» »

Beijing Auto Show 2012

strani: « 1 2

dzinks63 ::

Kitajska ni več to kar je bila. Stereotipi so padli. To je najhitreje rastoči trg, kateri požira vse. Avtomobilski trg je še posebej v zagonu, vsako leto se podirajo prodajni rekordi. Na kitajskem trgu praktično ne manjka nobena avtomobilska tovarna, saj si tega enostavno ne smejo dovoliti, sploh v teh kriznih časih. Veliko modelov je namensko razvitih izključno za kitajski trg. Časi slabih kopij so mimo, na salonu se pojavljajo najmodernejše študije.


2012 Beijing Auto Show

Kako dolgo se bo evropa branila pred invazijo bomo videli, zaenkrat jim še uspeva z vsakoletnimi zaostritvami krash testov, vedno čistejšimi eco motorji, vendar v nedogled to ne bo šlo.

RejZoR ::

Koncept lahko spaca vsak. Naredit funkcionalno mašino pa je druga stvar. Kitajska bo še precej rabila, da doseže evrospki nivo.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

bajsibajsi ::

Koliko je to precej? 1 leto, 2 ... nemara 15 let? Precej bo rabila za razbiti evropsko utopicno tradicijo (ala mercedes, BMW), v funkcionalnosti in pa predvsem v konkurencnosti, pa je v vecini pogledov ze pred Evropo.

RejZoR ::

Kitajska pred evropo? Nikakor. In še dolgo ne bo. Je pa izjemno nevarna koreja s svojim Kia/Hyundai in zadnje čase celo Chevrolet (Daewoo) koncernom. Če so korejci nekoč veljali kot ceneni avti s slabim designom, so danes eni najlepše oblikovanih z ogromno tehnologije in kvalitetno izdelavo. In v crash testih so že kar precej časa v samem vrhu.
Enkrat bo tud kitajska prišla na podoben nivo ampak njih preveč omejuje miselnost, ki so si jo nakopali sami in katero so jim delno vsilili vsi tujci, ki pri njih proizvajajo stvari.

Edini, ki bi znal bit med prvimi je kitajski Geely, ki je nedolgo nazaj kupil Volva. Slednji pa že od nekdaj slovi po varnosti in robustnosti. Tko da se znajo od njih česa naučit v bistveno krajšem času.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Good Guy ::

bajsibajsi je izjavil:

Koliko je to precej? 1 leto, 2 ... nemara 15 let? Precej bo rabila za razbiti evropsko utopicno tradicijo (ala mercedes, BMW), v funkcionalnosti in pa predvsem v konkurencnosti, pa je v vecini pogledov ze pred Evropo.


nikoli. Kitajske je narejena za to da naredi samo copy/paste za pol nižjo ceno in posledično pol nižjo kakovost.

Looooooka ::

male kradljive opice...ki znajo uporabljat copy/paste na hardware nivoju =)

bajsibajsi ::

Good Guy je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Koliko je to precej? 1 leto, 2 ... nemara 15 let? Precej bo rabila za razbiti evropsko utopicno tradicijo (ala mercedes, BMW), v funkcionalnosti in pa predvsem v konkurencnosti, pa je v vecini pogledov ze pred Evropo.


nikoli. Kitajske je narejena za to da naredi samo copy/paste za pol nižjo ceno in posledično pol nižjo kakovost.


Pa ja ne mislis, da bo to trajalo vecno? Primer Apple 4 vs novi Meizu MX QC.

VelikiTun ::

Večno ne, vendar pa definitivno še precej dolgo.
Kot rečeno, ni problem skupaj spacati konceptne skice, narediti glineni model ali zmodelirati zadevo v 3D. Zatakne se, ko je potrebno razviti tehniko - tako v samem vozilu kot tudi za proizvodnjo.

In jasno, nekaj je elektronska igračka, drugo pa avto.

Zgodovina sprememb…

bajsibajsi ::

Tehnika je ze razvita, proizvodnja pa tudi. Pravtako imajo tudi kapital in potrebno infrastrukturo; da o delovni sili ne govorimo. Primer igracke nisem dal zgolj iz razloga konkurencnosti v kvaliteti in ceni, ampak tudi iz naslova tradicije in starosti obeh proizvajalcev. Skoraj 40 let proti slabemu desetletju. V casu globalizacije tehnologije in znanja primarno sploh ne potrebujejo, dovolj je da pokupijo patente.

VelikiTun ::

bajsibajsi je izjavil:

Tehnika je ze razvita, proizvodnja pa tudi.
Niti ne. Še najbolj osnovni testi varnosti vozil so v primeru Kitajcev porazni. Nekaj jim torej fali.

-valvoline- ::

Kitajci so že na pohodu:
http://www.spiegel.de/international/bus...
Hecbek z max opremo v razredu golfa bo tm z ceno 7-8000e.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Pa ja ne mislis, da bo to trajalo vecno? Primer Apple 4 vs novi Meizu MX QC.
Ampak cena tega Meizu je precej blizu Applove. Taki "luksuzni" izdelki pa so daleč od tega, da bi bili gonilo kitajskega gospodarskega razvoja.

Tehnika je ze razvita, proizvodnja pa tudi.
Know-how rabiš. Tega povečini Kitajci nimajo.

Hecbek z max opremo v razredu golfa bo tm z ceno 7-8000e.
Imaš v mislih Voleex C10? Ta je v razredu Golfa, cena je pa nekaj čez 8000 za osnovno top verzijo - z max opremo pride verjetno tam okoli 10k

Eh, polota, ne golfa.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

francek1 ::

Ma zaradi mene naj delajo kar hočejo; kot nikoli ne bom kupil francoskega ali italijanskega avtomobila, tako ne bom tudi kitajskega.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Dr_M ::

Nacije bodo Kitajci v avtomobilizmu kmalu prehiteli, tako kot so jih Korejci. Vsaj tisti "ljudsk" razred, premium pa se pride na vrsto. :))

PARTyZAN ::



Drugače pa ja. Varnost kitajskih kopij je precej katastrofalna. Tudi ljudje jim še dolgo ne bodo zaupali.

bajsibajsi ::

darkolord je izjavil:

Pa ja ne mislis, da bo to trajalo vecno? Primer Apple 4 vs novi Meizu MX QC.
Ampak cena tega Meizu je precej blizu Applove. Taki "luksuzni" izdelki pa so daleč od tega, da bi bili gonilo kitajskega gospodarskega razvoja.


Ravno to se spreminja. Kitajci ne bodo vec delali samo cheap kopij, ampak ustvarjali svoje kvalitetne izdelke in jih ponudili po konkurencnih cenah. Cena predvideno slabih 400 evrov za Meizu z razlicico 32GB, kar je cca 250 evrov manj od 32GB 4S. S tem da je v vseh napovedih QC precej boljsi od 4S.

Pa saj je verjetno ze jasno, da nas bo Kitajska povozila. Drugace tudi ne more biti.

Zgodovina sprememb…

damjan1980 ::

nekaj je treba vedet pri kitajcih in kopiranju. oni imajo na kopiranje cisto drugacen pogled kot zahodni svet. mi gledamo na to kot krajo, oni kot umetnost in to ze od nekdaj, skozi stoletja, mogoce tisocletja. In ce mi perfekcijo iscemo skozi inovacijo, novitete, jo oni skozi kopiranje in so na koncu na to ponosni

energetik ::

VelikiTun je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Tehnika je ze razvita, proizvodnja pa tudi.
Niti ne. Še najbolj osnovni testi varnosti vozil so v primeru Kitajcev porazni. Nekaj jim torej fali.
Res?
Geely...
4* se ti zdi porazno? Toliko ima npr. Škoda Fabia 2008 in Golf 2002.
Še malo naštudirajo, pa bodo na nivoju evropskih.

RejZoR ::

Geely je kupil Volva, ki je bil od nekdaj težek inovator kar se varnosti tiče. Tko da to ne šteje glih. Plus tega, da avto v letu 2011 ko čist vsi evropski dosegajo 5 zvezdic ni noben niti malo dober dosežek. Sploh pa ne pri tolk veliki koreti. Take rezultate so leta nazaj dosegal malčki tipa Hyundai i10, kjer je cela umetnost naredit dobro šasijo in karoserijo, da se pravilno zdeformira, ne pa pri veliki limuzini kjer imaš skoraj neomejeno prostora in materiala, da narediš zmečkljive cone. Noben problem ni kopirat obliko in opremo, problem so fini detajli, ki se ne vidijo. Sam osebno ne bi imel prav veliko zaupanja v na kitajskem v celoti razvit motor, pločevino in varnostno opremo.

Boste presenečeni, da tud evropski proizvajalci pri takih stvareh kitajcem ne zaupajo preveč in stvari proizvajajo kar lepo v evropi. Plastiko in ostalo šaro, ki se jo dela s kalupi pa na kitajskem, ker praktično nimaš kaj zašuštrat. Nekako ne verjamem, da si kdo želi imet v avtu slabo skopiran airbag al pa šlampasto izdelan in razvit ESP...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

Ce smo cisto odkriti...
Kitajci sami ne bodo nic naredil in nic razvil (kar do zdej se nicesar niso), ker enostavno nimajo casa nekaj desetletij.
Tisti bolj posteni in tisti, ki imajo financno zaledje, bodo enostavno kupili tehnologijo in to bo to. Ostali bodo delal pa njihove kopije.

energetik ::

Ja, ampak kaj to kupca zanima, koliko časa so razvijali tehnologijo? Če bodo kupili tehnologijo in začeli delat varne in zanesljive avte za nižjo ceno, je to to.

Dr_M ::

Ja, ampak kaj to kupca zanima, koliko časa so razvijali tehnologijo?


Kdo pa pravi, da ga?

Če bodo kupili tehnologijo in začeli delat varne in zanesljive avte za nižjo ceno, je to to.


Itak, da bodo kupili, ce bo pa bistveno nizja cena, pa nevem.
Ze nekaj casa spremljam kitajsko robo vseh vrst, ampak ce je zadeva po kvaliteti primerljiva z ostalimi, ni vec tako poceni. Velikokrat samo zgleda dobro, ampak s casoma se pokaze, da to ni.

Vikking ::

Dr_M je izjavil:

Ce smo cisto odkriti...
Kitajci sami ne bodo nic naredil in nic razvil (kar do zdej se nicesar niso), ker enostavno nimajo casa nekaj desetletij.
Tisti bolj posteni in tisti, ki imajo financno zaledje, bodo enostavno kupili tehnologijo in to bo to. Ostali bodo delal pa njihove kopije.


Če smo čist odkriti, tudi drugod v svetu in EU je popolnoma isto. Nekdo razvije oz. patentira nek izdelek, avtomobilska družba odkupi patent oz. pravice za uporabo in to vključi v svojo proizvodnjo.
Kitajci se toliko z malenkostmi ne mučijo, pa raje kupijo kar cel paket patentov oz. kar znamko.

Ja kopije niso nič novega za kitajsko, znajo pa kitajci brez problema delat tudi kvalitetno robo, ki pa ni več tako poceni.

RejZoR ::

Lol, komu bi vi bolj zaupali, nekomu, ki je 10 let razvijal neko tehnologijo ali nekomu, ki jo je v 3 mesecih šlampasto skopiral? Tud morate razumet, da v veliko primerih, ko kupiš licenco pridobiš tud tehnično dokumentacijo s specifikacijami in podobnim. Istočasno se zavežeš da boš spoštoval pogoje licence blablabla.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

_Enterprise_ ::

bajsibajsi je izjavil:

Ravno to se spreminja. Kitajci ne bodo vec delali samo cheap kopij, ampak ustvarjali svoje kvalitetne izdelke in jih ponudili po konkurencnih cenah. Cena predvideno slabih 400 evrov za Meizu z razlicico 32GB, kar je cca 250 evrov manj od 32GB 4S. S tem da je v vseh napovedih QC precej boljsi od 4S.

Pa saj je verjetno ze jasno, da nas bo Kitajska povozila. Drugace tudi ne more biti.
a je spet treba s tem bullshitom uletavat. postavjo en autoshow pa nas bodo že povozili. povozili kako? sej nimajo 10 milijard prebivalstva. standard imajo še vedno v pizdi in čez noč se to ne bo spremenilo, tekom te spremembe se bo pa tud proizvodnja selila drugam, ker bod delavci postali predragi. recimo na robote (ki so cenejši, če jih imaš v lastni državi). kljub hvaljenju o številu inženirjev in podobnih v državi, ki je večje kot v ameriki in evropi skupaj, še vedno ne dosežejo prstov na stopalih številu inovacij na zahodu. na kakšnih bolj higi tech zadevah so pa še precej zadaj, recimo hardware. sej bodo čez leta prišli bližje zahodu, sam ne vem od kje pa sanjate da nas bodo povozili. priti bližje je lahko, če kradeš patente in masovno kopiraš brez omejitev. sam narest neko novo stvar je pa drugo.

pa tole primerjanje tega telefona z iphone 4 je enako sfaljeno. podobno stvar glede cene lahko rečeš za vse android telefone

Zgodovina sprememb…

energetik ::

RejZoR je izjavil:

Lol, komu bi vi bolj zaupali, nekomu, ki je 10 let razvijal neko tehnologijo ali nekomu, ki jo je v 3 mesecih šlampasto skopiral? Tud morate razumet, da v veliko primerih, ko kupiš licenco pridobiš tud tehnično dokumentacijo s specifikacijami in podobnim. Istočasno se zavežeš da boš spoštoval pogoje licence blablabla.
Zaupam meritve kvalitete, kot je recimo ADAC statistika okvar. Koliko časa je kdo razvijal/kopiral/kupoval tisto tehnologijo me prav nič ne briga. Zaupam potem rezultatom, kako se ta izdelek obnese.
Tudi vodilne avtomobilske znamke dajejo ven motorje in elektroniko, ki odpovedujejo, pa razvijajo avte že 60 let in več.
Medtem ko nekatere druge znamke razvijajo svojo robo šele kakšnih 15-20 let, pa so bolj zanesljive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Dr_M ::

Tudi vodilne avtomobilske znamke dajejo ven motorje in elektroniko, ki odpovedujejo, pa razvijajo avte že 60 let in več.
Medtem ko nekatere druge znamke razvijajo svojo robo šele kakšnih 15-20 let, pa so bolj zanesljive.


Imas prav, ampak tej bolj zanesljivi imajo take motorje, kot so jih imeli ostali 15-20 let nazaj :)

Nedolgo nazaj sem izvedel, da ena relativno priznana kitajska firma, ki izdeluje pnevmatike za vozila, izdeluje pnevmatike na podoben nacin, kot so jih pri nas delali kmalu po drugi svetovni vojni. :))

RejZoR ::

Ne vem al ste vi padli na glavo al pa nimate blage o katerikoli stvari. Se vam mogoče zdi, da imate v avtih 45 konjske motorje kot so bili 20 let nazaj? So mogoče dizli še vedno traktorji kot 20 let nazaj?
Tko radi primerjate, pozabljate pa da motor danes nima razen čiste osnove kaj dosti veze z motorjem 20 let nazaj. Na variabilne ventile, turbo in superchargerje, GDI/CRDI sisteme z variabilnim večtočkovnim vbrizgom, nadzorom izpustov in posledično prilagajanjem mešanice zraka in goriva elektronsko itd itd itd pa povsem pozabljate? Če je bil motor 20 let nazaj samo komora za eksplozije je motor dandanes precej delikatna in zakomplicirana naprava. Zato ne mečite vsega v isti koš ker niti slučajno ni isto.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

darkolord ::

Ravno to se spreminja. Kitajci ne bodo vec delali samo cheap kopij, ampak ustvarjali svoje kvalitetne izdelke in jih ponudili po konkurencnih cenah.
S tem izgubijo VSO prednost, ki jo imajo trenutno in kar jim omogoča tako hitro trenutno rast.

Pa saj je verjetno ze jasno, da nas bo Kitajska povozila. Drugace tudi ne more biti.
Seveda je lahko in bo drugače. Kitajska ima skoraj milijardo in pol prebivalcev, linearno s takim tempom kot do sedaj pa razvoj ne gre in ne more iti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Dr_M ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem al ste vi padli na glavo al pa nimate blage o katerikoli stvari. Se vam mogoče zdi, da imate v avtih 45 konjske motorje kot so bili 20 let nazaj? So mogoče dizli še vedno traktorji kot 20 let nazaj?
Tko radi primerjate, pozabljate pa da motor danes nima razen čiste osnove kaj dosti veze z motorjem 20 let nazaj. Na variabilne ventile, turbo in superchargerje, GDI/CRDI sisteme z variabilnim večtočkovnim vbrizgom, nadzorom izpustov in posledično prilagajanjem mešanice zraka in goriva elektronsko itd itd itd pa povsem pozabljate? Če je bil motor 20 let nazaj samo komora za eksplozije je motor dandanes precej delikatna in zakomplicirana naprava. Zato ne mečite vsega v isti koš ker niti slučajno ni isto.



Ocitno ti ne ves, kaksni so bili motorji 20 let nazaj. Ampak niti nisem pricakoval, da bos vedel. :)

Zheegec ::

francek1 je izjavil:

Ma zaradi mene naj delajo kar hočejo; kot nikoli ne bom kupil francoskega ali italijanskega avtomobila, tako ne bom tudi kitajskega.

žal ne bo šlo. Ko naredi kitajec slabo volansko letev imajo iste težave z isto letvijo tako italjani, kot nemci. Tako je pri 2006 alfa 159 in 2006 BMW 5-serija :)

Nekaj stvari v avtomobilih je še vedno made in europe, ampak večino pa ne, tudi če ima potem avto na koncu "evropsko" značko. Tako da "nemškega" ali "japonskega" avtomobila ni.
Zaenkrat tudi kitajskega ni... Če je poceni model je baziran na kakšnem starejšem modelu VW/Fiat/GM/Ford itd, če je pa dražji je pa samo rebrand.

energetik ::

RejZoR je izjavil:

Tko radi primerjate, pozabljate pa da motor danes nima razen čiste osnove kaj dosti veze z motorjem 20 let nazaj. Na variabilne ventile, turbo in superchargerje, GDI/CRDI sisteme z variabilnim večtočkovnim vbrizgom, nadzorom izpustov in posledično prilagajanjem mešanice zraka in goriva elektronsko itd itd itd pa povsem pozabljate? Če je bil motor 20 let nazaj samo komora za eksplozije je motor dandanes precej delikatna in zakomplicirana naprava. Zato ne mečite vsega v isti koš ker niti slučajno ni isto.
No, pretiravat pa ni glih treba. Tudi 20 let nazaj so imeli nekateri avti že ECU, ki je delal točno to, kar delajo ECU danes. Varibilni ventili? Samo ena mala škatlica pripeta na odmično gred.
Sicer so pa v osnovi zelo, zelo podobni motorjem izpred 20 let in več. Tudi turbine so imeli že zdavnaj.

innerspace ::

A jaz to prav vidim??

http://www.carbuzz.com/news/2012/4/24/L...

http://tushek.com/

This looks quite serious!
..doubt doubt..

RejZoR ::

Govorim mainstream, tisto kar se je prodajalo v masovnih številkah običajnim kupcem, ne tistih par tisoč prestižnih modelov, ki so že imel več tehnologije not.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

energetik ::

Še celo "neprestižni" Hyundai Pony je imel 18 let nazaj povsem elektronsko nadzorovan motor, z ECU in brez mehanskega "frtajlerja". Tako kot običajni sodobni NA bencinar.

Dr_M ::

Ce gledamo malo novejso zgodovino.

In 1996 gasoline direct injection reappeared in the automotive market. Mitsubishi was the first with a GDI engine in the Japanese market with its Galant/Legnum's 4G93 1.8 L inline-four.[11] It was subsequently brought to Europe in 1997 in the Carisma

Se pravi, vec kot 15 let nazaj. In to cisto obicajni avto.

Recimo Variable Valve Timing and Lift Electronic Control je imela Honda ze leta 1989, pa ni to nekaj hudo prestizna znamka...

A lohk se kej nastevam? :)

RejZoR ::

Bravo, wikipedijo znam tud jezst brat. Mi pa razloži zakaj Mitsubishiji po Carismi niso imel več GDI-ja. Oh wait, what?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

RejZoR ::

GDI-ja NISO imel do sedaj, ko ga spet vgrajujejo, pa še to je bolj domena high end segmenta motorjev kot pa tisto kar se na veliko prodaja narodu. Pa pusti razne športne izvedbe. Porsche in Ferrari sta tud imel svašta stvari v osemdesetih pa tega ne moreš štet kot mainstream, ker je večina novosti na cestne avtomobile prišla šele sredi in proti koncu devetdesetih. CVVT, če bi kaj bral so v preteklosti imel grozne probleme z obrabo materialov. Dandanes pa ima skoraj vsak avto to not in z njimi ni problemov.
In govorit, da je avto imel ECU 20 let nazaj, ki je isti kot danes je tko kot bi rekel, da je bil PC 20 let nazaj isti kot danes. Sej je imel isto CPU not. Isto pa niti slučajno ni. Niti podobno. Osnovna funkcija je ista ja, elektronski nadzor motorja, ni pa niti slučajno isto.
Tisti drek in štrik si pa ti nekam vtakni.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

energetik ::

RejZoR je izjavil:

GDI-ja NISO imel do sedaj, ko ga spet vgrajujejo, pa še to je bolj domena high end segmenta motorjev kot pa tisto kar se na veliko prodaja narodu.
TSI, FSI se ne prodaja na veliko "narodu"?


In govorit, da je avto imel ECU 20 let nazaj, ki je isti kot danes je tko kot bi rekel, da je bil PC 20 let nazaj isti kot danes. Sej je imel isto CPU not. Isto pa niti slučajno ni. Niti podobno. Osnovna funkcija je ista ja, elektronski nadzor motorja, ni pa niti slučajno isto.
Tisti drek in štrik si pa ti nekam vtakni.
Je isto, kar se tiče nadzora mašine. Ne moreš to primerjat s PC, kjer poganjamo vedno zahtevnejše programe. Nadzor običajne mašine z notranjim izgorevanjem je pa ves čas enako zahteven. Senzorji so že od uvedbe ECU več ali manj isti (zračni pretok, položaj lopute, temp vode+zraka, obrati, lambda, klenkanje, to je vse kar rabi).
Je pa res da zdaj nadzira ECU še kakšno stvar več poleg osnovnega štelanja mašine, ampak to niso zdej to neke velike razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

D3m ::

RejZoR ima prav. Izvedba/izdelek ni isti, kot 20 let nazaj ima pa isto funkcijo.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Zheegec ::

D3m je izjavil:

RejZoR ima prav. Izvedba/izdelek ni isti, kot 20 let nazaj ima pa isto funkcijo.

Izvedba je podobna. So pa materiali in olja dosti napredovali, zato turbina danes dela tudi po 500k Km brez težav (če ni ravno VW :) ), včasih pa je bil procent manjši.

RejZoR ::

energetik je izjavil:

RejZoR je izjavil:

GDI-ja NISO imel do sedaj, ko ga spet vgrajujejo, pa še to je bolj domena high end segmenta motorjev kot pa tisto kar se na veliko prodaja narodu.
TSI, FSI se ne prodaja na veliko "narodu"?


In govorit, da je avto imel ECU 20 let nazaj, ki je isti kot danes je tko kot bi rekel, da je bil PC 20 let nazaj isti kot danes. Sej je imel isto CPU not. Isto pa niti slučajno ni. Niti podobno. Osnovna funkcija je ista ja, elektronski nadzor motorja, ni pa niti slučajno isto.
Tisti drek in štrik si pa ti nekam vtakni.
Je isto, kar se tiče nadzora mašine. Ne moreš to primerjat s PC, kjer poganjamo vedno zahtevnejše programe. Nadzor običajne mašine z notranjim izgorevanjem je pa ves čas enako zahteven. Senzorji so že od uvedbe ECU več ali manj isti (zračni pretok, položaj lopute, temp vode+zraka, obrati, lambda, klenkanje, to je vse kar rabi).
Je pa res da zdaj nadzira ECU še kakšno stvar več poleg osnovnega štelanja mašine, ampak to niso zdej to neke velike razlike.


Al pa če ti rečem, da npr VW, ko omenjaš TSI še vedno proda večji delež navadnih atmosfercev kot pa TSI-jev? Audi pa ni ravno nek mainstream se ti ne zdi? Ajde, mali modeli do A3 še nekako ampak ti pa nimajo FSI in TFSI motorjev, ki so rezervirani za zgornji razred...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Zheegec ::

Torej motorji so relavantni samo, če se v Cliota vgrajujejo ali kako?
Driving force tehnologij so itak razni Mercedes S-klasa in Ferrariji, potem je pa stvar down-sizinga in manjšanja stroškov kdaj bo to v Cliotu.

Dr_M ::

D3m je izjavil:

RejZoR ima prav. Izvedba/izdelek ni isti, kot 20 let nazaj ima pa isto funkcijo.



Itak, da niso isti, so pa enaki :)
Res so precej napredovali, sploh dizli, ampak v danasnjih motorjih je bolj malo res novih stvari. Kvecjemu kaksni dodatni senzorji, ostalo je samo dodelana stara tehnologija.

RejZoR ::

In ta dodelana tehnologija je kar padla iz neba. You just don't get it. Če evropejskim proizvajalcem tehnologija ni padla iz neba ampak so jo pridobili z razvojem in testiranjem, od kje jo bojo dobili kitajci? S kopiranjem? Znam tud jezst marsikaj fabricirat doma, da izgleda kot proizveden izdelek, pa to še ne pomeni, da je enako stestirano in kvalitetno kot nekaj kar razvije firma in v izdelek vloži težke miljone. In to je tisto o čemer tle govorimo.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

In ta dodelana tehnologija je kar padla iz neba. You just don't get it.


Ja razvil in dodelal so jo? A si kej takega pil danes ali je ze tako mocno sonce?
Nisem cisto preprican, ce sploh ves, kaj bi rad povedal. Najprej si trdil, da tehnologija, ki je danes v motorjih pred 20 leti ni obstajala, zdej pa govoris o nekih testiranjih ipd... Dej odloc se ze jebemu.

D3m ::

Hotel je povedat, da pred 20 leti ta tehnologija je bila, vendar jo z vsakim razvojem (leti) izpopolnjujejo. Material in sam končni izdelek nista ista, kot je bil 20 let nazaj.

V praksi zdajšnji ABS in ABS pred 20 leti se ne moreta primerjati.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Relanium ::

dzinks63 je izjavil:


Kako dolgo se bo evropa branila pred invazijo bomo videli, zaenkrat jim še uspeva z vsakoletnimi zaostritvami krash testov, vedno čistejšimi eco motorji, vendar v nedogled to ne bo šlo.

Ti se niti začenjaš ne zavedati, kaj vse to potegne za sabo.

RejZoR ::

D3m je izjavil:

Hotel je povedat, da pred 20 leti ta tehnologija je bila, vendar jo z vsakim razvojem (leti) izpopolnjujejo. Material in sam končni izdelek nista ista, kot je bil 20 let nazaj.

V praksi zdajšnji ABS in ABS pred 20 leti se ne moreta primerjati.


Končno nekdo, ki zna celo ob branju mal razmišljat s svojo glavo in ne samo neki brat zato da bere.
Večina stvari, ki so dandanes v navadnih masovno prodanih avtih je bilo razvito in uporabljeno 10 al pa več let nazaj v top end modelih. Ampak tekom časa od takrat do danes so zadeve ves čas iste stvari še naprej testiral, razvijal, odpravljal napake in s prodajo top end modelov skozi leta se je stvar tud pocenila. Ker če nekaj povzroča probleme na masovnem avtu okvaro hitreje opaziš kot če se ti okvari par modelov, ki si jih sploh prodal.
Če ti neko stvar skopiraš nimaš za sabo nobenih študij, nobenih izkušenj, nobenega znanja. Samo izdelek do katerega niti ne veš kako si prišel.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

mn ::

RejZoR je izjavil:

Ampak tekom časa od takrat do danes so zadeve ves čas iste stvari še naprej testiral, razvijal, odpravljal napake in s prodajo top end modelov skozi leta se je stvar tud pocenila. Ker če nekaj povzroča probleme na masovnem avtu okvaro hitreje opaziš kot če se ti okvari par modelov, ki si jih sploh prodal.
Če ti neko stvar skopiraš nimaš za sabo nobenih študij, nobenih izkušenj, nobenega znanja. Samo izdelek do katerega niti ne veš kako si prišel.


Povsem enako so pred 10 leti govorili za Korejce in 20 leti za Japonce. Pa oboji danes delajo odlične avte. Kitajci se zelo hitro učijo in IMHO bodo v roku 10 let začeli postajati konkurenčni v "low cost" segmentu tudi v EU in v roku 20 let povsod drugje. Razen mogoče v Premium, kjer je preveč pomembna značka na havbi :)
Ne misliti, da Kitajci nimajo svojih razvojnikov. Izkušnje pa si nabirajo. Sploh pa, kdo je rekel, da mora biti kitajski avto 100% kitajski. Danes proizvajalci avtomobilov bolj sestavljajo avte iz kosov ki jih za njih razvijejo in proizvedejo ostale družbe (Valeo, Delphi, Bosch, ...), kot pa proizvajajo.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se bo industrija kdaj vrnila na zahod? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
1345066 (2090) donfilipo
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
763580 (1991) Mesar
»

nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1808900 (5728) ;-)
»

[fork] whatever you can do, china can do better

Oddelek: Loža
301641 (1409) Beli_Zajcek
»

Slovenija po razvitosti zaostaja za Kitajsko (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1919760 (6072) guest #44

Več podobnih tem