Novice » Znanost in tehnologija » Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest
Thomas ::
Štromarji plačajo pavšal cirka 1k€-5k€ na celoten pack baterij - naračunaš na število ciklov baterije.
Tud lahko.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
guest #44 ::
Naj mi kdo razloži, kako za vraga te lahko trackajo, če je GPS enosmerni sistem? Sicer se zavedam, da se to počne, sam mi ni jasno kako to dela? A GPS enota pošilja nekam svojo pozicijo in če, kam jo sporoča?
Pyr0Beast ::
Sicer pa tudi ne vem, zakaj bi se ustavljali samo pri tem ?
Večino stroškov s cestami se da spravit v gorivo, zakaj nebi potem tudi še zavarovanja za primer nesreče, hell, še celo avtovleko bi se dalo notri 'zastonj' zrihtat ? Public service ?
Na meji pa preprosto pokontroliraš tablice na vstopu in izstopu in zahtevaš en račun s količino 10L goriva minimalno, če se že greš fašista, ali pa uvedeš vinjeto za tujce, ki ne mislijo tankat ? Sicer kompliciranje, pa vseeno, marsikaj se da ..
Meni bi bila všeč tudi ideja, da denar od vseh pijančkov ki jih zalotijo na cesti gre za rehabilitacijo žrtev popivanja, enako za prehitro/objestno vožnjo. Da ima zadeva vsaj nek pozitiven prizvok, ne samo polnjenje državne kase
Datalog ?
Srsly. Še mobitel te tracka, če le ima GPS receiver.
Večino stroškov s cestami se da spravit v gorivo, zakaj nebi potem tudi še zavarovanja za primer nesreče, hell, še celo avtovleko bi se dalo notri 'zastonj' zrihtat ? Public service ?
Na meji pa preprosto pokontroliraš tablice na vstopu in izstopu in zahtevaš en račun s količino 10L goriva minimalno, če se že greš fašista, ali pa uvedeš vinjeto za tujce, ki ne mislijo tankat ? Sicer kompliciranje, pa vseeno, marsikaj se da ..
Meni bi bila všeč tudi ideja, da denar od vseh pijančkov ki jih zalotijo na cesti gre za rehabilitacijo žrtev popivanja, enako za prehitro/objestno vožnjo. Da ima zadeva vsaj nek pozitiven prizvok, ne samo polnjenje državne kase
Naj mi kdo razloži, kako za vraga te lahko trackajo, če je GPS enosmerni sistem? Sicer se zavedam, da se to počne, sam mi ni jasno kako to dela? A GPS enota pošilja nekam svojo pozicijo in če, kam jo sporoča?
Datalog ?
Srsly. Še mobitel te tracka, če le ima GPS receiver.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
PaX_MaN ::
Naj mi kdo razloži, kako za vraga te lahko trackajo, če je GPS enosmerni sistem? Sicer se zavedam, da se to počne, sam mi ni jasno kako to dela? A GPS enota pošilja nekam svojo pozicijo in če, kam jo sporoča?
Podatke pošilja prek GPRS.
Aja, v začetku 2008 se je po naročilu Ministrstva za promet končal pilotski projekt elektronskega cestninjenja. O zasebnosti dotičnega predlaganega sistema so povedali tole:
Torej, koliko zasebnosti bodo uporabniki novega cestninskega sistema dejansko morali žrtvovati, bo precej odvisno od tega, kako kompleksen bo sistem. V Pilotskem projektu, ki smo ga izvedli v podjetju Logina, je bila na podlagi zahtev javnega naročila posebna pozornost namenjena prav varstvu zasebnosti uporabnikov in sicer z ločitvijo funkcije pobiranja cestnine (kar izvajajo Pobiralci cestnin) od funkcije ponujanja storitve posredovanja v plačilnem prometu (kar izvajajo Ponudniki).
Uporabnik ob sklenitvi pogodbe svoje osebne podatke zaupa izbranemu Ponudniku, ta pa mu preda OBU napravo, ki se navzven predstavlja samo s svojo identifikacijsko številko. Ko se uporabnik s svojo OBU napravo vozi po cestninski cesti, podatke za cestninjenje sporoča Pobiralcu cestnin (in ne Ponudniku!). Pobiralec cestnin iz identifikacijske številke ne more vedeti, kdo se vozi po njegovi cestninski cesti, ve pa, kaj je bilo prevoženo. Izračunani znesek posreduje Ponudniku, ki sicer ve, komu nato ta znesek zaračunati (kateremu komitentu), ne ve pa, kaj je ta komitent prevozil.
Ponudnik torej ve, kdo so njegovi komitenti, ne ve pa kje se vozijo, medtem ko Pobiralec cestnin ve, katere identifikacijske številke OBU naprav so bile na njegovi cestninski cesti, ne ve pa, katerim osebam te številke pripadajo.
techfreak :) ::
Verjetno je dovolj, da na določen interval škatlica pošlje trenutno pozicijo k ponudniku storitve.
Brrr. Nič pošiljanja...
Kot rečeno, uporabniku ne moreš zaupati.
Glede na prejšnjo pozicijo izračuna koliko je prevozil in to prišteje v bazo, prejšnja pozicija se pa izbriše. Torej je edini poseg v zasebnost hranjenje zadnje pozicije.
... takole računanje pa ja - da škatlica "ve" samo zadnjo in predzadnjo lokacijo.
Seveda ob predpostavki da sta hardver in softver/firmware odprtokodna.
Zaradi "varnosti" bosta verjetno zaprtokodna.
digitalcek ::
Aja, ker je tako hud in nepogrešljiv, da se mora sedaj voziti vsak dan iz Ljubljane v Maribor? A pej no pej.
Pa dajmo naredit izračun za Ljubljana-Novo Mesto. Ne delaj mi izračun za relacijo Šiška - Moste!!!
120 km x 0.15 x 22 dni je 396 evrov. Plus mesečno za 200 evrov goriva = skupaj 600 evrov.
Kvalificiran delavec: 1300 evrov - 600 evrov za vožnjo - ostane 700 evrov.
Res misliš, da se bo sposoben inženir fijakal v Ljubljano in delal 200 in več ur za 700 evrov mesečno?
V Avstriji se ne fijaka in dela niti za 2500 evrov neto. Preverjeno!
Potem je bolje, da se loči, da otroke v rejo in gre delat v Avstrijo za začetnih 2200 evrov mesečno minus flet (Celovec recimo 500 evrov). Ostane mu namreč visokih 1700 evrov. Hrana pa je tu nekje...
In ne, NISEM delodajalec.
Sem pa pristaš zdrave pameti, ki pametnim pove že sedaj, da take obremenitve ne bodo mogle iti skozi!
Tako kot ne bo moglo iti skozi morebitno približevanje plač (ali standarda) Srbiji, ali celo Kitajski...
Grey ::
Ok...počasi bo treba začet na kaki protisatelitski EMP raketi delat...tako ne gre več naprej. Sploh pa sedaj, ko prihajajo elektroavtomobili, ki ne povzročajo hrupa niti onesnaženja okolja...
alexa-lol ::
digitalcek je izjavil:
60 KM (novo mesto - ljubljana ena smer) * 30 centov = 18€. V eno smer.
Grem domov, plačam še nadalnjih 18€, skupaj 36€.
Nadaljujem matematiko. 36 evrov x 22 delovnih dni je 792 evrov.
Potni stroški?
Volk| ::
recimo da bodo začeli pri 0,15€
nato pride dodatek za upravljanje, računa, dodatek za čistejšo okolje, ddv, aja, pa ne pozabimo trosarine.
Juhuuu
nato pride dodatek za upravljanje, računa, dodatek za čistejšo okolje, ddv, aja, pa ne pozabimo trosarine.
Juhuuu
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
borutz ::
Ko so pri nas govorili o elektronskem cestninjenju se je omenjalo ceno 5 centov po prevozenem kilometru.
Vse kar je vec, bo veliko drazje kot vinjeta
Vse kar je vec, bo veliko drazje kot vinjeta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borutz ()
tadeee ::
Ne morete računat z 0.15€/km, potni stroški so za to da si ti pokriješ bencin, kar pomeni, da bi moral biti ob gps cestninjenju ta zastonj. Bolj realna cena se mi zdi 3 cente/km za po avtocesti. Če vzamemo relacijo nm-lj-nm, znese 120km*0.03€*21dni=75,6€ na mesec. In avto v osnovi ni namenjen za prevozu le ene osebe ampak več. Torej si teh 75€ razdeli na maksimalno 5 oseb, kar pride ca. 180€ letno na osebo. Kar pa je cena tu nekje z letno dajatvijo+vinjeto.
krho ::
0,03€/km me samo za avtocesto v/iz službe za celo leto stane 300€. Kje je potem še morje ipd. Hvala ampak jaz se bom potem vozil po stari cesti. Za izračun sem vzel 365-54*2(vikendi)-20(dopust) = 237 * cca 42km
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Volk| ::
saj bodo vse računali, ne samo avtoceste.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
digitalcek ::
Pa od kje vam ta stevilka 0.15eur, no?
Nizozemska vlada predlaga, da bi se cena oblikovala v razponu med 3 in 30 evrocenti na prevožen kilometer
Kaj si res tako naiven, da misliš, da bo pri nas cena 0.03?
Bo BLIŽE 0.30 kot 0.10! Lahko celo 0.20€ na km.
PJani ::
In GPS naj bi bil zadosti natančen? Kar jst vem GPS ma tudi 2-30m napake, kar je 0.2 - 3% napake v 1km! Potem naprimer da se voziš ob avtocesti po regionalni, boš dobil extra zaradi pogleda na avtocesto + 3% napake( iz GO v LJ je ~100km kar je extra 3km).
C/C++
digitalcek ::
Napaka 3 km x 2 (gor in dol) je 6 km dnevno x 0.15 je 0.90 evra x 22 dni je okoli 20 evrov. Krat 12 mesecev je 240 evrov letno. Super!
Krat (recimo samo 1000 voznikov) je to letno 240.000 evrov. In to samo na relaciji Lj - Ng in nazaj.
Pa še kakšnih 3000 na relaciji Mb-LJ in nazaj, pa pade še 720.000 evrov. Pa je miljonček brez dela in napora...
Ja, matematika je jeba...
Krat (recimo samo 1000 voznikov) je to letno 240.000 evrov. In to samo na relaciji Lj - Ng in nazaj.
Pa še kakšnih 3000 na relaciji Mb-LJ in nazaj, pa pade še 720.000 evrov. Pa je miljonček brez dela in napora...
Ja, matematika je jeba...
Echbart ::
Sam tolk a niso pred časom naši politiki govorili nekaj v smeri večje mobilizacije prebivalcev - poiskati si službo v krajih bolj oddaljenih od svjega doma - takšno cestninjenje bo zihr pripomoglo k temu! In kaj je narobe s trošarinami??? A premalo prinesejo?
nekikr ::
Seveda. Poglej kdaj poročila. Ne počnejo drugega kot raziskujejo, kje bi lahko še kaj pobrali ali obdavčili. Extra davek na ustekleničeno vodo? Ne me j....
hamax ::
Kaj si res tako naiven, da misliš, da bo pri nas cena 0.03?
Aha, torej si jo iz riti potegnil. Se mi je zdelo.
Goody ::
1. Elektronsko cestninjenje za vsa motorna vozila bo pri nas 2014. To je direktiva EU in tudi naš plan.
To da to EU od nas zahteva leta 2014 je navadna laž tistih, ki računajo, da bodo s tem zaslužili: podkupljivi politiki, državni uradniki in ponudniki teh storitev (prvo enormna investicija, nato pa vsakoletno vzdrževanje sistema (tu sem enkrat prebral takšno cifro da me je na rit vrglo...).
Bibi ::
Fantje ne bit tako plitki.
Prihajajo električni avtomobili in če ne boš imel te naprave za "cestninjenje" potem ne boš plačeval T.I. bencinskega tolarja. Se pravi, da bi bila država ob delež. Zato bodo te "obdavčili" preko te napravice za vsak km, ki ga boš naredil. Avti so vedno bolj varčni in denarja je vedno manj. Sicer nekaj dvigujejo cene, vendar je vse skupaj omejeno z prikazovanjem inflacije ipd... ni enostavno. Taka naprava bo rešila težavo.
Avtoceste bodo po tem podvigu bolj prane, kot tudi regionalne ceste. Za nedeljski izlet 100 km bo potrebno odštet še kakšnih 10 eur za ceste? Če bo tako se bo marsikdo začel vozi z javnim prometom, vlaki in podobno. Seveda bomo mi takrat že davno prodali naše železnice in avtobusne promete.
To kar so gradili že naši dedi, plačevali naši starši, bomo uporabljali mi, za kar pa bomo morali krepko plačevati.
Ali že ni dovolj? Nabrusite kose in srpe in hajd v Ljubljano!
Prihajajo električni avtomobili in če ne boš imel te naprave za "cestninjenje" potem ne boš plačeval T.I. bencinskega tolarja. Se pravi, da bi bila država ob delež. Zato bodo te "obdavčili" preko te napravice za vsak km, ki ga boš naredil. Avti so vedno bolj varčni in denarja je vedno manj. Sicer nekaj dvigujejo cene, vendar je vse skupaj omejeno z prikazovanjem inflacije ipd... ni enostavno. Taka naprava bo rešila težavo.
Avtoceste bodo po tem podvigu bolj prane, kot tudi regionalne ceste. Za nedeljski izlet 100 km bo potrebno odštet še kakšnih 10 eur za ceste? Če bo tako se bo marsikdo začel vozi z javnim prometom, vlaki in podobno. Seveda bomo mi takrat že davno prodali naše železnice in avtobusne promete.
To kar so gradili že naši dedi, plačevali naši starši, bomo uporabljali mi, za kar pa bomo morali krepko plačevati.
Ali že ni dovolj? Nabrusite kose in srpe in hajd v Ljubljano!
alexa-lol ::
In GPS naj bi bil zadosti natančen? Kar jst vem GPS ma tudi 2-30m napake, kar je 0.2 - 3% napake v 1km! Potem naprimer da se voziš ob avtocesti po regionalni, boš dobil extra zaradi pogleda na avtocesto + 3% napake( iz GO v LJ je ~100km kar je extra 3km).
kako pa da isti sistem GPS geodetom omogoča milimetrske natančnosti???
Matako ::
Meni je še vedno najbolj všeč madžarski sistem. Plačilo cestnine na registrsko tablico - to se da narediti marsikje in gre v skupno podatkovno bazo. Nakar se na avtocestah preverja kdo se vozi brez - ne vem ali s štih probami ali obstaja celo kako prepoznavanje (definitivno se uporabljajo kamere). Nobenih naprav, niti vinjet ne. Enostavno, poceni - brez posega v zasebna vozila in poljubno razširljivo.
/\/\.K.
techfreak :) ::
In GPS naj bi bil zadosti natančen? Kar jst vem GPS ma tudi 2-30m napake, kar je 0.2 - 3% napake v 1km! Potem naprimer da se voziš ob avtocesti po regionalni, boš dobil extra zaradi pogleda na avtocesto + 3% napake( iz GO v LJ je ~100km kar je extra 3km).
kako pa da isti sistem GPS geodetom omogoča milimetrske natančnosti???
GPS niti vojski ne omogoča mm natančnost.
Matako ::
Ni druge, kakor da gre namenskih X centov od goriva za osebne avte za cestno omrežje. Avto ali navadne ceste, vseeno. Če kdo tanka zunaj, ne plača, vendar pa plačajo tisti, ki tankajo tukaj in se vozijo zunaj.
Načeloma ok sistem. Sicer daleč od idealnega ampak ima tudi kak plus pred ostalimi v tem, da promovira varčno vožnjo in varčnejša vozila, kot dodaten bonus. EDIT in seveda odvrača od nepotrebne vožnje. Sam osebno sem velik pristaš šole, ki pravi, da mora biti vsak razširjen sistem maksimalno robusten in enostaven. To najlažje zagotoviš z odsotnostjo kakršnekoli naprave v vozilih (primer zgoraj omenjeno skeniranje registerskih tablic, ki celo ustreza zahtevam elektronskega cestninjenja - nikjer namreč ne piše kakšna mora biti izvedba, gre za avtomatizacijo).
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Ales ::
Ni slab sistem, žal pa naša preljuba država že zdaj 3x obdavčuje eno in isto stvar - imamo trošarine na gorivo, cestnino pri registraciji in vinjete. Ta četrti sistem bo verjetno ukinil samo vinjete, to je pa tudi vse.
In ja, če človek malo bolje pomisli, bi ustrezne trošarine pri gorivu pokrile prav vse potrebe po obdavčenju, brez dodatnih sistemov cestninjenja, itd.
Eh ja, bil bi počasi čas, da nehamo volit te kriminalce na oblasti IN v opoziciji. Ampak ne vidim alternative.
In ja, če človek malo bolje pomisli, bi ustrezne trošarine pri gorivu pokrile prav vse potrebe po obdavčenju, brez dodatnih sistemov cestninjenja, itd.
Eh ja, bil bi počasi čas, da nehamo volit te kriminalce na oblasti IN v opoziciji. Ampak ne vidim alternative.
Tear_DR0P ::
a to smo že ugotovili kako določiti po kateri cesti se človek vozi, če regionalka poteka povsem vzporedno z avtocesto?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Matako ::
Ma to kako določiti kje se voziš je še najmanj.. itak se bo užgalo daljša povprečja.
Mene bolj moti.. da je to neka glupa naprava, ki je proizvajalec ni predvidel ne estetsko... ne kako drugače. Enostavno nočeš tega sranja v avtu in pika. In kaj če se recimo pokvari? Ja itak da boš jo dolžan zamenjati oz. karkoli - to je spet neko delo, ki ti ga nihče ne plača. Isti trik kot pri vseh mogočih zakonih, kjer si nekako prisiljen igrati vzdrževalca in nadzornika (spomnimo se kalorimetrov). Zastonj!
Mene bolj moti.. da je to neka glupa naprava, ki je proizvajalec ni predvidel ne estetsko... ne kako drugače. Enostavno nočeš tega sranja v avtu in pika. In kaj če se recimo pokvari? Ja itak da boš jo dolžan zamenjati oz. karkoli - to je spet neko delo, ki ti ga nihče ne plača. Isti trik kot pri vseh mogočih zakonih, kjer si nekako prisiljen igrati vzdrževalca in nadzornika (spomnimo se kalorimetrov). Zastonj!
/\/\.K.
tadeee ::
a to smo že ugotovili kako določiti po kateri cesti se človek vozi, če regionalka poteka povsem vzporedno z avtocesto?
GPS natančnost zadostuje za določitev ceste.
Isht ::
digitalcek je izjavil:
60 KM (novo mesto - ljubljana ena smer) * 30 centov = 18€. V eno smer.
Grem domov, plačam še nadalnjih 18€, skupaj 36€.
Nadaljujem matematiko. 36 evrov x 22 delovnih dni je 792 evrov.
Potni stroški?
Ti sploh veš, kako se izračunajo potni stroški?
Po zakonu delodajalec ne rabi plačati nič več od 70% najcenejšega prevoznega sredstva. Torej, Novomeščan, ki se bi vozil v Ljubljano, bi dobil 70% mesečne vozovnice za vlak + 70% mesečne vozovnice za ljubljansko trolo. Okvirno je to manj kot 140€.
Več kot toliko je samo dobra volja delodajalca (ali pa individualna pogodba oz. drugačno določilo v kolektivni pogodbi za določeno branžo).
Toliko za informacijo.
Ta znesek ne zadošča niti za bencin, kje je tu redni servis, menjave gum, sploh pa abnormalne cestnine, če bi se jih lotili pobirati.
cegu ::
Mi smo na FE to že testirali lansko leto, ob lepem vremenu se da ugotovit, ali voziš po prehitevalnem pasu ali ne. Pride mimo oblak, so pa problem vzporedne ceste. Prototip je bil narejen, delujoč; projekt je pa po mojih informacijah ukinjen. Zakaj pa ne vem.
techfreak :) ::
V tem primeru imamo na voljo več možnosti. Lahko izmerimo povprečno hitrost med A in B točko, ali pa domnevamo, da avtocesta in navadna cesta nista vedno vzporedno in nekje že gresta narazen. Ko pridemo na eno izmed vzporednih cest v bazi postavimo flag, ko pa se cesti ločita pa ugotovimo po kateri se je peljal.
kmetek ::
upam, da res ne bo 5cent/km...če samo zase zračunam....26x na mesec šiht....v obe smeri 50km...je to 1300km kar znese jebenih 65€ na mesec...letno dejansko fukneš eno plačo.
WarpedGone ::
Ampak to je ja pravično!
Ne pozabite še cene GPS sledilnikov v avtomobilu, takso obračuna, prispevek za vzdreževanje sistema, ipd.
Še zelo zelo se nam bo kolcalo po dobrih starih časih, ko smo mel še vinjete.
Ne pozabite še cene GPS sledilnikov v avtomobilu, takso obračuna, prispevek za vzdreževanje sistema, ipd.
Še zelo zelo se nam bo kolcalo po dobrih starih časih, ko smo mel še vinjete.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jupito ::
techfreak :) je izjavil:
Verjetno je dovolj, da na določen interval škatlica pošlje trenutno pozicijo k ponudniku storitve. Glede na prejšnjo pozicijo izračuna koliko je prevozil in to prišteje v bazo, prejšnja pozicija se pa izbriše. Torej je edini poseg v zasebnost hranjenje zadnje pozicije.
Problem pri zasebnosti so "le" interesi policije, statistikov in trgovcev z informacijami.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Thomas ::
Zame je vinjeta najboljša stvar.
Za vse skupaj bi bil pa najboljši "bencinski tolar" pri gorivu.
Zaradi mene, če vinjete kar ostanejo.
Da bo pa nek Kastelic-Pogačar ali kdorkoli kasiral 150 milijonov za nek "sistem" se mi pa zdi povsem abotno.
Za vse skupaj bi bil pa najboljši "bencinski tolar" pri gorivu.
Zaradi mene, če vinjete kar ostanejo.
Da bo pa nek Kastelic-Pogačar ali kdorkoli kasiral 150 milijonov za nek "sistem" se mi pa zdi povsem abotno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
techfreak :) ::
Problem pri zasebnosti so "le" interesi policije, statistikov in trgovcev z informacijami.
Če vedo samo zadnjo sporočeno lokacijo potem to le ni hudo kršenje zasebnosti. Sledenje bi lahko izvajali samo v real-time (gledali bi sporočila tvoje škatlice), kar pa že zdaj deluje če se policijski avto pelje za tabo.
Spock83 ::
Ustrezno zvišat plače. Drugače edina se bodo cigani vozil. Njim tako ali tako nimajo kaj vzeti in zaračuanti. Jaz bom lepo en motor nabavil brez tablic pa naj me lovijo.
feryz ::
Vinjete so najboj nepoštena stvar do voznikov, ki lahko obstaja.
Nagrajujejo pa jasno tiste, ki najbolj svinjajo.
Tudi pravljice o "bencinskih dinarjih, tolarjih, evrih in podobnih političnih papirnatih zmazkih" nekako ne pijejo vode.
Zakaj že? Aja verjetno zato, ker je bil že popolnoma vsak bencinski ... (karkoli že), že uveden in že požrt za druge namene. Vsi sumimo kakšne in katere, ampak brez dokazov je vse skupaj zgolj natolcevanje. Ah, blažena pravna država.
Podobne idiotizme poslušamo še v pokojninskem fondu, pa zdravstvenem, šolskem, se pravi povsod, kjer se je masa denarja prelila iz rok vseh davkoplačevalcev, v roke par ali par sto bolestno lopovskih osebkov.
Zato pozabite vse preračune, izračune, dokaze, da bo za vse bolje in imejte v glavi le eno: če država oz. prikoritniki od vsake novotarije nebi imeli več kot od obstoječega stanja, potem tega zagotovo nebi uvajali.
Nadzor posameznikov (ki ga seveda niti pod razno v naši "pravni državi" ne bo), je zgolj dodaten posladek pri obvladovanju množic.
Nagrajujejo pa jasno tiste, ki najbolj svinjajo.
Tudi pravljice o "bencinskih dinarjih, tolarjih, evrih in podobnih političnih papirnatih zmazkih" nekako ne pijejo vode.
Zakaj že? Aja verjetno zato, ker je bil že popolnoma vsak bencinski ... (karkoli že), že uveden in že požrt za druge namene. Vsi sumimo kakšne in katere, ampak brez dokazov je vse skupaj zgolj natolcevanje. Ah, blažena pravna država.
Podobne idiotizme poslušamo še v pokojninskem fondu, pa zdravstvenem, šolskem, se pravi povsod, kjer se je masa denarja prelila iz rok vseh davkoplačevalcev, v roke par ali par sto bolestno lopovskih osebkov.
Zato pozabite vse preračune, izračune, dokaze, da bo za vse bolje in imejte v glavi le eno: če država oz. prikoritniki od vsake novotarije nebi imeli več kot od obstoječega stanja, potem tega zagotovo nebi uvajali.
Nadzor posameznikov (ki ga seveda niti pod razno v naši "pravni državi" ne bo), je zgolj dodaten posladek pri obvladovanju množic.
digitalcek ::
Kaj si res tako naiven, da misliš, da bo pri nas cena 0.03?
Aha, torej si jo iz riti potegnil. Se mi je zdelo.
Si že kdaj slišal za besedo predvidevanje? Vidim, da še ne.
Res misliš, da bodo v Sloveniji šli na najnižje možne cestnine? Vidim, da si zelo naiven.
Matako ::
Zanima me, kako bodo pravno rešili souporabo naprav tega tipa (samo primer - obstajajo tudi raznorazne "CE" variante, da ne bo kdo nabijal, prosim). Vprašanje je zanimivo, ker ne gre nujno za sabotažo - drugo napravo lahko recimo uporabljaš že od prej (si paranoik) oz. ni vse tako jasno.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
roCkY ::
Zaplemba vozila vkolker se najde naprava "tega tipa". Saj naši vrli politiki ja to že znajo v zakon dat.
Sicer pa je možno določit x tarif. Torej je lahko vožnja na delo obračunana bisveno manj.
V osnovi sem sicer odločn proti, ker sledenje vsakega vdiha in izdiha je kot trenutno dojemam življenje v tej civilizaciji nesprejemljivo. Kaj se dela s podatki in v kakšne manipulacije se dejansko uporabljajo ne gre v tej družbi zaupat nikomur. Pa naj se še tako trdi nasprotno.
Sicer sem stališče že nekolk spremenil. Veliki brat je po par nesrečah telefonov, ko sem ostal skoraj brez imenika dobil celega. Avtomatsko osveževanje je pač prednost zaradi katere sem se "prodal".
Vsak sistem pa bo le dražji kot je trenutni. In skoraj zagotovo manj učinkovit s stališča koliko ostane za namen in koliko stane obračunavanje.
Zadevo vezat na gorivo se mi zdi še najbol sprejemljivo. Elekričnih avtov pa tudi ni tolko in jih še zlepa ne bo, da bi se kaj poznalo. Zakaj bi pa šel na elektriko in se vozil na premog. Nekje moraš pa ja not dobiti "EKO" pogonski vir.
Sicer pa je možno določit x tarif. Torej je lahko vožnja na delo obračunana bisveno manj.
V osnovi sem sicer odločn proti, ker sledenje vsakega vdiha in izdiha je kot trenutno dojemam življenje v tej civilizaciji nesprejemljivo. Kaj se dela s podatki in v kakšne manipulacije se dejansko uporabljajo ne gre v tej družbi zaupat nikomur. Pa naj se še tako trdi nasprotno.
Sicer sem stališče že nekolk spremenil. Veliki brat je po par nesrečah telefonov, ko sem ostal skoraj brez imenika dobil celega. Avtomatsko osveževanje je pač prednost zaradi katere sem se "prodal".
Vsak sistem pa bo le dražji kot je trenutni. In skoraj zagotovo manj učinkovit s stališča koliko ostane za namen in koliko stane obračunavanje.
Zadevo vezat na gorivo se mi zdi še najbol sprejemljivo. Elekričnih avtov pa tudi ni tolko in jih še zlepa ne bo, da bi se kaj poznalo. Zakaj bi pa šel na elektriko in se vozil na premog. Nekje moraš pa ja not dobiti "EKO" pogonski vir.
Isht ::
Vezava cestnin na gorivo je popolnoma nesprejemljiva. Če se gremo neko gledanje v prihodnost, torej da sprejmemo direktivo, ki bo daljnoročna, potem ne moreš ignorirati obrabe cest s strani električnih avtomobilov, saj bo na dolgi rok le-teh vedno več.
Obraba cest pri EKO avtomobilih ni nič manjša, kot pri bencinarjih, in pri cestninah ne gre za 'davek na onesnaževanje', ampak za denar, ki naj bi se porabil za vzdrževanje cest.
Obraba cest pri EKO avtomobilih ni nič manjša, kot pri bencinarjih, in pri cestninah ne gre za 'davek na onesnaževanje', ampak za denar, ki naj bi se porabil za vzdrževanje cest.
Matako ::
Motenje teh frekvenc ze zdaj ni dovoljeno.
Pazi - gre za povsem ločen prekršek. Motenje teh frekvenc je prepovedano že dalj časa. Pravno gledano ne moreš kar avtomatično vezati enega prekrška na drugega. In razlog za uporabo še vedno ni avtomatično sabotaža naprave.
/\/\.K.
Thomas ::
ne moreš ignorirati obrabe cest s strani električnih avtomobilov, saj bo na dolgi rok le-teh vedno več.
Seveda lahko. Ko jih bo nek procent, se pa uredi tudi to.
Prej pa, tistih par, ne sme in ne more biti razlog za nebuloze 100 milijonskih investicij v crap zadeve.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53374 (45949) | jalovec09 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 44868 (38112) | krneki0001 |
» | GPS cestninjenjeOddelek: Loža | 3319 (2837) | koyotee |
» | Informacijski pooblaščenec podal mnenje o elektronskem cestninjenju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 12018 (9240) | CaqKa |
» | Slovenija 1984 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 17589 (11755) | Pyr0Beast |