» »

Pritožba na zavrnitev stvarne napake

Pritožba na zavrnitev stvarne napake

«
1
2

JamesTheMan ::

Pozdravljeni, na vas se obračam glede mojega problema:

Prejšnji teden sem pri mobilnem operaterju kupil nov tablični računalnik. Ko sem prišel domov sem opazil, da ima stvarno napako. Zaslon je bil na robovih, na dveh delih izbočen tudi po 2mm, čeprav bi moral biti raven, tako kot je na ostalih dveh stranicah. Kot kaže je prišlo do napake pri proizvodnji in ni bil ekran dobro vstavljen v ohišje. Odpravim se nazaj v trgovino kjer sem kupil izdelek. Prodajalec izpolni reklamacijski zapisnik in pravi, da morajo poslati računalnik na servis, šele nato mi ga lahko zamenjajo. Vse lepo in prav, ko me kličejo iz servisa in mi javijo sledeče: "NI STVARNA NAPAKA, OKVARA JE NEZNATNA IN JO LAHKO ODPRAVIMO Z ZAMENJAVO ZADNJEGA OHIŠJA." Tu se mi poraja vprašanje, kako ni stvarna napaka, če so v drugem delu stavka napako priznali?? Prodajalec se izgovarja, da mora servis potrditi stvarno napako, drugače ga ne morejo menjati. Ker je izdelek nov in je bila takoj odkrita stvarna napaka, me zanima ali sem upravičen do zamenjave izdelka? Ker se mi zdi nerazumno, da mi hočejo nov izdelek popravljati, kljub temu da jaz zahtevam novega. Pri vodji poslovalnice sem zahteval zamenjavo izdelka, ki pa je mojo zahtevo zavrnil. Pravi, da mi preostane le pritožba nadrejenim in pa seveda inšpekcija.

Zanima me kakšno je vaše mnenje, kaj mi svetujete?

Hvala za vaše odgovore,

lep pozdrav

šernk ::

Pritožba nadrejenim sploh brez razmišljat. Lepo v miru poveš kaj se je zgodilo, še nikoli mi ni bilo potrebno iti dlje za zamenjavo izdelka (vračilo denarja že bolj jokajo).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JamesTheMan ::

Sem ravno govoril z dežurno tržno inšpektorico in pravi da sem 100% opravičen do novega izdelka. Ko me je vprašala kdo je serviser in sem ji povedal da Ram2, je rekla da dobijo dnevno več pritožbo zoper njih.

D3m ::

In kje je problem?
|HP EliteBook|R5 6650U|

first_line ::

JamesTheMan je izjavil:

Sem ravno govoril z dežurno tržno inšpektorico in pravi da sem 100% opravičen do novega izdelka. Ko me je vprašala kdo je serviser in sem ji povedal da Ram2, je rekla da dobijo dnevno več pritožbo zoper njih.


Aja, RAM2. To vse pove, moje sožalje.

amigo_no1 ::

Je v Slo sploh kakšen normalen servis za telefone ?

first_line ::

Pri Nokiji je bilo odlično, v smislu nekompliciranja in nategovanja z 'boš moral plačati ker si ti kriv'. Je pa res da sem kdaj moral 2x nesti za isto napako. Kako je pa danes pa ne vem.

RejZoR ::

Ker si želel uveljavljat stvarno napako imaš na izbiro 3 opcije, ki jih izbere STRANKA in ne servis ali trgovina. Torej, vračilo kupnine, zamenjava za nov brezhibni izdelek oz popravilo obstoječega. Glede na to da je zadeva res čist nova je izbira prvih dveh opcij nekako logična. Tud glede na to da so potrdili napako na izdelku pomeni, da je z napravo res nekaj narobe in imaš vse pravice zahtevat nov brezhiben izdelek.
Samo če si res dal kot stvarno! Ker pri stvarni moraš sam napisat izjavo, če tega nisi storil so zadevo poslali kot običajno reklamacijo kjer imaš pravzaprav manj pravic (glupo ampak tko pač je).

In če ti ga bojo dali, ga obvezno skupaj s prodajalcem odprita in preglejta, da ne bo nov izdelek s povsem isto napako.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

JamesTheMan ::

Na reklamacijskem zapisniku je napisano: "Ob prevzemu je stranka opazila, da je na tablici napaka in sicer, izbočen je del ekrana leva in spodnja stran ekrana, stranka zahteva menjavo terminala."

RejZoR ::

Moraš izrecno navest da uveljavljaš stvarno napako drugače se bojo zgovarjali na vse živo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

D3m ::

Kar hoče RejZoR povedati je, da bi moral pisno uveljavljati stvarno napako.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Magic1 ::

Tako je, ti moraš pisno oddat tistemu, ki si mu dal tablico. Na listu pa moras napist uveljavljanje stvarne napake... Bla, bla, razloge.
Magic

JamesTheMan ::

Sem poslal pritožbo nadrejenim na Tušmobilu, javim ko dobim odgovor.

D3m ::

V tem primeru dajem prav RAM2. Imaš pa opcijo, da ti zamenjajo ohišje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Magic1 ::

Prav le zato, ker je bil človek, ki ga boli za stranko, na delovnem mestu.
Magic

JanezH ::

Naj pa izvedejo ustrezne sankcije zoper tega človeka. Če kupec plača pošteno za nek izdelek, mora dobiti "izpraven" izdelek. Drugače mora biti upravičen do novega izdelka ali vračila kupnine. V tujini nisem imel nikoli nobenih problemov (enako velja za ostale, ki jih poznam), pri nas pa še vedno obstajajo primitivci, ki jih opisuje tale tema, navkljub zakonom, ki so veljavni v Slo.

PaX_MaN ::

"Zakoni, ki so veljavni v Slo" pravijo, da morš jasno in glasno rečt da uveljavljaš stvarno napako...

D3m ::

Pisno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

fosil ::

A ni tako da lahko stvarno napako uveljavljaš proti trgovcu?
Potrditev da napaka je, sedaj imajo.
Tako je!

boro10 ::

Stvarno napako se vedno uveljavlja proti trgovcu. Trgovec na podlagi servisa da mnenje o upravičenosti stvarne napake. Še vedno je njihov odgovor zate pomemben in ne servisa. Proti servisu nimaš nič.
Pozdrav

Magic1 ::

Res je, samo ta pameten trgovc je stvar obrnil na garancijo, ker ni pisno zahteval stvarne napake.
Magic

RejZoR ::

Ja, sam če je šlo od trgovca na servis kot običajna reklamacija ti jo bojo tud tretiral kot navadno. Zato je pomembno da jasno (pisno) izraziš, da želiš uveljavljat stvarno napako. Ker pri stvarni imaš prvih 6 mesecev dejansko več pravic in če servis potrdi napako (kar mora storit v max 8 dneh) potem lahko zahtevaš vračilo kupnine, menjavo za nov brezhiben izdelek ali pa popravilo. Ampak o tem odločaš TI in ne servis ali trgovina (s predpostavko, da je servis potrdil okvaro oz odstopanje).

Kar je tle najbolj žalostno je da mora človek delat 5 let v trgovini in bit sam na obeh straneh pulta, pa nakoncu še ne veš čist točno kako gre zahtevanje uveljavitve stvarne napake. Kar je dost žalostno glede na to da naj bi bila to pravica vsakega potrošnika. Ko sem bil sam lansko leto v podobni situaciji sem se sam zajebal, ker sem nesel na servis ampak so mi šli tolk na roko, da je servis potem dal prošnjo na uradnega distributerja, ki mi je nato zrihtal nov zapakiran aparat. Nekaj kar je v tujini vbistvu dokaj stalna praksa, pri nas pa se moraš kot stranka skor stegnit, da kaj dosežeš. Delno je tle tud krivo, da trgovci očitno niso kriti iz strani uvoznika in če se le da probajo rešit drugače. Kjer pa vedno najebe stranka. To govorim, ker poznam sceno iz obeh strani. Dobaviteljev oz uvoznikov, ki brezpogojno krijejo trgovca pa je zelo malo. To so tisti, ki mi nikoli ne komplicirajo če stranka prinese nazaj izdelek in zahteva novega, ker je po 1 uri ugotovila da nekaj ni štimalo. Takega vzamem nazaj, stranki dam drugega in izdelek pošljem uvozniku, ki mi izda dobropis (sicer to ne velja za vse stvari ampak za precej več kot pri katerikoli drugi firmi). Tud naročanje manjkajočih delov ni bil nikoli problem (če je slučajno sfalil kakšen daljinec ali pa kabli). Philips Slovenija je glede tega čista poezija in res vsa čast slovenski podružnici. Če bi vse firme imele tako podporo bi se po forumih prelivalo bistveno manj črnega žolča.
Ker pa ne, pa je stanje kakršno je.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

boro10 ::

JamesTheMan je izjavil:

Pozdravljeni, na vas se obračam glede mojega problema:

"NI STVARNA NAPAKA, OKVARA JE NEZNATNA IN JO LAHKO ODPRAVIMO Z ZAMENJAVO ZADNJEGA OHIŠJA." Tu se mi poraja vprašanje, kako ni stvarna napaka, če so v drugem delu stavka napako priznali?? Prodajalec se ...

lep pozdrav


Očitno so poslali na servis kot stvarno napako, saj so odgovorili da ni stvarna napaka.
Poglej zapisnik, mora pisati uveljavljanje stvarne napake.
Pozdrav

JamesTheMan ::

Na zapisniku je označeno da se uveljavlja stvarna napaka. Tako da servis dobro ve, da se uveljavlja stvarna napaka in ne garancija.

boro10 ::

Potem se pozanimaj pri ustreznih organih, kakšen dopis jim poslati
Pozdrav

Magic1 ::

Potem pa pejt tja in popizdi.
Magic

RejZoR ::

Pejt tja in jim pokaži zakonik, ker bebci očitno ne vejo kaj je to stvarna napaka. In ja, odstopanje ekrana za 2mm izven ohišja vsekakor je stvarna napaka, ker ni v specifikacijah izdelka, da mora ekran štrlet iz ohišja. Torej je stvarna napaka. Ampak ne, oni bi popravljal nov izdelek. Kekci.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

boro10 ::

Ne se jezit na prodajalca ker tako ne boš dosegel nič. Taka so njihova navodila. To boš rešil samo z ustreznim dopisom podkrepljen z mnenjem organa, potem se bodo pristojni zganili.
Pozdrav

šernk ::

S prodajalcem se nimaš sploh kaj menit, on je tam zato da tebi proda stvar, po možnosti je še študent. Zato se v primeru težav vedno direktno z nadrejenimi pogovarja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

boro10 ::

šernk je izjavil:

S prodajalcem se nimaš sploh kaj menit, on je tam zato da tebi proda stvar, po možnosti je še študent. Zato se v primeru težav vedno direktno z nadrejenimi pogovarja.

Tako. V kolikor ne bodo upoštevali dopisa bo prišla tržna inšpekcija na obisk in preden boš trznil te bodo že klicali da imaš pripravljen nov aparat. Tako se to dela.

Če si član zveze potrošnikov si lahko pomagaš tudi z njimi, ti svetujejo kako spisati dopis, mislim pa da če ne uspe tudi oni kontaktirajo prodajalca. Tudi oni imajo kar veliko težo.
Pozdrav

Yossarian ::

amigo_no1 je izjavil:

Je v Slo sploh kakšen normalen servis za telefone ?

Jaz lahko zaenkrat pohvalim Asbis, ki popravlja vse od Prestigio.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

cortez ::

Servis se je tle ustrelil u koleno.

Za produkt brez stvarne napake se smatra produkt, ki je izdelan in deluje po specifikacijah. Če pa mora servis produkt popraviti, da bo izpraven, potem je to vsekakor stvarna napaka.

Me pa čuti prodajalec, da ni kar avtomatsko zamenjal produkt in neizravnanega poslal na servis, popravljenega pa prodal kot predstavitnega oz podobno.


Zal smo pri nas daleč za Evropo. V evropi poznajo B izdelek, ki je že bil pri stranki, in ga je le-ta zavrnila zaradi bilokaterega razloga. Le ta izdelek se nato popravi, če je pokvarjen, in se ga nato proda kot B izdelek po nižji ceni (20-30€ manj). Seveda, ko kupuješ tak izdelek, veš, v kakšnem stanju ga boš dobil (kakšna praska, poškodovana embalaža itd.)


Sam imam izkušnje, ko sem pri nas kupil prenosnik in je bil originalno zapakiran še z nalepko, da sem na nov prenosnik, ki bi moral biti brez OS, že imel inštalirane Windowse, da je bil napajalni kabel nemarno zvit in celo zamazan... Ko sem kontaktiral trgovca, da tkole ne bo šlo, mi je predlagal, da zamenjam za novega, o kakšnem popustu pa ni hotel slišati. Tudi pri zamenjanem so bili dodatki nemarno zloženi...no Windowsov pri tem ni blo gor :).

draciel ::

cortez je izjavil:



Me pa čuti prodajalec, da ni kar avtomatsko zamenjal produkt in neizravnanega poslal na servis, popravljenega pa prodal kot predstavitnega oz podobno.


Konec oktobra sem kupoval tablični računalnik za darilo. Ko pridem domov ga pregledam če vse štima in deluje. Ugotovil sem da ima mrtve pixle, ter nekaj je narobe z wifijem. Brez pomisleka sem poklical v trgovino in povedal kaj je na stvari. Prodajalec mi je rekel, da ga brez problema lahko pridem zamenjat. Tega bo pa poslal na servis in naj se tam z njim ukvarjajo. Problem je bil ker takega tabličnega niso meli več na zalogi, drugi so bili pa precej dražji.. izdelek sem pa potreboval naslednji dan in to brez umika. Toliko mi je šel na roko da je naročil enak tablični iz njihovega skladišča in mi obljubil da bo zjutraj naslednji dan pri njih za prevzem. In res, jaz se zjutraj odpravim v trgovino in mi prijazen prodajalec pove naj ta tablični ki je prišel, tam pregledam če vse štima. Jaz lepo odprem, pogledam če vse deluje, priključim na njihov računalnik, stestiram WIFI, vse je štimalo kot mora. Zahvalil sem se prodajalcu za veliko uslugo, on mi je pa zaželel da bi mi tablični delal brez problema.

Trenutno najbolj korektna trgovina v kateri sem kupil izdelek. Škoda pa ker imajo preveč nabite cene za prenosnike in druge stvari. Trgovina je pa Comshop v Mercator centru ( Kromberk ) . ;D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: draciel ()

kmetek ::

Kromberk? Ne primerjat cen v trgovini proti spletnim, primerjaj proti BB ali HN....imaš pa razne akcije in pa nakupe za člane ipd.....

draciel ::

kmetek je izjavil:

Kromberk? Ne primerjat cen v trgovini proti spletnim, primerjaj proti BB ali HN....imaš pa razne akcije in pa nakupe za člane ipd.....


Res je. Imaš čisto prav. Možgani že avtomatsko ceno primerjajo s tisto na spletu :D , kar koli vidim..

RejZoR ::

Sej to folku dopovedat v fizičnih trgovinah je tud cela znanost. Ampak folk kar ne dojema zakaj je lahko razlika v prid spletni trgovini. Tam imaš generično slikco proizvajalca in opis, ki je velikokrat celo napačen, v fizični pa lahko dejansko vidiš in sprobaš. Razstavni prostor in osebje pa pač tud košta nekaj za razliko spletnih, ki jih ponavad furajo kar v skladišču... Tistoz vračanjem je pa bolj tko tko, načeloma se folku ne da 5x neki vrnit in naročit drugo ker prvič poštnina pri nas ni prav poceni, pa še takoj se zavleče vse skupaj na več dni ali celo teden.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

blaz_ ::

Zdravo, bom uporabu kr tole temo za stvarno napako.
Skratka dobil sem tablico in sem jo po enem tednu nesel nazaj za uveljavitev stvarne napake.
Problem je bil, ker se tablica iz sleep-moda ni več zbudila oz. vsaj enkrat se mi je kr ugasnila sama od sebe (kot bi prtisnu na gumb za power in šla v spanje) in se pol tut ni pržgala več.
Ko sem jo resetiral je delala nekj časa, potlej pa spet, ko je šla v sleep mode, se včasih enostavno ni več zbudila normalno.
Sedaj sem dobil nazaj odgovor "Ne gre za stvarno napako. Potrebna se nadgradnja BIOSa." (prepisano je dobesedno)

Mal čudn se mi zdi, če pri novi tablci predlagajo nadgradnjo biosa, kako to potem ni stvarna napaka?
Torej, je smiselno vstrajat pri stvarni napaki še naprej ali ne?
Ko tehnologija odpove, uporabi macolo.

shadeX ::

Mogoče ti bo tole v pomoč.

Februarja sem kupil prenosnik, ki pa ni zaznal zunanjega monitorja. Povedal sem jim problem in so rekli da mi dostavijo brez problema drugi prenosnik.

Naslednji dan je poštar odnesel ta prenosnik in prinesel novega ki pa je deloval. Pisal sem jim, če me lahko obvestijo ko ugotovijo kaj je bilo narobe s prvim prenosnikom. Povedali so mi da so morali samo BIOS nadgraditi pa je zadeva delovala brez problema. Uglavnem brez problema sem se dogovoril z njimi - Harvey Norman.

Magic1 ::

Stvarno napako ti lahko zavrnejo, če je popravilo res minimalno in ne predstavlja nobene znatnejše vrednosti v primerjavi s izdelkom. Menjava biosa bi se lahko štelo, kot neznatno, saj je to najbolj rutinska in standardna zadeva pri računalnikih.
Magic

Mare2 ::

Magic1 je izjavil:

Menjava biosa bi se lahko štelo, kot neznatno, saj je to najbolj rutinska in standardna zadeva pri računalnikih.


Prodajati računalnik z nenadgrajenim BIOSom je v zadnjem času postala rutina. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BlaY0 ::

Čisto tako mimogrede... za katero tablico pa sploh gre? Namreč ne poznam nobene, ki bi imela BIOS.

D3m ::

Prej Firmware update.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

blaz_ ::

Lenovo Yoga 10"

Drgač sem večkat dal system update, pa ni nič hotu updatat...
Ko tehnologija odpove, uporabi macolo.

Bellzmet ::

Ja to so se te hotli na hitro odkrižat. Vedno najprej rečejo, "nadgradnja", če so napisali BIOS potem serviser sploh ni pogledal zadeve in sploh ne ve kaj si prinesel na servis. Je samo videl Yoga in spleep mode in je smatral, da gre za prenosnik in da je treba BIOS nadgraditi.

Mare2 ::

SLO je majhna in ima že vsaka najmanjša pikzigmerska firma takoimenovani monopol. In se pustijo tožit.

Nekoč bodo prišli časi, ko...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BlaY0 ::

@D3m: Kakšen firmware? Ta beseda je tudi prevečkrat zlorabljena. Na teh igračkah je v večini primerov samo bootloader, kernel ter sistem, ki ga lahko recimo temu na hitro "zamenjaš".

@blaz_: Prek OTA update-ov se zelo redko nadgrajuje tudi bootloader, čeprav bootloader navadno ni povezan z delovanjem hardvera, ko se enkrat naprava zbuta. Lahko da gre za update sistema/kernela, ki ni na voljo za OTA namestitev. Glej, če bo zadeva po nadgradnji kernela/sistemam delala, se jaz ne bi preveč sekiral, razen če pač hočeš denar nazaj.

Dr_M ::

Tole je pa standard pri lenovo tablicah. Imam tocno enak problem pri miix 2 10 tablici (windows). Ko gre v sleep, se ne zbudi vec, tko da sem ga kar izklopil. Ocitno lahko pa tudi pri androidu zajebejo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BlaY0 ::

Direktne povezave ne vidim. Pri tebi gre za Intel platformo pri Yogi pa za MediaTek.

Dr_M ::

Mogoce so se pa res zelo potrudil? :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Baja ::

Če bi se neposodobljen bios (HW ne dela pravilno zaradi SW) štel kot stvarna napaka, potem imajo vsi računalniki stvarno napako, ker mislim da še nisem videl ene plate/prenosnika/tablice za katerega ne bi bil na voljo bios update.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466211 (4907) next3steps
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914263 (7485) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045445 (40239) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7615513 (14053) St235
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528936 (6358) St235

Več podobnih tem