brez SLO navodil, in z .... i dont have a god complex .... we are BORG complexom ...


A JE TO MOZNO KAKO VRNITI ( zadeva je placana ), dobiti denar nazaj in ne kupiti nic pri njih?



7.2. je bila narocena alarmna centrala

14.2. je bila dobavljena alarmna centrala

25.2. prvic prosi za navodila za programiranje ( prilozena uporabniska navodila in navodila za instalacijo opreme v anglescini )

odgovor: navodila imate v opciji help v prejsnji verziji programa za programiranje ( poslali so link v anglescini )

13.5. so se zacele tezave, napake, ....

13.5. njihov odgovor:
Glede tipkovnice ne vemo v čem je problem,če je priključena pravilno in je ožičena bi morala načeloma delovati kot prva.Oziroma obe enako.(Razno če ste jo na samem menijo tipkovnice programsko kaj spremenili-nastavitve.)

PSTN komunikator vam bo izvedel le klic, in predvajal zvočni signal,če številka ne podpira Clip funkcije žal SMS sporočila ne bodo šla.

Na daljavo žal lahko izvajamo le korekcijo inštalacije, ki smo jo že predhodno sami nastavili, ne gre pa programiranje centrale ki jo nismo imeli v servisu.

Predlagamo da nam v servis pošljete tipkovnico ,lahko pa tudi komunikator, da jih pregledamo in po potrebi nastavimo številke ki naj jih komunikator pokliče.


23.5. so poslali mail da so prejeli v servis tipkovnico in komunikator

sedaj so to cisto duge napake ...


in odgovri od njih:

1 auto mail 3.6.
Prejeli smo vaš e-mail,za kar se vam najlepše zahvaljujemo.
Ker smo v tem tednu zaradi projektov na terenu odsotni Vam odgovorimo, takoj ko se vrnemo.

2 mail 3.6.
Se opravičujemo za nedosegljivost- vendar vsako dnevno izvajamo montaže in tehnične prevzeme objektov , tako da smo večino časa res nedosegljivi tako na telefon kot tudi drugače- odgovarjamo le na e-mail sporočila takoj ko je to mogoče.

Moramo pa priznati, da glede na to da ste podjetje ki naj bi se ukvarjalo z alarmnimi napravami ste naša edina stranka ki ima tako velike težave z čisto enostavnim sistemom.

Tudi 2 urno šolanje ki ga bomo izvedli zopet v septembru vam žal ne bo dalo osnovnega znanja ki ga potrebuje vsak monter alarmnih central.
Prava rešitev je le ta da se sami dokopljete do pravilnih rešitev vaših težav.
Je pa zadeva tudi taka da na šolanje ponavadi vzamemo le profesionalne inštalaterje z že predhodnim znanjem in ne popolne začetnike,saj začetniki ne morejo parirati znanju, ki ga profesionalni inštalaterji že imajo.

Ko sem govoril z našim tehnikom mi je dejal da je bil takoj ko ste dobili centralo z vami na telefono in sta predelale vse podrobnosti,načeloma ga je čudilo tudi to da imate toliko vprašanj o čisto osnovnih zadevah ,ki jo običajna podjetja ki se s sistemi ukvarjajo nimajo.
Čeprav večina naših strank uporablja program O-link v angleščini vam vkolikor res želite pošljemo softwer tudi v Slovenščini !!!
Razumite seveda,če bi vedeli da vam bo sistem delal toliko preglavic vam ga seveda nikakor ne bi prodali,zavedlo pa nas je to ,da imate v nazivu podjetja omenjenu tudi inštaliranje alarmnih naprav.


Takih podjetij imamo najmanj 20 in vsem zadeve ki so jih kupili pri nas brezhibno delujejo,tako da se poraja vprašanje kaj je narobe pri vas ?
Očitno popolna neizkušenost.


Glede tipkovnice in komunikatorja, oba sta bila poslana na naš servis z vaše strani - vendar oba delujeta popolnoma brez napake.
Oba sta bila tudi preizkušena za kar imamo uradni zapisek. Komunikator je brez problemov izvedel vse klice.

Uradno bi vam morali ta preizkus oziroma nastavljanje računati 39€ neto+ poštnino, ker se je izkazalo da to ni garancijska napaka, vendar smo se odločili da to za vas naredimo prvič gratis.Vendar vsaka stvar ima svoje meje, saj nas ne morete kar neprestano klicati za izdelek katerega ste sami nepopolno inštalirali.

Za lažne alarme so v 90% krivec nepravilno postavljeni in nepravilno sprogramirani senzorji.

Če menite da je napka tovarniška- vam bomo seveda centralo in tudi njene komponente takoj zamenjali - uveljavili bomo garancijo.
Če pa vam nikakor ne gredo nastavitve vam žal ne moremo pomagati,drugače kot če bi poslali naše inštalaterje da naredijo kompletno inštalacijo z nova.To pomeni odključijo vse komponente in senzorje ter sistem postavijo povsem ponovnovno in ga tudi sprogramirajo.

Da vam pošljemo ekipo , ki vse to znova naredi pri vaši stranki,ki je očitno kot sami pravite že zelo nezadovoljna vam bi morali računati storitev priklapljanja in programiranja najmanj 149€ neto (akcijske cena), ter kilometrino 0,37€ neto po kilometru.

Odločite se sami in nam sporočite ali menite ,da res potrebujete našo storitev,ali boste morda sami poskušali odpraviti vse vaše napake.


3. mail 4.6.
Lepo da ste priznali, da je to vaša prva centrala,vendar še enkrat poudarjamo da je naloga našega podjetja ,delati z izkušanimi inštalaterji, elektroniki in ne popolnimi začetniki.
Šolanje ni tako kot si ga vi predstavljate-ne učimo strank kaj pomeni Device 1 in device 2 itd...
Inštalaterjem prikažemo le novosti med prejšnjimi in novejšimi sistemi, tako da smatramo da vas na šolanje žal ne moremo povabiti.

Še enkrat pa se opravičujemo za napako,da smo vaše podjetje smatrali kot podjetje ki ima izkušenost na področju alarmnih sistemov (tako se prikazujete na vaši spletni strani), saj verjemite vam drugače centrale ravno zaradi težav ki jih imate sedaj nikakor ne bi in vam jo tudi v bodoče ne bomo nikoli več prodali.


Če imate težave s tipkovnico, ki je bila servisno že pregledana in na njej ni bilo ugotovljenih napak, je lahko krivda le v slabi inštalaciji.
Oziroma dopuščamo možnost ,da vam je tipkovnica iz sicer neznanega razloga ravno sedaj odpovedala ?

Predlagamo da tipkovnice ki jih imate v sistemu zamenjate. Če se bo ta ista tipkovnica na drugi poziciji enako obnašala - ugašala in ne piskala itd.in bo seveda 1 tipkovnica na drugi poziji normalno delovala.., pa jo pošljite še enkrat v servis .

Glede pogojev, (cene) da vam pošljemo ekipo ki bo izvedla kompletno inštalacijo pa smo vam odpisali v prejšnjem e-mailu.
To običajno sicer ne počnemo, vendar se čutimo dolžni zaradi stranke ki ima sedaj nestrokovno inštaliran -drugače sicer odličen nadzorni sistem.
Pogoj da naše podjetje prevzame inštalacijo je razumljivo tudi plačilo po predračunu.

Seveda če vam pošljemo inštalaterja bo sistem za servisne storitve potem prevzelo naše podjetje in ga tudi zaklenilo z servisno kodo.
Naše podjetje bo v temu primeru prevzelo tudi garancijo do stranke in ne do vas.
V temu primeru.tudi vi potem nimate dostopa do servisnih storitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

St235 ::

Glede na to da gre za B2B dogovor ne velja zakon o varstvu potrošnikov. Vrnitev blaga/vračilo denarja v kolikor ne gre za stvarno napako ni možno.

Brias ::

a potem je problem da tudi ce je bila stvarna napaka je model v procesu komuniciranja pokazal premalo znanja da ze takoj ve da zadeva ne deluje ....


a ves kaj mislim ....


ce zavrne, rece stvarna napaka, ga lahko je**jo, da nezna, ceprav je naredil prav, ampak ker je prvic, ni takoj vedel, da bi moralo biti prav ....

St235 ::

neznanje kupca ne more bit utemeljitev stvarne napake. To, da je instalacija prezahtevna za nekega pol laičnega inštalaterja, ne pomeni, da je z izdelkom nekaj narobe.

Če gre res za pokvarjen izdelek in se podjetje, ki je centralo prodalo sedaj nekaj zmišljuje potem bo to treba dokazat. Glede na zgoraj napisano ni problem v aparatu ampak v inštalaterju.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22758890 (7077) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9238137 (3106) tomaz-
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4711737 (6235) c3p0
»

vračilo miške g502 (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
7111658 (6945) svecka
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081174 (71824) St235

Več podobnih tem