» »

Ne vem ali sem kazen dobil ali ne?

Ne vem ali sem kazen dobil ali ne?

«
1
2

Mr Hilter ::

Pred mano 2 avta in še policaji, gremo dobrih 50 po ravnini, omejitev 90 (s smeri Hotedrščice pred Kalcem). Prehitim policaje, me ustavijo z lučkami ker naj ne bi vklopil smernikov ko sem se vračal nazaj na svoj pas = 300€ in 3kt. Sem rekel da ni res, niti ne more biti pregorela žarnica ker bi mi kazalo na armaturi. Izpit, prometna, pihati, pokazati opremo, omenil je še neprilagojeno hitrost nato mi dal dokumente nazaj in rekel da naj drugič več ne frajarim (Punto 2 z 59hp) in sta šla.

Jaz ko mona sedim v avtu.

Sedaj ne vem a potem dobim kazen po pošti? Za podpisati nisem nič dobil? Se me je usmilil/ustrašil?
Prvič so me ustavili naši policaji.

tomaz- ::

Nič ne boš dobil.. Hmm, od kdaj je pa potrebno dat še desni žmigavec, ko se vračaš nazaj na desno. Saj to ni avtocesta, da bi menjal pasove, ali se motim?

RejZoR ::

Od kdaj je treba dajat smernik za vračanje!? A ni očitno, da ko nekoga prehitiš, da se vrneš na vozni pas? Drugo je pa to, da nakažeš, da boš nekoga prehiteval, kar je kritičnega pomena. Weird shit is weird.
Mislim, kot bi rekel, da moraš pri vklapljanju v krožnega dat smernik (ker greš itaq lahko not samo na eno stran).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mr Hilter ::

Ker sem se vključeval vmes pred policista in avto ki je bil odspredaj? Policaj je imel veliko varnostne razdalje, naprej pa nisem prehiteval ker je pred nami s stranske ceste eden zavijal na glavno (nisem vedel kam bo šel).

Na podlagi česa pa veš da ne bo nič za plačat, oziroma kako veš ko dobiš kazen? Ti na licu mesta izstavijo račun?

EDIT: zvedel, ti napišejo nalog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

TekO ::

Izročen ti je plačilni nalog, katerega podpišeš (ali pa tudi ne), kjer piše kateri prekršek si storil ter znesek kazni ter morebitne kazenske točke. Če tega nisi dobil (A4 list) potem nisi dobil kazni.

Po mojem sta bila prepotentna policaja. V stilu, "kako si naju upa tale prehiteti" in sta se morala znesti nad teboj, ki nisi ubistvu naredil nič narobe, če je omejitev res bila 90 in ste se peljali 50.
Ideas are bulletproof.

Mr Hilter ::

Jaz dobro vem zakaj sta me ustavila. K sreči imam vse rezervne žarnice, na avtu vse po papirjih, ne umazanih gum... .
Nič pa policaja ne ovira da te kaznuje za neprilagojeno hitrost, kakršnakoli ta je po njegovem mnenju :/

b ::

In tebe nič ne ovira, da vložiš zahtevo za sodno varstvo. Ampak neprilagojena hitrost, če je omejitev 90 in normalni pogoji... hahaha. Pojem ga pred sodnikom, če je treba.

TekO ::

RejZoR, nočem biti picajzlast, ampak po pravilih, če imaš namen zapustiti krožno križišče na prvem izvozu, daš smernik že pri vključevanju vanj. :)

Sicer pa tole s smernikom, ko se vračaš nazaj na svoj pas (na regionalni cesti z enim pasom) tudi meni ni čisto logično. Ok, da daš vedeti, da boš prehitel samo eno vozilo, v kolikor je več vozil v koloni, ampak da je pa to obvezno? To pa prvič slišim.

kbal, hja, takšna je pač naša policija. Sem tudi sam imel že neprijetne izkušnje z njimi. Se pa najdejo tudi izjeme, ki so zelo korektni (pa ne mislim v smislu da ti ne dajo kazni), ampak saj pravim, IMO so bolj izjema kot pravilo.
Ideas are bulletproof.

Vice ::

Za vsako spremembo pasu moraš dati smernik, isto če si v krožišču oziroma, ko ga zapustiš (ne glede na izvoz), ne pa ko zapelješ v krožišče, saj je pred njim znak za obvezno smer.

RejZoR ::

Mr Hilter je izjavil:

Jaz dobro vem zakaj sta me ustavila. K sreči imam vse rezervne žarnice, na avtu vse po papirjih, ne umazanih gum... .
Nič pa policaja ne ovira da te kaznuje za neprilagojeno hitrost, kakršnakoli ta je po njegovem mnenju :/


Če ni provida si lahko policaj zatakne karkoli hoče nekam kamor ne sije sonce, ker nima nobenega dokaza.
Imajo pa klasično taktiko, če ti ne more dokazat prehitre vožnje ti bojo dal takoj pihat v upanju, da si se ga nalil pa za vsak drek opreme ti znajo komplicirat, samo da najdejo nek razlog za globo.
Naprej pa je odvisno od tega kolk si sam gobčen in kakšne volje sta policaja...

@Vice
Hja, ampak v krožišču se ti lahko 3 dni voziš po notranjem al pa zunanjem obroču in ju izbiraš po mili volji. Vozni pas na cestah pa je samo en, kadar prehitevaš si na nasprotnem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Rippy ::

Vice je izjavil:

Za vsako spremembo pasu moraš dati smernik.


Pred začetkom prehitevanja moraš dati smernik. Če ima cesta samo 1 prometni pas v isto smer, ga ne menjaš ampak samo prehitevaš. Če prehitevaš na avtocesti tudi menjaš prometni pas.

TekO ::

Vice je izjavil:

Za vsako spremembo pasu moraš dati smernik, isto če si v krožišču oziroma, ko ga zapustiš (ne glede na izvoz), ne pa ko zapelješ v krožišče, saj je pred njim znak za obvezno smer.


Če bomo zapustili krožišče na prvem izvozu, ostanemo na skrajno desnem pasu, če pa ga bomo zapustili na drugem, tretjem ali četrtem, se premaknemo na sredinski ali levi prometni pas. Pri tem pazimo, da ne oviramo drugih vozil. Vključimo se brez smernika, razen če bomo križišče zapustili na prvem izvozu.

Vir: tecajcpp
Hope that clears it.

Ja, za vsako menjavi pasu moraš dati smernik. Tako so tudi mene učili.
Samo če ima cesta samo en pas v vsako smer (regionalna cesta), potem si ti na nasprotnem pasu, nisi menjal pasu (naprimer kot bi ga na dvopasovni cesti, če bi se premaknil iz enega na drugega). Tako kot sta dejala RejZoR in Rippy.

Torej, po tej logiki, če bi ti potem prehiteval kolesarja in bi pri tem moral zapeljati na nasprotni pas, bi ti dal sprva levi smernik (kar je seveda pravilno), nato pa ko bi ga prehitel, še desni smernik? Neumnost in totalno nepotrebno po mojem mnenju.
Ideas are bulletproof.

fosil ::

Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati s smerno utripalko.

Skratka smernik je obvezen pred vsako spremembo prometnega pasu. Zakon torej govori o prometnem in ne voznem pasu. Torej tako ko greš na levi vozni pas prehitevat in potem ko greš nazaj na desni vozni pas, ker vsakič spremeniš prometni pas.
Verjetno sicer ne bo nič, ampak če že frajariš s prehitevanjem policajev, potem bodi pripravljen sprejet morebitne posledice ;)
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Rippy ::

fosil...kaj pa pomeni, če daš desni smernik? Recimo v naselju prehitiš vozilo in ko se vračaš na pas daš desno utripalko? Pravkar si nakazal, da boš vozilo ustavil!

To je tako, kot pri obračanju vozila na križišču (recimo z manevrom). Moraš se ustaviti in voziti vzvratno torej čeprav lahko na križišču obračaš nesmeš? Obračanje ni ustavitev in vzvratna vožnja ampak je zakonsko gledano samo obračanje. Pravtako je prehitevanje samo to ampak na avtocesti izvedeš še dodatni manever, ki ima svoja pravila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

Mr Hilter ::

Ko mi je policaj na koncu rekel da naj se ne delam frajerja, mi je bilo lepo jasno kaj je bil moj prekršek. Zakaj bi se počutil carja ker imam avto (z 59hp) sposoben prehiteti 50km/h vozeče vozilo pa ne razumem?

Sploh pa zraven nisem imel 5 ne še 100% voljnih najstnic da bi rekel: hold my beer and watch this!

fosil ::

Rippy je izjavil:

fosil...kaj pa pomeni, če daš desni smernik? Recimo v naselju prehitiš vozilo in ko se vračaš na pas daš desno utripalko? Pravkar si nakazal, da boš vozilo ustavil!

Bo treba še mal v avtošolo.
Če prehitevaš si na levem prometnem pasu in preden se vrneš na desnega, daš desni smernik.
Pred vsako menjavo pasu je treba dat smernik.

Bi bil zelo vesel če bi tudi to začeli kontrolirat, ker pri nas je glede smernikov katastrofa.
Večina ljudi jih ne uporablja niti ko zavija.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Robi :P ::

temu bi js rekel Slovenski policaji;
"Frajeri ki jih nihče ne bo sposoben nikoli prehiteti"...


šernk ::

naslednjič počakaj, da pride za teboj še en avto, počakaš na možnost umikanja prvega vozila in nato prehitevaš. če te ustavijo pa vprašaš policaja, zakaj ni izločil prvega v koloni, kateri je s počasno vožnjo povzročil kolono vozil in se kljub možnosti za umik ni umaknil :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Rippy ::

Če ima vozišče 2 ali več prometnih pasov v smernem vozišču ne smeš in ne menjaš smerno vozišče. Če ima vozišče samo 1 prometni pas na smerno vozišče pa ne menjaš prometni pas ampak smerno vozišče.

Torej v tem primeru daš levo utripalko, ker samo prehitevaš in ne menjaš prometni pas in se v vsakem primeru moraš čim prej vrniti na izhodiščnega. Od voznika je pričakovano, da se bo vrnil med tem, ko na vozišču z 2 ali več pasovi lahko ostane, če ne ovira hitrejša vozila.


Bo treba še mal v avtošolo.

Se popolnoma strinjam.

Edit: Lahko si tudi tako razlagaš; vozišče, ki ima samo 1 prometni pas na smerno vozišče nima označenih prometnih pasov, torej samo smerna vozišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

al3n ::

Znaš dobiti kazen.. smo meli podoben primer.. kolega vozil, v naselju prekoračil omejitev, nas potegnejo ven, piha 0.0, mu reče ja to bo kazn 500€, mesec odvzema blablabla, ga napiše v beležko pa smo šli. Ni podpisal ničesar, niti dobil kakršnegakoli papirja, čez nekaj časa je samo dobil sodnika, kazen, pa kasneje še mesec dni odvzema. Vložil pritožbo blablabla.. ampak ker so seveda nedotakljivi, vse skupaj padlo v vodo.. za ubit so dobesedno. od prvega do zadnjega.. Smo dejansko razmišljali, slučajno te kakšen policaj "nima rad", si lahko očitno gladko zmisli, ja ustavli smo ga tam pa tam vozil je toliko pa toliko, dajmo mu kazen. Pa dokaži da nisi kriv!

fosil ::

Rippy je izjavil:

Če ima vozišče 2 ali več prometnih pasov v smernem vozišču ne smeš in ne menjaš smerno vozišče. Če ima vozišče samo 1 prometni pas na smerno vozišče pa ne menjaš prometni pas ampak smerno vozišče.
Torej v tem primeru daš levo utripalko, ker samo prehitevaš in ne menjaš prometni pas in se v vsakem primeru moraš čim prej vrniti na izhodiščnega. Od voznika je pričakovano, da se bo vrnil med tem, ko na vozišču z 2 ali več pasovi lahko ostane, če ne ovira hitrejša vozila.
Edit: Lahko si tudi tako razlagaš; vozišče, ki ima samo 1 prometni pas na smerno vozišče nima označenih prometnih pasov, torej samo smerna vozišča.

Zakon govori o prometnih pasovih. In pred vsako menjavo prometnega pasu moraš dati smernik.
Smerna vozišča v tem primeru v zakonu niso omenjena in so tvoj konstrukt.
Tako je!

Aston_11 ::

Mah, policijam se spet toliko ne da. Un dan sem šel iz KP, za cestninsko postojajo v kozini je bila kolona pa veselo mimo, 140 po števcu, na čeku kolene policiji, zato kolona. Mimo sem šel 140, kolikor števec laže, kolikor je toleranca, kolikor se policajem ne da, stratka, niso reagirali, radarja niso imeli.

Grem pa mimo stacionarnih radarjev tudi 140 - kolikor števec laže, kolikor imajo tolerance, v glavnem še nikoli nič.

šernk ::

eh policaj redkokdaj reagira če ga po AC prehitiš. pravzaprav ti nima kaj če greš 140. namreč dovoljena toleranca odstopanja števca je 10%. torej njegovo pričanje da je šel on 130 in ti po polžje mimo njega pade v vodo.

verjetno sploh ne veste kolikokrat provido prehitite, vendar ko so pač lučke gor...pa vsi ubogi zadaj 120. voznik provide nam je lepo povedal na vprašanje, koga lovijo: tiste, ki gredo nad 150 lovimo, drugače lahko gremo za vsakim drugim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

b ::

Pa tudi tistih ne vseh... če lepo voziš (se vračaš na vozni pas po prehitevanju, uporabljaš smernike, ne lezeš v rit počasnejšim,...) je dosti manj verjetno, da se bojo spravili nate, četudi si prehiter.

OTOH, provida ujame predvsem take, ki ne uporabljajo ogledal. Za tabo mora vozit 2km (!). Če v tem času ne opaziš, da imaš enga za ritjo, je čisto prav, da dobiš kazen, ker ne spremljaš prometa okrog sebe. Ali pa se pustiš sprovocirat, ker ti nekdo vozi za ritjo in zbezljaš naprej, se pravi si takisto zaslužiš, kar si dobil.

Kolega, ki vozi kombi, mi je ravno zadnjič govoril, kako je videl provido, ko jo je prehitel na AC (130 točno). Oni pa je pospešil in se mu prilepil na rit, in sta ga par minut opazovala s sovoznikom, ampak ko je policaj videl, da ne trza na izzivanje, ga je prehitel in to je bilo to.

poweroff ::

Vprašanje - kaj je ta fora z umazanimi gumami? Nekaj sem zadnjič ujel na enem radiu, lahko kdo razloži?
sudo poweroff

šernk ::

to pride predvsem pri traktorjih, tovornjakih in terencih v poštev.

govori pa o tem, da ne smeš svinjat ceste z blatom. torej če najprej preoraš celotno njivo, moraš očistit gume preden zapelješ na cesto. gume na avtu je skoraj nemogoče imeti zasvinjane, da se ne bi po 200m praktično očistile.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kalko ::

poweroff je izjavil:

Vprašanje - kaj je ta fora z umazanimi gumami? Nekaj sem zadnjič ujel na enem radiu, lahko kdo razloži?


Ljubljanski redarji so se spravili na študente, ki parkirajo na travniku ob cesti, ki povezuje Vojkovo in (zdaj že ex) Titovo. Ker je travnik v zasebni lasti, jih ne morejo kaznovati za nepravilno parkiranje, zato so se postavili na izvoz s travnika na cesto. Ker je travnik v teh vlažnih dneh v bistvu blatna mlakuža, ima folk blatne gume ... in redarji jim napišejo kazen, ki za to kršitev znaša 500 eur.

šernk ::

hahaha, ma ti redarji pa res niso resni :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

poweroff ::

OK, to je pa res bolana fora.
sudo poweroff

b ::

Ne, to je fora države, v kateri dobijo redarji en šnelkurs in praktično policijska pooblastila.

Aja, bolana, prav maš.

oracle ::

TekO je izjavil:

Sicer pa tole s smernikom, ko se vračaš nazaj na svoj pas (na regionalni cesti z enim pasom) tudi meni ni čisto logično. Ok, da daš vedeti, da boš prehitel samo eno vozilo, v kolikor je več vozil v koloni, ampak da je pa to obvezno?

Nočem bit picajzlast ampak kolone (več kot 1 avto) itak ne smeš prehitevat.

Drgač pa kot je blo rečeno, policaji so mislni, da jih provociraš, ker si jih prehitel. Nič tazga.

poweroff je izjavil:

Vprašanje - kaj je ta fora z umazanimi gumami? Nekaj sem zadnjič ujel na enem radiu, lahko kdo razloži?

Na desetine avtomobilov je iz blata zapeljalo direkt na cesto in posledično so prinesli na cesto velike količine blata, kar jasno zmanjšuje oprijem (vseh) vozil in s tem varnost.

Podpiram take kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

RejZoR ::

Ne vem zakaj bi dal po prehitevanju desni smernik za vračanje na vozni pas. A ni samoumevno da se po prehitevanju vrneš nazaj na pravi pas? Mislim, kolikokrat pa se je zgodilo, da vas je nekdo zavedel s temker ni dal še desnega smernika in je nato še 15 kilometrov peljal po levem pasu? Mislim lol no? Obvoznice in avtoceste ja, lokalne ceste in regionalke, makes no sense.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Rippy ::

@fosil, če želiš lahko v ponedeljek pokličeš najbližji izpitni center in vprašaš, kako je z desno utripalko po prehitevanju na cesti, ki nima označene prometne pasove (oziroma 1 prometni pas na smerno vozišče). Če ne zaradi drugega razloga pokliči, da boš definitivno prepričan v svoje znanje in seveda mojo napako.

b ::

oracle je izjavil:


Nočem bit picajzlast ampak kolone (več kot 1 avto) itak ne smeš prehitevat.


Tudi jaz ne bi bil picajzljast, če ne bi prebral ZPrCp, 3. člen, 1. odstavek, 15. alineja (definicija kolone). Da ne boš iskal, trije avti ali več morajo bit (in to je bilo tudi pred novim zakonom).

Mimogrede, glede prehitevanja kolone ta isti zakon pravi samo tole (52. člen, 1. odstavek):
Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
...
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Jaz to berem, da ne smeš prehitevat, če je promet tako gost, da se je kolona naredila zaradi tega. Če se je naredila zaradi enega nesposobneža, ki ga drugi ne prehitijo, lahko greš mimo, če to seveda lahko storiš varno.

Ampak to je samo moje branje zakona, kaj drugega o prepovedi prehitevanja jaz zaenkrat nisem našel, je pa res, da zakona še nisem prebral od začetka do konca v enem šusu, ampak sem samo iskal kar me je zanimalo.

tx-z ::

Mislim, kot bi rekel, da moraš pri vklapljanju v krožnega dat smernik (ker greš itaq lahko not samo na eno stran).


Če greš na prvem izvozu ven daš žmigauc še predn se vklučš v krožnga...
tx-z

BigWhale ::

kalko je izjavil:

poweroff je izjavil:

Vprašanje - kaj je ta fora z umazanimi gumami? Nekaj sem zadnjič ujel na enem radiu, lahko kdo razloži?


Ljubljanski redarji so se spravili na študente, ki parkirajo na travniku ob cesti, ki povezuje Vojkovo in (zdaj že ex) Titovo. Ker je travnik v zasebni lasti, jih ne morejo kaznovati za nepravilno parkiranje, zato so se postavili na izvoz s travnika na cesto. Ker je travnik v teh vlažnih dneh v bistvu blatna mlakuža, ima folk blatne gume ... in redarji jim napišejo kazen, ki za to kršitev znaša 500 eur.


Ce imajo res umazane gume in na cesto nanosijo blato, potem jih je treba kaznovati. Blato na cesti je precej neprijetna rec.

Rippy ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem zakaj bi dal po prehitevanju desni smernik za vračanje na vozni pas.


Tukaj je težava, da zadeva ni jasno definirana ZPrCP pri prehitevanju se zraven prometnega pasu izpostavlja tudi smerno vozišče. V členu glede spremembe smeri, kateri govori o utripalkah pri spremembi prometnega pasu pa smerno vozišče ni izpostavljeno.

-Ali je prehitevanje ločeno od člena 42 v smislu, če prehitevaš velja samo prehitevanje ampak, ker je na avtocesti dovoljeno dlje časa ostati na drugem prometnem pasu se prehitevanje konča preden ponovno zamenjaš pas.

-Lahko je zaradi hierarhije, cesta z enim prometnim pasom na smerno vozišče bi lahko veljala, kot samo smerno vozišče in je izven č42.

-Člen 42 ne izpostavlja smerno vozišče ali prometni pas, ki teče v drugo smer od tistega na katerem se vozilo nahaja. Torej prometni pas bi v tem primeru bil definiran in upoštevan samo, kot tisti na istem smernem vozišču.

Zdej v nobeni od teh "razlag" ne vidim konfliktov (v tem primeru) ampak kljub temu o razlogu nisem prepričan. Definitivno pa ni potrebna (dovoljena?) desna utripalka pri prehitevanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

oracle ::

b je izjavil:


10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Jaz to berem, da ne smeš prehitevat, če je promet tako gost, da se je kolona naredila zaradi tega. Če se je naredila zaradi enega nesposobneža, ki ga drugi ne prehitijo, lahko greš mimo, če to seveda lahko storiš varno.

Ne. Kolona, ki si jo ti zamišljaš (in ki je sicer dejansko realno stanje) je sama po sebi ilegalna. Ti moraš met vedno varnostno razdaljo, ki mora biti v običajnih pogojih vsaj za nekaj avtomobilov dolga. Pri 60 km/h je slabih 30 metrov, če kaj pomnim (v lepih razmerah). In šele tako kolono lahko prehitevaš, vendar ne več kot en avto naenkrat.

Skratka če voziš v (realni) koloni za bumbarjem ki vozi prepočasi, sme prehitevati le prvi (za bumbarjem). Razen, če je kje v zakonu kje to eksplicitno dovoljeno?

EDIT: v 44. členu piše to. Celo omenjeno je, da mora vedno bit prostor med vozili, da te lahko un za tabo prehiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

b ::

oracle je izjavil:

b je izjavil:


10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Jaz to berem, da ne smeš prehitevat, če je promet tako gost, da se je kolona naredila zaradi tega. Če se je naredila zaradi enega nesposobneža, ki ga drugi ne prehitijo, lahko greš mimo, če to seveda lahko storiš varno.

Ne. Kolona, ki si jo ti zamišljaš (in ki je sicer dejansko realno stanje) je sama po sebi ilegalna. Ti moraš met vedno varnostno razdaljo, ki mora biti v običajnih pogojih vsaj za nekaj avtomobilov dolga. Pri 60 km/h je slabih 30 metrov, če kaj pomnim (v lepih razmerah). In šele tako kolono lahko prehitevaš, vendar ne več kot en avto naenkrat.

Skratka če voziš v (realni) koloni za bumbarjem ki vozi prepočasi, sme prehitevati le prvi (za bumbarjem). Razen, če je kje v zakonu kje to eksplicitno dovoljeno?

EDIT: v 44. členu piše to. Celo omenjeno je, da mora vedno bit prostor med vozili, da te lahko un za tabo prehiti.


Jasno, da bi morala vedno bit varnostna razdalja, in izračunal si jo tudi pravilno (jaz ponavadi kar delim hitrost z 2, pa je čisto dober približek v metrih). To ni bil moj point.

Kot sem citiral zgoraj, vozila ali kolone ne smeš prehitevat, če je nastala zaradi gostote prometa ali drugih razmer.

Razen če pod druge razmere spada tudi kljukec, ki si ne upa več kot npr. 60 po ravni cesti, za njim še dva avta in ti, in ga oni spredaj ne prehitijo, ne vidim ne zakonskega ne drugega razloga, da ne bi prehitel vseh treh naenkrat.

Druga stvar je seveda, če vidim pred sabo avte do koder seže pogled... to pomeni, da je nastala kolona zaradi gostote prometa in ne samo, da ni dovoljeno prehitevat, tudi smiselno ni, ker vseh zlepa ne boš prehitel, da bi kaj pridobil.

Jaz menim, da je to namen člena oz. odstavka, ki sem ga citiral. Drugega pa o prehitevanju kolone v zakonu ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

mat xxl ::

Dobro sta se te privoščila ........... kazni ne bo !

fosil ::

Rippy je izjavil:

@fosil, če želiš lahko v ponedeljek pokličeš najbližji izpitni center in vprašaš, kako je z desno utripalko po prehitevanju na cesti, ki nima označene prometne pasove (oziroma 1 prometni pas na smerno vozišče). Če ne zaradi drugega razloga pokliči, da boš definitivno prepričan v svoje znanje in seveda mojo napako.

Dej si dopovedat, da moraš dat smernik pri VSAKI menjavi prometnega pasu. Kakšen je namen menjave sploh ni važno.
Torej je vseeno ali si prehiteval ali pa si se praskal po riti, če zamenjaš pas, moraš dat smernik.
Tako je!

šernk ::

na izpitni vožnji mi tega ni bilo potrebno storiti. sem verjetno eden izmed redkih kateri smo prehitevali v ovinek, čez polno črto, pa očitno sem še smerokaz pozabil vključit pri vračanju na moj pas. DAMN (vsakič me naučiste tu na slotechu nekaj novega, zaradi česar bi moral pasti)...če bi bil potreben, bi me tisti od komisije gotovo na to opozoril, glede na to da mi je praktično celoten postopek razlagal sproti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

St235 ::

15. >>kolona vozil<< so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;


torej tudi avtomobili, ki imajo ustrezno varnostno razdaljo so del iste kolone.

Glede na citirano 10. točko, v bistvu lahko prehiteva samo drugi v vrsti.

Rippy ::

Dej si dopovedat, da moraš dat smernik pri VSAKI menjavi prometnega pasu. Kakšen je namen menjave sploh ni važno.
Torej je vseeno ali si prehiteval ali pa si se praskal po riti, če zamenjaš pas, moraš dat smernik.


Povej kakšno podlago imaš, da je tvoja trditev zanesljivo pravilna?

Osebno se precej dobro spomnem, da me je inštruktor "kregal" ker sem uporabil smernik vračanje na pas. In na izpitni vožnji je zgleda dvakrat "spregledal", da nisem uporabil desni smernik pri prehitevanju. Tako so me pač naučili tisti, ki vedo veliko več o tem, kot povprečen posameznik. Na avtocesti in cesti z več pasovi je seveda obvezno.

Zdej najbližje razlagi zakaj sem našel tole (ponovno neposredno);
http://www.tecajcpp.com/faq/index.php?a...

Če imaš možnost oziroma poznaš kakšnega inštruktorja ali člana izpitne komisije se prepričaj.

poweroff ::

oracle je izjavil:

Na desetine avtomobilov je iz blata zapeljalo direkt na cesto in posledično so prinesli na cesto velike količine blata, kar jasno zmanjšuje oprijem (vseh) vozil in s tem varnost.

Podpiram take kazni.

Super, potem pa pričakujem, da bodo dosledno kaznovali vse gradbince, ki se iz gradbišč vozij na cesto. Tudi tiste, ki so gradili Stožice.

In ja, ko naslednjič vidim gradbišče iz katerega vozijo umazani kaminoni, kličem policijo.
sudo poweroff

St235 ::

Super, potem pa pričakujem, da bodo dosledno kaznovali vse gradbince, ki se iz gradbišč vozij na cesto. Tudi tiste, ki so gradili Stožice.


Se podpišem, vsekakor bolj vzgojno kot preganjanje študentov.

In ja, ko naslednjič vidim gradbišče iz katerega vozijo umazani kaminoni, kličem policijo.

Žal ne bo šlo, če pri tem ne bo neposredne škode zate.

poweroff ::

Kako da ne - ogrožajo čistost mojega avta. Kar je pa kot vemo za Slovence velik problem. :))
sudo poweroff

St235 ::

Damn, tukaj bi se pa še duševne bolečine dalo uveljavljat:)

amigo_no1 ::

b je izjavil:

Pa tudi tistih ne vseh... če lepo voziš (se vračaš na vozni pas po prehitevanju, uporabljaš smernike, ne lezeš v rit počasnejšim,...) je dosti manj verjetno, da se bojo spravili nate, četudi si prehiter.

OTOH, provida ujame predvsem take, ki ne uporabljajo ogledal. Za tabo mora vozit 2km (!). Če v tem času ne opaziš, da imaš enga za ritjo, je čisto prav, da dobiš kazen, ker ne spremljaš prometa okrog sebe. Ali pa se pustiš sprovocirat, ker ti nekdo vozi za ritjo in zbezljaš naprej, se pravi si takisto zaslužiš, kar si dobil.

Kolega, ki vozi kombi, mi je ravno zadnjič govoril, kako je videl provido, ko jo je prehitel na AC (130 točno). Oni pa je pospešil in se mu prilepil na rit, in sta ga par minut opazovala s sovoznikom, ampak ko je policaj videl, da ne trza na izzivanje, ga je prehitel in to je bilo to.

2 km je pobožna želja...

http://www.citroenbilten.com/forum/show...

- Provida (merjenje hitrosti na avtocestah); po domače: kamera, v vozilu, ki snema avto pred (ali za seboj), sistem povezan na ABS, ki meri hitrost (policijskega vozila); hitrost se meri tako, da mora policijsko vozilo na isti razdalji slediti merjeno vozilo min. 100 (v naselju) oz. 500 (avtocesta) metrov. Na posnetku se mora videti, da se razdalja ni spreminjala, sicer je meritev neveljavna.


http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
Naprava deluje tako, da policist v avtomobilu z vgrajenim sistemom na določeni razdalji spremlja vozilo v prekršku in meri hitrost svojega avtomobila. Naprava izračuna povprečje prevožene poti in hitrosti. Po pravilniku, morajo policisti prekrškarja slediti vsaj 500 metrov, da je dovolj za merjenje. Ob tem pa naj tudi omenimo, da so najboljši posnetki s provido do 300 metrov, tako da policisti večinoma ne sledijo vozilu na kratki razdalji.

St235 ::

Drugače to določa Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu, ki v 11.členu med drugim pravi:
Pri merjenju hitrosti s sledenjem je izmerjena hitrost aritmetična srednja vrednost hitrosti vožnje na celotnem območju merjenja.

Pri merjenju hitrosti s sledenjem je treba upoštevati naslednje zahteve:

- merilno vozilo v času meritve ne sme prehiteti kontroliranega vozila;

- na koncu merjenja mora biti razdalja med merilnim vozilom in kontroliranim vozilom enaka ali večja kot na začetku merjenja;

- merjenje je treba izvajati na naslednjih najmanjših odsekih:

a) 200 m na odsekih z največjo dovoljeno hitrostjo do vključno 90 km/h;

b) 500 m na odsekih z največjo dovoljeno hitrostjo nad 90 km/h;


Tako, da na cestah kjer je omejitev do vključno 90km/h je 200m, pri višjih kategorijah cest pa 500m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335508 (33260) Heavy
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52197430 (88198) St235
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613521 (11348) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509457 (8741) KoMar-

Več podobnih tem