» »

Zelena energija

strani: « 1 2 3

Timurlenk ::

zakaj se sončnim celicam in hibridnim avtom pravi, da so zeleni



s sončnimi in foto celicami zdaj še pojma nimajo, kaj bodo naredili, ko se bo 15-20 letna življenska doba iztekla, kar bo že čez nekaj let


zakaj s proizvodnjo akumulaturjev za hibride tako uničimo okolje, da okolica proizvodnih obratovi zgleda kot površje marsa

isto s proizvodnjo sončnih celic, potem pa temu pravimo zelena, čista energija


pa kam bomo odvrgli vso to sranje, ko bo za odpad?
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

jype ::

Timurlenk> pa kam bomo odvrgli vso to sranje, ko bo za odpad?

Reciklirali.

jest10 ::

Timurlenk je izjavil:

zakaj se sončnim celicam in hibridnim avtom pravi, da so zeleni

Zato, ker so pri nas to "zelene zadeve". Svinjajo kitajčki pri njihovi izdelavi, samo mi tega ne vidimo, zato to ne obstaja>:D

pegasus ::

Timurlenk je izjavil:

zakaj se sončnim celicam in hibridnim avtom pravi, da so zeleni


Zato:

primar ::

Končno je nekdo postaliv dobro vprašanje. Me prav zanimajo odgovori prepričancev v elektro avte.... Pa ne da bi bil proti, le to natolcevanje o ničnih emisijah me živcira.
Sam se veliko ukvarjam z tem in trenutno edina sončna energija ki jo lahko koristno uporabim je iz biomase, ostalo je za vikendice pa kaki bicikl gnat.

LP

jype ::

Nične emisije v mestu so čist super.

mihec87 ::

Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

jype ::

mihec87> Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

Ne, ne gre.

mihec87 ::

Kaj pol kompliciramo itq po tvoje svinjarija iz raznih dimnikov pade dol zraven tovarne, voda niti pod razno ne teče....?

Če ne vidiš še ne pomeni da ne pride do tebe..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Timurlenk ::

jype je izjavil:

Timurlenk> pa kam bomo odvrgli vso to sranje, ko bo za odpad?

Reciklirali.

že

samo zaenkrat nimajo pojma, kako bi to reciklirali

jest10 je izjavil:

Timurlenk je izjavil:

zakaj se sončnim celicam in hibridnim avtom pravi, da so zeleni

Zato, ker so pri nas to "zelene zadeve". Svinjajo kitajčki pri njihovi izdelavi, samo mi tega ne vidimo, zato to ne obstaja>:D

vidiš, a ni to sprevrženo


kitajce boli kurac za njihov življenjski prostor, zato z izdelavo "šparovnih" žarnic uničujejo celotne pokrajine, da imamo mi baje "zeleno" energijo


da ne omenjamo, da za izdelavo vseh teh "zelenih" stvari porabiš več energije in bolj škodiš okolju, kot pa če se enostavno ogrevaš na olje in voziš z bencinarjem ali dizlom
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Saj to smo že govorili v drugi temi ...

Pa prepričancev pač ne gre prepričat.

Zelena energija je pa zato zelena ker so taki logotipi. Čeprav zelena barva v naravi pride od klorofila, ki je pa za ljudi strupen. Hmmm, mogoče ima to kako povezavo ...
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

jype ::

Timurlenk> samo zaenkrat nimajo pojma, kako bi to reciklirali

To ne drži.

Timurlenk ::

yes it does
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

pegasus ::

Timurlenk je izjavil:

da ne omenjamo, da za izdelavo vseh teh "zelenih" stvari porabiš več energije in bolj škodiš okolju, kot pa če se enostavno ogrevaš na olje in voziš z bencinarjem ali dizlom

Lej ta argument je totalno fouš. Kar "zelena" tehnologija naredi je, da skoncentrira umazan del pretvorbe oblik energije na posamezne točke (fabrike ali whatever), kjer je zaradi economy of scale mogoče veliko učinkoviteje poskrbeti za ekološka vprašanja. Pomisli takole: ustrezni filtri na par velikih dimnikov ali katalizatorji na vsako izpušno cev vsakega avta, kaj je ceneje in kaj je učinkoviteje?
Poleg tega nisi upošteval koliko svinjarije si moral narest da si prišel na sedanje "enostavno" stanje olja in dizla. Ki ga že sprejemaš in ne vidiš, kaj je bilo nekoč potrebno vse usrat ... To pa sedaj vidiš z novimi tehnlogoijami.

Ja, se strinjam, ni 100% čiste rešitve in jo tudi ne bo, je pa "zelena" tehnika velik korak v smeri greater good.

Timurlenk ::

Lej ta argument je totalno fouš. Kar "zelena" tehnologija naredi je, da skoncentrira umazan del pretvorbe oblik energije na posamezne točke (fabrike ali whatever), kjer je zaradi economy of scale mogoče veliko učinkoviteje poskrbeti za ekološka vprašanja.


ja, kisli dež je res dober

in krater-like pokrajina kilometre naokrog
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Ja, zanimiva reč. Pojdi na koroško okrog Mežice, meni se zdi odlična scena za scifi filme snemat.

Timurlenk ::

misliš žerjav

in ni kaj posebnega tam
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Timurlenk, slišal sem, da Heartland inštitut zaposluje, morda te vzamejo ...

RejZoR ::

jype je izjavil:

mihec87> Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

Ne, ne gre.


Zato da teb svinjarija od kvazi čistega električnega avta "ne kroži" morajo ljudje v Šoštanju vohat skurjen premog... res si velik naredil s tem. Ker sam nočeš vohat svinjarije jo raje porineš drugim. Pometanje umazanije pod tepih. Vidiš je sicer ne, je pa še vedno tam.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

jype ::

RejZoR> morajo ljudje v Šoštanju vohat skurjen premog...

Aha, v tem je torej problem! Kadar jaz hkrati s Šoštanjci vdihavam skurjen dizl po mestu, je OK, če pa jaz neham skurjen dizl vdihavat, pa nenadoma ni več OK?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Timurlenk ::

ne, sam pol ne rabiš elektrike šoštanjske
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

jype ::

Timurlenk> ne, sam pol ne rabiš elektrike šoštanjske

Kako da ne? Me hočeš prepričat, da zdaj v Šoštanju ni elektrarne? Da ne obratuje?

Timurlenk ::

ti ne njihovih avto izpuhov oni ne tebi elektrike
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

para! ::

misliš žerjav

in ni kaj posebnega tam

Zdaj ne, ko je spet zeleno. Še nedolgo nazaj ni bilo :)

lp
Death before dishonor!

Ziga Dolhar ::

Glede tega problema sem napisal en prispevek v eni temi, ki jo je Gandalf takoj za tem (grr!) zaklenil. Pejstam še semle notr:

--

Jype vas želi (neuspešno) opozoriti, da ni pomembna (le) količina onesnaževanja, ampak tudi njegova alokacija in s tem povezana možnost nadzora ("containment").

Onesnaževanje je lahko (1) nenadzorovano razpršeno, (2) nadzorovano razpršeno ali (3) nadzorovano omejeno.

Prvo je značilno za primere, kadar v vozilu (hibridu ali tradicionalcu) deluje agregat, ki proizvaja izpuste. Takrat vsako vozilo v okolje vedno, kadar deluje, emitira (nezaželene) izpuste.

Tretje je značilno zlasti za proizvodni proces - izdelavo avtov oz. njihovih delov, med drugim baterije. Negativni učinki so v nekaterih primerih (npr. izdelava in razgradnja baterij), vendar že po naravi omejeni, prav tako je (zaradi koncentracije dejavnosti na določenem območju) možno njihovo bolj nadzorovano omejevanje oz. v nekaterih primerih obvladovanje. Škodljive snovi se lahko npr. zapakirajo (kot jedrski odpadki ali kisline v sodove) oz. ujamejo (npr. plinski izpusti), kar omogoči njihovo varno skladiščenje.

Pri proizvodnji določenega izdelka (recimo vozila na hibridni pogon) lahko nastane več škodljivih učinkov kot pri proizvodnji nehibridnega. Recimo, da vam tu verjamem na besedo. Vendar so negativni učinki v primeru proizvodnje (ni razgradnje) obvladljivi v precej večji meri kot negativni učinki, ki nastanejo pri uporabi (vožnji) vozila. Pri uporabi vozila voznik praviloma nima nobenega vpliva na obvladovanje emisij: izpusti plinov gredo neposredno v okolje; ko enkrat zapustijo izpušno cev, jih ni mogoče več obvladovati. V Ljubljani to je problem.

Glavna prednost hibridnega vozila je, da kljub morebitni višji vsoti vseh negativnih vplivov (ob proizvodnji + ob uporabi) omogoča mnogo višji nadzor oz. obvladljivost izpustov (torej tretje oblike - nadzorovano razpršenega onesnaževanja). Medtem ko bo dizelski motor svinjal po celotni Ljubljani, bo hibridni pogon neprimerno manj svinjal v zgoščenih območjih nižje hitrosti (saj bo pretežno deloval na elektriko), medtem ko bo svinjal v okoljih večje hitrosti, kjer izpusti niso tako problematični - naprimer na avtocesti. Absolutno pa lahko tovrstno onesnaževanje odstrani uporaba plug-in hibrida ali ekskluzivno električnega vozila.

Trije sklepi:

1. Bencinsko/dizelsko in hibridno vozilo lahko na 100 kilometrov porabita enako goriva in imata skupno enako količino izpustov. Vendar ni pomembna le količina izpustov, pač pa tudi njihova alokacija. Vsak gram izpustov v mestnem centru je bolj problematičen kot dva grama izpustov v neurbanem okolju. Pri povsem električnem vozilu tovrstnih vplivov (izpustov, ki nastanejo ob uporabi), praktično ni.

2. Negativni vplivi proizvodnje so minimalni, saj so v mnogo večji meri obvladljivi. Ali jih konkretni proizvajalci obvladujejo ali ne - pa je pretežno odvisno od njih samih. Vsak izdelovalec vozil lahko negativne vplive na okolje obvladuje ali ne ne glede na to, kakšna vozila proizvaja.

3. "Povsem uničena zemlja" (nasprotniki električnih vozil radi prikazujejo fotografije geografskih območij uničene zemlje, brez rastja in ponavadi s slabim vremenom) je mnogo manj problematična, saj v manjši meri škoduje zdravju ljudi po vsem svetu kot razpršeni sajasti izpusti. Nekaj (tisoč) kvadratnih kilometrov povsem uničene Zemlje je poceni (ma, zastonj) nadomestek čistejšemu okolju po vsem svetu.

Torej - ni važna le absolutna količina negativnih vplivov na okolje - važna je predvsem njihova razporeditev v prostoru in obvladljivost. Bencinarji - slabo, hibridi - dobro, električna vozila - super.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

BlaY0 ::

Problem je po moje v tem, da ne znamo naredit dovolj velike količine "čiste" elektrike. Skratka "čisto" elektriko hitreje porabljamo kot jo lahko proizvajamo, da ne govorimo o tem da je za enkrat sploh ne znamo shranjevati.

Đabe ti je tak environmentalism, ko pa dobro vemo da ima električni avto danes ko zapelje na cesto 10x večji CO2 footprint kot marsikateri gas-guzzler.

Zheegec ::

Problem je po moje v tem, da ne znamo naredit dovolj velike količine "čiste" elektrike. Skratka "čisto" elektriko hitreje porabljamo kot jo lahko proizvajamo, da ne govorimo o tem da je za enkrat sploh ne znamo shranjevati.

Zaenkrat jo imamo dosti že vnaprej shranjene za poganjanje jedrskih elektrarn še kar lep čas, vmes ko razvijamo druge čiste vire energije (fuzija recimo).
Đabe ti je tak environmentalism, ko pa dobro vemo da ima električni avto danes ko zapelje na cesto 10x večji CO2 footprint kot marsikateri gas-guzzler.

Dobro, CO2 je super za okolje, zgoraj gre debata o okolju škodljivih snoveh - žveplo, svinec, trdi mikrodelci, SOx, NOx, živo srebro...

Timurlenk ::

ziga, to je tudi res


zato pa ne vem ,zakaj mesta ne delajo v tej smeri, da na obrobju zgradijo ogromna parkirišča, nato pa se po mestu voziš z električnim minijem tipa smart


aja, zato ker ga je potrebno polnit 10 ur

hahah
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

MaTTe ::

RejZoR je izjavil:

jype je izjavil:

mihec87> Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

Ne, ne gre.


Zato da teb svinjarija od kvazi čistega električnega avta "ne kroži" morajo ljudje v Šoštanju vohat skurjen premog... res si velik naredil s tem. Ker sam nočeš vohat svinjarije jo raje porineš drugim. Pometanje umazanije pod tepih. Vidiš je sicer ne, je pa še vedno tam.


Nobenemu ne bi bilo treba vohat skurjenega premoga, če bi folk vedel več o nekaterih zadevah. Ampak, ker smo en kup kmetov, ki jih je strah vsega bomo pač vohali premog. Jaz sicer ko se peljem čez Šoštanj, drugi vsak dan.

BlaY0 ::

@ALIEn3001: Govorim o shranjevanju elektrike same, ne surovin za pridobivanje elektrike. Pridobivanje jedrskih goriv ni poceni še manj pa zeleno.

Ne vem zakaj bi za v mestu rabil električni avto oziroma avto sploh... to je čista potrata. Po možnosti bi se se v tem avtu vozil sam. Ne vem kaj je narobe s tramvaji?

Ljudje smo se navadili biti komot in to je treba spremenit zeleno gor ali dol. Dokler bo obstajala gospodarska rast, ne bo "zelenega". Idealno bi bilo če bi se gospodarska rast ustavila ravno takrat ko bi človek pogruntal kako iz zelenega delat zeleno.

Pyr0Beast ::

BlaY0 je izjavil:

@ALIEn3001: Govorim o shranjevanju elektrike same, ne surovin za pridobivanje elektrike. Pridobivanje jedrskih goriv ni poceni še manj pa zeleno.


Um. Kaj pri pridobivanju jedrskega goriva naj nebi bilo zeleno ? In kaj je narobe s tem da ni poceni ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Zheegec je izjavil:

Problem je po moje v tem, da ne znamo naredit dovolj velike količine "čiste" elektrike. Skratka "čisto" elektriko hitreje porabljamo kot jo lahko proizvajamo, da ne govorimo o tem da je za enkrat sploh ne znamo shranjevati.

Zaenkrat jo imamo dosti že vnaprej shranjene za poganjanje jedrskih elektrarn še kar lep čas, vmes ko razvijamo druge čiste vire energije (fuzija recimo).
Đabe ti je tak environmentalism, ko pa dobro vemo da ima električni avto danes ko zapelje na cesto 10x večji CO2 footprint kot marsikateri gas-guzzler.

Dobro, CO2 je super za okolje, zgoraj gre debata o okolju škodljivih snoveh - žveplo, svinec, trdi mikrodelci, SOx, NOx, živo srebro...


Te težave so bile rešene že 10 let nazaj s lambdo in katalizatorjem.
CO-ja ni več
SOx smo odstranili s tem ko imamo čista goriva
NOx predela cat
Živo srebro ? Wtf

Bencinar je danes glih tolk čist kakor je čist električni avto. Elektrarne pa še lep čas ne bodo imele katalizatorjev ...
Multipoint injection in podobni tehnološki prijemi precej dobro 'očistijo' izpuh. Danes gre ven pretežno samo še H2O in CO2 ekstra + tist kar je bilo že na začetku v zraku.

Diseasli so sicer druga stran.

Precej večji + je skenslat TEŠ kakor pa menjat benz->štrom
Vsak bencinar ima cat in če ni ustrezen ne pride čez tehničnega. TEŠ nima k od tega. Bedni scrubberji za prah, edino tisti za žveplo je nekaj vreden, na outputu pa toliko pepela da bi lahko palače zidal od njega.
Pri nafti tega pepela - ni.

jype je izjavil:

Timurlenk> ne, sam pol ne rabiš elektrike šoštanjske

Kako da ne? Me hočeš prepričat, da zdaj v Šoštanju ni elektrarne? Da ne obratuje?


Sej mate toplarno sred mesta ljubljančani. Ki kuri čistejša goriva, ker ste jamrali zaradi emisij.
Še vedno boš v rit fasal polno dozo emisij če se furaš s štromom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Pyr0Beast je izjavil:

Um. Kaj pri pridobivanju jedrskega goriva naj nebi bilo zeleno ? In kaj je narobe s tem da ni poceni ?


Verjetno ne raste na drevju, da bi ga obral. Pa tudi če bi, ga je treba njaprej poslat po možnosti na drug konec sveta da ti ga "oplemenitijo"... to je med drugim tudi jako "zeleno" ane. Kar se tiče pa cene je pa itak odraz trenutnega stanja in ne upošteva daljnoročnih vplivov. Če bi, itak noben ne bi kupil niti prodal.

Pyr0Beast ::

>Onesnaževanje je lahko (1) nenadzorovano razpršeno, (2) nadzorovano razpršeno ali (3) nadzorovano omejeno.


Kakorkoli obrneš in pocukraš je onesnaževane onesnaževanje.

Sodobna vozila s polno opremljenimi čistilnimi sistemi ne onesnažujejo več. Ven gre samo para in neškodljivi CO2. The end.

Iz ceste je potrebno spraviti 20 let stara jajca brez DPF filtrov in katalizatorjev - ena buba zaserje zrak bolj kakor cela kolona avtomobilov tule v mestu - starodobniki namreč ne rabijo katalizatorja oz. imajo 'olajšave' pri emisijah - le zakaj se potem trudimo s novejšimi avti te emisije krotiti.

Enako onesnažujejo stari železniški dizli in javni prevoz. To so prva mesta kjer bi morali zahtevati čiščenje.

>Recimo, da vam tu verjamem na besedo. Vendar so negativni učinki v primeru proizvodnje (ni razgradnje) obvladljivi v precej večji meri kot negativni učinki, ki nastanejo pri uporabi (vožnji) vozila.


So dreka. Že v evropi težko lovijo kmete ki svinjajo potoke z gnojnico, boš pa ti lovil industrijalce na drugem koncu sveta ki sipajo svinec in živo srebro daleč naokoli iz malomarnosti ali varčevanja? Ne se zezat.
http://www.pv-tech.org/news/jinko_solar...
Takih primerov imaš polno. Od puščanja oz. odmetavanja odpadkov živega srebra do izpustov galvanskih obratov in odtokov iz rudnikov.

>V Ljubljani to je problem.


Že nekaj let več ni. Odkar je vaša toplarna presedlala na indonezijski premog. Mogoče še kaj plina uporabljajo. + nekaj filtrov so inštalirali tako da je malo bolje

>3. "Povsem uničena zemlja" (nasprotniki električnih vozil radi prikazujejo fotografije geografskih območij uničene zemlje, brez rastja in ponavadi s slabim vremenom) je mnogo manj problematična, saj v manjši meri škoduje zdravju ljudi po vsem svetu kot razpršeni sajasti izpusti. Nekaj (tisoč) kvadratnih kilometrov povsem uničene Zemlje je poceni (ma, zastonj) nadomestek čistejšemu okolju po vsem svetu.


Nasprotniki električnih vozil ali pa česarkoli so pretežno neizobražene budale ki sledijo kar jim mediji servirajo.
Vse zaradi tega, ker je par slik, posnetih v pokrajni kjer itak nič ne raste bilo komentiranih tako kot da je tovarna kriva za opustošenje.

Je res da je proizvodnja baterij packarija, samo zadeva spet ni tako grozna.
In tudi če NiMh flikneš v najbližje grmovje, magari skupaj s parimi svinčenimi baterijami, ekološke katastrofe ne bo.

>ja, kisli dež je res dober


Od kdaj je v sloveniji problem kislega dežja ?


BlaY0 je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Um. Kaj pri pridobivanju jedrskega goriva naj nebi bilo zeleno ? In kaj je narobe s tem da ni poceni ?


Verjetno ne raste na drevju, da bi ga obral. Pa tudi če bi, ga je treba njaprej poslat po možnosti na drug konec sveta da ti ga "oplemenitijo"... to je med drugim tudi jako "zeleno" ane. Kar se tiče pa cene je pa itak odraz trenutnega stanja in ne upošteva daljnoročnih vplivov. Če bi, itak noben ne bi kupil niti prodal.


Saj tudi drevje ne raste samo od sebe.

To da se pošlje na drugi konec sveta da se oplemeniti je najmanjši problem. Naložiš na ladjo in odpelješ. Tako kot do tvoje riti pride vse ostalo sadje, zelenjava, nafta in elektronika.

Pa nehaj srati z daljnoročnimi vplivi ki jih ni.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

Pyr0Beast> Že nekaj let več ni.

Ne seri.

BlaY0 ::

Pyr0Beast je izjavil:

>To da se pošlje na drugi konec sveta da se oplemeniti je najmanjši problem. Naložiš na ladjo in odpelješ. Tako kot do tvoje riti pride vse ostalo sadje, zelenjava, nafta in elektronika.

Pa nehaj srati z daljnoročnimi vplivi ki jih ni.

Kaj se razburjaš... chill man! Napisal sem da ni zeleno, ti pa zdaj tupiš kaj je problem in kaj ne. Seveda da ni problem, ker je v mednarodnih vodah vse zastonj, tudi svinjanje.

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Že nekaj let več ni.

Ne seri.


In, s čim onesnažujejo današnji avti ? Megla je v LJ tak al tak konstanten pojav. To da imate umazan zrak pa se je bolj za zahvalit primankljaju vetra kakor pa emisijam. Ko piha imate precej čist zrak.

In tudi ko ne imate bolj čist zrak od NM, kjer se kuri še vedno na karkoli pride pod roko.

Brez vaše toplarne bi lahko bili konkretno v riti - primer london do prepovedi kurjenja na trda goriva

BlaY0 je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

>To da se pošlje na drugi konec sveta da se oplemeniti je najmanjši problem. Naložiš na ladjo in odpelješ. Tako kot do tvoje riti pride vse ostalo sadje, zelenjava, nafta in elektronika.

Pa nehaj srati z daljnoročnimi vplivi ki jih ni.

Kaj se razburjaš... chill man! Napisal sem da ni zeleno, ti pa zdaj tupiš kaj je problem in kaj ne. Seveda da ni problem, ker je v mednarodnih vodah vse zastonj, tudi svinjanje.


Natanko zakaj bi stran metal jedrske odpadke ki jih je mimogrede precej lahko izsledit, še raje pa jih uskladiščiš in kasneje predelaš nazaj v gorivo ?

NEK čisto lepo hrani svoje zadeve v bazenu. Ni vidt da bi naokoli ležali sodi kakor je to okoli vsake večje kmetije ali zaselka s ekološko 'osveščenimi' butli - v registru je 15.000 !!! divjih odlagališč.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Kdo govori o stran metanju jedrskih odpadkov? Jaz govorim o transportu nečesa na drug konec sveta in nazaj. Ta transport je trenutno poceni, ker so vplivi tega transporta močno podcenjeni. Zakaj so podcenjeni? Zato ker jih tretiramo kratkoročno ali celo trenutno.

Pyr0Beast ::

Ali zato ker jih praktično ni ?

Kakšni pa so ti grozni vplivi ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

mihec87 ::

MaTTe je izjavil:

RejZoR je izjavil:

jype je izjavil:

mihec87> Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

Ne, ne gre.


Zato da teb svinjarija od kvazi čistega električnega avta "ne kroži" morajo ljudje v Šoštanju vohat skurjen premog... res si velik naredil s tem. Ker sam nočeš vohat svinjarije jo raje porineš drugim. Pometanje umazanije pod tepih. Vidiš je sicer ne, je pa še vedno tam.


Nobenemu ne bi bilo treba vohat skurjenega premoga, če bi folk vedel več o nekaterih zadevah. Ampak, ker smo en kup kmetov, ki jih je strah vsega bomo pač vohali premog. Jaz sicer ko se peljem čez Šoštanj, drugi vsak dan.


Mate ti verjetno vohaš zračenje iz rudnika-v velenju(v okolici jezera) ima sploh močan vonj....

Elektrarna ima že lep čas dobro čistilno(pred njo pa se je čutilo(tudi videlo na snegu) sploh v zimskem času.. žveplo) in če vohaš to sedaj svaka ti čast..

Kateri dimniki v teš najbol onesnažujejo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Pyr0Beast ::

mihec87 je izjavil:

MaTTe je izjavil:

RejZoR je izjavil:

jype je izjavil:

mihec87> Ker svinjarija ne gre okoli kajne?

Ne, ne gre.


Zato da teb svinjarija od kvazi čistega električnega avta "ne kroži" morajo ljudje v Šoštanju vohat skurjen premog... res si velik naredil s tem. Ker sam nočeš vohat svinjarije jo raje porineš drugim. Pometanje umazanije pod tepih. Vidiš je sicer ne, je pa še vedno tam.


Nobenemu ne bi bilo treba vohat skurjenega premoga, če bi folk vedel več o nekaterih zadevah. Ampak, ker smo en kup kmetov, ki jih je strah vsega bomo pač vohali premog. Jaz sicer ko se peljem čez Šoštanj, drugi vsak dan.


Mate ti verjetno vohaš zračenje iz rudnika-v velenju(v okolici jezera) ima sploh močan vonj....

Elektrarna ima že lep čas dobro čistilno(pred njo pa se je čutilo(tudi videlo na snegu) sploh v zimskem času.. žveplo) in če vohaš to sedaj svaka ti čast..

Kateri dimniki v teš najbol onesnažujejo?


Voha se katran, ne žveplo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Žveplo ima dost specifičen vonj in če slednji je prisoten ga skoraj sigurno ne boš zamešal s katranom...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Zheegec ::

@Pyr0Beast: Govoril sem za "zeleno energijo" na splošno, ne samo vozila. Ja, vem da tam ni živega srebra. Pa tudi ostalega je čedalje manj. Bolj je težava industrija in slaba regulacija tam. Osebna vozila so še najbolj regulirana. Pa je TEŠ dosti večja težava in lažje jo je odpravit (zgradimo NEK 2 in 3 in to je to).

MaTTe ::

Zheegec je izjavil:

@Pyr0Beast: (zgradimo NEK 2 in 3 in to je to).


Exactly. Ampak problem je v tem, da je še vedno veliko ljudi strah jederske energije in bodo proti. Samo v resnici je pa NE dosti manj škodljiva naravi kot TE ...

Zheegec ::

Jedrska elektrarna NI škodljiva. Če se pa slabo načrtuje/gradi/vzdržuje je pa tudi navaden most čez Savo smrtno nevaren.

MaTTe ::

Vem, da ni. Ampak kot sem že napisa, problem so ljudje, ki tega ne vedo in potem jih je strah imeti to v njihovi bližini.
Zato pa tudi gradimo nov blok namesto, da bi se počasi začela nuklearka gradit ...

Zheegec ::

Nuklearko bi sedaj morali že tretjo načrtovati, ne pa da še druge nismo...

jype ::

Pyr0Beast> In, s čim onesnažujejo današnji avti ?

Z izpušnimi plini, od katerih so mnogi strupeni, drugi pa povzročajo fotokemični smog in s trdimi delci, ki povzročajo bolezenske spremembe v pljučnih tkivih.

Na vse pretege se lahko trudiš pokazat, da to ni problem, a direktno zaradi agentov, ki izvirajo iz prometnega onesnaženja, letno predčasno v mestu umre okoli 200 ljudi (seveda najpogosteje tistih, ki so že itak rizični).

dzinks63 ::

Starejši avtomobili so res močno onesnaževali zrak, najnovejši, nekateri že presegajo euro6 pa sploh ne, to so že praktično green cars.

MaTTe ::

Problem je v tem, da nimajo vsi takšnih avtomobilov ... poglej malo kaj ljudje vozijo po mestih ;)
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Loža
1849105234 (27366) dottor
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
646452 (3912) darkolord
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20919435 (13371) Pyr0Beast

Več podobnih tem