Forum » Igre » POE - Path of Exile (Uradna Tema )
POE - Path of Exile (Uradna Tema )
Meizu ::
Sem gledal že nekaj, pa so večinoma tisti CI buildi relativno zajebani za igrat dokler ne prideš v endgame (kot si rekel je pot kar dolga), edina opcija ki pa je vsaj za začetek privlačna je opcija z hp/armor/dmg buildom, ki pa nimam pojma kako dela v endgame...
mjolnir ::
Pure evasion je pomojem zelo težko, sploh v kasnejši igri. Je pa odvisno s koliko ljudi igraš...če maš enga, ki je bolj tank...Drugač pa pri evasion pač poberes vse life skille kar jih je.
Meizu ::
predvsem mislim in se nekako zavedam da bi pure evasion znal bit prekleto zaheban stil igranja saj gotovo obstajajo pošastniki, ki te lahko z enim zamahom v pure evasion build pometejo. Verjetnost da bom 100% odbijal dmg vsepovprek je nemogoča zatorej s pure eva buildom IMO cel čas gamblaš kdaj te bo pometlo.
morbo ::
Jp, evasion je nezanesljiva zadeva - lahko se izmakneš, lahko pa ne. Armor pa je zanesljiv, ker ti pač ublaži določen % škode. Evasion zna bit problem pri bossih, ki talajo hude udarce (takim se je vedno bolje ročno izognit). Je pa tudi armor baje manj učinkovit močnejši kot je udarec. Shadow ima veliko nodov ki ti dajo hkrati +evasion in +ES, zato je za armor bolj primeren kak drugi lik.
Če bi jaz delal shadow build, bi šel evasion + ES + ročni ščit (kar je precej dober layer obrambe), daggers, physical dmg., crit. dmg, crit. chance, frenzy charges... Recimo nekaj takega: KLIK
Če bi jaz delal shadow build, bi šel evasion + ES + ročni ščit (kar je precej dober layer obrambe), daggers, physical dmg., crit. dmg, crit. chance, frenzy charges... Recimo nekaj takega: KLIK
swiftpwns ::
z evasion ti nebo ratal nič ker tut če ga zmeksaš (95%) to pomeni da te bo vsaki dvajseti hit ubil, kar pa je ful hitro, z armorjem pa tut neboš vsega dmga mitigiral, tisti armor reduction ki maš pod statusum je samop ovprečje zračunano, proti bossom dosti manj mitigiraš, formula je taka da če hočeš mitigirat 50% dmga, morš met 12x tolko armorja od prvotnega dmga ki bi ga sprejel. Ciljat morš na to da maš vse defensive statse dobre, dober armor, hp, hp leech/regen, vse resistance čimveč, posebi chaos, pa es če greš es build.
Farystar ::
z evasion ti nebo ratal nič ker tut če ga zmeksaš (95%) to pomeni da te bo vsaki dvajseti hit ubil, kar pa je ful hitro, z armorjem pa tut neboš vsega dmga mitigiral, tisti armor reduction ki maš pod statusum je samop ovprečje zračunano, proti bossom dosti manj mitigiraš, formula je taka da če hočeš mitigirat 50% dmga, morš met 12x tolko armorja od prvotnega dmga ki bi ga sprejel. Ciljat morš na to da maš vse defensive statse dobre, dober armor, hp, hp leech/regen, vse resistance čimveč, posebi chaos, pa es če greš es build.
Swift, ko boš ingame mi Whisper, da grema mal skupaj testirat. Da vidima še kako ostali buffi delujejo v skupni itd in odkrijema kak zanimiv build. Seveda govorim o HC :=).
Lp Alen aka Farystar ^^.
swiftpwns ::
Sem sprobal mal hc in sem crkno 2x, bom špilo dalje na sc, sam zaj špilam mal LoL spet :)
Guzzy ::
Verjetno ni slabo če še daš poleg evasiona kaj skillov tudi v HP increase, dmg ti verjetno ne manjka
Meizu ::
mah odvisno kaj igraš. Sem mnenja da verjetno IC build shadow razbije evasion varianto trenutno(!!). Mogoče s patchi kaj popravijo.
Mipe ::
So hecni tile tipi, ki bildajo steklene kanone v HC, potem pa jokajo, ko pocepnejo že v prvem aktu...
TehDucky ::
Meni je bila pa sreča naklonjena, igral sem že par dni pred open beto, pa ni blo nobenga unique, tudi do zdaj še nič. Potem pa sem enkrat bral global chat, pa je en reku, če ima kdo kakšen rare bow. Pa sem mu linkal enga ko sem mel v chestu, če hoče imet. Pa sem šel do njega, mu ga dal, pa še ringe, amulet rokavice pa skille, pa nisem sploh nič hotu od njega. Pol sem pa pol urce z njim igral, pa dobim ene kr fajn unique rokavice zame, pol čez 2h pa še en 2x močnejši unique sword ko sem ga imel prej Se mi je vse povrnilo :p
morbo ::
Verjetno ni slabo če še daš poleg evasiona kaj skillov tudi v HP increase, dmg ti verjetno ne manjka
Na HC je life praktično najbolj pomembna stvar (razen če greš CI / ES build). Defense ima prednost pred damage in velik life-pool je dobra "zaščita".
Jaz sem trenutno prisoliral do zadnjega bosa v Act3 Cruel in zdaj me je malo strah it sam na Piety, ker me je prej tam v crematorium skoraj razbila (kljub max. lighting resist!!). DPS sem od takrat skoraj podvojil, defense pa imam skoraj isti. V končnem obračunu pa baba dela hud elem. dmg. v vseh treh elementih... Rad bi špil obrnil solo, ampak še raje pa ne bi izgubil lika zdaj na 2/3 igre, zato se bom verjetno pridružil kaki skupini.
Skilli brez katerih bi crknil že 100x: Decoy totem, Life gain on hit support in Bear trap (odličen skill za fentat elitne mobe - umiri tudi najbolj trde goleme in medvede )
Poleg druženja v skupini (+ magic find bonus), kot pravi TehDucky, je relativno hiter način pridobitve (boljše) opreme tudi trgovanje. V kaki urci barantanja (prodajanja lastne krame in spremljanja kaj prodajajo dugi), sem si skoraj podvojil DPS. Samo prej si malo poglejte exchange rates, da vas ne bojo nategnili: približna tabela vrednosti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Mipe ::
Je pa trapasto, da ne omogočijo večjega zooma ven... kar nekajkrat imam opraviti z mobi, ki me streljajo izven zaslona :\
Truga ::
To je retardacija stoletja. Igram na 2560x1600, zoom je pa tak kot je bil v d2 na 800x600.. Isto pocnejo v starcraftu, warcraftu, itd... Kretenizem.
Farystar ::
To je retardacija stoletja. Igram na 2560x1600, zoom je pa tak kot je bil v d2 na 800x600.. Isto pocnejo v starcraftu, warcraftu, itd... Kretenizem.
@Chris lead developer je poudaril, da si enostavno en morejo trenutno privoščit še večjega zooma ven, ker bi ogrozilo Fps na večjem številu računalnikov po vsem svetu. Je rekel, da ko bodo improvali engine, da bo ta še hitreje deloval, bodo naredili še kakšen zoom out.
Mipe ::
Na, pa mi je crknil 47 flicker strike duelist... normalen Vaal Fallen mob me je instagibal skoz 1700 hp :(
Meizu ::
Jst zdej sprobavam Spark+fork shadow battlemage build na HC. Me zanima koliko bo zdržal, zaenkrat je dokaj unstoppable, kar se zaprtih prostorov tiče. Tudi za bosse je super priročen, spark se odbija naokoli, se spraviš za kakšen zid in sam zaspamaš sobo s temi sparki in čakaš na odrešenje
morbo ::
Na, pa mi je crknil 47 flicker strike duelist... normalen Vaal Fallen mob me je instagibal skoz 1700 hp :(
A to na Cruel? Precej nenavadno, si ziher da je bil navaden in ne kak "multiple projectiles"? Jaz sem imel manj HP-ja na fajtu s Cruel Piety (cca 1500). Je pa morda možno, če si imel negativen chaos resist (+ še kak shock status, ki ti amplificira damage)?
Sicer je tudi moj bow ranger crknil, lvl 62. Fajtam skupino plavih, naenkrat vseskupaj zmrzne, ups lag!, tečem proč in lokam napitke, ampak po updejtu sem vseeno crknjen. Prekleti desync
Zdaj tudi jaz sprobavam "spork" (spark + fork) & fire trap build, na wand + shield čarovnici. Sicer le dokler ne nabildam dovolj power siphon in support gemov.
ShinseiYama ::
Jst trenutno levlam Templarja z 2 totemoma z ledom, pa bl za aure build ga bom naredu verjetno.
Glih ga spravu na cruel.
Glih ga spravu na cruel.
morbo ::
morbo ::
@Mipe, jaz bi rekel da si tudi ti bil žrtev desynca. Ker ni možno da navaden mob na tej točki v igri dela 1.7k damage (in še to le če bi imel armor ali ES totalno na ničli, sicer bi moral bit začetni damage moba še precej večji od 1.7k, kar je že na ravni bossov na Merciless). Polovica igralcev na tej točki sploh nima toliko lajfa.
Kar se je verjetno zgodilo je da je client naredil sync s serverjem in ti je poračunalo več udarcev hkrati, tudi prejšnje izpred nekaj sekund (ki jih mogoče nisi niti opazil, ker se na client strani "niso zgodili"). Tisto območje je itak znano po desyncu (recimo tiste hitre kače se nonstop neki teleportirajo naokoli ko se client updejta, tako da nisi nikoli 100% kjer se nahajajo v resnici), sploh pa "hitri" skilli kot je flicker, whirling blades, leap slam, ipd.. še dodatno povzročajo desync. Če skozi tisti dungeon bognedaj še hitiš, potem crkneš brez da bi sploh videl kaj se je zgodilo...
Desync (oz. "lag") je največji ubijalec igralcev in največji problem tega špila. Če tega ne bodo kmalu poštimali (in bojim se da ne bodo, ker je baje to "še posebej izrazit problem njihove specifične implementacije client-server mehanizma" (približno citiram nekega developerja)), zna to resno ogrozit prihodnost špila.
Kar se je verjetno zgodilo je da je client naredil sync s serverjem in ti je poračunalo več udarcev hkrati, tudi prejšnje izpred nekaj sekund (ki jih mogoče nisi niti opazil, ker se na client strani "niso zgodili"). Tisto območje je itak znano po desyncu (recimo tiste hitre kače se nonstop neki teleportirajo naokoli ko se client updejta, tako da nisi nikoli 100% kjer se nahajajo v resnici), sploh pa "hitri" skilli kot je flicker, whirling blades, leap slam, ipd.. še dodatno povzročajo desync. Če skozi tisti dungeon bognedaj še hitiš, potem crkneš brez da bi sploh videl kaj se je zgodilo...
Desync (oz. "lag") je največji ubijalec igralcev in največji problem tega špila. Če tega ne bodo kmalu poštimali (in bojim se da ne bodo, ker je baje to "še posebej izrazit problem njihove specifične implementacije client-server mehanizma" (približno citiram nekega developerja)), zna to resno ogrozit prihodnost špila.
Truga ::
@Chris lead developer je poudaril, da si enostavno en morejo trenutno privoščit še večjega zooma ven, ker bi ogrozilo Fps na večjem številu računalnikov po vsem svetu. Je rekel, da ko bodo improvali engine, da bo ta še hitreje deloval, bodo naredili še kakšen zoom out.
Hvala za ta info. To je good news. Eni developerji se namrec delajo da je to potrebno za balance (ob enem pa ti nudijo minimap kjer je gor po moznosti vec informacij kot na ekranu..).
morbo ::
Za FPS naj raje zmanjšajo intenzivnost particle efektov, ker trenutno je igranje v skupini 4 ali več totalno nepregleden razčefuk, kjer vsi samo spamajo AoE v približno smer sovraga. Praktično 3/4 časa ne veš kje je sovražnik oz. koga tepeš :)
Sploh pa ne vem zakaj je problem ponudit (še) večji zoom tistim ki si ga strojno lahko privoščijo. Ostali s šibkimi laptopi naj si zbijejo grafiko na minimum (kar folk itak že počne). Ko te iz spodnjega dela ekrana zgazi kompozicija oklopnih kokoši, brez da bi lahko trznil, enostavno ni zabavno.
Sploh pa ne vem zakaj je problem ponudit (še) večji zoom tistim ki si ga strojno lahko privoščijo. Ostali s šibkimi laptopi naj si zbijejo grafiko na minimum (kar folk itak že počne). Ko te iz spodnjega dela ekrana zgazi kompozicija oklopnih kokoši, brez da bi lahko trznil, enostavno ni zabavno.
Mipe ::
Fentanje bossov v šestglavi grupi je bolj ali manj "Where is Waldo?". Zato je metagame poln totemov in zombijev, kar samo še poslabša situacijo...
Truga ::
A ni to ves point. Sej diablo2 je bil isti ze ce si mel 2 sorce. 2 blizzarda pa 3je ice balli pa ne vidis nic. To ni nic novega (in mi je zelo vsec) :D
JC Denton ::
Jaz sem začel igrati predvčarejšnjim, nekako bom imel fire+ Aoe in summonig build, zaenkrat sem level 14 in enakoerno buildam oba načina. Oziroma, sem imel do zdaj samo eno "žilo/pot" vlaganja točk.
Mal me skrbi nizek life, mislim da ga imam okrog 190/200 in nizek dps, ne vem na pamet kolk je. Čeprav je point mojega builda da se držim od nevarnosti in v ogenj pošljem minione in uporabljam firestorm, ampak ko ne more spawnat zombijev sem lahek plen. Dajte mi mal svetovat, katera izmed obeh poti mi bo nekje do levela 30-35 bolj koristila, ker sedaj sem na razpotju, ali grem po poti fire/AoE ali bolj proti povečevanju števila minionov in v to smer specializiranim skilom.
Mal me skrbi nizek life, mislim da ga imam okrog 190/200 in nizek dps, ne vem na pamet kolk je. Čeprav je point mojega builda da se držim od nevarnosti in v ogenj pošljem minione in uporabljam firestorm, ampak ko ne more spawnat zombijev sem lahek plen. Dajte mi mal svetovat, katera izmed obeh poti mi bo nekje do levela 30-35 bolj koristila, ker sedaj sem na razpotju, ali grem po poti fire/AoE ali bolj proti povečevanju števila minionov in v to smer specializiranim skilom.
UNIVERZUM ::
Sm moral špil še jaz sprobat, pa lahko rečem kot D2 fanu, da je špil zanimiv, edini minus ki mu gre je način pobiranja dropa ko si v skupini, ker ninje hitro vse poberejo
Saj vem, vendar kot ranger stojim na varni razdalji in streljam na pamet multi arrow+chaos+.... ker je moj hp nižji kot lvl x10
Sem pa gradil karakter, da v primeru, da evasion ne deluje kot bi moral lahko en skill investiram pa je evasion=armor
Saj vem, vendar kot ranger stojim na varni razdalji in streljam na pamet multi arrow+chaos+.... ker je moj hp nižji kot lvl x10
Sem pa gradil karakter, da v primeru, da evasion ne deluje kot bi moral lahko en skill investiram pa je evasion=armor
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
morbo ::
Pridružuj se skupinam ki imajo v naslovu "no ninja" ali pa "respect loot names". Sicer gre ta način lootanja precej v nos mnogim (meni tudi, ker te sili bit pohlepen in odvrača pozornost od boja) in sem skoraj prepričan da ga bodo v prihodnosti spremenili oz. dodali več možnosti.
Armor ali evasion - oba sta za en kur*, če nimaš dovolj velikega HP poola. HP je najpomembnejša obramba v tej igri. Še najbolje je izbrat hibridno varjanto (oz. vzet "iron reflexes" če si tam blizu), zato ker imaš tako večjo izbiro katero opremo boš nosil.
Glede armor/eva je potrebno vedeti dve stvari:
1.) Evasion v tej igri ni naključen ampak determinističen. Če te mob ki ima 50% šanse da te zadane, zadane s prvim udarcem, te bo z naslednjim garantirano zgrešil.
2.) Damage reduction od armorja ni linearen, ampak skalira glede na moč udarca. Če te nek šef udari za 2000 HP, bo armor ubranil manjši % tega udarca kot če te nek navaden mob udari za 500 HP. Torej pri močnih udarcih, armor pomaga manj kot pri lahkih.
Armor ali evasion - oba sta za en kur*, če nimaš dovolj velikega HP poola. HP je najpomembnejša obramba v tej igri. Še najbolje je izbrat hibridno varjanto (oz. vzet "iron reflexes" če si tam blizu), zato ker imaš tako večjo izbiro katero opremo boš nosil.
Glede armor/eva je potrebno vedeti dve stvari:
1.) Evasion v tej igri ni naključen ampak determinističen. Če te mob ki ima 50% šanse da te zadane, zadane s prvim udarcem, te bo z naslednjim garantirano zgrešil.
2.) Damage reduction od armorja ni linearen, ampak skalira glede na moč udarca. Če te nek šef udari za 2000 HP, bo armor ubranil manjši % tega udarca kot če te nek navaden mob udari za 500 HP. Torej pri močnih udarcih, armor pomaga manj kot pri lahkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Farystar ::
Update:
Za tiste, ki še ne veste ali niste bili na uradni strani pozorni na novico, katera pravi takole:
=> Sedaj bo Path of Exile deležen updejta vsak teden in tudi nove vsebine ter microtransakcije.
Lp Alen aka Farystar !
Za tiste, ki še ne veste ali niste bili na uradni strani pozorni na novico, katera pravi takole:
=> Sedaj bo Path of Exile deležen updejta vsak teden in tudi nove vsebine ter microtransakcije.
Lp Alen aka Farystar !
yoco ::
A bi mi lahko nekdo povedal kako se gleda na gear, po barvah? Opcije da primerjaš npr. dva sworda ni?
Bananovec ::
Bildam Duelista na pure dual wielderja. Dost kul, edino od začetka nima vsepovsod prave moči.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
yoco ::
Škoda!
Za duelista (DW) potem gledam kateri armor? Evasion? A je kaksn guide za noobe kokr sm jz?
Za duelista (DW) potem gledam kateri armor? Evasion? A je kaksn guide za noobe kokr sm jz?
Bananovec ::
Jaz sem uporabljal Evasion pa mi je bil meh. Sedaj pa ravno nevem kaj nosim, ker že nisem teden dni zagnal igre. Raje kot da gledaš guide sam prouči igro, je bolj zabavno.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Farystar ::
Patch 0.10.6 je izšel danes. Drugi teden pa 0.10.7, ki bo vseboval ogromno novih stvari. Igra je v tem času precej napredovala, zato priporočam ponoven ogled.
morbo ::
Popravek 0.11.0 štarta čez približno en dan. To bo največji re-balance igre od open bete. Povdarek je na dveh svežih 4-mesečnih ligah (praktično "ladder reset") in na povečanju moči melee buildom.
Patch notes si lahko preberete tukaj
Če ste medtem opustili igranje (tako kot jaz, recimo) imate zdaj dober razlog za spet pokukat v to igro. V času od štarta open bete se je tudi nabralo nekaj novih zanimivih skillov in izboljšav.
Patch notes si lahko preberete tukaj
Če ste medtem opustili igranje (tako kot jaz, recimo) imate zdaj dober razlog za spet pokukat v to igro. V času od štarta open bete se je tudi nabralo nekaj novih zanimivih skillov in izboljšav.
Farystar ::
1.0.0 Final release je pred vrati dragi Slo-Techovci. Zbudite se :=). Pridružite se našemu znamenitemu guild-u, ki obstaja na sceni že od leta 2001, sigurno najbolši guild na sceni. Glede na to, da je v Final release-u predstavljen guild sistem, bo to šebolj poglobilo in okrepilo družabno igranje, ki vsekakor bolj pestro.
Guild Medival uradna stran
Guild Medival, uradni članek na strani POE
Lep pozdrav, Alen aka Farystar :)
Guild Medival uradna stran
Guild Medival, uradni članek na strani POE
Lep pozdrav, Alen aka Farystar :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Farystar ()
Farystar ::
Jst nisem več v tem guildu, ampak bomo verjetn nardili prvi večji Slovenski guild.
POE Slovenija, prvi večji Slovenski guild bo kmalu rekrutiral.
Patch 1.0.3 prihaja 11. Decembra. Be ready ^^
POE Slovenija, prvi večji Slovenski guild bo kmalu rekrutiral.
Patch 1.0.3 prihaja 11. Decembra. Be ready ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Farystar ()
Tr0n ::
In, se spila kdo? Je za ke? :) Kako pridem v guild? Ta facebook stran je krneqi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Mipe ::
Sem se naveličal. Vzame preveč časa in je vedno isti šmorn. Edinole Nemesis liga mi je bila še zanimiv izziv, a ko enkrat končaš merciless act 3... vse mine.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Diablo 4 (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 101859 (1837) | Smurf |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16965 (1628) | HNpis |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13263 (6174) | drvo |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32423 (12001) | yoco |
» | Torchlight IIOddelek: Igre | 4513 (3596) | Berserker |