» »

kazen za rumeno luč

kazen za rumeno luč

1
2
3

Sba ::

Pithlit je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

V tej državi, kjer je kazen za nevklop smernika pri zapuščanju rondoja 300 EUR, nam ostane samo še sakrazem...
Ker so baje nesreče, ki nastanjejo zarad tega, ker te je nekdo brezveze čakal, ful hude ...

Ti se zajebavaš... ampak jaz sem dejansko imela nesrečo zaradi tega ker kekec ni vklopil smernika in sem se jaz pač počasi vključila v krožišče... pol je bil pa kekec kar naenkrat skoraj dobesedno zavit okrog mojega avta (razbita oba blatnika pa oboje vrat... jaz pa malo bolj odrsano luč). "Kriva" sem bila pa jaz... zaradi izsiljevanja. Ker on je vklopil smernik (pa mu dokaži drugače, če moreš) in se nikakor ni mogel izogniti nesreči (ker je težko priznati napako in se odpeljat še en krog).

Nesreča sicer res ni bila "huda" ampak tista fiestica je bila pa v res žalostnem stanju.

Ne razumem. Če nekdo ne vklopi smernika potem predvidevaš, da bo peljal naprej do naslednjega izvoza in ne skačeš v krožišče. Mene bolj nervirajo tisti, ki dajo smernik ob vstopu v krožišče (kar pomeni, da bodo krožišče zapustili ob prvem izvozu), nato pa ga zapustijo na drugem, tretjem.
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!

thramos ::

WarpedGone je izjavil:

MadMicka:
WapredOne, ali lahko poveš, zakaj si žaljiv?

Ker mam izkušnjo, da s tabo normalen pogovor ni mogoč in se mi ne da več.

Je pač zanimivo vprašanje, če plačaš polovičko ali to avtomatično pomeni priznanje krivde.

Je ja. Na tem forumu je bil kak mesec nazaj primer, ko je človek že plačal polovičko in se hotu pritožit. IIRC so ga gladko odpikali.
IIRC-2 je bil BlueRunner bol udeležen v debati in bo znal kej več povedat. Če si morda opazil, je tut on potrdil napisano.

Neki je zakon, neki pa praksa. Žal.


Jaz sem plačal polovičko vložil pritožbo in nisem dobil zavrnjene. No vsaj zaenkrat še ne, zadeva je bila predana v obravnavo ali nekaj podobnega in preseljena iz enega sodišča na drugega (predvidevam da zaradi preobremenjenosti). Kar tako zavrnjena, zaradi plačila kazni po več kot enem letu pa ni bila. Pravnik pravi, da v primeru, da odločijo v mojo prid, dobim povrnjeno kazen z obrestmi. Lahko link do debate na forumu, oziroma kakšnega relevantnega člena zakona?

RejZoR ::

Heh, eni pa ste junaki, da se vključite samo na podlagi tega, da nekdo da ali ne da smernika v krožišču. Sam ga dam vedno pri izstopu ali pa že pri vstopu, če vem, da bom šel že na prvem izhodu ven. Ker roko na srce, praktično nihče ne daje smernika, ko grejo ven. Sam zapeljem v krožišče samo če vidim, da se res lahko varno vključim. Pa če dajo smernik al pa ne. Ker ko parkrat vidiš kaj folk dela po cestah enostavno ne moreš delat stvari tko na ziher.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Ti se zajebavaš... ampak jaz sem dejansko imela nesrečo zaradi tega ker kekec ni vklopil smernika in sem se jaz pač počasi vključila v krožišče...

Ni dal smernika za ven in ni šel ven, ti si pa rinila notr? Na podlagi česa si sklepala, da boš mela frej? In česa točno je on kriv? Da ti ni dovolj hitro odstopil prednosti pri tvojem izsiljevanju?

Če bi blo po moje, bi moral v rondoju met vklopljen levi smernik in ga izklopit šele, ko misliš it ven. S tem bi drugim direkt sporočal, da te naj/morajo počakat. Tut če bi ga pozabu izklopit, bi se ta izklopil sam od sebe ko bi mal odvil volan v desno - za ven.

Js redko dam žmigavec za ven na rondojih, ki so sredi regionalke, ki gre naravnost naprej, zraven sta pa dva kurja priključka. 99,9% folka gre na tisti cesti naravnost naprej. Tle bi smernik - PAZI, JAZ GREM PA V KURNIK - dejansko kej dodatnega povedal.

Nekaj je teorija, nekaj pa praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

Smernik je na avtomobilu z zelo jasnim razlogom. CPP je pa tudi dovolj jasen okrog tega kdaj in kje se ga vklaplja. Ali mogoče nimam pravice do vklopa v promet če nekdo nakaže da bo šel naravnost in ne bo rinil skozi mene?

Problem je pol dokazovanje. In ja, sama kultura. Jaz osebno smernik uporabljam vedno. Tudi kadar daleč okoli krožišča ni nikogar ki bi imel od tega kakršnokoli korist.

Narobe pri nas je predvsem to, da večina ljudi počne vse nekaj po svoje. Nasanka pa ponavadi tisti ki stvari obvlada.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Ali mogoče nimam pravice do vklopa v promet če nekdo nakaže da bo šel naravnost in ne bo rinil skozi mene?

S čim je pa to nakazal?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Ni dal smernika za ven in ni šel ven, ti si pa rinila notr? Na podlagi česa si sklepala, da boš mela frej? In česa točno je on kriv? Da ti ni dovolj hitro odstopil prednosti pri tvojem izsiljevanju?

Ni dal smernika za ven in JE zarinil ven (skoraj skozi mene). Če bi šel naravnost, kar je nakazal z nevklopom smernika, se nikomur ne bi zgodilo nič. "Izsiljevala" sem izključno zaradi pozicij avtomobilov ob nesreči.

WarpedGone je izjavil:

Če bi blo po moje, bi moral v rondoju met vklopljen levi smernik in ga izklopit šele, ko misliš it ven. S tem bi drugim direkt sporočal, da te naj/morajo počakat. Tut če bi ga pozabu izklopit, bi se ta izklopil sam od sebe ko bi mal odvil volan v desno - za ven.

V krožišču vklopiš smernik _takoj_ ko si vzporedno z zadnjim izhodom (in krožišče zapuščaš na naslednjem). Torej... če greš na četrtem izvozu ven, smernik vklopiš ko se pelješ mimo tretjega izvoza (nič prej, nič kasneje).

WarpedGone je izjavil:

Nekaj je teorija, nekaj pa praksa.

Ja. V praksi ti nimaš kaj delat na cesti ker ogrožaš ostale udeležence.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Ni dal smernika za ven in JE zarinil ven (skoraj skozi mene). Če bi šel naravnost, kar je nakazal z nevklopom smernika, se nikomur ne bi zgodilo nič. "Izsiljevala" sem izključno zaradi pozicij avtomobilov ob nesreči.

Kam pa si zapeljala, če smem vprašat? Mogoče na njegov (tvoj nasprotni) pas?
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

uporabljajte žmigavce, upoštevajte rumeno luč...itd.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

poweroff ::

WarpedGone je izjavil:

Če ne plačaš in se pritožiš je pa tvoja beseda proti njeni. Praktično nimaš šans da uspeš.

Hmm, a ni tako, da ti morajo krivdo DOKAZAT?

Poleg tega ne more policist, ki "priča" proti teb (te je videl, ko si šel čez rdečo) tudi hkrati voditi postopka proti tebi.
sudo poweroff

krho ::

WarpedGone je izjavil:

V tej državi, kjer je kazen za nevklop smernika pri zapuščanju rondoja 300 EUR, nam ostane samo še sakrazem...

Pozabil si na dodatek 3h pik! Sem to fasal zadnjič, k mi je v krožišču zazvonil telefon in sem pogledal na zaslon, za menoj pa provida...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Kam pa si zapeljala, če smem vprašat? Mogoče na njegov (tvoj nasprotni) pas?

Počasi v krožišče da se lahko vključim za njega ker je pač (glede na njegovo neuporabo smernika) imel namen peljati naprej. Namesto tega se je odločil zapeljati direkt vame.

Če se misliš pa še naprej delat norca... se pa nimava več kaj pogovarjat.

In, mimogrede, glede na nastalo situacijo mi je povsem jasno da sem (pravno formalno) jaz kriva. Hočem povedati to da do nesreče NE BI prišlo če bi kekec uporabljal smernike. Prav tako bi se on lahko izognil nesreči če bi (pravilno) odpeljal naprej. Ker pa dela nekaj po svoje sem pa jaz tista 'ta žleht'.

*edit* oklepajčki
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Senitel ::

Pithlit je izjavil:

Počasi v krožišče da se lahko vključim za njega (ker je pač, glede na njegovo neuporabo smernika) imel namen peljati naprej. Namesto tega se je odločil zapeljati direkt vame.

Se mi zdi, da bi precej razjasnilo situacijo, če bi bil zraven še podatek, da je šlo za dvopasovno krožišče? :)
Torej en smartass, ki pelje po notranjem pasu. U super, lahko se vključim. In potem fašeš maniaka praktično v naročje.

Pithlit ::

Eggsactly. 'Kriv' je pa v vsakem primeru tisti ki se vključuje. Zato ker smernikov ni treba uporabljat (morajo biti ostali udeležnci v prometu jasnovidni).

U bistvu je kriv zato ker se avtomatično smatra to kot izsiljevanje prednosti.
Life is as complicated as we make it...

TekO ::

Jaz te tudi nisem razumel dokler Senitel ni razjasnil situacije, tako da dvomim da se je WarpedOne delal norca iz tebe.

300€ + 3 pike za tole? Huuuuhr, res da mi gre na živce, ko folk ne daje žmigavca za ven in ga sam (skoraj) vedno dam, samo tole je pa kar konkretna kazen. Mladi voznik 3x pozabi dati žmigavec za ven in je ob izgubo izpita? :o
Ideas are bulletproof.

Pithlit ::

Insinuiranje da se v krožišče vključujem na nasprotni pas pa tudi ni ravno normalna izjava...

3 pike so verjetno za telefon.

Je pa, po moje, neuporaba smernikov skrajno neobzira in dokaj nevarna praksa. Tako da se mi 300€ sploh ne zdi pretirano (ali pa 150... polovička). Narobe se mi tudi zdi da se to še vedno obravnava kot 'kavalirski' delikt. Je sicer res, da so takrat ko se uporablja smernike, hitrosti načeloma nižje.

Imaš pa tudi kekce ki se meni nič, tebi nič lotevajo prehitevati brez da bi dali smernik. Pol ti pa en tak pri kakih 130 skoči pred avto. 'Najlepše' so seveda tiste ko ti prehitevaš kolono (lepo po vseh pravilih) in kar naenkrat nekdo iz sredine kolone pomisli da je pametno it prehitevat brez da bi nazaj pogledal (ali pa svojo namero vsaj nekako nakazal). Na avtocesti se pa to dokaj pogosto dogaja kamionistom (famozne slonje dirke).

Pa da ne bom delala krivice avtomobilistom in kamionistom. Pred avto so mi skočili že praktično vsi 'udeleženci' prometa. Od tistih neinteligentnih (mačke, srnjaki...) do tistih ki naj bi imeli največ pameti (pešci, kolesarji...).
Life is as complicated as we make it...

krho ::

3 pike niso bile za telefon, ker na klic nisem odgovoril. Sem ga samo dvignil iz predalčka in pogledal kdo me kliče, ker sem imel namen tako ali tako počakat čez približno 600m.
Sem mu tudi malce pojamral, da se mi ne zdi fer, ker v 99,9% dam smernik ko zapustim krožišče. Pa tudi na drugem krožiču, cca 400m naprej, ko mi je že dal signal, naj ustavim sem ga dal.
Bolj tečno mi je v Lescah, kjer sta v krožišču 2 pasova in zunanji je namenjen takojšnjemu izhodu, kjer bi kmalu 2x v enem tednu nabil kretena, ki bi po zunanjem pasu, kar peljal naprej, jaz pa peljem iz notranjega direktno ven na svoj pas.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

;-) ::

pritoži se, na sodišču vprašaj upravljalca semaforjev če je možno da kdaj rdeča zakasni ali če vsaj obstaja dvom v to ali je sistem nezmotljiv. policajka nemore vedet kako luč si ti imel če ni bila takoj za tabo.

Pithlit ::

krho je izjavil:

3 pike niso bile za telefon, ker na klic nisem odgovoril. Sem ga samo dvignil iz predalčka in pogledal kdo me kliče, ker sem imel namen tako ali tako počakat čez približno 600m.

Aha... pa res... 42.člen.

Zanimiva fora. Meni se sicer ne zdi pretirana kazen. Je pa res da sem, kar se tega tiče, dokaj optimistična in vedno upam da se bo na ta način nekoč, nekdaj, malce dvignila naša prometna kultura. Morajo pa gospodje in gospe (gospodične) v modrem to tudi dosledno kaznovat... če bojo sam vsakega 10-ega, haska ne bo.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Če se misliš pa še naprej delat norca... se pa nimava več kaj pogovarjat.


Oprosti ampak men še vedno ni jasno kako je s tem ko NI dal smernika tebe kakorkoli zavedel?

V krožiščih skozi katere furam js, velja, da če ne dam smernika, nameravam ostati notr, ti pa moraš čakat da grem mimo. In če slučajno zapeljem prej ven, si sam mal odveč čakala, nisi se pa zato zabila vame / jaz vate, ker greva po povsem ločeni trajektoriji.

Explain please some more...
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Po moje je šlo tako, da je zapeljala s priključne ceste v zunanji pas rondoja, medtem ko je štor zapeljal z notranjega pasu nanj brez smerokaza.

WarpedGone ::

Kar pa nima nič z smerokazom pri zapuščanju rondoja ampak ima vse z smerokazom pri menjavi voznih pasov.
Dve povsem različni zgodbi in natanko enaka nesreča se lahko zgodi na čistovsaki dvopasovnici sredi mesta, kjer je polno dovozov.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Ja, bo morala narisat, ker druge možnosti si tudi jaz ne predstavljam.

Pithlit ::

Warpedone: NI dal smernika in JE zapustil krožišče. Skozi mene, na žalost. Kaj tu ni jasno... ne vem.

Jaz sem pa šla na zunanji pas krožišča ker sem šla na naslednjem izvozu spet nazaj ven. On je pa hotel uporabit isti izvoz. Bum.

On bi moral, po vseh pravilih, lepo odpeljati še en krog. Ampak to je za ego povprečnega slovenskega voznika preveč.

Policist na prizorišču mi je dal moralni prav. Je pa rekel da pač izgleda kot da sem jaz izsilila prednos (vem da je tako izgledalo). Tako da bi v vsakem primeru moja zavarovalnica krila škodo... Je pa dodal da lahko pač obema napiše kazen pa je mir. Dokazati moj prav je bilo preprosto nemogoče.

Ponovno, smerniki so tam da se jih uporablja. Vedno. Ne samo takrat ko se komu zazdi.
Life is as complicated as we make it...

amigo_no1 ::

Ontopic:
Verjetno ni preveč znano: obstajajo križišča (4 ceste se sekajo, v obliki plus simbola -> "+" ), kjer se prižge zelena & rumena & rdeča s par sekundnim zamikom glede na nasprotni konec križišča (gledano v ravni smeri).
Kako lahko potem policaj ve, katera luč je gorela v nekem trenutku na nasprotnem koncu križišča ? Ne more.

Pithlit
Če je nekdo dal smerokaz ali ne se da ugotoviti (mi je povedal en policaj, vsaj če je smerokaz še klasični z žarnico na nitko in ne led ali kaj podobnega), vendar so šli policaji v tvojem primeru žal po liniji najmajšega odpora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

WarpedGone ::

@phitlit:
Ale-fckng-Luja: končno ti je uspelo izkašljat kaj se je sploh dogajalo. Koliko rondojev v sloveniji je dvo- ali več-pasovnih, koliko pa eno-pasovnih? In ti nisi nikjer omenila da je šlo za večpasovni rondo, niti da si bila ti že V rondoju. Debata je šla o navadnih enopasovnih rondojih ih smerniku ko ga zapuščaš, da te nesrečnik na nasprotnem uvozu ne čaka brezveze.

A se ta nesrečnik sploh sme zanašat na moj smernik? Dam desni smernik, on zapelje notr pred mene ampak js ne zavijem vn. Še vedno sm na prednostni cesti, še vedno me je on izsilil. Js bom dobil kazen za napačno uporabo smernikov, on pa za izsiljevnaje. Torej me mora kljub mojemu smerniku še vedno čakat in se prepričat a bom res zapeljal ven al morda ne. Profita od desnega smernika v praksi torej nobenega.

On je torej menjal vozni pas brez smernika, ti si misla da maš prosto pot in si zapeljala notr oz ga nisi spustila pred sebe. Ja, to je sedaj jasno. Še vedno pa to nima nobene zveze s smernikom ob dejanskem zapuščanju krožišča. Menjava voznih pasov v krožišču NI zapuščanje krožišča.

Govori pa tvoj primer za UKINITEV večpasovnih rondojev. Zahtevnost vožnje skozi tako reč presega sposobnosti večine voznikov, ker je mrtvi kot enostavno prevelik, dogaja se preveč, pa še skozi ovinek je treba menjat pasove. Namesto da bi to reševali kot je treba, grejo pa postavjo semaforje v rondo ( npr Tomačevo).

Pravilni pristop bi bil ukinitev večih voznih pasov, izdelava posebnega ločenega pasu za zavijanje desno, kjer ni treba čakat nikogar razen pešcev na prehodu.

Ontopic:
Verjetno ni preveč znano: obstajajo križišča (4 ceste se sekajo, v obliki plus simbola -> "+" ), kjer se prižge zelena & rumena & rdeča s par sekundnim zamikom glede na nasprotni konec križišča (gledano v ravni smeri).
Kako lahko potem policaj ve, katera luč je gorela v nekem trenutku na nasprotnem koncu križišča ? Ne more.

Ni mu treba vedet, v praksi on presodi kaj se je zgodilo. Če presodi, da si bil kriv, si kriv.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

WarpedOne> Namesto da bi to reševali kot je treba, grejo pa postavjo semaforje v rondo ( npr Tomačevo).

Ta rešitev se je, čeprav se mi je zdela absurdna, dejansko izkazala za super - razen za tistih 95% voznikov, ki imajo to smolo, da se narobe razvrstijo na uvozu :|

BALAST ::

Ti s kolesom voziš tam? :D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Ti s kolesom voziš tam? :D

Hočeš video? :)

WarpedGone ::

Tudi zato pravim da je to Fail. Lahko je super v teoriji ampak če 95% voznikov v tej super teoriji ne funkcionira, je to fail.

Vsaj pri ključnih prometnih objektih je treba upoštevat sposobnosti publike. Kako naj nek turek, ki je prišel na tekmo v Stožice, ve na kater pas se mora postavit, ko pa je kolona dolga 500 metrov, imen pa ne zna niti prebrat?
Zbogom in hvala za vse ribe

BALAST ::

Hočeš video? :)

no pa pokaži
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

WarpedOne> Vsaj pri ključnih prometnih objektih je treba upoštevat sposobnosti publike. Kako naj nek turek, ki je prišel na tekmo v Stožice, ve na kater pas se mora postavit, ko pa je kolona dolga 500 metrov, imen pa ne zna niti prebrat?

Ja, saj nisem resno mislil. V zadnjem letu sem vedno peljal skozi rondo ob času, ko ni bilo nikjer nikogar (seveda ne s kolesom), sem pa peljal mimo rondoja s kolesom in opazoval hupanje in preskakovanje tistih ovir in nisem mogel verjeti, da je kdo to zgradil.

BALAST> no pa pokaži

Tako nor še nisem - morda ko si omislim novo kolo, ki bo imelo kletko in airbage.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pithlit ::

amigo_no1 je izjavil:

Če je nekdo dal smerokaz ali ne se da ugotoviti (mi je povedal en policaj, vsaj če je smerokaz še klasični z žarnico na nitko in ne led ali kaj podobnega), vendar so šli policaji v tvojem primeru žal po liniji najmajšega odpora.

Če je v nesreči fentan... ja. Drugače pa ne.
Life is as complicated as we make it...

Furbo ::

sverde21 je izjavil:

@Pithlit: ah kje pa, če neb izsiljeval bi bli na cilju 2 minutke kasnej. Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.



Meni so pa zanimivi tisti pusiji, ki v takem primeru že 3km prej prav počasi menjajo pas in po nepotrebnem ovirajo promet, namesto, da bi se na samem zožanju šli zadrgo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

šernk ::

A se ta nesrečnik sploh sme zanašat na moj smernik? Dam desni smernik, on zapelje notr pred mene ampak js ne zavijem vn. Še vedno sm na prednostni cesti, še vedno me je on izsilil. Js bom dobil kazen za napačno uporabo smernikov, on pa za izsiljevnaje. Torej me mora kljub mojemu smerniku še vedno čakat in se prepričat a bom res zapeljal ven al morda ne. Profita od desnega smernika v praksi torej nobenega.


torej praviš, da je najbolje da se jih ukine? in da bodo vsi čakali le tebe, da se spomniš kaj boš naredil? a ni bolje da vejo že 2 sekundi prej kaj nameravaš? pa toliko se jezite nad počasnim speljevanjem pred semaforji. od sedaj naprej bom najprej počakal da tisti pred mano spelje in bo 30m oddaljen (hej ne morem se pač zanašat, da bo res speljal in pospešil).

edinikrat ko včasih ne dam smernika pri izhodu iz krožnih, je sredi noči ko 200m okoli ni žive duše, pa še takrat ga dam v več kot 50% primerov. sem za kamere nad vsemi križišči, potem vsaj problemov z dokazovanjem ne bo, ko bom moral menjati/barvati poljubni del na avtu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Verjetno ni preveč znano: obstajajo križišča (4 ceste se sekajo, v obliki plus simbola -> "+" ), kjer se prižge zelena & rumena & rdeča s par sekundnim zamikom glede na nasprotni konec križišča (gledano v ravni smeri).
Kako lahko potem policaj ve, katera luč je gorela v nekem trenutku na nasprotnem koncu križišča ? Ne more.


Imaš prav, policaj lahko samo če je za tabo presodi če si peljal čez rdečo, vsi ostali plačilni nalogi pri pametni pritožbi drugače padejo.

šernk je izjavil:

A se ta nesrečnik sploh sme zanašat na moj smernik? Dam desni smernik, on zapelje notr pred mene ampak js ne zavijem vn. Še vedno sm na prednostni cesti, še vedno me je on izsilil. Js bom dobil kazen za napačno uporabo smernikov, on pa za izsiljevnaje. Torej me mora kljub mojemu smerniku še vedno čakat in se prepričat a bom res zapeljal ven al morda ne. Profita od desnega smernika v praksi torej nobenega.


torej praviš, da je najbolje da se jih ukine? in da bodo vsi čakali le tebe, da se spomniš kaj boš naredil? a ni bolje da vejo že 2 sekundi prej kaj nameravaš? pa toliko se jezite nad počasnim speljevanjem pred semaforji. od sedaj naprej bom najprej počakal da tisti pred mano spelje in bo 30m oddaljen (hej ne morem se pač zanašat, da bo res speljal in pospešil).

edinikrat ko včasih ne dam smernika pri izhodu iz krožnih, je sredi noči ko 200m okoli ni žive duše, pa še takrat ga dam v več kot 50% primerov. sem za kamere nad vsemi križišči, potem vsaj problemov z dokazovanjem ne bo, ko bom moral menjati/barvati poljubni del na avtu.


Glej primer. Jaz se vključujem na glavno cesti, ti daš smernik da boš zavil v stransko iz katere prihajam jaz, jaz mislim da boš ti zavil in speljem...ti ne zaviješ in pelješ po glavni naravnost vame. Kdo je kriv ? Jaz, nimam se kaj zanašat na tvoj smernik. Policaj se pa itak nebo ubadal kdo ga je dal, kdo ga ni, jaz sem ti vzel prednost.

aja sem spregledal da je zgoraj že isti primer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Pithlit ::

;-) je izjavil:

Glej primer. Jaz se vključujem na glavno cesti, ti daš smernik da boš zavil v stransko iz katere prihajam jaz, jaz mislim da boš ti zavil in speljem...ti ne zaviješ in pelješ po glavni naravnost vame. Kdo je kriv ? Jaz, nimam se kaj zanašat na tvoj smernik. Policaj se pa itak nebo ubadal kdo ga je dal, kdo ga ni, jaz sem ti vzel prednost.

In ravno to je narobe. Dve stvari... (ne)kultura voznikov ter (ne)kaznovanje prekrškarjev. In tretja stvar... kaznovanje nekoga tretjega, ki 'najebe' zaradi nastale banalne situacije.
Life is as complicated as we make it...

Tomi ::

janmikec: pred nekaj meseci sem bil udeležen v nesreči, ki objektivno ni bila moja krivda, policija pa je zaradi pragmatičnosti in "dolžnosti", da jo mora, dodelila meni. Šlo je za nesignifikanten znesek 100 €, meni pa predvsem za načela in čut za poštenost.

Kar sem naredil, je bilo sledeče: plačal sem kazen, in potem poslal informativni ugovor tistemu organu, ki je obravnaval prekršek. Poudaril sem, da mi je zaradi nesignifikantne vrednosti kazni v primerjavi z potencialno izgubo dobička zaradi postopka bilo lažje plačati kazen in s tem pravno-formalno končati postopek, da se pa ne strinjam z objektivno odgovornostjo. Citiral sem precej členov zakona, napisal še komentar na postopek, ipd. Predlagam, da uporabljaš podobno terminologijo, kjer jim poveš, da nimajo prav in da ti je vseeno za denar, ampak da ne čutiš objektivne odgovornosti.

Dolžni so ti odgovoriti, kar ti daje moralno zadoščenje, vsaj meni ga je. Dosegel bi pa v primeru postopka precej malo.
metrodusa.blogspot.com

šernk ::

Glej primer. Jaz se vključujem na glavno cesti, ti daš smernik da boš zavil v stransko iz katere prihajam jaz, jaz mislim da boš ti zavil in speljem...ti ne zaviješ in pelješ po glavni naravnost vame. Kdo je kriv ? Jaz, nimam se kaj zanašat na tvoj smernik. Policaj se pa itak nebo ubadal kdo ga je dal, kdo ga ni, jaz sem ti vzel prednost.


in zaradi tega je stanje na naših cestah takšno kot je. italijane se ima za katastrofalne voznike, pa pri njih na srečo vsaj veš, da bo dal smerokaz ko bo zavil in da bo sigurno zavil. pri nas pa lahko le čakaš in šele ko človek dejansko zavije lahko spelješ. seveda včasih mora še tebe počakati, da se vključiš na glavno cesto, ker je pot preozka za 2 avta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

in da bodo vsi čakali le tebe, da se spomniš kaj boš naredil?

Lahko sklepam, da avto od znotraj vidiš enkrat na mesec?

Moja izkušnja je, da v klasičnih krožiščih s 4imi priključki je totalno jasno a bo avtomobil, ki je v rondo zapeljal na tebi nasprotnem priključku šel na drugem izvozu ven al bo rinil na tretjega. Če gre na drugem ven se skozi krožišče pelje precej bol naravnost in je fizikalno nemogoče da se bo premislil in šel na tretjega. To je klasična situacija na rondojih katere so ruknili na regionalko in dva stranska priključka. Tle s smernikom ne poveš ničesar.

Drugo je če greš na prvem izvozu ven, kjer nekatere avtošole učijo, da daš desni smernik še preden sploh zapelješ v rondo - ker te un na prvem uvozu že vidi in morda tut čaka, ker stoji ti pa se premikaš in bo potreboval mal več časa da umakne svojo rit in te lahko ovira.

Tretja reč je pa, če gre avto ven na tretjem izvozu ko mora dejansko odfurat 3/4 celega kroga in nujno bol upočasni in se iz trajektorije ne da zanesljivo sklepat kaj bo naumijo.

Četrta reč je pa obnašanje heblov za vklapljanje levih/desnih smernikov in močnejše obračanje volana v desno/levo. Peljal sm že precej avtomobilov in v nobenem se lev žmigavec ni dobro počutil ko sm zavijal v desno. Plus takoj ko mal odviješ volan se ugasne in ga moraš vklapljat nazaj.

Rezultat vsega tega je delež vklopljenih smernikov pri zapuščanju krožišča.
Ki kot že rečeno, v primeru trka tebe ne operejo krivde da si me izsilil. Profit je torej?
Zbogom in hvala za vse ribe

mikic007 ::

Kolikor vem, se da naknadno ugotoviti, ali je bil smernik vklopljen ali ne. V katerih priemrih to dejansko izvajajo pa ne vem.

Vecje rondoje s semaforji sem prvic resno srecal na poljskem leta nazaj. Bil sem popolnoma zmeden, ampak sem se drzal pravil, zahebal in se odpeljal v napacno smer (kasneje brez skode obrnil in izbral pravi pas). V tretje sem ga odpeljal rutinsko in vsakic naslednjic enako. Kmalu sem tudi ugotovil, da ni nobena sramota in tudi ne problem "izsiliti" drugi pas - ostali vozniki so mi rade volje dopustili mahinacije, brez gest in trobljenja.

Iz tega sklepam, da je v prometu vse odvisno od splosne kulture. Neki bedasti Poljaki so mi dali vedeti, da se da v prometu tudi brez uporabe rok, luci in troblje priti do cilja, na koncu veliko bolj sprosceno in varno. Od takrat jih veliko bolj spostujem, sem pa imel vedno tezave priti nazaj v formo ob vrnitvi v Slovenijo.

Sicer pa v rondojih ob vkljucenem smerniku vedno tudi vidno zmanjsam hitrost in s tem "nesrecniku", ki bi me sicer cakal, dam vedeti, da bom zapustil rondo.

BlueRunner ::

Kolikor vem, se da naknadno ugotoviti, ali je bil smernik vklopljen ali ne. V katerih priemrih to dejansko izvajajo pa ne vem.

Za žarnico se da ugotoviti po stanju nitke, če je bila prižgana ali ugasnjena v trenutku, ko je steklo počilo (stelko žarnice, ne steklo žarometa). Kar je v primeru smernikov, ki utripajo, primerno samo za nesporen dokaz, da je smernik v trenutku trka bil vključen, ne more pa se s tem dokazati, da je bil izključen.

To se običajno uporablja za ugotavljanje, če so v trenutku trka delovale pozicijske luči, žarometi in/ali zavorne luči, nisem pa še slišal, da se bi to uporabljalo za smernike. IMHO je to bolj varianta izrednega tehničnega takrat, ko dejansko pride do poškodb in smrti in se ugotavlja v kakšnem stanju je bilo vozilo, da se določi morebitno kazensko odgovornost. Ne vem, če se to izplača ali sploh počen pri nesrečah 1. kat. To bi moral povedati kakšen policist.

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Rezultat vsega tega je delež vklopljenih smernikov pri zapuščanju krožišča.
Ki kot že rečeno, v primeru trka tebe ne operejo krivde da si me izsilil. Profit je torej?

Mater ste eni leseni... Ob pravilni uporabi smernikov do izsiljevanja sloh NE BI prišlo! Vsem je jasno da se krivde ne opere... a zato se pa kar ni treba primerno obnašat v prometu al kako? Je treba izzivat nesreče?

Če bi se neuporaba smernikov dosledno kaznovala bi se folk _zelo_ hitro navadil na njihovo uporabo. Ne glede na vse tvoje 'težave' ob njihovi uporabi.
Life is as complicated as we make it...

BlueRunner ::

No, če človeku ne potegne, da je tudi ne-sporočanje namena drugim udeležencem v prometu povod za nesrečo, ta pa, ne glede na to kako bo določena krivda, stane toliko in toliko časa, živcev in dela z zavarovalnico, jim pač ne potegne. Očitno je nekaterim lažje zatupiti nekaj ur življenja, kot pa levo dlan premakniti nekaj cm.

mikic007 ::

V Sloveniji je splosen problem, da vozniki cisto prevec "razmisljajo", ko vozijo. Ves cas razmisljajo, ali se je na dolocenem odseku potrebno drzati omejitve (ali je ta res upravicena), ali na odseku stojijo policaji, ali je rondo premalo prometen za nakazovanje smeri, ali je ponoci res potrebno upostevati predpise, glede na to, da ni prometa, ali lahko nekaj spijem, ker imam itak samo par km do doma ....

Jaz sem se navadil, da delam vse po pravilih, nic se ne sprasujem, ali je kak znak sam sebi namen ali ne. Voznja je preprostejsa in veliko bolj se lahko posvetim voznji sami, ker ne iscem moznosti krsitve predpisov. To se mi zdi nepotrebno obremenjevanje.

Pri vsem je isto, ce das zmigavec vedno, ce se pripnes vedno, je neznatna moznost, da enkrat pozabis. Poznam pa jih veliko, ki najdejo 100 razlogov, zakaj se ne pripeti ter zakaj se na splosno ne drzati pravil. In taki se tudi zmerom pritozujejo nad kulturo ostalih voznikov ter seveda nad delom policistov.

WarpedGone ::

Mater ste eni leseni... Ob pravilni uporabi smernikov do izsiljevanja sloh NE BI prišlo! Vsem je jasno da se krivde ne opere... a zato se pa kar ni treba primerno obnašat v prometu al kako? Je treba izzivat nesreče?

Nekateri smo "leseni", drugi se pa zaletavate v rit/bok in krivite tretje. Plus, ne veste sploh kaj pomeni izzsiljevanje.

Izsiljevanje se zgodi vedno kadar mora nekdo s prednjostjo zavirat zaradi drugega brez prednosti.
Če bi on dal smernik in zavil bi te še vedno izsilil. Tule sicer trdiš, da do nesreče nebi prišlo ker bi mu ti dala prostor ampak to je "Če Čebula nebi mela Če...". Bluziš ker hočeš met prav in dokazuješ svoje neki na suho kar sploh ni osnovna poanta začetka debate.

Ja sporočanje namena je nujno. Jaz namen zapustitve rondoja sporočam s smerjo vožnje. Kadar ni dovolj očitna, dam smernik. Kdor je tako lesen da ni sposoben videt smeri in hitrosti premikanja vozila pa naj čaka in se uči opazovat.

Sploh pa je sporočanje namena NUJNO kadar hočeš/nameravaš storit nekaj proti pravilom (pričakovanju vseh ostalih): kot je spreminjanje voznega pasu sredi rondoja - spreminjanje voznega pasu sredi križišča ipd. V teh primerih še nism videl junaka, ki bi dal smernik da bi okolico vsaj opozoril da namerava naredit štalo. Naredi jo pa vseeno. Je pa potem ful kulturen in vzoren, ko na ekskluzivnem pasu za levo da levi smernik. Pa bi blo bistveno več profita če bi ga dal prej ko je delal štalo. Sedaj boste zopet sami papeži kako tega sploh nebi smel narest ampak vaše papeštvo je pač samo papeštvo, dogajanje na cesti pa neki druzga.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Če bi on dal smernik in zavil bi te še vedno izsilil. Tule sicer trdiš, da do nesreče nebi prišlo ker bi mu ti dala prostor ampak to je "Če Čebula nebi mela Če...". Bluziš ker hočeš met prav in dokazuješ svoje neki na suho kar sploh ni osnovna poanta začetka debate.

Ne vem a me ti zajebavaš... al sploh ne bereš kaj pišem. Če bi on dal smernik ga jaz ne bi izsilila. Ker pa smernika ni dal (torej ni nakazal namena da bo zavil direkt pred mene oz. vame) pa sem ga izsilila. Nikoli nisem trdila da pravno formalno nisem kriva. Ne pred policaji, ne pred zavarovalnico in ne tukaj. Trdim pa da nesreče nisem izzvala jaz, ampak on (kar, seveda, ne pomeni da je on kriv).

WarpedGone je izjavil:

Ja sporočanje namena je nujno. Jaz namen zapustitve rondoja sporočam s smerjo vožnje. Kadar ni dovolj očitna, dam smernik.

ZVCP člen 42 te gladko postavi na laž.

WarpedGone je izjavil:

Sploh pa je sporočanje namena NUJNO kadar hočeš/nameravaš storit nekaj proti pravilom (pričakovanju vseh ostalih): kot je spreminjanje voznega pasu sredi rondoja - spreminjanje voznega pasu sredi križišča ipd.

Ti res nisi za na cesto. Sporočanje namena je nujno vedno. Smernik _moraš_ uporabiti tudi kadar si na jasno označenem pasu za obvezno smer. Recimo na pasu pred križiščem ki je namenjen izrecno za zavijanje v desno. Sredi križišča je pa sploh prepovedano kakršnokoli menjavanje pasov.

Ti bi torej uporabljal smernike le kadar imaš namen kršiti predpise? Dokazuješ da si brezobziren voznik ki so mu predpisi (ter ostali udeleženci v prometu) španska vas.
Life is as complicated as we make it...

BlueRunner ::

V Sloveniji je splosen problem, da vozniki cisto prevec "razmisljajo", ko vozijo. Ves cas razmisljajo, ali se je na dolocenem odseku potrebno drzati omejitve (ali je ta res upravicena), ali na odseku stojijo policaji, ali je rondo premalo prometen za nakazovanje smeri, ali je ponoci res potrebno upostevati predpise, glede na to, da ni prometa, ali lahko nekaj spijem, ker imam itak samo par km do doma ....

Bom tole sarkastično pokomentiral... pa sploh ne tebi mikic.

Ves cas razmisljajo, ali se je na dolocenem odseku potrebno drzati omejitve

Da. Vedno, kadar prometna signalizacija to predpisuje, ni kaj za razmišljati.

ali je ta [omejitev] res upravicena

Se najbolje razmišlja doma v fotelju ali za šankom s pirom v roki.

ali na odseku stojijo policaji

Najbolje, da si preprosto umisliš, da policaj stoji za vsako tablo za začetek/konec naselja, za vsako omejitvijo hitrosti, na vsaki avtobusni postaji in za vsakim ovinkom. Nekateri tako ali tako razlagajo, da je temu res tako in najbolje, da jim popolnoma verjameš in ravnaš v skladu s tem.

ali je rondo premalo prometen za nakazovanje smeri

Če delaš tako, kot te je učil inštruktor vožnje, boš dal brez razmišljanja žmigavec tudi na poponoma praznem parkirišču...

ali je ponoci res potrebno upostevati predpise

... ob treh zjutraj ...

glede na to, da ni prometa

... samo v soju cestnih svetilk.

ali lahko nekaj spijem

Če se avtomatično odrečeš alkotu, ker imaš v planu vožnjo, lahko tudi to odmisliš.

ker imam itak samo par km do doma

Ali pa moraš samo preparkirati vozilo. Seveda pa je pločevina neuničljiva in nihče še ni pijan snel kakšnega stebrička ali butnil v parkiran sosedov avto.


Če kdo o teh stvareh resnično razmišlja, ko je že za volanom, potem ima hudo težavo z razporejanjem prioritet in določanjem kdaj je primeren čas za kaj. Torej opravičljivo v času učenja vožnje, kasneje pa to postane samo nepotreben balast.

Ali je morda potrebno razmišljati tudi to, če je potrebno ustaviti, ko ti pomaha policist z loparčkom? Konec koncev je tudo to "prometna signalizacija" in nič drugega.

Pithlit ::

BlueRunner je izjavil:

Ali je morda potrebno razmišljati tudi to, če je potrebno ustaviti, ko ti pomaha policist z loparčkom? Konec koncev je tudo to "prometna signalizacija" in nič drugega.

A nismo imeli točno tak primer kakšen teden nazaj ko je kekec kar odpeljal mimo in se potem pritoževal da so ga policisti malenkost bolj strogo obravnavali?
Life is as complicated as we make it...

knesz ::

krho je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

V tej državi, kjer je kazen za nevklop smernika pri zapuščanju rondoja 300 EUR, nam ostane samo še sakrazem...

Pozabil si na dodatek 3h pik! Sem to fasal zadnjič, k mi je v krožišču zazvonil telefon in sem pogledal na zaslon, za menoj pa provida...

Sicer OT, ampak zakaj mu pa na telefonu nisi pokazal da je bil neodgovorjen klic?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21643834 (37728) GrimReaper
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738490 (33361) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346865 (42818) floyd1
»

Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10318363 (15770) BlueRunner
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524839 (21228) ThinkPad

Več podobnih tem