Forum » Loža » Senzorji vožnje v rdečo luč - Maribor
Senzorji vožnje v rdečo luč - Maribor
Temo vidijo: vsi

kuglvinkl ::
:) Lahko popravim, ti (vi) pa ne morete, čuj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()

FastWIND ::
Da bi pa Štajerskem vozili po omejitvah, pa ne znate?
Ne vem vem no če kaj Štajerska odstopa od SLO povprečja glede prekrškov... Tile radarji so pač sedaj stvarnost.
Bolj kot to, da se tukaj otročje prepira kdo kako vozi in zakaj... me zanima ali občina in Iskra delujeta v skladu z zakonodajo. Če je odgovor ne potem bo itak hitro jasno katera odvetniška hiša jih bo zjebala s pritožbami :))))

Invictus ::
@FastWIND: če pridobiš koncesijo in si kupiš radar, lahko tudi ti loviš prehitre voznike. Kako pa misliš da to občine počnejo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

FastWIND ::
Kaj pa se ti zdi sporno?
- zakonsko ni rešeno zasebno-državno partnerstvo pri pobiranju kazni...
- baje je pristojnost občinske redaske službe samo na občinskih cestah in ne na državnih ( Ptujska, Tržaška...)
- zakonsko ni rešeno kaznovanje vožnje skozi rdečo luč z videonadzorom ( to se sicer tudi ne izvaja)
- označitev videonadzora na javnih površina ?
- kaj pomeni za posameznika če ga kamera posname hkrati ko ujame kršitelja... Mu je zagotovljena zasebnost? So podatki hranjeni v sklad z zakonom... itd..
Pripombe je imela tako informacijska pooblaščenka, kot ministrstvo za pravosodje in javno upravo...
Čas bo pokazal svoje.
@FastWIND: če pridobiš koncesijo in si kupiš radar, lahko tudi ti loviš prehitre voznike. Kako pa misliš da to občine počnejo?
Z veseljem pa tudi provido bi imel na koncecijo. Uf denarja kot pečk ob taki prometni kulturi :))
Lahko linkaš zakon, ki omogoča takšno koncesijo? :))) Za privat rada, provido ? :))))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FastWIND ()

St235 ::
- zakonsko ni rešeno zasebno-državno partnerstvo pri pobiranju kazni...
Kazni seveda lahko piše in zaračunava samo prekrškovni organ. V konkretnem primeru ne bo nič drugače. Razlika je samo v tem za kaj se potem ta denar porabi. V primeru MB bi se denar porabil za plačilo zasebnega partnerja. Problem se lahko pojavi, če bi se zato izvajal pritisk, da se mora pobrat nek določen znesek in bi se namesto doseganju večje pšroemtne kazni in kaznovanju prekrškov začelo sledit monetarni koristi privatnega partnerja.
- baje je pristojnost občinske redaske službe samo na občinskih cestah in ne na državnih ( Ptujska, Tržaška...)
Mislim, da ne bo držalo. Redarska služba kot je meni znano ni omejena glede na tip ceste ampak glede lokacije.
- zakonsko ni rešeno kaznovanje vožnje skozi rdečo luč z videonadzorom ( to se sicer tudi ne izvaja)Tako je, dokler se ne definira standardov in pravil teh meritev jih ni možno izvajat. Podobno kot to velja za radarje.
- označitev videonadzora na javnih površina ?
IMO stvar ni popolnoma nič drugačna kot pri obstoječih stacioanrnih radarjih. Glede tega se je IP opredelila v temle menju: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-po...
Pod črto IP opredeljuje, da meritve hitrosti kot takšne ne sodijo v videonadzor in niso podvršene ZvOP.

FastWIND ::
- zakonsko ni rešeno zasebno-državno partnerstvo pri pobiranju kazni...
Kazni seveda lahko piše in zaračunava samo prekrškovni organ. V konkretnem primeru ne bo nič drugače. Razlika je samo v tem za kaj se potem ta denar porabi. V primeru MB bi se denar porabil za plačilo zasebnega partnerja. Problem se lahko pojavi, če bi se zato izvajal pritisk, da se mora pobrat nek določen znesek in bi se namesto doseganju večje pšroemtne kazni in kaznovanju prekrškov začelo sledit monetarni koristi privatnega partnerja.
- baje je pristojnost občinske redaske službe samo na občinskih cestah in ne na državnih ( Ptujska, Tržaška...)
Mislim, da ne bo držalo. Redarska služba kot je meni znano ni omejena glede na tip ceste ampak glede lokacije.
- zakonsko ni rešeno kaznovanje vožnje skozi rdečo luč z videonadzorom ( to se sicer tudi ne izvaja)Tako je, dokler se ne definira standardov in pravil teh meritev jih ni možno izvajat. Podobno kot to velja za radarje.
- označitev videonadzora na javnih površina ?
IMO stvar ni popolnoma nič drugačna kot pri obstoječih stacioanrnih radarjih. Glede tega se je IP opredelila v temle menju: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-po...
Pod črto IP opredeljuje, da meritve hitrosti kot takšne ne sodijo v videonadzor in niso podvršene ZvOP.
Mislim, da ne bo držalo. Redarska služba kot je meni znano ni omejena glede na tip ceste ampak glede lokacije.
O tem sem samo slišal s strani nekoga, ki je včasih delal pri prekrškovnem organu :) Zato baje....
IMO stvar ni popolnoma nič drugačna kot pri obstoječih stacioanrnih radarjih. Glede tega se je IP opredelila v temle menju: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-po...
Je tehnologija kot v stacionarnih radarjih na AC ju enaka? Kaj pomeni za posameznika, ki gre v območju nadzora peš po pločniku in je zajet na posnetku skupaj s kršiteljem... Kakšne pravice ima glede zasebnosti? To so vprašanja, ki se mi postavljajo....
Glede javnozasebnega partnerstva, pa je potrebno kot si omenil 'paziti' na razmerje zasebnika do osnovenga poslanstva teh radarjev, kar je roko na srce prav težko razumet... Kateremu podjetniku pa ni v interesu, da je realizacija čim višja... Zato pa je potrebno spravit zadevo pod nadzor, jo zakonsko opredelit in vršit nadzor nad takšnih partnerstvom...

;-) ::
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.

ahac ::
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.
Ja, valda... da bi vsi skakal gor pa dol po vseh glavnih cestah. Genjalno! Pa ležeči policaji tudi super rešijo problem vožnje skozi rdečo luč...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()

francek1 ::
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.
S tem se ne strinjam, ker ležeči policaji kvarijo vozila tudi tistim, ki vozijo po predpisih.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

ahac ::
Glede rdeče luči itak niso rešili zadeve tako ali drugače. Ali so jo kako ?
Zdaj tega še ne čekirajo, ampak, s tem kar so postavil, bodo lahko.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

FastWIND ::
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.
Če bi jim šlo samo za varnost, bi uporabili analize črnih točk in tam postavili radarje oz. kar je potrebno postorit za izbolšanje varnosti na tistih točkah...
Sicer pa je vsem jasno, da gre tudi za posel mar ne? Iskra dobi posel, občina pa nove semaforje. O tem drugem bom verjel ko jih bom videl... DA ne bodo tako kot Maks in še kakšne projekt v MB...
Glede rdeče luči pa zakonsko še ni nič urejeno in je ta del začasno ustavljen.... Kar glede na višino kazni pomeni kar precejšen izpad prihkov investitorju Iskri... Sicer pa so do sedaj tako ali tako investirali samo v radarje... Semaforji pa...? :))))

;-) ::
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.
S tem se ne strinjam, ker ležeči policaji kvarijo vozila tudi tistim, ki vozijo po predpisih.
Kaj dotičnega pa se kvari ob ležečih policajih, ki jih prevoziš z nizko hitrostjo in če so lepo narejeni ? Nesmemo zdaj gledat takih ki jih imamo po vaseh ki pelješ čez in naredi BUTBUT pa ti odpre vse predale v avtu.
Glede rdeče luči itak niso rešili zadeve tako ali drugače. Ali so jo kako ?
Zdaj tega še ne čekirajo, ampak, s tem kar so postavil, bodo lahko.
Še bojo morali vložit nekaj truda v to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()

francek1 ::
Vsi pametni vedo, da bi bilo te milijone dosti pametneje vložiti kam drugam; problem pa je, da so o tem projektu odločili oni drugi...
Zavore, amortizerji, krogle, roke, sklopka...še kaj? Pokaži mi ležečega policaja, ki ga lahko brez poškodb navedenih sklopov (seveda ne odpove vse naenkrat, čez dve leti pa te vržejo na tehničnem...) prevoziš s hitrostjo, ki je dovoljena...govorim o 80 % ovir, ki so postavljene po Sloveniji!
Najbolj hecno je ko sem slišal po radiu da pravijo da so to naredili za "varnost" v prometu...ja pa ja! To so naredili samo za inkasantstvo, če bi šlo za varnost bi naredili ležeče policaje.
S tem se ne strinjam, ker ležeči policaji kvarijo vozila tudi tistim, ki vozijo po predpisih.
Kaj dotičnega pa se kvari ob ležečih policajih, ki jih prevoziš z nizko hitrostjo in če so lepo narejeni ? Nesmemo zdaj gledat takih ki jih imamo po vaseh ki pelješ čez in naredi BUTBUT pa ti odpre vse predale v avtu.
Glede rdeče luči itak niso rešili zadeve tako ali drugače. Ali so jo kako ?
Zdaj tega še ne čekirajo, ampak, s tem kar so postavil, bodo lahko.
Še bojo morali vložit nekaj truda v to.
Zavore, amortizerji, krogle, roke, sklopka...še kaj? Pokaži mi ležečega policaja, ki ga lahko brez poškodb navedenih sklopov (seveda ne odpove vse naenkrat, čez dve leti pa te vržejo na tehničnem...) prevoziš s hitrostjo, ki je dovoljena...govorim o 80 % ovir, ki so postavljene po Sloveniji!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()

AndrejS ::
Jaz se skoz vozim prek ležečih policajev 30 km/h , pa se še mi nič pokvarilo. Najbolj me pa čudi da se eni skoraj ustavijo pred ležičim policajem. Te ponavadi prehitim z 30 km/h preko ležečega policaja.

St235 ::

flbroker ::
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/mer...
1300 ujetih voznikov v 15 urah....
Ne razumem, a je torej čez vsa križišča omejitev 50km/h? ker potem sem tudi jaz fasal poloznico, sem mislil da je samo pri proletarskih/tržaši (veliko križišče) kjer je pred križiščem tudi označeno 50km/h s tablo, na ostalih križiščih na tej potezi pa teh tabel ni. Ali sem kaj spregledal?

St235 ::
IMO stvar ni popolnoma nič drugačna kot pri obstoječih stacioanrnih radarjih. Glede tega se je IP opredelila v temle menju: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-po...
Je tehnologija kot v stacionarnih radarjih na AC ju enaka? Kaj pomeni za posameznika, ki gre v območju nadzora peš po pločniku in je zajet na posnetku skupaj s kršiteljem... Kakšne pravice ima glede zasebnosti? To so vprašanja, ki se mi postavljajo....
Koncept dvomim, da je bistveno drugačen. Vprašanja glede zasebnosti so relativno enostavna - ne sme se delat baze osebnih podatkov brez zakonske podlage. Za stacionarne radarje (kar IMO te igrače so) je bilo stališče IP, da ne šteje za videonadzor in ni podvrženo ZvOP. Če bo zaradi redeče luči kaj drugače ne vem. V skraji situaciji to pomeni, da bo treba slike cenzurirat in iz njih odstranit obraze pešcev v kolikor bodo ti vidni/prepoznavni.
Glede javnozasebnega partnerstva, pa je potrebno kot si omenil 'paziti' na razmerje zasebnika do osnovenga poslanstva teh radarjev, kar je roko na srce prav težko razumet... Kateremu podjetniku pa ni v interesu, da je realizacija čim višja... Zato pa je potrebno spravit zadevo pod nadzor, jo zakonsko opredelit in vršit nadzor nad takšnih partnerstvom...
Definitivno, zato nikakor ne bi bila dopustna rešitev kjer bi oseba zasebnega prava prevzela kaznovanje. Kot jaz sistem razumem je samo izvajanje še vedno v rokah mestnega redarstva, investiro pa zgolj dobi določen delež kazni kot so pobrane na letnem nivoju. Ker gre za relativno avtonomen sistem je vpliv človeškega na samo kaznovanje relativno majhen tako ne pričakujem, da bi prišlo do sistemskih zlorab.
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/mer...
1300 ujetih voznikov v 15 urah....
Ne razumem, a je torej čez vsa križišča omejitev 50km/h? ker potem sem tudi jaz fasal poloznico, sem mislil da je samo pri proletarskih/tržaši (veliko križišče) kjer je pred križiščem tudi označeno 50km/h s tablo, na ostalih križiščih na tej potezi pa teh tabel ni. Ali sem kaj spregledal?
Ne, skozi krišišče velja enaka omejitev kakor do križišča. Torej če pred križiščem ni table, ki bi hitrost znižala it 70 na 50 potem velja skozi križišče 70, za križiščem pa seveda 50 če ni nove table.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

RejZoR ::
Mene pri tem zanima kakšna je sploh zakonska podlaga, da zdej že vsako naselje fura neke svoje inkasante za vsak drek. Kot me enako zanima glede velikosti kazni. Kdo jih določa? Občina sama al so narejene na podlagi obstoječih zakonov, ki veljajo v naši državi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

FastWIND ::
Ne, skozi krišišče velja enaka omejitev kakor do križišča. Torej če pred križiščem ni table, ki bi hitrost znižala it 70 na 50 potem velja skozi križišče 70, za križiščem pa seveda 50 če ni nove table.
Točno tako in nič drugače. Nekateri pač mislijo, da je od križišča do table za križiščem 50 ker tabla ne stoji dobesedno takoj za križiščem ampak morda kašnih 50 metrov naprej, ker enostavno fizično ne moreš table postavit takoj za križišče...

St235 ::
Mene pri tem zanima kakšna je sploh zakonska podlaga, da zdej že vsako naselje fura neke svoje inkasante za vsak drek. Kot me enako zanima glede velikosti kazni. Kdo jih določa? Občina sama al so narejene na podlagi obstoječih zakonov, ki veljajo v naši državi.
Prometne prekrške dofinira Zakon o pravilih cetnega prometa, ta isti zakon tudi določa kazni za prometne prekrške. Občina kot takšna nima vpliva na višino kazni za te prekrške.
Samo občinsko redarstvo pa lahko ustavljajo občine na podlagi Zakona o občinskem redarstvu.

flbroker ::
Ja sej tako je logično, ker včeraj ko sem šel v mesto sem fural 70km/h laganini pa pogledam v špegelj in vidim da so vsi za mano upočasnili in so se kar oddaljili od mene pa mi ni bilo nič jasno, potem malo prej preberem 1300 podeljenih položnic in sem mislil da gre za kako past in da sem fasal zraven. Verjetno je ljudi bilo strah prvi dan. Sploh pa kako lahko fašeš kazen ko pa se je o tem radarjih govorilo že dva meseca vsak dan, kaj so ljudje odklopljeni čisto?

-valvoline- ::
Če se tako gremo, lahko nek pametn odpre svoj sp radar doo, zaposli par tisoč zaposlenih, s tem bi lahko pokril dobršen del slovenije(posebej tiste profitne lokacije, kjer so neumne omejitve dejansko se lahko vozi 2x hitreje) s privat radarji. Zaposleni pa plačani po učinku, 20% pobranega zneska, 10% za državo, 70% za podjetje. Hurau, kriza je premagana.
Prasci kleptomanski.
Prasci kleptomanski.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()

FastWIND ::
Glede javnozasebnega partnerstva, pa je potrebno kot si omenil 'paziti' na razmerje zasebnika do osnovenga poslanstva teh radarjev, kar je roko na srce prav težko razumet... Kateremu podjetniku pa ni v interesu, da je realizacija čim višja... Zato pa je potrebno spravit zadevo pod nadzor, jo zakonsko opredelit in vršit nadzor nad takšnih partnerstvom...
Definitivno, zato nikakor ne bi bila dopustna rešitev kjer bi oseba zasebnega prava prevzela kaznovanje. Kot jaz sistem razumem je samo izvajanje še vedno v rokah mestnega redarstva, investiro pa zgolj dobi določen delež kazni kot so pobrane na letnem nivoju. Ker gre za relativno avtonomen sistem je vpliv človeškega na samo kaznovanje relativno majhen tako ne pričakujem, da bi prišlo do sistemskih zlorab.
Pomisleke imam glede pogodbenih razmerij... Kolikšen del profita se bo odlival zasebniku namesto v proračun, ko bo investicija pokrita...
S tem milsim, da bomo državljani oškodovani v kolikor bodo to visoki procenti.. In to področje bi bilo potrebno uredit, ker se tukaj lahko hitro pojavi korupcija... Verjetno ne misliš, da Kanglerju&Co. ne bo kapnilo v žep zajeten kupček denarja v kolikor se izkaže,da bo Iskra 'služila' lepe denarce...

St235 ::
Z pomisleki se popolnoma strinjam, samo to direktno nima veze s varnostjo v prometu/inakasantsvom. Primarno je treba zagotovit, da ne prihaja do tega, da bi zasebnik sam pobiral kazni oziroma da bi lahko zasebnik neposredno vplival na prekrškovni postopek.
Pri avtonomnih radarjih je tak vpliv minimiziran, ker dejansko človeški faktor minimalno vpliva na sam postopek.
to kar si pa ti izspostavil pa je seveda lahko problematično, samo nima veze ali gre za radarje, bolnico ali stadion. V ljubljani se je recimo takšno vpršanje odprlo pri uvedbi Urbane.
Pri avtonomnih radarjih je tak vpliv minimiziran, ker dejansko človeški faktor minimalno vpliva na sam postopek.
to kar si pa ti izspostavil pa je seveda lahko problematično, samo nima veze ali gre za radarje, bolnico ali stadion. V ljubljani se je recimo takšno vpršanje odprlo pri uvedbi Urbane.

St235 ::
-valvoline- je izjavil:
Če se tako gremo,lahko nek pametn odpre svoj sp radar doo,zaposli par tisoč zaposlenih,z tem bi lahko pokril dobršen del Slovenije(posebej tiste profitne lokacije,kjer so neumne omejitve dejansko se lahko vozi 2x hitreje) z privat radarji.Zaposleni pa plačani po učinku,20% pobranega zneska,10% za državo,70% za podjetje. Hurau,kriza je premagana.
Prasci kleptomanski.
Točno to govorim, da se ne sme zgodit. Tudi, če se na področju kaznovanja uvaja javno zasebno partnerstvo je treba stogo ločit prekrškovni del dela in pogoje plačila zasebnemu partnerju.
Sam koncept, ki so ga zasavili v mariboru (z vidika javno zasebnega partnerstva) ni slab, ker dejansko Iskra z samimi prekrškovnimi postopki nima nič, visoka stopnja avtomatizacije pa zagotavlja, da ne more prit do pritiska na mestne redarje, da pojačajo kaznovanje. Ravno tako zasebnik ni imel vpliva na to kjer se bodo postalvjali radarji (profitabilnost lokacije) in kakšne prekrške radarji zaznavajo. O tem ali Iskra dobi prevelik/premajhen delež glede na vlože pa je nemogoče govorit brez bolj natančnih finančnih podatkov.
Z vidika občine je v bistvu vseeno kolikšen del sredstev gre na Iskor ker, namen občine ni bil služit z radarji ampak povečat proemtno varnost in umirit promet na omenjenih odsekih. Tako so "zastonj" dobili celotno infrastrukturo, oziroma bodo infrastrukturo pokrili z kaznimi, ki jih drugače sploh ne bi pobrali. Dejansko je celoten riziko investicije nosila Iskra, ki bi v primeru, da bi ljudje spoštovali omejitve bila krepko v minusu. Glede na izkopiček prvega dneva se jim tega ni bati.

francek1 ::
Kot sem že napisal; ko pripeljem v Kanglerbor, dam tempomat na 40 in jebi...e se kekci. Se bomo pa bedake delali.
Me pa zanima, če so v izračun profitabilnosti vključili popravila kanglerjevih ikeban....
Me pa zanima, če so v izračun profitabilnosti vključili popravila kanglerjevih ikeban....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()

m0LN4r ::
A je res da so jih ujeli že več kot 1300 do zdaj? Ma kdo kak podatek ali novico? Dejansko dobijo vsi kazen ali je pošiljanje položnic naključno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Zmajc ::
A je res da so jih ujeli že več kot 1300 do zdaj? Ma kdo kak podatek ali novico? Dejansko dobijo vsi kazen ali je pošiljanje položnic naključno?
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/mer...

St235 ::

Zmajc ::
Razen če si prijatelj, sorodik, sodnik ali policaj;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

SplitCookie ::
Nalimajte si županove tablice. Problem solved
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

kronik ::
Ne, skozi krišišče velja enaka omejitev kakor do križišča. Torej če pred križiščem ni table, ki bi hitrost znižala it 70 na 50 potem velja skozi križišče 70, za križiščem pa seveda 50 če ni nove table.
Točno tako in nič drugače. Nekateri pač mislijo, da je od križišča do table za križiščem 50 ker tabla ne stoji dobesedno takoj za križiščem ampak morda kašnih 50 metrov naprej, ker enostavno fizično ne moreš table postavit takoj za križišče...
Čez vsa križišča je omejitev 50 (govoril z redarji). Na srečo se hitrost meri samo do črte za stop (v tleh so neki senzorji). V avtošoli so nas učili, da križišče razveljavi omejitev - nisem pa vedel, da že pri vstopu v križišče.

;-) ::
Napisal si 2 bedariji. Prvo da je ČEZ križišča omejitev 50, drugo pa da se ob vstopu razveljavi...torej kaj zdaj velja ?

kuglvinkl ::

francek1 ::
Napisal si 2 bedariji. Prvo da je ČEZ križišča omejitev 50, drugo pa da se ob vstopu razveljavi...torej kaj zdaj velja ?
Ker ne razumeš napisanega...razveljavi se veljavnost do takrat veljavnih znakov, za križiščem pa stopi v veljavo splošna omejitev hitrosti v naseljih -50 km/h; do naslednje table.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

kronik ::

St235 ::
Kronik imaš za to neumnost kakšen vir?
Namreč v skladu z veljavno zakonodajo v križišču velja enaka omejitev kot je veljala do križišča. Šele za križiščem, če se tabla ne ponovi spet veljajo splošne omejitve (50km/v naselju na primer).
Iz ustave RS, ki določa da smo vsi državljani pred zakonom enaki.
Namreč v skladu z veljavno zakonodajo v križišču velja enaka omejitev kot je veljala do križišča. Šele za križiščem, če se tabla ne ponovi spet veljajo splošne omejitve (50km/v naselju na primer).
A je res da so jih ujeli že več kot 1300 do zdaj? Ma kdo kak podatek ali novico? Dejansko dobijo vsi kazen ali je pošiljanje položnic naključno?
kazen mora dobit vsak, čigar kršitev je zabeležil radar. Selektivno pošijanje kazni ni dopustno.
S kje si se ti vzel...
Iz ustave RS, ki določa da smo vsi državljani pred zakonom enaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

Zmajc ::
Kronik imaš za to neumnost kakšen vir?
Namreč v skladu z veljavno zakonodajo v križišču velja enaka omejitev kot je veljala do križišča. Šele za križiščem, če se tabla ne ponovi spet veljajo splošne omejitve (50km/v naselju na primer).
A je res da so jih ujeli že več kot 1300 do zdaj? Ma kdo kak podatek ali novico? Dejansko dobijo vsi kazen ali je pošiljanje položnic naključno?
kazen mora dobit vsak, čigar kršitev je zabeležil radar. Selektivno pošijanje kazni ni dopustno.
S kje si se ti vzel...
Iz ustave RS, ki določa da smo vsi državljani pred zakonom enaki.
V kateri pravljici pa ti živiš?

St235 ::
V ist kot ti, s tem, da ne jemljem izjave iz konteksta in gradim sovje predstave o delovanju sistema na govoricah o parkiranju Jankovičev po ljubljani.
Drugače bi namreč sam videl, da se je moja osnovna izjava nanašala na to, ali se bo kazni delilo naključno.
Drugače bi namreč sam videl, da se je moja osnovna izjava nanašala na to, ali se bo kazni delilo naključno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

francek1 ::
V ist kot ti, s tem, da ne jemljem izjave iz konteksta in gradim sovje predstave o delovanju sistema na govoricah o parkiranju Jankovičev po ljubljani.
Drugače bi namreč sam videl, da se je moja osnovna izjava nanašala na to, ali se bo kazni delilo naključno.
V Mariboru so državljani s starimi vozili manj vredni od tistih z novimi; še v mesto se ne smejo peljat...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

St235 ::
Ni mi najbolj jasno, kako ste nekateri tukaj sploh prišli do vozniškega izpita glede na to kake nebuloze prodajate. V nobenem zakonu ne piše, da križišče kakorkoli karkoli prekliče in od tukaj potem izvira cel kupo nebuloz in neumnosti, ki jih ljudje prodajajo na forumu. Ravno pred časmo smo imeli nabijanje tja v tri dni o tablah za cono 30, pa imamo tukaj spet iste budalaščine.
Tabla za izrecno prepoved (kamor pašejo omejitve) velja do izrecnega preklica (konec omejitve / konec vseh omejitev). Pravilnik o prometni signalizaciji pa jasno določa izjemo od tega pravila. In sicer pravi, da v kolikor naj bi določena izrecna prepoved veljala tudi PO križišču je potrebno tak znak ponoviti.
Vseh 5 pismenih uporabnikov tega foruma tako nima problema z razumevnajem tega, da skozi križišče torej velja enako omejitev kot pred križišče, Ostali pa se seveda posvetujte z redarji, starimi mamami, kristalnimi kroglami in vem kaj vse še privlečete za poveličevanje lastne avtoritete.
Tabla za izrecno prepoved (kamor pašejo omejitve) velja do izrecnega preklica (konec omejitve / konec vseh omejitev). Pravilnik o prometni signalizaciji pa jasno določa izjemo od tega pravila. In sicer pravi, da v kolikor naj bi določena izrecna prepoved veljala tudi PO križišču je potrebno tak znak ponoviti.
Vseh 5 pismenih uporabnikov tega foruma tako nima problema z razumevnajem tega, da skozi križišče torej velja enako omejitev kot pred križišče, Ostali pa se seveda posvetujte z redarji, starimi mamami, kristalnimi kroglami in vem kaj vse še privlečete za poveličevanje lastne avtoritete.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

kuglvinkl ::
Laktonik, a maš ti mau Pirnatovega sindroma. Če nimaš poma o prekrškovenm pravu, se vsaj ne usajaj.

kronik ::
Lakotnik29 od nekdaj valja, da križišče razveljavi omejitev. V naselju na 50, izven naselja na 90. Tudi cona 30 velja do križišča, če ni prej znaka za preklic.

St235 ::
Laktonik, a maš ti mau Pirnatovega sindroma. Če nimaš poma o prekrškovenm pravu, se vsaj ne usajaj.
Bi bil tako prijazen da me razsvetliš? KEr si res najbolj ne znam predstavlajt ako naj bi zgledal onaključno kaznovanje. Vržeš fotke v luft pa kar pade na mizo dobi kazen ostali pa ne?
Lakotnik29 od nekdaj valja, da križišče razveljavi omejitev. V naselju na 50, izven naselja na 90. Tudi cona 30 velja do križišča, če ni prej znaka za preklic.
A si sposoben svoje nebuloze podprt s kakšnim virom? Tale o coni 30 je sploh vredna svojega denarja. Srčno upam, da si star tam ene 10 let in promet spremlajš iz otroškega sedeža.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

francek1 ::
Info iz prve roke: zanke, ki detektirajo hitrost, so postavljene 2 m pred stebri, torej meriji prekoračitve nad 70 km/h. Do tega trenutka je zabeleženih preko 5000 prekrškarjev. Če bo šlo tako naprej, čez pol leta ne bo več voznikov z veljavnim vozniškim dovoljenjem...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15201 (9771) | jype |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 57191 (46397) | Oki |
» | Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30673 (25464) | Engineer_ |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50621 (45241) | BlueRunner |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 83720 (76420) | Gandalfar |