Forum » Na cesti » Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia
Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia
Alamar ::
Katera od naštetih firm ima najcenejši uraden servis, uradne rezervne dele in nasploh najugodnejše vzdrževanje v garancijskem roku 5-7 let? Gre pa za izbiro med modeli nižjega razreda Clio IV, nova Panda in nov Rio, vsi z osnovnimi bencinskimi motorji. So razlike sploh občutne, da bi se bilo treba ozirat tudi na ta faktor?
eric_cartman ::
Francozi imajo kar drage servise in pa rezervne dele. Mislim da se tu še vedno najbolj splačajo Kie in pa Fiat-i.
Je pa res, da me po drugi strani skrbi kvaliteta Kie. Jaz si pač lastim hyundai coupe letnik 2008 in sem presrečen. Kvari se praktično nič, servisi pa so zastonjski. (govorim zato, ker imajo nekatere Kie sicer hyundajevo mašino). Samo kvarijo se pa pri kiah stvari kot so žarnice, bremze, ležaji pa ponavadi jih ima dosti težave s senzorji.
Po Adacovih ocenah so top avti še vedno :
- Toyota (neuničljiv avto)
- Hyundai
- Suzuki
- Mitshubishi
- Daewoo
+ potem pa sledijo Nemci.
Je pa res, da me po drugi strani skrbi kvaliteta Kie. Jaz si pač lastim hyundai coupe letnik 2008 in sem presrečen. Kvari se praktično nič, servisi pa so zastonjski. (govorim zato, ker imajo nekatere Kie sicer hyundajevo mašino). Samo kvarijo se pa pri kiah stvari kot so žarnice, bremze, ležaji pa ponavadi jih ima dosti težave s senzorji.
Po Adacovih ocenah so top avti še vedno :
- Toyota (neuničljiv avto)
- Hyundai
- Suzuki
- Mitshubishi
- Daewoo
+ potem pa sledijo Nemci.
Samurai ::
Najcenejši je Fiat, potem Kia in na koncu Reno.
Toyota ima pri nas drage servise, Hyundai, suzuki, Mitchibushi, Daewoo imajo vsi cenejše od francozov in nemcev.
Toyota ima pri nas drage servise, Hyundai, suzuki, Mitchibushi, Daewoo imajo vsi cenejše od francozov in nemcev.
Alamar ::
Da se razumemo - govorimo o uradnem servisu? Nikoli še nisem imel novega avta in seveda tudi nisem bil pri uradnem servisu. Sedaj bom pač primoran to storiti v primeru ohranitve 5 ali 7 letne garancije.
Mogoče še kdo iz izkušenj ve, kdo od teh treh ima najboljše garancijske pogoje in najmanj "komplicirajo" pri uveljavitvi? Nekaj sem bral splošne pogoje, a težko presodim brez izkušenj.
Mogoče še kdo iz izkušenj ve, kdo od teh treh ima najboljše garancijske pogoje in najmanj "komplicirajo" pri uveljavitvi? Nekaj sem bral splošne pogoje, a težko presodim brez izkušenj.
RejZoR ::
Če moraš izbirat med temi tremi bi sam vzel Kio. Oz vrži še uč na Hyundai i20...
Btw, Kia ima 7 let ali 150k kilometrov. Hyundai ima 5 let in brez omejitev kilometrov. Zdej pa kaj ti je bolj pomembno, leta ali kilometrina (kaj boš prej dosegel)...
Btw, Kia ima 7 let ali 150k kilometrov. Hyundai ima 5 let in brez omejitev kilometrov. Zdej pa kaj ti je bolj pomembno, leta ali kilometrina (kaj boš prej dosegel)...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
Alamar ::
Rabim manjši kompakten avto, ki je hkrati prostoren, prilagodljiv pri prtljažniku in z nizko porabo za letno cca 20k km in cca 10-11k denarja. Avto more biti tudi "svežega" modernega videza, ker imam dosti starih rabljenih škatel.
Od zunaj se mi najbolj dopade novi clio, ki pa se mi zdi od znotraj premalo praktičen. Od znotraj se mi najbolj dopade nova panda, ki se mi zdi tudi najbolj praktična od vseh (strešni nosilci, prilagodljiv prtljažnik s podrtim prednjim sedežem, veliko odlagalnih površin...), nov Rio je pa po praktičnosti nekje vmes, a se mi notranjost ne dopade preveč. Gledal sem še citigo in up, vendar mi nista všeč, premalo udobna in uporabna.
Od zunaj se mi najbolj dopade novi clio, ki pa se mi zdi od znotraj premalo praktičen. Od znotraj se mi najbolj dopade nova panda, ki se mi zdi tudi najbolj praktična od vseh (strešni nosilci, prilagodljiv prtljažnik s podrtim prednjim sedežem, veliko odlagalnih površin...), nov Rio je pa po praktičnosti nekje vmes, a se mi notranjost ne dopade preveč. Gledal sem še citigo in up, vendar mi nista všeč, premalo udobna in uporabna.
trololo2 ::
BTW za ta budget dobiš pando s serijsko vgrajenim LPG sistemom. Glede na planirano količino kilometrov mislim da je to velik plus.
Kar se servisov pri FIAT tiče nimam nekih negativnih izkušenj, mislim da za 5-7 let ne bo bistvenih razlik.
Kar se servisov pri FIAT tiče nimam nekih negativnih izkušenj, mislim da za 5-7 let ne bo bistvenih razlik.
TOP ::
Pa tukaj definitivno zmaga Fiat,se zapelješ do Trsta dobiš kar želiš in Veeeeeeeeeeeliko bolj poceni kot prinas.Prinas so pa vsi servisi tako oderuški da kar glava peče.
Gavran ::
Moj glas (iz lastnih, sicer že nekaj let starih) izkušenj gre fiatu.SIcer pa bi pogledal Hyundaia i20. Tudi Hyundai iz lastnih izkušenj (prej je bil pri hiši Accent, sedaj je Coupe)
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Blinder ::
ma on sprašuje za ceno servisiranja, ne o tem kiri je manj pokvarljiv. Za okvare bo itak imel garancijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
eric_cartman ::
@Blinder
Ja pa kaj ti pomaga nov avto, ki je stalno na popravilu??? Pol je bolš če ga nimaš...
Jaz se najprej pozanimam kateri avti se najmanj kvarijo, šele potem o ceni rednega servisa. In to zaporedje se mi zdi nekako logično.
Sicer pa smo mu predlagali avte ki nimajo velikih stroškov rednih servisov: Hyundai, Fiat, Kia, Dacia,...
Renault ima že kar drage servise napram tem (seveda je odvisno kje ga servisiraš).
Ja pa kaj ti pomaga nov avto, ki je stalno na popravilu??? Pol je bolš če ga nimaš...
Jaz se najprej pozanimam kateri avti se najmanj kvarijo, šele potem o ceni rednega servisa. In to zaporedje se mi zdi nekako logično.
Sicer pa smo mu predlagali avte ki nimajo velikih stroškov rednih servisov: Hyundai, Fiat, Kia, Dacia,...
Renault ima že kar drage servise napram tem (seveda je odvisno kje ga servisiraš).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
Blinder ::
moraš met fanj smolo da je stalno na popravilu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blinder ::
ja no da so nekateri srečni morajo obstajat tut nesrečneži
no če ti ni blo treba zapravljat denarja za servise ni tkao hudo
no če ti ni blo treba zapravljat denarja za servise ni tkao hudo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
bozicek ::
Citroen ima recimo poceni servis.
Pri Jerovsku sem dal maximalno 130 evrov za C3 picasso. Za C2 sem pri 100k dal 160 evrov
Bivsa za Cliota pa skor 200...ista kilometrina
Ko sem to povedal kolegu ki je imel Creeda se je samo za glavo prijel...on pod 250 ni nikoli prisel
Mas pa ekstreme (sodelavec) ko je dal za uradni servis reci in pise 50 evrov za Toyoto...sam hec je pa, da je tam stal, gledal pod roke, prinesel svoje olje itd....
Pri Jerovsku sem dal maximalno 130 evrov za C3 picasso. Za C2 sem pri 100k dal 160 evrov
Bivsa za Cliota pa skor 200...ista kilometrina
Ko sem to povedal kolegu ki je imel Creeda se je samo za glavo prijel...on pod 250 ni nikoli prisel
Mas pa ekstreme (sodelavec) ko je dal za uradni servis reci in pise 50 evrov za Toyoto...sam hec je pa, da je tam stal, gledal pod roke, prinesel svoje olje itd....
Darila letos samo za poredne
sajmon ::
@bozicek: tole za 250 za Ceeda me malo čudi. Sam imam sicer Sephio, vozim na uradni servis. Najdražji servis je bil mislim da 370 eur (menjava jermenov). Mali servisi na 15k, ko se menja olja in filtre, so pa okrog 100 eur.
Sriple Tix ::
Pri pooblaščencu me je servis za Hyundai Santa Fe 2,2 diesel na 135,000 km prišel točno 223,02 €, zato glede na dejstvo, da gre za isti koncern ne vem, kaj so pri Ceedu počeli za 250 €.
Invictus ::
Fiat ima poceni rezervne dele, poleg tega ga zna popravit skoraj vsak domači mehanik. Keroserija pri Fiatu je pocinkana od leta 1996. Sem imel 13 let starega puntota, ki ni bil čisto nič rjav.
Kia zna biti draga, ker gre za korejski avto in je vse potrebno uvažat. Da ne govorim o tem da sploh niso več poceni avti ...
Renault ima drage rezervne dele, pleh je pa tudi tako tako. Sicer je pa večina stvari gor tako plastičnih ... Meni se pač Francozi ne dopadejo.
Včasih se je tudi dobro odločit ali imaš mehanika za avto. Sam sem se ravno zaradi tega odločil za Škodo npr. Ker že imam mehanika, poleg tega pa Octavii tako ne gre kaj očitat .
Kia zna biti draga, ker gre za korejski avto in je vse potrebno uvažat. Da ne govorim o tem da sploh niso več poceni avti ...
Renault ima drage rezervne dele, pleh je pa tudi tako tako. Sicer je pa večina stvari gor tako plastičnih ... Meni se pač Francozi ne dopadejo.
Včasih se je tudi dobro odločit ali imaš mehanika za avto. Sam sem se ravno zaradi tega odločil za Škodo npr. Ker že imam mehanika, poleg tega pa Octavii tako ne gre kaj očitat .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Alamar ::
BTW za ta budget dobiš pando s serijsko vgrajenim LPG sistemom. Glede na planirano količino kilometrov mislim da je to velik plus.Sem gledal ja, ampak razlika je 1600 EUR ob isti opremi, kar pa so mi dejali, da se mi ne splača ob takšni kilometrini. Plus stroški vzdrževanja naj bi bili višji.
Pa tukaj definitivno zmaga Fiat,se zapelješ do Trsta dobiš kar želiš in Veeeeeeeeeeeliko bolj poceni kot prinas.Prinas so pa vsi servisi tako oderuški da kar glava peče.Na par forumih sem zasledil, da Italijani hodijo na naše servise in da so Fiat servisi tam v okolici Trsta bolj tako. Tako, da ne vem...
Citroen ima recimo poceni servis.Dvomim, da lahko na uradni servis prineseš lastno olje. Sploh med garancijo. To jim je le lep vir zaslužka. Lahko, pa da se motim.
Mas pa ekstreme (sodelavec) ko je dal za uradni servis reci in pise 50 evrov za Toyoto...sam hec je pa, da je tam stal, gledal pod roke, prinesel svoje olje itd....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
_IKE_ ::
@alamur:
kje bo teh 20.000 km narejenih ( v mestu , primestna vožnja ac )?
kako dolgo imaš namen imeti avto ?
Glede lastnega olja ...ni problem, ga bodo dali noter,( tudi v garanciji )a v momentu ko bo karkoli narobe je jasno kaj bo krivo....
kje bo teh 20.000 km narejenih ( v mestu , primestna vožnja ac )?
kako dolgo imaš namen imeti avto ?
Glede lastnega olja ...ni problem, ga bodo dali noter,( tudi v garanciji )a v momentu ko bo karkoli narobe je jasno kaj bo krivo....
Alamar ::
Recimo 60% obvoznica, 30% mesto, 10% AC. Avto imam namen imeti približno do izteka garancije, kar je pri pandi 5 let (edini fiat z brezplačnih pet let), rio 7 let.
Torej glede olja se dejansko ne splača riziko za tistih 100 EUR na leto.
Malo sem gledal po forumih za Fiat servis in povečini zelo hvalijo AS Kavčič, kjer naj bi bili zelo korektni in učinkoviti. Pa še uradni servis so in blizu imam do tam. Definitivno plus.
Torej glede olja se dejansko ne splača riziko za tistih 100 EUR na leto.
Malo sem gledal po forumih za Fiat servis in povečini zelo hvalijo AS Kavčič, kjer naj bi bili zelo korektni in učinkoviti. Pa še uradni servis so in blizu imam do tam. Definitivno plus.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
Gavran ::
Za letno 20000 kilometrov se definitivno splača plinske izvedba. Cena plina je cca 0,8, cena bencina cca 1,5, če privzamemo porabo 7 za bencin in 8 za plin je na leto 1280 evrov plina ali pa 2100 evrov bencina.820 evrov na leto prihranka, letni servis plinske naprave pa je manj kot 100 evrov (po mojih podatkih).
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
eric_cartman ::
Upam da bo šla cena plina navzdol in ne navzgor. Sam sem ful zadovoljen. Zdej ga imam v avtu že 8 mescov in po pravici povedano je razlika ogromna. Popije mi 8 - 9 litrov plina in se praktično zastonj vozim naokoli.
Še vedno pa mi noben ne zna povedati na podlagi česa cena plina varira...
Nekje sem prebral, da na podlagi razmerja evro - dolar..Samo ne vem če to drži...
Še vedno pa mi noben ne zna povedati na podlagi česa cena plina varira...
Nekje sem prebral, da na podlagi razmerja evro - dolar..Samo ne vem če to drži...
eric_cartman ::
O hvala :P Sem iskal kakšen odgovor, pa ga nisem našel... Je pa škoda, ker dejansko ne vemo v katero smer se bo cena nagibala.. Ali se bo vse samo še dražilo, ali bo cena plina poleti ponovno padla na cca. 75 centov za liter...
Magic1 ::
Jaz lahko povem za Opel Corso, ki jo ima mati. Mašina ima 55 konj, pije 5-6l. Zavarovanje 100EUR na leto, stroški zadnjih 8 let: sonda 140EUR, zadnji lonec 70EUR, obnova zadnjih bobnov 70EUR, gume, letni servis 50EUR(se da raztegnit na dve leti pri majhni kilometrini). Težko greš s katerekoli avtom pod to.
Moj ni primerljiv glede stroškov:D
Moj ni primerljiv glede stroškov:D
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Blinder ::
opel agila bi morala bit še cenejša. razlike v cenah so zaradi marž. lastnikov teh poceni jajc nočejo tok obirat ker pol bi slabo vplivalo na prodajo avtov. Na dragih avtih pa nabijejo marže nad rezervnimi deli ker lastnike ne moti tolko dat 1k€ za sondo. Jim je celo v ponos kolko drage reči imajo na avtu..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
#000000 ::
Korejci imajo dokaj drage dele, ker za njih ni več proizvajalcev delov, za evropske znamke je poleg originalnega materijala vedno na voljo še par proizvajalcev enakega dela ki je občutno cenejši, pa naj bo to sklopka, vodna pumpa, bremze ipd. pri korejcu moraš skoraj kupit original ker je take ponudbe občutno manj.
Tko da Fiat definitivno, s Frncozom spoznaš vse lepote mjihovih servisev :)
Tko da Fiat definitivno, s Frncozom spoznaš vse lepote mjihovih servisev :)
Vikking ::
eric_cartman je izjavil:
Po Adacovih ocenah so top avti še vedno :
- Toyota (neuničljiv avto)
- Hyundai
- Suzuki
- Mitshubishi
- Daewoo
+ potem pa sledijo Nemci.
Samo toliko da ne bo kdo odkrival tople vode, ADAC-ovi testi pravijo slednje kdo so najbolj zanesljivi in kateri najmanj, po letih:
M-XXXX ::
Samo toliko da ne bo kdo odkrival tople vode, ADAC-ovi testi pravijo slednje kdo so najbolj zanesljivi in kateri najmanj, po letih:
Nekako brezveze gledat statistiko za nevem kako stare avte. Ima kdo leto/dve staro? Kolikor sem jst spremljal jo je ADAC nehal izdelovat takoj ko so se Francozi začeli manj kvarit kot VW :D
;-) ::
Najcenejši je Fiat, potem Kia in na koncu Reno.
Toyota ima pri nas drage servise, Hyundai, suzuki, Mitchibushi, Daewoo imajo vsi cenejše od francozov in nemcev.
Hecno, ko sem imel toyoto sem večina stvari (potrošni material) kupoval na uradnem servisu ker je bil tam tam z motomatom in adelom. Govoriš torej iz izkušenj ali na pamet ?
filip007 ::
Izkušnje ja, odvisno kdo te bolj nateguje, lokalni mojstri ali pa uradni servisi, en in isti šmorn, pamet v rokah ni odveč.
Ja kaki Clio ali pa Peugeot 106.
Fiat ne, verjetno poceni, samo jajca pa so.
Citroen, pa sploh ne, to mora biti drago.
Ja kaki Clio ali pa Peugeot 106.
Fiat ne, verjetno poceni, samo jajca pa so.
Citroen, pa sploh ne, to mora biti drago.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
RejZoR ::
ma on sprašuje za ceno servisiranja, ne o tem kiri je manj pokvarljiv. Za okvare bo itak imel garancijo.
Lol? Jezst sem šel v ponovni nakup Hyundai-a, ker se iz moji izkušenj praktično ne kvarijo. Ne zato ker bojo servisi in deli poceni lol. Na to še pomislil nisem. Očitno pa to redno premišlujejo kupci Fiatov... kot bi že v štartu priznal, da so njihovi avti sranje, ampak ker lahko dobiš poceni dele je to ok. Fail imo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
filip007 ::
Ja ali pa Hyundai, ali pa kaka Škoda Felicia, izbira neomejena...
Pri novih je najbolj smešno da včasih šteknejo računalniki, pri nas se včasih zgodi na Seat Altea, nov avto pa smo že klicali servis žez nekaj dni, pa so ga prišli naložit, mislim halo.
Pri novih je najbolj smešno da včasih šteknejo računalniki, pri nas se včasih zgodi na Seat Altea, nov avto pa smo že klicali servis žez nekaj dni, pa so ga prišli naložit, mislim halo.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
Vikking ::
Samo toliko da ne bo kdo odkrival tople vode, ADAC-ovi testi pravijo slednje kdo so najbolj zanesljivi in kateri najmanj, po letih:
Nekako brezveze gledat statistiko za nevem kako stare avte. Ima kdo leto/dve staro? Kolikor sem jst spremljal jo je ADAC nehal izdelovat takoj ko so se Francozi začeli manj kvarit kot VW :D
Najnovejši podatki od ADAC-a so to:
MisterR ::
Imam kio, vozim na uradni servis, tam nekje 150-180€. Original žarnica je crknila po letu in pol, dal not nove osramove, crknile v enem letu. Odnosi zaposlenih na servisih vsaj v Mariboru so porazni.
Potek dogodkov:
- crknile vse sprednje žarnice (kratke,dolge,pozicijske)
- grem na servis povem kaj se je zgodilo
- serviser vpraša če sem že sam menjal žarnice
- odvrnem da sem
- avtomatsko mi pribije da to se pač zgodi ko daš not noname žarnice za 3€
- ko mu povem da imam osramove nightbreakerke mi reče da so ponaredek
- potem mi ponudi njihove osramove (enako nightbreaker) za 1x višjo ceno
- ko ga vprašam zakaj taka visoka cena mi reče da to je pač original
- ko mu razložim, da če mu zgledam ko neki stari dedek da bom nasedal na take finte in da naj ne napizduje z nekimi originali in ponaredki se je tip umiril.
- pa še vlka štorija je menjat pozicijske žarnice, ker moraš razdret pol avta (kao) in kasirajo 10€ na komad, torej 20€.
Sem pa tudi poslal prijavo na Kio ampak žal je tak, da je P&D prvi in glavni uvoznik v Sloveniji tak da s prijavo verjetno ne bo nič.
Potek dogodkov:
- crknile vse sprednje žarnice (kratke,dolge,pozicijske)
- grem na servis povem kaj se je zgodilo
- serviser vpraša če sem že sam menjal žarnice
- odvrnem da sem
- avtomatsko mi pribije da to se pač zgodi ko daš not noname žarnice za 3€
- ko mu povem da imam osramove nightbreakerke mi reče da so ponaredek
- potem mi ponudi njihove osramove (enako nightbreaker) za 1x višjo ceno
- ko ga vprašam zakaj taka visoka cena mi reče da to je pač original
- ko mu razložim, da če mu zgledam ko neki stari dedek da bom nasedal na take finte in da naj ne napizduje z nekimi originali in ponaredki se je tip umiril.
- pa še vlka štorija je menjat pozicijske žarnice, ker moraš razdret pol avta (kao) in kasirajo 10€ na komad, torej 20€.
Sem pa tudi poslal prijavo na Kio ampak žal je tak, da je P&D prvi in glavni uvoznik v Sloveniji tak da s prijavo verjetno ne bo nič.
Vikking ::
RockyS: glede na to da precej ljudi, menjuje razne stvari z poceni kitajskimi kopijami, je imel upravičen razlog da je dvomil da imaš original. Lahko sam misliš da si preko spleta kupil original, dobil pa kopijo.
Delo se plača, lahko si vesel da lahko žarnice zamenjaš doma. Tisti ki jih ne more, nezna ali nima časa, pač na servisu odkarta tisti denar.
Zakaj tiščati k enemu serviserju, če je toliko drugih pooblaščenih. Začni vozit avto drugemu pooblaščencu za tvojo znamko.
Delo se plača, lahko si vesel da lahko žarnice zamenjaš doma. Tisti ki jih ne more, nezna ali nima časa, pač na servisu odkarta tisti denar.
Zakaj tiščati k enemu serviserju, če je toliko drugih pooblaščenih. Začni vozit avto drugemu pooblaščencu za tvojo znamko.
MisterR ::
V MB sta samo dva, P&D ter Potočnik. K slednjemu grem ob naslednjem servisu.
No, tudi prodajalec na servisu nima pojma če prodaja original ali ponaredek. S tem, da če mi bo crknila njihova žarnica bo mi rekel da je to zaradi neprimerne uporabe, zdaj ko pa crkne "moja" pa je fake. Ne gre se za tistih 20€ ampak za odnos do stranke.
No, tudi prodajalec na servisu nima pojma če prodaja original ali ponaredek. S tem, da če mi bo crknila njihova žarnica bo mi rekel da je to zaradi neprimerne uporabe, zdaj ko pa crkne "moja" pa je fake. Ne gre se za tistih 20€ ampak za odnos do stranke.
RejZoR ::
Če imajo tak odnos, menjaj servis. Tle ni kriva znamka vozila ampak lokalni šalabajzerji, ki posla očitno ne jemljejo resno. Drugače pa vedi, da imajo Nightbreaker krajšo specificirano življensko dobo kot originalni OEM deli, torej Original OSRAM navadne halogenske žarnice.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Goran's Blog ::
Imam kio, vozim na uradni servis, tam nekje 150-180€. Original žarnica je crknila po letu in pol, dal not nove osramove, crknile v enem letu. Odnosi zaposlenih na servisih vsaj v Mariboru so porazni.
Potek dogodkov:
- crknile vse sprednje žarnice (kratke,dolge,pozicijske)
- grem na servis povem kaj se je zgodilo
- serviser vpraša če sem že sam menjal žarnice
- odvrnem da sem
- avtomatsko mi pribije da to se pač zgodi ko daš not noname žarnice za 3€
- ko mu povem da imam osramove nightbreakerke mi reče da so ponaredek
- potem mi ponudi njihove osramove (enako nightbreaker) za 1x višjo ceno
- ko ga vprašam zakaj taka visoka cena mi reče da to je pač original
- ko mu razložim, da če mu zgledam ko neki stari dedek da bom nasedal na take finte in da naj ne napizduje z nekimi originali in ponaredki se je tip umiril.
- pa še vlka štorija je menjat pozicijske žarnice, ker moraš razdret pol avta (kao) in kasirajo 10€ na komad, torej 20€.
Sem pa tudi poslal prijavo na Kio ampak žal je tak, da je P&D prvi in glavni uvoznik v Sloveniji tak da s prijavo verjetno ne bo nič.
Pri hiši imamo Kio Ceed letni 2008 poleg Škode Octavie ter Fabie. Nikoli na servisu ni bilo problemov, če je bilo kaj za zamenjati itak free (garancija). Nekdo prej je rekel, da je potrebno čakati avto dele za Kio veliko časa. Mogoče za nekatere modele vednar Ceed-a delajo na Slovaškem tako, da ne bi o čakanju;)
M-XXXX ::
Samo toliko da ne bo kdo odkrival tople vode, ADAC-ovi testi pravijo slednje kdo so najbolj zanesljivi in kateri najmanj, po letih:
Nekako brezveze gledat statistiko za nevem kako stare avte. Ima kdo leto/dve staro? Kolikor sem jst spremljal jo je ADAC nehal izdelovat takoj ko so se Francozi začeli manj kvarit kot VW :D
Najnovejši podatki od ADAC-a so to:
Obstaja kakšna različica s številkami (te jaz iščem), ker tole z zelenimi barvami je malo brezveze, glede na to, da je vse zeleno
Goran's Blog ::
Pa seveda glej tudi na varnost avtomobila, ker tudi novi recimo Dacia ima NCAP obupen (3 zvezdice).
SLO_Matej ::
Mogoče naslednja stran kaj pomaga, kjer so tudi mnenja uporabnikov avtomobilov ter njihove ocene od 1 do 5 z zvezdicami; http://www.roadtestreports.co.uk/
RejZoR ::
Čeprav tole je tud mal čudna stran. Recimo Build Quality za i30, pišejo kako je vse kvalitetno in lepo pol pa samo 4 zvezdice. Hm.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Alamar ::
Za letno 20000 kilometrov se definitivno splača plinske izvedba. Cena plina je cca 0,8, cena bencina cca 1,5, če privzamemo porabo 7 za bencin in 8 za plin je na leto 1280 evrov plina ali pa 2100 evrov bencina.820 evrov na leto prihranka, letni servis plinske naprave pa je manj kot 100 evrov (po mojih podatkih).
Panda 1.2 troši 5 litrov bencina. Cena LPG modela je 1600 EUR višja. Bencin po današnji ceni me za 20k pride cca 1500 EUR, plin pa ob predpostavki, da ga porabim 1 enoto več, dobrih 1000 EUR. Torej rabim več kot 3 leta, da prinesem noter razliko in to ne štejem ekstra stroškov s servisom LPG avta.
Imho se ne splača. Tudi na Fiatu so me debelo gledali, ko sem razmišljal o LPG pri takšni kilometrini. Razlika 1600 EUR je imho prevelika in bi bila lahko manjša, glede na to, da gre za tovarniški model.
Alamar ::
Predhodni model pande je bil med najbolj zanesljivimi v svoji kategoriji. Za novo se seveda še ne ve, ampak vsi testi, ki sem jih bral pohvalijo robustno izdelavo in napredek v kvaliteti izdelave. Motor 1.2 je pa tudi že starina in imho dodobra dodelan in s poceni vzdrževanjem. Kaj od Hyundai mi pa predlagaš za moje potrebe? Nekaj sem gledal, a težko ocenim po slikah in youtube. Ne zgleda mi tako uporaben kot Panda res pa bil bil cca jurja cenejši s polno opremo. Je za razmislit, mogoče ga grem res v živo pogledat.ma on sprašuje za ceno servisiranja, ne o tem kiri je manj pokvarljiv. Za okvare bo itak imel garancijo.
Lol? Jezst sem šel v ponovni nakup Hyundai-a, ker se iz moji izkušenj praktično ne kvarijo. Ne zato ker bojo servisi in deli poceni lol. Na to še pomislil nisem. Očitno pa to redno premišlujejo kupci Fiatov... kot bi že v štartu priznal, da so njihovi avti sranje, ampak ker lahko dobiš poceni dele je to ok. Fail imo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37973 (19782) | Utk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 112385 (65320) | Mavrik |
» | Kupujem zanesljiv nov avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16731 (10045) | solatjek |
» | Nakup avta do 12.000€Oddelek: Na cesti | 4205 (3760) | gruntfürmich |
» | Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36253 (29793) | tintorel |