» »

Krožišča

Krožišča

1
...
3 4
5
»

Pithlit ::

joze67 je izjavil:

Pot "B" torej izbere nekdo, ki mu ni jasno, ali pa nekdo, ki hoče iz stranske smeri obrniti nazaj. Težko bi rekel, da je v prekršku, zna pa biti izziv tak manever izvesti tekoče.

Seveda je v prekršku. Naj krožišče pač zapusti tam kjer je namenjeno (turbo krožišče ti kar samo pove kje moraš ven) gre nekam lepo varno obrnit, pa ponovi vajo. Ni težko.
Life is as complicated as we make it...

joze67 ::

In sicer je kršil (odstavek) (člen) ZPrCP? Ali je v prekršku glede na tvoj kodeks vožnje? Slednje ni izterljivo (če nimaš ravno 2m in 120kg samih mišic)

MrStein ::

Invictus je izjavil:

Glede na to, kako so birokratsko zakomplicirali krožišča, je to težko...

Še enkrat: kaj je nejasno? Ali komplicirano?
Bolj preprosto kot turbo krožišče sploh ne more nobeno križišče biti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

joze67 je izjavil:

In sicer je kršil (odstavek) (člen) ZPrCP? Ali je v prekršku glede na tvoj kodeks vožnje? Slednje ni izterljivo (če nimaš ravno 2m in 120kg samih mišic)

Turbo krožišča še niso zajeta v zakonih, ampak:
- če se ustavi, kar skoraj 100% mora, če misli speljati ta manever brez vožnje po robniku, je prekršek po 60-em členu ZPrCP, 5-a točka:
"Na krožnem križišču je prepovedano ustavljanje"
- če pelje čez robnik, je isto, kot če bi prevozil polno črto
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

seba44 ::

MrStein je izjavil:

Dvojna krožišča izumirajo
Tako da to več ne bo problem...


Članek iz 2014 pa jih kljub temu še veselo delajo. Recimo v Izoli na izhodu iz avtoceste. Pa bi lahko čisto enostavno naredili turbo krožišče kot jih imajo v Kopru. Tako se pa sedaj 90% pacientov vozi po zunanjem pasu na 2., 3. ali 4. izvoz kateri so tudi večinoma dvopasovni.

MrStein ::

A to počno?
Kdo točno? (mislim na gradnjo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Unknown_001 ::

Gradbena podjetja ofkors
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

MrStein ::

A res ne otroci iz vrtcev?
Super.

Zdaj pa še razlaga za tapočasne:
Nekdo je moral narediti načrt, nekdo je moral načrt uskladiti z okolico, potrditi in tako dalje, vse gor do predsednika vlade.

Razen če gre za privat lastnino, kar pa dvomim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

negotiator ::

joze67 je izjavil:

negotiator je izjavil:



No, razloži, kje se tukaj zunanji in notranji kaj križata pri izvozih:


Še manj se križata, če zunanjega npr sploh ni. Ampak o tem se ne pogovarjamo, ali pač?

Kaj pa, če/ko notranji hoče ven na drugem izvozu, zunanji pa ne?
In še enkrat p o č a s i   p o n a v l j a m, da do tega trenutka (ko se notranji odloči, da je dovolj) ne notranji ne zunanji nista naredila n o b e n e g a   p r e k r š k a.


Ne razumem, na kaj se to nanaša, na mojo skico ali na to, da gre lahko notranji ven, kjer hoče?

Na moji skici je tako, kot bi moralo biti - notranji NE SME iti ven na prvem ali drugem, zunanji pa ne, na tretjem ali četrtem. Vsaj tako sem bil jaz naučen v AŠ, ne vem pa za ostale, kako so jih učili.
All easy problems have already been solved.

steev ::

To si bil pa slabo naučen. Zunanji gre lahko ven samo na prvem. Notranji pa kjer hoče s tem, da se itak prestavi najprej na zunanjega.
:|

negotiator ::

steev je izjavil:

To si bil pa slabo naučen. Zunanji gre lahko ven samo na prvem. Notranji pa kjer hoče s tem, da se itak prestavi najprej na zunanjega.


Kako veš? Kaj pa, če so tebe slabo naučili?
All easy problems have already been solved.

MrStein ::

Oba vesta narobe.
Je že bilo napisano, pa še enkrat:
- zunanji pas: če ni polne črte, katero bi prevozil pri nadaljevanju vožnje v krožišču, potem komot lahko nadaljuje, mimo izvoza. Sicer pa ne sme.
- notranji pas: lahko gre ven kje če, dokler ne bi tako šel čez polno črto. (it ven na prvem je sicer na večini "mikro" krožišč "akademsko")

Bonus: Včasih gradilci ceste imajo še manj pojma in kaj naredijo mimo predpisov.
Pa lep (in varen) dan! ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mare2 ::

Je vedno več križišč označeno s polno črto oz. ločilno pregrado, ker so vozniki hodili na različne avtošole. :)

En tak drastičen primer. Se spomnim, je nekdo napisal, da je inštruktor navajal, da se lahko cele ure voziš po zunanjem pasu v krožišču in uživaš. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

R1710 ::

Rahuk je izjavil:

cebelar123 je izjavil:


a ali b pot?



Zmeraj se smejim tistim, ki se vozijo po B. Haha, talenti za vožnjo. ;)

Kaj pa v situaciji, ko je krožni zamašen - kolona do mostu, potem čakaš v krožnem in se smejiš, ali zapelješ na B in sprostiš promet?

Btw; pravilna CPP vožnja je po A, B pa ni prekršek.

Oktan ::

Malo si bom sposodil temo,

gre se za tole križišče:
 1

1



V primeru da zavijamo desno in je rdeča luč je pravilno:
a) da zavijemo desno če ni pešča na prehodu, se ustavimo preden pridemo na ''desno cesto'' in če je prosto zapeljemo naprej.
b) počakamo za črto na zeleno luč in potem zavijemo desno

Na nasprotni strani križišča je ločen pas za desno in tam velja a)
 2

2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oktan ()

IL_DIAVOLO ::

Ce prav razumem, je turbo identicno navadnemu, le da je bolj prilagajeno talentom, ki ne poznajo pravil kroznega prometa.

GrimReaper ::

@oktan:
Saj imaš trikotnik in za pomoč še oranžno luč, seveda greš lahko po točki a, kakšno zeleno bi čakal, tista je za naravnost, če zavijaš desno ti nobeden ne križa poti.
Eno tako mesto, ki ga imam sam v mislih, se da speljat res dinamično, ker imaš na levi precej pregledno in ima ovinek precej večji radij kot ta na tvoji sliki, nekateri, posebej starejši, se pa praktično ustavijo.

Še nekaj, kje je na nasprotni strani ločen pas za desno, ker kot sam vidim je povsem enako kot na prvi sliki, en pas za naravnost in desno.

Pa še nekaj sem opazil, napisal si "se ustavimo". To nikakor ne velja, ustaviš se samo če je na levi promet, drugače zapelješ desno z zmanjšano hitrostjo, v tvojem primeru komot odpelješ ovinek s 30.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1024373 (2115) MrStein
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
304993 (3492) bsslo
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568847 (7641) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18331805 (27758) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10518820 (15209) ThinkPad

Več podobnih tem