» »

Krožišča

Krožišča

1 2 3
4
5

Malajlo ::

Naučte se vozit po zunanjem, če greš takoj ven, sicer pa zapelješ v notranjega in makar čez tri metre nazaj na zunanjega in ven. Takoj ven. Dovoljeno je narediti tudi en krog, da se skobacaš iz krofa.
Kdor je na zunanjem, mora ven. Na Žalah je totalna loterija, a misli res ven, ali samo "res". Ker tam ponavadi v tretjem izvozu zapustim krof in je ven priti brez zaviranja kar tvegano. Dejansko bi morali uvesti pravilo, da ima notranji prednost. Prvo kot prvo zunanji lažje vidi desni žmigavc, medtem ko notranji skozi zunanji avto ne vidi na njegovo desno stran.
Do takrat bom pač počakal, da se telebajski po zunanjem odpeljejo skoraj cel krog. Pa še prej si bom vrat zlomil, ko se oziram v face in razbiram iz obrazne mimike naslednjo potezo. Ker mi je res nerodno čakati in ovirati promet, ko čakam na nedvoumno potezo zunanjega.
Sicer čakam, da me nabaše tisti drugi zunanji, ko nalepljen na rit prvemu tišči proti četrtemu izvozu. Po zunanjem pasu. Ker mu je fotr reku, da naj se tam pelje, ker če bo pizdarija, bodo itak drugi krivi.

Invictus ::

Cel kup neplodne debate okoli smernikov in prednosti, pa še vedno nikogar ne motijo predimenzionirana dvopasovna krožišča.

Pri enopasovnih bi vsa ta vaša debata šla v luft, ker nikoli ne bi zapeljal na kao prosti pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malajlo ::

Dvopasovna precej povečajo prepustnost. Seveda, če bi folk znal to uporabljati. Zdaj je pares isto kot enopasovna, ja, se strinjam.

Superboyy ::

Vsa dvopasovna krožišča bi moral zrihtat kot je ta v BTCju pri emporiumu in pri Qlandiji v Kamniku.

Zunanji pas pelje samo do prvega izvoza, notranji pa na ostale.

Sploh smotani so teli na Štajerski cesti (od rondoja tomačevo proti žalam), kjer ni niti polne črte, ki bi usmerila zunanji pas na izvoz.
streetview

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Za te na Štajerski se strinjam. Že tako je dvopasovnica, ki jo nekateri jemljejo kot AC (levi pas je samo za prehitevanje! There be dragons!) in delajo kroge po zunanjih straneh.
In taisti se potem na AC pa po levem cijazi.
Polne črte FTW. Če ne moreš na notranji pas, ker ne greš takoj ven, počakaš notranjega, ker vidiš njegov žmigavec. Tisti drugi notranji pa že vidi, da zunanji ne bo šel ven, ampak ga spusti naprej in obenem zunanjemu še gledari ni treba, če je frej za zapeljat na notranjega.
A če na zunanjem (ker ni črt) en prihaja, tudi kar zapelješ v krožišče? Ali pa na glavno cesto, saj je takorekoč isto. Razen da ne velja desno pravilo, ampak kdor je not(ranji), ima prednost.

joze67 ::

negotiator je izjavil:

Kakorkoli, še vedno ne vem, kako se lahko pelješ vzporedno s tistim znotraj, če bi moral počakat, da gre on mimo tvojega priključka, ker ne veš, če ne bo slučajno zavil takoj, na naslednjem izvozu, desno od tebe.


V resnici zelo enostavno. Do krožišča vodi dvopasovna cesta (dva prometna pasova). Vštric pripeljeta avtomobila. Levi se pravilno vključi na notranji pas (drugi odstavek 60. člena ZPrCP), desni ... se prav tako pravilno vključi na zunanji pas (isti odstavek, z razlogom, ker mu prometna situacija ne dopušča, da bi se razvrstil na notranji pas). Potem vozita vštric po krožišču.

V živo dnevno na Štajerski/Titovi/novi vpadnici od Tomačeva do Žal, Ljubljana.

Utk ::

Kakšen znak?

ZPrCp
60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

In kako veš, da greš v krožno križišče?

Invictus ::

Utk je izjavil:


In kako veš, da greš v krožno križišče?

Izklopiš spomin zlate ribice !?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

joze67 ::

Človek ima point, I stand corrected. Pred krožiščem seveda je znak za krožišče, ciljal sem samo na odsotnost tistega za odvzem prednosti.

Malajlo ::

Pred vsakim nadaljevanjem poti proti naslednjemu izvozu štango pa narobe trikotnik postavit. S polno črto bi šlo še bolj enostavno.
Saj na pospeševalnih pasovih na AC tudi nimaš prednosti pred tistimi, ki se že vozijo.

fosil ::

next3steps je izjavil:

Meni se večpasovna krožišča zdijo dobra priložnost za pobiranje denarcev ignorantom. Sploh takim, ki najraje kar iz notranjega pasa zavijajo izven krožišča. Me je že parkrat imelo, da bi take ignorante tudi sam ignoriral, s tem bi povzročili nesrečo in bi od njih pobral dnarce.
Sam me ma premalo ignoratna v sebi.

Če se voziš po zunanjem pasu in ne zapustiš krožišča si ignorant ti.
Tako je!

M.B. ::

V Mariboru pri Qlandiji so krožišča kjer lahko iz notranjega ali zunanjega na določene izvoze zapelješ. Streetview. Pa je to 2. izvoz. Na naslednjem krožišču je pa še tabla kam se morš razvrstit. Na tem pa ni table. :)
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

fartman ::

negotiator je izjavil:

Če ima pokvarjen avto, je sam kriv, ker ga ni primerno vzdrževal (hja, kruta so ta cestna pravila). Tudi, če mu sredi ceste odpovedo zavore, je on kriv, ker ni primerno vzdrževal avta.

Za pogajalca imaš nenavadno močno stališče... In imaš prav, če se na to zanašaš brezpogojno in te ne moti, če ti to napišejo na nagrobnik, če v tvojem primeru realnost ne bo dosegla pričakovanj.

Utk ::

fosil je izjavil:

next3steps je izjavil:

Meni se večpasovna krožišča zdijo dobra priložnost za pobiranje denarcev ignorantom. Sploh takim, ki najraje kar iz notranjega pasa zavijajo izven krožišča. Me je že parkrat imelo, da bi take ignorante tudi sam ignoriral, s tem bi povzročili nesrečo in bi od njih pobral dnarce.
Sam me ma premalo ignoratna v sebi.

Če se voziš po zunanjem pasu in ne zapustiš krožišča si ignorant ti.

https://goo.gl/maps/g3LQ5BqLJyQ2
No povej ti genij kako boš tu zavil proti centru tako, da bo zunanji par prost, da se bojo lahko vključili ti iz enega uvoza prej.

fosil ::

Kaj ti ni jasno?
Če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu, se moraš premaknit na notranji pas.
Če greš ven na prvem izvozu potem ostaneš na zunanjem.
Najbolj ovirajo promet tisti, ki se ves čas vozijo po zunanjem.
Tako je!

fartman ::

fosil je izjavil:

Če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu, se moraš premaknit na notranji pas.

Ampak, če se ne, kaj sledi v konkretni situaciji?
Pravila niso zagotovila.

Invictus ::

fosil je izjavil:

Kaj ti ni jasno?
Če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu, se moraš premaknit na notranji pas.
Če greš ven na prvem izvozu potem ostaneš na zunanjem.
Najbolj ovirajo promet tisti, ki se ves čas vozijo po zunanjem.

Najbolj ovirajo promet tisti, ki me v krožišču prehitvajo po desni...

Zato vozim po sredi, če se da ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

joze67 ::

fosil je izjavil:


Če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu, se moraš premaknit na notranji pas.

Če prometna situacija to dopušča. Sice smeš po sunanjem.

fosil je izjavil:


Najbolj ovirajo promet tisti, ki se ves čas vozijo po zunanjem.

Mogoče. Ampak ko bo en zunanji trčil v enega notranjega, ki se je odločil, da gre ven in da posledično nihče drug nima razloga, da bi vztrajal v krožišču, bo nekaj časa bistveno bolj oviran promet,

cebelar123 ::


a ali b pot?

Utk ::

joze67 je izjavil:

fosil je izjavil:


Če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu, se moraš premaknit na notranji pas.

Če prometna situacija to dopušča. Sice smeš po sunanjem.

Tako je. Folk ne vidi niti da mu iz leve prihaja avto, pa je to edina stvar, ki jo moraš gledat v krožnem, ampak vseeno vidi, da bi se tist avto lahko umaknil na notranji pas, pa se ni, kar pomeni, da gre ven na prvem izvozu. Kakšna logika.

fartman ::

Utk ::

fartman je izjavil:

https://www.wiz.si/-/se-o-kroziscih-kak...

Če si sam v križišču kot na teh slikacah, se lahko tudi v kontra smer voziš pa je čisto vseeno. Dodaj not 30 avtov, pa potem piši teorijo kako se vozi.

negotiator ::

joze67 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Kakorkoli, še vedno ne vem, kako se lahko pelješ vzporedno s tistim znotraj, če bi moral počakat, da gre on mimo tvojega priključka, ker ne veš, če ne bo slučajno zavil takoj, na naslednjem izvozu, desno od tebe.


V resnici zelo enostavno. Do krožišča vodi dvopasovna cesta (dva prometna pasova). Vštric pripeljeta avtomobila. Levi se pravilno vključi na notranji pas (drugi odstavek 60. člena ZPrCP), desni ... se prav tako pravilno vključi na zunanji pas (isti odstavek, z razlogom, ker mu prometna situacija ne dopušča, da bi se razvrstil na notranji pas). Potem vozita vštric po krožišču.

V živo dnevno na Štajerski/Titovi/novi vpadnici od Tomačeva do Žal, Ljubljana.


Ja, v tem primeru se lahko zgodi, da sta vzporedno, ne vem pa, kako lahko notranji zunanjemu prekriža pot, če gre notranji ven pri prvem ali drugem izvozu, zunanji pa pri tretjem, četrtem, itd.?
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

fartman je izjavil:

negotiator je izjavil:

Če ima pokvarjen avto, je sam kriv, ker ga ni primerno vzdrževal (hja, kruta so ta cestna pravila). Tudi, če mu sredi ceste odpovedo zavore, je on kriv, ker ni primerno vzdrževal avta.

Za pogajalca imaš nenavadno močno stališče... In imaš prav, če se na to zanašaš brezpogojno in te ne moti, če ti to napišejo na nagrobnik, če v tvojem primeru realnost ne bo dosegla pričakovanj.


Saj se ne strinjam s tem, vem, da se lahko zgodi, da se avto pač pokvari in nisi imel vpliva na to. To sem napisal samo zato, ker "naj bi dejansko tako bilo". Ne vem pa, zakaj omenjaš nagrobnik, hitrost tistega je bila 20-30km/h. Take stvari se itak dogajajo samo pri nižjih hitrostih, drugje je to izvedeno s semaforji in podobnim. Če pa si v enaki situaciji na križišču brez semaforja, pri omejitvi hitrosti 90km/h, takrat pa že lažje vidiš ali bo tisti upočasnil in zavil ali ne.
All easy problems have already been solved.

xordie ::

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?


B primerov vidim ogromno v MB pa me vedno zanima od kje ta logika?
x

fartman ::

Utk je izjavil:

...

Ja, v praksi je potrebno biti preudaren, absolutno, se strinjam, da gre tu samo za osnovne smernice.

xordie je izjavil:

B primerov vidim ogromno v MB pa me vedno zanima od kje ta logika?

"Notranji" pas, čeprav nepraktično; če že, bi morali robnike spustiti kakšen meter, dva prej.

negotiator je izjavil:

...

Nagrobnik pišem zato, da si je možno posledice predstavljati bolj plastično...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fartman ()

SuperVeloce ::

iz europarka proti tržaški ni potrebno (niti pretirano smiselno) iti na B. Dejansko zelo malo pripomoreš k tekočemu prometu, če sploh. Namenjeno (B) je pa samo za tiste, ki prihajajo v krožišče iz smeri center. sam sicer pogosto zavijem notri... včasih še sam ne vem, komu na čast
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

negotiator je izjavil:

Ja, v tem primeru se lahko zgodi, da sta vzporedno, ne vem pa, kako lahko notranji zunanjemu prekriža pot, če gre notranji ven pri prvem ali drugem izvozu, zunanji pa pri tretjem, četrtem, itd.?

Ne vem, kako bi lahko ne prekrižal poti, če gre prej ven. Izvozi so pri zunanjem.

negotiator ::

joze67 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Ja, v tem primeru se lahko zgodi, da sta vzporedno, ne vem pa, kako lahko notranji zunanjemu prekriža pot, če gre notranji ven pri prvem ali drugem izvozu, zunanji pa pri tretjem, četrtem, itd.?

Ne vem, kako bi lahko ne prekrižal poti, če gre prej ven. Izvozi so pri zunanjem.


Pardon, sem se zmotil, notranji gre ven pri tretjem ali četrtem, zunanji pa pri prvem ali drugem (ravno obratno).

No, razloži, kje se tukaj zunanji in notranji kaj križata pri izvozih:

All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Superboyy je izjavil:

Vsa dvopasovna krožišča bi moral zrihtat kot je ta v BTCju pri emporiumu in pri Qlandiji v Kamniku.

Zunanji pas pelje samo do prvega izvoza, notranji pa na ostale.

Temu se reče "turbo" krožišče.
Ampak šele tam bo zmeda.
Vsakič, ampak res vsakič, ko se v katerega zapeljem, vidim enega, ki v krožišču upočasni, včasih celo ustavi, da razmisli, ali bi peljal ravno, po pravilih, ali pa bi se raje na glavo postavil in vozil pravokotno na ravnino Zemlje.
Vsakič.
(primer: titova cesta pri Europarku)


Oh, je nekdo celo sliko dal... telepatija ;)

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

SuperVeloce je izjavil:

iz europarka proti tržaški ni potrebno (niti pretirano smiselno) iti na B. Dejansko zelo malo pripomoreš k tekočemu prometu, če sploh. Namenjeno (B) je pa samo za tiste, ki prihajajo v krožišče iz smeri center. sam sicer pogosto zavijem notri... včasih še sam ne vem, komu na čast

Ja, da upočasniš promet, a ne?
Ker normalno ni mogoče zaviti, ker temu ni namenjeno. Tvoj pas lepo gre dalje "ravno" (v smislu: brez slaloma).
Je že kdo v šali rekel, da bi na konec robnika morali dati meter visok kol, po možnosti z eksplozivom, ki se aktivira na dotik. Pa bi folk še vedno prevozil...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Spajky ::

Ah krožišča ... pri nas v KP imamo tudi eno za kolesarje ... verjemite ali ne, res je :)) ... in vsi se peljejo kar počez (tudi motorinčki do 25km/h) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

MrStein ::

Hja, ker ni fizične ovire na sredini, a ne? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Spajky ::

Tudi če bi bla, bi kar najkrajšo pot ubrali ;) .
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

cebelar123 ::

xordie je izjavil:

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?

B primerov vidim ogromno v MB pa me vedno zanima od kje ta logika?


Nevem jaz grem zmeraj po poti A. Saj preden prideš do možnosti a b je samo en pas"tisith par metrov med avtom in quadom" in če ostaneš na njem avtomatsko odpelješ po poti A.

MrStein ::

Mogoče malo bolj pregledna slika:
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IL_DIAVOLO ::

Jaz se drzim 3 pravil

- Ostanem na zunanjem pasu, ce zapustim krozisce v prvem izvozu
- Grem na notranjega ce zapustim krozisce v drugem ali tretjem izvozu
- Zapustim notranji pas ce je zunanji pas prost, drugace odpeljem se en krog.

PS: Tale krozni pri europarku pa res totalno zmede voznika.

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

t

MrStein je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

iz europarka proti tržaški ni potrebno (niti pretirano smiselno) iti na B. Dejansko zelo malo pripomoreš k tekočemu prometu, če sploh. Namenjeno (B) je pa samo za tiste, ki prihajajo v krožišče iz smeri center. sam sicer pogosto zavijem notri... včasih še sam ne vem, komu na čast

Ja, da upočasniš promet, a ne?
Ker normalno ni mogoče zaviti, ker temu ni namenjeno. Tvoj pas lepo gre dalje "ravno" (v smislu: brez slaloma).
Je že kdo v šali rekel, da bi na konec robnika morali dati meter visok kol, po možnosti z eksplozivom, ki se aktivira na dotik. Pa bi folk še vedno prevozil...

seveda lahko zaviješ, samo za gume se ne smeš prevč sekirat :). glede na to, da mi v savinjski ena (povratna) pot čez črnivc nese gume bek za enotedensko rondo drajsanje po mb, se jaz pač ne
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

šernk ::

nehajte že mešat tako imenovana turbo krožišča in navadna...pravila v enem in drugem so popolnoma drugačna. Turbo te sama usmerjajo in razen talentov ne moreš zajebat kako ga prepeljat. talent se mora pa konkretno potrudit da zajebe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MrStein ::

Dvojna krožišča izumirajo
Tako da to več ne bo problem...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


PS: Tale krozni pri europarku pa res totalno zmede voznika.

Ja, vnaprej postavljeni znaki s sliko razporeditve in poti,
nadaljnje puščice na tleh, če kdo pozabi, ter
nič menjavanja pasu (nič odločitev) v krožišču, to vse je zelo zmedljivo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Unknown_001 ::

MrStein je izjavil:

Dvojna krožišča izumirajo
Tako da to več ne bo problem...


Zarad neprilagojencev, češ tko se je včasih zmer vozilo, tako je prav... well fuck!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Rahuk ::

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?



Zmeraj se smejim tistim, ki se vozijo po B. Haha, talenti za vožnjo. ;)

negotiator ::

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?


Če greš ven pri drugem izvozu, A, če pa pri tretjem ali cel krog, potem pa B. Če prav vidim, je vmes celo fizična ovira, tako da pri drugem itak "ne moreš" ven, če greš po notranjem pasu.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

negotiator je izjavil:



No, razloži, kje se tukaj zunanji in notranji kaj križata pri izvozih:


Še manj se križata, če zunanjega npr sploh ni. Ampak o tem se ne pogovarjamo, ali pač?

Kaj pa, če/ko notranji hoče ven na drugem izvozu, zunanji pa ne?
In še enkrat p o č a s i   p o n a v l j a m, da do tega trenutka (ko se notranji odloči, da je dovolj) ne notranji ne zunanji nista naredila n o b e n e g a   p r e k r š k a.

fartman ::

negotiator je izjavil:

Če greš ven pri drugem izvozu, A, če pa pri tretjem ali cel krog, potem pa B. Če prav vidim, je vmes celo fizična ovira, tako da pri drugem itak "ne moreš" ven, če greš po notranjem pasu.

Saj v bistvu ne vem, kaj si napisal s temi ovirami. Prav ta primer razlaga ta slika



na tem linku - zadnja slika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fartman ()

Pithlit ::

Grozno je ko se folk še v turbo krožiščih ne znajde (in počne neumnosti, recimo rine po B poti v zgornjem primeru). In potem se pametne delajo...
Life is as complicated as we make it...

joze67 ::

No, s temi znaki je namen projektanta jasen: iz dveh smeri ("stranskih") ni možno U-obračanje, iz dveh ("glavnih") pa je. In se mi zdi to precej smislena ureditev - za razliko onih ljubljanskih, ki kličejo po nesreči, je tu omogočen tekoč dvopasovni promet po glavni smeri.

Pot "B" torej izbere nekdo, ki mu ni jasno, ali pa nekdo, ki hoče iz stranske smeri obrniti nazaj. Težko bi rekel, da je v prekršku, zna pa biti izziv tak manever izvesti tekoče.

fartman ::

Pithlit je izjavil:

Grozno je ko se folk še v turbo krožiščih ne znajde (in počne neumnosti, recimo rine po B poti v zgornjem primeru). In potem se pametne delajo...

Poskušajmo biti malo konstruktivni in edukativni ;)

Invictus ::

Glede na to, kako so birokratsko zakomplicirali krožišča, je to težko...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1024373 (2115) MrStein
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
304993 (3492) bsslo
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568847 (7641) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18331806 (27759) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10518820 (15209) ThinkPad

Več podobnih tem