» »

Menjava pnevmatik po 15. 11.

Menjava pnevmatik po 15. 11.

1
2
3

zmaugy ::

Te dni definitivno ni kaj čakat, ker je vreme dovolj hladno za zimske gume. Je pa dobro, če sta pri hiši dva avtomobila in se na enem lahko malo počaka, sploh spomladi je lahko še konec marca ali v aprilu sneg in je fino, če so na enem avtu zimske gume malo dlje gor.
Sicer pa če se vozite po hrvaškem, tam so zimske gume obvezne do 15.4.
.

Aston_11 ::

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...

Unknown_001 ::

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ko je zunaj enkrat premrzlo guma otrdi. Razlika je ko noč in dan v mrazu. Ni sam dež pa sneg pa plundra faktor odločanja...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

MIHAc27 ::

krucymucy je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Krucimuci, isti si kot moj fotr. :)

Neumnost je menjati pnevmatike ce ni snega.
Dobre letne gume drzijo tudi ce je hladno, pa tudi po mokrem niso nic slabse.

Pred leti sem kupil stiri nove zimske gume novembra.
Konec januarja pa se dve, ker je obraba neprimerno visja kot na letnih.


Takoj naslednje leto 2 novi? Verjetno bo zelo zanimiv podatek, koliko si prevozil.

Sam sem letos menjaval avto, in ko sem ga kupil aprila so bile še zimske gor. Celo poletje sem se z njimi vozil (recimo 10k km), pa imajo še vedno dovolj profila, da zadovoljijo vse zakone.
Tudi ceste se še vedno držijo kot treba. Marca jih pa zamenjam za letne, ker so vseeno že stare.

theBill ::

Unknown_001 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ko je zunaj enkrat premrzlo guma otrdi. Razlika je ko noč in dan v mrazu. Ni sam dež pa sneg pa plundra faktor odločanja...

Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.

Invictus ::

theBill je izjavil:


Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.

Super.

Pa ti sploh veš v čem je razlika med letno in zimsko gumo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

theBill ::

Invictus je izjavil:

theBill je izjavil:


Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.

Super.

Pa ti sploh veš v čem je razlika med letno in zimsko gumo?

Tole smo že večkrat obdelali, pa se še kar najdete razni Don Kihoti s podatki o 7 C, itd.

Testi govorijo sam zase, ampak zaradi mene vi še kar gonite svojo teorijo dalje.

theBill ::

Veselo branje za vse nejeverne in nerazgledane Tomažke, da ne boste za šankom še naprej neumnosti ponavljali kot papagaji

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-4...

https://www.welt.de/motor/article112123...

St235 ::

Ce zivis na primorskem kjer temperature ne padejo pod nic in se vsak dan vozis 2km do gostilne, potm ta logika celo zdrzi.

zk_eu ::

theBill je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ko je zunaj enkrat premrzlo guma otrdi. Razlika je ko noč in dan v mrazu. Ni sam dež pa sneg pa plundra faktor odločanja...

Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.


Se strinjam in tudi spodnja članka, ki ju je prilepil the @theBill to potrjujeta: "Das Fazit: Auf trockener und nasser Fahrbahn sind Sommerreifen einem Winterreifen fast immer überlegen, auch bei Kälte". Prevedeno: "na suhi in mokri cesti so ne glede na temperature, letne pnevmatike boljše".

Čeprav osebno sem opazil majhno razliko sedaj, ko so bile temperature pod ničlo. Vozil sem se v teh dneh nekaj dni z letnimi pnevmatiki in jih predvčerajšnjim menjal za zimske, pa se mi zdi, da se je s slednjimi vseeno avto lepše držal ceste, čeprav seveda, ni bilo z letnimi nič kritičnega. Mogoče gre zgolj za (osebni) občutek(res poudarjeno!) ob menjavi ali pa to, da imam letne pnevmatike stare 3 leta, zimske pa 1 leto.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Invictus ::

theBill je izjavil:

Veselo branje za vse nejeverne in nerazgledane Tomažke, da ne boste za šankom še naprej neumnosti ponavljali kot papagaji

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-4...

https://www.welt.de/motor/article112123...

Malo se nauči nemščine...

Da boš vedel kaj pomenijo besede v članku. Recimo "können"...

Kje so testi?!?!?! Samo nabijanje je tam.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

theBill ::

Invictus je izjavil:

theBill je izjavil:

Veselo branje za vse nejeverne in nerazgledane Tomažke, da ne boste za šankom še naprej neumnosti ponavljali kot papagaji

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-4...

https://www.welt.de/motor/article112123...

Malo se nauči nemščine...

Da boš vedel kaj pomenijo besede v članku. Recimo "können"...

Kje so testi?!?!?! Samo nabijanje je tam.

Nabijanje prihaja v tej temi samo iz tvoje strani.

Beim jährlichen Winterreifentest lässt das Fachblatt "Auto Bild" immer einen Referenz-Sommerreifen mitfahren. Die Ergebnisse sind eindeutig: Auf Schnee rutscht das Sommerprofil fast doppelt so weit. Bei Vollbremsungen auf nasser und trockener Fahrbahn dagegen bremst es deutlich besser als die besten Winterreifen - auch bei Fahrbahntemperaturen von sieben Grad und weniger.

Sam sem jih že videl, tudi na temu forumu je bil že link. Lahko si jih sam poiščeš, ker za enega takega "čez palec" nabijatorja se mi pa res ne da googlat za temi testi.

69charger ::

In kaj je potem point kupovat zimske gume, da jih daš 1 mesec na leto gor? Že tako so neizkoriščene pol pa še to, da ti stare ratajo pa nič obrabljene. Kupiš zimske in jih daš ob sezoni gor pa maš rešeno.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

jalovec09 ::

mene pa zanima če je kak zakon ko omejuje starost verig.

Unknown_001 ::

theBill je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ko je zunaj enkrat premrzlo guma otrdi. Razlika je ko noč in dan v mrazu. Ni sam dež pa sneg pa plundra faktor odločanja...

Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.


S kod si pa ti prlezu? Letna guma mi spodrsava pri teh temperaturah ko blesava izjemoma na sončen suh dan ko se asfalt zagreje. Da bi se z njo pozim vozil kot poleti bi se zihr kje razkantal.

Razlika je, sam vi ste itak najbl brihtni ja kako ne bi bili ko pa mate kolega odunga kolega ki je znanc od tvoje mtke itd. Pa redno po forumih modrosti čitate in zih velik veste...

In taisti verjetno tudi trdite da so 10let stare gume z dovolj profila čisto ok...

Dej... ne palamudi. Guma ... ma kaj se sploh trudm. Ko boš s ceste letu ne pol kle pol sitnart da maš probleme z zavarovalnco itd.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

radmannsdorf ::

jalovec09 je izjavil:

mene pa zanima če je kak zakon ko omejuje starost verig.

ne.

Mare2 ::

Tradicionalno srečanje ljubiteljev letnih gum http://www.smesno.si/smesne-slike/26-lj...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

energetik ::

zk_eu je izjavil:

Se strinjam in tudi spodnja članka, ki ju je prilepil the @theBill to potrjujeta: "Das Fazit: Auf trockener und nasser Fahrbahn sind Sommerreifen einem Winterreifen fast immer überlegen, auch bei Kälte". Prevedeno: "na suhi in mokri cesti so ne glede na temperature, letne pnevmatike boljše".

Čeprav osebno sem opazil majhno razliko sedaj, ko so bile temperature pod ničlo. Vozil sem se v teh dneh nekaj dni z letnimi pnevmatiki in jih predvčerajšnjim menjal za zimske, pa se mi zdi, da se je s slednjimi vseeno avto lepše držal ceste, čeprav seveda, ni bilo z letnimi nič kritičnega. Mogoče gre zgolj za (osebni) občutek(res poudarjeno!) ob menjavi ali pa to, da imam letne pnevmatike stare 3 leta, zimske pa 1 leto.
Kaj pravijo Nemci in ostali v člankih me ne zanima (pa sem jim dolgo verjel!), odkar sam delam meritve letnih in zimskih. Zimske so na mokrem praktično vedno boljše od letnih, sploh v poznojesenskih razmerah pri zlizani, mastni cesti pri +2°C. Grem kadarkoli lahko za stavo merit zavorno razdaljo, če kdo misli da je na letnih superioren.
Jaz vozim dobre zimske od začetka oktobra do konca maja, letne dam gor le za čisto poletje, torej jun-sep, ko so Tmin vedno nad cca. 12°C. Pa še takrat se na mokrem počutim bedno na letnih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SuperVeloce ::

Tko pač je, na žalost, ko imaš dimenzijo za < 50eur na kos. Razne fulde ecocontrol in save intense pač niso merilo za dobro letno gumo.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

zmaugy ::

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ker zrak se segreje od prehajanja magičnih sončnih žarkov skozi njega?

Unknown_001 ::

zmaugy je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ker zrak se segreje od prehajanja magičnih sončnih žarkov skozi njega?


Prej zaradi konvekcije med zrakom in tlemi. V zraku se absorbira strašno malo sevalne energije. Površje zemlje pa sprejme bistveno več le te in tako zaradi razlike temperatur segreva zrak - dogaja se konvekcija m.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

zmaugy ::

Točno to sem hotel povedati.

Unknown_001 ::

zmaugy je izjavil:

Točno to sem hotel povedati.


I see no problem then...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

theBill ::

Unknown_001 je izjavil:

theBill je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Gume v treh letih itak porabiš, pa če jih šparaš, da se tudi zrak ohladi ali pa ne, ne vpliva na menjavo po treh letih. Ta boljši so tisti, ki gledajo temperaturo zraka za menjavo gum, čeprav se gume dotikajo tal...


Ko je zunaj enkrat premrzlo guma otrdi. Razlika je ko noč in dan v mrazu. Ni sam dež pa sneg pa plundra faktor odločanja...

Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.


S kod si pa ti prlezu? Letna guma mi spodrsava pri teh temperaturah ko blesava izjemoma na sončen suh dan ko se asfalt zagreje. Da bi se z njo pozim vozil kot poleti bi se zihr kje razkantal.

Razlika je, sam vi ste itak najbl brihtni ja kako ne bi bili ko pa mate kolega odunga kolega ki je znanc od tvoje mtke itd. Pa redno po forumih modrosti čitate in zih velik veste...

In taisti verjetno tudi trdite da so 10let stare gume z dovolj profila čisto ok...

Dej... ne palamudi. Guma ... ma kaj se sploh trudm. Ko boš s ceste letu ne pol kle pol sitnart da maš probleme z zavarovalnco itd.

No ja, nič novega, bluzenje v klasično tvojem stilu. A v sosednji temi si že uspel prepričati vse ostale, kako ste v bistvu tisti najboljši vozniki, ki ste izpit za avto prvič padli?

En mali izsek iz Spiegla:
 Gume

Gume




Energetik, in zakaj bi gumarska industrija pljuvala v lastno skledo in ljudi prepričevala, da so zimske boljše samo v snegu in ledu, če je to slabo za njih. Kje je tu logika? Blesavi pa tudi niso no, dolga leta so uspeli prodajati zgodbo o 7 C, sicer pa sta članka iz linkov stara že desetletje, tako da tole o letni gumi ni nič novega.

Unknown_001 ::

theBill je izjavil:


No ja, nič novega, bluzenje ...


Ti si pa kej buli?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: starboi ()

energetik ::

theBill je izjavil:

Energetik, in zakaj bi gumarska industrija pljuvala v lastno skledo in ljudi prepričevala, da so zimske boljše samo v snegu in ledu, če je to slabo za njih. Kje je tu logika? Blesavi pa tudi niso no, dolga leta so uspeli prodajati zgodbo o 7 C, sicer pa sta članka iz linkov stara že desetletje, tako da tole o letni gumi ni nič novega.
Lej meni je vseeno glede gumarjev in 7°C, jaz sem svoje izmeril, večkrat. Dopuščam možnost, da so letne v večjih dimenzijah toliko boljše, ampak v moji 14col dimenziji še nisem srečal letne, ki bi bila na mokrem boljša od zimske. Pa sem jih preizkusil vsaj 4 različne letne, vsako novo do 5let starosti, vedno med boljšimi na ADAC testih.
+ to, da se testi delajo na dobrem asfaltu. Asfalt na nekaterih predelih LJ (npr. Rudnik) pa je v mokrem bolj podoben ledu kot asfaltu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Unknown_001 ::

energetik je izjavil:

theBill je izjavil:

Energetik, in zakaj bi gumarska industrija pljuvala v lastno skledo in ljudi prepričevala, da so zimske boljše samo v snegu in ledu, če je to slabo za njih. Kje je tu logika? Blesavi pa tudi niso no, dolga leta so uspeli prodajati zgodbo o 7 C, sicer pa sta članka iz linkov stara že desetletje, tako da tole o letni gumi ni nič novega.
Lej meni je vseeno glede gumarjev in 7°C, jaz sem svoje izmeril, večkrat. Dopuščam možnost, da so letne v večjih dimenzijah toliko boljše, ampak v moji 14col dimenziji še nisem srečal letne, ki bi bila na mokrem boljša od zimske. Pa sem jih preizkusil vsaj 4 različne letne, vsako novo do 5let starosti, vedno med boljšimi na ADAC testih.
+ to, da se testi delajo na dobrem asfaltu. Asfalt na nekaterih predelih LJ (npr. Rudnik) pa je v mokrem bolj podoben ledu kot asfaltu.


*ebila ne boš prepričal. Če se je odloču da bo nekim kvazi "strokovnim" testom za jeben cajtung verjel, potem naj mu bo. Sam za gumo odštejem min 80EUR po komadu, pa ravno na teh kritičnih mastnih odsekih se najbolj pozna razlika. Probaš spelat v krožišču na primer pr supernovi z eno leto starimi (oz. novimi) letnimi guma pa praska... pa je bilo bolj kot ne samo vlažno in hladno (ne pa mokro) po tleh. Z zimskimi trenutno nimam nikakršnih problemov pri speljevanju.

Guma se mora bit sposobna tud deformirat da zadrži oprijem oz. amortizira silo stične točke plus bolje grabi z asfaltom ko je prisotno pospeševanje (rezultat ko vsota sil ni enaka nič, vsako pospeševanje, zaviranje, sprememba smeri). Če je guma trda ko kamen bo drsalnica. Ampak neee... Bistvenga podatka v testu za gumo pa ni pri teh velečislanih švabih. Temperatura asfalta in kakšno vreme so imeli. Naj gredo probat ko bo minus, pa asfalt mrzel.

Ko bi eni vedl kok so nemci nerazgledan narod... čudl bi se komu ste se toliko časa klanjal.

@The Bill
No pa še en ilustrativni video da ti plašnice snamem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

@The Bill
No pa še en ilustrativni video da ti plašnice snamem.


no ja, proizvajalci ponavadi pretiravajo pri takih "ilustrativnih" animacijah

Probaš spelat v krožišču na primer pr supernovi z eno leto starimi (oz. novimi) letnimi guma pa praska


z NORMALNO vožnjo ne moreš imet težav pri speljevanju

Unknown_001 ::

blackbfm je izjavil:


z NORMALNO vožnjo ne moreš imet težav pri speljevanju


JSt ne vem kaj ti smatraš za normalno vožnjo, ampak pol ure jajcanja čez križišče to zagotovo ni. Čeprov to je v Lj itak neki normalnga da se pol ure čaka da se prva pizda spomne da se mu je zelena prižgala, potem pa še ostali z majmun efektom namesto da bi speljali vsi naenkrat neeeeee, mora še pol minute čakat da se pred njim un premakne da skonta pa nogo priprav na sklopki. Ampak ko se pa semafor zapira je pa nenormalno ka to narod v rdeče leti notr.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

energetik ::

blackbfm je izjavil:

@The Bill
No pa še en ilustrativni video da ti plašnice snamem.


no ja, proizvajalci ponavadi pretiravajo pri takih "ilustrativnih" animacijah

Probaš spelat v krožišču na primer pr supernovi z eno leto starimi (oz. novimi) letnimi guma pa praska


z NORMALNO vožnjo ne moreš imet težav pri speljevanju
Ne gre za normalno vožnjo, ampak za kritične situacije, ki jih vsak lahko doživi kjerkoli! Če ne bi bilo kritičnih situacij, bi se jaz upal voziti s plastično gumo.
Da ne bo samo animacija - tukaj je posnetek + vsi podatki o temperaturah, oboje gume so odlične Continentalke:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Mare2 ::

Energetik. Meni se ne da gledati tvojih filmčkov. Povej kaj bi rad.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Magic1 ::

Eni hočejo povedat, da so zimske vedno slabše od letnih, razen v snegu/ledu. Osatali pa da so zimske boljše pri nizkih temperaturah. Na suhem večina načeloma sploh ne opazi drastične razlike pri nizkih temperaturah malo nad nulo, na mokri cesti pa večina opazi razliko v prid zimskih gum.
Magic

negotiator ::

krucymucy je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Krucimuci, isti si kot moj fotr. :)

Neumnost je menjati pnevmatike ce ni snega.
Dobre letne gume drzijo tudi ce je hladno
, pa tudi po mokrem niso nic slabse.

Pred leti sem kupil stiri nove zimske gume novembra.
Konec januarja pa se dve, ker je obraba neprimerno visja kot na letnih.



Kar seveda ni res. Oprijem letnih pnevmatik se drastično zmanjša pri določeni temperaturi.

Pa še ena neumnost:

Ni res. Zimska je boljša samo na snegu in ledu, na suhem in mokrem jo letna poseka, ne glede na temperature.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Mislim, da je nova zimska pnevmatika v vseh pogojih boljša, kot pa nova letna. Zimske so iz mehkejše gume in se hitreje obrabljajo, zato niso primerne za višje temperature, ker je guma tedaj še bolj mehka.
Zasledil sem tudi, da imajo zimske pnevmatike obrabni del tekalne površine izdelan iz "boljše" gume, kot ostali del pnevmatike, katerega kvaliteta je primerljiva z letnimi.

energetik ::

Mare2 je izjavil:

Energetik. Meni se ne da gledati tvojih filmčkov. Povej kaj bi rad.
Ni moj filmček. Testirali so zaviranje na mokrem asfaltu pri 6° zraka in 4° asfalta. Zimska guma je ustavil v 35m, letna v 42m. Gume očitno glede na posnetke, Conti TS790 in Conti SportContact3. Torej odlične letne, pa so bile zimske kljub temu precej boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jalovec09 ::

Če se avto rabi občasno je brezveze dajat zimske gore, če je treba na šiht z avtom potem pa so obvezne, tak da večina voznikov ne razumem. Avto rabjo vsak dan, nujno, pa se vozjo z letnimi, seveda jih na AC dobi snežni metež in nastanejo kolone.
Živim na 700m, dopoldne so ceste še nesplužene, že popoldne so povsod splužeen in zarad obilo soli niso več zasnežene.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Če se avto rabi občasno je brezveze dajat zimske gore

KOlkrat te mora odnest iz smeri predno je dovolj škode?
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Sem imel "pametnega" kolega. Isto nabijal kako so zimske gume nepotrebne. Kljub temu da je bil precej hud hribolazec. Pač šparanje...

Zelo hitro si je premislil, ko smo šli enkrat z njegovim avtom čez Ljubelj. Ko je komaj prišel gor, pa še tako da sva jaz in moja kolegice skočila ven iz avta, da mu ne bi zakopalo v klanec in bi zdrsnil v škarpo.

Naslednji dan je imel gor zimske gume. Nove. Kar je bilo pametno, saj smo šli potem na Jahorino, kjer je čez noč padlo meter snega.

Suha cesta je BV. Taki pogoji so pozimi malokrat. Ko se bo kdaj vame pozimi zabil kdo z letnimi gumami bom klical rešilca. Pa ne zaradi nesreče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jalovec09 ::

WarpedGone je izjavil:

Če se avto rabi občasno je brezveze dajat zimske gore

KOlkrat te mora odnest iz smeri predno je dovolj škode?


sava s3, gume stare 2 leti pa prid bova naredila test, kako se avto v mokrem drži ceste

theBill ::

Ne bom posamezno odgovarjal, se mi res ne da, je pa tu Autobildov podrobni test iz katerega je lepo razvidno, da letna poseka ali pa je vsaj na ravni zimske v mokrem, na suhem jo pa itak pusti daleč zadaj, tudi pri ne-poletnih temperaturah. In letna se na mokrem ustavi enako kot najboljša zimska pri 36 metrih, ne vem kje so v pri Contiju dobil 42 metrov??!
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/ima...


Kaj razen folk občuti pri svojem Cliotu letnik 96 ni niti približno merodajno ali objektivno. Manjše in ožje letne se tudi ne morejo primerjat s širšimi letnimi, saj imajo ponavadi en kanal manj (slabše odvajajo vodo) in tako drugačno obnašanje na mokrem in suhem. Primer Dunlop Sport Bluresponse spodaj:

Širina 185
 185

185



Širina 195 (in dalje)
 195

195




No, edino tale odziv se mi je zdel dovolj zanimiv za odgovor:

Unknown_001 je izjavil:

blackbfm je izjavil:


z NORMALNO vožnjo ne moreš imet težav pri speljevanju


JSt ne vem kaj ti smatraš za normalno vožnjo, ampak pol ure jajcanja čez križišče to zagotovo ni. Čeprov to je v Lj itak neki normalnga da se pol ure čaka da se prva pizda spomne da se mu je zelena prižgala, potem pa še ostali z majmun efektom namesto da bi speljali vsi naenkrat neeeeee, mora še pol minute čakat da se pred njim un premakne da skonta pa nogo priprav na sklopki. Ampak ko se pa semafor zapira je pa nenormalno ka to narod v rdeče leti notr.

Ti kmečki deček moraš bit resno zafrustriran a? No pa sej se v večini tem opazi... upam da ti Pithlit junfr vzame, da ne boš več tko napet in togoten na cel svet okoli sebe.

Pa btw. noben ne primerja celoletne z zimskimi, to ni stvar debate, res ne vem čemu služi tisti filmček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

Unknown_001 ::

Čuti konjino. Možda sam seljačina al očigledno imam više mozga kao ti.

Da še mal debunkam tvoje flance:

Tista teorija o kanalu ne drži vode. Guma z ozkim presekom rabi manj vode odrinit. S širšo letno pa če ma še tok kanalov boš prej aquaplaning doživel kot z ozko ko boš v kako globjo mlakužo zapeljal, tako da ne vem s katere riti si ti to teorijo kanalov privleku.

Testi raznih cajtungov ala autobild so DALEČ od vredostojnih. Malo neodvisnega razmišljanja ti ne bi škodilo.

In ne, tisto niso občutki s cliotom letnik 98.
Ne vozim starih gar in tud na gumah ne šparam. In ni ga švaba ki bi me prepričal v neke kretenizme kako je zimska rajfa brezveze. Sam čakam kdaj te bo ker kekec napel da je dobr bremze z WD jem mazat, pol si pa zmagal v tekmi za L leta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SuperVeloce ::

Kot vedno, stvar ni tako črno-bela. Je precej odvisno od asfalta. V kakšni LJ je zimska guma marsikje superiorna. Nekateri zlizani rondoji, kakšni rdeči barvani pasovi za kolesarje (spet ena stvar, ki jo v tujini delajo drugače ravno zaradi spolzkosti), določeni odseki asfalta, ki izgledajo bolj poliran beton, kot asfalt (recimo Dimičeva ul. v LJ), nekateri odseki regionalnih cest, ki niti približno ne zadostujejo osnovnim zahtevam za izdelavo asfalta ali vzdrževanja...
Vredu odseki reginalne ceste in avtocesta, kjer morajo biti standardi višji, pa kamot pokaže v prid letnim gumam. Če je verjeti zgoraj objavljenemu članku (prevedeno v ANG):

Theoretically, the thermal thesis is also correct - only the seven-degree limit is wrong. The summer rubber does not harden so drastically. "The summer tire has decisive advantages on dry and wet roads, even at low temperatures", says Ruprecht Müller, tire expert of the ADAC. The seven grades were chosen "completely arbitrary" and were not confirmed by any test value.


In glede lamel, kar sem že sam trdil enkrat (v sorodni temi?), pa me je nekdo "popravil" da se motim:
However, their absolute length (up to 40.2 meters) showed that this was tested on extremely smooth asphalt, which can be as slippery as snow when wet. Under such exceptional conditions, winter tires have advantages in terms of the lamellas, but not due to the rubber mixture, and would be superior to the summer tire even at higher temperatures.


In pa:
The seven-degree lie, however, proves to be immune to reconnaissance. "I am fighting like a knight against this mischief," says ADAC-tire expert Müller, "and has pushed the seven degrees in ADAC publications no longer to use."


Drugače pa, nekomu ki hoče prisostvovati v prometu v vseh vremenskih pogojih, nebi smelo niti na misel priti, da je komplet kvalitetnih gum za zimo in poletje kakršna koli marketinška poteza. Tudi poleti z zimskimi gumami ni ravno pametno voziti, so razlike lahko čisto toliko v prid letni gumi, kot pozimi v prid zimski.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Mi se ne pogovarjamo o 7 stopinjah ampak o temperaturah okoli nule in pod. 7 stopinj celzija je že relativno toplo. Sam očitno je teh 7 stopinj isti izgovor kot recimo alkohol za zapohance, sploh ni relevanten podatek pa ga kar not neumesno vrinejo da zaščitijo svoj "prav". Preusmerjanje pozornosti je najbolj frustrirajoče pri takih nasprotujočih odogovorih, ker enostavno ko enkrat nekaj argumentiraš se je lažje delat neumnega in srat z nekimi bežno povezanimi posebnostmi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

theBill ::

Unknown_001 je izjavil:

Čuti konjino. Možda sam seljačina al očigledno imam više mozga kao ti.

Ti si idealen predstavnik Dunning-Kruger efekta, ki iz vrha Mt. Stupidity gleda zviška na vse ostale, nezavedujoč se kako malo dejansko ve.

 DK

DK




Testi raznih cajtungov ala autobild so DALEČ od vredostojnih. Malo neodvisnega razmišljanja ti ne bi škodilo.

blablabla... ja seveda, važno da so tvoja neodvisna bluzenja verodostojna.

Razumeš razliko med najinima argumentoma? Ti se ne repenčiš proti meni, ampak proti celotnim uradnim testom gum, medtem ko naj bi jaz ovrgel "tvoje neodvisno razmišljanje", do katerega si prišel v cca. 3 letih vozniških izkušenj, in si dosedaj vozil mogoče dvoje različne letne in zimske gume. Ne ga no srat, tu sploh ni kaj za ovržt, to ti storiš kar sam.

Sej pravim, Pithlit odreši ga (in hkrati nas) muk.

energetik ::

SuperVeloce, saj to tupim ves čas. Asfalt na cestah, kjer se (vsaj jaz) večinoma vozim je tako zglancan, da se po mokrem vozim ko po ledu. In so zimske v večini primerov (razen v suhe in hudi vročini) superiorne. KAj tukaj ni jasno?

theBill je izjavil:

Ne bom posamezno odgovarjal, se mi res ne da, je pa tu Autobildov podrobni test iz katerega je lepo razvidno, da letna poseka ali pa je vsaj na ravni zimske v mokrem, na suhem jo pa itak pusti daleč zadaj, tudi pri ne-poletnih temperaturah. In letna se na mokrem ustavi enako kot najboljša zimska pri 36 metrih, ne vem kje so v pri Contiju dobil 42 metrov??!
Kje so dobili? Na mojem posnetku je natančno definirana temperatura zraka, tal, še zoom-in asfalta je nekje vmes prikazan. Gume so jasne (TS790, SportContact3). Pri Adacu, Autobildu? Neka no-name letna, neznane razmere.

SuperVeloce ::

Unknown_001 je izjavil:

Mi se ne pogovarjamo o 7 stopinjah ampak o temperaturah okoli nule in pod. 7 stopinj celzija je že relativno toplo. Sam očitno je teh 7 stopinj isti izgovor kot recimo alkohol za zapohance, sploh ni relevanten podatek pa ga kar not neumesno vrinejo da zaščitijo svoj "prav". Preusmerjanje pozornosti je najbolj frustrirajoče pri takih nasprotujočih odogovorih, ker enostavno ko enkrat nekaj argumentiraš se je lažje delat neumnega in srat z nekimi bežno povezanimi posebnostmi.

Ti se fokusiraš na to, nekdo nekaj drugega, tretji nekaj tretjega. Samo na tej strani so ene tri niti. Nisem te niti citiral, ne vem kaj še praskaš. Če že hočeš takole, tistim, katerim si odgovarjal, so se pogovarjali o Continental testu, ki je bil delan krepko nad ničlo.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Unknown_001 ::

theBill je izjavil:

in si dosedaj vozil mogoče dvoje različne letne in zimske gume.


A pr vas je normalno da mate sam en komplet gum pol pa menjate med 5imi vozili ? Retorično vprašanje, zatorej odgovor verjetno: NE.
Vozil sem že veliko prej odkar mi velja izpit (legalno da ne bo pomote), tako da štej kar lepo 4 leta in pol.

B + E kategorijo mam opravljeno, trenutno pa me vleče da grem narest še C1

Zdej ne vem, kakšen je pr vas standard ampak verjetno lahko upravičeno trdim da sem nadpovprečen, vsaj med vrstniki.


Meni je fizika več kot dovolj jasna, tebi verjetno ni. Sam ok, neznanje ni nikol bilo sramota, prodajanje neznanja pa bi lahko okarakteriziral za glupost brez meja. Ja vredu so naredili test bla bla, ampak na koncu je zelo pomembno kako si ti njihove izsledke tolmačiš. Kot sem že rekel, je test premalo natančen da bi lahko vlekel ven neke resne zaključke, ampak ko je treba spisat zgodbo za cajtung... hja, sam da se bere.

SuperVeloce je izjavil:


Ti se fokusiraš na to, nekdo nekaj drugega, tretji nekaj tretjega. Samo na tej strani so ene tri niti. Nisem te niti citiral, ne vem kaj še praskaš. Če že hočeš takole, tistim, katerim si odgovarjal, so se pogovarjali o Continental testu, ki je bil delan krepko nad ničlo.


Sploh ti nisem odgovarjal???

Jaz se fokusiram na zimske razmere za katere je bila zimska guma izdelana. Poanta tega je da raznim nejevernežem z letnimi sporočim sledeče: Če imaš par sončnih dni ki odstopajo od povprečja in se takrat letna guma dobro obnaša it is fine, ampak to so spet neki robni pogoji ki veljajo mogoče popoldne na lep sončen dan, ko pa temperatura pade pod 0 imaš pa drugačno zgodbo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

theBill je izjavil:


Ti si idealen predstavnik Dunning-Kruger efekta, ki iz vrha Mt. Stupidity gleda zviška na vse ostale, nezavedujoč se kako malo dejansko ve.

 DK

DK




Sebe poglej.

Torej če sem rahlo temperamenten sem avtomatsko zabit? Dobra logika. Nisem vedel da je tako simpl okarakterizirat človeka.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

theBill ::

Tako zelo nadpovprečen, da je v prvo padel na vozniškem izpitu, medtem ko ga skoraj vsaka ljubljanska pizda naredi v prvo in se ne hvali s tem :))

Trdiš da si nadpovprečen voznik...no ja, se sem rekel, Dunning-Kruger. In kakšen je kaj razgled iz Mt. Stupidity?

Test premalo natančen - a se ti zajebavaš? Pri Auto-Bildu so ja stestirali skoraj vse kar se da stestirat z merilno opremo, od do. A ja, naslednje leto bodo prišli še na tvojo relacijo, ker njihov poligon itak ni merodajen, le glej da jih pelješ na tisto križišče, kjer letne vrtijo v prazno.

Vse resne zaključke je pa že SuperVeloce izpostavil, torej specifika zlizanega in mokrega asfalta.

Aston_11 ::

Jaz menjam zimske bolj ali manj zaradi snega, ki zapade parkrat letno. V snegu sem še vedno prišel domov. Edino pri prvem avtomobilu, ko smo še bili zeleni, so nas prepričali, da je profila pri novih gumah dovolj in da menjava ni potrebna. Seveda niso vlekle v nobenem snegu, sem se pa večkrat hmali pridružil ljubiteljem letnih gum v jarkih ob avtocesti.

Zaenkrat v razmere, kjer bi odločali metri, še nisem prišel, okrog ovinkov grem tudi tako, da je vseeno letne ali zimske, po suhem tudi ne vidim razlike, res pa je, da sem dva dni nazaj še na zadnjem avtu zamenjal gume za zimske, s čimer se debata sploh konča glede tega, kaj zmorejo letne preko zime.

Kaj boste z letnimi po snegu, veste samo vi, jaz ne, vem pa, da bi imel gojzarje v avtu, toplo obleko, pa kaj za pojest in popit za čakanje na avtovleko.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516558 (12361) ...:TOMI:...
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833968 (28865) m0LN4r
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23842041 (35760) oemdzi
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724234 (21600) krneki0001
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11333093 (30234) SuperVeloce

Več podobnih tem